Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jack / 2021-01-21 18:54
    Ocena: 3.50 / 5
    działa od lat w miarę sprawni . Nie mogę narzekać .
    Zaletydziała poprawnie
    WadyPraktycznie nie ma a jestem 20 lat
    MiejscowośćRadom
  • ~Krzysiek / 2021-01-16 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Coś im się skopało dzisiaj, o ile download na moim łączu 150Mbit/s idzie ładnie (ok. 110Mbit/s) to upload żenada - ok. 0.5Mbit/s góra 1.5Mbit/s przy wielokrotnych testach z różnych speed test stron. Już nawet odłączyłem ruter i podpiąłem się do modemu Vectry (Cisco) bezpośrednio kablem i ten sam efekt - więc Vectra dzisiaj nie świadczy umowy zgodnie z warunkami umowy (czyli nielegalnie jakby). Upload powinien być do 15Mbit, 30x mniej to przesada. Już myślę o jakimś światłowodzie od Orange, ciągle przychodzą, cene dają nawet mniejszą za 300Mbit bo mam u nich telefon
    Zaletykiedyś było lepiej
    Wadystrasznie wolny upload (1/30 tego co w umowie)
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Nie lubiany przez oszustów / 2021-01-16 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bubel.
    Wykorzystywanie abonentów w celu podpisanie umowy, a potem już DNO. Ktoś w tym kraju na to pozwala.
    Hasło VECTRY piwinno być takie:
    CIESZ SIĘ, ŻE CI OBIECALIŚMY.
    ZaletyKlient jest ważny w dniu podpisania umowy.
    WadyPo podpisaniu umowy - MAMY CIĘ.
    MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
  • ~Rizan / 2021-01-16 12:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Szkoda czasu i pieniędzy, awaria goni awarię, ale według dostawcy usługi "nic się nie dzieje"...
    ZaletyBrak
    WadyDosłownie wszystko, obsługa, cena, itd.
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~Pan Mateusz / 2021-01-15 22:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa, cały czas się zacina, nie polecam nikomu.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Kamil / 2021-01-14 13:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Kpina, płacę 70 zł miesięcznie za TV i net stacjonarny. Połączenie zrywa kilka razy dziennie. "Pomoc" techniczna wymieniła modem, ale problem został. Jak tu pracować ? Za co oni biorą tyle kasy. Cena do jakości porażająca w negatywnym tego słowa znaczeniu.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Paw / 2021-01-13 21:48
    Ocena: 4.75 / 5
    Rozumiemem, że opinie piszą głównie wk##wieni. Dla równowagi napiszę swoją. Mam Vectrę od lat (5?). Działa niemal niezawodnie. Czasem na 10 min jest przerwa. Przy problemach z TV udzielają dokładnej informacji telefonicznej, jak zresetować dekoder.
    WadyBrak kanałów Mezzo (ale jest 13 ulica).
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2021-01-13 17:28
    Ocena: 1.50 / 5
    tak informacyjnie, bo może część nowych potencjalnych Klientów Vectry nie wie że jeśli będzie u nich brak sygnału (może się zdarzać codziennie ale każdej doby nie dłużej niż 12h to wszystko zgodnie z umową jest OK
    poniżej odpowiedź Vectry na reklamację gdzie klient osoba po 80 nie ma przez kilkanaście dni sygnału (nie działa telewizja i co gorsze dla starszej osoby telefon)

    Odpowiedź na
    zgłoszenie z
    :
    26
    .
    12.
    2020
    r.
    Bardzo dziękujemy za
    przesłanie uwag dotyczących naszej firmy. Przekazane informacje zostały przez nas
    szczegółowo przeanalizowane i dołożyliśmy wszelkich starań, aby rzetelnie je wyjaśnić uwzględniając
    obowiązujące przepisy prawa* oraz obowiązującą Umowę, Regulamin Świadczeni
    a Usług, Regulaminy
    Szczegółowe oraz w razie konieczności Regulaminy Usług Dodatkowych. Poniżej kolejno odnosimy się do
    zgłoszonych uwag.
    I
    1.
    W odniesieniu do kwestii
    poruszonych w przedmiotowej korespondencji informujemy, że w reklamowanym
    okresie, nie odnotowaliśmy w Pani lokalizacji jakichkolwiek awarii, których czas trwania przekroczył
    12 godzin, wynikających z przyczyn leżących po stronie Dostawcy Usług, mogących
    mieć wpływ na opisane
    nieprawidłowości w funkcjonowaniu usługi telewizyjnej oraz telefonicznej. Ponadto wyjaśniamy, że
    w reklamowanym okresie, nie odnotowaliśmy w systemie usterkowym firmy Vectra S.A. Pani zgłoszeń
    dotyczących opisanych problemów w odbior
    ze ww. usług
    . W związku z powyższym, nie mieliśmy podstaw
    do podjęcia stosownych działań w celu wyeliminowania ewentualnych utrudnień.
    2.
    Zgodnie z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez V
    ectra
    S.A. pkt.
    11.5.
    (...) za każdy dzień, w którym
    nastąpiła prz
    erwa w świadczeniu Usługi trwająca łącznie dłużej niż 12 godzin, Abonentowi przysługuje zwrot
    1/30 miesięcznej Opłaty Abonamentowej i Opłaty Powiązanej. W przypadku przerwy w świadczeniu Usługi
    trwającej cały miesiąc, zwracana jest cała Opłata Abonamentowa
    i Opłata Powiązana.
    Ponadto, zgodnie
    z zapisami Regulaminu Świadczenia Usług przez Vectra S.A. pkt. 11.6
    Odszkodowanie i obniżenie Opłat
    Abonamentowych następuje na wniosek Abonenta w trybie postępowania reklamacyjnego określonego
    w pkt. 8, przy czym w
    przypadku Awarii pod warunkiem zawiadomienia o niej Dostawcy Usług za pomocą
    jednego z Kanałów Kontaktu (...).
    Zaletyżadnych
    Wadyrobienie z ludzi debili przez pseudo marketingowców
    MiejscowośćRadom
  • ~Werty / 2021-01-13 13:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet to jakaś kpina ciągle awarie lagi ogólnie to nie polecam ..
  • ~Anna / 2021-01-12 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    podpisałam umowę na 89,99 co miesiąc zmuszają mnie do pisania reklamacji bo przychodzą zawyżone faktury.Co chwilę jakaś awaria,piszę więc znowu reklamację wg.Vectry awaria zawsze trwa krócej niż w rzeczywistości awaria 3 dni u nich 2 .Bardzo nieuczciwa firma i nieprofesjonalna ,szkoda nerwów miałam polsat zachciało mi się zmian a i tak z powodu ich licznych awarii musiałam wziąć w zapas polsat ODRADZAM ODRADZAM ODRADZAM I nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadywiele,od obsługi po sygnał i wszystkie możliwe po drodze
    MiejscowośćŚcinawa
  • ~Konrad / 2021-01-12 16:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet ciągle zrywa połączenie. Obsługa klienta tragiczna. Podwyższają opłaty bez informowania o tym klienta. Przy próbie załatwienia sprawy nawet pomimo udowodnienia im błędu zamykają sprawę i każą się odwoływać do UKE! Dramat! Tak się nie traktuje klientów, oszuści!!!!
    ZaletyBrak
    WadyPodwyższają opłaty bez poinformowania klienta, ciągłe zrywanie połączenia, dramatyczne pingi
    MiejscowośćOpole
  • ~Karol / 2021-01-12 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, Nie idzie się dodzwonić w sprawie reklamacji - włączyli jakiegoś robota - nie stać ich na normalnego pracownika.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2021-01-12 08:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Raz w tygodniu awaria, ale niedostępnośc do 12 g nie jest awarią.
    Zaletycena
    Wadyjakość
    MiejscowośćGdańsk
  • ~micbard / 2021-01-11 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem, przerywa, zamiast 150 mb jest 5mv. Ping skacze 500-1000. Odradzam serdecznie.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Kamil / 2021-01-10 19:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet nie nadaje się do grania w gry online, wysoki ping ,oraz częste wyrzucanie z nie wiadomo jakich przyczyn.
    Za tą kasę i ilość nerwów to się nie ewidentnie nie opłaca, trudno jeszcze umowa 2 lata ;[
  • ~Pan / 2021-01-10 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez kabla internetowego nie da się grać w gry, 120 ms. Zostało dużo sprzętu zniszczonego przez vectre i jej lagi. Nie polecam
    WadyVECTRA
    MiejscowośćGrodków
  • ~Elka / 2021-01-08 20:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie można się dodzwonić na infolinię w innej sprawie niż podpisanie umowy, nie polecam
  • ~Danuta da / 2021-01-07 21:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Od kiedy vectra, przejęła multimedia, jest masakra. Płacę ponad 80 zł. A Internet chodzi w kratkę. Oklamywanie klientów, i same problemy od kilku lat. Zgłoszę to do najwyższych instalacji. Nie polecam tej firmy. Zaznaczam że to jest moja ostatnia umowa z tą fałszywą firmą.
    ZaletyZadne
    WadyKłopoty z Internetem codziennie,
    MiejscowośćEŁK
  • ~Grzesiek79 / 2021-01-07 09:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak kompetencji przy udzielaniu odpowiedzi na reklamacje. Brak odpowiedzi na zadane pytania. Ogolna formułka że sprawa została wyjaśniona i wszystko jest w porządku, a w razie czego można odwołać się poprzez sąd
    MiejscowośćWaeszawa
  • ~Beny79 / 2021-01-06 23:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet śmiga bez zarzutów jedna awaria 8h - uszkodzony światłowód ale to wszystko
    konsultanci uprzejmi
    Zaletyna razie jestem zadowolony
    Wadynie mam uwag
    MiejscowośćCzęstochowa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016