MiejscowośćPiaseczno
strona 112 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »
-
~mar86 / 2021-02-25 13:33
Brak internetu od godziny 10 rano. Praca i szkoła muszą poczekać aż VECTRA zacznie wywiązywać się z umowy i świadczyć usługi w sposób należyty. Być może bym przymknął oko na tą awarie gdyby nie fakt że w sposób prymitywny zostały odłączone telefon biura obsługi klienta, zaś telefony sprzedaży działają (o dziwo tego działu awaria nie dotknęła). Stanowczo odradzam -
-
~Oburzona / 2021-02-25 13:33
Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!MiejscowośćSosnowiec -
~Małgorzata / 2021-02-25 13:31
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałam. Ciągle jakieś awarie. Np. W samym tylko sierpniu 15 razy była awaria.
Niestety muszę się z tym męczyć jeszcze rok.
Szkoda, że za NIEZAWODNOŚĆ nie można dać tu minusów. Osobiscie vectry nie polecamWadyCiągłe awarieMiejscowośćRybnik -
~matto / 2021-02-25 13:16
Obsługa klienta to tragedia, próba wypowiedzenia umowy z racji reklamacji - niemożliwe. Dostałem rekompensatę w wysokości 6 PLN.
Absolutny żart, nie polecam.ZaletybrakWadysłaba obsługa techniczna, ciągłe braki internetuMiejscowośćWarszawa, śródmieście -
~Karmelek44 / 2021-02-25 12:57
Witam chce dołączyć do osób które nie są zadowolone z funkcjonowania Vectry. Ja tez mam Vectrę i często gęsto jest zrywane połączenie internetowe ostatnio jak zgłaszałam problem z netem to przyszli mi wymienili ruter ze mam sieć 5g ale cóż z tego jak sytuacja jest taka sama nic się nie zmieniło. Jak dzwoniłam kiedyś na infolinie a mam ten najszybszy internet 300 mg to pani mi powiedziała ze dopuszczalna prędkość haka będzie osiągał to 150 mg to powiedzcie za co się płaci. A w dniu dzisiejszym to już maskara nie dość ze nie ma internetu to nawet na infolinie nie da się dodzwonić. Oni kpiny sobie urządzają z ludzi wszystko działa na starych łączach nic zapewne nie jest modernizowane. Przez takie coś będą tracić klientów jak się nie opamiętają.Ja na pewno nie polecam Vectry.
Skarżysko-Kamienna 25.02.2021 rMiejscowośćSkarżysko-Kamienna -
~Spark / 2021-02-25 12:55
Worst internet service. Working from home because of this service provider cannot finish work.. its slower and not a good connection.. -
~Monia / 2021-02-25 12:35
Brak internetu od godziny... Nic, że praca, szkoła, brak kontaktu z boa, nie aktywne telefony.... Żenada -
~Tomek / 2021-02-25 12:32
Coraz częstsze awarie Internetu i brak kontaktu z infolinią. Ta firma to pomyłka. Nie polecam. MiejscowośćKonstancin-Jeziorna -
-
~Aleksandra / 2021-02-25 12:17
To jest jakiś żart... Awarie internetu są niesamowicie często. W dzisiejszych czasach prawie wszystko jest online i takie awarie są nie do zniesienia. Dodatkowo nie da się dodzwonić na infolinię. MiejscowośćStarachowice -
~Iza / 2021-02-25 12:11
Jestem zażenowana wiecznie cos nie działa mam wykupiony najszybszy internet i nie dziala trzeba się zastanowić nad zmianą nie polecam ZaletyNie maWadyKoszmarMiejscowośćOstrołęka -
~essasito / 2021-02-25 12:08
codziennie są awarie internetu , dzisiaj pojawila sie najdluzsza ktora trwa juz 1 h . Nie polecam , rezygnuje ZaletyzadnaWadywszystkoMiejscowośćnijaka -
~Bruce / 2021-02-24 12:01
Agresywny marketing - każda rozmowa na temat rozszerzenia usług kończy się moim akcesem ! Wprowadza się do systemu przedłużenie umowy ma którą nie wyraziłem zgody ! -
~ja / 2021-02-22 18:47
miałem wyznaczone 3 terminy na podłączenie Internetu i telefonu i nikt się nie zjawił, żadnej informacji nic. Dzwoniąc na infolinię to przełączają do wirtualnej konsultantki. Rezygnuję z ich usług ZaletyżadnychMiejscowośćGłogów -
~Kaki / 2021-02-20 22:29
Najgorszy intenet jaki istnieje nie polecam nikomu wychodzi na to sami jakbyscie nie mieli intenetu WadyNic sie nie łaczy, wywala co 3 sekundy trzeba resetowac co 2 minuty przesył danych jest tak szybki ze plik 15mb sciaga mi sie 2 godziny w skrocie najgorszy intemetMiejscowośćKowale -
~robson / 2021-02-19 18:09
21 wiek a ja nie mogę nawet zagrać w quake 3 arena bo serwery są blokowane żenada. Mam najszybszy internet wykupiony.w tej firmie. Jednym słowem wstyd.Trzeba się rozejżeć za innymi ofertami. Nie polecam. Wadyblokowanie serwerówMiejscowośćBielawa Dolnośląskie -
~Roman / 2021-02-19 17:56
Internet zainstalowano w dniu 16-02-2021 w dniu 17-02-2021 przestał działać.
Dodzwonić na infolinię można sobie pogadać tylko z automatem i następnie można sobie posłuchać dozwoli jakiś melodyjek. Pozostało napisać o co chodzi w strefie klienta i napisałem, ma maila otrzymałem miłą odpowiedź cytuję: "dziękujemy za wiadomość. Nasi pracownicy szczegółowo zapoznają się z
przesłanym zgłoszeniem, a odpowiedź zostanie wysłana najszybciej, jak to
będzie możliwe. Średni czas oczekiwania na odpowiedź to dwa dni robocze.
Nadmieniamy jednak, że z uwagi na aktualnie panującą sytuację, czas obsługi
może się wydłużyć, za co serdecznie przepraszamy.
W oczekiwaniu na odpowiedź zachęcamy do zapoznania się z naszymi
wideoporadnikami."
Jest fajnie tylko jak mam oglądać te ich pouczające wideoporadniki, gdy drugi już nie mam internetu i nie wiadomo kiedy raczą odpowiedzieć w tej sprawie, bo o naprawie chyba mogę zapomnieć.
Z pozdrowieniami dla VECTRY od nowego klienta.MiejscowośćWejherowo -
-
~Klijent / 2021-02-18 11:27
na obecną chwilę dno. podczas montażu nie mówią że oferowany sprzęt to badziew bo jest tani i nie wydajny.nie chcą pomóc w rozwiązaniu problemu. nie oferują kilku rozwiązań dla danej sytuacji np modem modemoruter. nie odbierają telefonów w obsłudze np technicznej kliennta który czegoś wymaga czy chce. można 40minut czekać i nic..... ZaletywadyWadywadyMiejscowośćMrągowo -
~Julia / 2021-02-18 00:37
Ledwo ujdzie. Internet wyłączany w nocy, częsty brak zasięgu, choć Warszawa, jakieś dziwne naliczenia nie wiadomo skąd, i chamstwo na Infolinii a szczególnie pan Wiśniewski do wyrzucenia. ZaletySłaboWadyDużo wadMiejscowośćWarszawa -
~Boing / 2021-02-17 20:36
Stałe łącze nie jest stałe, internet raz taki jak w umowie, raz nie ma wcale, a raz taki, że już telefony 10 lat temu miały szybszy Wadyczęste braki internetuMiejscowośćWarszawa -
~Czet / 2021-02-17 12:43
Korzystałem przez dwa lata z dostawy tv Vectry w wynajmowanym mieszkaniu w Warszawie. Wyprowadziłem się pół roku przed wygaśnięciem umowy,płaciłem jednak zgodnie z nią należne Vectrze kwoty-w tym czasie nigdy z niczym nie zalegałem. Przed końcem 2020 r. w rozmowie telefonicznej z konsultantką (jej nazwisko i czas rozmowy zapisałem) usłyszałem,że dekoder i pilota mogę przekazać pracownikom Vectry,którzy przyjdą zlikwidować połączenie z lokalem i że powinienem czekać w rej sprawie na wiadomość od Vectry. Wychodząc z błędnego, jak się później okazało,założenia,źe rozmawiam z osobą kompetentną, zignorowałem zapis w umówie,mówiący o dwutygodniowym terminie zwrotu oprzyrządowania. Ponieważ nikt z Vectry nie skontaktował się ze mną,w połowie stycznia br. zadzwoniłem znowu na infolinię,gdzie inna konsultantka,nic nie mówiąc o rygorystycznym podejściu firmy do czasu zwrotu ww. skcesoriów,poinformowała mnie,że mogę je odesłać. Ponieważ jednak nie mieszkam już w Warszawie,a wspomniany sprzęt tam pozostał, musiałem najpierw skontaktować się z aktualną lokatorką i moim,mieszkającym w stolicy synem,który wziął na siebie stronę logistyczną zwrotu-zajęło to jednak kolejny tydzień,tak,że dopiero 25 stycznia br. przesyłka za pośrednictwem InPostu wyruszyła w drogę do Vectry. Jednakże,ku mojemu zaskoczeniu, 9 lutego br. otrzymałem od Vectry smsa (!) z informacją,że 5 lutego na moim rachunku została naliczona kwota księgowa w wysokości 60 zł-bez podania powodu,podstawy prawnej i sposobu wyliczenia tej kwoty (odesłanie do mojego konta (byłego!) klienta na ebok Vectra też nie zawierało takich informacji,a jedynie nr noty). Podjęta przeze mnie natychmiastowa próba wyjaśnienia sprawy na infolinii,poza ukazaniem przeszkód w komunikacji piętrzonych przed klientami Vectry i rażącą niekompetencją konsultantów,niczego nie zmieniła. W tej sytuacji następnego dnia listem poleconym i priorytetem wysłałem na adres Vectry szczegółowy opis zaistniałej,nie z mojej winy zwłoki,z odmową zapłacenia owych 60.zł i z prośbą o ustosunkowanie się do moich racji; oprócz tego,korzystając z elektronicznej formuły kontaktu,udostępnianej przez Vectrę, wysłałem nieco skróconą wersję mojego pisma. Choć dobiega już tydzień od wysłania przeze mnie listu,do dzisiaj nie otrzymałem żadnej (w żadnej formie) odpowiedzi. Wnioski z mojej historii pozostawiam inteligentnym czytelnikom do samodzielnego wyciągnięcia. Ja id tej pory będę szerokim łukiem omijał takie firmy jak Vectra.
strona 112 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »