Najgorszy intenet jaki istnieje nie polecam nikomu wychodzi na to sami jakbyscie nie mieli intenetu
WadyNic sie nie łaczy, wywala co 3 sekundy trzeba resetowac co 2 minuty przesył danych jest tak szybki ze plik 15mb sciaga mi sie 2 godziny w skrocie najgorszy intemet
MiejscowośćKowale
~robson / 2021-02-19 18:09
Ocena: 2.00 / 5
21 wiek a ja nie mogę nawet zagrać w quake 3 arena bo serwery są blokowane żenada. Mam najszybszy internet wykupiony.w tej firmie. Jednym słowem wstyd.Trzeba się rozejżeć za innymi ofertami. Nie polecam.
Wadyblokowanie serwerów
MiejscowośćBielawa Dolnośląskie
~Roman / 2021-02-19 17:56
Ocena: 2.00 / 5
Internet zainstalowano w dniu 16-02-2021 w dniu 17-02-2021 przestał działać.
Dodzwonić na infolinię można sobie pogadać tylko z automatem i następnie można sobie posłuchać dozwoli jakiś melodyjek. Pozostało napisać o co chodzi w strefie klienta i napisałem, ma maila otrzymałem miłą odpowiedź cytuję: "dziękujemy za wiadomość. Nasi pracownicy szczegółowo zapoznają się z
przesłanym zgłoszeniem, a odpowiedź zostanie wysłana najszybciej, jak to
będzie możliwe. Średni czas oczekiwania na odpowiedź to dwa dni robocze.
Nadmieniamy jednak, że z uwagi na aktualnie panującą sytuację, czas obsługi
może się wydłużyć, za co serdecznie przepraszamy.
W oczekiwaniu na odpowiedź zachęcamy do zapoznania się z naszymi
wideoporadnikami."
Jest fajnie tylko jak mam oglądać te ich pouczające wideoporadniki, gdy drugi już nie mam internetu i nie wiadomo kiedy raczą odpowiedzieć w tej sprawie, bo o naprawie chyba mogę zapomnieć.
Z pozdrowieniami dla VECTRY od nowego klienta.
MiejscowośćWejherowo
~Klijent / 2021-02-18 11:27
Ocena: 1.00 / 5
na obecną chwilę dno. podczas montażu nie mówią że oferowany sprzęt to badziew bo jest tani i nie wydajny.nie chcą pomóc w rozwiązaniu problemu. nie oferują kilku rozwiązań dla danej sytuacji np modem modemoruter. nie odbierają telefonów w obsłudze np technicznej kliennta który czegoś wymaga czy chce. można 40minut czekać i nic.....
Zaletywady
Wadywady
MiejscowośćMrągowo
~Julia / 2021-02-18 00:37
Ocena: 2.00 / 5
Ledwo ujdzie. Internet wyłączany w nocy, częsty brak zasięgu, choć Warszawa, jakieś dziwne naliczenia nie wiadomo skąd, i chamstwo na Infolinii a szczególnie pan Wiśniewski do wyrzucenia.
ZaletySłabo
WadyDużo wad
MiejscowośćWarszawa
~Boing / 2021-02-17 20:36
Ocena: 2.25 / 5
Stałe łącze nie jest stałe, internet raz taki jak w umowie, raz nie ma wcale, a raz taki, że już telefony 10 lat temu miały szybszy
Wadyczęste braki internetu
MiejscowośćWarszawa
~Czet / 2021-02-17 12:43
Ocena: 2.25 / 5
Korzystałem przez dwa lata z dostawy tv Vectry w wynajmowanym mieszkaniu w Warszawie. Wyprowadziłem się pół roku przed wygaśnięciem umowy,płaciłem jednak zgodnie z nią należne Vectrze kwoty-w tym czasie nigdy z niczym nie zalegałem. Przed końcem 2020 r. w rozmowie telefonicznej z konsultantką (jej nazwisko i czas rozmowy zapisałem) usłyszałem,że dekoder i pilota mogę przekazać pracownikom Vectry,którzy przyjdą zlikwidować połączenie z lokalem i że powinienem czekać w rej sprawie na wiadomość od Vectry. Wychodząc z błędnego, jak się później okazało,założenia,źe rozmawiam z osobą kompetentną, zignorowałem zapis w umówie,mówiący o dwutygodniowym terminie zwrotu oprzyrządowania. Ponieważ nikt z Vectry nie skontaktował się ze mną,w połowie stycznia br. zadzwoniłem znowu na infolinię,gdzie inna konsultantka,nic nie mówiąc o rygorystycznym podejściu firmy do czasu zwrotu ww. skcesoriów,poinformowała mnie,że mogę je odesłać. Ponieważ jednak nie mieszkam już w Warszawie,a wspomniany sprzęt tam pozostał, musiałem najpierw skontaktować się z aktualną lokatorką i moim,mieszkającym w stolicy synem,który wziął na siebie stronę logistyczną zwrotu-zajęło to jednak kolejny tydzień,tak,że dopiero 25 stycznia br. przesyłka za pośrednictwem InPostu wyruszyła w drogę do Vectry. Jednakże,ku mojemu zaskoczeniu, 9 lutego br. otrzymałem od Vectry smsa (!) z informacją,że 5 lutego na moim rachunku została naliczona kwota księgowa w wysokości 60 zł-bez podania powodu,podstawy prawnej i sposobu wyliczenia tej kwoty (odesłanie do mojego konta (byłego!) klienta na ebok Vectra też nie zawierało takich informacji,a jedynie nr noty). Podjęta przeze mnie natychmiastowa próba wyjaśnienia sprawy na infolinii,poza ukazaniem przeszkód w komunikacji piętrzonych przed klientami Vectry i rażącą niekompetencją konsultantów,niczego nie zmieniła. W tej sytuacji następnego dnia listem poleconym i priorytetem wysłałem na adres Vectry szczegółowy opis zaistniałej,nie z mojej winy zwłoki,z odmową zapłacenia owych 60.zł i z prośbą o ustosunkowanie się do moich racji; oprócz tego,korzystając z elektronicznej formuły kontaktu,udostępnianej przez Vectrę, wysłałem nieco skróconą wersję mojego pisma. Choć dobiega już tydzień od wysłania przeze mnie listu,do dzisiaj nie otrzymałem żadnej (w żadnej formie) odpowiedzi. Wnioski z mojej historii pozostawiam inteligentnym czytelnikom do samodzielnego wyciągnięcia. Ja id tej pory będę szerokim łukiem omijał takie firmy jak Vectra.
~Voitek / 2021-02-16 20:49
Ocena: 1.50 / 5
Jak mozna codziennie miec problemy z internetem, ktory jest rzekomo jwdnym z lepszych jesli chodzi o dostawcow? Odkad mam Vectre nie bylo dnia i nie ma dnia bez braku internetu(mieszkanie w bloku) ioni smia jeszcze dzwonic do klientow i proponowac intwrnet 2x szybszy za dodatkowe 10zl, smiech na sali, i takie kwoty wolaja za uslugi, ze po tym co dostarczaja sami powinni doplacac do tego.
ZaletyBrak zalet
WadyCo pol roku wymieniany albo dekoder albo modem
MiejscowośćWałbrzych
~To jo / 2021-02-15 19:48
Ocena: 2.25 / 5
Jestem 14 lat abonentem Vectry, mieszkam w wynajmowanym lokalu i do końca lutego muszę się wyprowadzić. Umowę z vectrą mam do końca maja br chciałem ją rozwiązać ale dowiedziałem się że muszę zapłacić ponad 400 złotych jeżeli chcę to zrobić od razu. Dla mnie to jest skandal. Tyle lat płacę abonament a oni zadają ode mnie tyle kasy. Dodam że chciałem dalej być abonentem lecz ze względu na to że nie ma dostępu do vectry w moim nowym miejscu zamieszkania niestety nie mogę. Poprostu stałych klientów traktują jak śmieci. Nie polecam tej platformy.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Elza / 2021-02-15 18:31
Ocena: 1.00 / 5
beznadziejna obsługa, monter był umawiany 3 razy, za każdym razem nie zjawiał się, po telefonie na infolinie po czasie (16-18) w tych godzinach mial byc monter, dowiadywalam sie ze monter zostawil notatke ze nikogo nie bylo w domu, bzdura!!! nie;0 polecam, masa zmarnowanego czasu i nerwow, nie mowiac juz o wyjsciach wczesniejszych z pracy specjalnie na ta okazje :) DO DU*Y Z TAKA USLUGA. Dziekuje, nie polecam, nie pozdrawiam.
WadyWSZYSTKO!
MiejscowośćRybnik
~Darek / 2021-02-14 13:55
Ocena: 2.50 / 5
Kończy się moja umowa chciałem podpisać nową a tu szok.Jestem klientem około 24lat i propozycja taka tv+internet dodatkowe kanały sportowe+jakas AXA ubezpieczenie i na koniec Najlepsze AKTYWACJA 145zl polskich.Pytam się czy sprzęt Vectry jest ze złota że musi być ubezpieczenie przez 3 miesiące i ta aktywacja. Podziękowałem i sobie poszłam i nie wrócę.
ZaletyŻadne
WadyCeny ceny i jeszcze raz ceny
MiejscowośćToruń
~M / 2021-02-12 18:48
Ocena: 1.00 / 5
zamówiona przez internet. Pierwsza próba połączenia, dziura w ścianie i szafce. Monter zamiast dać umowę i podpiac dekoder to się spakował i wyszedł. Druga próba, monter nie dotarł, po godzinie rozmowy na infolini nikt nie umiał powiedzieć co się dzieje z monterem, ok do 3. Razy sztuka. Jednak nie! Tutaj również monter nie dotarł, wg infolini monter był, ale nas nie było, 4 osoby w domu czekały. Oczywiście znowu infolinia nie mogla, albo nie próbowała, połączyć się z monterem. Serdecznie nie polecam. Zlewanie klienta na całej linii, na infolini ludzie mało kompetentni i nieuprzejmi.
Szkoda czasu.
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Lubik / 2021-02-12 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie miałem gorszego internetu. Ba! Obecnie korzystam z mobilnego sieci a2mobile iż polaczenie jest stabilniejsze, pingi nie skacza jak w przypadku Vectry do 500ms ora nie ma utraty pakietów w grach. Obsluga klienta? Katastrofa - robia z klienta idiotę, udając że internet jeat ok i wołają o kolejne testy z WinMTR na ktorych ewidentnie widać problmey z inernetem.
ZaletyNie tym razem.0.
WadyWszystko!
MiejscowośćRybnik
~KT / 2021-02-12 08:41
Ocena: 1.25 / 5
Proszę uważać na tą sieć, oszukują Klienta na każdym kroku... Sytuacja... jedna z wielu z OSZUSTAMI - Podpisując umowę wziąłem samą kartę tv (wtedy nieodpłatnie mogłem wziąć też od nich dekoder), ale nie był mi potrzebny, więc tylko dopytałem czy mogę w każdej chwili go dobrać i czy są z tym związane koszty. Odpowiedź: w każdej chwili, bez problemu, bez opłat. Wczoraj na infolinii powiedziano mi, że muszę zapłacić 149 pln jednorazowo + 10 pln do rachunku co miesiąc... więc mówię na infolinii, że zostałem oszukany, wprowadzony w błąd. NIC sobie z tego nie zrobiła, stwierdziła, że nie ma takiego zapisu w umowie, więc ja dalej - ale nie ma też zapisu o opłatach, o których Pani mi mówi. Ogólnie tracąc argumenty poleciła mi złożenie wypowiedzenia na e-mail ???? ???? ????
ZaletyBRAK
WadyOSZUSTWO
MiejscowośćBIAŁYSTOK
~zibi / 2021-02-11 14:07
Ocena: 2.25 / 5
UWAGA!!!
Ostrzegam wszystkich chcących korzystać z usług tej firmy. Jak macie możliwość lepiej poszukać innego dostarczyciela usług, dopłacić, przepłacić, ale nie korzystać z usług tej firmy. W chwili kiedy pojawią się problemy, a się pojawią natraficie na mur który jest nie do przejścia. Problemy w techniczne to znak rozpoznawczy tej firmy. Skorzystajcie z tego ostrzeżenia i nie popełniajcie mojego błędu!!!
ZaletyPozornie dobra cena w stosunku do proponowanego pakietu
WadyObsługa klienta, problemy techniczne.
MiejscowośćToruń
~Mario79 / 2021-02-11 13:50
Ocena: 3.00 / 5
Przez 10 lat korzystałem z ich usług, kupowałem kolejne usługi. Zawsze płaciłem przed czasem. Kiedy po 10 latach musiałem zrezygnować z usług bo wyprowadziłem się z mieszkania to już się sprawa skomplikowała. Choć lojalnie poinformowałem 3 krotnie o tym ze zamierzam rozwiązać umowę z przyczyn przeprowadzki, to nikt nie poinformował mnie o tym ze mam umowę jeszcze przez miesiąc lub dwa. Oczywiście dzwoniono do mnie wielokrotnie z ofertami i pytaniem dlaczego. Kiedy minął ostatni miesiąc Vectra naliczyła mi opłatę karną z zerwanie umowy. Tak się nie traktuje klienta, tak robią dranie licząc na ostatni grosz od głupiego klienta. Reklamacja nic nie dała, bo klient powinien wiedzieć... Czy warto tak prowadzić biznes?
ZaletyBrak
WadyBrak podejścia proklienckiego. Płacz i plłać.
MiejscowośćWolomin
~Niezadowolony klient / 2021-02-11 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Żenada. Internet się całe życie zacina. Po wymianie na rzekomo lepszy ruter jedyne co się zmieniło to cena. Nie polecam nikomu. Żenada.
ZaletyŻadne. Nie ma dosłownie żadnych zalet
WadyWszystko. Wszystko związek z VECTRĄ to żenada
MiejscowośćRadom
~trick / 2021-02-10 20:26
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam z TV od kilku lat ale ostatnio mają często problemy techniczne . A żeby się dodzwonić do konsultanta to trzeba na infolinię sprzedażową telefonować,no chyba że chcemy sobie dłużej pogadać z wolno gadającym botem !
MiejscowośćRadom
~Lucyna / 2021-02-10 15:12
Ocena: 1.00 / 5
W związku z przeprowadzka chciałam zrezygnować z usług Vectry od chwili złożenia rezygnacji minęły 3 miesiące i została ona w końcu przyjęta. Wykonałam około 20 telefonów gdzie byłam blednie informowana ze rezygnacja jest przyjęta i nie mam żadnych zadłużeń po czym dostawałam wiadomości sms ze mam zapłacić natychmiast lub skierują sprawę do sądu. Dopłaciłem już w sumie 500 zł mimo ze się odwoływałam. Jestem w szoku ze tak duża firma nie dba o renomę i stosuje takie metody.
MiejscowośćKatowice
~Barbara / 2021-02-10 12:49
Ocena: 1.25 / 5
Co jakiś czas przestaje działać telewizja przez dekoder, można wtedy oglądać tylko stacje dostępne przez kablówkę.
Ale wśród nich nie ma żadnego z interesujących mnie kanałów. Taka sytuacja trwa od doby do kilku tygodni. Po pewnym czasie problem sam się naprawia. Zgłoszenie reklamacji do vectry powoduje odpowiedź: nie odnotowano u nas żadnych awarii reklamacja odrzucona. Czyli według vectry to że klientowi nie działa to nie jest awaria. Awaria jest wtedy kiedy oni odnotują. Żenujące. Serdecznie odradzam to dziadostwo