Było kiepsko, jest jeszcze gorzej, obsługa klienta kicha !!!
ZaletyBRAK
MiejscowośćPrudnik
~Danuta / 2021-02-27 10:41
Ocena: 1.00 / 5
Vectra oszukuje na rachunkach, sprawdzajcie proszę nr faktur .W strefie klienta podają salda wyssane z palca. Konsultanci beznadziejni ,nie kompetentni, nie potrafią konkretnie odpowiedzieć na pytania. Ja osobiście otrzymałam 2 faktury o tych samych numerach, tylko kwota była inna. Firma nie rzetelna,nie poleam jej nikomu
ZaletyBrak
Wadyw skali od 1 do 10 to 10
MiejscowośćNowy Sącz
~K / 2021-02-26 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Szczerze nawet nie zaslugujecie na zero, internet nie działa, kontakt z wami to kpina. Malo tego blokujecie na fejsie ludzi ktorzy wstawiaja swoje posty negatywne!
ZaletyBrak
WadyCena, uslugi, kontakt , obsluga klienta
MiejscowośćOlsztyn
~Waldek / 2021-02-25 19:04
Ocena: 1.50 / 5
Chciałem podzielić się wrażeniami z tygodniowego użytkowania szeroko reklamowanego dekodera SMART 4K. Niestety nie mogę napisać o nim nic pozytywnego. Po kolei. Dekoder nie pobiera sygnału z kabla telewizyjnego (koncentrycznego) lecz poprzez łącze internetowe, co skutkuje fatalną jakością obrazu. Nie da się oglądać dynamicznych scen np. sportu, a nawet paska wiadomości w programach informacyjnych, występuje męczący wzrok efekt stroboskopowy. Często również irytują zacięcia, pojawia się „stopklatka’ i kręcące się kółeczko, Zacinanie się obrazu potęguje się wieczorami, zacięcia są częstsze i dłuższe, prawdopodobnie z powodu większego obciążenia łączy. Problem dotyczy zarówno programów telewizyjnych jak i oglądanych za pomocą zainstalowanych aplikacji np. You Tube. Nie jest temu winny jedynie przesył danych przez Internet, zamiast telewizji z powyższych powodów, oglądałem filmy z Netflksa (z aplikacji w telewizorze) i żadnego stroboskopu ani zacięć nie było. Obsługa menu dekodera – uczy pokory i cierpliwości. Minimalistyczny (nowoczesny?), pozbawiony dedykowanych przycisków pilot, zamiast bezpośrednio wybierać określone funkcje, zmusza do poruszania się po mało intuicyjnym menu. Kanały pozbawione są numeracji (!), można jedynie wybierać grupy kanałów (np. filmy, sport, ogólne itp.) wewnątrz których można jedynie poruszać się kursorem „góra’ „dół”, co powoduje, że znalezienie określonego programy jest po prostu trudne. Mogłoby w tym przypadku pomóc wybieranie głosowe – mogłoby gdyby działało. Wywołanie tym sposobem kanały, np. komenda „Polsat”, powoduje wyświetlenie wszystkich ikonek programów zawierających słowo „Polsat” … i już. Każde kliknięcie na daną ikonę czy inne próby włączenia danego kanału powoduję powrót do menu głównego. Dalej, reklamowane funkcje oglądania programów do tygodnia wstecz i nagrywanie w chmurze. Jeżeli podczas zamawiania usługi mocno się dopytacie (sami tego nie powiedzą), to dowiecie się, że „nie dotyczy to wszystkich kanałów” . W praktyce oznacza to, że w pakiecie platynowym, na 168 dostępnych programów oglądanie wstecz dotyczy tylko 65 kanałów, a możliwość nagrywania w chmurze zaledwie 21 (słownie dwudziestujeden) kanałów, w żadnym z tych zestawów nie ma np. TVP1, TVP2, Polsatu czy TVN-u. Podsumowując, po tygodniu użytkowania wymieniłem dekoder (za dodatkową opłatą 69 zł) na dekoder PVR 4K z nagrywarką i dyskiem 1TB i odetchnąłem z ulgą – normalne użytkowanie, normalna (4K) jakość obrazu, nagrywanie wszystkiego co się chce, lepszy (szybszy, wygodniejszy) od poprzednio użytkowanego przeze mnie dekodera z nagrywarką 500GB i o niebo lepszy od SMARTA .
ZaletyWygląd
WadyZacinający się obraz
Drgający obraz
Niewygodne menu
Praktycznie brak możliwości nagrywania programów
Praktycznie brak możliwości sterowania głosem
MiejscowośćZabrze
~monmar11 / 2021-02-25 17:57
Ocena: 1.75 / 5
Od wielu lat korzystam z usług VECTRY ale ostatnio to dno i wodorosty. Dałem się "naciągnąć" na dekoder box 4K i okazuje się, że większości programów nie można nagrać oraz odtworzyć z dni poprzednich wbrew zapewnieniom z reklamach tej firmy. Oczywiście reklamacja nic nie daje - VECTRA twierdzi, że z ich strony wszystko ok. Radzę omijać szerokim łukiem tą pseudo firmę !!!!!!!!!!
~Dawgiel / 2021-02-25 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta jest fatalna, próba kontaktu tragiczna. Brak zrozumienia, konieczność krzyku do telefony a i tak przekręcone słowa. Połączenie bezcelowe !!!!!!!!!!!!
Obsługa to absolutny żart,
Częsty brak internetu, a dzisiaj do ostatnia kropla
Nikomu nie polecam.
Zaletybrak
Wadycałkowity brak kontaktu w sprawie obsługi technicznej
ciągłe braki internetu
~Hanns / 2021-02-25 13:54
Ocena: 1.00 / 5
Dno i kropka. Coraz częstsze awarie. Nie mam żadnych pozytywnych skojarzeń odnośnie ich usług.
ZaletyNie ma
WadyCały ta usługa jest wielka wada.
MiejscowośćWarszawa
~mar86 / 2021-02-25 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Brak internetu od godziny 10 rano. Praca i szkoła muszą poczekać aż VECTRA zacznie wywiązywać się z umowy i świadczyć usługi w sposób należyty. Być może bym przymknął oko na tą awarie gdyby nie fakt że w sposób prymitywny zostały odłączone telefon biura obsługi klienta, zaś telefony sprzedaży działają (o dziwo tego działu awaria nie dotknęła). Stanowczo odradzam
MiejscowośćPiaseczno
~Oburzona / 2021-02-25 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Co za gówno, brak 5g i 2g, cwaniaki wyłączyli obydwie infolinie. Nie można pracować i dzieci nie mogą się uczyć.
Już 3-ci raz w tym tygodniu brak internetu.
Jak tak dalej pójdzie, to zrywam z ich winy umowę. Nie umawialam się na brak kontaktu w razie problemów.
SKANDALICZNE zachowanie, najprościej wyłączyć możliwość klientowi kontaktu!!!!!
MiejscowośćSosnowiec
~Małgorzata / 2021-02-25 13:31
Ocena: 2.50 / 5
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałam. Ciągle jakieś awarie. Np. W samym tylko sierpniu 15 razy była awaria.
Niestety muszę się z tym męczyć jeszcze rok.
Szkoda, że za NIEZAWODNOŚĆ nie można dać tu minusów. Osobiscie vectry nie polecam
WadyCiągłe awarie
MiejscowośćRybnik
~matto / 2021-02-25 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta to tragedia, próba wypowiedzenia umowy z racji reklamacji - niemożliwe. Dostałem rekompensatę w wysokości 6 PLN.
Absolutny żart, nie polecam.
Witam chce dołączyć do osób które nie są zadowolone z funkcjonowania Vectry. Ja tez mam Vectrę i często gęsto jest zrywane połączenie internetowe ostatnio jak zgłaszałam problem z netem to przyszli mi wymienili ruter ze mam sieć 5g ale cóż z tego jak sytuacja jest taka sama nic się nie zmieniło. Jak dzwoniłam kiedyś na infolinie a mam ten najszybszy internet 300 mg to pani mi powiedziała ze dopuszczalna prędkość haka będzie osiągał to 150 mg to powiedzcie za co się płaci. A w dniu dzisiejszym to już maskara nie dość ze nie ma internetu to nawet na infolinie nie da się dodzwonić. Oni kpiny sobie urządzają z ludzi wszystko działa na starych łączach nic zapewne nie jest modernizowane. Przez takie coś będą tracić klientów jak się nie opamiętają.Ja na pewno nie polecam Vectry.
Skarżysko-Kamienna 25.02.2021 r
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Spark / 2021-02-25 12:55
Ocena: 1.00 / 5
Worst internet service. Working from home because of this service provider cannot finish work.. its slower and not a good connection..
~Monia / 2021-02-25 12:35
Ocena: 2.25 / 5
Brak internetu od godziny... Nic, że praca, szkoła, brak kontaktu z boa, nie aktywne telefony.... Żenada
~Tomek / 2021-02-25 12:32
Ocena: 2.00 / 5
Coraz częstsze awarie Internetu i brak kontaktu z infolinią. Ta firma to pomyłka. Nie polecam.
MiejscowośćKonstancin-Jeziorna
~Aleksandra / 2021-02-25 12:17
Ocena: 1.00 / 5
To jest jakiś żart... Awarie internetu są niesamowicie często. W dzisiejszych czasach prawie wszystko jest online i takie awarie są nie do zniesienia. Dodatkowo nie da się dodzwonić na infolinię.
MiejscowośćStarachowice
~Iza / 2021-02-25 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zażenowana wiecznie cos nie działa mam wykupiony najszybszy internet i nie dziala trzeba się zastanowić nad zmianą nie polecam
ZaletyNie ma
WadyKoszmar
MiejscowośćOstrołęka
~essasito / 2021-02-25 12:08
Ocena: 1.00 / 5
codziennie są awarie internetu , dzisiaj pojawila sie najdluzsza ktora trwa juz 1 h . Nie polecam , rezygnuje
Zaletyzadna
Wadywszystko
Miejscowośćnijaka
~Bruce / 2021-02-24 12:01
Ocena: 2.50 / 5
Agresywny marketing - każda rozmowa na temat rozszerzenia usług kończy się moim akcesem ! Wprowadza się do systemu przedłużenie umowy ma którą nie wyraziłem zgody !
~ja / 2021-02-22 18:47
Ocena: 1.00 / 5
miałem wyznaczone 3 terminy na podłączenie Internetu i telefonu i nikt się nie zjawił, żadnej informacji nic. Dzwoniąc na infolinię to przełączają do wirtualnej konsultantki. Rezygnuję z ich usług