MiejscowośćLegnica
strona 109 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »
-
~megamax / 2021-04-24 08:09
Internet jest ok, ale telefonia komórkowa to szok. Obsługa klienta to kpina. Mieliśmy mieć przeniesienie numeru w styczniu, a juz jest prawie maj i dalej nic nie dziala. Obsluga nie oddzwania i nie wie o co chodzi.. -
-
~Rafał / 2021-04-22 21:32
Firma porażka już nie mogę się doczekać kiedy się umowa skończy awarie często, szybkość reakcji serwisantów porażka.
Byle by wcisnąć kolejne usługaZaletyCena ale co z tego jak to byle coWadyTv, jakość serwisu, dekoder wątpliwej jakości okłamano przedstawicieleMiejscowośćSuchy las -
~kris / 2021-04-22 14:22
Bardzo słaba firma nigdy jej nie polecę nikomu nawet wrogowi co chwilę jakieś awarie a to z internetem a to z tv masakra jakaś MiejscowośćRybnik -
~Qwertyuiop / 2021-04-22 13:19
Nie polecam. Najgorszy internet w Polsce. Bez przerwy awarie, strony się długo ładują, oszukują z internetem - większy pakiet to internet wolniejszy. Oni mają chyba routery z przed 20 lat. Ceny internetu są wysokie a internet w najwyższym pakiecie chodzi jak vDSL. Obsługa ma klientów w dupie kiedy oni narzekają na internet. Łączę nie przekracza 50mb/s, często jest mniej niż 5mb/s. Jak korzysta z internetu więcej niż kilkaset osób (wszyscy są klientami tego operatora) to są zakłócenia. Sry za błędy jeżeli są. ZaletyBRAKWadyPowolny internet
Nieprzyjemna obsługa klienta
Za wysokie cenyMiejscowośćRacibórz -
~Maju / 2021-04-22 01:18
Wpadłem w vectre przez brak innych opcji w mojej lokalizacji. wczesniej korzystałem z innych dostawców i z czystym sumieniem mogę powiedzieć ze vectra to największe bagno z jakim kiedykolwiek miałem styczność. Awarie prawie każdego dnia, internet szybki ale co z tego jeśli nie ma do niego dostępu przez jego zanik. Żeby dodzwonić się do nich trzeba rezerwować sobie około godziny bo samo czekanie to +- 20 minut + jeszcze ten cholerny automat na start. Jak się już w końcu człowiek połączy to odbiera pan/pani bez jakiejkolwiek wiedzy i wszystko co robi to w koło macieju czyta tą samą regułkę.
Zdecydowanie odradzam korzystania z tej beznadziejnej firmy.MiejscowośćRybnik -
~Tom / 2021-04-21 23:54
Jakość techniczna w porządku, ceny niekonkurencyjne, obsługa klienta beznadziejna. MiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2021-04-21 21:54
Mam internet z ,,vectra" od 7 lat i od samego początku mój internet miał sporo wad. Mam już dosyć lagów, przerywania filmów,i wysokiego pingu więc postanowiłem wykupić abonament z
lepszym internetem, płacę za internet miesięcznie dość dużą kwotę szczerze mam wrażenie że jest jeszcze gorzej niż było!. Tak więc wyciągnąłem wnioski że cokolwiek bym nie zrobił I tak będę mieć beznadziejny internet.Drogi użytkowniku nie bierz abonamentu od vectry, nie dawaj się wykorzystywać I mam nadzieję że nie popełnisz tego samego błędu co ja I wezmiesz internet u innego operatora!!! To moja opinia I mam nadzieję że w końcu zrobią coś w tym kierunku...ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćRybnik -
~Justyna / 2021-04-21 21:19
Jestem "szczęśliwą" posiadaczką internetu z Vectry od 2 miesięcy. Tak beznadziejny internet miałam 20 lat temu! Nie ma tygodnia, żeby nie było braku internetu, a zazwyczaj problemy są parę razy w tygodniu. Serwisant przyszedł, sprawdził i powiedział, że wszystko jest ok. Nie jest. Na infolinii nikt nie odbiera, po ponad 30 minutach oczekiwania - zrezygnowałam. NIE POLECAM! WadyNotoryczne przerwy w dostawie internetu, słaba obsługa klientaMiejscowośćŚwiętochłowice -
-
~Jarek / 2021-04-21 19:49
Internet to jakaś kpina. Łacze 150Mb/s w teorii. w praktyce to jakaś połowa z tego. Również stabilność łącza pozostawia wiele do życzenia. Bardzo często zrywa połaczenie. Cena jak za taką jakość? Wysoka ZaletyNie znalazłemWadyJest ich zbyt dużoMiejscowośćMilicz -
~Kacper / 2021-04-21 13:16
Najgorszy internet na świecie lepszy internet bym miał jak bym sobie udostepnil przez bluetooth z telefonu ZaletyNie maWadyPrędkość lączaMiejscowośćRadom -
~Józef / 2021-04-20 13:13
Kolejny raz zawierzyłem vectra, przecież się rozwja i kolejna porażka, ostatnia. Miejscowość68 200 Żary -
~tomek / 2021-04-17 13:06
kupiłem pakiet telewizja + internet przez 3 miesiące działania telewizja nie działała przez 4 dni a internet miał być 600 nigdy nie osiągnął takiej prędkości (max 200) dziś się dowiedziałem że owszem 600 to max ale gwarantują 300 po kablu,żeby połączyć się z konsultantem trzeba sobie poczekać 20 minut. Dobrze że nie podpisałem umowy na czas określony !!! NIGDY WIĘCEJ ŻADNEJ VECTRY.!!! ZaletyBRAKWadybardzo słaby wieszający się internet, obsługa klienta to porażka oczywiście jeśli uda ci się połączyć z konsultantem.MiejscowośćGdańsk -
~Mario / 2021-04-16 15:15
Jestem użytkownikiem Vectry już chyba 13lat .Ale bardzo bym chciał i nie tylko ja żeby było więcej programów zagranicznych takich jak programy holenderskie ...Może w Vectra doloczy do mojej opinii imię tylko to zdanie moje holenderskie canadyjskie Australii jakie stacje.Dziekuje ZaletyDobreWadyNa razie niemaMiejscowośćOlsztyn -
~Grace / 2021-04-15 19:47
Totalna porażka ! Umowa sobie a oni sobie, ciągle tylko chcą kasę, nie ma z kim porozmawiać. Bardzo żałuję, że wcześniej nie zapoznałam się z opiniami na ich temat. NIE POLECAM !!!! -
~Justyna / 2021-04-15 19:07
Polecam wszystko można załatwić telefonicznie jak i w biurze zawsze mili i uprzejmi ZaletyPomoc w ciągu 48 h
Mili
życzliwi
uprzejmiMiejscowośćWałbrzych -
~Owsianek / 2021-04-14 06:38
Straszna lipa. Wszystko było dobrze. W styczniu wymienili główne kable i się zaczeło. Codziennie z rana i wieczora brak telewizji internetu. I tak jest na całej ulicy. Jakość i sygnał poniżej 50%.A,jak się dzwoni na infolinie to mało w dupe nie wejdą. No i właśnie znikneła telewizja godz. 06:35. Serwisant to chyba jest jakiś wymyślony nigdy jeszcze mie przyszedł a,był umówiony naście razy. Nie polecam. ZaletyŻadnychWadyLipaMiejscowośćSłupsk -
-
~ST / 2021-04-13 06:45
Ciągle awarie, prędkość nigdy nie osiągnęła nawet połowy maksymalnej,obsługa klienta tragiczna, ukryte opłaty ZaletyAbsolutnie brakMiejscowośćWarszawa -
~Nick / 2021-04-08 19:58
Drodzy potencjalni klienci! Nie zdziwcie się, jeśli będziecie dostawać faktury do zapłaty jeszcze po rozwiązaniu umowy i upłynięciu okresu wypowiedzenia. Szkoda czasu i nerwów na użeranie się z firmą, w której obsługa klienta jest na żenująco niskim poziomie. I nie chodzi tu o zwykłych pracowników tej firmy. Wyraźnie jest tam jakiś problem ogólnosystemowy. Jeśli już jesteś klientem, to koniecznie czytaj warunki umowy i sprawdzaj za jakie usługi otrzymałeś fakturę! Jedna wielka awaria. Prędkość internetu, nawet w Warszawie, gdzie inni dostawcy oferują realną prędkość za którą się płaci, tutaj istnieje tylko teoretycznie. ZaletyJakiś potencjał jest ale póki co, to raczej nic oprócz możliwości odesłania modemu Inpostem i w miarę jeszcze do zniesienia obsługą na słuchawce (absolutnie nie automatem).WadyNiska jakość świadczonych usług, w tym brak szacunku dla klienta, irytujące rozmowy z automatem, liczne awarie i problemy przy rozwiązaniu umowy.MiejscowośćWarszawa -
~Vectra nie powinna istnieć / 2021-04-07 13:55
Vectra powinna zostać wprowadzona jako rodzaj tortur. Nie polecam. Internet zasilany chomikiem działałby lepiej. Nie niszczcie sobie życia. -100000 / 10 ZaletyNiestety nie ma takichWadyCała vectra jest wadą. Cokolwiek jest związane z vectrą jest wadąMiejscowośćRadom -
~Klaudia / 2021-04-07 09:40
Internet rozłącza się. Za każdym razem jak kontaktuję się z firmą to u nich jest wszystko ok, błędu nie widać. Nikt tego nie sprawdzi. Na pewno nie przedłużę umowy. MiejscowośćRadomsko
strona 109 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »