MiejscowośćGDYNIA
strona 109 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »
-
~Michał / 2021-03-19 11:48
Nigdy nie doświadczyłem takiego dna. Wykonałem 30 telefonów aby załatwić sprawę byłem w biurze 3 razy. Każdy mówi coś innego a na koniec z bezsilności chce zamknąć umowę, która kończy mi się za 3 miesiące i chce zapłacić 3 faktury z góry tzn 350 pln a oni każą mi zapłacić za zerwanie umowy 600 PLN. Świadczą mi usługę w sprzedanym przeze mnie miesiąc temu mieszkaniu. Nie można od tych gnoi się uwolnić. -
-
~Uzytkownik Vectry / 2021-03-18 12:03
od 1,5 roku ciagłe rozłączanie sieci, brak dostępu do internetu niejednokrotnie tydzień czasu, technik nie raczy zadzwonić gdy jest na miejscu po czym dostaje informacje że nie został wpuszczony. LAN nie działa w ogóle, Wifi prędkość wysyłania poniżej 1Mb/s - co skutkuje kilkuminotowym wysyłaniem prostego maila z jednym zdjęciem. Rozmowa wideo z jednym odbiorcą przykładowo poprzez WhatsApp jest niemożliwa przy takich parametrach. Oczywiście fakturki podsyłane pełne i terminowo. Brak możliwości zerwania umowy przed końcem jej trwania, w przypadku zerwania umowy przed jej końcem naliczana jest kara. ZaletyBrakWadyPodejście do klientaMiejscowośćGdynia -
~Marcin / 2021-03-17 16:30
Po zgłoszenie ze nie ma sygnału tv oraz internetu usłyszałem ze w takim przypadku bedzie bardzo szybka interwencja serwisu po czym dostaje informacje ze.serais pokarze.sie za 3 dni. Morał taki ze 3 dni bez usług za które trzeba płacić. MiejscowośćWejherowo -
~Maciejka / 2021-03-16 19:08
UWAGA VECTRA TO SCAM!
internetu nie ma 23 godziny i 59minut dziennie i nie można ich pozwać bo musi go nie być więcej niż 24h bo tak mają w umowie.
UWAŻAJCIE NA NICH, TA FIRMA TO JEDNE WIELKIE OSZUSTWO TYLKO UDAJĄ, ŻE MAJĄ JAKIŚ INTERNET A W PRAKTYCE TEN INTERNET CZASEM SIĘ TYLKO NA CHWILE POJAWI.
Jedyne co słyszę, to że usterka została już naprawiona a pewnie nikt nawet nie sprawdza o jakim adresie jest mowa, zero poszanowania dla klienta i poi prostu jakaś kpina. Na szczęście od niedawna na moją ulicę dostarcza już stacjonarnie internet play bez limitu więc vectra idzie w odstawkę i przestrzegam każdego, żeby się nie dał przypadkiem naciąć na tą patologie jaką jest vectra.ZaletyNie maWadyvectraMiejscowośćKowale -
~Nieistniejący użytkownik / 2021-03-15 17:25
Internet WI-FI od 5 dni. W panelu użytkownika, na stronie Vectry informacja, że muszę zakupić usługę WI-FI (którą mam).
Na zgłoszenie, dostaję odpowiedź, że po 48 godz. będzie aktyny panel konfiguracji, minęło kilka dni i nic, tylko informacja, że mam dzwonić na 601 601 601. Dzwonię - nie ma takiego abonenta jak ja, i dowiaduję się, że muszę zadzwonić na numer na który dzwonię (śmieszne).
Ogólnie po kilku połączeniach telefonicznych z przekierowaniem, nic nie załatwione, bo jak czekam na konsultanta, który jest tym jedynym co wie, połączenie jest rozłączane.
MiejscowośćGdynia -
~Kamilo / 2021-03-14 14:46
Problemy problemy i ciągłe awarie i przeprosiny, placi sie za miesiac a conajmniej 2 łikendy mam bez internetu albo telewizji. Nie polecam i czekam tylko az skonczy sie umowa WadyAwarie, problemy z predkoscia, ebok regularnie niedostepnyMiejscowośćBędzin -
~Gliwice Zygmunta / 2021-03-14 10:12
Internet daremny, oszukują klienta na temat prędkości, nie polecam. ZaletyBrakWadyWszystko co mają w ofercieMiejscowośćGliwice -
~Mm / 2021-03-13 21:24
Nie polecam od miesiąca nie mam telewizji prubuje rozwiązać na wszelkie sposoby dlaczego i otrzymuje wiadomość zle wystawione zlecenie skontaktujemy się z Panem ale rachunek naliczają bo w moim okręgu nie było awarii oszuści i tyle ZaletyBrakWadyBrak kontaktuMiejscowośćBytom -
-
~Olanyklient / 2021-03-13 13:06
Witam wszystkich. Mam w domu internet i TV z Vectry. Internet 100Mb/s rzadko kiedy osiąga zadowalające prędkości. Przeważnie chodzi jak moja wcześniejsza usługa 50Mb/s też z Vectry. Napisałem więc meila do obsługi klienta wraz z pomiarami łącza oraz pełną dokumentacją w postaci screenów... W odpowiedzi na mój problem umyli ręce że sprawdzili u siebie zdalnie że przez ostatni czas mój modem był cały czas zalogowany w sieci i nie odnotowali żadnych problemów technicznych w moim rejonie więc są jak najbardziej w porządku... Po prostu mają mnie gdzieś... Nie jestem zadowolony z ich usług a już nie mówiąc o podejściu do klienta... Umowa do czerwca więc podziękuję i zakładam światłowód od konkurencji w tych samych pieniądzach. MiejscowośćStaszów -
~Martin / 2021-03-12 13:00
VECTRA to najgorszy operator. Nie popełniajcie błędu podpisywania umowy. Infolinia notorycznie nie dostępna a w przypadku awarii to zupełnie zero kontaktu. Częste awarie a cena co chwilę w górę. W czasie umowy podwyżka o 5 zł a tak sobie, bo można. Za cały dzień awarii zwrot/rekompensata w wysokości UWAGA!!! 63 groszy !!!
Poniżej odpowiedź na reklamację:
uprzejmie informujemy, że dnia 05.03.2021 r. do konta została dodana rekompensata o numerze REK/.......... w wysokości 63 gr w związku z awarią usług w dniu 25.02.2021 r.
VECTRA - nie polecam i nigdy więcejZaletybrakWadybrak dostępu do infolinii, częste awarie, po podpisaniu umowy traktowanie Klienta z góry, spamowanie poczty niechcianymi reklamamiMiejscowośćWarszawa -
~Łukasz / 2021-03-10 19:57
Tragedia jednym słowem... Obsługa to dno i trzy metry mułu... Od tygodnia nie mogę się doprosić o telefon w sprawie przedłużenia umowy. A gdy już zadzwoniłem sam na infolinie sprzedażową, byłem przełączany na infolinie sprzedażową... bo ponoć zadzwoniłem pod zły numer, aż w czasie rozmowy z konsultantem połączenie zostało zerwane, nie z mojej winy.
Przed chwilą łaskawie był telefon, dwa sygnały i rozłączenie... i za sekundę mail że nie udało się ze mną skontaktować...
No kur... mać!!!
Szczerze nie polecam nikomu!MiejscowośćWarszawa -
~Vectra złodzieje / 2021-03-10 01:30
Ich usługi to jest jakaś porażka, posiadam „najszybszy internet” za który płace nie mało, a ciągle jest z nim jakiś problem!!!! Więcej korzystam z mobilnego niż wi-fi, pracując zdalnie z domu, bo inaczej się nie da!!! To jest kpina!!! Obsługa klienta tez daje dużo do życzenia... Niemili i niedoinformowani konsultanci, wprowadzający w błąd i nie mający pojęcia o świadczonych przez tą „firmę” usługach!!!! To jest jawne złodziejstwo!!!! Jutro idzie pozew do sądu o wyłudzenie, ponieważ płace za rzekomą usługę, z której nie mogę korzystać... ZaletyNie ma żadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadyW każdej sferze!!!!!!! Zaczynajac od usług kończąc na beznadziejnej obsłudze klienta!!!!!!!!MiejscowośćWrocław -
~Agnieszka / 2021-03-09 20:22
Wectra to jest jakaś porażka dopiero zaczęłam współpracę z nimi i już mam dość umowe zawieralam na odległość gdzie podobno jest nagrywana na czas bezterminowo aktywacja miała być 99zl a przy pierwszym rachunku dostalam 200 zł próby wyjaśnienia tej sytuacji to błędne koło ja swoje oni swoje niby mieli odsłuchać rozmowę zawierania umowy i natym się kończy jednym słowem robią z ludzi idiototow pierwszy rachunek 340 zł.wyrzucone w błoto i trzeba od nich uciekać ZaletyBrakWadyKonsultanci chyba dopiero się przyuczajaMiejscowośćTorun -
~Ad / 2021-03-08 19:57
Przy przeniesieniu numeru mój numer otrzymał ktoś inny i sobie z niego korzysta. Ja od 5 dni jestem pozbawiony kontaktu, a każdy kto chce się dodzwonić do mnie, dodzwania się do innej osoby. Ta osoba otrzymuje też moje hasła SMS do banku i inne wiadomości. "Trzeba czekać na rozwiązanie problemu" to tekst, który słyszę od blisko tygodnia. -
~s / 2021-03-08 18:43
DNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugi ZaletybrakMiejscowośćGDAŃSK -
~Julian / 2021-03-07 20:43
Polecam nie narzekam, polecam pana przedstawiciela... 785-500-713 WadyŻadnychMiejscowośćDziałdowo -
-
~Tomek / 2021-03-05 15:08
Przez 5 lat byłem abonentem firmy Vectra. O ile do działania TV i Internetu nie mogę się szczególnie czepiać (zdarzały się awarie i resetowanie dekodera, ale nie tak często, jak piszą niektórzy, VOD za to nie działało regularnie), o tyle jestem zszokowany praktyką tej firmy utrudniania rezygnacji z usług. Od marca 2020 korzystałem z usług na czas nieokreślony bez okresu zobowiązania. Mamy pandemię, praca zdalna, ograniczenia w korzystaniu z rozrywek poza domem - postanowiłem zmienić na UPC, bo internet 50 Mb/s to już dzisiaj słaby wynik, a i pakiet TV mógłby być lepszy. W styczniu idzie wypowiedzenie, umowa kończy się na koniec lutego br. Proste? Proste. Ale jednocześnie, potrzebując lepszego łącza internetowego do pracy postanowiłem stracić i podłączyć UPC od 1 lutego i przez miesiąc ponieść podwójny koszt. Wszystko ładnie pięknie, ale okazało się, że Vectra zamyka swoje skrzynki rozdzielcze w taki sposób, że nikt poza nimi nie może ich otworzyć. Zażądałem uwolnienia kabla w nagrywanej rozmowie telefonicznej i na piśmie, ale Vectra jest nieugięta - ABONENT MA OBOWIĄZEK KORZYSTAĆ Z ICH USŁUG PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY. Żeby było weselej, uwolnienie kabla następuje w ciągu "kilku dni" od zakończenia umowy, a termin na tą czynność NIE PODLEGA UZGODNIENIU. Nie ma też w procedurze poinformowanie klienta, że kabel jest już wolny - czy ten kabel co wisi pod sufitem jest mój, mogę stwierdzić z drabiną na korytarzu. Czyli 1 marca wyłączono mi TV oraz Internet, a nowego podłączyć nie mogę. Jest to wywieranie presji na abonentów do korzystania z usług Vectry (bo gdybym u nich podwyższył pakiety, to miałbym wszystko od ręki) i utrudnianie rezygnacji z ich usług. Od tygodnia pracuję na internecie z telefonu, ale o Netflixie, Tidalu czy Spotify można zapomnieć. Każda wideokonferencja to zastanawianie się, czy pakietu jeszcze wystarczy, czy już dokupować. Telewizji po godzinach też nie obejrzę. Także każdego, kto liczy na bezproblemowe zakończenie współpracy z Vectrą przestrzegam - nie idźcie tą drogą, chyba, że możecie sobie pozwolić na tydzień lub dwa bez telewizji, internetu czy telefonu albo jesteście gotowi związać się Vectrą do śmierci. Zaletyzazwyczaj działa, a to już w naszym kraju świętoWadynie sposób się z nimi rozstaćMiejscowośćWarszawa -
~Krzysiek / 2021-03-04 07:54
W 100% odradzam usługi Vectra. Bardzo słaba obsługa klienta. Zgłaszam problem z dostępem do internetu a za 2 dni dopiero ktoś się odzywa. Internet ma ciągle problemy, parę razy w miesiącu od paru minut do paru godzin nie działa.
Dekoder do telewizji kablowej to jakiś przeżytek działa jak urządzenie z przed 20 lat. Zanim się włączy mija około 2-3 min.
Nie mogę się doprosić o przyznanie publicznego adresu IP.ZaletybrakWadyniestabilny internet
brak publicznego adresu IP
Słaby dekoder do TVMiejscowośćKatowice -
~Adam / 2021-03-03 17:12
Witam, Od lat jestem abonentem Vectry. Używałem telefonu, telewizji i internetu. Jednak obecnie po 10 latach oferty konkurencyjne są lepsze (większe przepływności) i tańsze. Niestety rezygnując z telefonu stacjonarnego podpisałem w programie lojalnościowym przedłużenie umowy na 2 kolejne lata. Teraz mimo że rok został do końca tego okresu Vectra za rozwiązanie umowy żąda 1200PLN kary do zapłaty. Dodam tylko że przez ostatnie 5 lat nie było wymieniane żadne urządzenie, router, czy cokolwiek. To jest skandal. Na prawdę nie polecam tego operatora Zaletybrak, częste awarieWadyBrak możliwości rozwiązania umowy na normalnych warunkach. Słabe łącza i wysokie cenyMiejscowośćWarszawa -
~Wioletta / 2021-02-27 16:43
Przestrzegam przed zakupieniem usług w tej firmie. Byłam użytkownikiem pakietu internet plus telewizja przez dziewięć lat. Zepsuł mi się pilot. Dzwoniłam di obsługi klienta niestety nikogo nie interesowało by zorganizować mi sprzęt. Zwróciłam się do działu obsługi w Skarżysku Kamiennej, powiedziano, ze nie posiadają już takiego modelu oczywiście caky6 czas naliczano opłaty. Zrezygnowałam z usługi i zawiozłam dxiewiecietni sprzęt. Niestety zgubiłam m zasilacz i jakież bylo mije zdziwienie kiedy wystawiono mi fakturę na 35 zł... Nowym może tyle kosztuje ????Nie zapłaciłam tej kwoty i teraz dzwonią z nowa faktura na 150zk za miesięcznie zwłokę ???????? Nikomu nie radzę zawierać umowy z Vectra. Dlaczego... Bo to jakaś parodia a nie soldna firma. Brrrr ZaletyBrakWadyPoniżejMiejscowośćSKARŻYSKO KAMIENNA
strona 109 z 225
- « poprzednia
- 1 ...
- 107
- 108
- 109
- 110
- 111
- nastepna »