Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamilo / 2021-03-14 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy problemy i ciągłe awarie i przeprosiny, placi sie za miesiac a conajmniej 2 łikendy mam bez internetu albo telewizji. Nie polecam i czekam tylko az skonczy sie umowa
    WadyAwarie, problemy z predkoscia, ebok regularnie niedostepny
    MiejscowośćBędzin
  • ~Gliwice Zygmunta / 2021-03-14 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet daremny, oszukują klienta na temat prędkości, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co mają w ofercie
    MiejscowośćGliwice
  • ~Mm / 2021-03-13 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od miesiąca nie mam telewizji prubuje rozwiązać na wszelkie sposoby dlaczego i otrzymuje wiadomość zle wystawione zlecenie skontaktujemy się z Panem ale rachunek naliczają bo w moim okręgu nie było awarii oszuści i tyle
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu
    MiejscowośćBytom
  • ~Olanyklient / 2021-03-13 13:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam wszystkich. Mam w domu internet i TV z Vectry. Internet 100Mb/s rzadko kiedy osiąga zadowalające prędkości. Przeważnie chodzi jak moja wcześniejsza usługa 50Mb/s też z Vectry. Napisałem więc meila do obsługi klienta wraz z pomiarami łącza oraz pełną dokumentacją w postaci screenów... W odpowiedzi na mój problem umyli ręce że sprawdzili u siebie zdalnie że przez ostatni czas mój modem był cały czas zalogowany w sieci i nie odnotowali żadnych problemów technicznych w moim rejonie więc są jak najbardziej w porządku... Po prostu mają mnie gdzieś... Nie jestem zadowolony z ich usług a już nie mówiąc o podejściu do klienta... Umowa do czerwca więc podziękuję i zakładam światłowód od konkurencji w tych samych pieniądzach.
    MiejscowośćStaszów
  • ~Martin / 2021-03-12 13:00
    Ocena: 1.00 / 5
    VECTRA to najgorszy operator. Nie popełniajcie błędu podpisywania umowy. Infolinia notorycznie nie dostępna a w przypadku awarii to zupełnie zero kontaktu. Częste awarie a cena co chwilę w górę. W czasie umowy podwyżka o 5 zł a tak sobie, bo można. Za cały dzień awarii zwrot/rekompensata w wysokości UWAGA!!! 63 groszy !!!
    Poniżej odpowiedź na reklamację:
    uprzejmie informujemy, że dnia 05.03.2021 r. do konta została dodana rekompensata o numerze REK/.......... w wysokości 63 gr w związku z awarią usług w dniu 25.02.2021 r.
    VECTRA - nie polecam i nigdy więcej
    Zaletybrak
    Wadybrak dostępu do infolinii, częste awarie, po podpisaniu umowy traktowanie Klienta z góry, spamowanie poczty niechcianymi reklamami
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukasz / 2021-03-10 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia jednym słowem... Obsługa to dno i trzy metry mułu... Od tygodnia nie mogę się doprosić o telefon w sprawie przedłużenia umowy. A gdy już zadzwoniłem sam na infolinie sprzedażową, byłem przełączany na infolinie sprzedażową... bo ponoć zadzwoniłem pod zły numer, aż w czasie rozmowy z konsultantem połączenie zostało zerwane, nie z mojej winy.
    Przed chwilą łaskawie był telefon, dwa sygnały i rozłączenie... i za sekundę mail że nie udało się ze mną skontaktować...
    No kur... mać!!!
    Szczerze nie polecam nikomu!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Vectra złodzieje / 2021-03-10 01:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ich usługi to jest jakaś porażka, posiadam „najszybszy internet” za który płace nie mało, a ciągle jest z nim jakiś problem!!!! Więcej korzystam z mobilnego niż wi-fi, pracując zdalnie z domu, bo inaczej się nie da!!! To jest kpina!!! Obsługa klienta tez daje dużo do życzenia... Niemili i niedoinformowani konsultanci, wprowadzający w błąd i nie mający pojęcia o świadczonych przez tą „firmę” usługach!!!! To jest jawne złodziejstwo!!!! Jutro idzie pozew do sądu o wyłudzenie, ponieważ płace za rzekomą usługę, z której nie mogę korzystać...
    ZaletyNie ma żadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyW każdej sferze!!!!!!! Zaczynajac od usług kończąc na beznadziejnej obsłudze klienta!!!!!!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Agnieszka / 2021-03-09 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Wectra to jest jakaś porażka dopiero zaczęłam współpracę z nimi i już mam dość umowe zawieralam na odległość gdzie podobno jest nagrywana na czas bezterminowo aktywacja miała być 99zl a przy pierwszym rachunku dostalam 200 zł próby wyjaśnienia tej sytuacji to błędne koło ja swoje oni swoje niby mieli odsłuchać rozmowę zawierania umowy i natym się kończy jednym słowem robią z ludzi idiototow pierwszy rachunek 340 zł.wyrzucone w błoto i trzeba od nich uciekać
    ZaletyBrak
    WadyKonsultanci chyba dopiero się przyuczaja
    MiejscowośćTorun
  • ~Ad / 2021-03-08 19:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy przeniesieniu numeru mój numer otrzymał ktoś inny i sobie z niego korzysta. Ja od 5 dni jestem pozbawiony kontaktu, a każdy kto chce się dodzwonić do mnie, dodzwania się do innej osoby. Ta osoba otrzymuje też moje hasła SMS do banku i inne wiadomości. "Trzeba czekać na rozwiązanie problemu" to tekst, który słyszę od blisko tygodnia.
  • ~s / 2021-03-08 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    DNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugiDNO, porazka, odradzam ich uslugi
    Zaletybrak
    MiejscowośćGDAŃSK
  • ~Julian / 2021-03-07 20:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam nie narzekam, polecam pana przedstawiciela... 785-500-713
    WadyŻadnych
    MiejscowośćDziałdowo
  • ~Tomek / 2021-03-05 15:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez 5 lat byłem abonentem firmy Vectra. O ile do działania TV i Internetu nie mogę się szczególnie czepiać (zdarzały się awarie i resetowanie dekodera, ale nie tak często, jak piszą niektórzy, VOD za to nie działało regularnie), o tyle jestem zszokowany praktyką tej firmy utrudniania rezygnacji z usług. Od marca 2020 korzystałem z usług na czas nieokreślony bez okresu zobowiązania. Mamy pandemię, praca zdalna, ograniczenia w korzystaniu z rozrywek poza domem - postanowiłem zmienić na UPC, bo internet 50 Mb/s to już dzisiaj słaby wynik, a i pakiet TV mógłby być lepszy. W styczniu idzie wypowiedzenie, umowa kończy się na koniec lutego br. Proste? Proste. Ale jednocześnie, potrzebując lepszego łącza internetowego do pracy postanowiłem stracić i podłączyć UPC od 1 lutego i przez miesiąc ponieść podwójny koszt. Wszystko ładnie pięknie, ale okazało się, że Vectra zamyka swoje skrzynki rozdzielcze w taki sposób, że nikt poza nimi nie może ich otworzyć. Zażądałem uwolnienia kabla w nagrywanej rozmowie telefonicznej i na piśmie, ale Vectra jest nieugięta - ABONENT MA OBOWIĄZEK KORZYSTAĆ Z ICH USŁUG PRZEZ CAŁY OKRES TRWANIA UMOWY. Żeby było weselej, uwolnienie kabla następuje w ciągu "kilku dni" od zakończenia umowy, a termin na tą czynność NIE PODLEGA UZGODNIENIU. Nie ma też w procedurze poinformowanie klienta, że kabel jest już wolny - czy ten kabel co wisi pod sufitem jest mój, mogę stwierdzić z drabiną na korytarzu. Czyli 1 marca wyłączono mi TV oraz Internet, a nowego podłączyć nie mogę. Jest to wywieranie presji na abonentów do korzystania z usług Vectry (bo gdybym u nich podwyższył pakiety, to miałbym wszystko od ręki) i utrudnianie rezygnacji z ich usług. Od tygodnia pracuję na internecie z telefonu, ale o Netflixie, Tidalu czy Spotify można zapomnieć. Każda wideokonferencja to zastanawianie się, czy pakietu jeszcze wystarczy, czy już dokupować. Telewizji po godzinach też nie obejrzę. Także każdego, kto liczy na bezproblemowe zakończenie współpracy z Vectrą przestrzegam - nie idźcie tą drogą, chyba, że możecie sobie pozwolić na tydzień lub dwa bez telewizji, internetu czy telefonu albo jesteście gotowi związać się Vectrą do śmierci.
    Zaletyzazwyczaj działa, a to już w naszym kraju święto
    Wadynie sposób się z nimi rozstać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysiek / 2021-03-04 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    W 100% odradzam usługi Vectra. Bardzo słaba obsługa klienta. Zgłaszam problem z dostępem do internetu a za 2 dni dopiero ktoś się odzywa. Internet ma ciągle problemy, parę razy w miesiącu od paru minut do paru godzin nie działa.
    Dekoder do telewizji kablowej to jakiś przeżytek działa jak urządzenie z przed 20 lat. Zanim się włączy mija około 2-3 min.
    Nie mogę się doprosić o przyznanie publicznego adresu IP.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilny internet
    brak publicznego adresu IP
    Słaby dekoder do TV
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam / 2021-03-03 17:12
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, Od lat jestem abonentem Vectry. Używałem telefonu, telewizji i internetu. Jednak obecnie po 10 latach oferty konkurencyjne są lepsze (większe przepływności) i tańsze. Niestety rezygnując z telefonu stacjonarnego podpisałem w programie lojalnościowym przedłużenie umowy na 2 kolejne lata. Teraz mimo że rok został do końca tego okresu Vectra za rozwiązanie umowy żąda 1200PLN kary do zapłaty. Dodam tylko że przez ostatnie 5 lat nie było wymieniane żadne urządzenie, router, czy cokolwiek. To jest skandal. Na prawdę nie polecam tego operatora
    Zaletybrak, częste awarie
    WadyBrak możliwości rozwiązania umowy na normalnych warunkach. Słabe łącza i wysokie ceny
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wioletta / 2021-02-27 16:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed zakupieniem usług w tej firmie. Byłam użytkownikiem pakietu internet plus telewizja przez dziewięć lat. Zepsuł mi się pilot. Dzwoniłam di obsługi klienta niestety nikogo nie interesowało by zorganizować mi sprzęt. Zwróciłam się do działu obsługi w Skarżysku Kamiennej, powiedziano, ze nie posiadają już takiego modelu oczywiście caky6 czas naliczano opłaty. Zrezygnowałam z usługi i zawiozłam dxiewiecietni sprzęt. Niestety zgubiłam m zasilacz i jakież bylo mije zdziwienie kiedy wystawiono mi fakturę na 35 zł... Nowym może tyle kosztuje ????Nie zapłaciłam tej kwoty i teraz dzwonią z nowa faktura na 150zk za miesięcznie zwłokę ???????? Nikomu nie radzę zawierać umowy z Vectra. Dlaczego... Bo to jakaś parodia a nie soldna firma. Brrrr
    ZaletyBrak
    WadyPoniżej
    MiejscowośćSKARŻYSKO KAMIENNA
  • ~OPR / 2021-02-27 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Było kiepsko, jest jeszcze gorzej, obsługa klienta kicha !!!
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćPrudnik
  • ~Danuta / 2021-02-27 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra oszukuje na rachunkach, sprawdzajcie proszę nr faktur .W strefie klienta podają salda wyssane z palca. Konsultanci beznadziejni ,nie kompetentni, nie potrafią konkretnie odpowiedzieć na pytania. Ja osobiście otrzymałam 2 faktury o tych samych numerach, tylko kwota była inna. Firma nie rzetelna,nie poleam jej nikomu
    ZaletyBrak
    Wadyw skali od 1 do 10 to 10
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~K / 2021-02-26 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze nawet nie zaslugujecie na zero, internet nie działa, kontakt z wami to kpina. Malo tego blokujecie na fejsie ludzi ktorzy wstawiaja swoje posty negatywne!
    ZaletyBrak
    WadyCena, uslugi, kontakt , obsluga klienta
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Waldek / 2021-02-25 19:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Chciałem podzielić się wrażeniami z tygodniowego użytkowania szeroko reklamowanego dekodera SMART 4K. Niestety nie mogę napisać o nim nic pozytywnego. Po kolei. Dekoder nie pobiera sygnału z kabla telewizyjnego (koncentrycznego) lecz poprzez łącze internetowe, co skutkuje fatalną jakością obrazu. Nie da się oglądać dynamicznych scen np. sportu, a nawet paska wiadomości w programach informacyjnych, występuje męczący wzrok efekt stroboskopowy. Często również irytują zacięcia, pojawia się „stopklatka’ i kręcące się kółeczko, Zacinanie się obrazu potęguje się wieczorami, zacięcia są częstsze i dłuższe, prawdopodobnie z powodu większego obciążenia łączy. Problem dotyczy zarówno programów telewizyjnych jak i oglądanych za pomocą zainstalowanych aplikacji np. You Tube. Nie jest temu winny jedynie przesył danych przez Internet, zamiast telewizji z powyższych powodów, oglądałem filmy z Netflksa (z aplikacji w telewizorze) i żadnego stroboskopu ani zacięć nie było. Obsługa menu dekodera – uczy pokory i cierpliwości. Minimalistyczny (nowoczesny?), pozbawiony dedykowanych przycisków pilot, zamiast bezpośrednio wybierać określone funkcje, zmusza do poruszania się po mało intuicyjnym menu. Kanały pozbawione są numeracji (!), można jedynie wybierać grupy kanałów (np. filmy, sport, ogólne itp.) wewnątrz których można jedynie poruszać się kursorem „góra’ „dół”, co powoduje, że znalezienie określonego programy jest po prostu trudne. Mogłoby w tym przypadku pomóc wybieranie głosowe – mogłoby gdyby działało. Wywołanie tym sposobem kanały, np. komenda „Polsat”, powoduje wyświetlenie wszystkich ikonek programów zawierających słowo „Polsat” … i już. Każde kliknięcie na daną ikonę czy inne próby włączenia danego kanału powoduję powrót do menu głównego. Dalej, reklamowane funkcje oglądania programów do tygodnia wstecz i nagrywanie w chmurze. Jeżeli podczas zamawiania usługi mocno się dopytacie (sami tego nie powiedzą), to dowiecie się, że „nie dotyczy to wszystkich kanałów” . W praktyce oznacza to, że w pakiecie platynowym, na 168 dostępnych programów oglądanie wstecz dotyczy tylko 65 kanałów, a możliwość nagrywania w chmurze zaledwie 21 (słownie dwudziestujeden) kanałów, w żadnym z tych zestawów nie ma np. TVP1, TVP2, Polsatu czy TVN-u. Podsumowując, po tygodniu użytkowania wymieniłem dekoder (za dodatkową opłatą 69 zł) na dekoder PVR 4K z nagrywarką i dyskiem 1TB i odetchnąłem z ulgą – normalne użytkowanie, normalna (4K) jakość obrazu, nagrywanie wszystkiego co się chce, lepszy (szybszy, wygodniejszy) od poprzednio użytkowanego przeze mnie dekodera z nagrywarką 500GB i o niebo lepszy od SMARTA .
    ZaletyWygląd
    WadyZacinający się obraz
    Drgający obraz
    Niewygodne menu
    Praktycznie brak możliwości nagrywania programów
    Praktycznie brak możliwości sterowania głosem
    MiejscowośćZabrze
  • ~monmar11 / 2021-02-25 17:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Od wielu lat korzystam z usług VECTRY ale ostatnio to dno i wodorosty. Dałem się "naciągnąć" na dekoder box 4K i okazuje się, że większości programów nie można nagrać oraz odtworzyć z dni poprzednich wbrew zapewnieniom z reklamach tej firmy. Oczywiście reklamacja nic nie daje - VECTRA twierdzi, że z ich strony wszystko ok. Radzę omijać szerokim łukiem tą pseudo firmę !!!!!!!!!!
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016