Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4482 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.43
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewelina / 2021-05-26 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra brak kompetencji nabijanie ludzi w butelke i spychologia z calego serca nie polecam czekam tylko do końca umowy i rozstaje sie bez żalu
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta naciąganie kontakt z doradcą makabra
    MiejscowośćChełm
  • ~Gladster / 2021-05-24 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług oraz standard obsługi w Biurach poniżej jakiejkolwiek krytyki.
    Net zrywa i nigdy nie ma wykupionej prędkości, duże problemy z WiFi.
    Zaletycena
    WadyJakosć i standard obsługi
    MiejscowośćToruń
  • ~User / 2021-05-20 08:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet od vectry to porażka, po dwóch z kolei wymianach routera, brak dostępu do internetu. Jakość tragiczna, łącze kompletnie niestabilne,
    nie ma możliwości korzystania nawet z przeglądarki. Internet nie działa. Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z internetu od vectry.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŻary
  • ~Rafał / 2021-05-19 14:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Telewizja jest ok. Z Internetem jest problem czasem się zawiesza i zaniża prędkość i co jakiś czas łącze się z technikami Vectry i tam kontakt jest ok i bardzo miły.
    ZaletyZalety to na pewno tv.
    WadyInternet.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Robert / 2021-05-14 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści uwaga na złodziejskie zagrywki telefoniczne i proszę uważnie czytać umowy
    ZaletyBrak zalet same wady
    WadyBrak odpowiedzi.częste usterki.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Arek / 2021-05-12 16:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Po godzinach spędzonych na infolinii prosząc aby sprzedano mi nowy dekoder tv który utraciłem, jedynym wyjściem było zrezygnowanie z kontynuacji umowy. Pierwszy konsultant który zadzwonił kilka dni później powiedział, że ustali z przełożonym możliwość sprzedania mi dekodera ale nigdy już potem nie oddzwonił. Drugi konsultant który zadzwonił dzisiaj chciał zaproponować lepsze warunki. Na pytanie czy wie dlaczego zrezygnowałem z umowy i czego potrzebuję aby pozostać z Vectra powiedział, że mają zbyt dużo klientów aby takie rzeczy wiedzieć i nie ma możliwości notowania takich rzeczy. Konkurencja może się jedynie z tego cieszyć.
    ZaletyInternet nawet stabilny choć mniej niż u innych operatorów
    WadyObsługa klienta to jakaś pomyłka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bob / 2021-05-11 13:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Po wielokrotnych rozmowach z działem technicznym, sprzedażą itd stwierdzam że pracują tam ludzie z nieukończoną podstawówką, tembr głosu, słownictwo i delikatnie rzecz ujmując tępota + zero logiki.
    MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
  • ~Cherry / 2021-05-10 20:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zrezygnowałam z usług vectry, ale jest wielki...
    ...problem przy usunięciu konta e-book. Tak, wraz z wygaśnięciem umowy konto nie zostanie automatycznie usunięte. Na infolinii powiedzieli, ze konto będzie aktywne jeszcze 5 lat czyli tyle ile będą przechowywać moje dane osobowe, chociaż napisalam pismo o ich usunięcie. W regulaminie korzystania z serwisu internetowego napisane jest ze trzeba wysłać maila z prośbą o usunięcie konta. Tak więc zrobiłam i w odpowiedzi dostałam maila ze konta nie da się usunąć. Czy jest w tej firmie chociaz jedną kompetentna osoba??? Zrezygnowanie z uch usług było najlepsza rzeczą jaką mogłam zrobić.
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~Marek / 2021-05-09 20:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Nagminnie brak połączenia internetowego. Umowa na 300mb. Albo brak połączenia albo max 150mb w speedtest... masakra .zero reakcji ... jak dzwonię proponują zakup wzmacniacza sygnału... Chyba specjalnie ograniczają sygnał aby naciągnąć ludzi ma kasę. NIE POLECAM.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~walicTVN24 / 2021-05-09 08:15
    Ocena: 4.00 / 5
    fajny dostawca. nawet czasem się przydaje. mam 300 mb/s i tyle faktycznie jest. tv działa jak należy i oferty jest spoko
    Zaletycena
    oferta
    stabilność
    Wadymarne podejście do stałych klientów
    MiejscowośćPolanica-Zdrój
  • ~ewikb / 2021-05-07 09:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Skarga 07.05.2021r.
    Nazywam się Ewa B.Właśnie odbyła się u mnie, wizyta Pana, który miał sprawdzić na dekoderze, czy pojawiające się na ekranie telewizora znikające punkciki na czarnym tle, to jest wygaszacz czy nie! I chciałabym powiedzieć,że tak bezczelnego, wyniosłego,zarozumiałego ,niemiłego, niesympatycznego, agresywnego (słownie), aroganckiego człowieka świadczącego usługi, nie spotkałam!!!! Mam 63 lata i jestem oburzona 5 minutową wizytą w takiej jak pisałam powyżej atmosferze... Taki człowiek w ogóle nie powinien mieć kontaktu z ludźmi, z klientami, ponieważ jest obrzydliwie arogancki w tłumaczeniu przyczyny zaistniałej sytuacji na moim telewizorze...Nie zdążyłam go nawet zapytać o nazwisko, ponieważ wyleciał z mieszkania jak poparzony!!!!
    Chciałabym,żeby była przeprowadzona z tym panem rozmowa, pouczająca go jak należy rozmawiać z klientami. Jak należy szanować innych ludzi, tym bardziej,że taka wizyta jest płatna i ja nie życzę sobie opłacać takich „typów”.
    Z wyrazami szacunku dla innych – Ewa B
    MiejscowośćBiałystok
  • ~anonimowy / 2021-05-04 11:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Niemiła obsługa, rozłączanie w trakcie rozmowy, błędne informacje podawane przez telefon przez co o 3 miesiące została przedłużona umowa z której się nie korzysta.
    WadyNiemiła obsługa, rozłączanie w trakcie rozmowy, błędne informacje podawane przez telefon przez co o 3 miesiące została przedłużona umowa z której się nie korzysta.
  • ~Andrzej / 2021-05-03 16:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tradegia!!!! Przerwy w dostawach, fatalny transfer, obsługa tragedia. Nie potrafi usunąć usterki od ponad tygodnia. Tylko potrafią dzwonić żeby zwiększyć sobie pakiet , to potrafią najlepiej !!!!
  • ~Alesio / 2021-05-03 10:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacisz 100% za !/3 programów, te same programy, tylko w innej jakości są liczone jako różne.Ścigali mnie firmą windykacyjną, mimo, że zapłaciłem za wcześniejsze rozwiązanie umowy.
    Z daleka od te psedo-firmy.
    ZaletyBrak
    WadyZwykłe szalbierstwo, odradzam tych cwaniaków.Obsługa klienta-dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Walić_Vectra / 2021-05-02 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    codziennie mam przerwy w dostawie internetu, telewizja klatkuje, mam pakiet najlepszy a internet gorszy niz w pakiecie srebrnym, oszuści
    Zaletymożna oglądać na telefonie
    Wadyprzerwy w dostawie intenetu
    telewizja klatkuje
    oszustwa
    MiejscowośćElbląg
  • ~maydalena / 2021-04-30 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest jakas masakra internet jak w sredniowieczu, nic nie dziala ciagle przerwy , najgorszy internet w calej polsce na szczescie zostal mi mc do konca umowt... nigdy wiecej
    Zaletybrak
    Wadynie laczy internet , przerywa
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Ania / 2021-04-29 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest tragedia jakaś ciągle przerwy w dostawie internetu, pokój obok na wi-fi już internet to kompletna porażka
    ZaletyBrak
    WadyInternet
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Daro / 2021-04-29 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra powinna być zlikwidowana. Nie na pojęcia o obsłudze klienta. Jakość ich usług to dramat!
  • ~Marcin / 2021-04-29 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Cena wysoka w porównaniu np. z Netią ... i obsługa klienta dramat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletysygnał TV dobrej jakości ,awarie brak sygnału bardzo rzadko np. raz na dwa lata
    Wadyobsługa klienta !!!!!!! załatwienie tematu niesłusznie zawyżonej kwoty na fakturze trwało cztery miesiące !!!!!!! prośba o stworzenie pakietu do określonej kwoty skutkowała brakiem roamingu na kartach SIM telefonów co oczywiście zostało ukryte przed klientem przez konsultanta Vectry tworzącego pakiet i umowę ,aby tylko podpisał owa umowa została podpisana !!!!!! i dodatkowy absurd z tym związany - roaming już nie osiągalny dal tej umowy ,dopiero po dwóch latach z nową umową !!!!!!!
  • ~OpelVectra / 2021-04-29 18:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Vectra to masakra. W Gdańsku ciągłe awarie i drogo. W czasach pracy zdalnej to kpina z klientów. Od Vectry to lepiej kupić nawet pakiet GB na karcie SIM, byleby nie ładować się w umowy z nimi. Odradzam. Po dwóch latach i końcu umowy jestem szczęśliwszy. Jeden problem mniej.
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3947
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2599
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2021