Po kilku latach współpracy i ciągłych problemach z internetem (nie z moim konkretnie, a z awariami na szerszą skalę) i po straceniu kilku tysięcy zł na giełdzie, ponieważ nie mogłem sprzedać akcji, postanowiłem zakończyć umowę. Udało mi się znaleźć chwilę na zwrot sprzętu, punkty zwrotu wziąłem z ich strony. Pierwszy nie istnieje, kolejny również, nie mam więcej czasu na jeżdżenie więc dzwonię zapytać jak to mamy rozwiązać. Pierwszy konsultant powiedział, że mnie przełączy po czym się rozłączył. Po kolejnych kilkunastu minutach oczekiwania udało mi się porozmawiać z konsultantką, która po rozmowie z przełożonym powiedziała, że niestety jak nie oddam sprzętu w terminie to zapłacę 120 zł kary. Jak poprosiłem o rozmowę z przełożonym to usłyszałem, że nie mają takich procedur.
Podsumowując: z powodu ich niekompetencji okradają mnie na 120 zł, a nikt nic nie może poradzić, bo nikt nic nie wie. Nie wiem czy istnieje gorszy dostawca internetu, poprzeczkę ustawili bardzo wysoko
ZaletyMożna przestać z nimi współpracować
MiejscowośćWarszawa
~proszę nie zaśmiecać mi klatki ulotkami / 2021-06-11 11:03
Ocena: 1.00 / 5
proszę nie zaśmiecać mi klatki ulotkami, pozdrawiam :)
~Joke / 2021-06-10 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jest tani podrabianiec a nie firma. Kontaktu - brak. Dostaję przedziwne wiadomości, że mam oddać im sprzęt, że naliczają odsetki. NIGDY w życiu nie miałam z nimi umowy ( NA PEWNO nigdy w życiu nie podpiszę ;) ) nękanie całkowite. Dodzwonić się nie da chyba, że ktoś lubi rozmawiać z wirtualną konsultantką która rzecz jasna nie pomoże. Jedyny kontakt jest wtedy, kiedy udaje się że chce się coś kupić wtedy można porozmawiać z człowiekiem, który od razu przerzuca na wirtualną konsultantkę. Żart nie firma. OSTRZEGAM serdecznie WSZYSTKICH proszę się trzymać od tego bałaganu z daleka ponieważ ja nie będąc Klientem mam tę firmę za totalne dno strach pomyśleć jak traktują faktycznych Klientów. Mam nadzieję, że ten burdel na kółkach zostanie pociągnięty do jakiejś odpowiedzialności za swoje średniowieczne podejście do ludzi. Podsumowując, jeśli chcą Państwo cokolwiek wyegzekwować od kogokolwiek polecam umożliwić jakikolwiek kontakt. Nikt Państwu pieniędzy za nic nie da skoro nie będąc Klientem nie da się zalogować do Waszego śmiesznego panelu ;) słabo przemyślany scam. Sprawa zostaje zgłoszona do odpowiednich organów.
~Tadek / 2021-06-09 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Tnie obraz tv. Masakra. Multiedia mialem i tego nie było. Był serwisant i nic nie poradził.
ZaletyInternet po kablu ok.
WadyDziadowski odbiór tv.
MiejscowośćEłk
~Zly / 2021-06-09 19:45
Ocena: 1.00 / 5
Naciągacze,oszuści, jak już podpiszesz z nimi umowę to już mają cię gdzieś.
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni pracownicy.
MiejscowośćWarszawa
~mloda / 2021-06-09 08:51
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia pod każdym względem, technicy nie przychodzą na umówiony montaż, zgłoszenia nic nie dają
ZaletyBrak
WadyCała masa, oszustwo i ignorowanie klienta
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2021-06-08 10:00
Ocena: 1.75 / 5
Odradzam z cała pewnością. Zostały mi wciśnięte jakieś dodatkowe pakiety telewizji sportowej podczas gdy przez cała rozmowę telefoniczna nie padło nawet jedno słowo z mojej strony, że chciałem coś takiego. Za to podkreślałem kilkukrotnie że chce tylko pakiet podstawowy telewizji. Rzecz jasna zgłoszenie reklamacyjne nic nie dało. Uznali że zgodziłem się na końcowe warunki w których pani wyrecytowała pakiety (oczywiście nazwa pakietu nie brzmiała "pakiet kanałów sportowych" tylko pakiet eleven, co jest mylące). Szczególnie przestrzegam przed rozmową z panią Moniką Filipską , która ów rozmowę prowadziła. Zostałem przez tą panią, jak również przez cała firmę vectra oszukany.
ZaletyInternet działa
WadySkandaliczne zachowanie pracownika sprzedaży, oszustwo podczas spisywania umowy, dodanie pakietów o których nie było mowy podczas rozmowy, brak późniejszej możliwości zlikwidowania
MiejscowośćBydgoszcz
~RAFAL / 2021-06-07 17:43
Ocena: 1.25 / 5
Problemy w kontakcie z Vectra
Biuro obsługi na bardzo niskim.poziomie
WadySłaby kontakt i rozwiązywanie spraw
MiejscowośćKudowa Zdrój
~Były konsultant / 2021-06-07 03:58
Ocena: 5.00 / 5
Pracowałem kiedyś na infolinii w Vectrze. Szanujcie konsultantów, bo płaca jest marna, a dzwoniący "abonamenci" (wielokrotnie słyszałem "jestem państwa abonamentem") to w 80% debile i kretyni, a rozmowa z nimi to chyba była za karę. Połowa z nich to Janusze informatyki "ja proszę pana jestem informatykiem!". Na takich miałem metodę... informatyk? To proszę zrobić pinga do wp.pl... i zapadała głucha cisza, po czym taki "informatyk" pyta, a jak to się robi? Albo zadawałem inne pytanie - proszę podać MAC adres karty sieciowej. Uwierzcie, mało który z tych pseudo-informatyków wiedział o co pytam. Druga połowa to elokwentne Karyny - proszę pana ja się nie znam i nic nie będę robić, proszę przysłać technika. Ale wystarczy nacisnąć przycisk zmiany źródła na PILOCIE WŁASNEGO TELEWIZORA, aby wybrać sygnał z dekodera. Do takich debili nie trafia, że to są problemy z ich winy. Ludzie ogarnijcie się - zanim napiszecie negatywny komentarz, to zastanówcie się czy to nie jest Wasz problem. Spowodowany przez Waszą niewiedzę albo przez ignorancję.
~aa / 2021-06-06 08:08
Ocena: 3.00 / 5
po zmianie szaty graficznej tragedia bardzo wolno pracuje przechodzenie na inny kanał tv a odnaleźć coś też trzeba mieć stalowe nerwy
Zaletynie wiem
Wadyprędkość internetu niezgodna z umową, aktualnie fatalny surfing po tv
Miejscowośćkielce
~af / 2021-06-06 01:11
Ocena: 1.00 / 5
Internet wogole to zadko chodzi, menu na dekoderze jest tragiczne, probowalem rozwiazac umowe w zwiazku z faketem przeprowadzki mysla tylko o pieniadzach, trzymajcie sie z daleka
MiejscowośćWrocław
~Samael / 2021-06-05 23:37
Ocena: 1.00 / 5
Wieczne problemy z połączeniem. Braki sygnału, zrywanie połączenia. Najgorsza sieć w Polsce
~Marzena / 2021-06-04 21:28
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, dekoder zawiesza się przy każdej próbie włączenia tv, aby coś sobie pooglądać. W trakcie oglądania programu nagle traci sygnał, a więc znowu resety, cuda na kiju i po 15 min człowiek wkur...iony, już odpuszcza, bo program zaraz się kończy. 300mega to tak naprawdę 70 mega max przy ściąganiu. Router trzeba resetować co najmniej 5 razy na dzień. A idź Pan w CH..j.
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
MiejscowośćGdynia
~Beata / 2021-06-04 04:53
Ocena: 1.00 / 5
Dodzwonic sie nie mozna w ogole w razie potrzeby, ciagle automat w nieskonczonosc naciagajacy na koszty telefoniczne. Rachunki, pomimo wielu pism, dostarczane sa po 3 tygodniach od daty wystawienia na przyslowiowy ostatni moment z terminem platnosci, obsluga domowa bardzo niesympatyczna i wrecz bezczelna. Obiecali pisemnie zmienic dostawce rachunkow lecz nadal tego nie zrobili i tak wlasnie traktuja stalego klienta jaki jest z nimi od poczatku ich istnienia, a do tego nagle w rachunkach zaczal sie pojawiac pakiet sportowy o jakim wczesniej nic nie wiedzialam za dodatkowa oplata jaka naliczaja. Problem w tym, ze po prostu nie znosze sportu i go nie potrzebuje, bo nie ogladam. Ogolnie jeden wielki koszmar i ciesze sie, ze niedlugo nie bede z nimi miec nic wspolnego gdyz sie po prostu wyprowadzam co da mi mozliwosc zmiany operatora gdyz teraz juz mi sie to nie oplaca. Do tego wszystkiego dochodza czeste awarie w weekendy i akurat trafia sie tak iz zawsze jestem pozbawiona ogladania w najciekawszym momencie filmu jakiego potem nie mam okazji obejrzec z powodu braku powtorki, ne wspominajac o awariach w tygodniu o roznych porach.
ZaletyWedlug mnie zalety mieli zaraz jak powstali lecz gdzies po drodze chyba je zgubili.
WadyJak nie ma zalet to sa same wady.
MiejscowośćRaciborz.
~klara / 2021-06-02 16:52
Ocena: 3.25 / 5
Od 36 godzin nie mam TV, czyli ponad dobę. Zgłaszłam na infolinię, ale tam wirtualna konsultantka i mówi mi , że w moim rejonie jest awaria (tak jakbym nie wiedziała). Z nikim na żywo porozmawiać nie można. Jeżeli do jutra nie będzie TV, zastanowię się nad rozwiązaniem umowy. Pierwszy raz zdarzył mi się taki incydent, zdarzaly się przerwy 2, 4 godzinne , ale dwa dni????
ZaletyMam dobry pakiet TV, dobrze dobrany.
WadyAwarie o których nikt nie informuje i brak kontaktu z klientem.
Miejscowośćsuwalki
~Radek / 2021-06-01 00:57
Ocena: 2.00 / 5
Gdy internet i tv działa nie ma co narzekac 300/50 jak w umowie osiagam niestety czesto zdarzaja sie braki internetu takie na 20-30 minut zdarzaja sie co 2 dzien onodszkodowabie nie ma co walczyc bo nie uznaja reklamacji
ZaletyPredkosc
WadyWszystko praktycznie
MiejscowośćSuwałki
~Arek / 2021-05-28 20:07
Ocena: 1.50 / 5
Awaria Vectry Wrocław od rana. Kolejny dzień - w środę nie było od 7 rano do 23
MiejscowośćWrocław
~Jozy / 2021-05-28 14:32
Ocena: 1.25 / 5
Śmiech na sali i dinozaur wśród operatów. Jedyne w czym są dobrzy to regularne dzwonienie z propozycją podwyższenia posiadanego pakietu, ale zatrudniani telemarketerzy już są chyba z PFRON'u. Ruter od nich zawiesza się średnio cod rugi dzień, ale w końcu da się odwiesić, więc reklamacji nie uwzględniają, 3dniowa awaria podczas której brak jest internetu i telewizji zdarza minimum raz w roku, dwudniowe braki (najczęściej w okolicach weekendu) trafiają się raz w m-cu,1dniowe min raz w m-cu, kilku(nasto) godzinnych już nie liczyłem, reklamacji nie uwzględniają. Obsługa klienta jak w filmach Barei, robią wszystko, żeby klienta zniechęcić do dochodzenia swoich praw, utrudniają rozwiązanie umowy itp.
Dopiero po zmianie operatora przekonałem się jak może działać internet i telewizja.
Odradzam korzystanie z ich usług każdemu.
p.s. Powyższe problemy miały miejsce w centrum Wrocławia, więc jeśli w dużym mieście tak V działa, to strach myśleć czy w ogóle działa w mniejszych...
ZaletyBRAK
WadyObsługa klienta;
Zawodność,
Cena
MiejscowośćWrocław
~Ewa / 2021-05-28 08:07
Ocena: 1.00 / 5
Moja opinie opieram na totalnym braku zrozumienia klienta. Rok jestem z vectra i wlasnie szczesliwie kupilam mieszkanie pod innym adresem gdzue vectra nie swiadczg uslug- odmowioni mi rozwiazania umowy jakim prawem sugetuja mi przeniesienie cesji na wlasciiciela mieszkania nie znajac sytuacji. Nie polecam totalny brak jakichkolwiek ludzkich uslug obslugi klienta. Internet tez cialge pada bez zadnej pomocy na tczas usterki wylaczaja sie z kontaktu dla klienfa. Zart firma
ZaletyMily pan zakladajacy modem ;)
WadyWszystko co powyzej w opisie
MiejscowośćGdansk Zaspa
~Ewelina / 2021-05-26 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Masakra brak kompetencji nabijanie ludzi w butelke i spychologia z calego serca nie polecam czekam tylko do końca umowy i rozstaje sie bez żalu
ZaletyBrak
WadyOlewanie klienta naciąganie kontakt z doradcą makabra