Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zly / 2021-06-09 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze,oszuści, jak już podpiszesz z nimi umowę to już mają cię gdzieś.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni pracownicy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mloda / 2021-06-09 08:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia pod każdym względem, technicy nie przychodzą na umówiony montaż, zgłoszenia nic nie dają
    ZaletyBrak
    WadyCała masa, oszustwo i ignorowanie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2021-06-08 10:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Odradzam z cała pewnością. Zostały mi wciśnięte jakieś dodatkowe pakiety telewizji sportowej podczas gdy przez cała rozmowę telefoniczna nie padło nawet jedno słowo z mojej strony, że chciałem coś takiego. Za to podkreślałem kilkukrotnie że chce tylko pakiet podstawowy telewizji. Rzecz jasna zgłoszenie reklamacyjne nic nie dało. Uznali że zgodziłem się na końcowe warunki w których pani wyrecytowała pakiety (oczywiście nazwa pakietu nie brzmiała "pakiet kanałów sportowych" tylko pakiet eleven, co jest mylące). Szczególnie przestrzegam przed rozmową z panią Moniką Filipską , która ów rozmowę prowadziła. Zostałem przez tą panią, jak również przez cała firmę vectra oszukany.
    ZaletyInternet działa
    WadySkandaliczne zachowanie pracownika sprzedaży, oszustwo podczas spisywania umowy, dodanie pakietów o których nie było mowy podczas rozmowy, brak późniejszej możliwości zlikwidowania
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~RAFAL / 2021-06-07 17:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Problemy w kontakcie z Vectra
    Biuro obsługi na bardzo niskim.poziomie
    WadySłaby kontakt i rozwiązywanie spraw
    MiejscowośćKudowa Zdrój
  • ~Były konsultant / 2021-06-07 03:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Pracowałem kiedyś na infolinii w Vectrze. Szanujcie konsultantów, bo płaca jest marna, a dzwoniący "abonamenci" (wielokrotnie słyszałem "jestem państwa abonamentem") to w 80% debile i kretyni, a rozmowa z nimi to chyba była za karę. Połowa z nich to Janusze informatyki "ja proszę pana jestem informatykiem!". Na takich miałem metodę... informatyk? To proszę zrobić pinga do wp.pl... i zapadała głucha cisza, po czym taki "informatyk" pyta, a jak to się robi? Albo zadawałem inne pytanie - proszę podać MAC adres karty sieciowej. Uwierzcie, mało który z tych pseudo-informatyków wiedział o co pytam. Druga połowa to elokwentne Karyny - proszę pana ja się nie znam i nic nie będę robić, proszę przysłać technika. Ale wystarczy nacisnąć przycisk zmiany źródła na PILOCIE WŁASNEGO TELEWIZORA, aby wybrać sygnał z dekodera. Do takich debili nie trafia, że to są problemy z ich winy. Ludzie ogarnijcie się - zanim napiszecie negatywny komentarz, to zastanówcie się czy to nie jest Wasz problem. Spowodowany przez Waszą niewiedzę albo przez ignorancję.
  • ~aa / 2021-06-06 08:08
    Ocena: 3.00 / 5
    po zmianie szaty graficznej tragedia bardzo wolno pracuje przechodzenie na inny kanał tv a odnaleźć coś też trzeba mieć stalowe nerwy
    Zaletynie wiem
    Wadyprędkość internetu niezgodna z umową, aktualnie fatalny surfing po tv
    Miejscowośćkielce
  • ~af / 2021-06-06 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet wogole to zadko chodzi, menu na dekoderze jest tragiczne, probowalem rozwiazac umowe w zwiazku z faketem przeprowadzki mysla tylko o pieniadzach, trzymajcie sie z daleka
    MiejscowośćWrocław
  • ~Samael / 2021-06-05 23:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy z połączeniem. Braki sygnału, zrywanie połączenia. Najgorsza sieć w Polsce
  • ~Marzena / 2021-06-04 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, dekoder zawiesza się przy każdej próbie włączenia tv, aby coś sobie pooglądać. W trakcie oglądania programu nagle traci sygnał, a więc znowu resety, cuda na kiju i po 15 min człowiek wkur...iony, już odpuszcza, bo program zaraz się kończy. 300mega to tak naprawdę 70 mega max przy ściąganiu. Router trzeba resetować co najmniej 5 razy na dzień. A idź Pan w CH..j.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
    MiejscowośćGdynia
  • ~Beata / 2021-06-04 04:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonic sie nie mozna w ogole w razie potrzeby, ciagle automat w nieskonczonosc naciagajacy na koszty telefoniczne. Rachunki, pomimo wielu pism, dostarczane sa po 3 tygodniach od daty wystawienia na przyslowiowy ostatni moment z terminem platnosci, obsluga domowa bardzo niesympatyczna i wrecz bezczelna. Obiecali pisemnie zmienic dostawce rachunkow lecz nadal tego nie zrobili i tak wlasnie traktuja stalego klienta jaki jest z nimi od poczatku ich istnienia, a do tego nagle w rachunkach zaczal sie pojawiac pakiet sportowy o jakim wczesniej nic nie wiedzialam za dodatkowa oplata jaka naliczaja. Problem w tym, ze po prostu nie znosze sportu i go nie potrzebuje, bo nie ogladam. Ogolnie jeden wielki koszmar i ciesze sie, ze niedlugo nie bede z nimi miec nic wspolnego gdyz sie po prostu wyprowadzam co da mi mozliwosc zmiany operatora gdyz teraz juz mi sie to nie oplaca. Do tego wszystkiego dochodza czeste awarie w weekendy i akurat trafia sie tak iz zawsze jestem pozbawiona ogladania w najciekawszym momencie filmu jakiego potem nie mam okazji obejrzec z powodu braku powtorki, ne wspominajac o awariach w tygodniu o roznych porach.
    ZaletyWedlug mnie zalety mieli zaraz jak powstali lecz gdzies po drodze chyba je zgubili.
    WadyJak nie ma zalet to sa same wady.
    MiejscowośćRaciborz.
  • ~klara / 2021-06-02 16:52
    Ocena: 3.25 / 5
    Od 36 godzin nie mam TV, czyli ponad dobę. Zgłaszłam na infolinię, ale tam wirtualna konsultantka i mówi mi , że w moim rejonie jest awaria (tak jakbym nie wiedziała). Z nikim na żywo porozmawiać nie można. Jeżeli do jutra nie będzie TV, zastanowię się nad rozwiązaniem umowy. Pierwszy raz zdarzył mi się taki incydent, zdarzaly się przerwy 2, 4 godzinne , ale dwa dni????
    ZaletyMam dobry pakiet TV, dobrze dobrany.
    WadyAwarie o których nikt nie informuje i brak kontaktu z klientem.
    Miejscowośćsuwalki
  • ~Radek / 2021-06-01 00:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Gdy internet i tv działa nie ma co narzekac 300/50 jak w umowie osiagam niestety czesto zdarzaja sie braki internetu takie na 20-30 minut zdarzaja sie co 2 dzien onodszkodowabie nie ma co walczyc bo nie uznaja reklamacji
    ZaletyPredkosc
    WadyWszystko praktycznie
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Arek / 2021-05-28 20:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Awaria Vectry Wrocław od rana. Kolejny dzień - w ​środę nie było od 7 rano do 23
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jozy / 2021-05-28 14:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Śmiech na sali i dinozaur wśród operatów. Jedyne w czym są dobrzy to regularne dzwonienie z propozycją podwyższenia posiadanego pakietu, ale zatrudniani telemarketerzy już są chyba z PFRON'u. Ruter od nich zawiesza się średnio cod rugi dzień, ale w końcu da się odwiesić, więc reklamacji nie uwzględniają, 3dniowa awaria podczas której brak jest internetu i telewizji zdarza minimum raz w roku, dwudniowe braki (najczęściej w okolicach weekendu) trafiają się raz w m-cu,1dniowe min raz w m-cu, kilku(nasto) godzinnych już nie liczyłem, reklamacji nie uwzględniają. Obsługa klienta jak w filmach Barei, robią wszystko, żeby klienta zniechęcić do dochodzenia swoich praw, utrudniają rozwiązanie umowy itp.
    Dopiero po zmianie operatora przekonałem się jak może działać internet i telewizja.
    Odradzam korzystanie z ich usług każdemu.

    p.s. Powyższe problemy miały miejsce w centrum Wrocławia, więc jeśli w dużym mieście tak V działa, to strach myśleć czy w ogóle działa w mniejszych...
    ZaletyBRAK
    WadyObsługa klienta;
    Zawodność,
    Cena
    MiejscowośćWrocław
  • ~Ewa / 2021-05-28 08:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinie opieram na totalnym braku zrozumienia klienta. Rok jestem z vectra i wlasnie szczesliwie kupilam mieszkanie pod innym adresem gdzue vectra nie swiadczg uslug- odmowioni mi rozwiazania umowy jakim prawem sugetuja mi przeniesienie cesji na wlasciiciela mieszkania nie znajac sytuacji. Nie polecam totalny brak jakichkolwiek ludzkich uslug obslugi klienta. Internet tez cialge pada bez zadnej pomocy na tczas usterki wylaczaja sie z kontaktu dla klienfa. Zart firma
    ZaletyMily pan zakladajacy modem ;)
    WadyWszystko co powyzej w opisie
    MiejscowośćGdansk Zaspa
  • ~Ewelina / 2021-05-26 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra brak kompetencji nabijanie ludzi w butelke i spychologia z calego serca nie polecam czekam tylko do końca umowy i rozstaje sie bez żalu
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie klienta naciąganie kontakt z doradcą makabra
    MiejscowośćChełm
  • ~Gladster / 2021-05-24 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość usług oraz standard obsługi w Biurach poniżej jakiejkolwiek krytyki.
    Net zrywa i nigdy nie ma wykupionej prędkości, duże problemy z WiFi.
    Zaletycena
    WadyJakosć i standard obsługi
    MiejscowośćToruń
  • ~User / 2021-05-20 08:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet od vectry to porażka, po dwóch z kolei wymianach routera, brak dostępu do internetu. Jakość tragiczna, łącze kompletnie niestabilne,
    nie ma możliwości korzystania nawet z przeglądarki. Internet nie działa. Ostrzegam wszystkich przed korzystaniem z internetu od vectry.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćŻary
  • ~Rafał / 2021-05-19 14:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Telewizja jest ok. Z Internetem jest problem czasem się zawiesza i zaniża prędkość i co jakiś czas łącze się z technikami Vectry i tam kontakt jest ok i bardzo miły.
    ZaletyZalety to na pewno tv.
    WadyInternet.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Robert / 2021-05-14 19:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści uwaga na złodziejskie zagrywki telefoniczne i proszę uważnie czytać umowy
    ZaletyBrak zalet same wady
    WadyBrak odpowiedzi.częste usterki.
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016