Nie polecam! Ciągle zmiany w numerach kanałów. Brak ciągłości w świadczeniu usług. Kontakt z Działem Obsługi Klienta żaden, jedynie przez ABSURDALNĄ wirtualną asystentkę! Dramat!
ZaletyNie ma
MiejscowośćBielsko-Biała
~Użytkownik Multimediów / 2021-07-13 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Internet ma częste przerwy w dostawie. 3 telefony na infolinię- za każdym razem podawany inny koszt rozwiązania umowy.
Po zakończeniu okresu umowy, automatyczne przedłużenie w kosmicznie wysokiej cenie - 730 zł za Internet 150 mb/s.
Wady-prędkość internetu, przerwy w dostawie
-wysokie koszty rozwiązania umowy po upływie jej trwania
-automatyczne przedłużenie na absurdalnie drogich warunkach
-pracownicy obsługi klienta ewidentnie umyślnie wprowadzają klientów w błąd
MiejscowośćLublin
~MG / 2021-07-13 12:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam od pół roku walczę z nimi o to że już dawno zwróciłem sprzęt a oni naliczają mi kary za nie zwrócony sprzęt. Bałagan to mało powiedziane co tam się wyprawia a dodatkowo naliczają różne pakiety które nie użytkuje... Brak słów...
ZaletyBrak
WadyBałagan przez duże B
MiejscowośćNowogard
~Michasia / 2021-07-13 07:06
Ocena: 1.50 / 5
Cyrk na kółkach, po zakonczonej omowie ktora wypowiedzialam zgodnie z regulaminem, zwrot sprzetu itp ok po czym samowolnie zawarli sobie nowa umowe bez mojej zgody, obsluga klienta dno, omijajcie to szerokim lukiem.
ZaletyZero
WadyZero
MiejscowośćJedrzejow
~Mateusz / 2021-07-12 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet na jaki można się zdecydować. Cena zawyżona a nie potrafi uciągnąć lekcji online niejednokrotnie „światłowód” nie potrafił uciągnąć zooma lub teamsa. Nie polecam
~Wojtek / 2021-07-11 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu. Ciągłe przerwy w dostawie internetu przeszkadzają w normalnym użytkowaniu.
ZaletySzybki jnternet
WadyCiągłe przerwy w dostawie internetu
MiejscowośćWarszawa
~leszek / 2021-07-11 11:28
Ocena: 3.00 / 5
Jakość świadczonych usług jest w miarę OK, ale BOK to prawdziwa TRAGEDIA, niekompetencja,oszukiwanie i kłamstwo jest na porządku dziennym,nikt nie przyznaje się do kłamstwa czy wprowadzenia w błąd pomimo załączenia kłamliwej korespondencji z vectry, mylą daty, godziny, samowolnie bez konsultacji wprowadzają nowe terminy. PORAŻKA TOTALNA.
ZaletyGeneralnie świadczone usługi i ich jakość chociaż bywa z tym różnie.
WadyBiuro Obsługi Klienta wymaga natychmiastowej reorganizacji,część konsultantów nie ma zielonego pojęcia o swojej pracy,to dzięki nim Vectra ma takie opinie ale właścicielowi chyba nie zależy na poprawie takiej sytuacji.
MiejscowośćKielce
~Norbi / 2021-07-11 08:49
Ocena: 2.00 / 5
Po 3 miesiącach użytkowania mogę powiedzieć, że z utęsknieniem czekam końca umowy. świadczona przez Vectra S.A. usługa tylko przez pierwszy miesiąc działała poprawnie (nie rewelacyjnie, ale poprawnie). Po upływie miesiąca zaczęły się schody: przestało działać WIFI, prędkość łącza zaczęła spadać poniżej 100Mb/s, a nawet czasami poniżej 20Mb/s (przy zakupionym łączu 600Mb/s}. Wzywanie serwisu nic nie pomagało, pomogła dopiero wymiana routera, ale tylko w zakresie WIFI (wymuszenie wymiany routera zajęło mi około 1 miesiąca - serwisant twierdził, że winę ponosi zgięty pod kątem 90 stopni przewód koncentryczny, powtarzam zgięty nie przerwany - moje przypuszczenie elektrony zwalniały na ostrym zakręcie). Poi wymianie routera sygnał internetu tez się poprawił, ale niestety na krótko. O jakości usług niech świadczy fakt, że od początku zgłoszonych mam 5 reklamacji i usterek i to tylko na stronie Vectry, zgłoszeń telefonicznych nie liczę. Ze swojej strony odradzam korzystanie z oferty tej firmy.
Zaletyusługa świadczona wraz z routerem.
WadyNie kompetencja serwisantów lokalnych, problemy z jakością usługi (prędkość internetu, problemy ze sprzętem - router)
MiejscowośćJelenia Góra
~zbigniew / 2021-07-10 22:58
Ocena: 1.25 / 5
Świadczenie usług na żenującym poziomie zwłaszcza telewizja SMART 4K
Biuro obsługi klienta - to parodia
ZaletyBrak
WadyCałkowita niekompetencja
MiejscowośćOlsztyn
~Ryszard / 2021-07-07 23:51
Ocena: 3.00 / 5
Czasami nie mam problemów z Internetem ale jest to zjawisko tak częste jak prawdomówność naszego Premiera.
MiejscowośćStargard
~Tomek / 2021-07-03 13:46
Ocena: 1.75 / 5
Obsługa klienta przez chat online jest naprawdę słaba, szybciej można rozwiązać problem poprostu googlujac problem, nie wyświetlaja mi się w strefie klienta lista moich usług a chciałem zobaczyć ile jeszcze mam mobilnego internetu w tym miesiącu, po około 45minutowym czacie z konsultantem radził mi wpisać kod w telefonie żeby sprawdzić. Z tym że mam kartę w routerze i chciałem przełożyć kartę do telefonu żeby sprawdzić a w między czasie konsultant się rozłączył. Naprawdę słabo
~Makago / 2021-07-03 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Dramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża.
WadyDramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża.
MiejscowośćWarszawa
~Wojtek / 2021-07-02 20:10
Ocena: 2.75 / 5
Gdybym mógł zmienić to bym bez wąchania zmienił. Niesamowite jak może być denna obsługa klienta.
MiejscowośćStargard
~Mam dość tej Vectry... / 2021-07-01 18:10
Ocena: 1.75 / 5
Internet od Vectry to totalna tragedia... Łącze przerywa po 5 razy dziennie. Po 21.00 Internet urywa się na parę minut. Jest niewyobrażalnie wolny - 67 GB-owa gra instalowała się przez ponad 12 godzin. Ceny są wygórowane, a jakość niska.
VECTRA, kłamie przy ofercie na TV bez zobowiązań. Podaje że instalacja za 1zł. ale nie podaje że trzeba zapłacić za aktywacje 99zł !!! Dzwoniłem zamówić usługę i się dowiedziałem że jest dodatkowa ukryta opłata.
Wielkie oszustwo w ofercie na stronie vectry-multimedia
Wadyukryta opłata aktywacyjna 99zł.
~Martyna / 2021-06-30 16:39
Ocena: 1.00 / 5
Internet to jakiś zart, minimum 4 awarie dziennie
Nie dosiega do pokoju obok. Telewizji mi nie podłączyli i nie rozpatrują żadnej reklamacji.
ZaletyBrak
WadyZasięg, prędkość, awarie, obsługa, wszystko
MiejscowośćChorzów
~Olek / 2021-06-30 05:42
Ocena: 5.00 / 5
Działa dobrze internet 600 lepiej niż w upc fajny dekoder smart
ZaletySzybki net
WadyNie ma
MiejscowośćTarnów
~Sabinag89 / 2021-06-30 01:37
Ocena: 1.00 / 5
Internet do dupy,awarie średnio 3-4 razy dziennie
Po 22 internetu brak,telewizja złoty pakiet ..? Śmiech na sali -3/4 kanałów ucina,bez dźwięku bądź kodujący się obraz,technicy to dwa dragale którzy nigdy nie widza nic złego,sprawa zgłaszana do dnia dzisiejszego nie widza problemu ,za co tu płacić ? CZEKAMY NA ROZWIĄZANIE UMOWY BO TO TOTALNE DNO ! Odradzam !!!!
ZaletyBrak
WadyBrak internetu,brak kablówki,brak szacunku do klienta,brak jakiegokolwiek zrozumienia …
MiejscowośćBydgoszcz
~Zosia / 2021-06-29 21:18
Ocena: 1.75 / 5
Masakra. W biurze obsługi pracują upośledzeni tępi, prości ludzie. Żadnych szans na porozumienie i zrozumienie przez nich tego że jak reklamują 500Mbit to powinno te 100Mbit być zamiast realnych 10Mbit.
Zaletynie widzę zalet
Wadyprzereklamowane dno
MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
~essa / 2021-06-29 17:33
Ocena: 1.00 / 5
praktycznie codzienne awarie internetu do 6 godzin po kilka razy????