MiejscowośćBielsko-Biała (Gmina: Bielsko-Biała)
strona 103 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »
-
~Kasia / 2021-08-02 06:45
Syf tylko mi się umowa skończy i rezygnuje dzwonisz nic nie potrafią załatwić tv nie działa od dwóch tyg dzwonie miał ktoś oddzwonić i nic ludzie którzy obsługują infolinię mają wszystko w dupie porażka ta Vectra nigdy wiecej -
-
~Anon / 2021-08-01 00:26
Internet ten jest tragiczny. Jeśli kupujesz go z myślą o graniu to lepiej poszukaj innego dostawcy. Jakość połączenia od marca jest tak słaba, że uniemożliwia komfortowe korzystanie z internetu a o graniu nie ma mowy ze względu na czynniki, które wymieniłem poniżej. ZaletyBrakWadyNieustanne problemy ze stabilnością
Skaczący ping co 10 sek do 100
Skaczący packet loss do 50% co parę sekund
Internet potrafi się wyłączać kilka razy dziennie
Internet nigdy nie osiąga deklarowanej prędkości przez operatora (zazwyczaj jest ona 2x mniejsza i niestabilna) -
~Ello / 2021-07-30 11:05
Witam. Dziś do mnie zadzwoniła Pani z Vectry z ofertą przyspieszenia netu ze 150 do 400 MB. Odpowiedziałem, że większa szybkość jest mi zbędna, co jest zgodne z prawdą. Zaraz po rozmowie (przypadek?) pewnie aby mnie przekonać do szybszego netu i aby mi uświadomić, że mam zbyt wolny, net faktycznie mi znacznie zwolnił. Z ciekawości sprawdziłem do ilu. Okazało się, że do 1,5 MB !!! Takimi zagrywkami Vectra może mnie zachęcić jedyni do zmiany operatora - co niedługo zrobię. Nie lubię jak się ze mnie próbuje zrobić wała. Nie polecam Vectry. -
~Aneta / 2021-07-30 09:02
Przedłużają umowę sami bez zgody klienta
Pomimo umowy do końca czerwca, mam jeszcze zapłacić za lipiec, gdzie już nie mam rutera i z niczego nie korzystam
Pytając czy mogę wszystko z góry zapłacić 0ani powiedziała że tak, a okazało się że faktury co miesiąc przychodziły.ZaletyInternet okWadyAle obsługa i krętactwo żeby wyłudzić jak najwięcej pieniędzy to skandal
Jestem zła że tak wyszło, nie biorę na siebie więcej internetu z vectry!MiejscowośćBiała Podlaska -
~Użytkownik / 2021-07-29 16:40
Gorzej niż multimedia. Jestem zdumiony że w ogóle jest to możliwe. ZaletyDobry internet do 2 metrów od modemuWadyZa mało pola by opisać wszystjoMiejscowośćEłk -
~Spike / 2021-07-27 15:31
Od dwóch dni nie działa internet. Wczoraj powiedzieli że o 20:40 to naprawią, naprawili o północy ale rano znowu nie działał. Zapłacone jest wszystko podłączone też ale nie działa. MiejscowośćKościerzyna -
~aaaania / 2021-07-26 12:51
Ciagle rozłącza internet, częste usterki nienaprawiane po kilka dni.
Jak zamówiliśmy przez internet do nowego mieszkania, w dniu planowego montażu okazało się ze Vectra nie posiada w systemie takiego zamówienia, pomimo otrzymanego potwierdzenia na mailu. Obsługa niekompetentna, oby zagadać bez żadnych konkretów i rozwiązań.MiejscowośćWarszawa -
~Bogumił / 2021-07-25 21:34
DNO nie ma co się oszukiwać - dno do kwadratu. Infolinia nie ma żadnych ofert dla klienta, który od początku jest z nimi, na weekend Vectraonlinie nie działa - masakra -
-
~Żegnam vectre / 2021-07-24 08:02
Wieczny problem z internetem połączenia z WiFi spadam od nich jak tylko skończę umowę z firmą VECTRA MiejscowośćBydgoszcz -
~Jbć Vectra / 2021-07-23 14:03
jak gram sobie w grę typu league of legends to mam 2700 ms opóźnienia gdzie prawidłowe jest 60
powyżej już ciężko się graZaletyKablówkaWadyPrzed wszystkim "internet"
I cała resztaMiejscowośćŚwiętochłowice -
~Olek / 2021-07-22 10:08
Są prawie ciągłe kłopoty z dżwiękiem tv.
W umowie jest zapis że po wcześniejszym wypowiedzeniu umowy Vectra może się domagać 600 złotych kary od abonenta! Bandycki,lichwiarski zapis!!! Uważajcie na to!
Ja zmieniłem dostawcę internetu pól roku przed końcem umowy i teraz co 2 dni dostaję monity na tv,telefon i skrzynkę.Non-stop piszą że ja jestem im winien 600 zł.
A w umowie nic nie ma że ja jestem zobowiązany im zapłacić jakąś karę.ZaletyDuży wybór programów popularno-naukowych.WadyKiepski dżwięk tv.Obsługa techniczna każe naprawiać usterki abonentowi!MiejscowośćKatowice -
~Adam / 2021-07-20 16:54
Tragedia , pracuje zdalnie i są ciągle awarie w dostawie internetu na parę godzin. MiejscowośćBrak internetu przeważnie w wtorek i czwartek na kilka godzin -
~Aleksandra / 2021-07-20 16:47
Ciągłe awarie i przerwy w dostawie usług. Kontakt z obsługą klienta na fatalnym poziomie - ciężko uzyskać odpowiedź na zadane pytanie, odpowiedzi albo przychodzą z opóźnieniem albo nie przychodzą wcale. Jeśli chodzi o proces składania reklamacji - jeszcze gorzej. Nie weryfikują sprawy kontaktując się z klientem - bazują na jakiś swoich danych, które są oderwane od rzeczywistości. Dwa tygodnie braku usług - stwierdzono, że się mylę i nie miałam dostępu tylko przez 3 dni. Z całej sytuacji ta ostatnia kwestia przeważyła nad decyzją aby zrezygnować z usług - nie spodziewałam się takiego podejścia i jawnego przekręcania faktów. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyBrakWadyObsługa klienta, przerwy w dostawie usług, ciągłe problemy, brak możliwości rozwiązania problemówMiejscowośćWarszawa -
~Karlo / 2021-07-17 23:24
Chore internetu nie ma napewno raz w tygodniu przez parę godzin MiejscowośćZabrze -
~Pawełek / 2021-07-17 18:44
1. W moim mieście (Legionowo) brak stacjonarnych punktów obsługi klienta.
2. Sygnał telewizji słaby.
3. Internet zwalnia zawsze w sobotę-niedzielę.
4. Kontakt na czacie nie funkcjonuje.
5. Umowę załatwisz przez telefon, odwołasz tylko na piśmie faksem lub osobiście w Warszawie.
6. Ostrzegam przed umawianiem się na ofertę w rozmowie telefonicznej zawsze byłem oszukany.
7. Długie oczekiwanie na kontakt z infolinią
8 Operatorzy infolinii niekompletętniZaletyTanio... jeszcze raz tanioWadykombinatorzy i niekompetentni konsultanciMiejscowośćLegionowo -
~Gucio / 2021-07-15 23:04
Dziwie sie ze ludzie maja az takie problemy z internetem jak pisza. Od X lat nie mam problemow z vectra poza automatyczna sekretarka ktora jest denerwująca poza tym obsługa jest zawsze miła i stara sie pomoc. Polecam ZaletyMiła obsługa, niska cenaWadyAutomatyczna sekretarkaMiejscowośćWarszawa -
-
~Karol / 2021-07-15 20:55
Po tym co czytam stwierdzam, że należę do grona szczęśliwców, którzy nie mieli jakichś poważnych i długotrwałych problemów z działaniem usług od Vectry. Wcześniej korzystałem z oferty lokalnego dostawcy, gdzie było więcej awarii niż działania usług. Klientem Vectry jestem od 4 lat, posiadam
pakiet złoty+internet 300mb/s. Fakt czasami zdarzają się awarie samego internetu, ale nie trwają one zbyt długo. Dodam, że usługi zdecydowałem się zamówić nie poprzez stronę, a u Przedstawiciela Vectry pod numerem 785500713 i to był dobry pomysł, ponieważ zawsze mogę liczyć na jego pomoc, a przede wszystkim nie muszę dzwonić i czekać w kolejce na infolinii. Podsumowując osobiście jestem zadowolony z jakości świadczenia usług.ZaletyDodatkowe rabaty od Przedstwiciela
Jakoś usług na wysokim poziomie
Szybka realizacja zamówieniaWadyBrakMiejscowośćNidzica -
~Małgorzata / 2021-07-15 13:14
Trudny kontakt z BOK. Nic nie mozna było załatwić bez osobistej wizyty w biurze. Promocje tylko dla nowych klientów. Namawiali do wypowiedzenia umowy i zawierania nowej.
Po rozwiązaniu umowy i zwrocie sprzętu naliczono karę za niezwrócony sprzęt. Zwrotu dokonałam paczkomatem generując kod zwrotu przez stronę vectry. Mam numer przesylki i datę odbioru paczki przez odbiorcę. To za mało. Reklamacja rozpatrzona negatywnie. Wcześniej długotrwała korespondencja i smsy z upomnieniem z działu windykacji.
Zdecydowanie odradzam. Typowe zachowanie molocha. Pojedynczy klient nie ma znaczenia.ZaletyBrakWadyCena w stosunku do poziomu usług, kontakt z BOĶ bardzo utrudniony, brak promocji dla stałych klientówMiejscowośćWrocław -
~TK / 2021-07-14 17:44
Od kilku miesięcy prowadzę wymianę korespondencji z Vectrą po śmierci mojej mamy, ich klientki. Konsultanci stosują różne strategie zniechęcania. Oto wybór niektórych:
a) proszą po kilka razy o to samo zaświadczenie
b) ignorują główne pytanie w moim mailu, odnoszą się tylko do tego, co jest dla nich wygodne
c) mimo podania wszystkich danych osobowych, twierdzą, ze nie załatwią sprawy bez numeru klienta mojej śP mamy
Przypomina to zabawę w głuchy telefon, za każdym razem odpowiada ktoś inny, kto nie wczytał się w wątek mojej wymiany maili z poprzednimi konsultantami.
Poza tym, odkryłem, że mimo wysłania im przeze mnie wszystkich dokumentów potwierdzających śmierć mamy, wciąż z nią korespondują, grożąc jej karami za nieoddanie dekodera!MiejscowośćRadom -
~Alina / 2021-07-14 09:17
Od trzech lat walczę z tą samą usterką, Vectra NIE chce jej usunąć, biedny technik ma tylko doraźnie naprawiać. Zgłaszam tę samą usterkę co dwa trzy tygodnie, czasem częściej - dziesiątki razy. Od trzech tygodni nie mam w ogóle POLSATU 2, a dziś mail z informacją, że naprawili , a to nie prawda !! Próbowałam zgłosić ją ponownie, skoro naprawili, to pracownik na infolinii stwierdził, że nie może przyjąć zgłoszenia, bo dalej usterka nie jest naprawiona. Taki cyrk robi Vectra. ZaletyBrakWadySame wadyMiejscowośćGdańsk
strona 103 z 226
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »