MiejscowośćWarszawa
strona 103 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »
-
~Jan / 2021-09-03 23:27
Średnio co 3 tygodnie od podpisania umowy wywala internet w piątek od około 18 i tak do soboty popołudnia. -
-
~Leon / 2021-09-01 17:27
Zmarnowałem trzy tygodnie i trochę czasu swojej pracy, próbując połączyć się z Vectrą i za każdym razem, gdy miałem umówione spotkanie, technik nie przychodził bez uprzedzenia. Wszystko, co mógł zaoferować Dział Obsługi Klienta, to wyznaczenie nowego terminu wizyty technika na następny tydzień. Zaletynie maWadynie potrzebuja nowych klientow -
~Tomek / 2021-08-31 17:30
Rozwiązywanie problemów przez VECTRE jest na bardzo niskim poziomie, nie potrafią przyznać się do problemów i ich rozwiązać. Nie polecam tego dostawcy ZaletybrakWadybrakMiejscowośćPruszków -
~Ewelina / 2021-08-30 13:47
To jak traktują klienta to porażka jednym słowe aby jak najdalej od vectry nigdy więcej ZaletyBrakWadyWszystkie możliwe płaci sie za nic i jeszcze za niekompetentnych pracowników obciążają za przybycie monteraMiejscowośćChełm -
~Janek 64 / 2021-08-30 12:18
Pomimo wielokrotnych prób nie jestem w stanie przebić się przez boty i automatyczne sekretarki pierwszy i ostatni raz z tą firmą, nigdy więcej wojny i vektry! ZaletyBrakWadyWszystkie możliweMiejscowośćGdańsk -
~zawiedziony klient / 2021-08-29 20:58
Połączenie bardzo często przerywa (kilka razy w tygodniu). Czasami jedynym wyjściem jest restart routera. Zasięg wi-fi też bardzo słaby i często niewystarczający na pokrycie niewielkiej kawalerki. Telefoniczny kontakt z infolinią praktycznie nie możliwy. Raz udało mi się połączyć z konsultantem przez Strefę Klienta, ta niestety zawiesiła się w trakcie rozmowy, więc na wiele się to nie zdało. WadyPrzerywane połączenie. Słaby zasięg. Brak kontaktu z serwisem.MiejscowośćWarszawa -
~damin / 2021-08-29 19:28
internet często się zacina, ponad to jest bardzo powolny, czasem nie mogę nawet korzystać ze stron typu youtube, facebook, po prostu ów internet mi na to nie pozwala, jestem bardzo nie zadowolony z vectry Zaletynie maWadywolny internet
często się zacina
bardzo wolno się pobiera pliki
często dochodzi do sytuacji że internet nie jest dostępny przez 5-10 min i to pare razy dziennieMiejscowośćsłubice -
~izzy / 2021-08-29 18:09
Od czterech dni są nieustanne zakłócenia - zarówno jak i w telewizji kablowej, jak i w internecie. Internet się rozłącza co pół godziny/co godzinę, nie ma połączenia w ogóle przez dobre dwadzieścia minut, czasem i nawet trudno z powrotem się połączyć. Na telewizję przychodzą dziwne powiadomienia o sprawdzeniu podłączenia dekodera czy kabli, kiedy wszystko jest dobrze połączone. Okropna sprawa, nigdy takiego czegoś nie doświadczyłam. Wczoraj i w piątek próbowałam się dodzwonić na infolinię ale nikt nawet nie odebrał więc no. Kicha. ZaletyŻADNEWadyWSZYSTKOMiejscowośćRadom -
-
~Marko / 2021-08-29 13:59
Uciekajcie z tej pseudo firmy. Usług brak, tajemnicze doliczenia na fakturach, dzieci z obsługi klienta kompletnie naćpane nie mają pojęcia, o co chodzi, awaria całej sieci codziennie. Wygrałem już dwie sprawy przeciwko vectrze, trzecia w toku i będzie także wygrana. Tych złodziei należy usunąć z rynku i powsadzac do więzienia za oszustwa. ZaletyBRAKWadyTo, że istnieją wciąż jako firma i marnują tlenMiejscowośćWarszawa -
~G. N. / 2021-08-29 11:56
Ciągle problem z połączeniem internetowym, problem ze sprzętem. Pomoc techniczna raczej nieosiągalna, bo po prostu nie można się dodzwonić. Zgłoszenie usterki przez internet, które "na chwilę obecną nie ma", to raczej żart!!! MiejscowośćRuda Śląska -
~Wiktoria / 2021-08-25 11:17
Złodzieje i krętacze. Wciskają gówniane routery, w których zasięg to żart i łączy tylko na jeden pokój. Rozłącza wi-fi, nie działa w ogóle pół dnia nawet na wzmacniaczu zasiegu. Przesyłanie to 2042kb. Śmieszna obsługa klienta wmawia, ze to wina grubej sciany. Kolejny zart jak widać. Najbardziej jak się da nabierają starszych ludzi żeby płacili za te ich śmieszne usługi. Jeszcze robią problemy z rozwiązaniem umów. Wstyd. WadyWszystkoMiejscowośćWrocław -
~notyourbusiness / 2021-08-24 23:21
Najgorszy pracodawca jakiego kiedykolwiek widziałam. Zaletybrak -
~Natasza / 2021-08-24 17:16
Bardzo długie czekanie na połączenie,specjalne przerywanie połączeń telefonicznych. Brak oddzwaniania. Problem właściwie niemożliwy do załatwienia ZaletyŻadne -
~Jailer / 2021-08-22 15:37
zakłamanie i ołuda.Zero szacunku do klienta.Kontakt tylko z botami.Internet tragedia.Szybszy mam w tel. Zaletynie ma zadnych zaletWadycala vectra to jedna wielka wada -
~localsone / 2021-08-20 09:16
nie polecam ciągłe awarie brak kontaktu poprostu masakrycznie xD Wadywszystko xDMiejscowośćRadom -
~Iwona / 2021-08-19 23:24
Podczas awarii nie ma możliwości zgłoszenia braku internetu. Nikt nie odbiera telefonu. Brak dbałości o jakość. MiejscowośćMrągowo -
-
~zosia / 2021-08-18 19:04
Obsługa klienta poniżej zera, konsultanci rozłączają się bez słowa, jeżeli powie się krytykę w ich kierunku. Zaletyzero -
~Edyta / 2021-08-18 17:18
W dniu 16 lipca 2021 r. podpisałam aneks do umowy. Pani konsultantka przekonywała mnie o zaletach i korzyściach po podpisaniu nowego aneksu. Tą zaletą miał być między innymi nowoczesny dekoder, do którego - po zadaniu kilku pytań na temat jego funkcjonalności - nie byłam w pełni przekonana. Jednak pani konsultantka zapewniła mnie, że jeśli nie spełni on moich oczekiwań będę mogła – w ramach obowiązującej mowy – wymienić go na inny, lepszy model. Pierwsze moje zgłoszenie dotyczące działania a raczej niedziałania dekodera nastąpiło niedługo po podpisaniu aneksu. Pan z pomocy technicznej objaśnił, że muszę odłączyć wtyczkę zasilającą, odczekać 10 sekund, włożyć z powrotem i będzie działać. Tak też się stało. Niestety tę procedurę powtarzam niemal każdego dnia. W dniu 30 lipca br. ponownie zadzwoniłam na infolinię Vectra S.A. i kolejny raz zgłosiłam niedziałanie dekodera oraz m.in. zawieszanie się pilota – nie mogłam przełączać kanałów, zwiększyć głośności itp. I powołałam się na zapewnienia pani konsultantki, że mogę wymienić dekoder na inny model. Nic to nie dało. W dniu 31 lipca br. złożyłam reklamację. W dniu 4 sierpnia br. po raz kolejny skontaktowałam się z infolinią i złożyłam kolejne zgłoszenie w powyższej sprawie. W dniu 10 sierpnia dostałam odpowiedz na reklamację z dnia 31 lipca br. dotyczącą przyznania zwrotu 4,02 za nieprawidłowości w świadczeniu usługi telewizyjnej w okresie od 30.07.2021 r. do 31.07.2021. Moje problemy zaczęły się niedługo po podpisaniu aneksu i trwają do chwili obecnej. Odpisałam, że mój problem nie został rozwiązany, po czym otrzymałam e-maila – żebym nie zapomniała w terminie uregulować pozostałej wartości z faktury i w przypadku zainteresowania zmianą aktualnie obowiązujących warunków umowy abym skontaktowała się z Centrum Telemarketingu oraz zostałam poinformowana, że wszelkie pozostałe wątpliwości w przedmiotowej sprawie zostały wyczerpująco wyjaśnione w piśmie o numerze 40034/2021 z 10.08.2021r. Sprawa ciągnie się do lipca, a firma Vectra S.A. uważa, że korespondencyjnie naprawiła mi dekoder. Super podejście do klienta.
Wadydekoder zawiesza się non stopMiejscowośćWarszawa -
~Maciek / 2021-08-17 20:21
11 sierpnia zaczęły się kłopoty w funkcjonowaniu TV i Internetu. Warszawa Bemowo tak dla ścisłości. W końcu 13 sierpnia jakaś pani z biura obsługi zadzwoniła i powiedziała, że to ich wina jest słaby sygnał, umówiła technika na 17 sierpnia godz. 18-20. Dzień wcześniej Vectra przysłała SMS z przypomnieniem, żebym był w domu i czekał na Technika. Poświęciłem czas, siedziałem w domu - Technik nie dotarł. Zero informacji, że nie przyjdzie - w końcu coś się mogło stać, umarł mu chomik i facet jest w żałobie - doskonale to rozumiem. Chyba że te ich telefony działają tak samo jak ichnia TV czy Internet... Zaletyczasem działaWadynie można liczyć na to, że będzie działało jak będzie potrzebne.MiejscowośćWarszawa -
~Sławek / 2021-08-17 08:52
Nigdy więcej Vektra internet tragedia przerwy co dzień dla tego zerwałem umowę ZaletyBrakWadyInternetMiejscowośćBydgoszcz
strona 103 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »