Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4586 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.46
  • Cena
    1.85
  • Parametry
    1.65

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zbigniew / 2021-09-21 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Petrus po przejęciu przez Vectrę to tragedia. Nikt nie odbiera telefonów, nie ma jak zgłosić usterki. Nie mam sygnału, ale faktury przysyłają. UCIEKAĆ od nich jak najszybciej.
    MiejscowośćToruń
  • ~Małgorzata / 2021-09-21 14:18
    Ocena: 5.00 / 5
    The best everything????????????????????????????
    Obsługa????oferty????pakiety
    ZaletyObsługa????oferty????pakiety,
    ????
    WadyŻadne
    MiejscowośćPruszków
  • ~lesnyelf / 2021-09-17 17:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Niby dobre parametry, niby można zgrywać 300Mb/s ale częste problemy z połączeniem niwelują te zalety.
    Zaletycena
    WadyCzęste problemy z połączeniem.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Rbert / 2021-09-17 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane.
    Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów.
    Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu.
    Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!)
    Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy I NIGDY WIĘCEJ!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyJAK WYŻEJ
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Kukurydza / 2021-09-17 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinii oczekiwanie na rozmowę 25 min. Czas na wizytę technika przy zgłoszonym braku dostępu do Internetu – 7 dni!!!
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta, niezawodność, czas reakcji na awarię!!!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dorota / 2021-09-17 08:57
    Ocena: 2.75 / 5
    Umowy potrafią załatwiać z klientem przez tel, ale wszelkie zmiany to już tak się nie załatwi.Dzwoniąc przełączają na robota, z którym i tak nic się nie załatwi.
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
  • ~Daniel / 2021-09-16 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia, więcej braku internetu i awarii niż internetu w jakkolwiek dobrej jakości. Kiedy awarii nie ma to non stop rozłącza mimo zgłoszeń i wymian karty sieciowej z ich strony. Internet z Vectry nie nadaje sie ani do gier ani do zdalnych zajęć ani nawet do oglądania filmów czy seriali. Już nie wspominam o tym, że jak mają problemy z internetem to do telewizji też nie ma dostępu (więc płacisz a zazwyczaj nie masz dostępu do niczego a jak masz to w beznadziejnej jakości). Więcej nerwów niż pożytku a pieniądze pobierają większe niż w ofertach konkurencji.
    Wady-częste awarie
    -najgorsza jakość internetu z dostępnych ofert na rynku
    -brak pomocy mimo zgłoszeń
    -wysoka cena
    MiejscowośćŻory
  • ~Tomek / 2021-09-15 12:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet to tragedia jeszcze tak słabego neta to nigdy nie mialem.
    WadyInternet
    MiejscowośćNowa Ruda
  • ~PPSS / 2021-09-15 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet stacjonarny działa wolno, regularnie się wiesza, obsługa techniczna ignoruje odbiorców, na infolinii nie można się często nawet przez 30-40 minut dodzwonić. Odradzam zdecydowanie.
    MiejscowośćPoznań
  • ~ALICJA / 2021-09-15 10:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Ja nie narzekam ogòlnie na jakość usług. Ale wirtualny konsultant to porażka. Nic nie można wyjaśnić. Bez mojej zgody wliczyli mi 9.99 miesięcznie za usługę, której nie zamawiaĺam " szybka pomoc-dom". Złożyłam rwzygnację z usług vectry emailem. Nawet nie raczyli zadzwonić z jakiego powodu. Nie zależy im na klientach.
    WadyBrak kontaktu z BOK.
    MiejscowośćKielce
  • ~Trewur / 2021-09-14 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługi klienta to nie ma, chyba że chodzi o płatności, wtedy sami się odzywają. Częste awarie, brak internetu. Nie polecam.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Marcin / 2021-09-12 22:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Częste awarie, obsługi klienta praktycznie nie ma. Dodzwonić się do nich nie sposób, na stronie brak przekazu informacji o awariach, terminach usunięcia. Relatywnie droga firma, a awaryjność ponadrzecietne... Zalosne
    ZaletyBrak
    WadyAwaryjność, brak kontaktu z bok.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Sergio / 2021-09-12 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Zly internet, jak i obslyga.ne polecam .mala jakosc .glygo oczekiwanie.
    ZaletyZly
    MiejscowośćBiałystok
  • ~dario / 2021-09-11 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Vectra (Telemarketer)+48 58 765 69 93 naciąga klientów
    MiejscowośćKielce
  • ~alix / 2021-09-09 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    złe podejście do klienta, żałosna pseudo pomoc wirtualna -nie polecam vectry
  • ~Rado / 2021-09-08 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Słaba komunikacja oraz częste awarie. Pracując potrzebuję stałego dostępu do sieci, a ta jednak czasem zawodzi. Chyba przejdę do konkurencji
    MiejscowośćPolice
  • ~Maroi / 2021-09-08 13:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Cały czas przeskakuje mi na pilocie wciskając co drugi program oszaleć można zróbcie coś z tym
    ZaletyDobrze
    WadyDobrze
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Michał / 2021-09-07 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Od połowy lipca nie działa usługa HBO-Go i funkcjonalność umożliwiająca oglądanie trwających programów, problem dotyczy dekodera z nagrywarką. Wcześniejsza wymiana pomogła na około miesiąc. Dział Call-Ccenter sam nie na co się zdecydować, raz proszą o podanie parametrów sieci, raz proszą o przywrócenie ustawień fabrycznych, innym razem o reset urządzenia - wiedzą, że jest problem ale nie potrafią go rozwiązać. Najlepszym rozwiązaniem to rozwiązanie umowy i powrót do Solorza.
    ZaletyDziała w podstawowym zakresie.
    WadyKlient płaci za niedziałające usługi - odpowiedz Vectra: "nie zarejestrowano awarii ..."
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ana66 / 2021-09-06 11:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle braki Internetu,słaba oferta programów zagranicznych,brak kontaktu z obsługą techniczna w szczegolnosci..i mój "ukochany " twór...rozmowa z AUTOMATYCZNA SEKRETARKA????????????
    MiejscowośćRadom
  • ~Dragon933 / 2021-09-05 21:17
    Ocena: 1.50 / 5
    Od piątku internet chodzi jakby chciał i nie mógł tak samo jest a telewizja zostało zgłoszone to dostałem informację, że nie mają wolnych terminów aby mógł przyjść technik i to ogarnąć śmiech na sali nie polecam i najlepiej uciekać od nich jak najdalej.
    ZaletyChyba nie ma żadnych zalet.
    WadyInternet dramat.
    MiejscowośćKuźnia Raciborska
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4586
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4833
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4043
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2674
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319