MiejscowośćToruń
strona 102 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »
-
~Zbigniew / 2021-09-21 14:52
Petrus po przejęciu przez Vectrę to tragedia. Nikt nie odbiera telefonów, nie ma jak zgłosić usterki. Nie mam sygnału, ale faktury przysyłają. UCIEKAĆ od nich jak najszybciej. -
-
~Małgorzata / 2021-09-21 14:18
The best everything????????????????????????????
Obsługa????oferty????pakietyZaletyObsługa????oferty????pakiety,
????WadyŻadneMiejscowośćPruszków -
~lesnyelf / 2021-09-17 17:02
Niby dobre parametry, niby można zgrywać 300Mb/s ale częste problemy z połączeniem niwelują te zalety. ZaletycenaWadyCzęste problemy z połączeniem.MiejscowośćZabrze -
~Rbert / 2021-09-17 12:47
Po raz kolejny Vectra zawyżyła mi o 5 zł fakturę za usługi. Ich zdaniem za opóźnioną płatność, ale to nieprawda - faktury zostały opłacone w terminie, ale system księgowania w Vectrze działa jak chce i kiedy chce, więc próbują doliczać sobie "kary". Reklamacje nie są uwzględniane.
Ponadto od momentu uruchomienia tzw. "wirtualnej asystentki" w biurze obsługi klienta nie można się skontaktować z żywym pracownikiem tej beznadziejnej firmy. Trzeba za to wysłuchiwać dziesiątków głupich komunikatów.
Kolejna rzecz to awarie - nie ma tygodnia, aby nie było przerwy w dostawie usług. Już mi się nie chce nawet tego zgłaszać. I tak nie ma efektu.
Prędkość internetu dużo poniżej deklarowanych wartości, a pracownik Vectry bezczelnie mówi, że w ich ofercie to są dane dla warunków "laboratoryjnych"(!)
Traktowanie klientów jak stada baranów jest w Vectrze standardem. Byle do końca umowy I NIGDY WIĘCEJ!!!ZaletyBRAK!!!WadyJAK WYŻEJMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Kukurydza / 2021-09-17 11:36
Na infolinii oczekiwanie na rozmowę 25 min. Czas na wizytę technika przy zgłoszonym braku dostępu do Internetu – 7 dni!!! ZaletyCenaWadyObsługa klienta, niezawodność, czas reakcji na awarię!!!MiejscowośćWrocław -
~Dorota / 2021-09-17 08:57
Umowy potrafią załatwiać z klientem przez tel, ale wszelkie zmiany to już tak się nie załatwi.Dzwoniąc przełączają na robota, z którym i tak nic się nie załatwi. MiejscowośćKuźnia Raciborska -
~Daniel / 2021-09-16 20:19
Najgorszy internet z jakim miałem do czynienia, więcej braku internetu i awarii niż internetu w jakkolwiek dobrej jakości. Kiedy awarii nie ma to non stop rozłącza mimo zgłoszeń i wymian karty sieciowej z ich strony. Internet z Vectry nie nadaje sie ani do gier ani do zdalnych zajęć ani nawet do oglądania filmów czy seriali. Już nie wspominam o tym, że jak mają problemy z internetem to do telewizji też nie ma dostępu (więc płacisz a zazwyczaj nie masz dostępu do niczego a jak masz to w beznadziejnej jakości). Więcej nerwów niż pożytku a pieniądze pobierają większe niż w ofertach konkurencji. Wady-częste awarie
-najgorsza jakość internetu z dostępnych ofert na rynku
-brak pomocy mimo zgłoszeń
-wysoka cenaMiejscowośćŻory -
~Tomek / 2021-09-15 12:50
Internet to tragedia jeszcze tak słabego neta to nigdy nie mialem. WadyInternetMiejscowośćNowa Ruda -
-
~PPSS / 2021-09-15 11:19
Internet stacjonarny działa wolno, regularnie się wiesza, obsługa techniczna ignoruje odbiorców, na infolinii nie można się często nawet przez 30-40 minut dodzwonić. Odradzam zdecydowanie. MiejscowośćPoznań -
~ALICJA / 2021-09-15 10:44
Ja nie narzekam ogòlnie na jakość usług. Ale wirtualny konsultant to porażka. Nic nie można wyjaśnić. Bez mojej zgody wliczyli mi 9.99 miesięcznie za usługę, której nie zamawiaĺam " szybka pomoc-dom". Złożyłam rwzygnację z usług vectry emailem. Nawet nie raczyli zadzwonić z jakiego powodu. Nie zależy im na klientach. WadyBrak kontaktu z BOK.MiejscowośćKielce -
~Trewur / 2021-09-14 12:46
Obsługi klienta to nie ma, chyba że chodzi o płatności, wtedy sami się odzywają. Częste awarie, brak internetu. Nie polecam. MiejscowośćBiałystok -
~Marcin / 2021-09-12 22:20
Częste awarie, obsługi klienta praktycznie nie ma. Dodzwonić się do nich nie sposób, na stronie brak przekazu informacji o awariach, terminach usunięcia. Relatywnie droga firma, a awaryjność ponadrzecietne... Zalosne ZaletyBrakWadyAwaryjność, brak kontaktu z bok.MiejscowośćSzczecin -
~Sergio / 2021-09-12 12:40
Zly internet, jak i obslyga.ne polecam .mala jakosc .glygo oczekiwanie. ZaletyZlyMiejscowośćBiałystok -
~dario / 2021-09-11 16:41
Vectra (Telemarketer)+48 58 765 69 93 naciąga klientów MiejscowośćKielce -
~alix / 2021-09-09 21:30
złe podejście do klienta, żałosna pseudo pomoc wirtualna -nie polecam vectry -
~Rado / 2021-09-08 21:27
Słaba komunikacja oraz częste awarie. Pracując potrzebuję stałego dostępu do sieci, a ta jednak czasem zawodzi. Chyba przejdę do konkurencji MiejscowośćPolice -
-
~Maroi / 2021-09-08 13:52
Cały czas przeskakuje mi na pilocie wciskając co drugi program oszaleć można zróbcie coś z tym ZaletyDobrzeWadyDobrzeMiejscowośćOlsztyn -
~Michał / 2021-09-07 21:26
Od połowy lipca nie działa usługa HBO-Go i funkcjonalność umożliwiająca oglądanie trwających programów, problem dotyczy dekodera z nagrywarką. Wcześniejsza wymiana pomogła na około miesiąc. Dział Call-Ccenter sam nie na co się zdecydować, raz proszą o podanie parametrów sieci, raz proszą o przywrócenie ustawień fabrycznych, innym razem o reset urządzenia - wiedzą, że jest problem ale nie potrafią go rozwiązać. Najlepszym rozwiązaniem to rozwiązanie umowy i powrót do Solorza. ZaletyDziała w podstawowym zakresie.WadyKlient płaci za niedziałające usługi - odpowiedz Vectra: "nie zarejestrowano awarii ..."MiejscowośćGdańsk -
~Ana66 / 2021-09-06 11:54
Ciągle braki Internetu,słaba oferta programów zagranicznych,brak kontaktu z obsługą techniczna w szczegolnosci..i mój "ukochany " twór...rozmowa z AUTOMATYCZNA SEKRETARKA???????????? MiejscowośćRadom -
~Dragon933 / 2021-09-05 21:17
Od piątku internet chodzi jakby chciał i nie mógł tak samo jest a telewizja zostało zgłoszone to dostałem informację, że nie mają wolnych terminów aby mógł przyjść technik i to ogarnąć śmiech na sali nie polecam i najlepiej uciekać od nich jak najdalej. ZaletyChyba nie ma żadnych zalet.WadyInternet dramat.MiejscowośćKuźnia Raciborska
strona 102 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 100
- 101
- 102
- 103
- 104
- nastepna »