Masakra. W biurze obsługi pracują upośledzeni tępi, prości ludzie. Żadnych szans na porozumienie i zrozumienie przez nich tego że jak reklamują 500Mbit to powinno te 100Mbit być zamiast realnych 10Mbit.
Zaletynie widzę zalet
Wadyprzereklamowane dno
MiejscowośćGrodzisk Mazowiecki
~essa / 2021-06-29 17:33
Ocena: 1.00 / 5
praktycznie codzienne awarie internetu do 6 godzin po kilka razy????
Zaletygówno
Wadynie działa
Miejscowośćradom
~Bartosz / 2021-06-29 06:53
Ocena: 2.50 / 5
Przeważnie działa źle co chwile są jakieś awarie.
MiejscowośćKnurów
~Biznes / 2021-06-28 23:21
Ocena: 1.00 / 5
VECTRA jest jednym z najgorszych dostawców internetówych w Polsce...
Oszukują na transfer a obsługa klienta jest wręcz śmieszna.
Gdy pisze się do nich na facebook'u dostejemy automatyczną wiadomość a technicy przychodzący do domów i mieszkach nie widzą żadnych problemów.
Awarie potrafiły występować czasami od rana do wieczora lub internet mógł być zły do tego stopnie że był nie używalny
WadyChoroby psychiczne wyrządzone dostawcą
MiejscowośćRybnik
~Paweł / 2021-06-27 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam internet tragedia totalna.
Czekam tylko do końca umowy
WadyPrzerwy, wieczny brak internetu, infolinia ma w dupie, na reklamacje nie odpisują albo odrzucają , twierdzą ze z twojej winy brak internetu
MiejscowośćWągrowiec
~Waldek / 2021-06-26 23:57
Ocena: 1.00 / 5
Umowa z vectra to męczarnia - całkowity bałagan na infolinii, sieć niesamowicie kiepskiej jakości, awaryjna, parametry internetu niedotrzymywane. Nie da się nic robić, jeśli wymaganie jest stałe łącze. Obsługa klienta polega na kłamstwach, oszustwie i niekompetencji. Niczego nie chcą naprawiać, po prostu taką mają niską jakość i tyle.
ZaletyBrak
WadyZłe działanie, nie warte żadnych pieniedzy, kłamstwa infolinii, krętactwa i mega bałagan - każdy mówi co innego.
MiejscowośćKatowice
~Dominik / 2021-06-26 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Totalna żenada. Braki internetu, na infolinia totalne chamy. W przypadku próby rozwiązania problemu infolinia nie zamierza pomoc, konsultanci rzucają słowa na wiatr. Nie polecam NIKOMU.
MiejscowośćMrągowo
~Kdm / 2021-06-25 21:24
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam! Ciągłe awarie internetu i TV. Na infolinię ciężko się dodzwonić
ZaletyBrak
WadyCiągłe awarie
MiejscowośćPoznań
~Kaniu / 2021-06-24 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Chcicałem zerwać umowę z Vectrą. TV i internet. W biurze powiedziano mi że nie mogę bo mam abonamend "DEKODERA" do pazdziernika 2022. Sęk w tym że nie mam zadnych papierów że dekoder ma swój osobny abonament. Jest takie coś w ogóle ?
Zaletynie ma
Wadybrak informacji
Miejscowośćpiła
~fty / 2021-06-24 13:55
Ocena: 3.00 / 5
nie mogę powiedzieć i narzekać nie narzekam .W porównaniu z multimedia polska KALISZ jest zmiana na lepsze .
Zaletyrzetelna obsługa jak na początku .
Wadybrak aktualnej oferty radiowej .
Miejscowośćkalisz
~jolanta grabowska / 2021-06-23 21:23
Ocena: 1.00 / 5
tragedia, jak jest awaria nie ma szans aby się dodzwonić. Rozmawiasz z automatem, który nic nie rozumie. Wisząc na linii 30 minut odbiera konsultant i awarię Ci usną w ciągu 48 h. Nie masz Internetu, nie masz tv i w moim przypadku nie masz nóg bo je straciłeś w wypadku.zaje ...bi....brak komentarza
Zaletybrak
MiejscowośćSuwałki
~Git / 2021-06-23 16:44
Ocena: 1.00 / 5
Kończyła mi się umowa to wysłałem rezygnację oczywiście przyjęto mi i wysłano imeilowo i wysłano domnie o zwrocie sprzętu,tego samego dnia zadzwonił do mnie,20:45 chandlowiec z propozyciom że zostawi mi internet 150 Mb/s za 29,99 i umowa bez terminowa????a tv muszę zwrócić dopunktu Vectra ok zgodziłem się,tylko coś było nie tak bo nie dostałem potwierdzenia o nowej umowie i nie kazali mi zwrócić dekoder tv,Ale olałem to.Po 2 tygodniach przysłano mi fakturę na kwotę 54,72????,Oczywiście zadzwoniłem do obsługi klienta to pani powiedziała że jest rezygnacja i niema pojęcia co się dzieje a o umowę za 29,99 niema pojęcia i zgłoś to oddziału reklamacji dobra spoko odparłem i czekałem na odpowiedź.Pszyszed imail od pani Agnieszki zdziału reklamacji że wszystko jest ok i rezygnację mogę zkładać po 2 miesiącach ???????? co ????????,I odpisałem jej na tego maila żeby ocłuchała rozmowy telefonicznej rozmowy z chandlowcem jak dyła rozmowa☎ wkturej nie było żadnej ????.Wkońcu zobaczyli że pracują tam same głupki i jdioci,i zkorektorowali mi fakturę 00,00 zł noj kazali mi zwrócić sprzęt ???? jak ja go odesłałem tydzień temu a ???? zezwrotu sprzętu 2 tydzień pudźniej a napisali że przyszedł wtym samym dniu ????????jak wysyłałem w niedzielę Impostem a napisali że Pocztom Polska k..... ktotam pracuję????????????????????????.Naprawdę odradzam tego dostawce usługi VECTRA DNO KOMPLETNE!!!!????????????????
ZaletyNiema wogóle
WadyOd obsługi klienta poresztę.
MiejscowośćWarszawa
~Patrycja / 2021-06-22 15:49
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny internet. Nie można nic normalnie obejrzeć bo co chwile się zacina! Dno po prostu! Najgorszy internet. Za co ja place wgl!!?
ZaletyŻadnych zalet
WadyZacina się, awarie, cena do jakości porażka
MiejscowośćLegionowo
~Smutny posiadacz vectry / 2021-06-22 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki miałem, wiecznie problemy, tu nie działa, tu coś, obsługa klienta nigdy nie potrafi pomóc, wręcz jakby pracowali tam za kare, stanowczo nie polecam, na pewno zmienię dostawcę
Zaletynie posiada
Wadywszystko
MiejscowośćZielona Góra
~Darkness / 2021-06-21 18:21
Ocena: 2.25 / 5
Tanie usługi internetu i telewizji w pakiecie to ściema. Konkurencja przewyższa za te same kwoty w umowach zarówno szybkością internetu jak i ilością kanałów w ofercie. Internet dość często przerywał w godzinach nocnych i nie były to przerywniki resetu systemu, a nie raz pół godzinne przerwy w połączeniu z siecią. Jak na masowo rozpowszechnioną firmę to dość kiepski wynik. Obsługa klienta jest na nikłym poziomie. Telefon milczy, infolinia kieruje na konsultację w punktach, gdzie niewiele potrafią pomóc i na czat online, na którym konsultant pojawia się raz na godzinę/2 godziny. Stosunek olewawczy wobec abonenta mają na poziomie eksperckim. Czy poleciłbym firmę w kwestii przedterminowej zmiany usług na inne? Stanowczo nie. Cesja to jedne koszta za wypisanie kilku papierków na 1 adres, przeniesienie usług na adres możliwe tylko w wybranych miejscowościach i za horrendalną opłatą prawie 100zł, a wypowiedzenie umowy kilka miesięcy przed zakończeniem opłacania liczone w tysiącach. W wyzyskiwaniu pieniędzy z abonenta mają po prostu mistrza.
Zaletyerror404
Wadyprzerywniki w połączeniu z siecią, niegodziwe ceny usług wobec stałego klienta, narzucanie nadprogramowych umów, kiepski stosunek jakości internetu do ceny
~Filip / 2021-06-19 11:36
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa klienta 0 ale niestety nie idzie wystawić takiej noty.
Ona po prostu po sprzedaży usługi nie istnieje.
Internet działa jak na modemie 10 lat temu.
Najgorszy internet jaki kiedykolwiek miałem a używałem już playa neti orange neostrady i echostaru.
Stanowczo odradzam.
Nigdy nie podchodź do byka od przodu do konia od tyłu a do placówki Vectry w ogóle !
Zaletyabsolutny brak
Wady-Ciągłe "awarie" nawet po 4-6 godzin w dniu bez internetu
-częste przerwy
-zerowa obsługa klienta
-cena taka sama jak za działający internet innych operatorów
~Jp / 2021-06-18 23:24
Ocena: 1.00 / 5
Ogólnie normalnie to nic złego się nie dzieje ale jak mam ważna pracę do zrobienia Vectra oferuje mi wyłączenie internetu na wieki nie polecam strasznie
ZaletyNie ma
WadyZa dużo żeby wymieniać
MiejscowośćRadom
~Cygan / 2021-06-18 13:03
Ocena: 1.25 / 5
Witam podzielę się swoją opinią i ostrzegę jednocześnie może kilka osób które zastanawiają się nad wybraniem tego operatora. Jeśli chodzi o parametry to słaby sprzęt (dekodery i modemy wytrzymują max 1 rok) ceny wyższe niż u konkurencji, obsługa przez pracowników jest nastawiona na zysk i wyrobienie limitów sprzedażowych zatajając informacje i wprowadzając w błąd. Mój przypadek polega na tym iż podczas podpisywania umowy poinformowałem ze jest to mieszkanie wynajęte i czy w momencie przeprowadzki nie będzie problemu z przepisaniem umowy lu b co będzie jeśli nie będzie tam usług Vectry. Pani powiedziała że przepisanie bez problemu a jeśli nie będzie usług w nowym miejscu rozwiążą umowę z winy vectry bez żadnych kosztów bo to ich wina że tam nie ma kabli. Okazało się że skłamała bo po 1. Muszę zapłacić karę bo to moja wina że kupiłem mieszkanie gdzie oni nie świadczą usług. 2. Ze umowa zawarta była na dany lokal bezprawnie bo przy wynajentym mieszkaniu powinna żądać oddemnie oświadczenia właściciela lokalu że wyraża zgodę. 3.propunuja mi bezczelnie przepisanie umowy na mobilna oczywiście na 24 miesiące żeby nie ponieść kary. Żart kpina i robienie z klienta durnia. Niezawodność też dobry żart. Internet wielokrotnie zwalnia 300mb pakiet a na speed test wychodzi max 90mb. Nie ma tygodnia żeby nie odcięło internetu i tv na godzinę dwie a czasami i pół dnia bez informacji. Przy pracy zdalnej bardzo WKU... JACE. Technicy tej firmy to poziom ekspert w braku podstawowej wiedzy o braku kultury nie wspomnę. Z całego serca odradzam tą firmę szczególnie jeśli wynajmujesz mieszkanie. Bardzo profesjonalnie wprowadzają w błąd i nabijają ludzi na miny finansowe.
MiejscowośćWarszawa
~Mike / 2021-06-18 10:29
Ocena: 1.00 / 5
Na wstępie odradzam usługi tego operatora! Internet działa tragicznie - gubione są pakiety. Złożyłem 11 reklamacji w ciągu roku czasu. W ramach rekompensaty otrzymywałem 1 max 2 zł upustu (były dni że Internet nie działał cały dzień). Później bliżej końca umowy pojawiły się problemy z rozliczeniami, operator doliczał mi jakieś dodatkowe opłaty po 5 zł / m-c za to że spóźniłem się z opłatą jednej faktury. W sprawach rozliczeń z vectrą wielokrotnie korzystałem z pomocy rzecznika praw konsumenta. TRZYMAJCIE SIĘ Z DALEKA OD TYCH OSZUSTÓW !!!
Zaletybrak
Wadyciągłe awarie, zawyżanie rachunków, mierna jakość usług, wsparcie techniczne polegające na wysyłaniu odpowiedzi szablonowych.
MiejscowośćWarszawa
~ola000 / 2021-06-18 07:49
Ocena: 1.00 / 5
Od listopada nie mam już umowy z Vectrą. Mają taki bałagan, że to jest nie do pomyślenia. Nie polecę nigdy nikomu tej firmy. mam uregulowane płatności, potem po kilku tygodniach żądają zapłaty za coś, potem znowu jest ok i po kilku tygodniach znowu nota obciążająca i tak przez ponad pół roku.
ZaletyBrak
WadyBałagan w dokumentacji. Kiepski kontakt. Długie oczekiwanie na odpowiedź.