strona 101 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »
-
~Adam / 2021-10-16 11:12
Telewizja internet często się zacinają pomoc techniczna po oczekiwaniu na połączenie ok 40min i tak nic nie poradzi oprucz resetu urządzenia takie jak pilot dekoder szybko się psują -
-
~Maja / 2021-10-16 10:47
Nie polecam.
Zaczęło się od tego, że regularnie zrywa się internet. Początkowo był problem, żeby do vectry w ogóle się dodzwonić. Kiedy już łaskawie odebrali i przysłali technika, ten stwierdził, że wszystko jest w porządku i to rzekomo wina przestarzałego sprzętu, który nie łączy się z szybszą 5G.
Aktualnie mamy nowy sprzęt, jesteśmy połączeni z 5G - a problem jest dokładnie taki sam.MiejscowośćGdańsk -
~Papio / 2021-10-15 17:26
Sami akceptują nową umowę bez zgody klienta
Utrudniają rezygnację z usługi
Ostatnio coraz częściej internet pada
Nie polecamMiejscowośćWarszawa -
~Magda G / 2021-10-12 18:41
Mam umowę z Vectrą już na drugim mieszkaniu i mam dokładnie ten sam problem. W pokoju, w którym jest ruter działa ok, natomiast w pozostałych pokojach co chwilę gubi sieć. Myślałam, że to wina mieszkania, jednak na nowym mieszkaniu jest dokładnie taka sama sytuacja. Druga sprawa - cena. Zawierałam umowę na 49 zł z groszami. Okazuje się, ze pierwsza faktura była na tyle, druga faktura już na 50,99 a trzecia na 54,99. Argumentują to, ze przy zmianie na e-fakturę będzie taniej tyle, ze na ich wspalaniałej apce nawet nie mogę tego zmienić. Ja nie mam czasu latać po mieście po biurach Vectry aby mi nie przysyłali faktury papierowej. Trzecia sprawa - obsługa kleinta! WTF - bot, który przez 10 minut opowiada mi rzeczy, których nie chcę słuchać, udało się połączyć z kosnultantem, który jak usłyszał, ze chcę wypowiedzieć umowę to przełączył mnie znowu na bota! Serio, ja nie mam czasu ani chęci na użeranie się z kimś, kto ma klienta w dupie. Już więcej z nimi nie podpiszę umowy i nie polecam. WadyTechniczne,słaby zasięg, tragiczna obsługa klienta.MiejscowośćWrocław -
~Karol / 2021-10-11 14:53
Jakość usług tej firmy jest bardzo mierna- internet przerywa w zasadzie ciągle, trzeba co chwilę łączyć się z siecią, choć bardzo często to nic nie daje i trzeba restartować router, co niestety nierzadko daje skutek wyłącznie na chwilę. Wiadomo, że jest to uciążliwe, zwłaszcza podczas pracy czy nawet rozrywki. O zalogowaniu się gdziekolwiek nawet nie ma mowy, bo gdy w każdej sekundzie może zmienić się status połączenia sieci i wygasnąć sesja, to o czym my mówimy. Tak naprawdę nie ma dnia, żeby internet działał w porządku. Klientom tej firmy byłoby lepiej, gdyby zniknęła z rynku, tym bardziej jeśli ktoś nie jest w stanie (lub co gorsza nie chce) zapewnić odpowiedniej jakości usług. MiejscowośćBiałystok -
~Wojtek / 2021-10-08 13:12
Niby płacisz za 600 MB a obniżają zawsze prędkość o połowę. Czyli płacisz za 300 MB. Te 600 w umowie dają tylko na 2 godziny dziennie a reszta to obcina o połowę. No ale taka umowę podpisujesz _ do 600 a gwarantowane min 300. Wiec jeżeli myślisz że cena jest dobra to pomysl, że ta cena jest za połowę tego co oferują. ZaletyBez awariWadyObcinają prędkość o połowę a cena zostaję jak za pełny pakietMiejscowośćLegnica -
~Michał / 2021-10-08 11:38
Nie wiem jak bardzo pijany musiałbym być żeby ponownie podpisać umowę z tą 'firma'. Obsługa klienta na najgorszym możliwym poziomie- odsyłanie od infolinii do oddziału, nikt nic nie wie i na dodatek chamstwo pełną gębą. Życzę rychłego upadku. MiejscowośćWrocław-Fabryczna -
~Ewa / 2021-10-02 19:03
Omijajcie szerokim łukiem tą firmę kompletnie nie jest zainteresowana klientem, to mało powiedziane, lekceważenie chyba mają wpisane w statucie.
Dwa tygodnie wcześniej umówiona na montaż nowego rutera w związku z podniesieniem prędkości, dostarczanego Internetu. 29.IX.2021 Dzwonie na infolinie, czekam poł godziny na połączenie z konsultantem, upewniam się czy montaż aktualny, otrzymuję zapewnienie, że "jeśli technik był umówiony na montaż to jest jego obowiązek .... Gnam przez pół Polski (sprawy zawodowe to spowodowały),żeby być w domu. Czekam zgodnie z umową od 16 do 18.00 spokojnie bo zaraz przyjdzie przecież "to jego obowiązek" 15 minut przed koncem tego czasu dzwonie na infolinie. Konsultant zdziwiony moja irytacją, beble coś ,że jakaś wada systemu, problem natury technicznej ale postara się spowodować wizytę technika. NICZ Z TEGO .ANI TECHNIKA ANI TELEFONU Z WYJAŚNIENIAMI. Dzwonie na infolinie, rezygnuje z usługi, Idę spać bo rano znów poł pół polski do przejechania do pracy .Vectra mi zrobiła takie ćwiczenia. ŻENADA, WSTYD,PORAŻKA JAKIM CUDEM UDAJE SIĘ WAM FUNKCJONOWAĆ NA RYNKU. MAM PORÓWNANIE Z INNĄ FIRMĄ KTÓRA DOSTARCZA INTERNET, TO JEST PETROTEL-TAM ,ZE JEST INTERNET W DOMU JEST TAK OCZYWISTE JAK WODA W KRANIE. ŻADNYCH AWARII, KONIECZNOŚCI RESETOWANIA RUTERA NIC. LUDZIE OPANUJCIE SIĘ. PANIE PREZESIE CO PAN NA TO, SIENKIEWICZ SŁOWAMI KMICICA WYRAZIŁ TO SŁOWAMI "....KOŃCZ WAŚĆ WSTYDU OSZCZĘDŻ" CO PAN NA TO.ZaletyZEROWadyNIE MOŻĘ BYĆ GORZEJMiejscowośćGostynin -
-
~Adela / 2021-09-30 20:12
Kupiłam nowy telewizor 4k, a dekoder miałam do tv hd, więc nie było głosu. Technik sprawdził, że trzeba zmienić dekoder czyli dodatkowy miesięczny i jednorazowy koszt. To bym nawet zaakceptowała, ale chcą mi przy tym zmienić umowę na nowych droższych warunkach. Z tym absolutnie się nie zgodzę, nie dokupuję żadnych dodatkowych usług, ani kanałów, więc nie ma powodu do zmiany umowy. Jestem zdecydowana udać się do Rzecznika Praw Konsumenta. ZaletyBrak -
~qadam12 / 2021-09-29 11:57
Stanowczo odradzam . Do momentu sprawnego działania było ok , od czasu wystąpienia awarii to już żenada . Infolinia, zgłaszanie usterki to tragedia ponad 40 min oczekiwania na połączenie. Zgłaszasz awarie przez infolinie lub stronę -wyznaczają termin za 10-14 dni, złożysz reklamację dostaniesz 50 gr ulgi w rachunku. Usunięcie awarii technik zgłasza w dniu wyznaczonym do jej naprawy a awaria zostaje dalej, zgłaszasz znowu dostajesz następny termin za 10-14 dni i sytuacja się w kółko powtarza . U mnie trwa to już ponad 70 dni, średnio modem ,,wyskakuje,, z sieci około 20 razy w miesiącu. Kupiłem internet od innego dostawcy i chodzi. Z wectrą nie mogę rozwiązać umowy bo kary umowne, sytuacja jest żenująca. ZaletyJak działa to jest przyzwoicieWadyrzadko działa właściwieMiejscowośćCzarne -
~Mroczny / 2021-09-29 09:41
Przez lata nie potrafili rozwiązać problemu z regularnym rozłączaniem modemu z Internetem. Po rozwiązaniu umowy twierdzą, że jeden z dekoderów nie został zwrócony. Radzę trzymać się z daleka. Zalety- teoretycznie dobre parametry InternetuWady- regularne rozłączanie z Internetem (!!!)
- problemy ze zwrotem sprzętu, nie odnotowali zwrotu pomimo jego dokonaniaMiejscowośćWrocław -
~Marcin / 2021-09-29 03:31
Cena hmmm nie warto jesli chodzi o internet.
Konkurencja decydowanie lepiej -
~Reichenbachiana / 2021-09-27 14:58
Nie polecam!!! Nieuczciwa i nieprofesjonalna firma, niekompetentni pracownicy, niska jakość usług. MiejscowośćKrosno -
~Vectra nie działa / 2021-09-27 10:29
Cena jest dobra ale to na tyle plusów. Obsługa to jedna wielka porażka nie można się dodzwonić czas oczekiwania na infolini to odpowiednio w moim przypadku 1h oraz 30 min niestety nikt nie odebrał. Tv jest okey ale Internet to katastrofa. ZaletyTV w miare, cena okWadypołaczenie internetowe , obsługa klienta 1/100 nie polecamMiejscowośćŚwinoujscie -
~vectra słab net / 2021-09-26 22:04
CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet CH#JOWY INTERNET polceam zmienić internet ZaletybrakWadybad netMiejscowośćSuwałki -
~Mario / 2021-09-26 13:48
Uważajcie na tą rudą obsługującą w punkcie na ul Stojałowskiego Jedno mówi a drugie pisze Kilka dni temu okłamała moją mamę i bezwiednie wpisała dwa kanały co oczywiście zwiększyło rachunek który będzie trzeba teraz płacić przez kolejne dwa lata miało być tylko przedłużenie umowy na tych samych warunkach ZaletyBrakWadyFatalna obsługa klienta oparta na kłamstwachMiejscowośćBielsko-Biała -
-
~xx / 2021-09-24 21:00
słaba jakość netu wrecz tragiczna
TV nawet może byćZaletybrakWadywiele -
~Tomasz / 2021-09-24 17:32
Nie rozumiem Który internet nie chciałbym kupić to opinie są straszne złe obsługa zła jakość i tak dalej chciałem kupić Netię Onet i same złe rzeczy chciałem kupić Vectry o Vectrze złe rzeczy te wasze opinie nic nie dają ja Vectrę polecam chociaż chciałbym żeby był troszkę mocniejszy a szkoda mi kasy na na dopłaty Power WiFi ZaletyBez uwagWadyBrakMiejscowośćWroclaw -
~M / 2021-09-23 16:06
Nie dość, że naliczyli dodatkowy pakiet promocyjny wmawiając mi, że to ja go włączyłam to gdy sprzedałam mieszkanie i nie byłam już właścicielem, nie miałam praw do lokalu kazali mi płacić karę umowną za zerwanie umowy z mojej winy. Absurdalne. ZaletyBRAK -
~Moro / 2021-09-21 22:38
Tragedia , ściema z transferem , co chwile zrywa połączenie co chwila jakaś awaria i konserwacja .... brak usług , jak się spóźnisz z opłatą za telewizję i internet doliczają do rachunku 5 zł ... tragedia , za rok kończy nam się umowa i uciekamy od " nich " z daleka .... szkoda ze zaufałem takiej firmie kogucik ... MiejscowośćGliwice
strona 101 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 99
- 100
- 101
- 102
- 103
- nastepna »