Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

VECTRA opinie

Ocena na podstawie 4456 opinii

1.60 / 5

  • Niezawodność
    1.44
  • Obsługa klienta
    1.45
  • Cena
    1.86
  • Parametry
    1.66

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~TK / 2021-07-14 17:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku miesięcy prowadzę wymianę korespondencji z Vectrą po śmierci mojej mamy, ich klientki. Konsultanci stosują różne strategie zniechęcania. Oto wybór niektórych:
    a) proszą po kilka razy o to samo zaświadczenie
    b) ignorują główne pytanie w moim mailu, odnoszą się tylko do tego, co jest dla nich wygodne
    c) mimo podania wszystkich danych osobowych, twierdzą, ze nie załatwią sprawy bez numeru klienta mojej śP mamy

    Przypomina to zabawę w głuchy telefon, za każdym razem odpowiada ktoś inny, kto nie wczytał się w wątek mojej wymiany maili z poprzednimi konsultantami.

    Poza tym, odkryłem, że mimo wysłania im przeze mnie wszystkich dokumentów potwierdzających śmierć mamy, wciąż z nią korespondują, grożąc jej karami za nieoddanie dekodera!
    MiejscowośćRadom
  • ~Alina / 2021-07-14 09:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Od trzech lat walczę z tą samą usterką, Vectra NIE chce jej usunąć, biedny technik ma tylko doraźnie naprawiać. Zgłaszam tę samą usterkę co dwa trzy tygodnie, czasem częściej - dziesiątki razy. Od trzech tygodni nie mam w ogóle POLSATU 2, a dziś mail z informacją, że naprawili , a to nie prawda !! Próbowałam zgłosić ją ponownie, skoro naprawili, to pracownik na infolinii stwierdził, że nie może przyjąć zgłoszenia, bo dalej usterka nie jest naprawiona. Taki cyrk robi Vectra.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tomasz / 2021-07-13 19:04
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam! Ciągle zmiany w numerach kanałów. Brak ciągłości w świadczeniu usług. Kontakt z Działem Obsługi Klienta żaden, jedynie przez ABSURDALNĄ wirtualną asystentkę! Dramat!
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBielsko-Biała
  • ~Użytkownik Multimediów / 2021-07-13 17:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet ma częste przerwy w dostawie. 3 telefony na infolinię- za każdym razem podawany inny koszt rozwiązania umowy.
    Po zakończeniu okresu umowy, automatyczne przedłużenie w kosmicznie wysokiej cenie - 730 zł za Internet 150 mb/s.
    Wady-prędkość internetu, przerwy w dostawie
    -wysokie koszty rozwiązania umowy po upływie jej trwania
    -automatyczne przedłużenie na absurdalnie drogich warunkach
    -pracownicy obsługi klienta ewidentnie umyślnie wprowadzają klientów w błąd
    MiejscowośćLublin
  • ~MG / 2021-07-13 12:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam od pół roku walczę z nimi o to że już dawno zwróciłem sprzęt a oni naliczają mi kary za nie zwrócony sprzęt. Bałagan to mało powiedziane co tam się wyprawia a dodatkowo naliczają różne pakiety które nie użytkuje... Brak słów...
    ZaletyBrak
    WadyBałagan przez duże B
    MiejscowośćNowogard
  • ~Michasia / 2021-07-13 07:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Cyrk na kółkach, po zakonczonej omowie ktora wypowiedzialam zgodnie z regulaminem, zwrot sprzetu itp ok po czym samowolnie zawarli sobie nowa umowe bez mojej zgody, obsluga klienta dno, omijajcie to szerokim lukiem.
    ZaletyZero
    WadyZero
    MiejscowośćJedrzejow
  • ~Mateusz / 2021-07-12 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na jaki można się zdecydować. Cena zawyżona a nie potrafi uciągnąć lekcji online niejednokrotnie „światłowód” nie potrafił uciągnąć zooma lub teamsa. Nie polecam
  • ~Wojtek / 2021-07-11 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Ciągłe przerwy w dostawie internetu przeszkadzają w normalnym użytkowaniu.
    ZaletySzybki jnternet
    WadyCiągłe przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~leszek / 2021-07-11 11:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Jakość świadczonych usług jest w miarę OK, ale BOK to prawdziwa TRAGEDIA, niekompetencja,oszukiwanie i kłamstwo jest na porządku dziennym,nikt nie przyznaje się do kłamstwa czy wprowadzenia w błąd pomimo załączenia kłamliwej korespondencji z vectry, mylą daty, godziny, samowolnie bez konsultacji wprowadzają nowe terminy. PORAŻKA TOTALNA.
    ZaletyGeneralnie świadczone usługi i ich jakość chociaż bywa z tym różnie.
    WadyBiuro Obsługi Klienta wymaga natychmiastowej reorganizacji,część konsultantów nie ma zielonego pojęcia o swojej pracy,to dzięki nim Vectra ma takie opinie ale właścicielowi chyba nie zależy na poprawie takiej sytuacji.
    MiejscowośćKielce
  • ~Norbi / 2021-07-11 08:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Po 3 miesiącach użytkowania mogę powiedzieć, że z utęsknieniem czekam końca umowy. świadczona przez Vectra S.A. usługa tylko przez pierwszy miesiąc działała poprawnie (nie rewelacyjnie, ale poprawnie). Po upływie miesiąca zaczęły się schody: przestało działać WIFI, prędkość łącza zaczęła spadać poniżej 100Mb/s, a nawet czasami poniżej 20Mb/s (przy zakupionym łączu 600Mb/s}. Wzywanie serwisu nic nie pomagało, pomogła dopiero wymiana routera, ale tylko w zakresie WIFI (wymuszenie wymiany routera zajęło mi około 1 miesiąca - serwisant twierdził, że winę ponosi zgięty pod kątem 90 stopni przewód koncentryczny, powtarzam zgięty nie przerwany - moje przypuszczenie elektrony zwalniały na ostrym zakręcie). Poi wymianie routera sygnał internetu tez się poprawił, ale niestety na krótko. O jakości usług niech świadczy fakt, że od początku zgłoszonych mam 5 reklamacji i usterek i to tylko na stronie Vectry, zgłoszeń telefonicznych nie liczę. Ze swojej strony odradzam korzystanie z oferty tej firmy.
    Zaletyusługa świadczona wraz z routerem.
    WadyNie kompetencja serwisantów lokalnych, problemy z jakością usługi (prędkość internetu, problemy ze sprzętem - router)
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~zbigniew / 2021-07-10 22:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Świadczenie usług na żenującym poziomie zwłaszcza telewizja SMART 4K
    Biuro obsługi klienta - to parodia
    ZaletyBrak
    WadyCałkowita niekompetencja
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Ryszard / 2021-07-07 23:51
    Ocena: 3.00 / 5
    Czasami nie mam problemów z Internetem ale jest to zjawisko tak częste jak prawdomówność naszego Premiera.
    MiejscowośćStargard
  • ~Tomek / 2021-07-03 13:46
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta przez chat online jest naprawdę słaba, szybciej można rozwiązać problem poprostu googlujac problem, nie wyświetlaja mi się w strefie klienta lista moich usług a chciałem zobaczyć ile jeszcze mam mobilnego internetu w tym miesiącu, po około 45minutowym czacie z konsultantem radził mi wpisać kod w telefonie żeby sprawdzić. Z tym że mam kartę w routerze i chciałem przełożyć kartę do telefonu żeby sprawdzić a w między czasie konsultant się rozłączył. Naprawdę słabo
  • ~Makago / 2021-07-03 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża.
    WadyDramat,jedna osoba na stanowisku przy pięciu czynnych!! A kolejka naprawdę duża.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2021-07-02 20:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Gdybym mógł zmienić to bym bez wąchania zmienił. Niesamowite jak może być denna obsługa klienta.
    MiejscowośćStargard
  • ~Mam dość tej Vectry... / 2021-07-01 18:10
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet od Vectry to totalna tragedia... Łącze przerywa po 5 razy dziennie. Po 21.00 Internet urywa się na parę minut. Jest niewyobrażalnie wolny - 67 GB-owa gra instalowała się przez ponad 12 godzin. Ceny są wygórowane, a jakość niska.
    ZaletyBrak
    WadyWysokie ceny, niska jakość, przerwania łącza, słaby Internet, ciągłe awarie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-07-01 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    VECTRA, kłamie przy ofercie na TV bez zobowiązań. Podaje że instalacja za 1zł. ale nie podaje że trzeba zapłacić za aktywacje 99zł !!! Dzwoniłem zamówić usługę i się dowiedziałem że jest dodatkowa ukryta opłata.
    Wielkie oszustwo w ofercie na stronie vectry-multimedia
    Wadyukryta opłata aktywacyjna 99zł.
  • ~Martyna / 2021-06-30 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to jakiś zart, minimum 4 awarie dziennie
    Nie dosiega do pokoju obok. Telewizji mi nie podłączyli i nie rozpatrują żadnej reklamacji.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg, prędkość, awarie, obsługa, wszystko
    MiejscowośćChorzów
  • ~Olek / 2021-06-30 05:42
    Ocena: 5.00 / 5
    Działa dobrze internet 600 lepiej niż w upc fajny dekoder smart
    ZaletySzybki net
    WadyNie ma
    MiejscowośćTarnów
  • ~Sabinag89 / 2021-06-30 01:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet do dupy,awarie średnio 3-4 razy dziennie
    Po 22 internetu brak,telewizja złoty pakiet ..? Śmiech na sali -3/4 kanałów ucina,bez dźwięku bądź kodujący się obraz,technicy to dwa dragale którzy nigdy nie widza nic złego,sprawa zgłaszana do dnia dzisiejszego nie widza problemu ,za co tu płacić ? CZEKAMY NA ROZWIĄZANIE UMOWY BO TO TOTALNE DNO ! Odradzam !!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu,brak kablówki,brak szacunku do klienta,brak jakiegokolwiek zrozumienia …
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016