Najnudniejsz program to ..Trucker Club...nudny kolejny z serii Na ośi..nawet lektor ten sam ..nudu...programy opartena reklamach produktów nic ciekawego dla kierowców
ZaletyPowtórka seri Na osi
WadyBrak ciekawostek
~Ewa / 2024-05-13 13:42
Ocena: 1.00 / 5
Firma instaluje w mieszkaniu internet i kablówkę i nie wymaga na tą instalację zgodny właściciela mieszkania. W efekcie osoba pomieszkująca zamontowała sobie ten zestaw a " mistrz monterów" powiercil dziury w ścianach ( odpadły przy tym tynki ) przeciągnął kabel i gotowe.
ZaletyBRAK
WadySAME
MiejscowośćWarszawa
~greg / 2024-05-19 11:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internet do niczego ,telewizja wolno zmienia kanały ,zawiesza sie ,samoczynnie wyłącza sie ....
Zaletybrak zalet
Wadypraktycznie wszystkie
Miejscowośćwarszawa
~Hania / 2022-08-17 15:29
Ocena: 1.00 / 5
Największy błąd to wybór tej "TV" ale przede wszystkim chamska obsługa na infolinii, typowy twór stworzony dla złapania naiwnego, nieświadomego klienta . Nigdy nie korzystajcie ludzie z tej firmy. sprzęt porażka już po 1 dniu zawieszony dekoder , obsługa serwisowa na infolinii chamska i niekompetentna , porażka.
Zaletybrak
Wadysame wady , jeżeli dekoder po 24 godz. nie działa. a chamski chłoptaś na infolinii każe sobie zatrudnić informatyka .
MiejscowośćSzczecin
~Hanka / 2024-05-07 00:38
Ocena: 1.00 / 5
Ciągle awarie, brak pomocy/ bardzo utrudniony kontakt
Zalety0 zalet
WadySame wady
MiejscowośćWarszawa
~Iwona / 2017-10-20 15:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu wiecznie brak Internetu lub telewizji i tak na okrągło .Beznadzieja totalna
ZaletyBrak
WadySame wady brakło by mi dnia by wszystkie napisać...wiecznie coś nie działa jak nie telewizja to Internet i tak w kółko czekam do czerwca i wypowiadam umowę szkoda że kara umowna za zerwanie jest okolo 4 tyś. Bo gdyby było mniej to zerwalabym umowę w trybie natychmiastowym!!!!
~ja / 2016-11-16 21:54
Ocena: 1.00 / 5
Zrezygnowałam bo tv wciąż ścinała,duże zakłócenia występowały a serwisant nie potrafił usunąć usterki.
Przy oddawaniu sprzętu dostałam karę za jego uszkodzenie. Właściwie za pilot,który był porysowany i z przodu była skruszona wierzchnia warstwa- no,wytrzymał 4 lata no i działał :D No ale 10 zł muszę zapłacić.Mam nadzieje że Vectra za te pieniążki wyśle serwisanta na szkolenie jak usunąć usterkę
A ogólnie przeszłam do konkurencji-UPC i jestem bardzo zadowolona. A co do Vectry to naciągacze,krętacze i złodzieje.Odradzam!
Zaletybrak
Wady1)tv szwankuje obraz
2) internet ścina
2) brak naprawy
3) na siłę szukanie jak coś jeszcze z klienta wyciągnąć grosza
4) lekceważenie klienta
prawie 5 lat. Telewizja ,internet
~Jakub / 2023-02-24 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Dno dna starsza osoba nie potrafi go obsłużyć, raz się dźwięk nie załączy raz obraz raz bark połączenia z internetem i trzeba odłączyć z prądu go , koszt tego gów** jest chory rocznie wychodzi 420 za same urządzenia odradzam tych kretaczy o nazwie Vectra
MiejscowośćMorąg
~jebacvectre123 / 2021-04-13 18:46
Ocena: 1.00 / 5
Internet przestaje działać w pokoju obok rutera, często się zacina i bez powodu przestaje działać.
ZaletyŻadne
WadyMnóstwo
MiejscowośćGrodków
~JEBANA VECTRA / 2022-04-30 19:17
Ocena: 1.00 / 5
DEKODER I PRĘDKOŚC INTERNETU TO G Ó W N O NIE POLECAM ODRADZAM.
STARY DEKODER NIE TEN 4K TO BYŁO COŚ...
ZaletyBRAK!!!
WadyJPRDL WSZYSTKO
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Jerzy / 2023-04-14 19:05
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści! Zdałem dekoder w 2015 r a oni dalej naliczają kasę za telewizję bo oni dekodera nie mają. Mimo że mam pismo że został zdany.
Internet nawalił ale nikt nie naprawi bo brak dekodera od telewizji. I dupa internet muli a oni mają w dupie bo dekodera brak .
Z takim czymś to się nigdy nie spotkałem.
Oszuści!
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćRotmanka
~JERZY / 2023-09-08 19:40
Ocena: 1.00 / 5
Po 2 miesiącach z 24 miesięcznej umowy, firma jednostronnie podnosi opłatę z 79,90 na 99,90 uzasadniając to inflacją.... Nigdy więcej tak złodziejskiej firmy. Opłata powinna obowiązywać przez cały okres trwania umowy !!!!
MiejscowośćPYSZNICA
~John Snow / 2017-06-29 09:52
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa skandaliczna! Klienci chamscy bez zainteresowanie klientem. Dobrze, że wchodzi nowa ustawa dużo klientów odejdzie. Jakość telewizji słaba adekwatna w sumie do ceny za usługę. Niski poziom. Lepiej podpisać umowę z konkurencją gdzie klient jest traktowany jak klient a nie śmieć z którym trzeba porozmawiać. Żenada jednym słowem
ZaletyBrak
WadyBardzo niska jakość
~Jsjjsj / 2023-07-09 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Dlaczego niemożna oglondać kanałów na online trzeba wam zacząć wypowiadać umowy
~KAJLOSKA / 2018-04-23 21:22
Ocena: 1.00 / 5
Televizja ciagle sie zacina . nie mozna spokojnie obejrzeć programu!!
ZaletyBRAK
Wadyciągle ścinanie Internetu i przerywanie telewizji
MiejscowośćStargard
~Kamil / 2022-10-24 10:52
Ocena: 1.00 / 5
Ten dekoder 4k to porażka .Ciągle gra jakaś melodia w tle i nie da rady tego wyłączyć .
Na infolinii wirtualny koleś gada nie na temat .
Stary dekoder był lepszy bo nie zacinał obrazu .Programów nie można klawiszami zmieniać a jak trafisz na niewykupiony kanał to włącza się na siłę opcja wykup .Dramat .
Zaletymarne
WadyMelodia w tle,brak klawiszy zmiany programów,zacinanie
MiejscowośćWarszawa
~Kasia8611 / 2021-11-25 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki SYFFF. Nikomu nie polecam!!!
Jak coś się zatnie, zepsuje, zawiesi to tylko TY masz problem, ich to nic nie interesuje, ledwo się połączyć można, a jak lasakwcy odbiorą to przełącza na automat i tak można kilka godzin wisieć na linii...
A zacina, psuje się i wiesza cały czas.
ZaletyŻadnych znalezionych
WadyZa długo by wymieniać
MiejscowośćWarszawa
~Klient / 2024-02-11 22:32
Ocena: 1.00 / 5
Szmelc totalne badziewie smart tv
Omijać to dziadostwo
ZaletyZalet jest totalne brak
WadyJest ich dużo a nawet bardzo dużo
MiejscowośćSieradz
~klient ponad 4 lata / 2016-11-02 17:11
Ocena: 1.00 / 5
Witam,wystawiam ocenę :jedną gwiazdkę ,ponieważ nie można wystawić zera.
Jesteśmy -a raczej byliśmy klientami Vectry ponad 4 lat,później nastąpiła seria usterek:brak poszczególnych kanałów,nieprawidłowa jakość obrazu uniemożliwiająca oglądanie czegokolwiek.Przez miesiąc zgłaszaliśmy problem telefonicznie,dokładnie 3 razy. Nikt z nami się nie skontaktował,nikt się nie pojawił z przedstawicieli Vectry aby usunąć usterkę.Przez miesiąc czasu,byliśmy bez telewizora-za co Vectra żąda pieniędzy.Reklamacja nie została uwzględniona ponieważ technicy nie potrafili się z nami skontaktować,i to według vectry jest nasz problem( chociaż mówiłam że ze względu na chore dziecko cały czas przebywam w domu)Dziwne,21 wiek mając do dyspozycji 2 nr.telefony,adres e-mail,adres zamieszkania pracownicy vectry mają problem aby umówić się lub podjechać usunąć awarię. Wypowiedziałam umowę w trybie natychmiastowym-została odrzucona.Pojechałam zawieść sprzęt -musiałam zapłacić karę ponieważ pilot po 4 latach był lekko obity z jednej strony.Wyniosły wredny ton pracownicy Vectra w Rudzie Śląskiej dopełnia obraz Vectry.Nie polecam,uciekajcie daleko od Vectry.
Mam nadzieje że ktoś z Vectry przeczyta to ,wiem że szybko można mnie namierzyć ,nie boję się . Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z taką kiepska,zła firmą.
ZaletyBrak
WadyBrak usunięcia usterki (pomimo 3 krotnego zgłaszania awarii)
odrzucanie reklamacji pomimo ewidentnego błędu ze strony Vectry
odrzucenie pisma o rezygnacji umowy w trybie natychmiastowym -pomimo uzasadnionych powodów
chamska obsługa klienta w biurze (Ruda Śląska)
kara za normalne użytkowanie sprzętu(po 4 latach każdy sprzęt może mieć rysy)
ponad 4 lata ,tv,internet
~Klops / 2019-01-03 10:12
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej . Jakbym przeniósł się w czasie do PRL