Firma beznadziejna pod każdym względem.
Gubią zdany sprzęt.
On-line TV to porażka.
Zero kontaktu z administracją.
Wypierają się uzgodnień telefonicznych z konsultantem.
Tworzą swoje/wewnętrzne reguły dt. formy wypowiedzeń, których brak w umowie.
Stanowczo odradzam !!!!
MiejscowośćGdynia
~Grzesio38 / 2022-05-02 00:01
Ocena: 2.67 / 5
Przedłużyłem umowę. Umówiony technik na wymianę dekodera z SD na 4K. Dwa terminy anulowałem ze względu na COVID w domu. Potem umawiałem się 4 razy. Nikt się nie zjawił. Zadzwonił sprzedawca (po kolejnej interwencji) i zapewnił że tym razem na pewno. I co....?! I NIC!!!. Sprawa nadaje się już do stosownego urzędu ochrony konsumenta. Masa krytyczna osiągnięta.......po prostu chamstwo z ich strony i olewanie klienta!
MiejscowośćWałbrzych
~JEBANA VECTRA / 2022-04-30 19:17
Ocena: 1.00 / 5
DEKODER I PRĘDKOŚC INTERNETU TO G Ó W N O NIE POLECAM ODRADZAM.
STARY DEKODER NIE TEN 4K TO BYŁO COŚ...
ZaletyBRAK!!!
WadyJPRDL WSZYSTKO
MiejscowośćSkarżysko-Kamienna
~Piotr / 2022-04-22 23:22
Ocena: 1.67 / 5
Jakaś paranoja wziolem 2 miesiące temu i ciągle przerywa było 3 techników wymiana routera wymiana dekodera i ciągle to samo zacina się i nie działa. Najgorsza tv jaka miałem i nikomu nie polecam. Na zwykłej antenie na balkonie miałem mniej problemów
~Polska / 2022-04-15 11:20
Ocena: 1.67 / 5
Dekodera 4K już nie ma w ofercie. Jakieś gówno Smart został i HD.
MiejscowośćSłupsk
~Rozmus / 2022-04-13 21:03
Ocena: 2.33 / 5
Dekoder smartbox 4k w porownaniu z konkurencja wypada slabo,przelaczanie kanalow wolniejsze,opoznienie w transmisji ok 3sek pomijajac ze pilot zepsul sie po dwoch dniach i umarl....dekoder tez raz sie zawiesil aplikacja nie reaguje itd....
ZaletyAndroid
Wady Bluetoth 4.2 w pilocie doprawdy???
MiejscowośćGłogów
~animoso / 2022-04-09 12:45
Ocena: 5.00 / 5
Witam, nie wiem czemu Vectra ma aż tak słabe opinie, może to zależy od lokalizacji u mnie wszystko jest ok, czasem są jakieś prace serwisowe ale oprócz tego jest ok oby tak dalej :-). Jeśli dadzą mi jakąś korzystną ofertę podpisze kolejną umowe.
PS.
Miłym zaskoczeniem jest obniżenie rachunków za terminowe płacenie. Dałbym 4 gwiazdki ale dam 5 ponieważ moim zdaniem opinie na temat tego operatora są zbyt zaniżone.
Pozdrawiam
MiejscowośćKIELCE
~Pc / 2022-04-01 21:50
Ocena: 3.00 / 5
Tv Smart 4k od Vectry gorsza niż poprzednia wersja dekodery , brak możliwości nagrywania i przewijania . Można cofnąć niektóre programy i oglądać od początku ale lepsze jest przewijanie. Pilot faktycznie mogłby mieć klawisze numeryczne, i jeszcze jedno nie mogę posortować sobie ulubione kanały wg swojej kolejnosci. Szkoda że zmieniłem na nowy dokoder
ZaletyMożliwość cofania wybranych programow
WadyBrak nagrywania
Brak przewijania
Brak możliwości sortowania ulubionych kanałów
Wybieranie głosowe musi być w całkowitej ciszy
MiejscowośćPiastów
~Brutek / 2022-03-31 14:10
Ocena: 2.33 / 5
Dekoder 4k to całkowita porażka. Brak klawiszy numerycznych na pilocie uniemożliwia szybkie przełączanie kanałów. Po aktualizacji softu dodali numerki kanałów ale zostało wybieranie głosowe, które jest totalnym niedziałającym syfem.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Optymistycznie.tv / 2022-03-21 21:43
Ocena: 1.00 / 5
Nie szanują cudzej własności , naklejki z reklamami naklejają na skrzynkach w klatkach bloków, bezprawnie i bezczelnie oszpecają c czyjąś przestrzeń, klatki po remoncie !!! to karygodne i huligańskie. Sprawa w toku. Do zarządu Vectra i ich kierownictwa- sobię na czole i swoich zadach reklamę naklejcie , na swoich posesjach , swoich słupkach, swoich skrzynkach, swoich drzwiach a od innych się odwalcie! To co porozklejaliście usuńcie i przeproście .
WadyHuliganie bezczelnie niszczący przestrzeń swoją naklejką/reklamą
MiejscowośćCzęstochowa
~Krystyna / 2022-03-20 16:49
Ocena: 5.00 / 5
W dniu 19.03.2022 miałam problem z dekoderem, pomogła mi Pani Oliwia B.z obsługi klienta. Ogromne podziękowania za miłą i profesjonalną obsługę, a przede wszystkim za cierpliwość. Spisała się na 6+.
MiejscowośćGdańsk
~Dany / 2022-02-27 09:48
Ocena: 4.00 / 5
Ogólnie co do Vectry jako dostawcy usług nie mam zastrzeżeń,internet w deklarowanej prędkości, telefonia komórkowa też działa jak należy natomiast dekoder Smart TV 4 K to porażka. Układ kanałów i sama aplikacja to właściwie nie wiadomo co. Dekoder sam gubi połączenie z internetem ( a telewizja jest internetowa) albo aplikacja przestaje działać. Jedynie reset przez odłączenie zasilania pomaga.Na pilocie brak guzików numerycznych znalezienie kanału który nas interesuje to co najmniej minuta dwie.Jesli ktoś tak jak ja myśli że za pomocą dekodera zmieni stary telewizor w Smart a to się rozczaruje. Dobrze że umowę zamawiałem przez telefon to mam 14 dni na wycofanie się. Lepiej kupić najtańszy telewizor że Smartem niż używać ten dekoder.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOlsztyn
~Goni / 2022-02-10 22:16
Ocena: 1.33 / 5
Dekoder 4K smart to najgorsze gowno jakie widziałem razem z beznadziejny m pilotem układ programów nieczytelny,praktycznie nic sie nie da nagrać,poprzednia oferta i sprzęty to przestrzeń kosmiczna.nie polecam vectry o awariach już nie wspomnę i biurze obslugi.tragedia
~warszawiak / 2022-02-09 18:15
Ocena: 3.67 / 5
Jeśli są problemy z tv czy internetem. Starają się pomóc i na ogół zawsze jest ok z małymi wyjątkami. Mianowicie co dotyczy aplikacji na smartfony to jest porażka na każdej linii od strony technicznej aplikcji po wsparcie z obsługi klienta. Nie potrafią przyznać że mają totalny bubel i konkurencja w tym przypadku jest przed nimi. Więc jak nie poprawią tego to stracą klientów.
Zaletycena (płacę 89 zł za net 150 Mb i tv z 4K więc chyba jest to konkurencyjna oferta jak na warszawski rynek)
Wadyaplikacja na smartfon
MiejscowośćWarszawa
~balls / 2022-01-30 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie działa ani internet ani telewizja. Nie polecam.
MiejscowośćOstrołęka
~roman / 2021-12-15 17:01
Ocena: 1.00 / 5
Zacznę od tego ,że jestem długoletnim klientem TV Vectra.Dla nowych klientów są upusty,rabaty,dosłownie wszystko aby złapać klienta.Dla stałych klientów,to już inna sprawa.Umowa z Vectrą skończyła mi się w sierpniu tego roku.I co ? I nic.W biurze obsługi na miejscu ,mogą przedłużyć umowę.ten sam wariant ,tyle że drożej.Napisałem w strefie klienta skargę na takie stawianie sprawy (To było dokładnie 02,10,2021r).Po dwóch dniach Pani z działu markietingu przesłała meila z zapytaniem o nr. telefonu(tak jakby nie mogła wziąć ze strefy klienta) ale ok,odpisałem.Jest 15,12,2021r ,a ja czekam.Jestem odbiorcą sygnału Vectry,od początku powstania łączy w Lęborku.Przykro mi,że tak się dzieje.Wydaje mi się ,że powinni bardziej szanować odbiorców,którzy są podstawą ich bytu.Nie wiem czy to lekceważenie pracowników ,czy też wytyczne właścicieli TV VECTRA.
MiejscowośćLębork
~Wiesław / 2021-12-12 07:30
Ocena: 1.00 / 5
K. A. T. A. S. T. R. O. F. A.
Smart 4k ???? dno .
Cały cxas. sie zawiesza , nie można wejsc w główne menu.
po wyłączeniu i włączeniu ekran z Netfliksem i płatnymi kanałami .
NIE MOŻNA PRZEŁĄCZYĆ NA MENU GŁÓWNE
jutro oddaje ta badziewie do biura obsługi
WadyNIE DO UŻYWANIE
MiejscowośćStargard
~Treb / 2021-12-01 18:09
Ocena: 1.00 / 5
vectra... nie polecam zbyt dużo problemów z obsługą klienta i szybkością internetu do tego zbyt często mają awarie gdzie internet nie działa czasami nawet aż przez tydzień.
Zaletyszybki internet(czasami)
Wadyzbyt dużo by wymieniać
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Pablo / 2021-11-28 13:44
Ocena: 5.00 / 5
U mnie działa wszystko ok żadnych problemów juz 8 lat jestem abonentem moze z 3 razy byla chwilowa przerwa w nadawaniu programów tv ale zaraz info na maila i telefon z przeprosinami i że pracują nad jak najszybszym usunięciem awarii.Ja odobiście polecam Vectre.
ZaletyNiezawodność
WadyBrak
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Kasia8611 / 2021-11-25 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Jeden wielki SYFFF. Nikomu nie polecam!!!
Jak coś się zatnie, zepsuje, zawiesi to tylko TY masz problem, ich to nic nie interesuje, ledwo się połączyć można, a jak lasakwcy odbiorą to przełącza na automat i tak można kilka godzin wisieć na linii...
A zacina, psuje się i wiesza cały czas.