Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Vectra (TV) opinie

Ocena na podstawie 199 opinii

1.92 / 5

  • Niezawodność
    1.69
  • Obsługa klienta
    1.77
  • Cena
    2.26
  • Parametry
    1.86
  • Cena/Jakość
    1.81
  • Oferta
    2.23

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 10 z 10
  • ~Kawiarz / 2017-01-31 20:11
    Internet wydaję sie w porządku od 3 miesięcy jestem klientem,do tv mam kilka zastrzeżeń porównując do UPC.programy zaczynają sie od 101kanalu podzielone tematycznie od 101 pr1,102 pr2,205 eurospor 301 bajki itd.niestety przełączając po kolei wyświetlają sie tez programy zakodowane co do osób starszych jest problem.Informacje wyświetlane o danym programie też kiepskie niema informacji co leci jest tytuł jak znasz pr. czy film to w porządku a jak nie ...
    Nagrywarka też jest bardziej skomplikowana niż w UPC ale to z czasem samo sie rozwiązuje a do tej pory zauważylem trzy przerwy w nadawaniu tv
    Zaletyszybkę przewijanie w nagrywarce
    Wadywyświetlanie kanałow kodowanych
    3 miesiące
  • ~Danka / 2017-01-18 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nie polecam nikomu tej firmy! Wieczne problemy z tv, ciagle nowe awarie, placi sie kolosalne pieniadze a wiecznie brakuje programow w tv, internet to porazka, nie dosc, ze cudem jest jak dziala to jeszcze niesamowicie sie muli i zawiesza. Konsultant z naszej miejscowosci albo nie odbiera telefonu albo twierdzi ze to nie zalezy od niego i nigdy nie jest w stanie nic z ty zrobic, infolinia - rowniez porazka. Nie moge sie doczekac az skonczy sie umowa na to dziadostwo! Ostrzegam innych uzytkownikow - nie pchajcie sie w to!
    ZaletyBRAK
    Wadywysoka cena abonamentu, brak kontaktu i pomocy ze strony konsultantów, ciagle awarie, braki w internecie, braki kanalow
  • ~Marek Potrykus / 2017-01-04 18:45
    Ocena: 2.00 / 5
    !!!!!!!!!!!!!! UWAGA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    1. zadzwonili z ofertą TV (listopad 2016)
    2. umówiłem się na najniższy abonament na próbę
    3. instalator nie pojawił się w wyznaczonym terminie
    4. ponownie instalator nie pojawił się w wyznaczonym terminie
    5. dzwoni konsultant z pytaniem czy jestem zadowolony z usług TV i czy nie potrzebuje dodat. usług
    6. rezygnuje podczas tej rozmowy z usług tv vectra
    7. pojawia się instalator ze zleceniem instalacji usługi TV
    8. informuje instalatora że nie mam ŻADNYCH usług TV
    9. instalator zostawia mi popisany obustronnie papier o tym fakcie
    10. dzwoni konsul. VECTRA domagając się zwrotu sprzętu
    11. dostaje fakturę za abonament miesięczny za korzystanie z TV VECTRA
    12. dostaje fakture koryg. za abonament miesięczny za korzystanie z TV VECTRA
    13. dostaje pismo ponaglające zwrot sprzętu należącego do TV VECTRA
    14. dostaje pismo korygujące dot. zwrotu sprzętu należącego do TV VECTRA (styczeń 2017)

    MAM NA TO WSZYSTKO ICH PISMA ORAZ NAGRANIA ROZMÓW TELEFONICZNYCH potwierdzające w/w fakty.
    Zaletyzero
    Wadyza mało miejsca aby wypisać wady
  • ~ja / 2016-11-16 21:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałam bo tv wciąż ścinała,duże zakłócenia występowały a serwisant nie potrafił usunąć usterki.
    Przy oddawaniu sprzętu dostałam karę za jego uszkodzenie. Właściwie za pilot,który był porysowany i z przodu była skruszona wierzchnia warstwa- no,wytrzymał 4 lata no i działał :D No ale 10 zł muszę zapłacić.Mam nadzieje że Vectra za te pieniążki wyśle serwisanta na szkolenie jak usunąć usterkę
    A ogólnie przeszłam do konkurencji-UPC i jestem bardzo zadowolona. A co do Vectry to naciągacze,krętacze i złodzieje.Odradzam!
    Zaletybrak
    Wady1)tv szwankuje obraz
    2) internet ścina
    2) brak naprawy
    3) na siłę szukanie jak coś jeszcze z klienta wyciągnąć grosza
    4) lekceważenie klienta
    prawie 5 lat. Telewizja ,internet
  • ~abonent / 2016-11-16 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Telewizja ma zakłócenia,są dni kiedy nie ma możliwości aby cokolwiek obejrzeć.Serwisant nie ma czasu lub po prostu nie chce mu się przyjechać.Zero kontaktu.Na infolinii żadnej pomocy ,tylko obiecują a g... robią .Odrzucają reklamacje i obarczają klienta śmieszną kwotą 10 zł
    odradzam,zerwałem umowę.
    Zaletychamstwo i ignorowanie klienta -jeśli to można zaliczyć do zalet to pracownicy vectry są świetni!!!!!!!!!!!!!1
    Wadyzakłócenia lub brak tv
    brak naprawy
    obarczanie niesłusznie dodatkowymi kosztami

    nie uznawanie reklamacji -pomimo ,że jest uzasadniona
    chamstwo
    televizja,internet,telefon
  • ~Ania / 2016-11-03 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Przerwy w nadawaniu tv,fatalna obsługa na infolinie jak i w biurze .Daleko od vectry,takie chamstwo w biurach przedstawicieli vectry i na infolinii świadczy jaka naprawdę jest vectra.
    Zaletyoszukiwanie klientów
    olewanie problemów
    dobra umiejętność naciągania umowy dla własnych korzyści ,
    oszukiwanie klientów,działanie na ich szkodę
    WadyTelewizja przerywa
    brak naprawy
    nakładanie dodatkowych opłat
    świadome działanie na niekorzyść klienta
    brak pomocy
    chamskie odzywki
    obojętność
    za długo
  • ~klient ponad 4 lata / 2016-11-02 17:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,wystawiam ocenę :jedną gwiazdkę ,ponieważ nie można wystawić zera.
    Jesteśmy -a raczej byliśmy klientami Vectry ponad 4 lat,później nastąpiła seria usterek:brak poszczególnych kanałów,nieprawidłowa jakość obrazu uniemożliwiająca oglądanie czegokolwiek.Przez miesiąc zgłaszaliśmy problem telefonicznie,dokładnie 3 razy. Nikt z nami się nie skontaktował,nikt się nie pojawił z przedstawicieli Vectry aby usunąć usterkę.Przez miesiąc czasu,byliśmy bez telewizora-za co Vectra żąda pieniędzy.Reklamacja nie została uwzględniona ponieważ technicy nie potrafili się z nami skontaktować,i to według vectry jest nasz problem( chociaż mówiłam że ze względu na chore dziecko cały czas przebywam w domu)Dziwne,21 wiek mając do dyspozycji 2 nr.telefony,adres e-mail,adres zamieszkania pracownicy vectry mają problem aby umówić się lub podjechać usunąć awarię. Wypowiedziałam umowę w trybie natychmiastowym-została odrzucona.Pojechałam zawieść sprzęt -musiałam zapłacić karę ponieważ pilot po 4 latach był lekko obity z jednej strony.Wyniosły wredny ton pracownicy Vectra w Rudzie Śląskiej dopełnia obraz Vectry.Nie polecam,uciekajcie daleko od Vectry.
    Mam nadzieje że ktoś z Vectry przeczyta to ,wiem że szybko można mnie namierzyć ,nie boję się . Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z taką kiepska,zła firmą.
    ZaletyBrak
    WadyBrak usunięcia usterki (pomimo 3 krotnego zgłaszania awarii)
    odrzucanie reklamacji pomimo ewidentnego błędu ze strony Vectry
    odrzucenie pisma o rezygnacji umowy w trybie natychmiastowym -pomimo uzasadnionych powodów
    chamska obsługa klienta w biurze (Ruda Śląska)
    kara za normalne użytkowanie sprzętu(po 4 latach każdy sprzęt może mieć rysy)
    ponad 4 lata ,tv,internet
  • ~grazka / 2016-06-17 09:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam telewizję Wectra i jest dobry odbiór mieszkam w Czarne na pomorzu.
    Pakiet zloty porównując z innymi nie jes zły
    nie wiem jak internet mam dopiero założyć.
    Dziwne te opinie a chciałam dowiedzieć sie jak internet domowy i mobilny działa.








    mam 6 lat
  • ~Rafał Wrocław / 2016-06-11 22:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, jestem klientem Vectry od ponad 6 lat. Mam pakiet nawet nieklasyfikowalny dla samego operatora... mam wszystkie usługi dodane , wszystkie kanały (płatne) i w pakiecie... Platynowy VIP plus dodatki typu Eleven... no i co?????? NIE MAM EURO 2016!!!!! Mam tego dość!!!!! Mam zapłacić? OK! Ale dajcie mi znać odpowiednio wcześniej!!!!!!!!!! Ale dlaczego mam dodatkowo płacić skoro już płacę ponad 250 zł miesiecznie???? Dodzwonić się do BOK tej szacownej firmy graniczy z cudem..... Zerowy poziom komunikacji... Masakra. Jutro (tj. 11.06) wypowiadam umowę, I proszę wnuczkę aby "ogarnęła" mi wszystko w internecie (mam 67 lat), zapłacę nawet więcej aby tylko było to o co mi chodzi. Jestem rozczarowana!!!! Sport a zwłaszcza piłka nożna to moja pasja a w Vectrze jej nie zrealizuję... Już dopłata za Eleven to granda... a teraz..
    O przerwach w dostępie do internetu można by napisać dzieło...
    Nie zachęcam do korzystania z us€g VECTRY
    ZaletySPORA ILOŚĆ KANAŁÓW
    WadyCENA, DOPŁATY ZA WSZYSTKO, INTERNET, BOK- PORAŻKA
    6-7 LAT
  • ~Darek / 2016-06-11 11:49
    Ocena: 1.00 / 5
    mam pakiet platynowy plus sport na ostro,klientem vectry jestem od jej samego początku w Radomiu a za Euro 2016 muszę dodatkowo płacić 99,90 zł a nowy klienta ma to za pakiet w cenie 59.90 zł, gdzie moje rachunki miesięczne wachają sie granicach 115.00-125.00 zł.
    Jak najdalej od takich firm. Jednego klienta bedą mieć mniej.
    Zaletybrak zalet dużo badziewia, jeśli coś fajnego dodatkowo płatne
  • ~mieszkanka WROCŁAW - NOWY DWÓR / 2016-05-30 17:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Wczoraj tj 29 maja 2016 podczas oglądania na polsacie Sopot kabaretonu [godzina 20:05] zaczęło się... jedna wielka żenada, minuta odbioru i minuta jak że kłamliwego komunikatu na ekranie telewizora, żeby sprawdzić czy jest podłączony dobrze dekoder... przy tym internet oraz telefon też nie działał. Trwała ta szopka do godzinny 22:00 od tego czasu zostało wyłączone nadawanie programu długofalowo. Rano około godziny 8:00 po włączeniu telewizora nadal nie było programu. Dopiero po godzinie 12:00 włączyli jak gdyby nigdy nic, żadnego przepraszam, ani żadnego pocałuj mnie... to jest kpina, żart itp VECTRA TO JEDNA WIELKA ŻENADA, zawsze jak coś się psuje to piszą, że to wina klijenta, a jest ewidentnie ich, tak samo z przeprosinami, nigdy jeszcze nie wyświetliła się na ekranie telewizora wzmianka z przeprosinami, tak ciężko jest im to zrobić... Psuć nerwy to oni potrafią, takie zaniki zdarzają się przynajmniej jeden raz w miesiącu.
    ZaletyBrak
    WadyUsterki non-stop i brak jakiej kolwiek empatii żeby chociaż przeprosić za nie
    Korzystam kilka lat we Wrocławiu, osiedle Nowy Dwór
  • ~kwiatek / 2016-05-27 21:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo . bardzo nieprofesjonalna telewizja. Internet działa beznadziejnie . Ponadto wykupiłam na 27 maja br. usługę ppv -walki . I co? nie ma , Dodzwonić się nie można . Wreszcie po długim czasie Pani odpowiedziała że mają problemy techniczne.Walki już trwają 2 godziny i dalej nie ma . Nawet nie byli łaskawi wyświetlić komunikatu. Wstyd . Przy następnej fakturze wypada odliczyć saobie koszty połączeń. Jak tylko skończy mi się umowa nigdy do nich nie wrócę.
  • ~Wałbrzyszanin / 2016-05-26 22:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam wszystkich. Mieszkam na Piaskowej-Górze , jestem abonentem Vectry. Dzisiaj 26-go maja od godz. ok 11 nastąpiła awaria.Nie mam sygnału telewizyjnego ani też internetu. Znalazłem numer telefonu z Vectry dopiero aż z Gdańska.Tutaj w Wałbrzychu nie ma żadnego numeru pogotowia technicznego , a biuro oczywiście zamknięte na Podzamczu.Tam,w Gdańsku powiedziano mi,że do godz.17-tej awaria zostanie usunięta. Jest teraz godz. 22:42 i dalej to samo,czyli NIC. Widocznie telewizja kablowa Vectra ma nas czyli abonentów głęboko ...gdzieś w....słowo wiadome.Tak się zastanawiam ..za co człowiek płaci.Widocznie tylko za to żeby w święto siedzieć w domu i nie mieć możliwości obejrzenia czegokolwiek w TV. Kierownictwo Vectry powinno coś z teką sytuacją zrobić....!!!!!!!! Pozdrawiam .
  • ~Lukasz / 2016-05-18 12:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Predzej zjem kamien niz kiedykolwiek jeszcze podpisze umowe z Vectra. Non stop problemy z TV badz Internetem. Od ponad tygodnia nie dziala mi nic. Technik sie zglosi....chyba w przyszlym roku, zglosilem to juz 8 razy, 3 reklamacje - jak krew w piach. Infolinia to porazka. PRZESTRZEGAM kazdego! Nigdy, przenigdy nie podpisujcie z nimi umowy!!!!!!!
    Wadyobsluga, niezawodnosc
  • ~Tajemnicza / 2016-05-17 15:40
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam, Nie wiem jak Wy ale ja mam dość dobre zdanie o firmie Vectra. Popatrzcie opinie o innych operatorach i wszędzie to samo. Jeden ma szczęście a drugi nie. Firmę chwalą a akurat "TY" trafisz, że będziesz żałować. Kiedyś korzystałam z usług UPC (teraz w moim rejonie brak), czytałam same złe opinie..... I wiecie co? Byłam na 100% zadowolona, żadnych problemów podczas umowy ani przy jej zakończeniu. Natomiast jeżeli chodzi o Vectrę, trafiłam przez przypadek ponieważ sieć osiedlowa była przez nią przejmowana. Miałam na czas nieokreślony ze względu na to, że wiedziałam iż będę się przenosić w ciągu roku. Oczywiście wystąpił błąd..... Umowę na czas nieokreślony niby przyblokował multiroom za 7.50 na 2 lata. Myślałam, że skonam. Sprawdziłam zamówienie i którąś tam stronę z umowy i jak się okazało umowa różniła się od zamówienia. Musiałam jednak złożyć wypowiedzenie (miesięczne) i naliczyli mi karę w wysokości 300 pln. Odnalazłam kontakt do osoby u której zamawiałam i Pan który się zajmował moim zamówieniem wszystko załatwił (wyprostował - choć czas od podpisania umowy wynosił 10mcy, a większość powie sorka za późno). Rozwiązanie umowy bez problemu i żadnej kary. Sprawdzałam innych operatorów ale przez opinie bałam się zaryzykować. Teraz znów mam Vectre przez tego Pana i bardzo dobre warunki choć nie było przedłużania umowy itp. Da się wszystko byleby trafić na odpowiednią osobę. W żadnej firmie nie ma 100% dobrych ludzi, którzy pomogą. Zależy jak trafisz. Pozdrawiam Pana z Wrocławia :)
    2 rok
  • ~Kasia / 2016-05-14 13:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Nigdy nie skorzystam już z tej firmy. Po 4 latach umowy nie zaproponowano mi warunków takich jak nowym klientom więc wypowiedziałam umowę. Tego dnia wyłączyli mi usługi pomimo że okres wypowiedzenia 1 miesiąc. Po kilku telefonach na infolinię pracownik mi powiedział, że ktoś wyłączył je celowo. Niestety dałam się namówić pani z działu utrzymania klienta na podpisanie umowy (na szczęście na 1 rok). Monter wraz z nowym dekoderem dostarczył umowę na piśmie. Nie była zgodna z ustaleniami telefonicznym. Poprosiłam o odsłuchania rozmowy. Czekałam 2 tygodnie po czym usłyszałam, że nie odsłuchają tej rozmowy gdyż wg. nich to nie była rozmowa handlowa bo w systemie zaznaczono że umowa była podpisana w salonie handlowym a nie przez telefon. Co nie było prawdą. Gdyby ktoś wpisał do systemu że podpisaliście umowę na księżycu to będą się upierać że byliście na księżycu. Nie zawierajcie umowy przez telefon w Vectrze lub sami nagrywajcie te rozmowy.
    ZaletyJedynie cena
    WadyWyłączenie usług w dniu wypowiedzenia umowy, twierdzenie że umowa była podpisana w salonie a nie przez telefon.
    4 lata i niestety jeszcze 10 miesięcy.
  • ~Wisia / 2016-05-12 08:27
    Szkoda,że nie przeczytałam opinii o tej firmie oszustów i naciągaczy.Od 11 m-cy płacę za telewizję,,Pakiet srebrny". Powinna mieć 71 kanałów ,a mam niecałą połowę z tego.Przez telefon twierdzą,ze muszę mieć wszystkie!!!!!!!!!!! Internet z szybkością 50 MB,ale u mnie szybkość jest 4 MB.Dzwoniłam kilkadziesiąt razy,oczywiście oczekiwanie na połączenie ponad 30 min.,bez żadnej poprawy.Przełączali kanały na wszystkie możliwe i nic ,,klapa" OSTRZEGAM WSZYSTKICH,KTÓRZY ZAMIERZAJĄ PODPISAĆ UMOWĘ Z TYMI OSZUSTAMI-NIE RÓBCIE TEGO !!!!!!!!! ZAMIERZAM ZGŁOSIĆ DO PROKURATORA O POPEŁNIENIE PRZESTĘPSTWA !!!!!!!!!!!!
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKIE Z MOŻLIWYCH !!!!!!!!!!!!!!
    11 MIESIĘCY ZDENERWOWANIA I PRZEKLĘSTW.
  • ~Leszek / 2016-05-12 07:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Po prawie dwóch latach od zakończenia umowy kazali mi pokazywać stare protokoły, potwierdzenia wpłat, biegać po biurach obsługi i wydzwaniać do ich biur obsługi (jedno połączenie ok 20-25minut) aby udowodnić, że naprawdę zerwałem umowę. Pokazali nawet, dokument, który stwierdza, że mimo zerwania z nimi umowy nadal im płaciłem za usługi :) Takiego bałaganu w papierach oraz braku jakiejkolwiek kontroli finansowej nie widziałem chyba nigdy. Jak dział księgowy takiej korporacji nie wstydzi się za to co się dzieje na ich podwórku? ŻENADA !
    Zaletyszybki czas uruchomienia usługi od podpisania umowy - kolejne źródełko :)
    Wadyżenujące brak kontroli finansowej
strona 10 z 10
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2262
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1660
Netflix
Ocena: 2.13, ilość opinii: 738
Multimedia Polska (TV)
Ocena: 1.39, ilość opinii: 605
UPC (TV)
Ocena: 2.07, ilość opinii: 307
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 297
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4399
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2904