Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC (TV) opinie

Ocena na podstawie 307 opinii

2.07 / 5

  • Niezawodność
    1.81
  • Cena
    1.78
  • Parametry
    1.78
  • Obsługa klienta
    2.07
  • Oferta
    2.29
  • Cena/Jakość
    1.92

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 16 z 16
  • ~scorpio / 2014-06-27 18:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej UPC i ich "tzw" usług. Po pierwsze jestem klientem UPC 10 lat. Niestety do dnia dzisiejszego mamy sygnał analogowy. Ponad rok temu rozważałem rezygnację z kablówki z uwagi na lepszą ofertę, choćby Polsatu - cenową, programową i jakościową. Ale Konsultanci UPC zapewniali że będziemy mieli sygnał cyfrowy. W kwietniu okazało się że dostaliśmy informację że będziemy mieli dalej sygnał analogowy i jak się komuś nie podoba może wypowiedzieć umowę... Po miesiącu firma UPC poszła na całość i podwyższyła abonament z 55zł na 65zł nie zmieniając ani jakości sygnału ani oferty programowej. Konsultant uświadomił mi że UPC dopłaca do sygnału analogowego i musieli podnieść cenę. Pytam się a co mnie to obchodzi?!? Skoro dla nich jest drogo i nieopłacalnie niech zmienią na sygnał cyfrowy. Logiczne. Tak właśnie firma UPC traktuje wieloletnich klientów. Płać i milcz.
    A teraz kilka uwag na temat ich świadczonych usług. Nie było tygodnia żeby z jakimś kanałem nie był problem. A to brakowało dźwięku, a to brakowało obrazu albo w ogóle nie było i jednego i drugiego. Dzwonienie na infolinie i działo technicznego wymaga anielskiej cierpliwości. 10-15 a czasem 20 minut czekając na to żeby ktoś łaskawie odebrał a licznik i koszty oczywiście się naliczają.
    UPC żeby ułatwic klientom kontakt umożliwiło komunikację za pomocą live chatu ale tylko dla osób które chcą zamówić nowe usługi. Starzy klienci muszą płacić. Żadna osoba z UPC nie zadzwoni do klienta - niech sami dzwoni i płaci. Dla porównania gdy zgłaszałem problem w firmie Sony z moja PS3 pamietam ze konsultant załatwil za mnie wszystko dzwonil do mnie na koszt firmy i na bierząco mnie o wszystkim informował. UPC nie rozumie że klient jest najwazniejszy.
    Przez 6 miesiecy kilkukrotnie zgłaszałem problem z eurosportem. Obraz był powiekszony przez nadawce i nawet znaczek z nazwa kanału nie miescil sie na ekranie TV - wyobrazcie sobie mecz tenisa gdzie zawodnik biegnie w jedna lub druga strone i znika z pola widzenia... paranoja.
    Na koniec wypowiedzenie umowy wysłane jeszcze tylko miesiac i nagle telefony z UPC sie urywaja ze moga mi obnizyc abonament o 20zł !!! Wow padłem z wrazenia. Opamietali sie po tylu miesiacach jak zobaczyli ze miarka sie przebrała i straca klienta. Powiedziałem gdzie moga sobie wsadzic te 20zł i ze nie zycze sobie nigdy wiecej tel z ich strony. Wszystkim serdecznie odradzam tę firmę bo jak juz podpiszecie umowe bedziecie dla nich płacacymi, nic nie wartymi smieciami.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, obsługa klienta rodem z prl, problemy techniczne, uboga oferta programowa
    10
  • ~GM / 2013-12-01 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Z samym sygnałem problemu nie ma, ale dekodery mają zajeżdżone.Odradzam dekodery z nagrywarką!
    Zaletysygnał
    Wadydekodery
    2lata, tv-100zł, internet-20zł 30Mb.
  • ~czerwonysztandar / 2013-05-17 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oparta o kodeks "złodziejski" (wszystkie chwyty w celu wyłudzenia pieniędzy i oszukania klienta dozwolone). Całkowity brak wsparcia technicznego. Jeśli coś nie działa to jest TWÓJ (kliencie) problem. Klient z podpisaną umową jest dla nich niczym - dla tych którzy chcą kupić usługę to nawet specjalne okienka bez kolejki i kontakt telefoniczny bez czekania się znajdzie. Gdy chcesz reklamować lub zgłosić awarię - okazuje się wówczas, że nawet znalezienie informacji o tym jak to zrobić jest BARDZO utrudnione. Podobnie, gdy chcesz wymówić umowę. Wówczas proces jest znakomicie utrudniony i schowany przed użytkownikiem.
    Banda oszustów - i doprawdy ciekawe jak to jest, że nikt się tym nie zajął. (prokuratura, urząd antymonopolowy czy tym podobne instytucje).
    Na marginesie: jakość internetu słabiutka. Te ich promocje na 60Mb, 120Mb itp to jedna wielka lipa. Miałem internet u innego providera (przepływność 6Mb) i było lepiej niż teraz gdy mam 60Mb UPC
    Zaletybrak - albo inaczej: nic specjalnego. Mają duży zasięg
    WadyMają zbyt duży zasięg (pozycja prawie monopoistyczna), cena za usługę wygórowana, oszukańcze metody konstruowania Umów, całkowity brak wsparcia technicznego i brak poszanowania klienta
    13 miesięcy. 150zł - ale "zrobiło się" 169zl (bo okazuje się, że włączone "na okres próóbny darmowe" kanały hd trzeba było specjalną procedurą "wymówić". To przykład oszukańczych praktyk UPC
  • ~Bernadeta Wyszomirska/ wybe / 2013-02-11 16:18
    Ocena: 3.00 / 5
    Cwaniacy! Jako wieloletni klient zamówiłam przejście na tv cyfrową,szybszy internet i przeniesienie telefonu. Instalator tego ostatniego nie podłączył toteż nie korzystałam z numeru zastępczego.Pisemnej reklamacji nie uwzględniono, bo abonament wynika z umowy którą podpisałam, a opłata instalacyjna 50zł należy się za podłączenie 2 usług. Gratuluję UPC sprytnych przedstawicieli, którzy znając kruczki świadomie kpią z klientów oraz wymuszają podpis papierów na kolanie. Dodam, że instalator wychodząc do awarii nie zostawił mi ich w celu przeczytania. To też sztuczka. Uważajcie !!!!!
    ZaletyBOK w moim mieście i nie trzeba wydzwaniać na automat.
    Wadyzbyt rozbudowane i skomplikowane dla laika.
    115 kanałów+ 30Mbs+60 minut= 120zł/mieś przez 2 lata
  • ~ryzy12 / 2012-11-21 18:21
    Ocena: 2.50 / 5
    to nasze upc swoim zachowaniem przypominają monopolistę, chętnie rozliczają płatności internetem lecz jeśli zgłaszasz awarie, przerwę w transmisji, pikselową jakość obrazu, 4mb transferu przy 25mb umownych to staje się problem. Wpierw wpisz nr klienta (rachunki przychodzą netem a laptopa brak pod ręką), no to pesel osoby zawierającej umowę (płacę za rachunki - umowę podpisała żona a te ostatnie pięć cyfr? kto to pamięta) na miłość boską proszę jedynie o sprawdzenie co się dzieje i nie oczekuję cudu, lecz pan z ogólnego biura sprzedaży, bo tylko oni odbierają, bardzo uprzejmy tylko do momentu gdy uświadomił sobie o co chodzi - i od nowa wpisz nr klienta. Po kilkunastu telefonach jest nr klienta - telefon na biuro obsługi, 30 prtsc różnych testerów prędkości w tym upc (nie wiem jak ale pokazał 14mb w tym samym czasie 4-5mb inne portale). no i mamy serwis, lecz będzie kosztował 50zł gdy bezpodstawnie go wzywamy, no w sumie to podstawnie bo płacimy za 25mb - to dawać bo może coś się popieprzyło. 20 minut później eureka 23-24mb na różnych portalach i 25 na UPC, no to rezygnujemy z serwisu. i tak średnio 1x na miesiąc. CYRK - a nie zgłaszam reklamacji, jestem miły, płacę regularnie - proszę tylko o sprawdzenie co się dzieje (oczywiście jak coś się dzieje, mam 35lat wracam po 17:00 i nie jestem złośliwy. jeśli coś nowego, konkurencyjnego się pojawi w mojej okolicji bez wahania się przeniosę.
    Zaletyjedyne gdy się ma okno na południe - brak możliwości anteny
    Wadywg opinii - OBSŁUGA
    7lat, różne taryfy
strona 16 z 16
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

nc+
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2268
Cyfrowy Polsat (TV)
Ocena: 1.47, ilość opinii: 1668
Netflix
Ocena: 2.12, ilość opinii: 746
HBO GO
Ocena: 1.76, ilość opinii: 467
CDA Premium
Ocena: 1.66, ilość opinii: 317
Toya (TV)
Ocena: 4.28, ilość opinii: 216
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960