Było dobrze przez parę lat ale teraz co się dzieje z UPC to jakiś kabaret.
Internet non stop awaria jakaś a dziś brak cały dzień neta i tv. 7 lat u tego operatora a cena jaką mnie proponuje na przedłużenie umowy to plucie w twarz.Jestemzeniu i myślałem nad nowym operatorem i teraz UPC ułatwiło mnie decyzje. Żegnam
ZaletyPtzypomnienia o zapłaceniu rachunku :-)
WadyStabilność łącza ostatnim czasy oraz nieposzanowanie stałych klientów
MiejscowośćSosnowiec
~Xwxk / 2019-10-31 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa cały czas pisze ,,ograniczony” za co się płaci tyle pieniędzy ?!
ZaletyBrak
WadyNie działający internet
MiejscowośćSosnowiec
~Dominik / 2019-10-29 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Dobrze, że do końca roku u odchodzę od upc od nie dawna problemy z Internetem i telewizją, serwis umówiony 3 razy i się nie pojawili, internet 30 minut jest potem parę minut nie ma, za co się płaci?!
ZaletyBrak
WadyCena, awaryjność, brak kontaktu, lekceważenie klienta
MiejscowośćCzęstochowa
~Krystyna / 2019-10-29 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta, kompletny brak kontaktu....
MiejscowośćGdańsk
~Krystyna / 2019-10-29 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
WadyTotalna ignorancja klienta....
MiejscowośćGdańsk
~niezadowolony / 2019-10-28 21:32
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo słabe łącze za 5 dych to lekka przesada, ciągle zacina i filmu nie można spokojnie obejrzeć :((
NIEpolecam
Zaletybrak
Wadyzacina co chwile
MiejscowośćGdynia
~lutek / 2019-10-28 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Po wielu klopotach na poczatku uruchamiania, pare lat w miare stabilnego dzialania, od miesiaca nie ma dnia bez niedzialajacego internetu i telefonow. Obsluga klienta przypomina dawny dobry PRL - call center nie przejmuje sie zanadto. Ekipy przyjezdzaja, coz zmienia, cos przelacza, a nie dziala jak nie dzialalo. Szukam innego dostawcy. Przestrzegam przed UPC (w kazdym razie uzytkownikow na warszawskim Wilanowie).
Miejscowośćwarszawa
~Tomasz / 2019-10-28 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca nie mam internetu. Za każdym razem jak do nich dzwonię to mówią że w mojej lokalizacji trwają prace i będą usunięte następnego dnia do 10.00. I tak już trwa to miesiąc. A rachunki każą płacić.
~Jakub / 2019-10-26 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet i telewizję. W dniu montażu czekam od 13:00 do 15:00 na technika, który dzień wcześniej potwierdził wizytę. 14:30 technik pisze, że nie przyjedzie. Koniec mojej przygody z UPC. Niepoważni ludzie.
MiejscowośćWarszawa
~Marioo / 2019-10-23 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tygodni notoryczny problem z netem,albo go nie ma albo transfer taki że problem nawet przegladarkę otworzyć.Ale jaśnie państwo twierdzą że wszystko jest ok
ZaletyBrak
WadyCały upc
MiejscowośćŻory
~Mariusz / 2019-10-23 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nie potrafią obsłużyć klienta. Umawiają montaż a instalator dzwoni, że dostał zlecenie na montaż ale i tak nie zamontuje bo ktoś mu nie dał jakiejś specjalnej zgody. Więc lepiej nie tracić na nich czasu i niepotrzebnie się denerwować.
MiejscowośćWarszawa
~Katarina / 2019-10-23 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Please dont use this internet! There is always some extra fee with them. I dont get it anymore. Plus, if you have some issue with them the only way to solve it is by coming to their office. Everytime when I called costumer support they told me I need to wait for a consaltunt who speaks English. I called several times and waited on the line 20 min (!) every single time and no body picked up the phone. So calling them is a waste of time.
I dont have time and energy to describe my exprerience with them in their office. Simply- THEY ARE THIEVES and dont choose them as internet provider!
~Dima / 2019-10-20 19:11
Ocena: 1.00 / 5
W ciągu roku nie ma tygodnia bez awarii. Dramatю. Nie piszcie o kontakt na PW, bo i tak nic to nie daje
ZaletyBardzo dobrze przepraszają
WadyW ciągu roku nie ma tygodnia bez awarii
MiejscowośćWrocław
~Moraw / 2019-10-20 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Największy szajs jaki kiedykolwiek widziałem. Nie mam pojęcia jak taka duża firma może robić taki syf ze swoich usług. Od tygodnia internet działa jak 30 lat temu, codziennie podawana jest informacja że usterka zostanie naprawiona dnia następnego, rano. W piątek podali że naprawią w poniedziałek, czyli co? Tak duża firma przy tak dużej awarii nie zamierza kiwnąć palcem przez weekend? Powinni ku*wa tańczyć na rzęsach.
Zaletybrak
Wadybrak zalet
MiejscowośćChorzów
~siemson / 2019-10-18 12:33
Ocena: 4.50 / 5
bloodtrail
Zaletyprędkość
MiejscowośćLublin
~Ona / 2019-10-17 10:08
Ocena: 1.75 / 5
Jesteśmy użytkownikami od 4 miesięcy.4 dzień jesteśmy bez internetu i telewizji. Godzina rozwiązania problemu jest cały czas przesuwana, wiem że już 5 dzień także usług nie będzie. Na infolinii nikt nie jest w stanie nic powiedzieć, klient jest zostawiony sam sobie. Brak internetu znacząco wpływa na moją pracę, UPC robi sobie kpiny. Za zerwanie umowy grożą wysokim karami. ODRADZAM!!!!
MiejscowośćWrocław
~janusz / 2019-10-16 16:40
Ocena: 4.50 / 5
Jestem klientem UPC od 10 lat, w tym czasie bywały różne problemy z usługami ale zawsze była też szybka (najwyżej 2-dniowa) reakcja serwisu UPC, wszystkie problemy były usuwane, zdarzały się, ale bardzo sporadycznie, powtórki tych samych problemów które równie szybko usuwano. Przez okres 10-ciu lat inni operatorzy telekomunikacyjni nie byli w stanie mnie namówić na skorzystanie z ich ofert. W porównywalnym zakresie tj. ilość kanałów TV, parametry internetu były one generalnie droższe od oferowanych przez UPC. Od 2017 roku posiadam dekoder Horizon, z którym nie było jak dotąd żadnego problemu. Był problem z szybkością internetu, po zmianie w czerwcu tego roku umowy zwiększającej szybkość internetu, rozwiązano go przez wymianę modemu na inny egzemplarz, tego samego typu (Connect Box - Compal). Obecnie wszystko działa bez problemów.
ZaletyCena, jakość usług, aktywność przy rozwiązywaniu problemów
Wadyja nie widzę wad
MiejscowośćWrocław
~Andrzej / 2019-10-15 18:14
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA. Co chwila awaria lub prace modernizacyjne. ODRADZAM
ZaletyBrak
WadyCała oferta.
MiejscowośćWarszawa
~kitka / 2019-10-15 15:20
Ocena: 3.50 / 5
Ogólnie jestem zadowolona z UPC. Bardzo dobry,bez awaryjny internet. Jedyna wada to naciąganie przez konsultantów ,ale na tym polega handel oraz cena internetu,która jest trochę za wysoka.
Zaletybezawaryjny internet
Wadycena
MiejscowośćKraków
~Sushniak / 2019-10-14 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Co tydzień występuje awaria. Pisałem maile, dzwoniłem i dalej zero poprawy ze strony UPC. Jak ktoś się zastanawia nad wybraniem dostawcy UPC a jakimś innym to niech w ciemno bierze to drugie, bo ta usługa to jest jakiś żart!