Upc to jakiś żart tv i Internet katastrofa, usługa 1Gb/s zanizony transfer ale upc nie widzi problemu tv sygnał masakryczny czy to po dekoderze czy moduł Ci. Nie polecam obsługa jak i dział techniczny na poziomie podstawówki siedzą tam same capy
ZaletyBrak
WadyUslugi
MiejscowośćBydgoszcz
~Maciula / 2019-11-07 00:39
Ocena: 1.00 / 5
Upc to jakiś żart tv i Internet katastrofa, usługa 1Gb/s założony transfer ale upc nie widzi problemu tv sygnał masakryczny czy to po dekoderze czy moduł Ci. Nie polecam obsługa jak i dział techniczny na poziomie podstawówki siedzą tam same cały.
ZaletyBrak
WadyUslugi
MiejscowośćBydgoszcz
~Kisiel / 2019-11-06 18:09
Ocena: 2.50 / 5
Upc horizon Internet 250mb/s + telewizja
Nie dość że poblokowali większość kanałów w telewizji to jeszcze laptop komputer telefon ani inne urządzenie w domu nie widziało takiej prędkości internetu max 50mb/s porażka i za to 120zł na miesiąc
ZaletyŻe coś tam działa niby
WadyPrędkość internetu
MiejscowośćNysa
~_oo_00 / 2019-11-02 19:29
Ocena: 2.00 / 5
Internet potrafi się w ciągu dnia zerwać kilkadziesiąt razy od kilku minut do kilkudziesięciu. Stanowczo nie polecam! Obsługa klienta to jakieś dno czekam tylko na koniec umowy.
Zaletybrak
Wadywszytsko
Miejscowośćwarszawa
~admin / 2019-11-02 17:15
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo słaba tv i internet tylko czasami działa, szkoda czasu .
MiejscowośćBydgoszcz
~Ryszard / 2019-11-02 13:34
Ocena: 1.75 / 5
Beznadziejny internet lub całkowity brak, niezbyt dobra jakość sygnału telewizyjnego
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo , nie sposób wymienić wszystkich
~Klient / 2019-11-02 09:57
Ocena: 1.00 / 5
Co można powiedzieć o firmie która stale ma awarie i dodatkowo nie potrafi zabezpieczyć serwerowni przed zalaniem?
~Upcshit / 2019-11-01 13:58
Ocena: 1.00 / 5
Gram se a tu nie ma internetu ogolnie nie kupuijcie
Zaletynie ma
WadyWszystkie
~tata / 2019-11-01 01:45
Ocena: 2.25 / 5
Bardzo zła usługa, reklamacje nie są uwzględniane, w zamian panowie chcą oszukać i proponują nową, bardzo niekorzystną umowę. W przypadku gier komputerowych przerwy w dostawie internetu powodują dotkliwe straty punktów i pieniędzy. Gorąco odradzam
ZaletyBRAK
WadyPrzerwy w dostarczaniu internetu
MiejscowośćTychy
~Vinie / 2019-10-31 21:19
Ocena: 2.50 / 5
Było dobrze przez parę lat ale teraz co się dzieje z UPC to jakiś kabaret.
Internet non stop awaria jakaś a dziś brak cały dzień neta i tv. 7 lat u tego operatora a cena jaką mnie proponuje na przedłużenie umowy to plucie w twarz.Jestemzeniu i myślałem nad nowym operatorem i teraz UPC ułatwiło mnie decyzje. Żegnam
ZaletyPtzypomnienia o zapłaceniu rachunku :-)
WadyStabilność łącza ostatnim czasy oraz nieposzanowanie stałych klientów
MiejscowośćSosnowiec
~Xwxk / 2019-10-31 18:05
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie działa cały czas pisze ,,ograniczony” za co się płaci tyle pieniędzy ?!
ZaletyBrak
WadyNie działający internet
MiejscowośćSosnowiec
~Dominik / 2019-10-29 19:23
Ocena: 1.00 / 5
Dobrze, że do końca roku u odchodzę od upc od nie dawna problemy z Internetem i telewizją, serwis umówiony 3 razy i się nie pojawili, internet 30 minut jest potem parę minut nie ma, za co się płaci?!
ZaletyBrak
WadyCena, awaryjność, brak kontaktu, lekceważenie klienta
MiejscowośćCzęstochowa
~Krystyna / 2019-10-29 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
ZaletyBrak
WadyLekceważenie klienta, kompletny brak kontaktu....
MiejscowośćGdańsk
~Krystyna / 2019-10-29 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Żenująca obsługa, totalna ignorancja wieloletniego klienta. Mimo braku internetu od 2 miesięcy, firma w żaden sposób nie próbuje naprawic usterki. Przez 2 miesiace zero kontaktu ze strony UPC z jakąkolwiek informacją zwrotną mimo moich zgłoszeń i reklamacji. Konsultanci na infolinii potwierdzają, iż jest adnotacja, że klient prosi o kontakt zwrotny, jednak nikt jakoś nie zadzwonił... Chamstwo i totalne lekceważenie mnie jako człowieka oraz klienta, przerywanie w połowie zdania, powiedzenia typu "jak będzie, to będzie " to jest właśnie obsługa konsultantów z firmy UPC. Może inni dostawcy mają słabszą ofertę, ale próbują oni pomoc klientowi oraz dążą do wysokiej jakosci swoich usług, a UPC mimo, iż od 2 miesięcy nie potrafi naprawić swojej usterki żąda ode mnie za nia zapłaty. Nigdy jeszcze żadna firma nie potraktowała mnie w tak lekceważący sposób...
WadyTotalna ignorancja klienta....
MiejscowośćGdańsk
~niezadowolony / 2019-10-28 21:32
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo słabe łącze za 5 dych to lekka przesada, ciągle zacina i filmu nie można spokojnie obejrzeć :((
NIEpolecam
Zaletybrak
Wadyzacina co chwile
MiejscowośćGdynia
~lutek / 2019-10-28 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Po wielu klopotach na poczatku uruchamiania, pare lat w miare stabilnego dzialania, od miesiaca nie ma dnia bez niedzialajacego internetu i telefonow. Obsluga klienta przypomina dawny dobry PRL - call center nie przejmuje sie zanadto. Ekipy przyjezdzaja, coz zmienia, cos przelacza, a nie dziala jak nie dzialalo. Szukam innego dostawcy. Przestrzegam przed UPC (w kazdym razie uzytkownikow na warszawskim Wilanowie).
Miejscowośćwarszawa
~Tomasz / 2019-10-28 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Od miesiąca nie mam internetu. Za każdym razem jak do nich dzwonię to mówią że w mojej lokalizacji trwają prace i będą usunięte następnego dnia do 10.00. I tak już trwa to miesiąc. A rachunki każą płacić.
~Jakub / 2019-10-26 14:50
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet i telewizję. W dniu montażu czekam od 13:00 do 15:00 na technika, który dzień wcześniej potwierdził wizytę. 14:30 technik pisze, że nie przyjedzie. Koniec mojej przygody z UPC. Niepoważni ludzie.
MiejscowośćWarszawa
~Marioo / 2019-10-23 21:19
Ocena: 1.00 / 5
Od 2 tygodni notoryczny problem z netem,albo go nie ma albo transfer taki że problem nawet przegladarkę otworzyć.Ale jaśnie państwo twierdzą że wszystko jest ok
ZaletyBrak
WadyCały upc
MiejscowośćŻory
~Mariusz / 2019-10-23 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nie potrafią obsłużyć klienta. Umawiają montaż a instalator dzwoni, że dostał zlecenie na montaż ale i tak nie zamontuje bo ktoś mu nie dał jakiejś specjalnej zgody. Więc lepiej nie tracić na nich czasu i niepotrzebnie się denerwować.