Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3500 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rusłan / 2020-01-03 12:05
    Ocena: 2.50 / 5
    To jest po prostu oszustwo! Na stronie internetowej UPC znajduje się informacja o cenę internetu bez zobowiązań kosztuje 69 zł, w cenie telewizja na start wyznaczona jako gratis, ale w e-mail który otrzymałem oraz w umowie ceny są inny. Okazało się, że internet do 500 mb/s kosztuje mniej niż 69 zł, tylko 41 zł, a telewizja na start nie jest gratis, kosztuje 29 zł i nie można zamówić tylko internet za 41 zł bez telewizji. Moim zdaniem to jest oszustwo. Ceny na stronie internetowej musi być takie same jak w umowie! Nie biedę polecał UPC znajomym.
    Wadycena, umowa
    MiejscowośćKraków
  • ~Radosław / 2020-01-02 16:17
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam, mam internet w UPC od stycznia 2017 r i jak dotąd nigdy nie miałem awarii. Opinie, które zamieszczacie są może prawdziwe, ale mi internet nigdy nie zwolnił i nigdy się nie zaciął. Czasami kiedy są silne północne wiatry i mocne opady śniegu, to filmy ściągają się wolniej. Obsługa klienta bardzo miła.
    Zaletysuper zasięg i nieawaryjność oraz niska cena
    Wady, nie widzę wad
    MiejscowośćRumia
  • ~raj / 2019-12-30 12:44
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to firma, w której nikt nic nie wie i nic nie można załatwić :(
    Korzystam z usług na infrastrukturze ethernetowej przejetej przez UPC po firmie GHNET w Krakowie. W związku z przeprowadzką chciałem zamówić przeniesienie usługi na nowy adres - w nowym mieszkaniu też jest infrastruktura po GHNET, która była wykorzystywana jeszcze ok. półtora roku temu.
    W umówionym terminie, kiedy miało być wykonane przeniesienie, dostałem zamiast tego informację, że nie da się wykonac podłączenia na infrastrukturze GHNET, i muszę zamówić nową usługę z aktualnej oferty (dlaczego nie poinformowano mnie o tym w takim razie od razu, kiedy zamawiałem przeniesienie?). Co mnie średnio urządza, bo za ok. pół roku będę sie przeprowadzał z powrotem pod stary adres, gdzie infrastruktury telewizyjnej UPC nie ma, jest tylko skrętka po GHNET-cie.
    Ale następnego dnia usługa w "magiczny" sposób zaczęła działać w nowym miejscu - na infrastrukturze GHNET. I działała tak sobie do wczoraj. Dzisiaj nie działa (ale widzę że dioda WAN na moim routerze miga, czyli nie działa najwyraźniej tylko u mnie, a jakis ruch w sieci jest), a z telefonów do UPC oczywiście nic nie wynika :(. Według UPC pod nowym adresem nie ma aktualnie żadnej usługi (to co działało przez 2 tygodnie?) i oczywiście dalej słyszę, że nie ma możliwości podłączenia po kablach GHNET. Na pytanie, to dlaczego w takim razie przez 2 tygodnie to działało, oczywiście brak odpowiedzi. Prosiłem o przekazanie sprawy wyżej, do kogoś kto jest bardziej decyzyjny i zorientowany w tej sprawie - konsultantka twierdzi, że nie może tego zrobić, ponieważ pod moim adresem nie ma żadnej usługi. No i tak gadaj sobie do ściany.
    Ja chcę tylko kontynuować dalej moją umowę na warunkach, na których ją zawarłem (a możliwości techniczne są, skoro przez 2 tygodnie to działało), a potem spokojnie wrócić z nią pod stary adres. To naprawdę tak trudna rzecz do załatwienia dla UPC?
    ZaletyJeżeli chodzi o usługę po GHNET - działa nieźle, stabilnie i stosunkowo bezawaryjnie
    WadyFatalna obsługa klienta, bardzo trudno cokolwiek załatwić, nikt nic nie wie
    MiejscowośćKraków
  • ~The Oldest UPC-er in Gdansk / 2019-12-28 12:29
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem w UPC od prawie 20 lat. Kilka razy już rezygnowałem, ale wracałem. Na szczęście umowa kończy się wiosną i rozstaję się z coraz bardziej beznadziejnym dostawcą. Internet po kablu (montowane w 2000 r.) co rusz awarie, przerwy spadki prędkości. Mam 500-tkę, na kablu zdarza się ponad 400, ale są dni całe kiedy jest 100-150, a ostatnio ok.60. WI-FI dramat (pomimo zmiany kanałów, działania na 2 zakresach, reapeterach w pokojach). Oczywiście żadnych info o awariach, a jak już człowiek zdoła się skontaktować to przyznają się do awarii i przepraszają. Żeby uzyskać ulgę w rachunku trzeba im udowodnić brak usług (ciągły monitoring łącza, prędkości etc.). Nie powiem - oferta jest dobra, ale wykonanie umowy masakra. Na wiosnę zmieniam operatora, a następne namawiam całe osiedle do wystąpienia do nich z roszczeniami za darmowe korzystanie z infrastruktury. Nikt tego nie robi jeszcze w Polsce, a UPC wykorzystuje fakt, że ludzie jak barany podpisują umowy i nie walczą o należyte wykonanie umowy drugiej strony. Oferta TV - masakra, brak elastyczności, propozycje przedłużeniowe jak dla klienta z lat 90-tych kiedy na rynku niczego jeszcze nie było.
    ZaletyDobra oferta internetowa
    WadyCzęste awarie = brak informacji dla klienta. Skacząca prędkość, często wielokrotnie niższa niż deklarowana w umowie. Karygodne utrudnianie dostępu do UPC w celu zgłoszenia awarii, rezygnacji z umowy, etc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~krzychu / 2019-12-26 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ja już prawie tydzień czekam na dokończenie instalacji UPC ,liczyłem ofertę horizon-go..... ,niestety mogę powiedzieć że tylko liczyłem bo do tej pory jeszcze jej nie mam gdyż nie zarejestrowali mojego konta w moim UPC a powiązanie jest oczywiste ,nie masz konta to nie oglądasz w usłudze horizon -go ,więc święta spędzam bez tv gdyż swoje stare pudło tv zutylizowałem ,próbowałem interweniować klika razy zarówno na miejscu w punkcie sprzedaży jak i na infolinii technicznej lecz bez rezultatu bo odsyłają ,,od Iwana do Pogana,, coraz to z innym tłumaczeniem ,jak nie to że monter instalujący u mnie w domu nie zamknął statusu instalacyjnego to teraz że trzeba czekać na przetrawienie informacji przez system ,w pierwszej wersji 24 h a przy drugim moim zgłoszeniu 48 h ,jak widać mineło już 6 dni od momentu instalacji i ciągle nic ,nie wspominając że pan monter zachowywał się tak jak by go wszystkie osy świata pogryzły ,generalnie był nie miły i opryskliwy a przecież mam prawo zadawać pytania .GENERALNIE NIE POLECAM bo usługa tylko ciekawa na papierze ,w rzeczywistości jednak gdy zaczną się jakiekolwiek kłopoty nie ma się do kogo zwrócić o rozwiązanie problemu ,jutro idę do punktu sprzedaży i rezygnuje z usługi...
    Zaletybrak
    Wadyzdecydowanie same ,brak kompletnej usługi
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Artur / 2019-12-25 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszyscy piszą komentarze dwa dni po instalacji. Ja mam upc od roku i NIKOMU bym nie polecił. Przerwy, awarie co miesiąc. Czas napraw to horror. Brak internetu, telewizji. Wystarczy popatrzeć na https://downdetector.pl/status/upc/. Awarie na porządku dziennym. Ostatnio nie było usług wczoraj (wigilia, wieczorem), dziś pierwszy dzień świąt i znowu. Przerwa połowę dnia przy założeniu, że się uporają z usterką. Jest tylko informacja, że do 16:30. Połowa dnia. Dlaczego to tyle trwa? Czemu upc nie jest przygotowane na szybkie naprawy? Czemu ich sieć ciągle zawodzi? Nie wiadomo, gość z infolini prosi by się cieszyć, bo w końcu 'naprawiają w ten sam dzień, a nie trzy dni później'. Żenujące. Nikomu nie polecam ich usług. Wcześniej korzystałem z Netii i przez okres 4 lat nie miałem usług przez pół godziny. Jak dla mnie nie ma nic gorszego niż upc. Omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyZaletą jest, że czasem działa.
    WadyMalo kiedy działa poprawnie, długi czas napraw, zero rekompensaty, brak usług w najwazniejsze dni w roku (wigilia, święta)
    MiejscowośćKraków
  • ~Adrian / 2019-12-23 02:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno. Awaria jest usuwana już ponad dwa lata i nie została usunięta. Firma nie modernizuje sieci. Na osiedlu w dużym mieście kable z początku lat 90 sypią się a firmie bardziej opłaca się zerwać umowę z klientem niż naprawić, wymienić kabel. Jeśli macie stare kable, to uważajcie. Po prostu was odetną i tyle. Dobrze, jak jest duża konkurencja jak u mnie.
    ZaletyBrak.
    WadyJedna wielka awaria.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Yyyyyyyhuhy / 2019-12-22 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet jest tragiczny. Cały czas rozlacza lub ścina. Nikomu nie polecam. Technicy byli wiele razy i.... Zrobili.
    ZaletyBrak
    WadyObawiam się że braknie miejsca
    MiejscowośćNie ma znaczenia bo wszędzie to samo
  • ~Zadowolony / 2019-12-21 23:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet idzie chyba z innej galaktyki. Prędkości dramatyczne mimo wykupionego największego pakietu. Kilka razy dziennie potrafi nie działać. Nie polecam !
    Pluje na nich !
    MiejscowośćGdansk
  • ~Niezadowolona / 2019-12-21 11:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma beznadziejna. Regularnie raz w miesiącu pojawia się awaria Internetu, którą technicy naprawiają kilkanaście godzin, a jak się do nich dzwoni, to ciągle przepraszają za niedogodności.
    Żadnej rekompensaty za kilkunastogodzinne braki Internetu lub telewizji. Kasę ściągają taką,
    jaka im się należy. To jest moje ostatnie 1,5 roku z tą firmą. Szkoda, że tak długo, bo ile jeszcze nerwów stracę, tego nie wie nikt. Umowy nie można wcześniej wypowiedzieć, bo nakładają na swoich klientów, nawet tych długoletnich, horrendalne kary pieniężne.
    ZaletyBrak
    Wady- zbyt częste awarie Internetu
    - wysokie kary pieniężne za wcześniejsze wypowiedzenie umowy
    - transfer pozostawia wiele do życzenia
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Zdzichupazur88 / 2019-12-20 19:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat i tragedia z obsługą klienta i wizyta w domu. Przyjechał gowniarz który nie wie nic o podłączeniu kablówki nie polecam
    MiejscowośćRumia
  • ~Reydee / 2019-12-19 18:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 100 pingu w grach w nic nie można sobie pograć DO DUPY!
    ZaletyNie ma
    WadyDużo
    MiejscowośćPiekary Śląskie
  • ~nie polecam / 2019-12-19 13:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo nie polecam,
    Zmieniłem miejsce zamieszkania więc musiałem zrezygnować z umowy. Rezygnacja z internetu jest utrudniania jak tylko się da. Nie można zrezygnować w punkcie, w którym się zakupiło usługę. Trzeba wysyłać listy do Katowic, lub dzwonić na infolinie i czekać prawie 2 godziny. Po tym oczywiście nie było rezygnacji, a jedynie możliwość wypełnienia formularza na stronie internetowej, która działała bez zarzutu chyba, że wchodziło się do zakładki rezygnacja, gdzie strona nagle przestawała działać. Zadziałała ona po 2 dniach, gdzie akurat był przełom miesiąca i musiałem zapłacić za kolejny miesiąc. Wypełnienie formularza oczywiście też nie było wystarczające bo chęć rezygnacji musiałem potwierdzić jeszcze telefonicznie z biurem obsługi i mailowo, gdzie w obu przypadkach namawiali, żeby tego nie robić. Gdy już zrezygnowałem i przyszło potwierdzenie trzeba było zapłacić karę za zerwanie umowy i tu zaskoczenie, że nie przyszła żadna faktura jak ze wszystkimi płatnościami do tej pory, tylko po 2 miesiącach dostałem smsa od działu windykacji, że mam 5 dni do zapłaty. W celu uzyskania danych do przelewu trzeba było dzwonić na podany w smsie numer. Po kolejnej serii czekania i rozmów z automatem dostałem (oczywiście od automatu) numer konta na jaki mam zrobić przelew.

    Chciałem zrezygnować z powodu przeprowadzki, ale ten żałosny sposób, żeby wymusić ode mnie jakieś marne 60zł spowodowane tym, że wszystko trwało tak długo, że musiałem zapłacić za kolejny miesiąc spowodował, że nigdy do was na pewno nie wrócę. Ktoś to na prawdę nieźle przemyślał. BRAWO
    Wady- internet działał dobrze jak reszta bloku była w pracy albo spała
    - żałosny poziom obsługi klienta
    - utrudnianie na każdym kroku w celu zarobienia na jeszcze jednym miesiącu
    - w najlepsze dni internet nawet nie zbliżał się do maksymalnej wartości z umowy
    - ukryte koszty pisane małym druczkiem
    MiejscowośćGdańsk
  • ~grzegorz / 2019-12-19 09:54
    Ocena: 5.00 / 5
    witam odradzam ta firmę nigdy więcej blokują usługi po 20 dniach zaległości internet nigdy nie chodzi jak powinien ogólnie żenada
    Zaletybrak
    Wadywszytko
    Miejscowośćdzierżoniów
  • ~Bartezzi / 2019-12-18 12:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet bardzo często się rozłącza i trzeba czekać na ponowne połączenie po kilka minut. Zasięg w innym pokoju niż jest ruter jest bardzo słaby. Przekonują klienta, że są lepsi bo podpisanie umowy następuje po podłączeniu rutera i przetestowaniu go, a w rzeczywistości osoba montująca oznajmia nam, że ruter potrzebuje 24 godzin żeby się "rozgrzał"
    MiejscowośćWarszawa
  • ~UPC to dno / 2019-12-16 11:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet jest słaby mimo że mam 1 GB na sekundę. Ciągle zawieszanie się internetu. Ciągły jego brak , spowodowany awariami których jest po prostu za dużo.
    ZaletyNie ma zalet
    Wady- Ciągłe awarie internetu
    - Internet nie działa jak powinien chociaż zapewniają że jest to najlepszy internet
    - ciągle internet wyłącza się (w urządzeniach typu komputer , laptop , telefon)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~UPCGAY / 2019-12-15 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Debile idioci dają internet z jaskini nie da się nic zrobić pomimo że mam najlępszą oferte
    HWDUPC ;)
    MiejscowośćKraków
  • ~ireneusz / 2019-12-15 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągle coś nie działa .NIE POLECAM Przy założeniu instalator nie potrafił uruchomić dekodera .Ciągle albo programòw nie ma albo coś z dekoderem
    Miejscowość Bytom
  • ~Paweł / 2019-12-13 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i oszuści! Notorycznie złe sumy na fakturze. Włączają dodatkowe usługi pomimo,że jasno ustaliłem że ich nie chce. Notorycznie problem z działaniem internetu.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~daro / 2019-12-09 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    jestem ich klientem od 6 lat ostatnio mam pakiet 3 x 1 bo w pakiecie miało być taniej a jest totalny shit
    interesuje mnie jedynie internet który ma mieć 300Mb/s a ledwo otwiera strony, WiFi ma prędkość 15-20 Mb/s.
    Rozmawiam ze znajomymi co maja tez ten syf i każdy wiesza na nich psy ze wciskają co sie da aby złapać klienta .
    Chciałem rozwiązać umowę to musiałbym zapłacić 2000 zl kary . Omijajcie łukiem tych naciągaczy i oszustów .
    Zaletybrak
    MiejscowośćKielce
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016