Internetu UPC jeszcze mi nie założyło a już są problemy. Fatalne pierwsze wrażenie. Jeśli od początku traktują klientów jak śmieci to nie warto ryzykować z podpisaniem umowy i lepiej iść do innej firmy.
Wybrałem na stronie termin instalacji internetu i dostałem potwierdzenie. Formularz jest oszukany, to zwykły kalendarz który nie pokazuje zajętych terminów. Za kilka dni w dniu instalacji dzwonią, że nie ma wolnego technika i żeby wybrać inny termin. Mimo wpisania w uwagach żeby nie dzwonili w godzinach gdy jestem w pracy bo często nie mam telefonu lub nie mogę rozmawiać to już od rana wydzwaniali po kilka razy na godzinę.
Raz przełożenie to jeszcze nie problem, ale potem było tylko gorzej.
Za kilka dni drugi termin instalacji. Czekam, już po ustalonym czasie dzwoni technik i mówi że ma innych klientów i znów nie przyjedzie. Nie chce nawet powiedzieć kiedy teraz, tylko może jutro, może po weekendzie, może o 15, może o 19. Jak przyjedzie to będzie. Gdy chciałem ustalić bardziej konkretny i wreszcie pewny termin zrobił się bardzo chamski, zaczął burczeć pod nosem obraźliwe określenia i się rozłączył.
Zadzwoniłem na infolinię, tam zaczęli przepraszać i obiecywać że w przyszłym tygodniu to już założą i przyślą kogoś innego ale pomyślałem że nie mogę tolerować i płacić za takie chamstwo i partaninę.
Mam w bloku 4 operatorów. Jak UPC pokazuje że mnie nie chce to nie będę się pchać.
WadyFatalna jakość obsługi klienta i bardzo chamski instalator.
MiejscowośćWarszawa
~neveragain / 2020-02-27 22:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze doświadczenie jakie miałam z jakąkolwiek firmą. Rezygnacja z świadczeń kosztowała mnie wiele nerwów, telefonów do konsultantów i wydanych pieniędzy. W zasadzie jest zero przydatnych informacji jeśli chodzi o rezygnację z usług. Co więcej, konsultanci po 10 razy dzwonią oferując usługi na obecne miejsce zamieszkania, pomimo, że w powodzie rezygnacji jest czarno na białym napisane, wyjazd za granicę.
Ogólnie mam dosyć tej firmy ze strony logistycznej i ich cwaniakowania, żeby klientom było jak najtrudniej cokolwiek zmieniać. Usługi jako tako dobre, internet w porządku działał. Ale całość oceniam na duży minus.
~Adrian / 2020-02-26 21:01
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam jestem posiadaczem od 2 lat właśnie na wypowiedzeniu umowy przy przedłużeniu nie zaoferowali nic poza dodatkami sportowymi za które trzeba sporo zapłacić. Przechodzę do vectry za 172 kanały i 600 mb/s jest o 25 zł taniej z multi roomem.
ZaletyBrak zalet
WadyInternet przerywa kilka razy dziennie przez Wi-Fi niby 500 mb a tu zaledwie 80
MiejscowośćDzierżoniów
~Svitlana / 2020-02-25 19:30
Ocena: 1.50 / 5
Od tygodnia nie mam internetu. Technik spóźnia się bo o 9 śpię jeszcze w domu ( tak sam powiedział ). Przyszed ale nic nie zrobił prawidłowo, bo internet nadal nie działa. Kolejna wizyta technika została odwołana firmą podwykonawcza. No coś, tydzień bez internetu i trzy dni rezygnacji z pracy, bo czekam na TECHNIKA! !!.Jutro kolejna wizyta. Będzie? Nie wiadomo.
ZaletyDo podwyżki o 10 zł w 2019 internet działał poprawnie, po podwyżce miała być większa prędkość, a zrobiła się mniejsza
WadyZero wyrozumiałości i propozycji rozwiązania problemów
MiejscowośćWarszawa
~Rafi / 2020-02-24 21:16
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam od 2lat mam problem z Internetem i nikt nie umie tego zrobić. Mówią że mam do 500mbs A okazuje się że Max to 170 Mbps za co tu płacić.
ZaletyBrak
WadyInternet do banii
MiejscowośćKielce
~limone / 2020-02-24 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Jedyny plus to fakt odbierania tel w BOK. Cała reszta pozostaje bez komentarza. Oferują usługę wypożyczalni, telefonicznie oczywiście załatwiają ale żeby zrezygnować to już....telefonicznie nic nie mozna załatwić. Trzeba pismo pocztą (nie elektropniczną !!!).Trzeba zadać sobiue trud, iśc na pocztę, stać w kolejce.....pewnie dużo osób podda się i będzie płacić. A swoją drogą nie ma w tej wypożyczalni kompletnie nic do oglądania. NIE POLECAM
ZaletyBrak
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2020-02-24 16:23
Ocena: 2.75 / 5
Absolutnie jeden z najgorszych dostawcow w tym kraju. Zero informacji o awariach, awarie najczesciej kilkugodzinne lub kilkudniowe,
po wystapieniu jednej awarii zwykle caly miesiac co pare dni nastepuje kilka-kilkanascie kolejnych
MiejscowośćWrocław
~Wojtek / 2020-02-24 13:51
Ocena: 1.25 / 5
Internet z UPC to jest jakaś kpina, internet jest nie stabilny i słaby, nikt z UPC nie umie naprawić błędów z routerem, nie polecam i ostrzegam, żeby trzymać się od UPC z daleka
MiejscowośćŁaziska Górne
~Jot Wu / 2020-02-22 15:58
Ocena: 1.00 / 5
Radzę trzymać się z daleka, poszukać innego dostawcy internetu i kablówki i NIGDY nie podpisywać z nimi żadnej umowy przez telefon (dotyczy przedłużenia) - takich oszustów jak w UPC, to naprawdę ze świecą szukać. I jeszcze mają czelność po wcześniejszym oszustwie dzwonić pół roku później, proponując rozszerzenie pakietu. Po wypomnieniu oszukańczych praktyk gość z infolinii tak się zbulwersował, że załączał się drzeć do słuchawki! Dno!
Zaletybrak
Wadywszystko, a już przede wszystkim pracownicy infolinii i oszustwa przy przedłużaniu umowy
MiejscowośćKędzierzyn-Koźle
~andreas166@op.pl / 2020-02-20 14:20
Ocena: 1.25 / 5
UPC Kraków to oszuści i złodzieje, co roku podwyżka abonamentu, bgrak technika a jak przyjdzie to pobierana jest opłata
Zaletynie ma zalet
Wadyco roku podwyżka, brak technika bo pobierają pieniądze, żenada
MiejscowośćKraków
~Artur / 2020-02-19 23:55
Ocena: 2.00 / 5
Serdecznie nie polecam, od 2 miesięcy użeram sie z debilami z biura obsługi klienta odnosnie działania sieci.
Oni twierdza ze działa poprawnie lecz tak nie jest i nie racza wysłać nikogo aby to sprawdził bo ewidentnie nie jest ok.
ZaletyBrak
WadyOlewka Klienta / 0 zaangażowania w rozwiązaniu problemu.
MiejscowośćŚląsk
~Marek / 2020-02-18 18:59
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia i olewanie klienta. Ponadto piszą np. gratulujemy ma pan od dzisiaj 300Mb/s po czym sie okazuje że owaszem ale 30Mb/s czyli nic się nie zminiło! po zgłoszeniu piszą "nie zauwazliśmy problemów technicznych" i nadal olewka. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyOszukiwanie klienta
MiejscowośćWarszawa
~Jan / 2020-02-18 10:00
Ocena: 2.00 / 5
Od jakiegoś czasu jestem użytkownikiem dostawcy internety UPS w Bydgoszczy. Na początku wszystko jakoś w miarę chodziło. Pierwsze dwa dni było super, można powiedzieć idealnie. Potem z tygodnia na tydzień było coraz gorzej. Potem zadzwonili do mnie, że proponują mi "lepszy" internet za około dwa razy wyższą cenę. Oczywiście odmówiłem i od tego momentu zaczął się jakiś koszmar. Są nawet problemy z wysłaniem zwykłego emaila. Internet ciągle się wiesza i zrywa połączenie. Ja się pytam czy takie działanie to już kwalifikuje się do UOKIK ????
ZaletyPierwsze 2 dni dobrze internet bardzo dobrze działał
WadyPodwyższają cenę a jak się nie zgodzisz to ciągle zakłócają połączenia
MiejscowośćBydgoszcz
~kati / 2020-02-18 09:22
Ocena: 2.00 / 5
UPC zupełnie nie dba o klienta. Jestem z nimi związana od dłuższego czasu, chcąc pzredłużyć umowę mam tylko podwyższoną cenę usług pomimo, że nowych dla nowych klientów ( wabik) są lepsze propozycje zarówno w szbkości internetu jak i w pakiecie telewizyjnym. Wymówienie może nastapić wyłącznie za pośrednictwem poczty lub strony internetowej. tzn. nie można przez telefon albo w PUKCIE obsługi. Reasumując jak Cię złapiuą to najpierw niby jest fajnie a potem schody. Powodzenia UPC z innymi.
MiejscowośćWarszawa
~Banmer / 2020-02-15 19:49
Ocena: 4.75 / 5
Posiadam światłowód, internet + Telewizja UPC 1Gb/s Dopiero Montaż zwrotnicy która rozdzieliła mi sygnał tv i Data osobno, uzyskałem pełną moc i całkowity brak spadków pakietów i to na ipv 6 Może ktoś zyska na tym komentarzu :c
ZaletyStabilność łącza ( prawidłowo zamontowane )
Kontakt z monterami
WadyBrak pełni dostępnych ustawień conetc Box
MiejscowośćRuda Śląska
~Anna / 2020-02-15 10:37
Ocena: 2.50 / 5
Przez montera straciłam możliwość podłączenia w promocji usługi w UPC. Monter się spóźnił i stwierdził, ze nie da rady podłączyć usługi na czwartym pietrze tylko ze u sąsiadów których mam aż trzech na moim pietrze ma usługi UPC monter był leniwy i mu się nie chciało podłączać. Obsługa klienta beznadziejna złożyłam reklamacje i nikt się nie odezwał sama zadzwoniłam i pytam się pani co z reklamacja która złożyłam prawie dwa miesiące temu ona na to ze nic nie może zrobić. Za to z mojej rodziny zrezygnowali z UPC i przeszli do innej sieci wiadomo sprzęt kazali cały zwrócić w ciągu dwóch tygodni ( zwrócony został na początku grudnia bo do końca listopada była umowa ) a oni przesłali rachunek za telefon w lutym za telefon którego nie mogli korzystać bo sprzęt musiał być zwrócony
ZaletyBrak
WadyNie miła obsługa klienta, kiepscy monterzy i leniwi ,
MiejscowośćWrocław
~Olgierd / 2020-02-15 00:15
Ocena: 1.25 / 5
UPC nie dla graczy - jitter i tzw pingi co 2-3sek skaczą do 200-300ms (ale icmp zhackowali i nie widać) więc tylko na TCP/UDP testach widać.
Wadynie dla graczy
MiejscowośćKatowice
~internet z drutu / 2020-02-13 19:28
Ocena: 1.50 / 5
Działanie Internetu pozostawia wiele do życzenia, braki w dostępie oraz problemy z utrzymaniem prędkości. Kontakt jest praktycznie zerowy infolinia to 15 min oczekiwania natomiast z konsultantem online nigdy nie da się skontaktować. Bardzo często zdarzał się bardzo wysoki ping 200-250 ms nie były to skoki ale notoryczna sytuacja która utrzymywała się przez cały wieczór
Zaletybrak
Wadylagi, duży ping, przerwy w działaniu, słaby kontakt z obsługą
MiejscowośćLublin
~Ve00 / 2020-02-12 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Syf nie firma. Podczas zawarcia nowej umowy przez telefon, umowa nie zgadza się z tym co zostało mi przedstawione.
Cena telewizji została podniesiona o 15 zł (ten sam pakiet co wcześniej), z pakietu został usunięty MultiRoom bez mojej zgody (10 zł stary pakiet, 27 zł nowa cena[nieuwzględniona w umowie]), dzięki czemu cena końcowa była zgodna z ceną podaną przez gościa. Pakiet 500 Mb/s internetu to tak właściwie 300 Mb/s, jeszcze niedawno sprawdzałem czy jest możliwość zainstalowania 500 Mb/s w mojej klatce, nie było takiego wała. Dodatkowo znowu aktywowali pakiet bezpieczny internet (+9 zł) bez mojej zgody, jeśli ktoś by nie zauważył płaciłby za coś czego nigdy nie użyje jak ja przez rok.
Podczas rozmowy
UPC > mamy dla pana ofertę 500 MB w cenie 154 zł, w takiej samej cenie jest 300 MB ale mamy dla pana promocje
Ja > Weź przestań z tym syfem, oszustwem zalogowałem się na stronie mam cene 144 zł w ofercie specjalnie dla mnie
UPC > przepraszam na chwilę, muszę porozmawiać, jeśli mógłby pan się rozłączać
UPC > Uzyskałem dodatkową ulgę dla pana, możemy aktywować 500 MB za 144 zł (kosztem usług które mi usunęli)
ZaletyBrak
WadyInfolinia to szajs
Naciągacze
Kłamstwa na każdym kroku
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Bon / 2020-02-11 12:06
Ocena: 1.00 / 5
Brak kontaktu z klientem - spróbuj tylko się skontaktować...
wciąż nie działająca strona - włączam stronę upc - idę zaparzyć herbatę - sory takie rzeczy może 20 lat temu, nie teraz....
problemy z bazą danych - kilka dni temu wchodzę na stronę (jak co miesiąc) w celu opłacenia rachunku - saldo - zer. Cóż uznałem że musiałem zapłacić. Po kilku dniach odcięcie od internetu a na rachunku nagle saldo (powiększone o jakąś śmieszną kwotę - nawet nie wiem skąd).
Żart a nie dostawca. Gdybym tylko miał inną możliwość - od razu zmieniłbym dostawcę.
Jeśli tylko masz możliwość - zrób to.