Mam Internet światłowody od UPC o czym bardzo żaluję. Raz dziennie przestaje działać, żeby dostać jakąkolwiek pomóc trzeba spędzić dużo czasu i wysiłku, technik czasami może po prostu nie przyjechać. Jeżeli ktoś chce spędzić dodatkowe pieniądze na mobilny internet (bo UPC będzie działać nie zawsze) to wtedy polecam.
Guide jak dostać się na infolinie bez kolejek (a są one zawsze):
1) Wejść na stronę ofert UPC
2) Zacząć szukać internet + telewizja
3) pojawi się przycisk “oddzwonimy do Ciebię”
4) skorzystać z niego
5) przy kontakcie od działu sprzedaży poprosić o połączenie z działem wsparcia technicznego
MiejscowośćKraków
~Anonim / 2020-04-09 07:53
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, trzy razy umawiałam się na wizytę technika i nic, pierwszy raz nie dotarł, później kolejny tydzień czekałam pojawił się i nie mógł podłączyć bo potrzebna była zgoda, o której mnie nikt nie poinformował, trzeci raz niestety moja instalacja została anulowana, i ŻADNEJ info!!! W sumie czekam 3 tygodni, a muszę w dzisiejszych czasach pracować zdalnie co przez tą firmę nie mogę zrobić, moim zdaniem jak macie taki haos pracy to nie bierzcie nowych klientów, dzwonienia na infolinię bez sensu nikt nic nie wie, mówią że sprzedawca oddzwoni, bo nie jest to moja wina że mają problemy z personelem, ale 0 telefonów, porażka!!!!!
ZaletySame wady!!!!
WadyWyżej wymieniłam!
~Olgierd / 2020-04-07 20:17
Ocena: 1.75 / 5
Jestem z UPC już dobrych parę lat i teraz okazuje się że nic nie znaczy dla nich stały klient. Zepsuta wtyczka na kablu internetowy-zespół wsparcia technicznego odpowiada tak "proszę sbie zakupić wtyczke lub kabel we własnym zakresie" czyste jaja. Proszę zwracać uwagę na usługi tej firmy nie przed podpisaniem umowy lecz po podpisaniu.
ZaletyŁatwość w podpisaniu umowy
WadyMega trudny kontakt, brak zainteresowania klientem po podpisaniu umowy
MiejscowośćKatowice
~mkp / 2020-04-07 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Z firmą UPC dwa razy próbowałem podpisać umowę na telewizję i Internet. Za pierwszym razem byłem umówiony na instalację usługi, siedziałem dwie godziny czekając na umówione spotkanie (w mieszkaniu w którym nie mieszkam) a pan od instalacji nie przyszedł, dzwoniąc i usprawiedliwiając się, że nie zabrał ze sobą papierów, pomimo że był jeszcze czas na wrócenie do biura i zabranie papierów. Reakcja UPC na zachowanie podwykonawcy - żadna. Umówiłem się po zachęcie UPC na drugi termin instalacji usług. Po upływie umówionego czasu, jak znów nikt nie przyszedł, znowu zadzwoniłem do UPC z prośbą o wyjaśnienie. Oddzwonił pan od instalacji, że będzie za pół godziny. Po kolejnych 2 godzinach próbowałem do niego zadzwonić ale na próżno, nie odbierał telefonów. Pan z UPC oddzwonił po kolejnej godzinie, jak już mnie nie było w domu zwalając winę na problemy techniczne. I teraz najlepsze. Spodziewasz się, że taka firma jak UPC poczuje się odpowiedzialna za dwukrotne działanie ludzi za które odpowiada. Tymczasem dzwonią do mnie proponując kolejny termin instalacji! Poprosiłem więc o jakąś formę rekompensaty, choćby symboliczną zniżkę nie wiem 10 zł za to, że dwa razy jeździłem na darmo. Odpowiedź UPC - nie ma takiej możliwości ale zaproponujemy termin kolejnej instalacji. Więc jeżeli Wam uda się podpisać z nimi umowę to gratuluję, ja tam rezygnuje z takich usług i przenoszę się do konkurencji. Nawet nie chcę myśleć przy takim podejściu do klientów jak ta firma podchodzi do zgłoszonych reklamacji czy usterek. Dajcie sobie spokój.
MiejscowośćWarszawa
~futrzak / 2020-04-06 12:44
Ocena: 1.00 / 5
Podłączyli mi światłowód do budynku. Pakiety biznesowe, Internet 600/60 Mb/s. W rzeczywistości 150/60. Łącze bardzo niestabilne. Obsługa fatalna. Zgłaszane kilkanaście reklamacji.
Odradzam tą firmę.
WadyNiestabilność łącza
Brak deklarowanych prędkości
Fatalna obsługa
MiejscowośćLublin
~Wkurzony internetowiec / 2020-04-03 02:00
Ocena: 1.75 / 5
Warszaw Bemowo - zamówione rzekomo lepsze łącze 500 mb
Coś fatalnego, zrywa wi-fi, nie łączy, trzeba resetować urządzenia.
Dla niższej przepustowości na Horizonie o wiele lepiej i taniej było
MiejscowośćWarszawa
~Areck / 2020-04-02 17:46
Ocena: 3.00 / 5
Internet sam w sobie jest ok, ale ogólna obsługa, przede wszystkim strona internetowa, wciskanie na siłę jakichś pakietów bezpieczeństwa, konieczność zaznaczenia zgody marketingowej (inaczej opłata 5zł miesięcznie) - tragedia
MiejscowośćLublin
~Klient / 2020-04-02 09:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, UPC okrada klientów, jak widać po opiniach, płacimy za pakiet 500 mb/s a dostajemy, z tego co wynika po testach mojego internetu, 20 mb/s a upload to 0.10. Taki Internet to oczywiście dramat :) mam nadzieję że to naprawią jak najszybciej
ZaletyBRAK ZALET
WadyKradzież, słaby internet, gubi łącze
MiejscowośćZąbki
~V13 nexus / 2020-04-01 21:41
Ocena: 1.00 / 5
Internet popsuty cały czas się resetuje Częste awarie internet często się sam wyłącza i nie łapie połączenie z telefonem komputerem konsola też jest bardzo drogi
Z mojej osoby nie polecam
ZaletyPopsute
WadyPopsute
MiejscowośćKraków
~Alex / 2020-04-01 16:06
Ocena: 1.75 / 5
Płacę za 250 mb/s wifi, od niedawna mam ledwo 60. Upc w żaden sposób nie zwiększyło , nie polepszyło jakości mimo, że jestem ich klientem od 10 lat.
Zaletybrak
Wadywiele
MiejscowośćWarszawa
~Zły / 2020-03-31 19:02
Ocena: 1.00 / 5
NIe da rady grac przez net na ps4 w bf v , cały czas high latency i latency variation .NIe POlecam a i na horizonie brak możliwości otwarcia portów DNO
Zaletybrak
MiejscowośćPłock
~Upc to sciema / 2020-03-31 13:00
Ocena: 1.00 / 5
500 mb/s pakiet kupiony ale tak naprawde wynosi 9mb/s nie polecam
ZaletyŻadne
WadyWszystko
~Leszek / 2020-03-29 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Zrywa połączenie, zacina się, zamiast 500 mb/s mam w porywach kilkadziesiąt mb/s
WadyZrywa połączenie, zacina się, zamiast 500 mb/s mam w porywach kilkadziesiąt mb/s
MiejscowośćBydgoszcz
~Małgorzata / 2020-03-28 14:16
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo i gówniane traktowanie stałych klinetów. Odradzam
MiejscowośćWarszawa
~Smutna / 2020-03-27 21:59
Ocena: 1.00 / 5
Mi też wysłali a-maila na filmy bezpłatne z tym kodem. Nawet dzwoniłam upewniając się (dostałam informacje od Pana -bezpłatne).A potem SMS płatne.Narażono mnie na dodatkowe stresy .Jest to nieludzkie , żeby wykorzystywać epidemie i biednych ludzi na zysk finansowy. Jest to nieetyczne...
Zalety....
WadyZłe informacje
MiejscowośćPiaseczno
~klien / 2020-03-27 17:16
Ocena: 1.00 / 5
naliczanie oplat za rzekome propozycje (bez informowania klienta o fakcie ze sa platne). paniusia w obsludze klienta chamska i niewychowana. szukam czegos innego, oby nigdy wiecej takiego dziadostwa.
Zaletyzero
Wadyoszusci
Miejscowośćkrakow
~Tomasz / 2020-03-27 07:03
Ocena: 1.50 / 5
UPC juz nie stawia na klienta. Wysyła dwuznaczne wiadomosci potem okazuje sie ze sa dodatkowe opłaty. Na każdym kroku patrzą żeby Cię wyr... podchody co chwile a nic za darmo byle sie klient złapał. Internet działa wtedy kiedy nie ma dużo użytkowników (kablówka w bloku ). Podpisalem umowe na podstawowa telezizje i i ternet za 49 zł sami (twierdza ze wyslali email.i ze im potwierdzilem) zmienilo na 55 zł takie stawki mamy Państwo w Tarnowie nie dajcie sie im ruchać. A obsługa kliennta dno nieuprzejme i niewychowane. Już szukam czegoś innego. Tak się właśnie zrzlaża klientów.
ZaletyDrogo i oszukują
WadyBrak konkretów ze strony biura obsługi. Nieuprzejmi.
MiejscowośćTarnów
~ASAP / 2020-03-25 20:05
Ocena: 2.25 / 5
Długo długo doili mnie za ich przeciętne usługi, na szczęście pojawiła sie konkurencja i wypowiedziałem umowę.
Okazało się że dają mi dotychczasowe usługi za połowę ceny żeby mnie zatrzymać. Co za patologia UPC.
Powiedziałem grzecznie ... goodbye never again. Nie polecam tego szajsu.
~firenn / 2020-03-23 15:59
Ocena: 1.25 / 5
Superszybki o ile działa.
Cały czas zacina, nie działa, traci połączenie. NIE POLECAM!
ZaletySuperszybki
WadyNie działa
MiejscowośćKatowice
~Five / 2020-03-23 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści oszukali mnie wysylajac e-mail z kodem na darmowe filmy (vod) , przy czym ten sam kod jest do płatnych jak i bezplatnych filmów o czym rzecz jasna niepoinformowali z e-mail wynikało ze z powodu pandemi (wostapienia w polsce koronawirusa) za pomoca tego kodu bede mogl ogladac filmy za darmo po czym wpisalem kod obejrzalem film i jeszcze takich pare wiec rzeruja na niedoinformawaniu ludzi choc sami powinni o tym informowac w e-mail a teraz poinformowali telefonicznie o dopłacie ,a nie po fakcie rozwiazuje umowę z oszustami tego juz za wiele , a i braki w internecie jak i w tv na stacjonarny jedynie nie moge narzekać bo z niego nie korzystałem