To co się dzieje z UPC od tygodnia to jakiś żart, po zmianie internetu na "szybszy" komputer jeszcze częściej rozłącza się z internetem, internetu częściej nie ma jak jest. Ludzie korzystający z Waszych wątpliwej jakości usług pracują zdalnie, od tego zależy mój byt finansowy! Co mam powiedzieć uczniom że lekcji nie będzie bo znowu mi internet wywaliło???? Od trzech godzin próbuję sprawdzić nadesłane prace uczniów, udało mi się sprawdzić dwie bo ciągle brak internetu. Infolinia owszem działa ale zapomnij o rozmowie z konsultantem, nagrana formułka o problemach technicznych. W nosie mam Wasze problemy techniczne, chcę móc normalnie wykonać swoje obowiązki! Żenada, wstyd i hańba.
ZaletyHaha: BRAK
WadyNiedostarczanie opłacanych usług!!!!!
MiejscowośćKozia wólka
~Michał / 2020-04-30 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie, nie polecam. Przez ostatni tydzień internetu częściej nie ma niż jest.
ZaletyMożna ich zmienić na innego dostawcę
WadyAwarie, problemy ze stabilnością
MiejscowośćGdańsk
~Tomek / 2020-04-30 21:28
Ocena: 1.00 / 5
biorą pieniądze za takie gówno, które nie działa...
Zaletytutaj są tylko wady
WadyUPC
~Marek / 2020-04-30 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Denna komunikacja w przypadku awarii
Internet nie dział 3 dzień - brak informacji
MiejscowośćTychy
~Ewa / 2020-04-30 13:34
Ocena: 1.75 / 5
Mam internet 500 Mb/s z upc. Internet bardzo niestabilny i wolny. Średnia prędkość na poziomie 120 Mb/s. Potrafi pokazać też 40 MB/s.
Wcześniej miałam internet u innego operatora 300 Mb/s i działał dobrze. Na speedteście pokazywał 300 Mb/s.
Po okresie zobowiązania wypowiem umowę i wrócę do poprzedniego operatora. Nigdy więcej nie zdecyduję się na upc.
Zaletybrak
Wadyniestabilny i wolny internet
czasem się rozłącza pomimo że jest podłączenie po kablu
MiejscowośćPiotrków Trybunalski
~torito / 2020-04-29 16:04
Ocena: 4.00 / 5
Polecam wszystko działa na Warszawskim Bródnie, awarii brak lecz prędkość max 120 wysyłanie 40 ping 6-10
lecz daje radę
Zaletystabilność łącza ok , ping 6-10 prędkość 80-120 max i to dopiero po wymianie przewodów do mieszkania - to nie jest światłowód tak informacyjnie
Wadymax prędkość na poziomie max 120
MiejscowośćWarszawa
~Nikczemny / 2020-04-28 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Ten dostawca internetu to jeden wielki dramat.
Deklarowana prędkość internetu to 300 mb/s, która nigdy nie została jednak osiągnięta. Średnio jest to połowa z tej prędkości (i nie jest to wina sprzętu). Bardzo długo miałem problem z ustawieniem sieci 5G (po połączeniu się z nią urządzenia działały kilka minut i cały internet padał).
Infolinia i pomoc techniczna kompletnie bezużyteczna, starają się zrzucić winę na abonentów (m.in. uporczywie twierdzili, że fakt, iż internet w określone dni i o określonej porze ledwo działa to wina mojego sprzętu i "u nich wszystko jest okej". :)
Moje UPC (strona internetowa dla abonentów) z reguły nie działa albo ma problemy z działaniem.
W ostatnim czasie firma stanęła nad przepaścią i dokonała śmiałego kroku naprzód. W czasie izolacji społeczeństwa, pracy i nauki zdalnej firma ma ciągłe awarie, internet pada około 4-5 razy dziennie, działa z niskimi prędkościami. Nie można skontaktować się z infolinią, a firma nie potrafi wystosować żadnego oświadczenia.
Na szczególne wyróżnienie zasługuje sytuacja, w której zadzwoniła do mnie Pani z UPC z pytaniem czy nie chcę zwiększyć swojego pakietu. Jasno i wyraźnie odmówiłem, a UPC.... podniosło mój pakiet i opłatę! <3
Zaletydzięki nim jeszcze bardziej docenia się kiedy internet działa (a nie jest to takie oczywiste)
Wady- ciągłe awarie
- prędkości niższe niż deklarowane
- bezużyteczna pomoc techniczna
- tragiczna infolinia
- zły stosunek cena/jakość
MiejscowośćKraków
~Łukasz / 2020-04-28 12:59
Ocena: 1.75 / 5
Te same problemy, co u innych komentujących - przede wszystkim bardzo częste zrywanie połączenia w przypadku Wi-Fi z wykorzystaniem routera Thomson i podczas pracy z systemem Windows 10 (Linux, wg moich obserwacji, jest bardziej "odporny" na krótkotrwałą utratę "sygnału"). Podczas rozmowy z konsultantem zawsze proponują reset routera, co raczej nie pomaga, a jeśli już to na ok. 2 godziny... W przypadku próby kontaktu przez e-mail w ogóle ostatnio ignorują klienta.
ZaletyNie zauważam.
WadySkrajna niestabilność połączenia, od kilku (może kilkunastu) miesięcy fatalna obsługa klienta
MiejscowośćGniezno
~JebacUPC / 2020-04-28 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego ścierwa najgorszy internet jaki może być dodatkowo czeka się na infolini dobre 2 h (musisz mieć szczęście żeby Ci się nie rozłączyło połączenie po 2 h) dodatkowo ZDZIERAJĄ kasę z ludzi!
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
MiejscowośćWarszawa
~Gnieciuch / 2020-04-28 00:23
Ocena: 1.00 / 5
Jak można pracować zdalnie przy braku internetu?
WadyStabilność i wszystko inne
MiejscowośćTarnów
~JrzyD / 2020-04-27 22:30
Ocena: 1.00 / 5
JD gówno niema co gadać i sie rozpisywać gówno jakich malo
Zaletynie ma
WadyCały czas wywala neta
~Tom / 2020-04-27 22:30
Ocena: 1.00 / 5
dziadostwo jakich mało. Człowiek pracować nie może bo co chwile zrywa :/ Tragiczne od zawsze i na zawsze już pewnie...
Zaletygówno a nie zalety
Wadycałe UPC to wada
~Klient / 2020-04-27 20:35
Ocena: 2.50 / 5
Ciągłe przerwy w dostawie internety, dekoder " wiesza się" brak chęć z bok w pomocy klientowi
MiejscowośćLubin
~ZawiedzionyWspopracaZUpc / 2020-04-27 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Gowno nie internet.
Co chwile wyłącza (przynajmniej 20x dziennie - CENTRUM WARSZAWY !!!!) i nie ma dostępu do sieci.
Na infolinii każą resetować router który włącza się 10 minut :..... po czyn internetu i tak nie ma.
Maskara.
Nigdy więcej umowy z ta złodziejska firma.
Najgorsza decyzja w życiu to związanie się z UPC - klienta maja totalnie w dupie.
Praca zdalna w przypadku UPc jest niemożliwa bo po chwili wyrzuca Cię na 10-40 minut ... zależy.
ZaletyBrak
WadySame wady.
Ciągły brak ciągłości internetu.
MiejscowośćWarszawa
~nielubieupc / 2020-04-27 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli ktoś lubi jak jego internet jest przerywany co kilkadziesiąt minut to polecam serdecznie, w przeciwnym wypadku odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą "firmą"
~Wirave / 2020-04-27 19:34
Ocena: 2.25 / 5
Moja dziewczyna, do której ostatnio się wprowadziłem, jest klientem UPC. Niestety usługa jest tragiczna. Internet kilka razy dziennie po prostu przestaje działać, zupełnie jakby przesył danych wyłączał się na jakiś czas i dopiero potem wracał do normy. Dziewczyna zadzwoniła na infolinię ze skargą i zaproponowano jej gratis zwiększenie pakietu z 20 do 100 mb/s, ale problem pozostał. Oglądanie filmów i rozmowy przez internet potrafią być katorgą, bo internet po prostu przestaje działać w losowych momentach.
Zalety(Jeśli działa to) dobra prętkość internetu
WadyPrzesył danych wyłącza się w losowych momentach
Pomimo "najlepszej" oferty internet działa jak gów**, każda gra lub inny większy plik, który chce pobrać, pobiera się strasznie długo, od czasu epidemi parę razy internetu nie było w ogóle przez nieokreśloną ilość czasu. Gdyby nie to, że w mojej okolicy nie ma lepszej (tańszej) oferty dawno bym zrezygnował.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOkolice Katowic
~Hrhh / 2020-04-26 19:37
Ocena: 4.00 / 5
Internet niezawodny ale nietani
nigdy nie miałem zerwanego łącza staż 9 lat
ZaletyStabilność
WadyCena
MiejscowośćSzczecin
~jjj / 2020-04-23 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach na rynku może działać firma, która przestając świadczyć usługi, nie pozwala na rozwiązanie umowy, strasząc konsekwencjami finansowymi. Dałem się zrobić w balona jak małe dziecko. UPC to złodziejska firma, która ze swoich klientów robi debili, wciskając im skrajnie nie korzystne umowy do podpisu.