Najgorsza sieć jaką miałem, obiecane 500Mbps a na speedteście mam 30Mbps, a uploadu 20, z obiecywanych 100. Jedynie ping ratuje 14ms
A gdy pobieram rzeczy skandal, max 5MB/s a to w porównaniu do umowy mało, przy obiecanych 500Mbps, a co po podzieleniu na 8 wyjdzie 62,5MB/s, co jest skandalicznym wynikiem. Nie polecam sieci wogóle
Zaletybrak
Wadypowolność
kłamania w żywe oczy klienta
MiejscowośćNowy Sącz
~Sly / 2020-05-12 20:03
Ocena: 1.00 / 5
w dobie internetu niemozna sie z nimi skontaktowac przez internet ! NIE POLACAM
Wady3500 pln kary za zerwanie umowy !!
~Kam / 2020-05-07 14:55
Ocena: 3.25 / 5
Wszytko fajnie d czasu jeśli wszystko działa prawidłowo.
MiejscowośćKraków
~D100 / 2020-05-06 15:47
Ocena: 2.25 / 5
Warszawa, częste awarie internetu, okresowo spadki predkosci
Za częsty marketing, czasem nachalny
Oferta światłowodu, przy podłączeniu rutera kablem antenowym, o czy nie wspomniał konsultant.
W maju 2020 duże awarie codziennie
ZaletyBrak
WadyJak wyzej
MiejscowośćWarszawa
~Programista / 2020-05-06 15:18
Ocena: 1.75 / 5
Centrum Wrocław, duża awaria przynajmniej raz w tygodniu, naprawy około 12h, częste spadki prędkości, jeśli potrzebujesz stałego łącza (np.praca zdalna), unikać UPC jak tylko się da,nigdy nie miałem takich cyrków.
MiejscowośćWrocław
~upcoszusci / 2020-05-06 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Internet o prędkosci 30 kbps w centrum Warszawy... schamieni, wulgarni monterzy, nieogarnięci dyspozytorzy, dział reklamacji który rozpatruje reklamacje przez 4 miesiące, powiedzieć że to oszuści to tak jakby pocałować w czółko i pogłaskać po głowce... Pozytywne opinie o firmie w internecie na 100% są opłacone i nie są prawdziwe
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćWarszawa
~Jaś / 2020-05-05 17:11
Ocena: 4.75 / 5
Jestem posiadaczem pakietu tv, internet i telefon od ponad 20 lat i w ciągu trwania poszczególnych umów nie zauważyłem niezgodności wynikających z transferów i awarii. Byc może jest to zasługa korzystania z umowy na terenie blokowiska, ale naprawdę nie ma sie do czego przyczepić.
ZaletyZgodność umowy ze stanem faktyczym
Wadynie do końca jasna polityka cenowa. Często nowi klienci otzrymują w ramach umowy lepsze ceny
MiejscowośćKraków
~Paulina / 2020-05-05 08:46
Ocena: 1.00 / 5
Uważajcie zmieniając miejsce zamieszkania gdzie siec Upc nie dociera nie mozna zrezygnować z usługi bez płacenia wysokiej kary! Przy rezygnachi z usług jest tragedia niby da sie tylko internetowo a formularz się nie wyświetla, obsługa jest dramatyczna z calego serca NIE POLECAM
ZaletyBrak zalet
WadyZałatwienie sprawy z firmą jest nie osiągalne
MiejscowośćNowy Sącz
~Salva / 2020-05-03 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Od około 6 miesięcy internetu w godzinach porannych i wieczornych nie ma. Połączenie jest niestabilne, internet non stop się urywa, a jego prędkość śmieszna. Nie można wieczorem filmu obejrzec, pograć itp. Infolinia ludzi ma gdzieś. Ich pomoc kończy się na "niech pan zresetuje router". Dramat.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćŚwiętochłowice
~Zdalny / 2020-05-02 23:02
Ocena: 4.25 / 5
Konkurencja wymięka, dobra rada dla was, jak decydujecie się na upc to internet 500/1000 (bo wtedy macie zewnętrzny modem) i horizon bez nagrywarki. Za te info mogę beknąć z firmy ;) pozdrawiam monter UPC
MiejscowośćWarszawa
~Wściekła / 2020-05-01 18:04
Ocena: 1.00 / 5
To co się dzieje z UPC od tygodnia to jakiś żart, po zmianie internetu na "szybszy" komputer jeszcze częściej rozłącza się z internetem, internetu częściej nie ma jak jest. Ludzie korzystający z Waszych wątpliwej jakości usług pracują zdalnie, od tego zależy mój byt finansowy! Co mam powiedzieć uczniom że lekcji nie będzie bo znowu mi internet wywaliło???? Od trzech godzin próbuję sprawdzić nadesłane prace uczniów, udało mi się sprawdzić dwie bo ciągle brak internetu. Infolinia owszem działa ale zapomnij o rozmowie z konsultantem, nagrana formułka o problemach technicznych. W nosie mam Wasze problemy techniczne, chcę móc normalnie wykonać swoje obowiązki! Żenada, wstyd i hańba.
ZaletyHaha: BRAK
WadyNiedostarczanie opłacanych usług!!!!!
MiejscowośćKozia wólka
~Michał / 2020-04-30 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe awarie, nie polecam. Przez ostatni tydzień internetu częściej nie ma niż jest.
ZaletyMożna ich zmienić na innego dostawcę
WadyAwarie, problemy ze stabilnością
MiejscowośćGdańsk
~Tomek / 2020-04-30 21:28
Ocena: 1.00 / 5
biorą pieniądze za takie gówno, które nie działa...
Zaletytutaj są tylko wady
WadyUPC
~Marek / 2020-04-30 19:13
Ocena: 1.00 / 5
Denna komunikacja w przypadku awarii
Internet nie dział 3 dzień - brak informacji
MiejscowośćTychy
~Ewa / 2020-04-30 13:34
Ocena: 1.75 / 5
Mam internet 500 Mb/s z upc. Internet bardzo niestabilny i wolny. Średnia prędkość na poziomie 120 Mb/s. Potrafi pokazać też 40 MB/s.
Wcześniej miałam internet u innego operatora 300 Mb/s i działał dobrze. Na speedteście pokazywał 300 Mb/s.
Po okresie zobowiązania wypowiem umowę i wrócę do poprzedniego operatora. Nigdy więcej nie zdecyduję się na upc.
Zaletybrak
Wadyniestabilny i wolny internet
czasem się rozłącza pomimo że jest podłączenie po kablu
MiejscowośćPiotrków Trybunalski
~torito / 2020-04-29 16:04
Ocena: 4.00 / 5
Polecam wszystko działa na Warszawskim Bródnie, awarii brak lecz prędkość max 120 wysyłanie 40 ping 6-10
lecz daje radę
Zaletystabilność łącza ok , ping 6-10 prędkość 80-120 max i to dopiero po wymianie przewodów do mieszkania - to nie jest światłowód tak informacyjnie
Wadymax prędkość na poziomie max 120
MiejscowośćWarszawa
~Nikczemny / 2020-04-28 17:58
Ocena: 1.00 / 5
Ten dostawca internetu to jeden wielki dramat.
Deklarowana prędkość internetu to 300 mb/s, która nigdy nie została jednak osiągnięta. Średnio jest to połowa z tej prędkości (i nie jest to wina sprzętu). Bardzo długo miałem problem z ustawieniem sieci 5G (po połączeniu się z nią urządzenia działały kilka minut i cały internet padał).
Infolinia i pomoc techniczna kompletnie bezużyteczna, starają się zrzucić winę na abonentów (m.in. uporczywie twierdzili, że fakt, iż internet w określone dni i o określonej porze ledwo działa to wina mojego sprzętu i "u nich wszystko jest okej". :)
Moje UPC (strona internetowa dla abonentów) z reguły nie działa albo ma problemy z działaniem.
W ostatnim czasie firma stanęła nad przepaścią i dokonała śmiałego kroku naprzód. W czasie izolacji społeczeństwa, pracy i nauki zdalnej firma ma ciągłe awarie, internet pada około 4-5 razy dziennie, działa z niskimi prędkościami. Nie można skontaktować się z infolinią, a firma nie potrafi wystosować żadnego oświadczenia.
Na szczególne wyróżnienie zasługuje sytuacja, w której zadzwoniła do mnie Pani z UPC z pytaniem czy nie chcę zwiększyć swojego pakietu. Jasno i wyraźnie odmówiłem, a UPC.... podniosło mój pakiet i opłatę! <3
Zaletydzięki nim jeszcze bardziej docenia się kiedy internet działa (a nie jest to takie oczywiste)
Wady- ciągłe awarie
- prędkości niższe niż deklarowane
- bezużyteczna pomoc techniczna
- tragiczna infolinia
- zły stosunek cena/jakość
MiejscowośćKraków
~Łukasz / 2020-04-28 12:59
Ocena: 1.75 / 5
Te same problemy, co u innych komentujących - przede wszystkim bardzo częste zrywanie połączenia w przypadku Wi-Fi z wykorzystaniem routera Thomson i podczas pracy z systemem Windows 10 (Linux, wg moich obserwacji, jest bardziej "odporny" na krótkotrwałą utratę "sygnału"). Podczas rozmowy z konsultantem zawsze proponują reset routera, co raczej nie pomaga, a jeśli już to na ok. 2 godziny... W przypadku próby kontaktu przez e-mail w ogóle ostatnio ignorują klienta.
ZaletyNie zauważam.
WadySkrajna niestabilność połączenia, od kilku (może kilkunastu) miesięcy fatalna obsługa klienta
MiejscowośćGniezno
~JebacUPC / 2020-04-28 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego ścierwa najgorszy internet jaki może być dodatkowo czeka się na infolini dobre 2 h (musisz mieć szczęście żeby Ci się nie rozłączyło połączenie po 2 h) dodatkowo ZDZIERAJĄ kasę z ludzi!