Jak UPS to robi że jeszcze istnieje na rynku? Macie klientów w głębokim poważaniu. Rezygnacja z umowy to masakra. W punktach sprzedaży nic nie da się załatwić! Ale to tylko punkt sprzedaży. Klient pozostawiony sam sobie. Moja ocena 0. W sumie nawet 0 to zbyt wysoka ocena!
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Klaudis / 2020-08-30 12:50
Ocena: 2.75 / 5
Jestem poruszona skandaliczną obsługą klienta w upc! Technik po przeniesieniu usługi pod inny adres odmówił sprawdzenia czy wszystko działa mówiąc że nie jest firmą przeprowadzkową i żebym sama sobie sprawdziła. Okazało się że jest problem. Niemożliwy do zlikwidowania telefonicznie dostałam nowy termin wizyty technika w niedzielę. Nie pojawił się i nie zadzwonił. W dokumentacji napisał że nie odebrałam domofonu ani telefonu. Nie mam żadnego połączenia nie odebranego. Po prostu skłamał!!! Czekałam na jego 3 godziny. Zadzwoniłam, zaproponowano mi kolejny termin i przeczytano co napisał technik... Będę składała reklamację. Ale przestrzegam, bo mi nie mieści się w głowie że można tak potraktować stałego klienta!!!
MiejscowośćWarszawa
~olo / 2020-08-25 14:25
Ocena: 3.00 / 5
Prawdą jest, że na 300 Mb/s w większości jest dostarczana około 50 Mb/s już nawet nie reaguję jak powróci zdalna szkoła to chyba zgłoszę do UOKiK ( wnuczka nie mogła brać udziału w lekcji bo zmalał nawet do około 15 Mb/s) dlaczego oferują coś czego nie mogą zapewnić a sprawdzenie po kablu to dotyczy starych laptopów bo jakoś w nowym nie widzę gniazda. Szybszy mam w komórce śmiać się nie wypada bo płacę za 1/6 usługi i większość z którymi rozmawiam ma podobne zdanie.
Zaletystały dostęp
Wadymała prędkość w porównaniu z gwarantowaną na umowie
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~Michał / 2020-08-25 07:26
Ocena: 1.00 / 5
Napisać dramat, to nic nie napisać. Po podpisaniu umowy a i owszem rok bez problemów. Pojawiły się kłopoty ze stabilnością połączenia i od ponad miesiąca nie potrafią usunąć awarii. Raz pojawił się jegomość zmienił ruter i uznali że wszystko OK. Obecnie dzwonię i rozmawiam z botem (tak, naturalnie, rozumie i tego typu banały), w końcu ma przyjść serwisant, połączenie na chwilę wraca i wysyłają Ci SMSa, że wszystko gra - jak gra jak właśnie ze stabilnością połączenia mają problem. Profeshonaliznm w tej firme - nawet nie stali obok czegoś takiego. Efekt jest taki, że od ponad nie potrafią zapewnić dostępu do normalnego internetu.
ZaletySkoro nie potrafią zapewnić stabilnego połączenia w ramach oferowanej przez siebie usługi, nie można pisać o zaletach.
WadyProfesjonalny serwis nie istnieje, umawiają się nie przychodzą więc pełna zlewka.
MiejscowośćZabrze
~Psotniczek / 2020-08-24 08:29
Ocena: 5.00 / 5
Wszystko w nalezytym porzadku telewizja chodzi , internet 500mbs smiga po wifi osiagam pona 400mbs. Zero problemow.
MiejscowośćLublin
~Niezadowolona / 2020-08-22 08:09
Ocena: 1.00 / 5
Do pewnego momentu było okej. Internet strasznie drogi. Niestety oszukują. Przy przeprowadzce sprawdzałam czy w nowym miejscu zamieszkania będzie możliwość podłączenia usługi i takowa miała być, nawet na skrzynkach internetowych na klatce schodowej widniały ich naklejki i numer telefonu o zamówienie usług. Niestety okazało się, że jednak nie mogą tam, nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego oznaczyli skrzynki. Reklamacje otrzymałam negatywną, dlatego muszę płacić za coś czego nie mogą mi zagwarantować. Dno. Wypowiedzenie umowy to katorga, można zrobić to tylko listownie!! (nie można tego załatwić nawet w oddziale, więc nie wiem po co one istnieją). Najgorsze firma
~servorin / 2020-08-20 01:07
Ocena: 1.00 / 5
Internet dostarczany przez UPC od kilku dobrych miesięcy strasznie się zawiesza + wyłącza się w najgorszych momentach bez powodu. UPC nic sobie z tego nie robi.
Wady-niska jakość internetu
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Seba / 2020-08-16 21:43
Ocena: 4.75 / 5
Internet od UPC używam od czterech miesięcy. Prędkość 500Mb. lokalizacja Tarnowskie Góry. Od momentu podłączenia chodzi cały czas dobrze. O infolini się nie wypowiadam bo ani razu nie musiałem do nich dzwonić. Raz przez automat na stronie www zgłaszałem po miesiącu rezygnację z pakietu bezpieczeństwa. Zgłoszenie zostało przyjęte bez problemu.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Barti / 2020-08-16 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy wiecej usług od upc. Internet bardzo wolny. Dział techniczny tu sie nie da dodzwonić. Fatalna jakość uslugi.
MiejscowośćLublin
~Mirek / 2020-08-15 14:58
Ocena: 4.00 / 5
Mam UPC w południowym Wrocławiu od... 7-10 lat?
Internet stabilny -przez ten cały czas było może z 7 awarii - jedna na rok lub mniej.
Do budynku mam pociągnięty światłowód - więc tu jest duży plus. Szybkość to 600mbps, realna - jakieś 500mbps.
Zaletyszybkość, stabilność, brak awarii.
WadyInfolinia i obsługa - dużo ludzi mało kompetentnych. Trudno się dodzwonić.
MiejscowośćWrocław
~Bartekkkkkkkk / 2020-08-11 18:15
Ocena: 4.50 / 5
Witam,
Korzystałem przez długie lata z internetu UPC, mieszkając w Krakowie na ul. Raclawickiej.
Generalnie polecam ponieważ nigdy na przełomie lat 2011-2017 nie miałem technicznych usterek i problemów z łącznością.
W tamtym czasie koszt wynosił 66zl miesięcznie i z perspektywy czasu myśle ze troszkę za dużo,
Kiedyś nie podobała mi się procedura zwrotu routera która wymagała osobistego stawienia się w punkcie UPC - ale z tego co wiem już istnieje możliwość odesłania go poprzez inPost co znacznie ułatwia sprawę.
Podsumowując jednym słowem polecam.
MiejscowośćKrakow
~Janusz / 2020-08-11 12:34
Ocena: 2.25 / 5
Mam usługę w UPC od kilku lat,zbliża się koniec aktualnej umowy,której na pewno nie odnowię.Mam internet 150mb i nie zdażyło się żeby kiedykolwiek na niezależnym mierniku miał tą szybkośc.Używałem go w jednym pokoju na wifi lecz musiałem ciągnąć kabel .ponieważ zrywał połączenie.Nie polecam tej firmy.Im bardzo szybko idzie tylko przypominanie o płatności.
Zaletybrak
MiejscowośćBydgoszcz
~NIE NIE NIE UPC / 2020-08-11 07:41
Ocena: 1.25 / 5
po prostu ręce opadają. Miałem internet 300 MB/s jakoś to działało ale zrywało połączenie wi-fi w pokoju obok 7 metrów dalej. Sprawdziłem ofertę 1000/MB/s w dość dobrej cenie i tu się zaczął mój koszmar technik przyszedł podłączył modem był u mnie dosłownie 5 minut nawet nie weryfikując czy usługa działa czy nie. dwukrotnie wzywałem serwisanta każdy przychodzi na 5 minut i albo mówi że jest wszytko ok albo zmienia jakieś ustawienia i mówi że musi iść i żeby zweryfikować czy działa. Tragedia połącznie Wi-fi zrywa sięco kilka minut. Odstępuję od umowy i zmieniam operatora
Ludzie trzymajcie się od tej firmy z daleka
Beznadziejny internet, co chwilę nie działa. Kontakt jedynie przez infolinie, ktora jest wiecznie zajęta - jeszcze nigdy nie udało mi się porozmawiać z kimkolwiek. Nowe mieszkanie, wszystkie nowe sprzęty, nowy "super" internet, a normalnie pracować czy filmu obejrzeć nie można przez brak internetu. Juz nie wspomnę o monterze w cenie, któremu nie chciało się podłączyć routera w szafie w przedpokoju, gdzie chcieliśmy mieć go ladnie schowane,zamiast tego postawił go nam na podłodze w salonie na krótkim kablu kolo gniazdka. Nie polecam, lepiej unikać
WadyCiągłe awarie, brak internetu, brak kontaktu i zajęta infolinia
MiejscowośćGdynia
~Piotr / 2020-08-06 12:20
Ocena: 2.75 / 5
UPC na osiedlu B.Prusa w Pruszkowie. Istnieją tu od kilku lat i ciągle są problemy z jakością łącza. Objawia się to tym że w ciągu dnia przerywa połączenie najczęściej na kilka, kilkanaście sekund. Takich przerw w ciągu dnia jest czasem kilkadziesiąt. Jak to widać? Wystarczy na komputerze otworzyć okienko przez prawy prz.myszy na Start -> Uruchom-> CMD, nastęnie wpisać komendę np. ping -t www.google.pl (strona dowolna). Będzie pokazywał czy ping przechodzi czy nie. Przykład z teraz:
C:UsersPiotr>ping -t www.google.pl
Pinging www.google.pl [216.58.215.99] with 32 bytes of data:
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=16ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=3021ms TTL=118
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
Przy takich przerwach często urządzenia podłączane po Wifi jak np. drukarka (a mam bardzo dobrą) mają później problem żeby pracować poprawnie. Drukarkę trzeba restartować. Żeby sobie wszystko ustawiła znów poprawnie....
Inny objaw to spowolnienie łącza. Trzeba restartować router (czyli wyłączyć i włączyć) żeby zaczęło znowu działać dobrze. Bywały miesiące że musiałem to robić co kilka dni. Ostatnio fakt - żadziej ale i tak 2-3 razy w miesiącu.
Wiem że naprawiali te problemy kilkukrotnie (były informacje na stronie że w mojej okolicy są problemy i pracują nad tym). Nie rozumiem jednak jak można coś naprawiać tyle razy i żeby wciąż były problemy. Ktoś nie wyciąga właściwych wniosków. Brak profesjonalizmu albo ktoś źle tym zarządza serwisem w tym rejonie. Słabe to jest.
Składałem reklamacje gdzie zgadzali się nie pobierać opłat za dany dzień kiedy była awaria. Polecam tą opcję wszystkim którzy będą mieli podobne problemy. Jednak wpływ finansowy to chyba najskuteczniejsza metoda wywierania wpływu.
Przyglądam się jakości łącza do końca okresu umowy i rozważam przejście do innego dostawcy. Mam to szczęście że taki jest tylko czy będzie lepiej?
Szkoda bo w UPC zakres usług jest ciekawy i pracują nad ofertą, niestety są braki w podstawach. Może mam niefart do lokalizacji. Może po prostu sekcja serwisowa obsługująca Pruszków jest słaba i sobie nie radzi.
Smutne przy tym jest to że na stronie UPC poziom zadowolenia klientów jest wielki, szkoda tylko że nie ma miejsca na komentarze.
MiejscowośćPruszków
~Pola / 2020-07-31 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy!!! Brak poszanowania klienta i zero profesjonalizmu. Terminy przekładane z tygodnia na tydzień, brak kontaktu ... sztampowe regułki wypowiadane przez osoby na infolinii i na Facebooku!!! Naprawdę nie podpisujcie umowy z ta firma bo będziecie bardzo żałować!!
MiejscowośćKęty
~Magdalena / 2020-07-30 17:02
Ocena: 2.75 / 5
Nie radzę.
Padł mi internet. Nie mam jak tego zgłosić.
Spędziłam długie godziny na linii telefonicznej, nataomiast nie zdołąłm się w ogóle do dzwonić.
Brak możliwości napisania e-maila w tej sprawie - nie ma nigdzie podanego adresu e-mail.
Czat nie działa, wszyscy operatorzy są zajęci - tak się wyświetla non stop.
mojeupc - nie działa zapomniałam hasła, nie dostję zadnych wskazówek na maila do jego zresetowania; załozyłam nowe konto, ale nie mogę uzywac, bo moje dane są powiązane ze starym kontem, którego nie mogę odzyskać.
widać, że mają klienta w tzw pewnym miejscu.
W sobotę wybiorę się do BOK , aby zakończyć tą współpracę. czas najwyższy !!!
MiejscowośćWarszawa
~upc_tragiczna_jakosc / 2020-07-29 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszego dnia użytkowania internetu nie było prawie wcale, dalej średnio kilka razy w tygodniu były bardzo długie (ponad godzinne) przerwy w dostawie. Korzystam tylko dlatego, że nie ma w budynku innego dostawcy.
MiejscowośćWarszawa
~Krzysztof / 2020-07-28 20:39
Ocena: 2.75 / 5
Z usług UPC korzystam od ponad dwóch lat. Zakończenie umowy zbiegło się wraz z przeprowadzką. Profilaktycznie sprawdziłem czy pod nowym adresem jest możliwość zainstalowania internetu UPC - co potwierdził zarówno konsultant jak i funkcja na stronie internetowej (na bazie adresu można sprawdzić czy jest tam dostępny internet). Gdyby nie to umowa oczywiście nie zostałaby przedłużona, jednak wtedy jeszcze wierzyłem w rzetelność UPC.
Gdy zjawił się technik okazało się, że nie można się podłączyć. Powodem był brak podstawowych elementów w skrzynce na klatce schodowej. Technik zgłosił problem i po kilku dniach (i telefonach - samodzielnie musiałem tłumaczyć o co chodziło gdyż notatka od technika była pobieżna i niezrozumiała) dostałem informację, iż wszystko jest gotowe i można wykonać instalację. Gdy ponownie zjawił się technik, okazało się iż stan skrzynki zupełnie się nie zmienił i dalej nie można z niej korzystać. Ponownie zostało stworzone zawiadomienie, tym razem opisane bardzo dokładnie zarówno ze strony technika jak i mojej... i nic. Telefony na infolinię na nic się nie zdały, zlecenie jest ciągle "w realizacji", żadnych konkretów, pomimo iż UPC ma zaznaczone w umowie dwudniowy termin realizacji przełączenia usługi, a jeśli nie jest to możliwe to jest zobowiązane podać termin wykonania. I na koniec HIT - Pani konsultantka po dosyć długim upraszaniu się (oczywiście z zachowaniem należytej kultury) o jakiekolwiek konkrety bądź przełączenie do kogoś bardziej zorientowanego (niestety przełożeni lub technicy bezpośrednio wykonujący instalację są niedostępni) przyznała iż trzeba czekać, ale jest szansa że ta instalacja w ogóle nie zostanie wykonana.
Dodam iż pracuję zdalnie, przez UPC opóźniłem przeprowadzkę o trzy tygodnie. Niestety przesuwać dalej nie mogę i w tym tygodniu się przeprowadzam, a że nie mam internetu to zmuszony jestem wrócić do biura (to nic że COVID i pandemia a pracodawcy stają na głowie żeby się dało pracować zdalnie) bo... UPC mnie okłamało.
Dlaczego na stronie internetowej UPC, a także przez konsultanta podawane są adresy pod którymi nie ma internetu? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
Dlaczego dostałem błędną informację, że braki w skrzynce zostały nadrobione i odpowiednio wyposażone? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
Dlaczego pomimo zapisów w umowie UPC nie jest w stanie podać mi terminu wykonania usługi? - na to pytanie nikt nie był w stanie mi odpowiedzieć.
ZaletyPrzez dwa lata nie było większych problemów.
WadyDezorientacja, brak informacji, łamanie umowy, wprowadzanie w błąd.
MiejscowośćWarszawa
~Map98 / 2020-07-26 11:34
Ocena: 1.00 / 5
Serdecznie nie polecam korzystania z usług UPC, od dawna moja rodzina z nich korzysta, nie było żadnych problemów. Pojawiły się dopiero nie dawno, brak internetu prawie całodobowy od marca, z czego dostęp do internetu jest mi bardzo potrzebny ze względu na pracę. Po kontaktowaniu się z obsługą klienta jedyne, jakie można było uzyskać odpowiedzi to cały czas coś innego- uważam, że jest to brak szacunku w stosunku do klienta, aby takie rzeczy miały miejsce. Niby najlepsza firma z dostawą do internetu a wcale tego nie widać. Obsługa również w ogóle niepomocna cały czas mówiąca co innego i zmieniająca zdanie. Niestety, ale nie chcę być dużej klientką UPC. Gorąco nie polecam jej Państwu. Nikt nie traktuje w niej klientów poważnie. Zawiodłam się na nich, z przykrością muszę poinformować.
ZaletyŻadne
WadyCałodobowy brak internetu, zła obsługa klienta niepomagająca, wysokie ceny.