Chamstwo i niekompetencja konsultantów. Kasowanie reklamacji. Zmiana danych dostępowych do panelu Moje UPC na dane obcej osoby czyli przekazanie w obce ręce dostępu do tego panelu więc i możliwości zmiany zakresu umowy. Brak merytorycznych odpowiedzi na reklamacje. Dno.
ZaletyBrak.
MiejscowośćWarszawa
~RPM / 2020-12-15 19:26
Ocena: 5.00 / 5
500 Mb/s chodzi w spped test 498 na WiFi w 5Ghz.
Tv z bez zarzutów Replay tv fajna opcja na przewijanie reklam.
Zamówiłem u przedstawiciela , miły i uprzejmy, nie jak na infolinii.
Na razie nie zawodzi od 4 miesięcy.
Podsumowanie: Małe kruczki kosztowały nas przynajmniej dodatkowo 310zł
Podpisanie umowy z UPC wiążę się ogromną ilością małych kruczków te na które ja trafiłem:
1. pakiet hbo go oraz pakiet bezpieczeństwa na start (razem 30zł miesięcznie). Nie można odmówić przy zawarciu umowy. Można odłączyć po podpisaniu umowy, ale pierwszy koszt zostanie naliczony(30zł), mimo informacji, że okres próbny jest darmowy. Mimo, iż jest opcja odłączenia pakietów przez internet to nie działa. Jeśli ktoś wybrał tą opcję to przy następnym rachunku zobaczy kolejne +30zł. Trzeba zadzwonić na infolinię, gdzie dopiero pracownik ręcznie wyłączy pakiety.
2. Infolinia. Miałem sytuacje gdy spędziłem ponad godzinę na infolinii, ponieważ każdy przekierowywał mnie z jednego działu na drugi. Ostatecznie zostałam poinformowany błędnie za co później zapłaciłem(200zł). Każdy pracownik mówi co innego. Pracownicy nie wykazują chęci pomocy. Pracownicy podają nierzetelne informacje, sprzeczne ze sobą nawzajem.
3.Zwrot sprzętu. UPC informuje, że należy oddać modem (np w inpost, sami to proponują w sms`ie) w ciągu 5 dni. Mimo wysyłki w czasie UPC poinformowało, że paczka doszła 2tygodnie po czasie. I naliczają karę 50 zł
4.Kolejne kruczki w regulaminie: Sytuacja wygląda tak. Mam umowę na 2lata. Przez koronawirusa musiałem zmienić miejsce zamieszkania na inne. Pytałem na infolinii, czy jest możliwość zmiany pod podany adres. Nie, ponieważ nie ma tam światłowodów. Ok, czy jest możliwość zmiany na mobilny czy coś? Nie ma, jest tylko dla firm. Umowa została na podanym adresie, a my płaciliśmy tak jak było w umowie. Po pół roku właściciel mieszkania w którym wcześniej mieszkaliśmy też założył internet pod podanym adresem przez co bez naszej wiedzy nasza umowa została zerwana, a co w związku z tym kara 3000zł, bo dłużej rozmowie 200zł
Zaletybrak
Wadykruczki
MiejscowośćBrzeg
~kto28 / 2020-12-14 07:47
Ocena: 1.75 / 5
UPC nie wywiązuje się z umowy dotyczącej szybkości transferu. Poza ty wszystko wskazuje na to, że blokuje lub mocno spowalnia połączenia VPN. - Napisałem "pytanie", dalej już będzie skarga - z informacją do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Zobaczymy, co będzie dalej???
ZaletyDziała
WadyWszystkie cechy monopolisty
MiejscowośćVPN
~ela / 2020-12-13 21:55
Ocena: 1.00 / 5
Internet chodzi wolniej niż w darmowym aero2!!!! UPC OSZUSTWO!!! Nie reagują na skargi!!!!!!!!!! Nie daj się nabrać!
Zaletybrak
WadyKasę biorą nie wywiązują się z umowy, nie reagują na uwagi i skargi
MiejscowośćWarszawa
~Jan / 2020-12-11 22:10
Ocena: 1.00 / 5
Witam internet światłowody UPC porażka.Mieszkanie 50 m w pokoju obok brak internetu . Tak że będę zwracać to gówno.Nie polecam
ZaletyMały pilot do Tv
WadyBrak sygnału wifi
MiejscowośćGdańsk
~Marioo / 2020-12-10 17:44
Ocena: 1.00 / 5
internet w upc???chyba te ciule nie wiedzą co to jest,nonstop nie działa.Wielkie państwo z biura obsługi nie mają pojęcia nawet co robią tam
Zaletybrak,syf totalny
Wadywszystko
MiejscowośćŻory
~tomahawk / 2020-12-10 05:24
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia to kpina! Wradne babsko, zmanierowane nie udzieliła konkretnej pomocy w rozwiązaniu problemu a mianowicie błędnym przelaniu pieniędzy na ich konto, wmawiając mi, że nie wie czy ona rozmawia ze mną czy kimś innym...???? Że co??? I odesłała mnie do punktu obsługi klienta, żebym sobie tam wyjaśniał. W dobie pandemii gdzie wszystko można obecnie załatwić zdalnie to wredne babsko jest oderwane od rzeczywistości. Korzystałem z ich usług 12 lat i już nigdy więcej nie będę!!! Dno to mało powiedziane!
ZaletyBrak
WadyKompletny brak zalet. Chamstwo i prostactwo
MiejscowośćToruń
~Darek / 2020-12-09 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Mama z chorobą Alzheimera podpisała umowę z UPC. Sprzedali jej wszystko, co dało się sprzedać.
Nie pozwalają na odstąpienie od umowy, mimo przedłożonych dokumentów lekarskich potwierdzających
chorobę, która nie pozwala na oglądanie telewizji. Internet !? Nigdy nie umiała korzystać.
"Ludzki" operator.
Zaletybrak
Wadybrak rozsądku, elastyczności.
MiejscowośćZielona Góra
~d4ntr4g / 2020-12-08 21:19
Ocena: 4.00 / 5
Używam od dawna connect boxa, miał mi niby pomóc z sygnałem (nie pomógł) ale niech jest. Komp PC, łącze mam 0,5Gb/s i tyle wyciągam na wi-fi przez żelbetonową ścianę. Co prawda na początku była porażka. Na infolinii wciskali jak zwykle ciemnotę nie posiadając za bardzo wiedzy w tym temacie chyba.
Szybkim remedium było kupienie porządnej karty sieciowej z antenką wi-fi :) w moim przypadku ASUS PCE-AC56 802.11ac Network Adapter i oczywiście dobrze ją skonfigurować.
Mój laptop z jakąś biedną kartą sieciową nie posiadającą nawet 20% opcji co powyższa max wyciąga ~240Mb/s
Sieć puszczona na 5Ghz cudów na 2GHz nie oczekujcie za duży szum w świecie.
Zaletystały sygnał bez zakłóceń, łącze jak w umowie
Wadyczasem trzeba zrobić reset dekodera lub c.boxa :) ogólnie brak
MiejscowośćSosnowiec
~Anna / 2020-12-08 19:17
Ocena: 1.75 / 5
Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości problem by otwierać strony. Chcąc sprawdzić prędkość internetu-jest to niemożliwe ze względu na przekroczony czas otwarcia strony.Masakra-nie polecam UPC-oferują więcej a nie są w stanie zapewnić tego co jest w umowie.U mnie szybkość internetu działa tragicznie -ostatni pomiar to : pobr.39,6 a wysył.19,5 -sukces bo nie raz pomiary są odpowiednio : 6,3 i 11 .To nie godne polecenia.
Zaletybrak
WadyNiezgodność z umową dot.prędkości internetu
MiejscowośćStarogard Gdański
~krzysztof / 2020-12-08 19:02
Ocena: 1.50 / 5
NIE POLECAM Brak profesjonalizmu wobec klienta, częste awarie, długi termin oczekiwania technika, technik na awarie przychodzi bez podstawowych narzędzi, kontakt z infolinią bardzo trudny
Zaletynie ma
Wadyawarie, trudny kontakt infolinią
Miejscowośćkraków
~Norbert / 2020-12-07 22:19
Ocena: 2.25 / 5
Obsługa dno. NIE MOZNA SIE DODZWONIĆ. ANJAK SIE DODZWOJIE TO POZIOM POJIŻEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
ZaletyBrak
WadyObsługa, brak kompetentnych pracownikow.
MiejscowośćWarszawa
~Pastor / 2020-12-07 12:37
Ocena: 1.75 / 5
UPC- krótko chamska obsługa klienta, ograniczenia szybkości nawet gdy płacisz bez podania przyczyn,wyłudzanie pieniędzy za usługi po kilka razy za tę samą.
Zaletybrak
Wadywadą jest że taka firma istnieje
MiejscowośćCzęstochowa
~niezadowolony klient upc / 2020-12-03 21:26
Ocena: 3.00 / 5
Jakim cudem ta firma jeszcze działa, przy tylu uzasadnionych skargach i reklamacjach. Usługi za które trzeba płacić nie ma praktycznie. Technicy wizytują moje mieszkanie średnio co 2 dzień, tyle samo interwencji telefonicznych. Obsługa klienta nieprzemęczona i znerwicowana. Jak ktoś chce podpisać lub przedłużyć umowę z tą firmą zdecydowanie odradzam, chyba że ma duzo pieniedzy i nerwy ze stali. Zdecydowanie odradzam upc.
ZaletyBrak
WadyBrak zakonkraktowanej usługi
MiejscowośćSzczecin
~MR / 2020-12-02 20:21
Ocena: 2.33 / 5
Jestem nowym klientem. Już chcę zakńczyć umowę. Rwie film i Cyfrowy Polsat. Słaby zasięg wi-fi. PIerwsza firma od 20 lat- po lokalnej, małej i porażka. NIe polecam.
MiejscowośćTrzebień koło Bolesławca
~Stanislaw / 2020-12-01 00:02
Ocena: 1.00 / 5
wszystko dobrze jak sie placi i krzysta z uslugi.Ja w swoim biurze zakonczylem dzialalnosc,rozwiazalem umowe po ok.10 latach.Odeslalem ruter,ktory mialem zainstalowany.
Obecnie otrzymuje nakaz zaplaty za ruter wyskosci370 zl,bo ustalono ze ruter posiada inny numer
i typ.Mialem trzy przeprowadzki i serwisanci podlaczali ruter, ja jedynie sprawdzalem, czy
internet dziala. Moze ich manipulacje? Chcialem zaznaczyc ,ze nie rozumie ze po tylu latach oplacania na koniec tak traktuje sie juz bylego klijenta
~Agnieszka / 2020-11-30 19:44
Ocena: 1.25 / 5
Ciekawie dbają o nowych klientów. Osoba, która miała mi podłączyć modem nie przyjechała, nie da sie połączyć z nikim z infolni, a ja nawet jeszcze nie podpisałam umowy... no i raczej nie podpisze.
~Przemo / 2020-11-27 20:08
Ocena: 1.75 / 5
Internet na umowie do 300 a w rzeczywistości od 60 do 90 dramat.