MiejscowośćWarszawa
strona 74 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~M. / 2021-02-26 17:47
DNO totalne. Specjalne przyjechalam pod adres z umowy gdzie mial byc wymieniony router. Przyjechalam na marne, stracilam 2 godziny marznac i czekajac i oczywiscie jic nie zostalo zalatwione. Firma nawet nie ma jak pomoc bo technicy sa podwylonawcami. Zenada. -
-
~NiezadowolonyKlient / 2021-02-25 20:45
Bardzo zła obsługa klienta, brak kompetencji i przeszkolenia. Ciągłe nieprawidłowości w naliczeniach opłat, dodatkowe koszty. Wypowiedzenie umowy obarczone wysokimi kosztami „wirtualnych” promocji. ODRADZAM! ZaletyBrakWadyNaliczanie opłat, obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
~kismet / 2021-02-25 15:53
Oferta ciekawa, internet póki co działa (z drobnymi wyjątkami podczas pandemii). Mam sugestię mimo wszystko - proponuję popracować nad stroną moje upc, ponieważ działanie doprowadza człowieka do poziomu arcywściekłości. Chcesz zapłacić rachunek to strona raz działa a raz nie, z naciskiem na NIE DZIAŁA. Może rachunki też zacznę płacić w ten sposób? Raz tak a raz nie. MiejscowośćZielona Góra -
~cknin / 2021-02-25 13:48
Panuje tam permanentny bałagan i chaos, który przypomina bredzenie w malignie. Ta firma istnieje tylko dlatego, że często nie ma innej alternatywy. Brak słów... ZaletyBo są.Wadysame wady.MiejscowośćGdynia -
~PASTOR / 2021-02-24 11:46
szczebrzeszyniak ty trolu z UPC pieniądze ci zwrócili he he he rozwiązałem z nimi umowę przed czasem nie jestem parobkiem by tyrać na złodziei i oszustów jestem wolnym dumnym POLAKIEM. ZaletyZEROWadyKŁAMSTWO,ZŁODZIEJSTWO ,PROSTACTWO.OCENA ZERO BEZWZGLĘDNEMiejscowośćKORZYSTAŁEM -
~Zadowolony Klient / 2021-02-24 11:13
Polecam, światłowód szybki że japierdole, awarie naprawiane do kilku minut max MiejscowośćWrocław -
~MARCIN / 2021-02-23 10:14
Historia krótka - od 3 lat użytkowałem UPC. Umowa wygasła, a ja od tygodnia nie mogę skontakować się z nikim w sprawie jje przedłużenia na lepszych warunkach. Oszuści, naciągacze i ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA. Za każdym razem, kiedy dział techniczny słyszy, z czym dzwonie, UWAGA - ROZŁĄCZA SIĘ W BEZCZELNY SPOSÓB. ZaletyZEROWadyWSZYSTKOMiejscowośćWARSZAWA -
~jaro / 2021-02-22 18:33
Niezawody, obsługa w callcenter na nawyzszym poziomie, dbają o klienta, polecam Miejscowośćchorzów -
-
~KAZDAN63 / 2021-02-20 20:48
500/30 Mb/s
Po roku czasu bez większych uwag. 600/300 Mb/s za 60 zł byłoby "ideałem"!
https://photos.app.goo.gl/3tDMc53TP5PZLpK9AZaletyZgodnie z umową.WadyPrędkość wysyłania.MiejscowośćRZESZÓW -
~jan / 2021-02-19 22:40
Z ofeowanej w umowie prędkości 300 Mb/s faktycznie 45 góra 50 Mb/s w miesiącu jak pojawi się prędkośc 150 mb/s na 3-4 dni to można to nazwać szczęściem. ZaletyJestWadypowolnyMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Mateusz nick:jakubekkk / 2021-02-19 09:00
Nie polecam nikomu internetu z upc.Caly czas sie zacina, ma bardzo duzo błedów ZaletyNie ma żadnych zaletWadyMa bardzo duzo wad, Nic nie dziala poprawnieMiejscowośćBydgoszcz -
~elo / 2021-02-18 14:10
Nie polecam, internet ciągle muli i się zacisna, zwiększenie prędkości i wizyta technika nic nie przyniosła. MiejscowośćJaworzno -
~Marek / 2021-02-17 15:33
Jestem starym klientem dlatego nie przysluguja mi zadne znizki -gdy prosilem o rozszerzenie umowy chciano mi naliczyc bajonskie sumy-nie polecam!!! ZaletyZadnychWadyWszystkie mozliweMiejscowośćKrakow -
~Witek / 2021-02-12 20:21
UPC customer experience:
problem od kilku tygodni :
- niestabilny internet , kilka razy dziennie znika sygnał (ja, żona pracujemy on-line , video-konferencje non stop, córka - nauka zdalna + egzaminy on-line (studentka)
-płacę za 1gb/s mam od kilku tygodni po kablu 80-90 mb/s , wifi przy routerze między 30-90 mb/s
- zapłaciłem 1 300 zł za "niestandardowy montaż" wykonany zreszt ą przez technika UPC (chciałem uniknąć argumentacji typu " instalację zrobił ktoś inny więc nie działa")
Piątek 05/02 - BOK UPC zapewnia mnie, że w poniedziałek 08/02 18:00-21:00 będzie technik (pomny doświadczeń : prosze aby technik miał sprawnego laptopa/ narzędzia niezbędne do diagnozy "szybkiego" 1gb łącza , UPC - jasne , oczywiście .
- Poniedziałek 08/02 ok. 18:00 Technik UPC - sorry zepsuło mi się auto - siła wyższa nie dojadę (sic?)
Kolejna wizyta 10/02 (miała być 18:-21:00 przyjmują jako taką, ale potwierdzenie sms 15:00 - 18:00 - myślę ok , ważne że przyjadą , zmieniamy godziny ustalonych video -konferencji (przepraszając kilkanaście osób za zmianę)
- 10/02 ok 15:00 "Technik " UPC dzwoni - sorka nie ma sensu żeby przyjeżdżał , bo pan ma łącze 1gb/s a, ja mam latopa z 2009 i nie można nim zdiagnozować takiego łącza (sic!).... ale nowe przyszły tylko jeszcze nie odebrałem (he, he dobre nie ?)
- dzwonię reklamuję - jasne, sorry itp , rozumiemy , przepraszamy etc. Nowa wizyta kompetentnego, z właściwymi narzędziami "technika" UPC (3-ia w tym tygodniu ) będzie technik UPC 18:00-20:00 w Piątek 12/02.
Uwaga: 19:45 Sms z UPC "Technik właśnie wyruszył" , drugi sms od "technika" 19:30 (15 min przed sms z UPC , że technik właśnie wyruszył") że ni ma dalej sprzętu i bez sensu jest przyjeżdzać .....ZaletybrakWadyprzerażająco słaby serwis techniczny, niestabilne połączenie, 10% wartości umownej szybkości łącza (w umowie 1 Gb/s - realnie poniżej 100 mb/sMiejscowośćWarszawa- mokotów -
~Mario / 2021-02-11 20:32
Ostatnio coraz gorzej. Nie utrzymują nawet parametrów szacunkowych. ZaletyŁatwa dostępność.MiejscowośćKraków -
~kaszanixxxxx / 2021-02-10 18:25
gram sobie w grę komputerową a tu nagle 500 pingu i utrata połącze nia mam ofertę 1000 mb na sekundę i psia jucha mam średnio 20 i płace 200 zł nie opłaca się nie polecam. -
-
~T0M4S7 / 2021-02-10 00:08
Codzienne rozłączenia z internetem, chwilowe braki dostępu. ZaletyCenaWadyCała resztaMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~STANISŁAW / 2021-02-05 11:29
Od 2009 zawarłem umowę z firmą UPC na świadczenie usług internetu. Przez cały okres umowy byłem rzetelnym płatnikiem. Rzetelność nie była jednak domeną firmy UPC. W ciągu ostatnich lat świadczenie usług przez UPC wyraźnie się pogorszyło. Stary ruter i notorycznie zrywanie sygnału czy w ogóle brak sygnału było nagminne. Od początku 2019 bardzo słaba jakość usług, powodowała moje interwencje. Moje monity telefoniczne wskazujące na słaby sygnał i konieczną wymianę przestarzałego modemu były bez odpowiedzi .Także próby powiadamiania przez internet nie dawały żadnych efektów, zawiłości w nawiązaniu kontaktu w celu złożenia reklamacji były i są celowe, a takie utrudnianie było typowym dla monopolisty jakim jest UPC . W związku z tym , że UPC nie realizował wymaganej umową usługi , rozwiązałem umowę. MiejscowośćKRAKÓW -
~Rłonaldo / 2021-02-04 22:49
Witam,
na umowie 500 mGps - rzeczywistość 90.... fakt czasem bywa i więcej ale tak na 20% czasu korzystania. Pracuję z domu i już kilka razy musiałem zbierać zabawki i zapinać do biura bo (ta-da ) Internetu nie było.
W dzisiejszych czasach UPC to Upośledzona Parszywa Ciemnota
niestety stabilność łącza to jakiś żart
Obsługa klienta to fakt rosyjska ruletka gadzie na 90% kończy się strzałem w głowę.
Czekam do zakończenia umowy i ciao UPS
Złodziejski badziew z kłamliwą i robiącą z człowieka idiotę pomoc ze strony UPC.
Generalnie wszystko inne jest lepsze .MiejscowośćChorzów -
~NIEPOLECAM / 2021-02-04 19:48
Chciałam zrezygnować z sieci w listopadzie 2020 ( ponieważ zmieniałam adres zamieszkania i nie miałam możliwości przeniesienia usługi), usłyszałam od konsultanta że moja umowa kończy się 11 lutego 2021 i jeśli zerwę umowę wcześniej to zapłacę karę w wysokości 180zł. Polecono mi abym złożyła rezygnację i zaznaczyła że wypowiedzenie ma nastąpić z końcem trwania umowy. Tak też uczyniłam i przez 2 miesiące opłacałam abonament za usługę której nie użytkowałam. 4 lutego dostałam od smsa że w wyniku zerwania promocji abonamentu została mi naliczona kara w wysokości 180 zł. Zadzwoniłam więc do konsultanta i okazało się że na wcześniejszy adres który zamieszkałam wprowadzili się inni lokatorzy którzy wykupili usługę od tego dostawcy i w związku tym rozwiązano moją umowę oraz naliczono na mnie karę. Dostawca zerwał ze mną umowę i w wyniku tego naliczył na mnie karę za zerwanie umowy...ABSURD!!!
Przez 2 miesiące opłacałam usługę zgodnie z wypowiedzeniem i dodatkowo naliczyli mi karę której mieli nie doliczyć, z tytułu tego że opłacałam abonament do końca czasu trwania umowy....ZŁODZIEJE, OSZUŚCI...
Nie chcę nawet myśleć co by było jeżeli miałabym umowę ważną dłużej niż do lutego , np jeszcze dwa lata, nie chce nawet wiedzieć jaka byłaby wtedy kara... ZŁODZIEJE OSZUŚCI
Podczas rozmowy z konsultantem odnośnie naliczonej kary dowiedziałam się że w przypadku rezygnacji z usługi moim OBOWIĄZKIEM JEST PRZENIEŚĆ USŁUGĘ NA INNY ADRES LUB ZROBIĆ CESJĘ, WHAT??????!!!!! Takie słowa świadczą o tym że w takim wypadku nie mam prawa zrezygnować z usługi wgl, ŻART..
Abstarchując od tego że naliczanie kary w przypadku wypowiedzenia umowy już jest nie dopuszczalne i nie działa to tak u innych dostawców.
Dodatkowo kiedy składałam wypowiedzenie dowiedziałam się że od 2 lat mam naliczą opłatę za telefon stacjonarny którego nie posiadam i wynosi ona 10 zł miesięcznie, czyli naciągnięto mnie na 240 zł dodatkowo. ZŁODZIEJE , OSZUŚCI
1 GWIAZDKA TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!!!!
NIE POLECAM
OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, NACIĄGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
FATALNY DOSTAWCA INTERNETU, OSZUST!!!!!!!!!!WadyFatalne, niedopuszczalne warunki zerwania umowy
Naciąganie na usługi z których się nie korzystaMiejscowośćWarszawa
strona 74 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »