MiejscowośćWarszawa
strona 74 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »
-
~Klient / 2021-03-10 23:12
DRAMAT- proponują usługi na próbę, później ciężko je wyłączyć, a dodatkowo pobierają sobie za nie opłaty. Jestem nowym klientem i już wiem ze umowy nie przedłużę. Tak beznadziejnego dostawcy usług jeszcze nie było mi dane spotkać.. -
-
~Yarsoon / 2021-03-10 18:33
Od dwóch miesięcy mam 1 giga i śmiga to aż miło oczywiście po kablu idzie po 980 po wifi w zależności od kompa ale dochodzi do 350 i to w pokoju obok. ZaletySzybkośćWadyJak narazie przerwa na kilka minut tylko raz poza tym brakMiejscowośćZąbki -
~Mateusz / 2021-03-09 09:28
Po ponad roku użytkowania internetu dostarczanego przez UPC w samym środku Krakowa mogę stwierdzić że 500Mbps istnieje tylko na papierze, w rzeczywistości możecie liczyć na ok 50-100 przy dobrych wiatrach. Beznadziejna rzeczywista prędkość transferu, wiele przerw w dostawie internetu, podczas pracy z domu trzeba się liczyć nawet z trudnością w porozumieniu się przez Teams. Kontakt z UPC kiepski.
Podsumowując gówniane usługi które świadczy UPC można porównać do radiówki na wsi z przed 10 lat i to przy sygnale zasłanianym przez drzewa podczas deszczu - dramat... przesada w porównaniu jest naprawdę niewielka. Nie polecam - jeżeli macie wybór bierzcie wszystko tylko nie UPC.ZaletyJeżeli skończy się wam pakiet internetu w telefonie możecie skorzystać z UPC...WadyInternet od UPCMiejscowośćKraków -
~Andrzej / 2021-03-02 21:56
Internet UPC wi fi mozna porownac do ferrari z ograniczeniem predkosci do 30 km/godz. Brak pomocy przy ciaglych awariach. Gdy maja oddzwonic nigdy tego nie robią. Umawiasz sie na wizyty technika zmieniaja termin bez twojej zgody. Skladasz skarge nie odpowiadają ZaletyBrakWadyBrak pomocy przy awariach. Dwa tygodnie bez telewizji z winy UPCMiejscowośćLublin -
~Martyna / 2021-02-28 22:35
Dramat. Nie dość, że podnieśli opłaty bez mojej zgody to od momentu zgłoszenia reklamacji internet praktycznie nie działa. Nie polecam nikomu. MiejscowośćBydgoszcz -
~iiii / 2021-02-27 00:47
omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem.omijać szerokim gestem. -
~M. / 2021-02-26 17:47
DNO totalne. Specjalne przyjechalam pod adres z umowy gdzie mial byc wymieniony router. Przyjechalam na marne, stracilam 2 godziny marznac i czekajac i oczywiscie jic nie zostalo zalatwione. Firma nawet nie ma jak pomoc bo technicy sa podwylonawcami. Zenada. MiejscowośćWarszawa -
~NiezadowolonyKlient / 2021-02-25 20:45
Bardzo zła obsługa klienta, brak kompetencji i przeszkolenia. Ciągłe nieprawidłowości w naliczeniach opłat, dodatkowe koszty. Wypowiedzenie umowy obarczone wysokimi kosztami „wirtualnych” promocji. ODRADZAM! ZaletyBrakWadyNaliczanie opłat, obsługa klientaMiejscowośćWrocław -
-
~kismet / 2021-02-25 15:53
Oferta ciekawa, internet póki co działa (z drobnymi wyjątkami podczas pandemii). Mam sugestię mimo wszystko - proponuję popracować nad stroną moje upc, ponieważ działanie doprowadza człowieka do poziomu arcywściekłości. Chcesz zapłacić rachunek to strona raz działa a raz nie, z naciskiem na NIE DZIAŁA. Może rachunki też zacznę płacić w ten sposób? Raz tak a raz nie. MiejscowośćZielona Góra -
~cknin / 2021-02-25 13:48
Panuje tam permanentny bałagan i chaos, który przypomina bredzenie w malignie. Ta firma istnieje tylko dlatego, że często nie ma innej alternatywy. Brak słów... ZaletyBo są.Wadysame wady.MiejscowośćGdynia -
~PASTOR / 2021-02-24 11:46
szczebrzeszyniak ty trolu z UPC pieniądze ci zwrócili he he he rozwiązałem z nimi umowę przed czasem nie jestem parobkiem by tyrać na złodziei i oszustów jestem wolnym dumnym POLAKIEM. ZaletyZEROWadyKŁAMSTWO,ZŁODZIEJSTWO ,PROSTACTWO.OCENA ZERO BEZWZGLĘDNEMiejscowośćKORZYSTAŁEM -
~Zadowolony Klient / 2021-02-24 11:13
Polecam, światłowód szybki że japierdole, awarie naprawiane do kilku minut max MiejscowośćWrocław -
~MARCIN / 2021-02-23 10:14
Historia krótka - od 3 lat użytkowałem UPC. Umowa wygasła, a ja od tygodnia nie mogę skontakować się z nikim w sprawie jje przedłużenia na lepszych warunkach. Oszuści, naciągacze i ZERO SZACUNKU DLA KLIENTA. Za każdym razem, kiedy dział techniczny słyszy, z czym dzwonie, UWAGA - ROZŁĄCZA SIĘ W BEZCZELNY SPOSÓB. ZaletyZEROWadyWSZYSTKOMiejscowośćWARSZAWA -
~jaro / 2021-02-22 18:33
Niezawody, obsługa w callcenter na nawyzszym poziomie, dbają o klienta, polecam Miejscowośćchorzów -
~KAZDAN63 / 2021-02-20 20:48
500/30 Mb/s
Po roku czasu bez większych uwag. 600/300 Mb/s za 60 zł byłoby "ideałem"!
https://photos.app.goo.gl/3tDMc53TP5PZLpK9AZaletyZgodnie z umową.WadyPrędkość wysyłania.MiejscowośćRZESZÓW -
~jan / 2021-02-19 22:40
Z ofeowanej w umowie prędkości 300 Mb/s faktycznie 45 góra 50 Mb/s w miesiącu jak pojawi się prędkośc 150 mb/s na 3-4 dni to można to nazwać szczęściem. ZaletyJestWadypowolnyMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
-
~Mateusz nick:jakubekkk / 2021-02-19 09:00
Nie polecam nikomu internetu z upc.Caly czas sie zacina, ma bardzo duzo błedów ZaletyNie ma żadnych zaletWadyMa bardzo duzo wad, Nic nie dziala poprawnieMiejscowośćBydgoszcz -
~elo / 2021-02-18 14:10
Nie polecam, internet ciągle muli i się zacisna, zwiększenie prędkości i wizyta technika nic nie przyniosła. MiejscowośćJaworzno -
~Marek / 2021-02-17 15:33
Jestem starym klientem dlatego nie przysluguja mi zadne znizki -gdy prosilem o rozszerzenie umowy chciano mi naliczyc bajonskie sumy-nie polecam!!! ZaletyZadnychWadyWszystkie mozliweMiejscowośćKrakow -
~Witek / 2021-02-12 20:21
UPC customer experience:
problem od kilku tygodni :
- niestabilny internet , kilka razy dziennie znika sygnał (ja, żona pracujemy on-line , video-konferencje non stop, córka - nauka zdalna + egzaminy on-line (studentka)
-płacę za 1gb/s mam od kilku tygodni po kablu 80-90 mb/s , wifi przy routerze między 30-90 mb/s
- zapłaciłem 1 300 zł za "niestandardowy montaż" wykonany zreszt ą przez technika UPC (chciałem uniknąć argumentacji typu " instalację zrobił ktoś inny więc nie działa")
Piątek 05/02 - BOK UPC zapewnia mnie, że w poniedziałek 08/02 18:00-21:00 będzie technik (pomny doświadczeń : prosze aby technik miał sprawnego laptopa/ narzędzia niezbędne do diagnozy "szybkiego" 1gb łącza , UPC - jasne , oczywiście .
- Poniedziałek 08/02 ok. 18:00 Technik UPC - sorry zepsuło mi się auto - siła wyższa nie dojadę (sic?)
Kolejna wizyta 10/02 (miała być 18:-21:00 przyjmują jako taką, ale potwierdzenie sms 15:00 - 18:00 - myślę ok , ważne że przyjadą , zmieniamy godziny ustalonych video -konferencji (przepraszając kilkanaście osób za zmianę)
- 10/02 ok 15:00 "Technik " UPC dzwoni - sorka nie ma sensu żeby przyjeżdżał , bo pan ma łącze 1gb/s a, ja mam latopa z 2009 i nie można nim zdiagnozować takiego łącza (sic!).... ale nowe przyszły tylko jeszcze nie odebrałem (he, he dobre nie ?)
- dzwonię reklamuję - jasne, sorry itp , rozumiemy , przepraszamy etc. Nowa wizyta kompetentnego, z właściwymi narzędziami "technika" UPC (3-ia w tym tygodniu ) będzie technik UPC 18:00-20:00 w Piątek 12/02.
Uwaga: 19:45 Sms z UPC "Technik właśnie wyruszył" , drugi sms od "technika" 19:30 (15 min przed sms z UPC , że technik właśnie wyruszył") że ni ma dalej sprzętu i bez sensu jest przyjeżdzać .....ZaletybrakWadyprzerażająco słaby serwis techniczny, niestabilne połączenie, 10% wartości umownej szybkości łącza (w umowie 1 Gb/s - realnie poniżej 100 mb/sMiejscowośćWarszawa- mokotów
strona 74 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 72
- 73
- 74
- 75
- 76
- nastepna »