MiejscowośćWroclaw
strona 70 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~Piotr / 2021-06-11 06:56
Katastrofalna jakoś (non stop awarie internetu) katastrofalna obsługa klienta (już sama nazwa "obsługa klienta " w tej firmie to żart( -
-
~KlientUPC / 2021-06-10 10:49
Cały czas przerywa, internet jest coraz wolniejszy (ale mówią, że coś zmieniali i jest szybszy), jak nam się zepsuł całkowicie na kilka dni (wszyscy w domu na home office) powiedzieli, se tak, tam jest coś nie tak z kablem (nawet nie w mieszkaniu tylko gdzieś poza budynkiem) ale teraz nie naprawią bo pandemia. Mam problem z odtwarzaniem filmików na yt. Cały czas płacę te same pieniądze, za produkt, który nie działa. Czas zrezygnować z usług tej firmy. -
~Pimpon / 2021-06-09 21:41
Witam
Po wielu latach rozstałam się z trudem z UPC.ufff. w skrócie na koniec okazali się bandyckim złodziejami. Również łamią RODO. Szukają znajomych i rodziny i wysyłają smsy, maile.w szoku jestem.Poza tym za kilka miesięcy musiałam im dla świętego spokoju darmo zapłacić. Obłęd.Nie polecam.Ciesze się,że w końcu od nich uciekłam.WadyCiągły brak internetuMiejscowośćDęby Brzozowe -
~Adam GD / 2021-06-09 16:18
Szajs jakich mało... w tej chwili zlikwidowano możliwość połączenia się z pomocą techniczną, firma funduje nam możliwość rozmowy z automatem który stwierdza że usługa za którą płacimy nie działa i tyle.... tak wygląda usługa posprzedażowa w tej firmie (gratuluję)... natomiast NIESPODZIANKA... kiedy automat poinformujemy, że chcemy zakupić nowe usługi to pod dwóch dzwonkach znajdzie się konsultant... czyli nowy klient zostanie obsłużony, a ten który już podpisał i płaci za usługi... umową może się podetrzeć... on jest tylko od płacenia. Tak wygląda prawda na temat jakości usług UPC... zakup usługi po 10 sekundach możesz rozmawiać z konsultantem... reklamacja... ja czekam już pół godziny na połączenie z konsultantem... ZaletyBRAKWadyserwis, stabilność usługi, jakość nagrywarkiMiejscowośćGdańsk -
~emek / 2021-06-09 15:17
Jako stary użytkownik UPC czyli ten gorszy sort Polaków bez nowych umów uważam że ta firma się zmieniła w przeciągu roku jeszcze wcześniej było w miarę ok oczywiście cena chora nie adekwatna to starej umowy no ale tak jak wspomniałem stary użytkownik to gorszy sort i bydło
Podsumowując cena bandycka awarie 2 razy w miesiącu naprawa często trwa 24h moze ich kiedyś oleje i nie będę wysyłał im pieniędzyZaletyNa chwilę obecną nie maWadyBandycka cena
stary klient to zwykły śmieć traktowany jak gównoMiejscowośćGryfino -
~Błażej / 2021-06-09 15:01
Najgorszy internet, nie da się nic robić na komputerze, obyście zbankrutowali. ZaletyNie maWadyCałe UPC to jedna wielka wadaMiejscowośćGdańsk -
~Agata / 2021-06-08 14:43
Ogólnie wszystko fajnie działa, czasami dostaje komunikat, że są jakieś pracę w moim terenie i słabiej działa co potrafi irytować, bo dość często się to zdarza. Jeżeli chodzi o tv to pilot nie wiadomo czemu przestaje działać... Promocje dla stałych klientów są słabe ale i tak nie jest drogo MiejscowośćWarszawa -
~Monika / 2021-06-08 14:42
Od 10.30 nie mam Internetu telewizji i telefonu . Pracuję zdalnie. Szefowa wydzwania za ile będę dostępna. awarie miala byc usunięta do 14.30 . Cza już minął i nadal nic. Jestem potwornie zawiedziona MiejscowośćSosnowiec -
-
~meloman / 2021-06-07 09:38
Jestem związany z tą firmą od wielu lat. Niestety dbałość o klienta jest na ostatnim miejscu. Awarii uległ router, który zakłócał całą sieć. Przyszli panowie z UPC odłączyli i kazali się umówić z serwisem na wymianę routera pozostawiając mnie na prawie tydzień bez internetu. Nie było tłumaczenia, że jeśli jest zepsuty z WINY UPC to można to było usunąć na miejscu. NIE DA SIĘ!!!!!!!! SKANDAL NIE POLECAM TEJ FIRMY ABSOLUTNIE!!!!!!! MiejscowośćSosnowiec -
~Barbara / 2021-06-06 17:31
Kilkanaście razy w ciągu dnia brak internetu. Zgłaszałam wielokrotnie.Owszem pomoc techniczna bardzo miła. Ale co z tego? Powinien ktoś przyjść i zobaczyć jaka jest przyczyna. Teraz już nie zgłaszam, tylko czekam, kiedy umowa się skończy i pożegnam UPC. ZaletyzeroWadyciągły brak internetu.MiejscowośćGdynia -
~kojak / 2021-06-05 12:11
Zdecydowanie nie polecam. Prędkość usługi internetowej pozostawia wiele do życzenia, najgorzej jest jednak z niezawodnością. Od dwóch tygodni połączenie wielokrotnie(10< razy) przerywa na czas do pół godziny - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony usługodawcy. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie się na płatną(!) infolinię, na której odczeka się około dziesięciu minut i konsultant zaleci zresetowanie modemu(!). MiejscowośćWrocław -
~UPC FAN / 2021-06-04 22:50
UPC to jest jedno wielkie G, internet jest tak ujowy ze nie mam pytan na 2 wifi które generuje ruter 1 sie wyłącza co chwile i nie można sie z nim połączyc ( ten lepszy ma do 170mb na wifi) po resecie rutera dzial do 3 dni potem znowy wszystko sie sypie, jedynie na kablu dziala jak nalezy, konsultant powiedzial ze nie gwarantuja sily na WIFI NO XD I KEKW gdzie mialem miec to minimum 70 mb a srednio jest z 10 ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćlublin -
~Mirosław / 2021-06-04 09:03
Lekceważenie klienta i naciąganie na rachunek. Konsultanci umawiają się na kontakt ze swojej strony, ale oczywiście nie oddzwaniają. MiejscowośćRadom -
~narzekacz / 2021-06-02 21:13
Miałem prędkość 400 a teraz podwyższyłem na 600. Niestety nic się nie zmieniło mam w rzeczywistości od 260 do 380. Katastrofa. ZaletyPrzysłali fachowca co stwierdził że wszystko jest okWadyprędkość zakupiona 600 a w rzeczywistości 260 do 380MiejscowośćBydgoszcz -
~upcfanboy123 / 2021-06-02 15:38
wszystko co u nich jest działa odwrotnie do tego jak powinno. ZaletybrakWadyinternet
infolinia
obsługa
cena
fachowcyMiejscowośćKraków -
~Aleksander / 2021-05-30 19:18
nie ma to jak grać w gry/przeglądać yt na internecie z komórki, bo upc nie jest w stanie zapewnić stałego łącza przez dłużej niż 40 minut, serdecznie nie polecam... ZaletybrakMiejscowośćWrocław -
-
~Iwona / 2021-05-28 16:58
Różne firmy oferujące usługi nauczyły nas że przed sprzedażą jest słodko, lukier i miłe słówka. Przy rezygnacji po okresie umowy zazwyczaj tak sympatycznie nie jest. W przypadku pana Romualda Formickiego Starszego Doradcy Klienta z Krakowa ta naganna reguła nie działa.
Jest wspaniałym doradcą i zawsze służy pomocą . Po kilku latach mojego korzystania z usług UPC miałam problemy z rozliczeniem się z UPC ( błąd formalny).
Niezawodny pan Romuald Formicki pomagał tak samo życzliwie i profesjonalnie jak przy zakupie usług. Nastraja to życzliwie do firmy i gwarantuje w przyszłości korzystanie z usług UPC. Mając takich wspaniałych doradców klienta, UPC może konkurować z każdym. Klient zawsze pamięta sposób w jaki jest obsługiwany i traktowany. Ja też pamiętam.
DZIEKUJE Panie Romualdzie.MiejscowośćKraków -
~acocieto / 2021-05-28 10:20
Internet potrafi zrobić cosplay jezusa po podłączeniu kolejnego urządzenia po kablu ethernet Zaletydziała dobrze ping nie przekracza 10Wadyrobi cosplay jezusa -
~Król / 2021-05-26 21:19
Tragedia, nie polecam, ping lata od 90 do 5000 pog ZaletyNie maWadyIstniejąMiejscowośćPoznań -
~Artmarus / 2021-05-25 18:34
Okropne podejście do klienta. Jak już nim jesteś to możesz liczyć tylko na gorsze traktowanie i olewanie ze strony UPC.
Jeśli tylko możesz to omijaj szerokim łukiem.WadyObsługa, podejście do klienta.MiejscowośćWrocław
strona 70 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »