MiejscowośćSosnowiec
strona 70 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~meloman / 2021-06-07 09:38
Jestem związany z tą firmą od wielu lat. Niestety dbałość o klienta jest na ostatnim miejscu. Awarii uległ router, który zakłócał całą sieć. Przyszli panowie z UPC odłączyli i kazali się umówić z serwisem na wymianę routera pozostawiając mnie na prawie tydzień bez internetu. Nie było tłumaczenia, że jeśli jest zepsuty z WINY UPC to można to było usunąć na miejscu. NIE DA SIĘ!!!!!!!! SKANDAL NIE POLECAM TEJ FIRMY ABSOLUTNIE!!!!!!! -
-
~Barbara / 2021-06-06 17:31
Kilkanaście razy w ciągu dnia brak internetu. Zgłaszałam wielokrotnie.Owszem pomoc techniczna bardzo miła. Ale co z tego? Powinien ktoś przyjść i zobaczyć jaka jest przyczyna. Teraz już nie zgłaszam, tylko czekam, kiedy umowa się skończy i pożegnam UPC. ZaletyzeroWadyciągły brak internetu.MiejscowośćGdynia -
~kojak / 2021-06-05 12:11
Zdecydowanie nie polecam. Prędkość usługi internetowej pozostawia wiele do życzenia, najgorzej jest jednak z niezawodnością. Od dwóch tygodni połączenie wielokrotnie(10< razy) przerywa na czas do pół godziny - brak jakiejkolwiek reakcji ze strony usługodawcy. Jedynym rozwiązaniem jest połączenie się na płatną(!) infolinię, na której odczeka się około dziesięciu minut i konsultant zaleci zresetowanie modemu(!). MiejscowośćWrocław -
~UPC FAN / 2021-06-04 22:50
UPC to jest jedno wielkie G, internet jest tak ujowy ze nie mam pytan na 2 wifi które generuje ruter 1 sie wyłącza co chwile i nie można sie z nim połączyc ( ten lepszy ma do 170mb na wifi) po resecie rutera dzial do 3 dni potem znowy wszystko sie sypie, jedynie na kablu dziala jak nalezy, konsultant powiedzial ze nie gwarantuja sily na WIFI NO XD I KEKW gdzie mialem miec to minimum 70 mb a srednio jest z 10 ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćlublin -
~Mirosław / 2021-06-04 09:03
Lekceważenie klienta i naciąganie na rachunek. Konsultanci umawiają się na kontakt ze swojej strony, ale oczywiście nie oddzwaniają. MiejscowośćRadom -
~narzekacz / 2021-06-02 21:13
Miałem prędkość 400 a teraz podwyższyłem na 600. Niestety nic się nie zmieniło mam w rzeczywistości od 260 do 380. Katastrofa. ZaletyPrzysłali fachowca co stwierdził że wszystko jest okWadyprędkość zakupiona 600 a w rzeczywistości 260 do 380MiejscowośćBydgoszcz -
~upcfanboy123 / 2021-06-02 15:38
wszystko co u nich jest działa odwrotnie do tego jak powinno. ZaletybrakWadyinternet
infolinia
obsługa
cena
fachowcyMiejscowośćKraków -
~Aleksander / 2021-05-30 19:18
nie ma to jak grać w gry/przeglądać yt na internecie z komórki, bo upc nie jest w stanie zapewnić stałego łącza przez dłużej niż 40 minut, serdecznie nie polecam... ZaletybrakMiejscowośćWrocław -
-
~Iwona / 2021-05-28 16:58
Różne firmy oferujące usługi nauczyły nas że przed sprzedażą jest słodko, lukier i miłe słówka. Przy rezygnacji po okresie umowy zazwyczaj tak sympatycznie nie jest. W przypadku pana Romualda Formickiego Starszego Doradcy Klienta z Krakowa ta naganna reguła nie działa.
Jest wspaniałym doradcą i zawsze służy pomocą . Po kilku latach mojego korzystania z usług UPC miałam problemy z rozliczeniem się z UPC ( błąd formalny).
Niezawodny pan Romuald Formicki pomagał tak samo życzliwie i profesjonalnie jak przy zakupie usług. Nastraja to życzliwie do firmy i gwarantuje w przyszłości korzystanie z usług UPC. Mając takich wspaniałych doradców klienta, UPC może konkurować z każdym. Klient zawsze pamięta sposób w jaki jest obsługiwany i traktowany. Ja też pamiętam.
DZIEKUJE Panie Romualdzie.MiejscowośćKraków -
~acocieto / 2021-05-28 10:20
Internet potrafi zrobić cosplay jezusa po podłączeniu kolejnego urządzenia po kablu ethernet Zaletydziała dobrze ping nie przekracza 10Wadyrobi cosplay jezusa -
~Król / 2021-05-26 21:19
Tragedia, nie polecam, ping lata od 90 do 5000 pog ZaletyNie maWadyIstniejąMiejscowośćPoznań -
~Artmarus / 2021-05-25 18:34
Okropne podejście do klienta. Jak już nim jesteś to możesz liczyć tylko na gorsze traktowanie i olewanie ze strony UPC.
Jeśli tylko możesz to omijaj szerokim łukiem.WadyObsługa, podejście do klienta.MiejscowośćWrocław -
~user5352 / 2021-05-25 18:25
Absolutnie nie polecam, chyba że jesteś masochistą. Mam internet od ok. 3 miesięcy. Problemy zaczęły się krótko po montażu. Przerywa kilka-kilkanaście razy dziennie. Calle, filmy. Czasami tylko na kilka sekund, czasami na >10 minut. Sprawdzam logi na 2 komputerach i oba to potwierdzają. W międzyczasie miałam u siebie 2 techników, żaden nie rozwiązał problemu. Mieszkam w Warszawie, niekoniecznie "na końcu świata", co mogłoby takie problemy przynajmniej w małej części usprawiedliwiać.
Ale najlepsze było dzisiaj. Miałam ważne spotkanie i w najważniejszym momencie wywaliło mnie z internetu. Dopiero po 10 minutach się znowu połączył. Dzwonię na infolinię, pani mi mówi, że "muszę korzystać z kabla, wifi działać nie musi". A na moją sugestię, żeby przysłali technika: "technik kosztuje, zapłaci pani?". No jasne, bo przecież to ja mam problem, nie oni.
Koszmarna, koszmarna firma. Będę walczyła o zakończenie dwuletniej umowy po 4 miesiącach. Jeśli się nie zgodzą, poproszę o pomoc prawnika.ZaletyZeroWadyPatrz opisMiejscowośćWarszawa -
~Aleksander / 2021-05-25 00:06
Gorąco nie polecam, mam dwa abonamenty w dwóch domach tylko dla tego że w czasie covid nie mam wyboru. Gdy tylko będzie to możliwe zrezygnuję. W jednym i drugim przypadku ciągle awarie, żeby dodzwonić się do działu obsługi trzeba mieć anielską cierpliwość, umówieni technicy nie przyjeżdżają, a w call centre walą glupa że nie wiedzą o co chodzi. Sredni czas naprawy 2 dni średnia ilość zerwanych połączeń 3 dziennie. ZaletyJest.WadyObsługa, serwis, ciągle awarie, prędkość przesyłu o 0 do 300 (zmienna) przy usłudze 500MbpsMiejscowośćWarszawa -
~Kolo / 2021-05-24 16:56
Nie polecam. Umowy 24 miesiące kto to widział w tych czasach na tak długie zawieranie umów. ZaletyBrakWadyWszystko od ceny poprzez szacunek dla klienta. Dno,dnaMiejscowośćWrześnia -
~ciastek222 / 2021-05-23 13:36
miało być 300mbs a jest 20 i ciągłe awarie nie polecam ZaletybrakWadywolny internet,ciągłe awarie ,słaby suportMiejscowośćCiechanów -
-
~zirytowany / 2021-05-22 20:53
Parametry - nie oceniam
Cena - Zważywszy jakość usług (kiedyś dobra, teraz katastrofalna) zdecydowanie za wysoka.
Obsługa klienta - ocena ambiwalentna. Bardzo uprzejmi i (wydawałoby się) szukający rozwiązań konsultanci. Zerowy (ostatnie tygodnie) efekt kontaktów.
Niezawodność - Kiedyś nawet była. Teraz pojęcia "niezawodność" i "upc" są skrajnie odległe.ZaletyKiedyś były.MiejscowośćLublin -
~Iza / 2021-05-22 12:24
Internet w Warszawie. w umowie UPC zapewnia 300 mb/s. W realu po wi-fi prędkość od 70 do 150 mb/s w porywach. Nie polecam. Zaletytrudno powiedziećWadybrak stabilnościMiejscowośćWarszawa -
~ela / 2021-05-19 21:59
oszuści, prędkość internetu 30 zamiast 500 warszawa starówka ZaletybrakWadyprędkość, częste rozłączanie, przerwyMiejscowośćwarszawa -
~Karolina / 2021-05-18 09:18
To jest już cyrk. Od kilku dni codziennie kilkugodzinne przerwy w dostawie internetu. Szybkość internetu na przestrzeni czasu także spadła, w przeciwieństwie do ceny :) Pracuję zdalnie, w tym momencie mam ograniczone źródło dochodu przez brak regularnego dostępu do sieci. ZaletyKompletnie nie znajduję.MiejscowośćWarszawa
strona 70 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »