MiejscowośćSiemianowice Śląskie
strona 69 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Stanisław / 2021-06-28 20:30
Ta firma to porażka zgłaszam awarie - spalony zasilacz do dekodera a na serwisanta trzeba czekać min 1 tydzień. Ja w tym czasie jestem na urlopie więc za 2 tygodnie. I jak nowy dekoder to 10 PLN do rachunku. Proszę o kontakt z przełożonym to otrzymuje informację że mogę zgłosić reklamację i na odpowiedź czekać 28 dni. To jest chyba jakaś kpina, mają za dużo klientów i pieniędzy to już o klienta nie muszą dbać. Tylko tak dalej i oby wszyscy klienci odeszli do innych operatorów. -
-
~Moris / 2021-06-27 08:31
Po wymianie rutera na nowy szybszy same problemy z internetem , brak usług lub mocno obniżony transfer ,brak internetu po kablu .Mimo posiadania gwarancji S L A 6 h wizyta serwisanta za 2 dni żenada podejście do klienta nie zgodnie z umowa . Zamian zamówisz usługi od UPC dobrze to przemysł jak kupujesz usługi to super a potem martw sie sam . WadyBrak zrozumienia problemuMiejscowośćSopot -
~Adriana / 2021-06-25 17:14
W UPC nie traktują ludzi poważnie. 22 czerwca 2021 zgłosiłam problem z internetem, coś nie tak z routerem. Na 25 czerwca umówiono wizytę serwisanta, niestety pół godziny przed wizytą otrzymałam smsa, że mój internet działa bez zarzutu i wizyta została odwołana. Po mojej interwencji na infolinii otrzymałam nowy termin wizyty na 1 lipca. Świetnie po prostu. Bez jakiegokolwiek kontaktu odwołują wizytę i mają klienta gdzieś. Nie podoba mi się polityka firmy!!! Lepiej traktują nowych klientów, a o stałych nie dbają. MiejscowośćGdańsk -
~lee / 2021-06-24 20:38
dzialal przez pol roku po tym czasie maja wyj na klienta, dookola za to pojawilo sie mnostwo polaczen upc free wifi itd. Wieczorem internet jest tak wolny ze wywyala co chwile. MAsakra rezygnuje jak tylko uruchomie stare osiedlowe polaczenie. Nie wiem czy rodzialaja to na kolejne osoby czy jak ale z kazdym miesiacem coraz wiecej problemow i w sumie powod mnie nie obchodzi. -
~sunny / 2021-06-24 16:57
beznadzieja, po prostu beznadzieja
_____________[_][][[[[[[[]]]]|Miejscowośćwroclaw -
~P / 2021-06-24 16:40
Internet UPC to istna kpina, tak złej usługi nigdy nie widziałem. Połączenie zrywa co kilka minut, obsługa klienta jakby w ogóle nie istniała i do tego strasznie problematyczne warunki odstąpienia umowy. NIE POLECAM! ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćSopot -
~Zbyszek / 2021-06-24 15:15
Internet jak działa to wszystko ok. Jak ulegnie awarii to obsluga techniczna leci w kulki. Doprosić sie o technika jest ciezko w koncu 2 h przed umowiona wizyta zmieniaja plany i przekladaja na nowy termin, ydzien pozniej. Nie polecam. -
~Leszek / 2021-06-24 11:27
UPC ostatnio wyłudza niechciane uslugi jest to podobna metoda jak na fałszywego wnuczka bo u ludzi strasznych. Mnie wcisneli telefon komórkowy 90-letnim moim Teścia pakiet sportowy.
WSTYD droga wielce zasłużona Firmo.WadyChamskie wciskanie usługMiejscowośćWarszawa -
-
~Tomasz / 2021-06-24 10:36
Mam internet 1Gbps, a nigdy nie miałem prędkości >500 Mbps. Ok, więcej nie potrzebuję, ale ...
Jakość telewizja internetowa - byle jaka (duże opóźnienia ok. 15-20 sekund), ale z tym się liczyłem). Raz, dwa razy w tygodniu muszę resetować router (podobno porządny na stałe IP) lub boxy do odbioru tel.int. bo na ekrania wywala jakiś błąd łączności (WiFi działa).ZaletyObsługa, niezawodność internetu, oferta.WadyPrędkość transmisji danych w porównaniu z zakupionym pakietem. Telewizja internetowa - chyba muszą jeszcze doskonalić tę usługę - duże opóźnienia, częste kłopoty z łącznością z serwerami TV.MiejscowośćSzczecin -
~Kuba / 2021-06-24 10:16
Dno i wodorosty, mam przyjemnosc drugiej wspolpracy z firma UPC, gdyz wynajalem kolejne mieszkanie juz niestety podpiete do sieci i jestem w stanie stwierdzic, ze jest to najgorszy dostepny dostawca uslug w Polsce. Internet osiaga kilka razy dziennie predkosc bliska 0. Nie jest to wyjatek, dzieje sie tak wlasciwie codziennie, placac 70zl za usluge, jestescie w stanie znalezc firme, ktorej bedzie zalezec na kliencie, a nie to GOWNO ;d MiejscowośćWarszawa -
~Jacek / 2021-06-22 22:35
Mam nowe 4 k. Tragedia. Ciagle się rozłącza, zanika sygnał nie tylko tv ale co gorsze internet na kompie podpiętym bezpośrednio pod modem. Żona ma ciagle żal ze wymieniłem stary dekoder na nowy ( ja osioł zachciało się ). Jak tak dalej będzie to wracam do starego dekodera albo do widzenia bez żalu. Pretensji nie mam chyba ze do siebie. Jacek z Krakowa stary odbiorca UPC. Pozdrawiam ZaletyBardzo sympatyczna pani w punkcie obsługi na Kluczborskiej i tyle.WadyZrywanie tv i internetuMiejscowośćKraków -
~Mr / 2021-06-22 22:32
Nędzna jakość uslug. Internet zrywa , czasem nie da się wcale korzystać. Infolinia mówi że jest ok ZaletyFaktura na czasWadyNawet za takie g. trzeba słono płacićMiejscowośćWarszawa -
~Lukasz D / 2021-06-22 13:23
Bardzo nisko oceniam UPC, od ponad 3 miesiecy problem z ich sprzętem(przerywa połączenie, transfer spada do 2-6%), nawet po wymianie na wazon dalej jest ten sam problem. Wcześniej tłumaczyli, że ze względu na obciążenie sieci, mam zaniżony transfer(o prawie 90%). Transfer mieli zagwarantować max 300mb, a min 180. aby utrzymać transfer w okolicy 180 otrzymywałem ,coraz to mocniejsze modemy i tyle. Ich konsultant w momencie gdy się spytałem czy mają już jakieś rozwiązanie tego problemu , bo od ponad 3 miesięcy tylko zmieniają modem i internet coraz to gorzej działa, odparł, że to mój problem.
Najlepszy był konsultant, który dzwonił w sprawie przedłużenia oferty. Chciałem kontynuację tego pakietu. Koszt wzrósł o 50zł i wtedy tłumaczyła to tym, że wszystkie koszta rosną. Po odwiedzinach serwisanta i porównaniu ze starą umową, okazało się, że pakiety się zmieniły i dodatkowo dorzucili mi nr tel(w ramach promocji za którą ja miałbym płacić).
MiejscowośćKraków -
~Bogusław / 2021-06-21 19:26
Prędość jest bardzo słaba. Nie można nawet korzystać z wszystkich funkcji na koncie (prędkość przesyłu). WadyPrędkośćMiejscowośćTychy -
~i've had it / 2021-06-20 13:12
Słabej jakości usługa i dbanie o jej jakość również na niskim poziomie. Zaczęło się od niezamontowania tv podczas montowania światłowodu. Musiałam sobie później zamówić Pana oddzielnie i dopłacić, bo “z reklamacjami to wie Pani, zależy na kogo się trafi”. Internet notorycznie się rozłącza lub zwalnia. Od kilku miesięcy nagle płacę 6 zł więcej, ponieważ UPC stwierdziło, że zwiększy mi prędkość, żebym była bardziej zadowolona z tej usługi najwyższej jakości, w związku z czym będę płacić więcej, chyba że sobie odwołam w wyznaczonym terminie (!). Wspaniała polityka wciskania ludziom kosztów. Współczuję wszystkim staruszkom, którzy nie ogarniają na tyle, żeby takiego maila przeczytać i zdążyć się wypisać. Od czasu rzekomego zwiększenia prędkości – jeszcze częstsze problemy z siecią. Po wykonaniu telefonu okazuje się, że jest za dużo modemów podpiętych do jednego sygnału i już mi Pan konfiguruje. Dlaczego nie jest to konfigurowane z automatu dla wszystkich użytkowników danego sygnału? Dziś drugi dzień siedzę bez Internetu. Wczoraj awaria, naprawiona o 21, dzisiaj jest znów, i znów planowany czas naprawy 21. NIE POLECAM NIKOMU!!! MiejscowośćWarszawa -
~maka12 / 2021-06-18 21:28
Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek miałem. Jak w ciągu dnia nie wywali przynajmniej raz internetu to świętość. Zdala od tego dostawcy internetu ZaletyNicWadyWszystko -
-
~Dawid / 2021-06-18 16:59
Co chwila coś się sypie, internet jest tylko na papierze, rozłączanie, spowolnienie do prędkości sprzed 20lat, brak jakiejkolwiek możliwości się dodzwoninia na infolinię czy serwis przez chat. Konsultanci wydzwaniają by ci wcisnąć kolejny kit za wydłużenie umowy do wieczności. Prędzej Polska wyjdzie z grupy niż nie będzie na co narzekac na UPC. ZaletyRachunek zawsze przyjdzie ci terminowoWadyBrakuje życia by wszystkie zliczyćMiejscowośćKatowice -
~Filipe strzela z luku / 2021-06-16 13:42
wycina czesto i nie da sie grac, wywalilo mnie 10 razy podczas clasha i nie wygralem finalu, oblusga ssie Zaletyszybki ale zalezy od humoruWadywszystko poza zaletami i nie ja za niego place esssaMiejscowośćPszuw city -
~Tomek / 2021-06-15 22:54
Szanowni Państwo,
nie polecam tej firmy, ponieważ firma jest nieuczciwa i sprzedaje długi firmom windykacyjnym nawet wtedy, jeśli nie jesteście dłużnikami, ale UPC tak sobie postanowiło. Miałem z UPC taki przypadek. Dowiedziałem się, że niby jestem coś winny firmie UPC dopiero jak zaczęła do mnie dzwonić firma windykacyjna - najpierw jedna, potem druga, aż w końcu sprawa wylądowała w sądzie. Oczywiście sprawę wygrałem (druga strona nawet nie przyszła na rozprawę), ale przy okazji dowiedziałem się, że UPC sprzedaje rzekome długi za 20% ich teoretycznej wartości.
Nigdy więcej nie podpiszę z UPC umowy, chyba, że mi za darmo dadzą internet/TV.
Unikajcie tego dziadostwa.Zaletyżadne - każda inna firma ma podobną ofertęWadyFirma ma w nosie klienta. Woli wytoczyć ciężkie działa w postaci firmy windykacyjnej niż wysłuchać klienta, który na koniec i tak miał rację (tylko nie każdy się zdecyduje, aby pójść do sądu)MiejscowośćWarszawa -
~Insta / 2021-06-15 15:29
Dno i 3 metry mułu.
Internet zrywa po 30-40 razy dziennie (nie przesadzam).
Nie wiem, jak mam pracować z domu, bo czasami to zwyczajnie mi już wstyd, jak podczas jednej wideokonferencji (albo i bez kamer), jako jedyny uczestnik, co chwile tracę łączność. Dramat.ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa
strona 69 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »