Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patryk / 2021-07-05 11:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Wybieranie terminu podłączenia usługi na stronie jest bez sensu, ponieważ i tak nikt nie bierze tego pod uwagę. W dniu realizacji montażu dowiaduje się, że nie ma wolnych terminów. Podłączenie UPC wiąże się z zabraniem urlopu...
    WadyZacofany system, opieszałość BOK, zlanie klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zuza / 2021-07-05 10:36
    Ocena: 3.33 / 5
    Okropna obsługa klienta, nie można się dodzwonić. Irytująca automatyczna asystentka, automatowi podajesz w jakiej sprawie dzwonisz, swój numer klienta, a po piętnastu minutach czekania i tak mało ogarniętemu konsultantowi podajesz wszystko od początku. Dodatkowo mają bałagan w dokumentach dotyczących klienta. Wszelkie sprawy dotyczące umowy lepiej od razu załatwiać z nimi drogą mailową, szkoda czasu na rozmowy telefoniczne. Uwaga również na oferty okresowe, zawierasz np. na dwa lata, przeprowadzasz się, w nowym miejscu UPC nie świadczy usług, nie ma technicznych możliwości przeniesienia usługi, a za umowę trzeba nadal płacić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Iwo / 2021-07-04 13:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Codziennke trace internet 1-2 razy na parę godzin mimo, że mieszkam niedaleko centrum na osiedlu tak rozwiniętym jak centrum. Opinie UPC pewnie są kupowane na 1 stronach po wpisaniu "UOC OPINIE", więc proszę się nie sugerować
    ZaletyNie ma
    Wady0 profesjonalności, niby są od internetu, ale jednak go nie dostarczają, żyją w epoce kamienia
    MiejscowośćKatowice
  • ~majowa / 2021-07-02 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Kategorycznie odradzam jakikolwiek kontakt z tą firmą. Umówiłam przez telefon usługę instalacji w przedziale godzinowym 9-11. Nikt się w tym czasie nie pojawił. Ponieważ nie miałam czasu czekać, skontaktowałam się z infolinią, że odwołuję wizytę. Osoba która odebrała potwierdziła, że przyjmuje do wiadomości rezygnację i przekazuje ją do firmy zewnętrznej, która miała dokonać instalacji. Pomimo tego, przed godz 12 pojawił się technik. Twierdził że do mnie dzwonił, ale ja żadnego telefonu ani sygnału na domofonie nie słyszałam. Pomijając, że żadnego przepraszam, nic kompletnie. Po wejściu do salonu, stwierdził że z przyczyn technicznych nie wykona instalacji. Jednocześnie był bardzo nadpobudliwy i mocno machał swoją skrzynką z narzędziami, do tego stopnia, że uderzył nią z całej siły w bok mojej szafy. Mieszkanie mam małe i ten pan powinien kontrolować to, co robi i jak się porusza. W rezultacie uderzenia bok szafy mam teraz pęknięty i widać wyraźnie ślad. Sprawę kieruję do miejskiego rzecznika praw konsumenta. Nie dość, że mam telewizor bez telewizji, to jeszcze w dodatku uszkodzoną szafę. A to, że mam w mieszkaniu okablowanie, można było zweryfikować już w trakcie pierwszej rozmowy na infolinii we środę.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2021-06-30 20:29
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem zadowolony z jakości internetu i usługi. Szkoda, że mam ukryte koszta, o których nie byłem poinformowany.
    MiejscowośćOpole
  • ~Piotr / 2021-06-28 21:45
    Ocena: 4.50 / 5
    w porządku sieć, choć błędów i czasowych przerw, głównie w nocy, ustrzec się nie udaje. Jak na stacjonarny - z tych co znam - powyżej średniej. 8,5 / 10
    Miejscowośćwrocław
  • ~tomsg / 2021-06-28 21:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Od pół roku prosiliśmy się z dwoma sąsiadami o podpięcie do UPC mimo wcześniej przygotowanej przez nas i na nasz koszt instalacji. Po pół roku z powodu braku porozumienia z infolinią UPC udało się poprzez znajomego zawiadomić bezpośrednio firmę Taurus o przygotowanej instalacji. Firma Taurus podłączyła nas (3 użytkowników) do skrzynki UPC znajdującej się na słupie. Przez 3 tygodnie dzwoniłem bezskutecznie do UPC z prośbą o podłączenie internetu. Co rozmowę otrzymywałem inne informacje. Dopiero po 3 tygodniach udało się uzyskać połączyć osobą, która poprowadziła sprawę do końca- Pan Rafał. Wcześniej każdy odbierający sprawdzał adres i mówił, że oddzwoni w następny dzień. Nikt nie oddzwaniał więc po 3 dniach dzwoniłem ponownie przez 3 tygodnie !!!!!. Niestety korporacja, poza infolinią nie ma innej możliwości kontaktu.
    ZaletyJakość internetu
    Wadykontakt z infolinią
    MiejscowośćBytom
  • ~Stanisław / 2021-06-28 20:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka zgłaszam awarie - spalony zasilacz do dekodera a na serwisanta trzeba czekać min 1 tydzień. Ja w tym czasie jestem na urlopie więc za 2 tygodnie. I jak nowy dekoder to 10 PLN do rachunku. Proszę o kontakt z przełożonym to otrzymuje informację że mogę zgłosić reklamację i na odpowiedź czekać 28 dni. To jest chyba jakaś kpina, mają za dużo klientów i pieniędzy to już o klienta nie muszą dbać. Tylko tak dalej i oby wszyscy klienci odeszli do innych operatorów.
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Moris / 2021-06-27 08:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Po wymianie rutera na nowy szybszy same problemy z internetem , brak usług lub mocno obniżony transfer ,brak internetu po kablu .Mimo posiadania gwarancji S L A 6 h wizyta serwisanta za 2 dni żenada podejście do klienta nie zgodnie z umowa . Zamian zamówisz usługi od UPC dobrze to przemysł jak kupujesz usługi to super a potem martw sie sam .
    WadyBrak zrozumienia problemu
    MiejscowośćSopot
  • ~Adriana / 2021-06-25 17:14
    Ocena: 1.00 / 5
    W UPC nie traktują ludzi poważnie. 22 czerwca 2021 zgłosiłam problem z internetem, coś nie tak z routerem. Na 25 czerwca umówiono wizytę serwisanta, niestety pół godziny przed wizytą otrzymałam smsa, że mój internet działa bez zarzutu i wizyta została odwołana. Po mojej interwencji na infolinii otrzymałam nowy termin wizyty na 1 lipca. Świetnie po prostu. Bez jakiegokolwiek kontaktu odwołują wizytę i mają klienta gdzieś. Nie podoba mi się polityka firmy!!! Lepiej traktują nowych klientów, a o stałych nie dbają.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~lee / 2021-06-24 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    dzialal przez pol roku po tym czasie maja wyj na klienta, dookola za to pojawilo sie mnostwo polaczen upc free wifi itd. Wieczorem internet jest tak wolny ze wywyala co chwile. MAsakra rezygnuje jak tylko uruchomie stare osiedlowe polaczenie. Nie wiem czy rodzialaja to na kolejne osoby czy jak ale z kazdym miesiacem coraz wiecej problemow i w sumie powod mnie nie obchodzi.
  • ~sunny / 2021-06-24 16:57
    Ocena: 1.00 / 5
    beznadzieja, po prostu beznadzieja
    _____________[_][][[[[[[[]]]]|
    Miejscowośćwroclaw
  • ~P / 2021-06-24 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet UPC to istna kpina, tak złej usługi nigdy nie widziałem. Połączenie zrywa co kilka minut, obsługa klienta jakby w ogóle nie istniała i do tego strasznie problematyczne warunki odstąpienia umowy. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćSopot
  • ~Zbyszek / 2021-06-24 15:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet jak działa to wszystko ok. Jak ulegnie awarii to obsluga techniczna leci w kulki. Doprosić sie o technika jest ciezko w koncu 2 h przed umowiona wizyta zmieniaja plany i przekladaja na nowy termin, ydzien pozniej. Nie polecam.
  • ~Leszek / 2021-06-24 11:27
    Ocena: 3.25 / 5
    UPC ostatnio wyłudza niechciane uslugi jest to podobna metoda jak na fałszywego wnuczka bo u ludzi strasznych. Mnie wcisneli telefon komórkowy 90-letnim moim Teścia pakiet sportowy.
    WSTYD droga wielce zasłużona Firmo.
    WadyChamskie wciskanie usług
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2021-06-24 10:36
    Ocena: 3.25 / 5
    Mam internet 1Gbps, a nigdy nie miałem prędkości >500 Mbps. Ok, więcej nie potrzebuję, ale ...
    Jakość telewizja internetowa - byle jaka (duże opóźnienia ok. 15-20 sekund), ale z tym się liczyłem). Raz, dwa razy w tygodniu muszę resetować router (podobno porządny na stałe IP) lub boxy do odbioru tel.int. bo na ekrania wywala jakiś błąd łączności (WiFi działa).
    ZaletyObsługa, niezawodność internetu, oferta.
    WadyPrędkość transmisji danych w porównaniu z zakupionym pakietem. Telewizja internetowa - chyba muszą jeszcze doskonalić tę usługę - duże opóźnienia, częste kłopoty z łącznością z serwerami TV.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Kuba / 2021-06-24 10:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno i wodorosty, mam przyjemnosc drugiej wspolpracy z firma UPC, gdyz wynajalem kolejne mieszkanie juz niestety podpiete do sieci i jestem w stanie stwierdzic, ze jest to najgorszy dostepny dostawca uslug w Polsce. Internet osiaga kilka razy dziennie predkosc bliska 0. Nie jest to wyjatek, dzieje sie tak wlasciwie codziennie, placac 70zl za usluge, jestescie w stanie znalezc firme, ktorej bedzie zalezec na kliencie, a nie to GOWNO ;d
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jacek / 2021-06-22 22:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam nowe 4 k. Tragedia. Ciagle się rozłącza, zanika sygnał nie tylko tv ale co gorsze internet na kompie podpiętym bezpośrednio pod modem. Żona ma ciagle żal ze wymieniłem stary dekoder na nowy ( ja osioł zachciało się ). Jak tak dalej będzie to wracam do starego dekodera albo do widzenia bez żalu. Pretensji nie mam chyba ze do siebie. Jacek z Krakowa stary odbiorca UPC. Pozdrawiam
    ZaletyBardzo sympatyczna pani w punkcie obsługi na Kluczborskiej i tyle.
    WadyZrywanie tv i internetu
    MiejscowośćKraków
  • ~Mr / 2021-06-22 22:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Nędzna jakość uslug. Internet zrywa , czasem nie da się wcale korzystać. Infolinia mówi że jest ok
    ZaletyFaktura na czas
    WadyNawet za takie g. trzeba słono płacić
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lukasz D / 2021-06-22 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nisko oceniam UPC, od ponad 3 miesiecy problem z ich sprzętem(przerywa połączenie, transfer spada do 2-6%), nawet po wymianie na wazon dalej jest ten sam problem. Wcześniej tłumaczyli, że ze względu na obciążenie sieci, mam zaniżony transfer(o prawie 90%). Transfer mieli zagwarantować max 300mb, a min 180. aby utrzymać transfer w okolicy 180 otrzymywałem ,coraz to mocniejsze modemy i tyle. Ich konsultant w momencie gdy się spytałem czy mają już jakieś rozwiązanie tego problemu , bo od ponad 3 miesięcy tylko zmieniają modem i internet coraz to gorzej działa, odparł, że to mój problem.
    Najlepszy był konsultant, który dzwonił w sprawie przedłużenia oferty. Chciałem kontynuację tego pakietu. Koszt wzrósł o 50zł i wtedy tłumaczyła to tym, że wszystkie koszta rosną. Po odwiedzinach serwisanta i porównaniu ze starą umową, okazało się, że pakiety się zmieniły i dodatkowo dorzucili mi nr tel(w ramach promocji za którą ja miałbym płacić).

    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266