Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony / 2021-09-02 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Chciałem założyć rodzicom internet. Dwa dni monter przekładał termin przyjazdu. Standardowa procedura 10 minut przed ustaloną godziną info o spóźnieniu lub jakiejś innej awarii. Za trzecim razem po 3 minutach stwierdził że nie podłączy, choć na klatce mają przyłącze. Co za fatalna obsługa, nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak chęci podłączenia. Za dużo klientów mają?
    MiejscowośćGliwice
  • ~dryyyyyyyy / 2021-08-31 16:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Po 12 latach użytkowania muszę stwierdzić że obsługa klienta po wypowiedzeniu umowy to zwykłe chamy. Mało tego jeszcze kilka razy dzwonili żeby dowiedzieć się dlaczego zrezygnowałem próbując mnie naciągnąć na nową umowę. W sytuacji gdy nie mam możliwości zwrotu sprzętu z przyczyn zdrowotnych i z przyczyn iż nie ma mnie po prostu w miejscu zamieszkania od roku doliczają karę 50zł za niezwrócenie sprzętu. Mimo iż przez prawie rok płaciłem im bez umowy 110zł/m (skończyła się) i po informacji że nie mam jak zwrócić sprzętu obsługa nie chce iść na kompromis w kwestii dogadania się. No nic, czekam na pozew i najwyżej spotkam się z nimi w sądzie. Wtedy wyjaśnimy czy nalezy im się opłata karna w co akurat wątpię. Przy okazji przypomnę że UOKIK nakłada na UPC co jakiś czas kary za naciąganie klientów. Proponują wtedy swoim klientom różne dodatki np dodatkowe kanały które akurat mnie nie interesowały bo jedynie HBO potrzebowałem dlatego miałem pakiet filmowy. Normalnie przez prawie 11 lat miałem od nich tylko internet.

    Nie polecam w ogóle telewizji. Mnóstwo reklam na każdym kanale. Kanały wykupione są pomieszane z kanałami których nie wykupiłem . Ogólnie mordęga z szukaniem. Jedynie internet polecam
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Jupc / 2021-08-31 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, jeśli musisz mieć stały ping, to blokuj ich numer oraz stronę l.
    ZaletyBrak
    WadyIstnienie firmy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Jan / 2021-08-30 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam bardzo przykre doświadczenia z tą firmą. Na infolini mówią jedno a dział windykacji co innego. Klient jest tylko do oszukania i płacenia za wszystko.
    Każda inna firma lepsza !
    WadyWyciąganie kasy za wszystko , oszukiwanie klienta na infolinii a potem branie od niego kasy .
    MiejscowośćKatowice
  • ~Henryk / 2021-08-29 21:35
    Ocena: 1.75 / 5
    W UPC jestem parę lat jak byłem w Warszawie to było wszystko okej z telewizją i Internetem. Jak się przeprowadziłem do Ząbek tak zaczęły się problemy z Internetem i z telewizją? Najlepszy pakiet TVN to musisz mieć 750 m/s Internet, który będzie przekazywał sygnał około 250 do 280 m/s a przy 300 m/s 123 lub poniżej 100 m/s a nie mówiąc o telewizji gdzie są zakłócenia ekranu gdzie obraz wpada w negatyw, Jakość 100% a jest nieraz 87% a siła, czyli sygnał jest najniżej jak mogą przesyłać to 62% a nieraz przy złych pagodach dochodzi siła 58%. A Warszawie gdzie mam tylko 8 kilometrów to jakoś sygnał, czyli siła dochodzi do 98%. A technicy, którzy przychodzili do mnie to twierdzili, że mają małą awarię, która trwa miesiącami a zakłócenia jak były w TV tak są negatywy a nieraz brak całkiem sygnału. A któregoś dni przyszedł technik i powiedział, że powinienem wezwać serwis to telewizora a komputer stacjonarny do naprawy i żeby mi dodali kartę sieciową, bo ta zła i wymienił dysk twardy na SSD i wymienił pamięć Ram z 4 na 8 ram. A jak wszystko zrobiłem i wydałem prawie 1500 zł to się dowiedziałem od technika żebym wszystko wyrzucił na złom a nowy laptop Leonowo oddał producentowi, bo to złom. A głupotę zrobiłem, bo chciałem mieć kanał telewizyjny, AMC i musiałem podpisać umowę na 2 lata jak bym chciał zrezygnować to mnie straszą sądem, bo to im wychodzi najlepiej strasząc ludzi karami pieniężnymi, ale wytrzymam i żegnaj UPC. A przez to będą robić na złość i będę miał zły odbiór i słaby sygnał internetowy, ale będę wszystko kopiował i na koniec założę im sprawę w sądzie. Jak zamówisz UPC to poczytaj opinie i wtedy będziesz wiedział, co masz robić?



    MiejscowośćZąbki
  • ~Michał / 2021-08-29 13:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia nikomu nie polecam. Brak internetu, telewizja zacina obraz. Warszawa Mokotów. Tragedia. DO tego wszystkiego nie zainteresowani problemem. Obsługa techniczna tragedia - brak. Odradzam. omijajcie duzym łukiem.
    ZaletyBRAK
    WadyJedna wielka Wada
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz / 2021-08-27 21:41
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC fałszywie reklamuje się jako "światłowód do domu". Nawet najlepszy abonament (1 Gbit "światłowodowy") daje opóźnienia w okolicy 50 ms - cały routing jest skonfigurowany tak że idzie przez Frankfurt. Stabilność też taka sobie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Katowiczanin / 2021-08-19 08:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Kilka razy dziennie mam przerwy w dostawie internetu. Obsługa klienta nie potrafi poradzić sobie z tym problemem.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adam / 2021-08-18 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak ktoś jest inteligentny ominie tą firmę szerokim łukiem kłamią mam awarie od trzech dni islysze co dzwonie inną godzinę podlonczenia do sieci naprawa narazie trwa trzeci dzień niemam internetu ani telewizji ale pałace teraz dzwonie od dwóch godzin i nie odbierają bo wiedzą kto dzwoni nagrałem wszystkie rozmowy z obsługą klienta zapewniająca że dziś napewno a jutro będzie czwarty dzień dlatego nie polecam tej firmy bo ani usługa ani ani przedstawiciele nie warta zachodu jak klient to frajer który ma płacić i milczeć
  • ~Klijent / 2021-08-18 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam na poczatku było ok ,ale po zamówieniu innego pakietu jest taka beznadzieja że szok za te pieniadzę.Brak internetu niejednkokrotnie obsluga nie istnieje osoby odpowiedzialne za serwis a jak juz sie dodzwonisz to brak konkretnej pomocy żenada.Ogólnie jak ktoś ma inną możliwość to polecam bo UPC to straszny chłam. O telewizji czy serwisie horizon go nawet nie pisze szkoda mojego czasu .
    Pozdrawiam upc.
  • ~Ania / 2021-08-16 20:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam Internetu, przerywa. MASAKRA jak ktoś zdalnie pracuje. Dziś przez 40 minut nie działał w trakcie mojej pracy zdalnej.
    MiejscowośćKraków
  • ~AZ / 2021-08-11 13:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie POLECAM! Firma działa na zasadzie naciągania, szczególnie starsze osoby - wcisną wszystko i to na 2 lata! Kiedy mama poszła zrezygnować z abonamentu - wcisnęli jej kolejny, podobno jeszcze lepszy i tańszy. Takie praktyki naciągania osób starszych powinny być karane z urzędu. Skandal.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Bodzio / 2021-08-10 22:21
    Ocena: 4.00 / 5
    Nie wiem czy coś pomoże ale napisze parę słów,myślę ze nie którzy z was się zgodzą z moją opinią , a mianowicie co o tym sądzicie. Jestem w UPC od paru lat i co nowa umowa to odbywała się automatycznie (2 Lata) ale odkąd przyszły nowe przepisy ze nie może się odbywać automatycznie i każdy usługodawca powinien napisać czy zadzwonić o nowej umowie to UPC nie zrobiło tego w moim przypadku tak właśnie było ,ale za to wzrósł abonament o 5 zł za to że nie przedłużyłem umowy z UPC pytam dlaczego mnie obciążyli z kosztami jeżeli to UPC miało się zgłosić do mnie i zaproponować nową usługę i podpisać nową umowę ze mną czy nawet zapytać się czy jeszcze chce dalej być w UPC ?.Ale pojechałem do najbliższej placówki i dowiedziałem ze taki jest przepis w umowie ze jak nie przedłużę to przechodzę po dwóch latach na umowę na czas nie określony i za to trzeba płacić miesięcznie 5 zł, to mówię sobie podpiszę nowa umowę bo nie ma się co kłócić bo to nic nie da i przynajmniej za oszczędzę 5 zł miesięcznie,i słuchajcie teraz musiałem dobrać do nowej umowy powiększony internet bo inaczej nie można plus opłata aktywacyjna 29,90 zł gdzie jak już pisałem jestem od lat w UPC i co ciekawe że żekomo na umowie już wiedzieli że za dwa lata będzie nowa decyzja rady ministrów ze nie bedzie automatycznej umowy psia kość i co sądzicie o tym ?
    Zaletydobra jakośc obrazu
    WadyPowtarzające się kanały ,MENU na dodatkowym dekoderze jak za czasów Comodore
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Pablo. / 2021-08-09 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam .. Wystarczy 1 cieńsza ściana i zaczynają się problemy z połączeniem . Strasznie słaby zasięg a router nie dawno wymieniany 'na nowy' ..
    ZaletyNie ma
    WadySłaby zasięg , słaba komunikacja i niski poziom obsługi klienta .
  • ~daniel / 2021-08-04 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam problem z siecią technik odwołany powiadomienie w kółko ze jesteśmy zajęci i proszę dzwonić między 8-23 o za godzinami otwartymi do tego kobita w upc do której dzwonisz ma twe dane osobowe udostępnione przez osoby trzecie i jeszcze próbuje cie naciągnąć na zapłatę za dobry modem bo im się nie chce ani technika przysłać bo prawdopodobnie kos się włamał na kompa nie polecam złodzieje i oszuści, i najlepsze bab na drugi dień wie że ty pisałeś o nich ładnie pewnie sami wpuscicli hakera
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
    Miejscowośćkraków
  • ~Aleksandra / 2021-08-02 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny Internet. Kłamstwo na kłamstwie!Co to za firma ?!I w jaki sposób nadal działa???odradzam wszystkim ! Najpierw mówią, że zwrócą kasę za nadpłatę, później, że juz sie nie da odkręcić i nadpłata poszła na poczet następnego miesiąca. Masakra !
    ZaletyBrak !!!!
    WadyBardzo nie miła obsługa telefoniczna
    MiejscowośćKraków
  • ~DROGA KLIENTKA / 2021-07-31 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta usługa po prostu nie działa, zrywa po kilku min. Pierwsza reklamacja i sms: monitoring nie wykazuje nieprawidłowości, wizyta technika odwołana". Druga reklamacja nieprzyjęta, bo "na monitoringu jest ok". Trzecia reklamacja, technik z laptopem usiłuje udowodnić, że skoro u niego "śmiga", to wina naszego sprzętu. Odstąpienie od umowy zignorowane, rezygnacja nieprzyjęta, list polecony, priorytet, ze zwrotką, leży na poczcie. Odłączony modem i dekoder też leżą u mnie i od tygodnia czekają na odpowiedź UPC na moją rezygnację. Drugi komplet dokumentów (odstąpienie od ostatniej umowy oraz rezygnacja z usług zostały złożone w BOK, a UPC przysyła maila: "drogi Kliencie, zainstaluj pakiet bezpieczeństwa", co dotyczy umowy, od której odstąpiłam. Jednym słowem ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadyten internet to tylko istnieje w umowie, fizycznie, niestety, nie. Obsługa fatalna, brak kontaktu, dzwonią tylko wtedy, gdy chcą wcisnąć "drogiemu klientowi" następną usługę. Klient to nie bezwolna owca i nie da się bez końca strzyc.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Łukasz / 2021-07-31 21:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnio ciągle problemy z utratą pakietów i że stabilnością łącza. Po umowie wieje od nich.
    WadyNiestabilny, długi czas naprawy usterek.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Były Użytkownik UPC / 2021-07-25 15:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 2012 roku. W 2020 kolejny raz przedłużyłem umowę i to był poważny błąd. Praca z domu w czasie pandemii gdy oczekuje się, że połączenie do Internetu będzie tak stabilne jak w biurze to niestety droga przez kłopoty i pełną ignorancję BOK UPC. Jestem informatykiem z wieloletnim stażem i pytania czy router jest włączony i czy mam dobrze skonfigurowany komputer staram się ominąć informując pracownika BOK na początku rozmowy. Główne problemy zgłaszane do zanik połączenia w warstwie sieciowej. Systematycznie zrywa połączenie pomimo że oczywiście router jest sprawny i widać MAC’a czyli standardowa odpowiedź sieciowca. Próba puszczenia PING’a na adres w internecie kończy się niepowodzeniem a po odzyskaniu sygnału w warstwie sieciowej dość długo trzeba czekać na serwery DNS czyli PING na nazwę domenową nadal nie działa. Niestety każdy telefon do BOK kończy się tym samym. Serwisant już nawet nie ukrywa, że problemy są a rozwiązanie jest zawsze to samo czyli restart routera. Ostatnio dowiedziałem się, że w umówie jest zapis o braku gwarancji dostępności połączenia z Internetem poprzez sygnał WiFi. Odrobinę mnie to zaskoczyło ale zadałem sobie trud i przejrzałem umowę i faktycznie jest tam taki zapis. Firma nie gwarantuje połączenia z Internetem poprzez WiFi w usłudze którą nazywa WiFi i chwali się jednym z najszybszych usług WiFi na rynku. Podłączyłem więc komputer do routera po kablu i niestety efekt jest ten sam. Gdy zażądałem rozmowy z przełożonym konsultanta dostałem to samo rozwiązanie czyli restart routera. Podczas jednej z rozmów zaproponowano mi sprzedaż szybszego internetu z nowym routerem i oczywiście kolejną umową na 2 lata. Ręce opadają ….
    Zaletydużo możliwości
    Wadyfatalna obsługa klienta, nieakceptowalna niestabilność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MP / 2021-07-23 21:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat. Zainstalowałem 1GB Internet oraz najszerszy pakiet tv . Czyli największy pakiet na rynku. Dekoder 4k. Modem giga box. Mój test trwał 3 dni . Na wszystkich urządzeniach mobilnych (laptop telefon z górnej półki) w domu Speed test pokazywał max od 150 do 300mb w pomieszczeniu z giga boxem. W innych pomieszczeniach od 50 do 100mb. Oczywiscie usłyszałem ze 1GB to tylko przez sztywny kabel a nie przez wifi itp... Jeśli to ma być super Internet to dziękuję bardzo .... Odstapiłem od umowy i odesłałem cały sprzęt . Po 3 dniach dramatu miałem dość...
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266