Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Slawek / 2021-11-24 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu i telewizji przez 7 dni .Obsługa nie potrafi pomóc.Tecnnik przyjezdza I nie potrafi usunąć usterki.Nie polecam
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Janusz / 2021-11-24 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Od chwili podpisania nowej umowy na internet o prędkości 750 MB/s i telewizji z dekoderem 4K rozpoczął się horror z internetem i odbiorem programów telewizyjnych. Mimo kilku wizyt serwisantów średnia prędkość internetu wynosi zaledwie 200 - 300 MB/s , a telewizor co jakiś czas się "buforuje". Od wieczornych godzin piątkowych do późnych godzin nocnych w niedzielę trudno zrozumieć treść oglądanych programów ze względu na "buforowanie" się telewizora.
    Poprzednio miałem dekoder Horizon i prędkość internetu 300 MB/s z których byłem bardzo zadowolony.
    MiejscowośćKielce
  • ~Aleksander / 2021-11-23 11:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zawieszał się od 2 tygodni co 15 min. Przyszedł monter coś podkręcił i jest sukces. Teraz zawiesza się co 41 min. Nie można korzystać z Amazon Prime Video, zrywa i zawiesza. Totalne dno, ale niestety umowa ważna jeszcze 1.5 roku. Na infolinii możesz posłuchać Prokopa, pogadać z botem i na końcu jak masz siłę z żywym człowiekiem (z zastrzeżeniem, że bot ma większą wiedzę niż laska z info). O tym żeby zmienili IPv6 na IPv4 dowiedziałem się oczywiście z netu, bo tam nikt nic nie wie.
    ZaletyProgramy tv są ok
    WadyKurna internet z upc to syf i porażka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roku / 2021-11-23 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jak zwykle UPC Ma wieczny problem z swoim Internetem co dzień muszę się uporać z komplikacjami z właśnie tą firmą jestem osobą publiczną zarabiam streamując i wiecznie mam problem z internetem wybierając właśnie UPC Z myślą o dobrym i szybkim Internecie to strasznie się zawiodłem.
    SERDECZNIE NIE POLECAM!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Alexander / 2021-11-22 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Most terrible service !! I waited for the installer twice and it didn't come twice! I wasted 2 days and there is no result
    MiejscowośćМосква
  • ~Wnerwiony / 2021-11-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku robią problemy,których nie chcą rozwiązać tylko krążą płacić za ich błędy. Po zakończeniu umowy przyszedł gość powiedział że zabiera co potrzebne resztę nam zostawia teraz za tą resztę chcą dodatkowe opłaty. Na innym mieszkaniu mam Internet Upc porażka a żeby się dodzwonić na infolinię godziny tracimy
  • ~ando / 2021-11-20 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z UPC zaczęły się w kwietniu, brak niektórych programów telewizyjnych zgłosiłem problem został "rozwiązany" zmniejszeniem rachunku na okres jednego miesiąca. Następny miesiąc do dziś (7 miesięcy) brak tych samych programów a usterki usuwają aktualizacją dekodera oczywiście nieskuteczną. W ostatnim okresie chciałem rozwiązać już umowę bo czując zmęczenie ciągłymi nieudanymi próbami rozwiązania problemu, chcą mnie ukarać sum ponad 3 tyś za przedterminowe rozwiązanie umowy która otrzymałem w "promocji" mając świadomość, że sami nie dotrzymują pełnej oferty zawartej w umowie. Ostatnio wysłali mi dwa rachunki każdy za to samo tylko z inną kwotą. Myślę, że w ostatnim czasie firma skierowała swoją uwagę nie na użytkownika ich usług a na przejęciu firmy. Zakładam, że założenia firmy są perfekcyjne ale firma to ludzie a jak ludzie to rutyna, widać korozje komunikacji między działami UPC. Zarząd UPC obdarzył zaufaniem swoich pracowników a wszystko działa wtedy gdy istniej kontrola, inaczej zaufanie poprzez brak zaufania. Każdemu który chce skorzystać z usług firmy muszę ostrzec, że kontakt telefoniczny czy mailowy (nie korzystajcie z ich komunikatora) bywa frustrujący, powtarzanie tego samego coraz to innej osobie może być męczące. Jak coś działa jest OK ale niech coś będzie nie tak, stracicie czas i zdrowie.
    Zaletyinternet i nie zamawiajcie nic więcej
    WadyEwidentny brak nadzoru i komunikacji miedzy działami, ludzie działają jak roboty pewnie płacą im za prace a nie za myślenie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zbig / 2021-11-18 20:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Dobrze już było, teraz po wykupieniu UPC przez PLAY będzie jak w PLAY czyli drogo, byle jak, na od..ol. Jednym słowem repolonizacja trwa i mamy nowy, dziadowski ład.
    Zawarłem umowę na 2 lata a po dwóch tygodniach zacząłem wydzwaniać do UPC bo coś mi nie pasowało w płatnościach. Mija mnie nie połączy nigdzie bo jej coś nie pasuje, to taka dziadowska nowość. Dobiłem się wreszcie do konsultanta i okazuje się że zawartą umowę anulowano!!! Coś niebywałego. Więc wszystko od nowa pod warunkiem wymiany dekodera. Przystałem, nie wiedząc jakie g..no zostanie mi wciśnięte. Flagowe urządzenie pod tytułem Media Box. Nie wiem, ale podejrzewam że to są urządzenia z jakiegoś second hand albo wręcz ze śmietnika. Uruchamia się toto pół godziny, pilot to jakiś zbędny nie działający dodatek, przepraszam działa ale klawiatura pod spodem wpisując jakieś głupoty i zwiecha gotowa. Znowu pół godziny jak toto wstanie. Odnaleźć kanały to sztuka tajemna a w ogóle intuicyjność obsługi tego czegoś nie do ogarnięcia.
    Teraz w PLAY-u będzie tylko gorzej. Nie dajcie się ludziska naciągać, trzeba poczekać dwa lata jak ten dziadowski ład przestanie sponsorować PLAY i wrócą zdrowe zasady biznesu. PLAY padnie szybciej niż to się komuś wydaje a pingwiny będą się turlały ze śmiechu. Czytając poniższe posty zyskuję potwierdzenie że tak będzie.
    Zaletyna chwile obecną już brak
    WadyMija podejmuje jedynie słuszne decyzje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2021-11-17 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Zadzwoniłem do UPC z chęcią zawarcia umowy 7 października, miał przyjść monter i wszystko załatwić, lecz o wyznaczonej godzinie nikt się nie pojawił. Zadzwoniłem do UPC z tą sprawą, powiedziano mi, że monter był (mimo, że się z nim w ogóle nie widziałem) i że jest wymagane podłączenie nowej instalacji internetowej a do tego potrzeby jest kosztorys, który miał być przygotowany na 21 października. UPC ani razu się ze mną nie kontaktowało tylko ja muszę się do nich dobijać. Jest już 17 listopada i nie mam ani internetu, kosztorysu czy nawet informacji kiedy on zostanie sporządzony. Na infolinii mówią, że nic się nie da zrobić oprócz wysłania ponaglenia (co robię 3 razy w tygodniu). Jestem studentem informatyki i internet jest moim narzędziem pracy i przez UPC nie mogę sprawnie się uczyć.
    Wady1. W obsłudze klienta powiedziano mi "Pierwszy raz widzę coś takiego"
    2. Montera nie widziałem, nawet nie zadzwonił
    3. Ani razu do mnie nie dzwonili
    4. Nie potrafią podać terminu wyznaczenia kosztorysu
    MiejscowośćLublin
  • ~szunaj23 / 2021-11-17 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wpisaniu adresu na stronie UPC celem sprawdzenia usług które pokazało że są dostępne podpisałem umowę z UPC i rozwiązałem z Orange . Po paru godzinach dostałem informację od UPC że nie świadczą usług pod moim adresem. Gratulacje !!!
    Zaletybrak
    Wady100%
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Krzysztof / 2021-11-16 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rachunek miał być 109zł po zmianie umowy a przysłali 259 i niepotrafią tego wytłumaczyć.Jakas masakra z internetem też wiecznie problem.A żeby się tam dodzwonić to wieczność a jak ktoś odbierze to nie potrafi rozwiązać problemu.Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyZero pojęcia
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~mb11 / 2021-11-16 18:45
    Ocena: 2.25 / 5
    UPC cały czas oszukuje na prędkościach z Internetu, umowa na 300 Mb/s w rzeczywistości 1 test:
    ledwo 41 Mb/s i pierdoły wypisują na swoich stronach: sprawdź kabel, sprawdź kartę sieciową itd... Sporadycznie się zdarza, że prędkość jest zgodna z umową, może raz na miesiąc jest taki dzień. Oszustwo i tyle.

    Kolejny test i prędkości nieco lepsze, ale też sporo zaniżone:
    Oczekiwana 300 Mb/s
    Rzeczywista 142 Mb/s
    Ocena połączenia
    Prędkość pobierania 20 Mb/s
    Prędkość wysyłania 29.6 Mb/s
    MiejscowośćWarszawa Bemowo
  • ~Wojnar / 2021-11-16 16:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Posiadam umowę z UPC na Internet i telewizję od 25.04.2018, w tym dniu przyjechał monter zainstalować mi sprzęt, podczas montażu miał jakieś problemy z jakością sygnału więc porozpinał mi przewody od telewizji naziemnej żeby z nich skorzystać lecz to nic nie pomogło, po długim szukaniu problemu stwierdził że więcej sygnału z tego nie wyciągnie i musi tak być, nie znam się na tym więc stwierdziłem duża firma gościu obeznany powinno być wszystko ok. Od początku trwania umowy mam problemy z tv i wolny Internet, kanały tv albo mrowią/ ścinają sie, lub po prostu raz są raz ich niema, Internet bardzo słabo chodził na na 500mb/s tłumaczyłem to sobie złą pogodą lub problemami technicznymi, dopiero znajomy znający się na rzeczy powiedział żebym zadzwonił do UPC bo jest coś nie tak.
    W dniu 09.07.2021 Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem, przyjęli zgłoszenie i umówili mnie z serwisantem.
    W dniu 14.07.2021 między 15:00 a 18:00 przyjechał pan i 2h szukał problemu u mnie na 8 piętrze oraz w skrzynce upc w piwnicy, po czym stwierdził że mam ponad połowę słabszy Internet i tv mi szwankuje ponieważ jest uszkodzony kabel gdzieś na klatce przed moim mieszkaniem i nic z tym nie może zrobić, powiedział że to zgłosi i UPC będzie to jakoś wyjaśniać z deweloperem a ze mną się ktoś z kontaktują.
    W połowie sierpnia 2021 zadzwoniłem jeszcze raz ponieważ nikt z UPC się do mnie nie odezwał, powiedzieli mi że jest adnotacja uszkodzenia kabla przez tego serwisanta ale niema jakiegoś zgłoszenia wiec zrobili to podczas rozmowy i powiedzieli że ktoś się odezwie.
    Na początku września 2021 dalej nikt się nie odezwał więc znowu zadzwoniłem wyjaśnić sprawę, przełączyli mnie gdzieś wyżej i tam wytłumaczono mi że sprawa będzie załatwiona, następnie umówili mnie na następny termin z serwisantami w dniu 07.09.2021 między godz. 09:00 a 11:00.
    W dniu 07.09.2021 wziąłem urlop żeby zakończyć tą sprawę, lecz koło godz. 09:00 dzwonią do mnie serwisanci i mówią że oni nie przyjadą ponieważ i tak z tym nic nie zrobią ( pytanie po co w ogóle mi głowę i czas zawracali ) i na pewno się ktoś ze mną skontaktuje.
    W połowie października oczywiście dalej nikt się ze mną nie skontaktował więc udałem się do punktu na Bora Komorowskiego w Krakowie gdzie oprócz tego jak pani rozkłada ręce nic się nie dowiedziałem, zaproponowała mi żebym złożył reklamację bo to jest lekceważenie klienta.
    W dniu 03.11.2021 dalej cisza od strony UPC więc znowu zadzwoniłem słuchając skrzynki jak to UPC świadczy wspaniałe usługi i dba o klienta co jeszcze bardziej mi podniosło ciśnienie, odebrała pani której znowu przedstawiłem całą sytuację, powiedziała mi że są jakieś maile w tej sprawie ale nie wie dokładnie na jakim etapie jest rozwiązywany problem, więc zaproponowała mi znowu serwisanta nie wiem czy ci pracownicy są niedoinformowani czy co, wytłumaczyłem 2 raz że mieli być i stwierdzili że nic nie zrobioną więc pani zaznaczyła tą sprawę jako priorytet i przyjęła ode mnie reklamację i informując mnie że KTOŚ SIĘ SKONTAKTUJE. 16.11.21 Otrzymałem odpowiedź na reklamację że nienaprawią kabla i z dniem 9.12.21 rozwiązują ze mną umowę, i jeszcze chcą 50 zł za zabranie sprzętu chore, zwracając mi 70% opłat za okres 9.07.21-9.12.21 pytanie czemu nie za cały okres umowy jeżeli problem był od początku! Dzwoniłem wyjaśnić temat 1.5h na telefonie i koniec końców odwołałem się 2 raz. Nie polecam nikomu upc !! Szkoda nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyNaciąganie ludzi na pieniądze i brak możliwości rozmowy z kimś kompetentnym
    MiejscowośćKraków
  • ~Mteusz / 2021-11-16 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się nie można w sprawie rezygnacji spróbowałem sposobem że chce przedłużyć umowę to odrazu odebrali po krótkiej rozmowie przełączyło mnie do działu rezygnacji i odebrał gostek odrazu ale jak powiedziałem że rezygnuje z UPC to mnie rozłączył chamsko i nie mogę wogole się dodzwonić to są jakieś jaja
  • ~Barti / 2021-11-16 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza opcja jaką można wybrać. Często nie działa do tego ruter od UPC również często nie działa i zużywa masę energii. Dodzwonić się na infolinię bardzo trudn


  • ~Maciej / 2021-11-15 14:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet dostarczany przez firmę UPC to jakiś żart. Nic nie działa. Filmy na youtube oraz innych platformach maksymalnie w 480p do tego zacina się co jakiś czas na dłużej. Porażka. SpeedTest.net pokazał wyniki Ping 15ms Pobieranie 1.52Mbps Przesyłanie 0.16mbps, przecież to jakieś żarty...
    Zaletynie ma, obrzydliwa i ohydna firma oszukująca ludzi
    WadyCała firma to jedna wielka wada, nie powinna istnieć, ponieważ oszukują klientów i nie są w stanie pomóc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Zbigniew / 2021-11-14 18:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Zanikaja programy zwiazane z polsatem.Od 24/09/21 do dnia dzisiejszego 14/11/21 .Kontakt z biurem obslugi klienta przez robota na poziomie 2 w skali 1-10.Osoby po kontakcie przez robota brak kompetencji przelaczaja od jednego do drugiego (unikaja decyzji)(dowiedzenie sie czegos okolo 25 minut najwiecej muzyki i ofert).26/09/21 zgloszona awaria a technik naprawia zdalnie uszkodzone przewody (przewody maja ok12 lat). Czy to kpina czy robienie ludzi w kase. pozwole sobie zareklamowac panstawa firme szerzej
    Zaletypoza awaria od 24/09/2011 bylo bardzo dobrze
    WadyBrak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Deicide / 2021-11-14 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam, nie spotkałem się jeszcze z tak lekceważącym podejściem do klienta. Monter nie stawił się w ustalonym terminie, zero informacji, nie można się dodzwonić do biura obsługi klienta, a jeśli już, to osoby nie są w stanie zrobić nic więcej jak wysłuchać reklamacji, przekierować do innego działu i tak w koło Macieju. Nie ma również kontaktu z monterami ponieważ jest to zewnętrzna firma. Nigdy więcej, przestrzegam innych.
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~Bartosz / 2021-11-13 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia.
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Hawaj / 2021-11-11 01:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jakiegokolwiek używałem, co chwile jakieś problemy, odłączanie internetu na 2dni bez jakiegokolwiek powodu.
    WadyWszystko
    MiejscowośćSzczwcin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266