Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Adam / 2021-11-30 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest, co chwile problem, brak internetu to norma, nikt już nawet pomóc nie może, nic sie nie da zrobic, interneru nir ma i nie ma, i tak godzinami, cho chwile, codziennie, żenada brak slow okropne
    Wadywszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Dawid / 2021-11-30 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno dna ta firma nie wie o czym mówi na problem że codziennie jest przerywany internet od pol roku po 10x każą resetować router? Co za debilizm każdemu odradzam korzystanie z ich usług wielka męczarnia dno nie internet weźcie sie za robotę nieroby bo stracicie wszystkich klientów a nie tylko mnie. Dziekuje i życzę miłego dnia tej kupię gówna która nie wie o czym mówi
    ZaletyNie istnieją
    WadyZa duzo by wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2021-11-29 20:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Otwaci tylko na nowych klientów.
    Infolinia to porażka, interesuje ich tylko pozyskanie nowego klienta.
    Czas oczekiwania na rozmowę z działem utrzymania klienta 15 - 20 min czyli działanie na zniechęcenie.
    Jak podpisales umowę, to jesteś złapany.
    WadyNierówne traktowanie klientów.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ziobro / 2021-11-29 12:17
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza obsługa klienta jaką sobie można tylko wyobrazić. Gówno, a nie firma
    ZaletyBRAK
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piecze / 2021-11-28 18:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Płace za te sama usługę 2x większa cenę od tej która płaciłby nowy klient.
    Pomijając fakt , ze miło by było jednak dla stałych klientów obniżać a bardziej dostosować i wyrównać cenę wraz z nowymi ofertami, tym bardziej dla tych, których okres umowy 24 miesięcy już dawno upłynął….
    Ale szczytem chamstwa to jest jednak kiedy dzwonię w sprawie zmiany usługi, próbują mi wcisnąć kolejne usługi i promocje, telewizje itp. A gdy się nie godzę i chce dostosowanie do aktualnych ofert na niższa cenę TO ODKŁADAJĄ SŁUCHAWKĘ!!!!!
    ZaletyNie ma
    WadyNaciąganie. Odkładanie słuchawki.
  • ~KRIS / 2021-11-26 12:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia miałem być szczęśliwym posiadaczem internetu oraz tv. Od 5 dni nie m internetu@, a tv nawet nie zdążyłem zobaczyć dekodera. Próbowałem załatwić sprawę przez infolinię- delikatnie mówiąc porażka. Na szczęście mam 14 dni na odstąpienie od umowy ????
    ZaletyNie zdążyłem poznać ????
    WadyNie działający sprzęt, brak komunikacji
    MiejscowośćKrzywogoniec
  • ~belfer / 2021-11-26 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ok. 4 lat jestem klientem UPC. Z roku na rok jest coraz gorzej. Pojawiają się coraz częstsze awarie. Szybkość Internetu pozostawia wiele do życzenia. Niedawno wziąłem TV z dekoderem 4K. Porażka. Nawet przy oglądaniu przy niższej częstotliwości TV buforuje się. W ciągu ostatniego miesiąca dwie awarie. Krótko pisząc - porażka.
    Nie wiem skąd biorą ceny za tak fatalnie funkcjonujące usługi. Żenujące reklamy w telewizji dają też dużo f=do myślenia.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćWarszawa - Grochów
  • ~Kolecutd / 2021-11-26 00:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 10 lat może dłużej. Nie ma mowy o promocji dla stałych klientów bardziej opłaca się rozwiązać umowe i być nowym klientem...taka polityka...
    Kilka miesięcy temu niestety zdecydowałem sie na internet 1Gb i 4k tv. Najdroższy abonament plus jakieś dodatkowe kanały.
    W tej opcji dekoder tv jest spięty kablem LAN z ruterem czyli tv zależna jest od Internetu. Niestety internet od początku sprawiał problemy ciągle rozłączenia itp. Technik montażysta nie wykonał prawidłowego podłączenia. Kolejny technik miał naprawić jego błąd ale...przyszedł bez sprzetu (laptop narzędzia) zmienił podłączenia kabelków i stwierdził że dziękuje i że mam się cieszyć z internetu...skargi na podwykonawce w UPC nic nie dały tak samo jak prośby o innego technika...kolejna wizyta technika po ktorej nic sie nie zmieniło ale w ramach rewanżu za skargi naliczył mi 50 zł tytułem wizyty z winy klienta...
    W tej chwili doświadczam losowych rozłączeń rutera bez powodu skoków transferu (spadek jakości tv) 1Gb daje maks 400-600 Mbs. Stwierdziłem że jakikolwiek kontakt z UPC nie ma sensu...pozostaje kontakt z prawnikiem który pomoże zerwać 2 letnią umowę.
    Całokształt usług UPC oceniam jako SKANDAL. Proszę dla własnego spokoju omijać szerokim łukiem UPC.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2021-11-25 23:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Od miesiąca korzystanie z Internetu to loteria.10 wizyt techników którzy opowiadają o braku stabilności sygnału i o tym że do 48 h zostanie ustabilizowany ....miesiąc mija i nic. Ilość rozmów z działem technicznym niezliczeni, nikt nic nie wie, a w drzwiach za każdym razem tem sam technik opowiadający swoją wersję..... gdyby nie umowa ehhh rok wytrzymam i nigdy więcej.
    MiejscowośćKraków
  • ~Xdddd / 2021-11-25 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem abonamentem UPC od 3lat jestem bardzo zadowolony w mojej lokalizacji.Internet chodzi bardzo dobrze,bardzo rzadko się zdarzyło żebym był bez sieci w domu jak zdarza się się jakaś awaria to raz-dwa w roku.. prędkości są na poziomie pobierania 470-500mb/s wysyłania 25-30 więc nie mam zastrzeżeń...ping w grach jest zadowalający nie jest to typowy światłowód tylko idzie po kablu koncentrycznym więc jest okej można śmiało grać :) sam router jest okej zasięg parametry jak na urządzenie usługodawcy jest git
    ZaletyWysokie deklarowane prędkości pobierania/wysyłania
    Atrakcyjna cena 59zl do 500mb/s wysyłania do 30mb/s
    Dobry ping (ale nie tak niski jak na typowym światłowodzie)
    Rzadkie awarię i braki sieci
    WadyBrak możliwości podłączenia swojego routera bezpośrednio.
    W moim bloku architektura sieci nie pozwala nie więcej jak do 500mb/s
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~Anna / 2021-11-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa i obieg informacji. Wielominutowe połączenia, brak klarownego przekazu informacji. mówią, że wysyłają monity w postaci sms a takie nie przychodzą.
    MiejscowośćKraków
  • ~Aleksander / 2021-11-25 15:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam pakiety usług tv/interenet w dwóch domach w okolicy Warszawy -gdyby nie był to jedyny dostawca światłowodu dawno bym rozwiązał te umowy.
    Zaletyświatłowód
    Wady1. sieć na miarę 3 śwata rozciągnięta jak pajęczyna pomiędzy latarniami, 2. Awarie średnio raz na tydzień, a raz w miesiącu kilkugodziny brak dostaw, 3. niestabilny sygnał od 1-300Mb/s, 3. Obsługa klienta to farsa, problem z dodzwonieniem sie, podczas zgłaszanej awarii w okolicy za każdym razem mówią, że nie mieli wcześniej zgłoszeń, serwisantów umawiają na z tygodniowym terminem, w 9 na 10 przypadków serwisant jest spóźniony albo nigdy się nie pojawia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jupc / 2021-11-24 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W głowie się nie mieści jakie to jest dziadostwo omijać ich szerokim łukiem!!!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Slawek / 2021-11-24 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu i telewizji przez 7 dni .Obsługa nie potrafi pomóc.Tecnnik przyjezdza I nie potrafi usunąć usterki.Nie polecam
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Janusz / 2021-11-24 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Od chwili podpisania nowej umowy na internet o prędkości 750 MB/s i telewizji z dekoderem 4K rozpoczął się horror z internetem i odbiorem programów telewizyjnych. Mimo kilku wizyt serwisantów średnia prędkość internetu wynosi zaledwie 200 - 300 MB/s , a telewizor co jakiś czas się "buforuje". Od wieczornych godzin piątkowych do późnych godzin nocnych w niedzielę trudno zrozumieć treść oglądanych programów ze względu na "buforowanie" się telewizora.
    Poprzednio miałem dekoder Horizon i prędkość internetu 300 MB/s z których byłem bardzo zadowolony.
    MiejscowośćKielce
  • ~Aleksander / 2021-11-23 11:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zawieszał się od 2 tygodni co 15 min. Przyszedł monter coś podkręcił i jest sukces. Teraz zawiesza się co 41 min. Nie można korzystać z Amazon Prime Video, zrywa i zawiesza. Totalne dno, ale niestety umowa ważna jeszcze 1.5 roku. Na infolinii możesz posłuchać Prokopa, pogadać z botem i na końcu jak masz siłę z żywym człowiekiem (z zastrzeżeniem, że bot ma większą wiedzę niż laska z info). O tym żeby zmienili IPv6 na IPv4 dowiedziałem się oczywiście z netu, bo tam nikt nic nie wie.
    ZaletyProgramy tv są ok
    WadyKurna internet z upc to syf i porażka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roku / 2021-11-23 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jak zwykle UPC Ma wieczny problem z swoim Internetem co dzień muszę się uporać z komplikacjami z właśnie tą firmą jestem osobą publiczną zarabiam streamując i wiecznie mam problem z internetem wybierając właśnie UPC Z myślą o dobrym i szybkim Internecie to strasznie się zawiodłem.
    SERDECZNIE NIE POLECAM!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Alexander / 2021-11-22 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Most terrible service !! I waited for the installer twice and it didn't come twice! I wasted 2 days and there is no result
    MiejscowośćМосква
  • ~Wnerwiony / 2021-11-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku robią problemy,których nie chcą rozwiązać tylko krążą płacić za ich błędy. Po zakończeniu umowy przyszedł gość powiedział że zabiera co potrzebne resztę nam zostawia teraz za tą resztę chcą dodatkowe opłaty. Na innym mieszkaniu mam Internet Upc porażka a żeby się dodzwonić na infolinię godziny tracimy
  • ~ando / 2021-11-20 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z UPC zaczęły się w kwietniu, brak niektórych programów telewizyjnych zgłosiłem problem został "rozwiązany" zmniejszeniem rachunku na okres jednego miesiąca. Następny miesiąc do dziś (7 miesięcy) brak tych samych programów a usterki usuwają aktualizacją dekodera oczywiście nieskuteczną. W ostatnim okresie chciałem rozwiązać już umowę bo czując zmęczenie ciągłymi nieudanymi próbami rozwiązania problemu, chcą mnie ukarać sum ponad 3 tyś za przedterminowe rozwiązanie umowy która otrzymałem w "promocji" mając świadomość, że sami nie dotrzymują pełnej oferty zawartej w umowie. Ostatnio wysłali mi dwa rachunki każdy za to samo tylko z inną kwotą. Myślę, że w ostatnim czasie firma skierowała swoją uwagę nie na użytkownika ich usług a na przejęciu firmy. Zakładam, że założenia firmy są perfekcyjne ale firma to ludzie a jak ludzie to rutyna, widać korozje komunikacji między działami UPC. Zarząd UPC obdarzył zaufaniem swoich pracowników a wszystko działa wtedy gdy istniej kontrola, inaczej zaufanie poprzez brak zaufania. Każdemu który chce skorzystać z usług firmy muszę ostrzec, że kontakt telefoniczny czy mailowy (nie korzystajcie z ich komunikatora) bywa frustrujący, powtarzanie tego samego coraz to innej osobie może być męczące. Jak coś działa jest OK ale niech coś będzie nie tak, stracicie czas i zdrowie.
    Zaletyinternet i nie zamawiajcie nic więcej
    WadyEwidentny brak nadzoru i komunikacji miedzy działami, ludzie działają jak roboty pewnie płacą im za prace a nie za myślenie
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320