Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lubinskiMKS / 2021-12-14 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    od 12 lat w UPC. Wiele nerwów z jakością internetu czy też awarii dekodera. Od jakiegoś czasu w miarę bezproblemowo. Myślę dam im jeszcze jedną szanse i przedłuże umowę. 30 min nagocjacji na infolinie i udało się dodaliśmy się. 135 zł internet 750 mbs, tv max z polsat premium i HBO a także dekoder 4g i dodatkowy dekoder w sypialni. Tygodniowe oczekiwanie na instalatora i co ? Wchodzi chlop do mieszkania z jednym dekoderem i pada pytanie ode mnie gdzie drugi?? Nie ma nic w umowie takiego. A cena oczywiście 135 zl i jak chce dodatkowy dekoder to kolejne 11 zł. Nie podpisałem papierów, podziękowałem Panu i złożyłem rezygnację. Mam dość
    Zaletybrak
    Wadycałe mnóstwo
    MiejscowośćLubin
  • ~Nibu / 2021-12-14 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielka porażka.. Ciągle problemy techniczne, kontakt z infolinią zerowy., zwrot sprzętu to kpina, w tych czasach trzeba odsyłać pocztą. Nie polecam nigdy!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Niedermayer / 2021-12-12 18:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 10 lat korzystam z usług UPC - tv i internet.
    Dodatkowo bez mojej zgody podwyższono opłatę za mój abonament w wyniku niby "podwyższenia łącza internetowego". Przy kontakcie "ktoś kompetentny" poinformował mnie, że informacja była wysłana i że nie muszę nic potwierdzać. Jak wyraziłem moje niezadowolenie z takiego obrotu sprawy i zażądałem powrotu do poprzednich parametrów łącza i abonamentu to udzielono mi odpowiedzi,że mogę w każdej chwili zrezygnować. Od tamtego momentu - jakiś 2-3 miesięcy mam notorycznie problem z internetem - gubi pakiety lub wyłącza się co jakiś czas.
    Dział utrzymania klienta to jakieś nieporozumienie!
    Szukam alternatywy! Jakieś propozycję?
    Zaletyhahaha
    WadyDział obsługi i utrzymania klienta!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Krzysztof / 2021-12-10 21:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Upc jestem od 5 lat problemy zaczęły się jak w marcu przedłużyłem umowę i wziąłem internet 750/30 i dekoder 4k, dekoder ciągle buforuje a internet w godzinach wieczorowych nie da się z niego korzystać, rono jakoś to chodzi jak mierze prędkość to w porywach 250/0,90 także dają ciała na całej lini reklamacja zgłoszona z rozwiązaniem umowy z winy operatora
    Zaletykiedyś były
    Wadyspadki internetu
    MiejscowośćKatowice
  • ~Alidżi / 2021-12-09 23:16
    Ocena: 2.50 / 5
    Widzę że nie jestem jedyny z tym problemem w Dąbrowie.
    Mam internet u nich od 7 lat, najpierw 300 potem 500 i 750mb/s. Wszystko po kablu. Od pół roku zacząłem sprawdzać prędkości pobierania na ich stronie upc, co sie okazało..
    Z 750 mam czasem 100, 200, 300 mb/s zdarza się i 400 rzadziej ponad 500 (upc zapewnia że nie może spaść poniżej 70% -525mb/s). Dzieje sie tak zazwyczaj od południa do wieczora. Było już u mnie dwóch techników którzy potwierdzili zaniżony transfer. Infolinia już nic nie może zrobić, mówią że jest duża utylizacja i proszą o restart urządzenia, mogą zaproponować mniejszy transfer na próbę i rekompensatę za te pare miesięcy. Sprawa jak narazie jest w toku, testuję 500, jeśli nadal bedzie zaniżony to zrywam umowę i biorę na szybko u innego dostawcy. Szkoda że tak drastycznie obniżyli jakość swoich usług.

    Myślę że jest wiele osób którzy maja zaniżony transfer i nawet o tym nie wiedzą.
    ZaletyNetflix działa
    WadyNiestabilny zaniżony transfer
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Yoshi / 2021-12-09 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety gdyby nie fakt że maja klienta w przysłowiowej d...e to nie było by tak źle.
    Po wypowiedzeniu umowy zero kontaktu z klientem. A gdybyś chciał jednak sobie zamówić ponownie to ci nie wolno przez 31 dni. No porażka .
    MiejscowośćMikołów
  • ~Ela / 2021-12-09 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, omijajcie szerokim łukiem, szkoda nerw po ponad 20min czekania aż ktoś podniesie słuchawkę przełączanie do kogoś innego i znów czekanie. Internet masakra na światłowodzie chodzi gorzej niż radiowy z innej firmy który miałam wcześniej. Na WiFi nawet nie liczcie że będzie działać. Nawet telewizja, gdzie internet jest po kablu co kilka minut buforuje.
    ZaletyBrak, chyba że ktoś lubi się hipnotyzować reklamą bo miły stworek.
    WadyBardzo kiepski internet, o WiFi nie wspominam bo dramat, obsługa miła... Tylko do podpisania umowy potem radź se sam
    MiejscowośćŚliwice
  • ~Nas / 2021-12-09 00:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ponad miesiąca nie mogą połączyć się z internetem w moim mieszkaniu. Słaba obsługa klienta, długi czas oczekiwania na telefon, nie wiedzą co się dzieje, kłamią, obwiniają klientów, kłamią dzwoniliśmy do Ciebie, ale nie odebrałeś, udowodniłem im historię połączeń, że nikt do mnie nie dzwonił. Po prostu - biedny, nieszczęśliwy, najgorszy.
    ZaletyKorzyść? Ładny żart
    WadyMiliardy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Alan / 2021-12-08 20:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Częsta awaria związana z brakiem internetu, a nawet nie da się tego zgłosić bo nikt nie odbiera telefonu. Ta firma to jakiś żart
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~J / 2021-12-08 19:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Stacjonarny punkt klienta UPC w Jastrzębiu Zdroju to totalne nie porozumienie. Robienie kpin z klienta. Dodzwonienie do punktu udaje się po <40 próbie. Po zakupie nowego sprzętu (dekoder 4k) instalatorzy podmienili mi pilot na używany i brudny. Zachowanie, podejście i kultura na poziomie 0.
    ZaletyMaly rozmiar dekodera 4k
    WadyObsługa klienta, Instalatorzy
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~nick / 2021-12-08 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Marna obsługa klienta i podobna oferta. Umowa przeważnie na 24 miesiące bez możliwości negocjacji w trakcie jej trwania. Brak kontaktu z przedstawicielami.
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta, oferta, termin trwania umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marcin / 2021-12-07 19:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słaby internet, co trochę go nie ma Dąbrowa Górnicza
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Kropek / 2021-12-07 18:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna MASAKRA. Sieć gubi się non stop. Próba uzyskania pomocy ....zgroza!!!! można wydzwaniać i wydzwaniać oczywiście nie zrobią nic poza kazanie zrestartować router, a zanim odbiora na infolini uszy usychają od słuchania muzyczki, nawet 40 minut i więcej. Totalne DNO!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyWszystkie możliwe od słabej sieci po totalne ignorowanie klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Sadam / 2021-12-06 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalne ścierwo !!!. Szybciej mi działa internet z komórki na szczerym polu. Złodzieje i oszuści y3b4ć !!!
    ZaletyBRAK !!!
    Wadyściek i mół
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Gosia / 2021-12-06 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie dzisiaj po 6 latach podziękowałam tej firemce. Otóż wypowiedziałam umowę, 1.12 wyłączyli usługi, oferta dla nowego klienta była korzystniejsza, niestety nie moglam podpisać nowej, bo mam miesiąc kary, nazywanej przez nich karencji, podpowiedzieli że mam podpisać na nowego członka rodziny, też tak uczyniliśmy. 2.12 podpisana została umowa, na dzisiaj 6.12 zaplanowany był montaż (co ciekawe stary sprzęt został, to nie wiem, jaka instalacja i montaż). Montaż w godzinach 13-15. Na ten dzień musiałam wziąć urlop, o 14.05 otrzymałam smsa, że monter wyjechał, a o godzinie 14.32 że dostali prosbe o zmianę terminu i prosza o kontakt z infolinia. Na infolinii baba łgała, że montaz umówiony na 7.12, wchodzę na maila, wiadomość, że zmieniono termin na 7.12 godziny 13-15, kolejny mail że na 8.12 te same godziny. Na infolinię już nie szło się dodzwonić i czatowałam z kolejną czyzby oszustka? Nikt nie ustalał ze mną przesunięcia terminu ani godzin, więc pytam co zrobić, by odstąpić od umowy (zawierają na telefon ale już odstąpienie na specjalnym formularzu w salonie albo wysłać pocztą), a ona, że anuluje montera i będzie tożsame z rezygnacja, z odstąpieniem. Oczywiście zgodziłam się i co się dzieje? Ani smsa ani info na mailu, że anulowano instalacje pod wskazanym adresem. Szkolona oszustka??? Chyba myślała, że głupka znalazła i że uwierzę jej zapewnieniom. Odesłałam im stary sprzęt, który miał być wykorzystywany do nowej umowy. Wysłałam także odstąpienie od umowy. Oni liczą, że ludzi zmęczą swoimi kłodami, że człowiek machnie ręką, odpuści. Nie w tym przypadku. Nie polecam. Omijajcie ich szerokim łukiem. Zawarłam umowę z Orange. Korzystniejsza. Bez oszustw.
    ZaletyBrak
    WadyDno dna
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~real info / 2021-12-04 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważam że internet od upc to scam. Mimo podpisanej umowy oraz przelewu o wartosci prawie 300 złotych miesięcznie za internet, upc nie jest w stanie wywiązac się z uw umowy zaniżając zarówno prędkosc pobierania danych jak i samo działanie internetu. Gdy poinformowani o tym fakcie, obsługa klienta tylko przeprasza i idzie po kolejnych, nowych kierowników lub przełożonych aby oni zobaczyli co da sie zrobic. Sytuacja nie poprawia się mimo licznych telefonów i kontaktu mailowego juz od prawie pół roku. Pora zrezygnować z usługi upc by oszczędzic sobie nerwów. Pozdrawiam????
    ZaletyBrak zalet, chyba ze ktos lubi sie tylko denerwować
    MiejscowośćWarszawa
  • ~najgorszy / 2021-12-04 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    zero kontaktu, nie pomagają w razie awarii, oszukują na promocjach
  • ~roman / 2021-12-04 17:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałem aktywować viaplay.Zalogować się do mMoje upc po kilku latach, to droga przez mękę.Czy was pogięło? Do banku jest łatwiej.Dziękuję, ale odechciało mi się viaplay.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Srac na upc / 2021-12-04 03:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Już mam dosyć tego gówna. Jak nigdy nie pisze komentarzy to teraz już napisze. Słaba jakość odbioru mimo niby maxa, słaby Internet, cały czas awarie brak tv brak wf brak internetu. Szok i niedowierzanie. Nie polecam z całego serca.
    ZaletyDrogie
    WadyBrak same zalety mam czas poczytać książkę pójść na spacer, ugotować obiad, szefostwo ma mnie za idiotę bo internet działa jak chce.
    MiejscowośćPolskq
  • ~Sławomir / 2021-12-03 17:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Wiele lat temu miałem wybór między pakietem TV Max i TV Max Extra. Wybrałem Max Extra. Różnica? W pakiecie Max Extra każdy dodatkowy kanał pojawiający się w ofercie będzie darmowy. OK. Obecnie pojawiają się kanały np. AMC ale już nie można ich oglądać choć nie są w pakiecie dodatkowo płatnych pakietów typu HBO Canal+ czy Film Club. Dlaczego? Skoro mam TV Max Extra? Dlatego bo stworzono sobie nowy pakiet TV Max Extra Premium . To jest lekceważenie klienta a przede wszystkim lekceważenie i łamanie podpisanych umów. Jutro TV Max Extra Premium + , a potem TV Max Extra Premium Super itd itp
    ZaletyW miarę niezawodna
    Wadybrak audio 5.1 np w Polsat
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4551
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266