Co chwile zrywa polaczenie a w coahu miesiaca co cheile awarie..
zrywanie polaczenia...ja nie place zeby sie w sciane patrzec...ani pracowac zdalnie...ogladac filmy..
kgrsc w gry..nie polecam nikomu upc najgorszy internet w tych czasach
Zaletytani i bez umowy
Wadyzrywa poloaczenie co pare godzin..a czasem wogole nie ma internetu...awaria za awaria
MiejscowośćGdynia
~tragedia / 2022-02-27 15:50
Ocena: 1.00 / 5
jest duza szansa ze nigdy w zyciu nie uzywalem gorszego internetu
Zaletybrak
~Tomek / 2022-02-26 22:43
Ocena: 2.25 / 5
Witam. Po namowie konsultanta uległem ofercie,ale nie polecam stary router w miarę chodził nieraz trzeba było zrestartowac, nowy to porażka gdybym mógł wrócił bym do poprzedniego. Płacę więcej, a mam mniej nie polecam.
ZaletyNie ma
MiejscowośćŻory
~Tom / 2022-02-26 18:10
Ocena: 3.00 / 5
Firma nie rzetelna podłączenie sobota 13-15 o godzinie sms o13.38 że pracownik będzie o 14 godz a o 13,50 drugi sms że instalacja się nie odbędzie ponieważ montażysta nie zastał nikogo w domu i instalacja się nie odbyła z mojej winy czekałem od 13 masakra cały dzień zmarnowany .Pani na infolini nic nie wie ,jeżeli wam się nie chce pracować w sobote to nie umawiajcie się z klientami na ten dzień .Nie szanują klientów a z ludzi robią idiotów .Dodam że to nie pierwszy raz na innym mieszkaniu podobna sytuacja za trzecim razem dopiero podłączyli internet .
MiejscowośćBytom
~Krystyna / 2022-02-24 13:41
Ocena: 3.75 / 5
Dnia 23.02.2022r. zgłosiłam problem pilota. Rozmawiałam z kilkoma osobami i niestety nic z tego nie wychodziło. Chodziło o parowanie pilota z telewizorem. Dopiero Pan Marcin Machno pomógł mi. Wykazał się duża cierpliwością i zrozumieniem. Jestem mu bardzo wdzięczna.
A swoją drogą, czy byłoby możliwe dołączenie instrukcji parowania pilota z telewizorem?
Pozdrawiam
Krystyna Lickiewicz
MiejscowośćWarszawa
~Agnieszka / 2022-02-24 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Firma bardzo nierzetelna. Zdecydowanie odradzam korzystania z jej usług. Kurier nie kontaktuje się zz odbiorcą przesyłki, podjął 3 próby doręczenia paczki w godzinach porannych 9-11 wtedy gdy ludzie są w pracy. Nie pozostawił awizo w skrzynce, zero kontaktu. Po 3 dniach przesyłka po prostu wraca do sklepu. Koszmar.
MiejscowośćOlsztyn
~Chuj was to obchodzi / 2022-02-23 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek powstało. Telewizja i internet nie działają
~Kamilmg / 2022-02-22 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Witam, UPC tragicznie obsługuje klientów, byłem umówiony na instalacje światłowód + telewizja na którą czekałem 1,5 miesiąca, technik zapomniał wziąć dekoder i nie aktywował usług, po tygodniu dzwonienia na infolinie upc dowiaduje się że teraz to trafiam na koniec kolejki bo dużo osób czeka.....kosmos! Może za miesiąc ktoś się pojawi.....gdybym zamówił tańszy pakiet a nie jakiś drogi to byłoby szybko i terminowo. Teraz jestem bez internetu - beznadziejna obsługa totalne zlewanie klienta. Historia kontaktów telefonicznych: UPC: to wina Fiberhost, fiber host: to wina podwykonawcy, Podwykonawca: to wina UPC: Śmiech na sali!!!
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta
MiejscowośćBiałebłoto-kobyla
~skull87 / 2022-02-22 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Technik był umówiony między 9:00 a 12:00. O godz 11:40 przyszedł SMS że technik przyjedzie z opóźnieniem. Uznałem zatem, że po czekaniu 2 godzin i 40 minut mogę pozałatwiać inne ważne sprawy w tym czasie (inaczej myśli UPC, według was trzeba czekać na technika cały dzień najlepiej, a godziny umówione na wizytę są tylko tak o). O godz: 12:06 dostaje SMS, że technik wyruszył i przewidywany czas przyjazdu ok. 12:30. O godz: 12:07 kolejny SMS że technik nikogo nie zastał w domu. Do domu udało mi się dotrzeć o 12:15, także tu mój błąd że nie udało mi teleportować w 1 minutę, żeby łaskawie przywitać technika, którego winą było nie stawienie się w wyznaczonym czasie i który na dodatek nawet nie wykonał połączenia telefonicznego w celu zapytania się czy wyjaśnienia czemu nikt w tą 1 minutę nie stawił się z uśmiechem i kawą w drzwiach
ZaletyBrak
WadyWszytko
~Didi / 2022-02-21 20:32
Ocena: 2.00 / 5
Najdroższy pakiet w ofercie a czuje jakbym korzystał z internetu na początku jego ery :)
WadyPing skacze od optymalnych 30 do nawet kilku tysięcy przy czym z perspektywy czasu niestety przeważają wyższe wartości
MiejscowośćWarszawa
~? / 2022-02-21 16:38
Ocena: 1.25 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna
Chcesz coś oglądnąć? Nie dasz rady bo z tym internetem wszystko ci się zatnie.
Chcesz coś zainstalować? Po 3dniach może będziesz mieć 40%
Podsumowując internet upc jak i całe upc jest ścierwem nad ścierwami.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćPoznań
~Katarzyna / 2022-02-21 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Rezygnacja z usług, sprzęt odesłany, pismo przyjęte. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam fv na usługi telefoniczne. Okazało się że upc przyjęło rezygnacje internetu ale jakoś zapomniało wspomnieć że pod tą usługą był jeszcze telefon o którym nie wspomniałam w piśmie...
Czeka mnie płacenie za usługi telefoniczne z których nie korzystam przez 2 miesiące za nim rozpatrzą kolejną rezygnache.
MiejscowośćWarszawa (Ursynów)
~Wkurwiony klient / 2022-02-20 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Powiem wprost, takiego gównianego internetu w życiu nie miałem.
Wifi non stop się zacina, a warto zaznaczyć, że posiadam opcję do 500 mb/s
Według pomiarów po kablu wychodzi ok 125mb/s przy czym wykonując pomiar ponownie za 5 min okazuję się, że prędkość spadła do 80 mb/s.
Ostatni raz dałem się namówić na tą żenade.
UPC życzę wam jak najgorzej za to jak traktujecie swoich klientów !!!
ZaletyZero absolutne
WadyWszystko
MiejscowośćBydgoszcz
~KakaKk / 2022-02-19 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki można było wybrać ping skacze ciągle wywala i nic się nie da zrobić
ZaletyNie ma
WadySame wady
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2022-02-18 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Przedłużenie umowy, dział sprzedaży podał inną cenę za usługi niż jest na potwierdzeniu z UPS. Infolinia nie może pomóc bo musi się ze mną skontaktować dział sprzedaży, który oczywiście się nie skontaktował. Jak chcesz nową umowę to odbierają telefon od razu, jak chcesz rozwiązać to się nie dodzwonisz. po tygodniu od "podpisania" przedłużenia parametry internetu oraz telewizji nie zmieniły się na takie jak powinny być według nowej umowy. Szkoda słów.
ZaletyBrak
WadySame wady.
MiejscowośćKraków
~Michał / 2022-02-17 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Termin montażu internetu został ustalony kilka dni wcześniej. Monter miał się pojawić między godziną 13:00 a 15:00. Czekając cierpliwie w domu o 14:30 dostaje telefon od montera który słabo rozmawia po polsku że nie ma już w samochodzie modemów i dzisiaj nie przyjedzie. Stwierdził ze mogę sobie składać reklamację a po poproszeniu go o imie i nazwisko stwierdził ze nie musi podawać tych danych ze względu na rodo i się rozłączył. Jeżeli ktokolwiek ma możliwość instalacji internetu u innego operatora, to zdecydowanie polecam ZREZYGNOWAĆ z UPC. Chamska i bezczelna obsługa klienta i niedotrzymywanie terminów to określenia którym opisałbym tą firmę.
MiejscowośćWarszawa
~Zuza / 2022-02-17 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Technik miał się zjawić w godz. 17-19, o 18 dostałam sms że będzie za 15 minut, po chwili dostałam telefon że miał awarie samochodu i nie przyjedzie. Instalacja z powodu UPC przełożona na dzień kolejny. Następnego dnia technik zdążył pojawić się 5 minut przede mną zanim wróciłam z pracy, nie był łaskaw poczekać (dosłownie 5 minut) powiedział że mają innych klientów. I że on nie odpowiada za kolegę z dnia poprzedniego i odpowiada tylko za siebie. Niewzruszony faktem że instalacja planowo powinna być wczoraj i to z ich winy się nie odbyła pojechał do następnego klienta. Sytuacja zgłaszana na infolinie, miałam dostać informacje czy technik do mnie wróci oczywiście zero odzewu, tylko człowiek marnuje swój czas w oczekiwaniu na technika. Łaske robią że przyjadą i zamontują internet. Nie polecam
Zaletynie ma
Wadyokropna obsługa, zero kontaktu, brak wizyty technika o ustalanej porze, zapowiedz 5 minut przed planowym zapowiedzianym przyjazdem że technik nie przyjedzie.
MiejscowośćWarszawa
~Reader0P / 2022-02-17 10:54
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy dostawca internetu w obecnych czasach, nie dość że ich obsługa jest chamska, to ten internet cały czas się rozłącza i ping skacze. Już na wsi u rodziców jest dużo lepszy internet od lokalengo dostawcy, zero zacinek i bez przerywania. UPC TO DRAMAT NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyPING
PRZERWY W DOSTAWIE INTERNETU
PODEJŚCIE DO KLIENTA
OGÓLNIE WSZYSTKO
MiejscowośćZabrze
~Biały kieł / 2022-02-16 21:49
Ocena: 1.00 / 5
UPC to jedno wielkie oszustwo, internet nie działa, place za 1000mb/s a mam maksymalnie 200mb/s.....porażka a UPC mowi że wszystko jest ok , że to jest internet do 1000 a nie 1000mb/s.
Sprawa nadaje się do Śadu serio i się nad tym zastanawiam bo odkąd mam internet z UPC zużywam dane komórkowe z telefonu bo tu szybciej chodzi internet....nawet dziady nie chcą przysłać serwisanta..
MiejscowośćWarszawa
~Niezadowolona klientka / 2022-02-16 20:54
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta to jest dramat... mozna czekac 20-30 minut na holdzie i doczekac sie niekompetentnej osoby ktora i tak nie moze pomoc. Wizyta technika umawiana od 3 miesiecy i dalej nie przyjechal. Ciagle spoznienia a koniec koncow technik i tak nie dojezdza. Zenada