Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Karolina / 2022-03-04 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia nie polecam, permanentny brak internetu!!
    ZaletyBrak
    WadyPłacisz za usługi których nie ma
    MiejscowośćOpole
  • ~Bartosz / 2022-03-04 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to jest jakiś dramat. Zepsuli zlecenie nie dając dwóch urządzeń które są niezbędne (w moim budynku router musi być w piwnicy i drugi dopiero w mieszkaniu - obsluguja go wiec wiedzą). Monter przyjechał z jednym. Od 2 tygodni nikt nie dowozi drugiego. Przekazuja niby notatki do kogos kto sprzedawal i nikt nie oddzwania. Dramat. Sugerowałem nawet że pod domem mam ich oddział i mogę odebrać osobiście. Też się nie da.

    Dodatkowo mimo że konsultant zapewnił, że wprowadza wypowiedzenie starej umowy z poprzedniego adresu (bo kolejna bralem na firme), to jednak jest dalej aktywna, dawno po zdaniu sprzetu. Potweirdzałem to z drugim ponownie i mowil ze zdanie sprzetu tylko zostało, a dzisiaj otrzymuje kolejny rachunek do zapłacenia i konsultant mówi żę jest aktywna. Kpina!
    ZaletyJak działa to net jest szybki
    WadyCzęsto się zrywa
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szczupak / 2022-03-04 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    4 dni bez internetu. 2 lata wszystko było okej, dopóki 1 marca technik nie wezwany przeze mnie grzebał w skrzynce. 15:55 internet się stracił idealnie w momencie zauważenia technika uczepionego na słupie. Myśląc, że to jakieś prace rutynowe nie była zwrócona mu uwaga, jednak technik odjechał zostawiając dom bez dostępu do usług. O godzinie 16 pierwszy kontakt z infolinią. Pani konsultanka 1 zapewniała, że dowie się kto pracował przy skrzynce, ogarnie serwis i będzie się niezwłocznie kontaktować telefonicznie z nowymi informacjami. Do wieczora zero kontaktu, pani konsultantka 2 informuje, że żadna informacja o awarii nie została wprowadzona do systemu. Pani 2 zamawia serwis na 3 marca. Serwis twierdzi, że czas awarii i grzebanie przez technika przy skrzynce to na pewno zbieg okoliczności i zwalają winę na kabel. Podłączenie nowego kabla nic nie daje. Panowie wykonują odczyty na tej jak i sąsiadującej skrzynce, denerwując się między sobą że coś definitywnie jest nie tak. Mówią między sobą "ten co to robił to coś sp****dolił*. Informują, że nie są w stanie nic zrobić i że potrzebne jest zgłoszenie do serwisu który może spawać światłowód. Po 3 telefonach tego samego dnia na infolinię informacja o awarii w trybie pilnym podobno jest, mimo że na portalu moje upc nie ma żadnej informacji o tym. Pan konsultant na pytanie kiedy nastąpi naprawa oświadcza że nie wie, ponieważ zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie jest w stanie podać do niej kontaktu, godzin jej pracy, czy szacowanego czasu naprawy. Kontakt z UPC na facebooku kończy się na odczytaniu i zignorowaniu kolejnych wiadomości. Brak rzeczowego kontaktu i brak dostępu do informacji zarówno na infolinii, jak i portalu moje upc czy facebooku. Nie ma ŻADNEGO potwierdzenia i ŻADNEJ możliwości weryfikacji ze strony klienta czy awaria w ogóle została wprowadzona do systemu. Od początku marca brak dostępu do usługi, a rachunek za marzec już wystawiony oczekuje na zapłatę :)
    Zaletywszystko działa dobrze tak długo jak technik z UPC sam czegoś nie zepsuje
    Wadybrak rzeczowych informacji na infolinii, portalu moje upc, profilu na facebooku
    jedni konsultanci wprowadzają dane do systemu, by kolejni potwierdzili, że ich koledzy nic nie wprowadzili.
    brak jakiejkolwiek informacji o czasie naprawienia awarii, podczas gdy "sprawdzanie działania usług w twojej lokalizacji" ukazuje, że pod adresem wszystkie usługi działają prawidłowo.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Mirek / 2022-03-03 18:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Upc to dramat 2 dni działał nam internet po czym była awaria i już internetu nie ma 10 dni a niby technicy mówią że naprawuone koszmar
  • ~Piotr / 2022-03-03 17:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Największa porażka polskiego rynku, bez emocji:

    Parametry - 2/5
    Cena - 3/5
    Obsluga klienta (po wykupieniu abonamentu) - mniej wiecej liczba PI ale z minusem na przodzie i bez przrcinka.
    Niezawodność - porównując na szybko, właściciel alfy romeo ma wiecej radosci z jazdy gdy nie naprawia ???? niz abonent w tej firmie.

    Podsumowując,szczerze odradzam i przestrzegam przed uslugami tej firmy.
    ZaletyZalety - Możliwość czerpania rozrywki przy próbie zgłoszenia jakiegokolwiek problemu na infolinii, jest na prawdę ciekawie.
    WadyWady - synonim nazey własnej tj. UPC
    MiejscowośćTychy
  • ~K / 2022-03-03 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam to jest Parodia !!! Jestem 3 dzień bez telewizora serwis dopiero będzie możliwy za kilka dni jedno wielkie bagno !!!
    Miałam mieć ofertę tańsza z większym interneem dostałam stary dekoder po czym powiedziałam że go nie chce to pan na miejscu robił mi problemy ! I wyszło że będę płaciła jeszcze więcej tragedia nie polecam najgorsza siec telewizyjna jaka może być !!!!
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~Martin / 2022-03-02 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, firma przyjęła zamówienie, umówiła termin instalacji, instalator się nie pojawił. Nikt się nie pofatygował ,żeby mnie o tym poinformować .
    Żenująca sytuacja , na infolinia dowiedziałem się ze dziś już kurier nie przyjedzie . Jutro mnie poinformują o terminie ralizacj.
    Traktowanie klienta poniżej wszystkich norm
    MiejscowośćGdynia
  • ~Artur / 2022-03-02 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich nowych lub starych abonentów byłem w miare zadowolony z usług UPC tak na poziomie jakość cena 7/10 mając 4 dekodery telefon 2 boostery najwyższy pakiet kanałów internet 500mb/s
    i bedąc klientem od czasów Telekomukacji Polskiej wiec już sporo pewnie jakieś 10 lat. Wszystko się zmieniło w mojej ocenie o 360 stopni w ciągu miesiąca co do UPC a mianowicie podejściu do klienta. Miałem awarie dekodera Horizon podczas remontu zaczepiłem o kabel podłączony od sygnału i go wyrwałem wraz z wejściem zgłosiłem przyjechał technik popatrzył dał nowy zabrał zepsuty i pojechał bez żadnego protokołu zdania odebrania jaka i czyja wina zaznaczam że nigdy sprzętu niewymieniałem od początku umowy nawet po przejęciu TP przez UPC. Zadowolony z wymiany po kilku dniach jak to zwykle dostałem sms z rachunkiem wystawionym myślałem że mam jakieś omamy rachunek wystawiony na 1018 zł w tym 850 za zepsuty dekoder infolinia UPC to jak walka z wiatrakami niczym 12 prac asterixa gdzie biegali z góry na dół bo co raz odsyłali od okienka do okienka ale reasumując złożyłem reklamacje została rozpatrzona oczywiście na moją niekorzyść i propozycja rozbicia na raty 850 na 5 miesiecy plus rachunek naturalnie najgorza K.... To podwykonawca bo niepoinformował mnie technik że zostane obciążony taką kwotą za sprzęt bo było to usterka do naprawy w serwisie ale po co naprawiać jak lepszy procent mają od wymiany niż za naprawe sprzętu druga reklamacja już złożona czekam co mi napiszą
    MiejscowośćWarszawa
  • ~. / 2022-03-02 15:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczerze to bede odradzac każdemu kogo spotkam jesli chodzi o uslugi tej firmy, chcesz zrezygnować to odsylaja Cie do strony internetowej mimo ze jestes na miejscu i powinno sie to zrobic bez problemu od reki... dodatkowe oplaty za cos czego w ogóle nie bylo w umowie i dażac do oceny samej usługi katastrofa, problemy techniczne z ich strony, przerwane polaczenia, człowiek nie byl w stanie pracowac. Jedno duże NIE.
  • ~barsun / 2022-02-28 20:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Co chwile zrywa polaczenie a w coahu miesiaca co cheile awarie..
    zrywanie polaczenia...ja nie place zeby sie w sciane patrzec...ani pracowac zdalnie...ogladac filmy..
    kgrsc w gry..nie polecam nikomu upc najgorszy internet w tych czasach
    Zaletytani i bez umowy
    Wadyzrywa poloaczenie co pare godzin..a czasem wogole nie ma internetu...awaria za awaria
    MiejscowośćGdynia
  • ~tragedia / 2022-02-27 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    jest duza szansa ze nigdy w zyciu nie uzywalem gorszego internetu
    Zaletybrak
  • ~Tomek / 2022-02-26 22:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Po namowie konsultanta uległem ofercie,ale nie polecam stary router w miarę chodził nieraz trzeba było zrestartowac, nowy to porażka gdybym mógł wrócił bym do poprzedniego. Płacę więcej, a mam mniej nie polecam.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćŻory
  • ~Tom / 2022-02-26 18:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Firma nie rzetelna podłączenie sobota 13-15 o godzinie sms o13.38 że pracownik będzie o 14 godz a o 13,50 drugi sms że instalacja się nie odbędzie ponieważ montażysta nie zastał nikogo w domu i instalacja się nie odbyła z mojej winy czekałem od 13 masakra cały dzień zmarnowany .Pani na infolini nic nie wie ,jeżeli wam się nie chce pracować w sobote to nie umawiajcie się z klientami na ten dzień .Nie szanują klientów a z ludzi robią idiotów .Dodam że to nie pierwszy raz na innym mieszkaniu podobna sytuacja za trzecim razem dopiero podłączyli internet .
    MiejscowośćBytom
  • ~Krystyna / 2022-02-24 13:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Dnia 23.02.2022r. zgłosiłam problem pilota. Rozmawiałam z kilkoma osobami i niestety nic z tego nie wychodziło. Chodziło o parowanie pilota z telewizorem. Dopiero Pan Marcin Machno pomógł mi. Wykazał się duża cierpliwością i zrozumieniem. Jestem mu bardzo wdzięczna.

    A swoją drogą, czy byłoby możliwe dołączenie instrukcji parowania pilota z telewizorem?


    Pozdrawiam
    Krystyna Lickiewicz
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2022-02-24 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma bardzo nierzetelna. Zdecydowanie odradzam korzystania z jej usług. Kurier nie kontaktuje się zz odbiorcą przesyłki, podjął 3 próby doręczenia paczki w godzinach porannych 9-11 wtedy gdy ludzie są w pracy. Nie pozostawił awizo w skrzynce, zero kontaktu. Po 3 dniach przesyłka po prostu wraca do sklepu. Koszmar.
    MiejscowośćOlsztyn
  • ~Chuj was to obchodzi / 2022-02-23 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek powstało. Telewizja i internet nie działają
  • ~Kamilmg / 2022-02-22 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, UPC tragicznie obsługuje klientów, byłem umówiony na instalacje światłowód + telewizja na którą czekałem 1,5 miesiąca, technik zapomniał wziąć dekoder i nie aktywował usług, po tygodniu dzwonienia na infolinie upc dowiaduje się że teraz to trafiam na koniec kolejki bo dużo osób czeka.....kosmos! Może za miesiąc ktoś się pojawi.....gdybym zamówił tańszy pakiet a nie jakiś drogi to byłoby szybko i terminowo. Teraz jestem bez internetu - beznadziejna obsługa totalne zlewanie klienta. Historia kontaktów telefonicznych: UPC: to wina Fiberhost, fiber host: to wina podwykonawcy, Podwykonawca: to wina UPC: Śmiech na sali!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta
    MiejscowośćBiałebłoto-kobyla
  • ~skull87 / 2022-02-22 17:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik był umówiony między 9:00 a 12:00. O godz 11:40 przyszedł SMS że technik przyjedzie z opóźnieniem. Uznałem zatem, że po czekaniu 2 godzin i 40 minut mogę pozałatwiać inne ważne sprawy w tym czasie (inaczej myśli UPC, według was trzeba czekać na technika cały dzień najlepiej, a godziny umówione na wizytę są tylko tak o). O godz: 12:06 dostaje SMS, że technik wyruszył i przewidywany czas przyjazdu ok. 12:30. O godz: 12:07 kolejny SMS że technik nikogo nie zastał w domu. Do domu udało mi się dotrzeć o 12:15, także tu mój błąd że nie udało mi teleportować w 1 minutę, żeby łaskawie przywitać technika, którego winą było nie stawienie się w wyznaczonym czasie i który na dodatek nawet nie wykonał połączenia telefonicznego w celu zapytania się czy wyjaśnienia czemu nikt w tą 1 minutę nie stawił się z uśmiechem i kawą w drzwiach
    ZaletyBrak
    WadyWszytko
  • ~Didi / 2022-02-21 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Najdroższy pakiet w ofercie a czuje jakbym korzystał z internetu na początku jego ery :)
    WadyPing skacze od optymalnych 30 do nawet kilku tysięcy przy czym z perspektywy czasu niestety przeważają wyższe wartości
    MiejscowośćWarszawa
  • ~? / 2022-02-21 16:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna
    Chcesz coś oglądnąć? Nie dasz rady bo z tym internetem wszystko ci się zatnie.
    Chcesz coś zainstalować? Po 3dniach może będziesz mieć 40%
    Podsumowując internet upc jak i całe upc jest ścierwem nad ścierwami.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćPoznań
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3072
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306