MiejscowośćDąbrowa górnicza
strona 52 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~Kamil / 2022-03-09 20:10
Nie polecam , pisałem już opinie o telewizji z UPC , z internetem nie jest lepiej …. Internet traci połączenie co chwile … -
-
~Kamil / 2022-03-09 20:05
Nie polecam , non stop kablówka się zawiesza co uniemożliwia normalne oglądanie tv , nie wspominając o internecie który non stop się rozłącza , było zgłaszane to kilkukrotnie ale jak już umowa została podpisana to klienta maja w d…e , ważne ze pieniądze co miesiąc im wpływają na konto … MiejscowośćDąbrowa górnicza -
~ttt / 2022-03-08 22:16
tak wszyscy narzekają na internet od upc- a ja nie pamiętam kiedy miałem jakąs awarię, internet śmiga az miło ZaletydziałaWadycenaMiejscowośćGdańsk -
~Karolina / 2022-03-08 21:01
Upc nie szanuje klientów, przyszłych klientów ani ich czasu. Na infolinii na siłę proponowana jest rozmowa ze sztucznym asystentem. Kiedy dojdzie do rozmowy z konsultantem i człowiek umawia się na oddzwonienie, nie oddzwaniają. w moim przypadku było tak z dwoma konsultantami. jak zadzwoniłam to dopiero za trzecim razem trafiłam na konsultanta który wywiązał się z deklaracji. w tym czasie oczywiście zmieniła się promocja i ceny. jak przychodzi do instalacji to instalatorzy nie przychodzą w umówionym czasie a usługi nie są odwoływane. cały dzień stracony. Nie polecam ,stanowczo odradzam. Firma nie szanuje ludzi. WadywszytskoMiejscowośćwarszawa -
~Monika / 2022-03-08 13:09
Obsługa klienta jak z czasów PRL. Połączenie internetowe najgorsze jakie kiedykolwiek miałam, jedną godzinną wideo rozmowę potrafi zerwać 4 razy. Technik został umówiony, wzięłam pół dnia urlopu, niestety pracownik UPC nie dość, że się nie pojawił, to nawet nie dał znać, że nie zamierza się pojawić.
Stanowczo odradzam tę firmę,i że względu na tragiczną obsługę kilenta i jakość połączenia internetowego.MiejscowośćKraków -
~pastor / 2022-03-08 12:39
Paweł to judasz z UPC NIE WARTO GO CZYTAĆ BO ŚCIEMNIA O PLUCIU JADEM,ITD ITP KOPŁEM W D....E UPC I MI ULŻYŁO NA KIESZENI I ZDROWIE MI SIĘ POPRAWIŁO O 70% ZaletyDNOWadyRANSFER ZANIŻANY ,NIE ZGODNY Z UMOWĄMiejscowośćCzęstochowa -
~Paweł / 2022-03-07 00:02
Bardzo uczciwe podejście firmy. Przychodzili do mnie przedstawiciele różnych firm, w większości pluli jadem, oczerniając konkurencję, zamiast zachęcić mnie do własnej oferty. Przedstawiciel UPC konkretnie przedstawił mi ofertę, ostrzegł, że konkurencja często oczernia ich firmę, bo bez tego nie mają startu do UPC. I faktycznie, o ile sam internet mają dość drogi, to w połączeniu z telewizją wymiatają. Wszystko działa bez zarzutu, jestem pod wrażeniem prostoty obsługi, nawet moja babcia opanowała sterowanie głosem. Na początku trafiła się przerwa w dostawie, jak powiedziano mi na infolinii, był problem z sygnałem na sieci, ale usterkę szybko usunięto, od tamtej pory wszystko śmiga, aż miło. Na próbę wziąłem też jedną komórkę, na umowę bezterminową, w końcu mam zasięg w całym domu. Zdecydowanie polecam. ZaletyŚwietna telewizja, najlepsza na rynku.
Bardzo sprawna infolinia.
Uczciwe podejście do klienta.
Łatwość obsługi i dobra jakość sprzętu.
Dobry zasięg komórkowy.WadyTrochę drogie pakiety, jeśli ktoś chce tylko internet, choć jakość sprzętu to rekompensuje.MiejscowośćKrasnystaw -
~Gruby unturned / 2022-03-05 20:41
chomik bylby szybszy kiedys to bylo kiedy chomiki napredzaly internet teraz juz tak nie ma TERAZ mamy jakies upc TAK NNIE POWINNO BYC Zaletychomiki byly lepszeWadyopcja z chomikami bylaby lepsze niz pakiet 100mb/sMiejscowośćWarszawa -
-
~HTA / 2022-03-05 18:36
Tv okej natomiast internet jest fatalny praktycznie cały czas zrywa połączenie WadyInternetMiejscowośćRadom -
~kAROLEXX / 2022-03-05 14:31
Wszystko działa. Internet nie ma takiej predkosci jak na umowie ale jest 400 to wystarcza. ZaletykANAŁYWadyBRAKMiejscowośćWARSZAWA -
~Pablo / 2022-03-05 12:28
Monter przewiercił instalację od domofonu, oczywiście nie ich wina - żenada. Zamiast kabli w skrzynce to mam nad drzwiami istną plątanine kabli od UPC chyba z 10 połączeń i wszystko wisi. ZaletyInternetWadyMontaż, obsługaMiejscowośćWarszawa -
~Karolina / 2022-03-04 16:42
Tragedia nie polecam, permanentny brak internetu!! ZaletyBrakWadyPłacisz za usługi których nie maMiejscowośćOpole -
~Bartosz / 2022-03-04 16:09
Obsługa klienta to jest jakiś dramat. Zepsuli zlecenie nie dając dwóch urządzeń które są niezbędne (w moim budynku router musi być w piwnicy i drugi dopiero w mieszkaniu - obsluguja go wiec wiedzą). Monter przyjechał z jednym. Od 2 tygodni nikt nie dowozi drugiego. Przekazuja niby notatki do kogos kto sprzedawal i nikt nie oddzwania. Dramat. Sugerowałem nawet że pod domem mam ich oddział i mogę odebrać osobiście. Też się nie da.
Dodatkowo mimo że konsultant zapewnił, że wprowadza wypowiedzenie starej umowy z poprzedniego adresu (bo kolejna bralem na firme), to jednak jest dalej aktywna, dawno po zdaniu sprzetu. Potweirdzałem to z drugim ponownie i mowil ze zdanie sprzetu tylko zostało, a dzisiaj otrzymuje kolejny rachunek do zapłacenia i konsultant mówi żę jest aktywna. Kpina!ZaletyJak działa to net jest szybkiWadyCzęsto się zrywaMiejscowośćWrocław -
~Szczupak / 2022-03-04 16:04
4 dni bez internetu. 2 lata wszystko było okej, dopóki 1 marca technik nie wezwany przeze mnie grzebał w skrzynce. 15:55 internet się stracił idealnie w momencie zauważenia technika uczepionego na słupie. Myśląc, że to jakieś prace rutynowe nie była zwrócona mu uwaga, jednak technik odjechał zostawiając dom bez dostępu do usług. O godzinie 16 pierwszy kontakt z infolinią. Pani konsultanka 1 zapewniała, że dowie się kto pracował przy skrzynce, ogarnie serwis i będzie się niezwłocznie kontaktować telefonicznie z nowymi informacjami. Do wieczora zero kontaktu, pani konsultantka 2 informuje, że żadna informacja o awarii nie została wprowadzona do systemu. Pani 2 zamawia serwis na 3 marca. Serwis twierdzi, że czas awarii i grzebanie przez technika przy skrzynce to na pewno zbieg okoliczności i zwalają winę na kabel. Podłączenie nowego kabla nic nie daje. Panowie wykonują odczyty na tej jak i sąsiadującej skrzynce, denerwując się między sobą że coś definitywnie jest nie tak. Mówią między sobą "ten co to robił to coś sp****dolił*. Informują, że nie są w stanie nic zrobić i że potrzebne jest zgłoszenie do serwisu który może spawać światłowód. Po 3 telefonach tego samego dnia na infolinię informacja o awarii w trybie pilnym podobno jest, mimo że na portalu moje upc nie ma żadnej informacji o tym. Pan konsultant na pytanie kiedy nastąpi naprawa oświadcza że nie wie, ponieważ zajmuje się tym firma zewnętrzna i nie jest w stanie podać do niej kontaktu, godzin jej pracy, czy szacowanego czasu naprawy. Kontakt z UPC na facebooku kończy się na odczytaniu i zignorowaniu kolejnych wiadomości. Brak rzeczowego kontaktu i brak dostępu do informacji zarówno na infolinii, jak i portalu moje upc czy facebooku. Nie ma ŻADNEGO potwierdzenia i ŻADNEJ możliwości weryfikacji ze strony klienta czy awaria w ogóle została wprowadzona do systemu. Od początku marca brak dostępu do usługi, a rachunek za marzec już wystawiony oczekuje na zapłatę :) Zaletywszystko działa dobrze tak długo jak technik z UPC sam czegoś nie zepsujeWadybrak rzeczowych informacji na infolinii, portalu moje upc, profilu na facebooku
jedni konsultanci wprowadzają dane do systemu, by kolejni potwierdzili, że ich koledzy nic nie wprowadzili.
brak jakiejkolwiek informacji o czasie naprawienia awarii, podczas gdy "sprawdzanie działania usług w twojej lokalizacji" ukazuje, że pod adresem wszystkie usługi działają prawidłowo.MiejscowośćKatowice -
~Mirek / 2022-03-03 18:52
Upc to dramat 2 dni działał nam internet po czym była awaria i już internetu nie ma 10 dni a niby technicy mówią że naprawuone koszmar -
~Piotr / 2022-03-03 17:53
Największa porażka polskiego rynku, bez emocji:
Parametry - 2/5
Cena - 3/5
Obsluga klienta (po wykupieniu abonamentu) - mniej wiecej liczba PI ale z minusem na przodzie i bez przrcinka.
Niezawodność - porównując na szybko, właściciel alfy romeo ma wiecej radosci z jazdy gdy nie naprawia ???? niz abonent w tej firmie.
Podsumowując,szczerze odradzam i przestrzegam przed uslugami tej firmy.ZaletyZalety - Możliwość czerpania rozrywki przy próbie zgłoszenia jakiegokolwiek problemu na infolinii, jest na prawdę ciekawie.WadyWady - synonim nazey własnej tj. UPCMiejscowośćTychy -
-
~K / 2022-03-03 13:35
Nie polecam to jest Parodia !!! Jestem 3 dzień bez telewizora serwis dopiero będzie możliwy za kilka dni jedno wielkie bagno !!!
Miałam mieć ofertę tańsza z większym interneem dostałam stary dekoder po czym powiedziałam że go nie chce to pan na miejscu robił mi problemy ! I wyszło że będę płaciła jeszcze więcej tragedia nie polecam najgorsza siec telewizyjna jaka może być !!!!MiejscowośćRuda Śląska -
~Martin / 2022-03-02 18:40
Nie polecam, firma przyjęła zamówienie, umówiła termin instalacji, instalator się nie pojawił. Nikt się nie pofatygował ,żeby mnie o tym poinformować .
Żenująca sytuacja , na infolinia dowiedziałem się ze dziś już kurier nie przyjedzie . Jutro mnie poinformują o terminie ralizacj.
Traktowanie klienta poniżej wszystkich normMiejscowośćGdynia -
~Artur / 2022-03-02 16:53
Witam wszystkich nowych lub starych abonentów byłem w miare zadowolony z usług UPC tak na poziomie jakość cena 7/10 mając 4 dekodery telefon 2 boostery najwyższy pakiet kanałów internet 500mb/s
i bedąc klientem od czasów Telekomukacji Polskiej wiec już sporo pewnie jakieś 10 lat. Wszystko się zmieniło w mojej ocenie o 360 stopni w ciągu miesiąca co do UPC a mianowicie podejściu do klienta. Miałem awarie dekodera Horizon podczas remontu zaczepiłem o kabel podłączony od sygnału i go wyrwałem wraz z wejściem zgłosiłem przyjechał technik popatrzył dał nowy zabrał zepsuty i pojechał bez żadnego protokołu zdania odebrania jaka i czyja wina zaznaczam że nigdy sprzętu niewymieniałem od początku umowy nawet po przejęciu TP przez UPC. Zadowolony z wymiany po kilku dniach jak to zwykle dostałem sms z rachunkiem wystawionym myślałem że mam jakieś omamy rachunek wystawiony na 1018 zł w tym 850 za zepsuty dekoder infolinia UPC to jak walka z wiatrakami niczym 12 prac asterixa gdzie biegali z góry na dół bo co raz odsyłali od okienka do okienka ale reasumując złożyłem reklamacje została rozpatrzona oczywiście na moją niekorzyść i propozycja rozbicia na raty 850 na 5 miesiecy plus rachunek naturalnie najgorza K.... To podwykonawca bo niepoinformował mnie technik że zostane obciążony taką kwotą za sprzęt bo było to usterka do naprawy w serwisie ale po co naprawiać jak lepszy procent mają od wymiany niż za naprawe sprzętu druga reklamacja już złożona czekam co mi napisząMiejscowośćWarszawa -
~. / 2022-03-02 15:26
Szczerze to bede odradzac każdemu kogo spotkam jesli chodzi o uslugi tej firmy, chcesz zrezygnować to odsylaja Cie do strony internetowej mimo ze jestes na miejscu i powinno sie to zrobic bez problemu od reki... dodatkowe oplaty za cos czego w ogóle nie bylo w umowie i dażac do oceny samej usługi katastrofa, problemy techniczne z ich strony, przerwane polaczenia, człowiek nie byl w stanie pracowac. Jedno duże NIE.
strona 52 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »