Do paradoksów UPC należy jedna z usług, brzmi to: "INNE USŁUGI - SAMODZIELNA INSTALACJA"
Kwota jaką trzeba zapłacić za samodzielną instalację to w UPC 29,90 zł. Tak więc jak sobie sama zamontuję to co przyśle UPC to jeszcze im zapłacę. Tylko w w UPC takie absurdy.
ZaletyBrak
WadyWysokość opłat
MiejscowośćKielce
~Andrzej / 2022-05-25 12:49
Ocena: 1.25 / 5
Od 21 maja do dzisiaj czyli 25 maja brak wszystkich usług. Codziennie dzwonię i zero odzewu. Nie przedłużę więcej umowy nie ma szans. Normalne średniowiecze i zero kontaktu.
MiejscowośćOsówka
~Bruh / 2022-05-24 07:23
Ocena: 1.50 / 5
Przerobiłem w życiu trzech dostawców internetu - Orange, Netię i UPC właśnie, z tych trzech Orange i Netia, Netia szczególnie bardzo trzymali poziom jakości usług. A jak upc? No cóż, szkoda nawet gadać - Internet niestabilny jak diabli, przerywa conajmniej z 3x dnia połączenie w losowym, oczywiście najmniej odpowiednim momencie. Poza tym ciągłe awarie - wiecznie nie działa, wiecznie sieć nie ma połączenia dalej. Stabilność usługi praktycznie zerowa, można szklaną kulę kupić i wróżyć czy danego dnia będzie internet czy nie. Dla porównania powiem ze przez ponad rok bycia klientem Netii ani razu, powtórzę ANI RAZU nie miałem problemu z niedziałającym internetem. UPC zapewnia tskie atrakcje przynajmniej z raz w tygodniu... Jeszcze żebym mieszkał na wiosce na końcu świata, a mieszkam w centrum Wrocławia i takie coś to są jakieś jaja...
ZaletyBrak
WadyJak wyżej, gówno straszne
MiejscowośćWrocław
~205 / 2022-05-23 18:50
Ocena: 3.50 / 5
Parametry: Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Mieszkam w średniej wielkości mieście i w mojej okolicy nikt póki co nie oferuje szybszego internetu niż UPC, ale wydaje się, że z tego powodu także rozwój infrastruktury stanął w miejscu, przez co najmocniejsze oferowane przez UPC opcje nadal nie są tutaj dostępne.
Cena: Zdecydowanie taniej niż u większości konkurencji.
Niezawodność: Korzystam z usług UPC od ładnych kilku lat i takich poważnych awarii chyba nie uświadczyłem. Sporadycznie zdarzają się krótkotrwałe spadki prędkości internetu.
Obsługa klienta: Tu niestety totalna klapa. Wszystko niby jest ok - do momentu, gdy chce się załatwić coś innego niż zamówienie usług, np. kwestie techniczne takie jak ustawienia naszego połączenia czy te z ustawień modemu, które UPC może zmienić jedynie zdalnie. Metody kontaktu są bardzo ograniczone. Strona internetowa przekierowuje obecnie wszystko na automatycznego konsultanta, który nie potrafi odpowiedzieć na nic, oprócz bardzo podstawowych kwestii, a koniec końców przekierowuje na kontakt telefoniczny, gdzie - co ogromnie zaskakujące - też zbyt sensownej pomocy nie otrzymamy, szczególnie jeśli dzwonimy z problemem stricte technicznym. Ma się wrażenie, że konsultanci przez większość czasu grają na zwłokę i odsyłają nas oraz nasze zgłoszenia w coraz to inne miejsca, do coraz to innych działów. Zaś formularze kontaktowe są tak skrzętnie ukryte, że zakładam, iż wiele osób zrezygnowało z prób załatwienia swoich spraw zanim do tych formularzy zdołało się dokopać. Masakra.
Zaletyniezłe ceny
dobre parametry
stabilne połączenie
Wadyfatalnie zorganizowana obsługa klienta
zerowe zaangażowanie w kwestii wsparcia technicznego
~Jjjjjjjjj / 2022-05-23 16:37
Ocena: 2.75 / 5
Bardzo częste naprawy. W 1 tygodniu 2 razy każda naprawa ok. 6/7h
Ogólnie internet dobry ale bardzo słaba infolinia i naprawy.
~UPC słaby internet / 2022-05-21 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Jak na tak dużą firmę mają jeden z najgorszych internetów nawet w najlepszym pakiecie. A obsługa to nawet nic nie ogarnia, a w dodatek jest ofensywna przez co ich morale spadają poniżej 0
ZaletyBrak
Wady-Słaby internet nawet za droższą kwotę
-słaba obsługa klienta
-codzienne wyłączanie internetu w losowych momentach
MiejscowośćKraków
~Karol / 2022-05-21 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet na świecie. Prędkość pobierania danych, to kilkaset kb/s - to są jakieś żarty. Zasięg zatraca się od razu po wyjściu z pomieszczenia (malutki pokój), gdzie znajduje się router. Przy samym modemie zasięg jest tragiczny. Kontakt z pomocą - dramat, nikt się nie fatyguje, aby naprawić cokolwiek. Często zrywa połączenie bezprzewodowe, a co gorsza urządzenia zewnętrzne nawet nie wyszukują mojej sieci - porażka. Na szczęście zmieniam dostawcę. Nigdy więcej nie wrócę do UPC. Jedyne co robią ze stałymi klientami, to naciągają na większe rachunki.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Grzegorz / 2022-05-21 09:32
Ocena: 4.50 / 5
Jestem nowym uzytkownikiem od kilku miesięcy internetu światłowodowego UPC pakiet 600/100 . Internet działa w 100% , bardzo szybki , bardzo mały ping . Po prostu internet idealny . Obsługa klienta bardzo miła i pomocna . Niewiem skad się biorą negatywne opinnie
Polecam UPC
ZaletySzybkość i stabilność
MiejscowośćGrojec
~Tom / 2022-05-20 21:44
Ocena: 2.50 / 5
Cóż. Wszedłem tutaj się wyżalić, bo po raz n-ty wieczorem nie mogę korzystać z internetu. Jest tak wolny, że przypominają mi się czasy modemów i początków kablówek. Portal regionalny nie ładuje się... fb nie ładuje się, muzyka ze spotify nie ciągnie... Piszę tego posta... bo udostępniłem sobie Wifi z telefonu. Dramat. Do końca miesiąca zmieniam. Jak ktoś się waha - nie polecam.
ZaletyCena byłaby OK, gdyby internet działał (działa rano i w ciągu dnia).
Wadybrak internetu wieczorami
MiejscowośćGdańsk
~UK / 2022-05-18 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Jezu najgorszy provider w całym świecie. Mieszkam w centrum dużego maista, mam problemy z połączeniem prawie codziennie oraz w nocy, internet miga jak szalony, NIE polecam. Mamy tak zwane "awarie" których nikt nie usuwa. Pracować zdalnie to ciągłe męczenia.
ZaletyNIC
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Filip / 2022-05-17 18:56
Ocena: 1.00 / 5
Pop prostu po porażka. Odradzam każdemu. Niekorzystne warunki umowy, słaby zasięg.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKatowice
~Pola / 2022-05-17 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam zostać Klientką UPC ale chyba sobie daruję. Jakimś chorym nieporozumieniem jest zamówienie u nich instalacji WiFi + TV. Od ponad miesiąca próbuje umówić się z technikiem UPC na instalację i już 5 raz jestem zbywana. Tak dokładanie, 5 RAZY. Za pierwszym razem technik nie mógł przyjechać bo zalało mu mieszkanie, za drugim brakowało mu zgody spółdzielni mieszkaniowej, która dawno już była wydana, następnie miał notoryczne spóźnienia z finalnym telefonem iż "nie przyjedzie bo jest zawalony robotą i nas już nie załatwi". Dziś był już 5 termin umówienia się z technikiem. Miał być między 15:00 a 17:00. Następnie otrzymałam SMSa, że jak zwykle się spóźni, po czym o godzinie o której miał być napisał kolejnego SMSa, że jednak znowu do nas nie przyjedzie bo w ciągu 30 minut się rozchorował. Otrzymałam 6 już termin następnej jego wizyty, która znając życie znowu się nie odbędzie. Zadzwoniłam na infolinię by wytłumaczyli mi ten cyrk, przełączono mnie na dział techniczny, z którego zostałam rozłączona. Ja nie wiem czy oni w tym UPC kompletnie powariowali czy jak? To jest po prostu jakieś nienormalne z ich strony. Zamawiam usługę u konkurencji bo u nich podłączenia się nie doczekam za cholerę. Omijać szerokim łukiem.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Bos227 / 2022-05-17 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jednym słowem , przed tą ofertą wifi działało stabilnie teraz non stop przerywa , na pewno nie przedłużę umowy .Obsługa techniczna nie pomaga ,dodam że mieszkam w bloku, dawniej było lepiej ????????
ZaletyBrak
WadyCena , nie stabilne połączenie ,brak deklarowanej prędkości
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Bos227 / 2022-05-17 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jednym słowem , przed tą ofertą wifi działało stabilnie teraz non stop przerywa , na pewno nie przedłużę umowy .Obsługa techniczna nie pomaga ,dodam że mieszkam w bloku, dawniej było lepiej ????????
ZaletyBrak
WadyCena , nie stabilne połączenie ,brak deklarowanej prędkości
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~AgGa / 2022-05-15 10:42
Ocena: 1.25 / 5
Od ponad roku jestem klientem UPC. Zgodnie z umową powinnam mieć dostęp do internetu, telewizji kablowej i telefonu łącznie z roamingiem. Internet działa przeciętnie. Jeśli chodzi o telewizję, to raz zdarzyło się, że nie miałam dostępu do telewizji. Raz, ale porządnie. Przez pięć dni jedynym dostępnym kanałem było TVP1. Telefoniczna pomoc techniczna nie poradziła sobie z problemem, a technicy pojawili się w domu dopiero we wtorek, pomimo tego, że problem zgłosiłam w piątek. Po kilku miesiącach było tylko gorzej, bo postanowiłam wyjechać na urlop. Przed wyjazdem sprawdzałam u operatora ilość internetu w ramach roamingu. Zapewniano mnie, że wszystko będzie działać. Jednak po wyjeździe z polski nie działało nic, nie miałam internetu, nie mogłam dzwonić, wysyłać sms. Mój telefon był jedynie zegarkiem i aparatem telefonicznym. Wiele osób z wycieczki próbowało rozwiązać problem, niestety bezskutecznie. Po powrocie do domu usłyszałam od pracownika UPC - "niemożliwe".
ZaletyBRAK
Wadycałe UPC to jedna wielka wada
MiejscowośćRadlin
~Equillibrium. / 2022-05-13 10:57
Ocena: 3.00 / 5
Byłem klientem w Warszawie UPC przez prawie 15 lat i opowiem o moich doświadczeniach. Najpierw pozytywnie: co do parametrów i niezawodności nie mam uwag.
Natomiast co do technik sprzedażowych i utrzymania klienta to są one BRUTALNE, po prostu BRUTALNE. Wykorzystują manipulatywne techniki psychologiczne polegające na wzbudzeniu poczucia winy i wstydu u klienta, a także emocji smutku. UPC bardzo dobrze wie, że każdy człowiek wstydzi się przyznać do błędu względnie chce jak najszybciej wyjść z negatywnej emocji w postaci smutku względnie pozbyć się poczucia winy. Stąd, żeby się nie skompromitować w trakcie rozmowy z telemarketerem, klient jest skłonny pójść na ustępstwo w rozmowie z telemarketerem, byleby zakończyć dokuczliwą rozmowę telefoniczną. Z MOJEGO DOŚWIADCZENIA WYNIKA, ŻE KAŻDY TELEFON OBSŁUGI KLIENTA BYŁ BRUTALNA PRÓBĄ MANIPULACJI !!!
Byłem przez UPC wielokrotnie zaskakiwany rozmowami telefonicznymi z katowickiego numeru obsługi klienta - prefix 032 - i nakłaniany do absurdalnie drogich abonamentów. W 2017 r. płaciłem abonament w wysokości 212 zł/miesięcznie brutto za internet 1 GBit/s i telefon w ramach działalności gospodarczej. Po zakończeniu działalności gospodarczej w 2019 r. złożyłem wypowiedzenie umowy, ale dział utrzymania klienta zaproponował mi pozostanie przy cenie za dokładnie te same usługi w wysokości 92 zł/miesięcznie. Bezterminowo, nikt nic nie wspominał o jakiejkolwiek promocji. Czyli jak widzicie wysokość abonamentu wynika wyłącznie z tego, jak łatwo dacie się nabić w butelkę. Sama usługa jest śmiesznie tania i mogliby ją oferować nawet za 20 zł w miesiącu.
W maju 2022 r. dostałem bez żadnego powodu rachunek podwyższony do 102 zł. UPC powiedziało mi, że to dlatego, że skończyła się promocja. Promocja trwająca 3 lata? Spotkaliście się kiedyś z czymś takim ? W tym momencie rozejrzałem się u konkurencji i znalazłem ofertę na te same usługi w Netii za 74 zł w miesiącu. W trakcie rozmowy z biurem utrzymania klienta UPC próbowało w typowy sposób wykazać, że popełniłem błąd, bo byliby w stanie dać mi lepszą ofertę. To nieprawda, bo dzwoniłem do nich i trzymali mnie 1,5h na infolinii, przy czym ostatecznie nie udało się sfinalizować oferty za cenę poniżej 70 zł/mies. Czyli znów, od początku mogliby zaoferować 20 zł w miesiącu, tylko tego nie robią, bo tak jak ktoś już pisał, cennik jest objęty tajemnicą i UPC klientów traktuje jak pijane dzieci we mgle, ogłupiając je jeszcze dodatkowo poprzez wywoływanie ekstremalnych emocji w trakcie rozmowy. Cóż, nie mogłem dłużej zgodzić się na takie traktowanie mnie i zmieniłem operatora.
Z powyyższego wynika następujący wniosek: UPC NIE JEST WASZYM SPRZYMIERZEŃCEM, TYLKO WIKLIEM W OWCZEJ SKÓRZE. WASZYM PRAWDZIWYM SPRZYMIERZEŃCEM JEST TYLKO WOLNA KONKURENCJA I LEPSZE CENY U KONKURENTÓW !!!
MiejscowośćWarszawa
~Robert / 2022-05-13 08:46
Ocena: 2.50 / 5
Niestety ostatnio Internet działa żle przy abonamencie 300Mb/s ciągnie od 0,5 do 1,5Mb/s. Wcześniej nie było problemu ale ostatnio tragedia. Gdybym miał inny wybór to bym się wypisał.
Zaletyumiarkowana cena
Wadyszybkość
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Bartek / 2022-05-13 04:13
Ocena: 1.00 / 5
TV... jest obraz, brak sygnału... jest obraz, brak sygnału... itd itp i tak KILKANAŚCIE albo i KILKADZIESIĄT razy dziennie.
ZaletyBRAK
WadyWSZYSTKIE
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~Maciek / 2022-05-12 09:27
Ocena: 2.25 / 5
10 lat korzystania i nic nie było, poczem od momentu połączenia z Play nie mogę streamować, nie mogę obejrzeć filmiku na YouTube, już nawet nie wspomnę o messengerze, który praktycznie nie potrzebuje dobrego łącza, a jednak nie mogę nawet i z tego korzystać. Jak przychodzi monter to mówi, że jest wszystko git przesył 936mb, poczem pokazuje mu na ps4 przesył 2.4mb, laptop który stoi obok modemu 3.6mb, czasami nawet i w kb/s
ZaletyBrak
WadySame
MiejscowośćSzczecin
~bydgoszcz / 2022-05-11 20:44
Ocena: 1.25 / 5
upc nie jest warte niczego, internet nie działa NA ŻADNYM urządzeniu.
Zaletyinternet działa dobrez gdy z niego nie korzystam