Ogolnie, mam internet od lutego i byla tylko jedna awaria w dodatku w burze. Mam pakiet 600/600 a na speedtestach wychodzi 630/640 wiec nawet lepiej niz na umowie. Jedyny minus jezeli chodzi o cenę to dosc drogi koszt aktywacji (99zł). Mieszkam w małej wsi wiec prędkością internetu jestem zaskoczony. Router ktory dostaliśmy jest okropny, strona glowna sie zacina nie da sie nic zmienic, router co jakis czas sam probuje sie polaczyc z klientami wps, nie wiem czy to jakis blad czy tak ma byc i da sie to wylaczyc ale kazdemu polecam dokupic osobny router.
ZaletyPrędkość, brak awari/mała ich ilość
WadyRouter
MiejscowośćMniszek
~endoex / 2022-06-02 12:17
Ocena: 1.75 / 5
Po dziesieciu latach korzystania z UPC , przy przedluzeniu umowy poznalem prawdziwa organizacje tej firmy a raczej jej brak. W ramach przedluzenia uslugi zostala ona odlaczona wolgole w wszelkie proby kontaktu z obsluga koncza sie na informacji ze trzeba czekac bo taka jest procedura ....
Jesli chodzi o aspekty techniczne to w ciagu dnia sa robione aktualizacje oprogramowania urzadzen UPC co wplywa na przerwy w dostepie do internetu .
Wady-Czeste aktualizacje oprogramowania sieciowego w ciagu dnia co skutkuje zerwaniem polaczenia
MiejscowośćWarszawa
~Andrzej / 2022-05-31 14:56
Ocena: 4.75 / 5
już chyba 20 lat albo i więcej należę do UPC, stały klient, firma bez specjalnych zarzutów. POsiadam w tej firmie internet, telefon komórkowy, wszystko działą ok. Jestem bardzo zadowolonym klientem
Zaletywszystkie usługi na wysokim poziomie
Wadynarazie brak
MiejscowośćWarszawa
~jebacupc / 2022-05-28 01:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej śmieciowej sieci, w swojej ofercie oferują: nie zapowiedziane resety internetu (od niedawna także telewizji), masakrycznie wolny internet np: grajać w fife 22 w division rivals przy wybieraniu stroju ping jest w normie i wynosi 40-50, w po wejściu do meczu opóźnienie jest tak duże że piłkarz reaguje dopiero po około 5 sekundach przez co nie da się grać, oraz infolinia działa na zasadzie "proszę zresetować router, jeśli to nic nie da proszę czekać, ponieważ coś naprawiają na liniach i nie mogą z tym nić zrobić". Nie polecam.
Zaletybrak
Wadynapisane wyżej
MiejscowośćKalisz
~TOKRU / 2022-05-25 19:44
Ocena: 1.00 / 5
Zaznaczam że moja ocena dotyczy obsługi klienta jego traktowania jak również systemu zakupu usługi przez internet.
Byłem klientem upc internet bez zastrzeżeń awarii czy też braku internetu nie odnotowałem. Zmieniłem operatora ponieważ po upływie umowy cena znacząco wzrosła w upc. Aktualnie po kilku latach chciałem wrócić do tego operatora i zamówiłem usługę online z możliwością wyznaczenia terminu instalacji na adresie. Dokumenty regulamin i inne informacje przysłąne zostały na pocztę email gdzie w załączniku znalazłem Informacja o zawarciu Umowy Abonenckiej w którym to widniała data instalacji wraz z godziną, którą wyznaczyłem. Sugerując się powyższym czekałem na technika, który jednak nie dojechał. Po stanowczej rozmowie z ułomną sztuczną "inteligencją" na infolini, udało mi się dodzwonić do człowieka, który poddał pod wątpliwość moją pewność, tego że jak wpisałem sobie przy zamówieniu kiedy jestem gotowy na wizytę technika to nie znaczy że technik do mnie przyjedzie i wykona zleconą pracę. Okazało się, że podobno nie doczytałem w treści emaila że "W kolejnej wiadomości otrzymasz Potwierdzenia zawarcia Umowy Abonenckiej i komplet dokumentów." co według konsultanta oznacza że moja wizyta wcale nie jest umówiona. Moim zdaniem brak w tym logiki i nie jest nic napisane, że wizyta będzię ustalana w innym terminie jaki był dostępny na stronie upc. Korzystam z wielu usług online i przykładowo umawiając się do lekarza na dany dzień i godzinę termin jest obowiązujący i wiąrzący dla obydwu stron. Komentarz który chciałem zostawić to tyle że jestem zawiedziony celowym wprowadzaniem w błąd klienta podczas wyboru zakupu lub też podpisywania umowy online i coś tu chyba nie do końca gra.
~Wieśka / 2022-05-25 16:31
Ocena: 2.00 / 5
Do paradoksów UPC należy jedna z usług, brzmi to: "INNE USŁUGI - SAMODZIELNA INSTALACJA"
Kwota jaką trzeba zapłacić za samodzielną instalację to w UPC 29,90 zł. Tak więc jak sobie sama zamontuję to co przyśle UPC to jeszcze im zapłacę. Tylko w w UPC takie absurdy.
ZaletyBrak
WadyWysokość opłat
MiejscowośćKielce
~Andrzej / 2022-05-25 12:49
Ocena: 1.25 / 5
Od 21 maja do dzisiaj czyli 25 maja brak wszystkich usług. Codziennie dzwonię i zero odzewu. Nie przedłużę więcej umowy nie ma szans. Normalne średniowiecze i zero kontaktu.
MiejscowośćOsówka
~Bruh / 2022-05-24 07:23
Ocena: 1.50 / 5
Przerobiłem w życiu trzech dostawców internetu - Orange, Netię i UPC właśnie, z tych trzech Orange i Netia, Netia szczególnie bardzo trzymali poziom jakości usług. A jak upc? No cóż, szkoda nawet gadać - Internet niestabilny jak diabli, przerywa conajmniej z 3x dnia połączenie w losowym, oczywiście najmniej odpowiednim momencie. Poza tym ciągłe awarie - wiecznie nie działa, wiecznie sieć nie ma połączenia dalej. Stabilność usługi praktycznie zerowa, można szklaną kulę kupić i wróżyć czy danego dnia będzie internet czy nie. Dla porównania powiem ze przez ponad rok bycia klientem Netii ani razu, powtórzę ANI RAZU nie miałem problemu z niedziałającym internetem. UPC zapewnia tskie atrakcje przynajmniej z raz w tygodniu... Jeszcze żebym mieszkał na wiosce na końcu świata, a mieszkam w centrum Wrocławia i takie coś to są jakieś jaja...
ZaletyBrak
WadyJak wyżej, gówno straszne
MiejscowośćWrocław
~205 / 2022-05-23 18:50
Ocena: 3.50 / 5
Parametry: Nie jest źle, ale mogłoby być lepiej. Mieszkam w średniej wielkości mieście i w mojej okolicy nikt póki co nie oferuje szybszego internetu niż UPC, ale wydaje się, że z tego powodu także rozwój infrastruktury stanął w miejscu, przez co najmocniejsze oferowane przez UPC opcje nadal nie są tutaj dostępne.
Cena: Zdecydowanie taniej niż u większości konkurencji.
Niezawodność: Korzystam z usług UPC od ładnych kilku lat i takich poważnych awarii chyba nie uświadczyłem. Sporadycznie zdarzają się krótkotrwałe spadki prędkości internetu.
Obsługa klienta: Tu niestety totalna klapa. Wszystko niby jest ok - do momentu, gdy chce się załatwić coś innego niż zamówienie usług, np. kwestie techniczne takie jak ustawienia naszego połączenia czy te z ustawień modemu, które UPC może zmienić jedynie zdalnie. Metody kontaktu są bardzo ograniczone. Strona internetowa przekierowuje obecnie wszystko na automatycznego konsultanta, który nie potrafi odpowiedzieć na nic, oprócz bardzo podstawowych kwestii, a koniec końców przekierowuje na kontakt telefoniczny, gdzie - co ogromnie zaskakujące - też zbyt sensownej pomocy nie otrzymamy, szczególnie jeśli dzwonimy z problemem stricte technicznym. Ma się wrażenie, że konsultanci przez większość czasu grają na zwłokę i odsyłają nas oraz nasze zgłoszenia w coraz to inne miejsca, do coraz to innych działów. Zaś formularze kontaktowe są tak skrzętnie ukryte, że zakładam, iż wiele osób zrezygnowało z prób załatwienia swoich spraw zanim do tych formularzy zdołało się dokopać. Masakra.
Zaletyniezłe ceny
dobre parametry
stabilne połączenie
Wadyfatalnie zorganizowana obsługa klienta
zerowe zaangażowanie w kwestii wsparcia technicznego
~Jjjjjjjjj / 2022-05-23 16:37
Ocena: 2.75 / 5
Bardzo częste naprawy. W 1 tygodniu 2 razy każda naprawa ok. 6/7h
Ogólnie internet dobry ale bardzo słaba infolinia i naprawy.
~UPC słaby internet / 2022-05-21 23:46
Ocena: 1.00 / 5
Jak na tak dużą firmę mają jeden z najgorszych internetów nawet w najlepszym pakiecie. A obsługa to nawet nic nie ogarnia, a w dodatek jest ofensywna przez co ich morale spadają poniżej 0
ZaletyBrak
Wady-Słaby internet nawet za droższą kwotę
-słaba obsługa klienta
-codzienne wyłączanie internetu w losowych momentach
MiejscowośćKraków
~Karol / 2022-05-21 13:48
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet na świecie. Prędkość pobierania danych, to kilkaset kb/s - to są jakieś żarty. Zasięg zatraca się od razu po wyjściu z pomieszczenia (malutki pokój), gdzie znajduje się router. Przy samym modemie zasięg jest tragiczny. Kontakt z pomocą - dramat, nikt się nie fatyguje, aby naprawić cokolwiek. Często zrywa połączenie bezprzewodowe, a co gorsza urządzenia zewnętrzne nawet nie wyszukują mojej sieci - porażka. Na szczęście zmieniam dostawcę. Nigdy więcej nie wrócę do UPC. Jedyne co robią ze stałymi klientami, to naciągają na większe rachunki.
ZaletyNic
WadyWszystko
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Grzegorz / 2022-05-21 09:32
Ocena: 4.50 / 5
Jestem nowym uzytkownikiem od kilku miesięcy internetu światłowodowego UPC pakiet 600/100 . Internet działa w 100% , bardzo szybki , bardzo mały ping . Po prostu internet idealny . Obsługa klienta bardzo miła i pomocna . Niewiem skad się biorą negatywne opinnie
Polecam UPC
ZaletySzybkość i stabilność
MiejscowośćGrojec
~Tom / 2022-05-20 21:44
Ocena: 2.50 / 5
Cóż. Wszedłem tutaj się wyżalić, bo po raz n-ty wieczorem nie mogę korzystać z internetu. Jest tak wolny, że przypominają mi się czasy modemów i początków kablówek. Portal regionalny nie ładuje się... fb nie ładuje się, muzyka ze spotify nie ciągnie... Piszę tego posta... bo udostępniłem sobie Wifi z telefonu. Dramat. Do końca miesiąca zmieniam. Jak ktoś się waha - nie polecam.
ZaletyCena byłaby OK, gdyby internet działał (działa rano i w ciągu dnia).
Wadybrak internetu wieczorami
MiejscowośćGdańsk
~UK / 2022-05-18 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Jezu najgorszy provider w całym świecie. Mieszkam w centrum dużego maista, mam problemy z połączeniem prawie codziennie oraz w nocy, internet miga jak szalony, NIE polecam. Mamy tak zwane "awarie" których nikt nie usuwa. Pracować zdalnie to ciągłe męczenia.
ZaletyNIC
WadyWszystko
MiejscowośćWrocław
~Filip / 2022-05-17 18:56
Ocena: 1.00 / 5
Pop prostu po porażka. Odradzam każdemu. Niekorzystne warunki umowy, słaby zasięg.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćKatowice
~Pola / 2022-05-17 18:52
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam zostać Klientką UPC ale chyba sobie daruję. Jakimś chorym nieporozumieniem jest zamówienie u nich instalacji WiFi + TV. Od ponad miesiąca próbuje umówić się z technikiem UPC na instalację i już 5 raz jestem zbywana. Tak dokładanie, 5 RAZY. Za pierwszym razem technik nie mógł przyjechać bo zalało mu mieszkanie, za drugim brakowało mu zgody spółdzielni mieszkaniowej, która dawno już była wydana, następnie miał notoryczne spóźnienia z finalnym telefonem iż "nie przyjedzie bo jest zawalony robotą i nas już nie załatwi". Dziś był już 5 termin umówienia się z technikiem. Miał być między 15:00 a 17:00. Następnie otrzymałam SMSa, że jak zwykle się spóźni, po czym o godzinie o której miał być napisał kolejnego SMSa, że jednak znowu do nas nie przyjedzie bo w ciągu 30 minut się rozchorował. Otrzymałam 6 już termin następnej jego wizyty, która znając życie znowu się nie odbędzie. Zadzwoniłam na infolinię by wytłumaczyli mi ten cyrk, przełączono mnie na dział techniczny, z którego zostałam rozłączona. Ja nie wiem czy oni w tym UPC kompletnie powariowali czy jak? To jest po prostu jakieś nienormalne z ich strony. Zamawiam usługę u konkurencji bo u nich podłączenia się nie doczekam za cholerę. Omijać szerokim łukiem.
MiejscowośćTarnowskie Góry
~Bos227 / 2022-05-17 14:34
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jednym słowem , przed tą ofertą wifi działało stabilnie teraz non stop przerywa , na pewno nie przedłużę umowy .Obsługa techniczna nie pomaga ,dodam że mieszkam w bloku, dawniej było lepiej ????????
ZaletyBrak
WadyCena , nie stabilne połączenie ,brak deklarowanej prędkości
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Bos227 / 2022-05-17 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Masakra jednym słowem , przed tą ofertą wifi działało stabilnie teraz non stop przerywa , na pewno nie przedłużę umowy .Obsługa techniczna nie pomaga ,dodam że mieszkam w bloku, dawniej było lepiej ????????
ZaletyBrak
WadyCena , nie stabilne połączenie ,brak deklarowanej prędkości
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~AgGa / 2022-05-15 10:42
Ocena: 1.25 / 5
Od ponad roku jestem klientem UPC. Zgodnie z umową powinnam mieć dostęp do internetu, telewizji kablowej i telefonu łącznie z roamingiem. Internet działa przeciętnie. Jeśli chodzi o telewizję, to raz zdarzyło się, że nie miałam dostępu do telewizji. Raz, ale porządnie. Przez pięć dni jedynym dostępnym kanałem było TVP1. Telefoniczna pomoc techniczna nie poradziła sobie z problemem, a technicy pojawili się w domu dopiero we wtorek, pomimo tego, że problem zgłosiłam w piątek. Po kilku miesiącach było tylko gorzej, bo postanowiłam wyjechać na urlop. Przed wyjazdem sprawdzałam u operatora ilość internetu w ramach roamingu. Zapewniano mnie, że wszystko będzie działać. Jednak po wyjeździe z polski nie działało nic, nie miałam internetu, nie mogłam dzwonić, wysyłać sms. Mój telefon był jedynie zegarkiem i aparatem telefonicznym. Wiele osób z wycieczki próbowało rozwiązać problem, niestety bezskutecznie. Po powrocie do domu usłyszałam od pracownika UPC - "niemożliwe".