strona 45 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Rromaco / 2022-07-07 17:42
Całkowity brak poszanowania klienta umawiam się po odbiór dekodera UPC mam wysłać umawia się ze mną że będzie od 13:00 do 15:00 wziąłem wolne z pracy czekam czekam 15:00 nie ma nikogo dzwonię tak tak przyjdzie na pewno przyjdzie czekam godzina 18:00 nie ma nikogo dzwonię umawiam drugi termin pani przyjęła że jutro oddzwoni czekałem 4 dni na telefon z UPC nikt nie zadzwonił żenada po prostu brak poszanowania klienta w ogóle nie dbają o nic wstępny konsultant mówi że zadzwoni za parę minut czekam już 5 godzin nikt nie dzwonił nie polecam tej firmy brak szacunku wszystko im wisi zamiast dbać o klienta nie zależy mi a osoba która ma przyjść powinnaś dawno nie pracować inne firmy toya gdy klient czeka w domu a konserwator spóźnia się dzwoni i bardzo przeprasza i mówi że może się spóźnić pół godziny a tu nic po prostu chamstwo chamstwo jest chora brak zainteresowania -
-
~Andrzej / 2022-07-07 12:35
Totalnie nie polecam tego usługodawcy!!! Jakaś żenada i brak poszanowania dla klienta. Celowe wprowadzanie w błąd na porządku dziennym. Konsultant przyjąl zlecenie, zobaczył w systemie, że jesteśmy w ich sieci i może zlecić podłącznie usługi, (na klatce wrzystko jest) sąsiedzi wszyscy mają. No to czekamy. Jednakże przyszedł technik i stwierdził, że się nie da... Musieliśmy trafić na jakiegoś leniwego, który nawet drabiny ze sobą nie miał... Po prostu nie dostał zgody od administracji na pociągniecie nowych korytek na klatce, a w starych oczywiście, że zgoda jest - tylko chyba nikomu w tej firmie się nie chce pracować... ???? MiejscowośćSzczecin -
~Felek / 2022-07-07 00:16
Brak możliwości skorzystania ze stałego ip jeśli siec gpon. Zamówienie usunięto, klienta mają w poważaniu, nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi. Monopolista bez możliwości pójścia na ustępstwa, btak ont. WadyBrak ont, brak stałego ip, doradca nic nie wieMiejscowośćKraków -
~Aga / 2022-07-06 10:45
Non stop rwie się internet na Kalinie w Lublinie. Tak samo telewizja online teraz jest popierdo#@&lona. Widzę że nowy właściciel ma klientów głęboko w czarnej otchłani. Jeszcze trochę i ja też!!! ZaletyBrakWadyNieskończonośćMiejscowośćLublin Kalina -
~hristo / 2022-07-05 22:43
Drugi raz w życiu wszedłem w internet od UPC. Dawniejsze doświadczenia były nie najlepsze... Od tego czasu minęło jednak 15 lat. Teraz jest po prostu idealnie. Może drogo , ale niezawodnie idealnie. I oby tak pozostało. ZaletyniezawodnośćWadymogłoby być taniejMiejscowośćGdynia -
~Przemek23c / 2022-07-05 17:11
Nie jestem klientem UPC ale chcialem zalozyc internet. Wpisalem swoj adres i wyskoczylo ze moge miec 600Mbit/s za 85 zl
dzwonie wiec do nich a facet mi do glosu nie daje dojsc
przekrzykiwalem go
Mowi ze jest 24,50 do tych 85 zl za domek jednorodzinny
Pytam czemu nie wyskoczyla mi cena zatem 109,5 zl ?
On mowi ze czasem wyskakuja takie adresy co nie istieja a ja na to ze wpisalem swoj i byly gratulacje ze mog emiec internet 600
TO on na to ze tak dziala strona internetowa
W koncu sie wkurzyl i pyta czy chce internet czy nie
A ja na to ze raczej nie bo jak tak im strona dziala to jak mam polegac na ich internecie
TO dobrego dnia mi zyczyl i sie rozlaczyl ze sam nie zdazylem mu zyczyc milego dnia
Oceniam tu tylko obsluge klienta a nie jakos internetu czy nanwet samej ceny bo nie jestem klientem
W tej sytuacji nie wzialbym nigdy zadnej uslugi juz nie tylko ze zle im strona dziala tylko ze nie chcialbym przezywac koszmaru obslugi klienta gdybym takowym zostal po dzisiejszym doswiadczeniu
Firma powinna walczyc o klienta a on mnie potraktowal jak bym byl jakims trollem
ODRADZAM!!!!
Moze jak wszystko chodzi dobrze to byc moze jest OK ale pewnie jak cos ''nawali'' to z taka obsluga klienta w dzisiejszych czasach nie zycze nikomu sie uzeracWadyObsluga klienta na 0 -
~Kilkuletnia użytkowniczka / 2022-07-05 13:22
Od ponad 6 lat jestem użytkownikiem internetu UPC i tak jak przez pierwsze lata byłam bardzo zadowolona z jakości, tak przez ostatni czas, szczególnie od niespełna roku połączenia internetowe to porażka. Co chwilę są problemy z sygnałem, stabilnością połączenia, nawet gdy urządzenia mobilne znajdują się w tym samym pomieszczeniu co router. Jeszcze w ubiegłym roku poleciałam, teraz chyba zacznę odradzać. MiejscowośćSzczecin -
~Truskawa / 2022-07-04 23:33
Żałosne wieczne problemy odradzam! ZŁODZIEJE płacisz 100 zl za syf z jakoscią upload: 0.09 nie odalisz chroma bo ten syf sie zacina rutery same sie palą ZaletyBRAK!WadyMnóstwoMiejscowośćKatowice -
-
~rbnext / 2022-07-04 22:44
I do not recommend UPC provider to anyone! I spent a lot of time, money and effort figuring out why my Internet does not work, why I pay for a speed of 500Mbps and the real speed is 100Mbps. Tech support is terrible, they learned the answers and just repeat the same thing in a circle .. As a result, a month without the Internet, I call them when you do it, but they just don't care ... Avoid this provider!!! -
~GREG / 2022-07-02 09:47
UPC wraz z PLAY to SYF jakiego świat nie widział..!swój swojego znalazł/..!oszusci,kombinatorzy,zwykli złodzieje...!!! ZaletyBRAKWadyWSZYSTKO..bo nic prawidlowo nie działa..!!MiejscowośćLubin -
~M. Z / 2022-07-01 21:31
Umowa wypowiedziana,zmiana adresu zamieszkania. W trakcie trwania okresu wypowiedzenia telefon z nowa dużo korzystniejsza propozycja. Propozycja przyjęta, termin oczekiwania na techników 7 dni, w końcu Panowie się pojawiają ale okazuje się że z przyczyn technicznych (niezależnych ode mnie, nie są w tanie podpiąć usług). Oczekiwanie, zero informacji co dalej czy usługi będą podłączone czy nie. Telefon z mojej strony, 1;2;5 nic, trzeba czekać, sprawa w toku. W końcu 14 dnia odstępuje od umowy (dalej brak informacji, telefonu, kontaktu od UPC, na infolinii tlumaczenie trzeba czekać i tak w kółko). W rezultacie miesiąc bez internetu. W między czasie dostaje informacje że do czasu zrealizowania odstąpienia od umowy place za usługi (których de facto na nowym adresie od początku nie mam) potem znowu SMS o obciążeniu mnie roszczeniami, wszystkie terminy zostały przeze mnie zachowane. Oszuści, kombinatorzy. Sprawa w toku. Złożyłam reklamacje. Ciągle powtarzanie w kółko tego samego a oni i tak robią swoje. Uciekac, uciekać. ZaletyBrakWadyNie kompetentni pracownicy na infolinii, nie uprzejmi, zero pomocy w rozwiązaniu problemu. Gdy jest dobrze to jest dobrze gdy jest problem radź sobie sam.MiejscowośćBytom -
~Krzysztof / 2022-07-01 19:42
próbowałem przenieść nr telefonu do UPC. Od miesiąca nie mogą poradzić sobie z aktywacją karty SIM. Codziennie dzwonie na infolinie i dowiaduje się iż pracują nad rozwiązaniem problemu. ZaletybrakWadynieudolność, bardzo słaby dział techniczny jak coś przestanie działać to lepiej uciekaj od nichMiejscowośćKraków -
~Guemk / 2022-07-01 01:12
Internet jest niestabilny i potrafi praktycznie zniknąć w kluczowych momentach. Niska prędkość i ogólna beznadzieja. Usługi są na żałośnie niskim i zawodnym poziomie WadyPrędkość stabilność zasięg cenaMiejscowośćWarszawa -
~ela / 2022-06-30 21:49
nie polecam, zawiesza się, problem z połączeniem ZaletybrakWadyzrywane połączenie,Miejscowośćwarszawa -
~danielka / 2022-06-30 21:21
Od kiedy połączyli się z Play nie mam co dwa-trzy dni dostępu do internetu. A jeśli jest to pregdkość odbiega od deklarowaniej. Obsługa klienta bezczelnie zaleca złożenie skargi zgodnie z formularzem dostępnym przez internet!!!! Nie przewidują żadnych zniżek bo i po co. Awarie się zdążają. Tylko dlaczego trzy razy w tygodniu??? ZaletyTo najgorsza firma oferująca niesatysfakcjonujące mnie pakiety. Wciskają TV nie wiadomo po co.WadySygnał albo nieobecny albo słabszy od deklarowanego w umowie.MiejscowośćBytom -
~Karol / 2022-06-29 13:43
Za chwilę minie 2 lata z UPC, oczywiście rezygnację już złożyłem.
Pracuje głównie zdalnie. Połączenie zrywa kilka razy w ciągu dnia. Wkurzające strasznie. Znajoma z pracy mieszka 2 ulice dalej, u niej to samo.
Hitem jest jednak prędkość (mam 500 mb/s). Przypadek z dzisiaj, znowu nie ładuje mi się strona na telefonie. Robię speed test, wynik 30 mb/s będąc jakieś 3 metry od routera.
Speed test w tym samym momencie na sieci T-Mobile - 81 mb/s. Mam oba screeny na pamiątkę :)
Nie polecam nikomu UPC. Wszystkich ostrzegam przed problemami które u nich występują notorycznie.ZaletyBrakWadyMnóstwoMiejscowośćWarszawa -
-
~Michał / 2022-06-29 12:07
Sprzedawane telewizory i sprzęt w (super promocjach)
Ceny są mocno zawyżone warto wcześniej sprawdzić w necie lub w sklepach.
Różnica może wynosić nawet ponad 1000zł
WadyFałszywe promocje.MiejscowośćRumia -
~Jacek / 2022-06-28 18:40
Drodzy, chciałbym Was przestrzec o praktykach, i UPC, ale pewnie i innych dostawców. Mnie to spotkało z UPC. Zamówiłem online - uwaga - zamówienie online to DZIEŃ ZAWARCIA UMOWY, a nie ten - kiedy przychodzi do Was monter. Za chwilę dzwoni telefon: " Pod Pana adresem już mamy Umowę". Tłumaczę, że to nowe mieszkanie i jestem jedynym właścicielem i właśnie zakładam net. A oni: "jak nie wyśle Pan skanów z aktu notarialnego, to nie wyślemy montera". No to jest OK, ale zwróćcie uwagę, że UMOWA zawarta, a pani z Katowic mówi (nie pisze, a mówi!) - montera nie wysyłamy. Wiecie co to oznacza? Że jak szybko nie wyślecie skanów, i jak oni nie raczą ich odebrać - to macie Umowę, a nie macie nawet sprzętu do odbioru usługi, a oni Wam fakturę i tak wystawią. W sądzie wygracie, za 2-3 lata :) przez ten czas będą Was nazywać dłużnikiem, a internet będziecie mieli, ale od innego dostawcy. MiejscowośćGdańsk -
~Rafal / 2022-06-26 12:42
Tyle awarii to nie mialem w zadnej firmie.Internetu praktycznie nie ma MiejscowośćLublin -
~Przemysław / 2022-06-25 20:44
Nie kupujcie usługi internetu UPC.czesto przerywa na wifi brak działań ze strony UPC . uciekajcie z UPC !!!!! ZaletyBrak
strona 45 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »