Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony klient upc / 2022-08-23 16:44
    Ocena: 1.50 / 5
    nie polecam! światłowód z prędkości 500mb/s osiąga niecały 1mb/s

    kpin p rozmowie z serwisem poprawa jest na 1 dzień
    ZaletyChciał bym móc tu jakieś wymienić
    Wadyprędkość a raczej jej brak
    infolinia która nie potrafi przełączyć do konsultanta
    Miejscowośćkraków
  • ~Anel / 2022-08-23 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo często zdarzają się awiarie internetu. Żeby dodzwonić się na infolinię trzeba poczekać swoje. Chociaż o wiele gorzej jest z dodzwonieniem się do salonu, bo tam chyba pracownicy mają odgórny zakaz odbierania telefonów. Jakoś internetu nie ma w ogóle pokrycia z tym co jest oferowane.
    ZaletyBrak
    WadyWysoka cena
    Brak zniżek dla stałych klientów
    Częste awarię
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Daniel / 2022-08-23 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka , to samo co u reszty bez przerwy awarie trochę gorsza pogoda zaraz internet i tv zanika
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćPułtusk
  • ~Klientka / 2022-08-22 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca na rynku.
    Co chwile są awarie
    ZaletyŻadne
    WadyNotoryczny brak internetu, niemili pracownicy, zbywanie klientów
  • ~skil / 2022-08-21 18:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Szczerze odradzam.
    MiejscowośćGliwice
  • ~Maria / 2022-08-20 12:00
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC dostarcza mi internet. Od miesiąca nie mam internetu, mimo wezwań i reklamacji. Teraz ma prędkość taką że prędkościomierz UPC nie jest w stanie załadować strony. Czyli nadal brak internetu. UPC technik od razu wykrył przyczynę- ktoś z oranga włączył się do sieci. Co zrobiła firma UPC? Nic. Oh wait, podobno zwolniła gościa który się znał na tych sytuacjach. Stanowczo odradzam UPC. Wcześniej kiedy internet "był" połąszenie było niestabilne i zwiewne. A poza tym stanowczo odradzam UPC. Jak już dopadną klinenta, mają go potem w głębokiej... atencji.
    MiejscowośćKraków
  • ~Gromczak / 2022-08-17 21:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Niedawno przedłużyliśmy umowę z UPC. Chcieliśmy skorzystać z oferty jaka widnieje na stronie i na ulotkach że niby 129,99 full tv, 1gb internet itd. i do tego w cenie pakietu dostęp do Eleven Sports, Polsat Sport premium i viaplay. W salonie wszystko cacy, że tak jest taka oferta luz. Umowa podpisana a po wizycie montera dostępu do wspomnianych dodatkowych pakietów nie ma...nagle gość w salonie mówi, że no tego to w sumie nie ma w cenie i to jest tylko taka oferta na ulotce (dosłownie to usłyszałem)...będziemy wypowiadać umowę z ich winy oczywiście ale zastanawiam się czy nie iść z tym gdzieś dalej bo to istne oszustwo. Wszystko napisane na papierze i w necie a potem mówią, że nie ma takiej oferty...żarty chyba jakieś normalnie!
    ZaletyPotencjalnie fajne pakiety (jeśli są prawdziwe)
    WadyOferty nie pokrywają się z rzeczywistością.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2022-08-17 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Potraktowano naszą firmę w sposób, który w dzisiejszych czasach jest niedopuszczalny. Najpierw przez stronę Internetową zawieramy umowę z UPC Polska sp. z o.o. na Internet światłowodowy i stałe IP, którego możliwość jest sprawdzana już na wstępie po podaniu adresu instalacji. Na drugi dzień telefonicznie przenoszona jest usługa montażu na inny termin, a w dniu montażu okazuje się, że nie ma możliwości instalacji usługi ze stałym IP. Kompletny brak profesjonalizmu.
    SMS z przeproszeniem za pomyłkę i przekazaniem sprawy do odpowiedniego działu jest dodatkowo kompromitujący firmę UPC Polska sp. z o.o.
    MiejscowośćKraków
  • ~Katarzyna / 2022-08-17 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Absolutnie nie polecam.przez co najmniej 20 lat byłam ich klientką, a teraz ścigają mnie o zwrot sprzętu, który ma ok 15 lat. Nie działający, nikomu nie potrzebny, nic nie warty. Taka wdzięczność dla długoletniego klienta.
    MiejscowośćNysa
  • ~Bicia / 2022-08-17 09:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Olewanie klienta po kilku telefonach w sprawie podłączenia internetu, żadnych informacji z ich strony po kontakcie z nimi mówią że nie wiedzą na na jakim etapie jest sprawa po prostu porażka, co to za sieć, szajs, bek słów oewanie klienta to u nich chyba standard obsługi klienta, NIE POLECAM.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    MiejscowośćSzczecin
  • ~5 letni klient / 2022-08-16 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja opinia na upc to jest taka że jedynie co chca od ciebie do pieniadze w wszytko mają wywalone i okazje robią caly czas zeby dostac od ciebie jedynie pieniadze a z tymi pieniadzami jedynie uzywają na siebie a nie na innych nawet jak im powiesz ze twoj internet nie dziala to oni albo rozlączą sie albo ci poda okazje ktorą znizke jest tylko 5 zł i nie bedzie wieciej niz 5

    W podsumowaniu internet upc jest bardzo slaby ogólnie
    ZaletyNic ani troche
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ZiroGold / 2022-08-16 13:30
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC TO GÓWNO PRZEZ DUŻE G, ZAPEWNIAJĄ ŻE ICH INTRERNET JEST NAJLEPSZY A TAK NAPRAWDĘ NIE UMYWA SIĘ DO INNYCH. JEDEN WIELKI SKANDAL.
    ZaletyNIC
    WadyWSZYSTKO
  • ~Jarosław / 2022-08-16 00:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Szczecin. Skończyła mi się umowa. Złożyłem rezygnację. Po tygodniu zadzwonili z utrzymania klienta i zaproponowali jakiś tam pakiet, na który się zgodziłem. Konieczna była w związku z tym zmiana dekodera. Umówiłem instalatora na za tydzień, na 13. O godz. 15 z automatycznego numeru, na który nie można odpowiedzieć, przyszła wiadomość, że technik przyjedzie z opóźnieniem. To było we czwartek, mija tydzień i żadnego info. No idioci. Chcą, żebym podpisał nową umowę i mnie olewają. Jak z tak nieprofesjonalną firmą podpisywać nową umowę?
    ZaletyBRAK!!!
    WadyTYLKO!!!
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Stanislaw / 2022-08-11 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamawiałem pakiet przez telefon na kwotę 154zl.A faktura przyszła na 178 zł .zostałem oszukany na całej lini ale to ostatni raz .Będę tylko czekał na okazje żeby im podziękować
  • ~Stanislav / 2022-08-11 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści ! Okropna obsługa! Kłamią na każdym kroku! Bez mojej wiedzy podłączają usługi i wysyłają mi tylko fakturę do oplaty !
    Jeśli chcesz wydać nerwy i pieniądze, skontaktuj się z nimi
    NIE POLECAM
    NIE trać czasu na tych oszustów
    Zaletynie ma ich
    Wadybardzo duzo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jebac upc / 2022-08-11 01:46
    Ocena: 1.00 / 5
    skurwialy frajerski syf fla nieudacznikow jeba ckurewskie upc
    Zaletysyf
    Wadysyf
    MiejscowośćGdynia
  • ~Adi / 2022-08-10 19:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy nie korzystałem z gorszego internetu, taki syf, że to niemożliwe, że testerzy zaakceptowali to gówno, zawiodłem się
    ZaletyNie ma
    WadyNie starczyło by mi życia na opisanie wad, jest ich za dużo
  • ~ponad 10 letni klient / 2022-08-10 14:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu zlodzieje, w bandycki sposob staraja sie naciagnac starsze osoby na dodatkowe uslugi, nekajac telefonami. starsze osoby nie maj pojecia co to nieuczciwy telemarketing. Po wygasnieciu umowy doliczaja po kilkanasie zlotych co miesiac, pomimo, ze klient ie potwierdzil zmiany w umopwie, nie wspominajac, ze nikt nie pofatygowal sie, zeby zaproponowac przedluzenie wygaslej umowy. Unikajcie jak ognio, to bandyci i zlodzieje, a jak dochodzi do konkretnych rozliczen, to nie sa w stanie "wyksiegowac" jak to mowia ci z obslugi klienta.
    WadyZlodzieje
    MiejscowośćKrakow
  • ~Krzysztof / 2022-08-10 14:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Ups to kaszana na maxa niepotrafia określić czy nowy dekoder od internetu będzie działał na starym od telewizji.a telefonicznie mówili że będzie nowy dekoder od telewizji.teraz bez internetu jesteśmy przez dobry miesiąc bo trzeba reklamację złożyć oczywiście nie przez telefon tylko wydrukować ze strony i wysłać.Totalna paranoja żeby tak traktować klienta.nawet żadnej instrukcji nie ma do tego dekodera stary porysowany dekoder dają nawet nic nie wytłumaczą co do czego.jak niedziala zaraz po wyjściu serwisanta to się go zawraca matoł żeby sprawdził bo on to montował a nie wszystko zdalnie załatwiać i siedzieć na telefonie po 2godziny.brak mi słów totalne oszustwo nawet niewiedza danych przedstawiciela który do nas dzwonił i te ofertę proponował.Mial być nowy dekoder tv i do tego nowy dekoder internetu a teraz jest wielkie zero.Niemamy nic bo trzeba czekać.Paranoja kaszana na maxa...
    ZaletyZadne
    WadyWszystkie bo jak przedstawiciele tlumaczy że na starym niebedzie działać to się daje nowy ale matołom nieprzetlumaczysz
    MiejscowośćKalisz wielkopolska
  • ~bvb / 2022-08-08 21:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta - szukanie haków na umowie aby nie móc nawet zawiesić
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4839
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1321