strona 41 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~Stanislaw / 2022-08-11 19:39
Zamawiałem pakiet przez telefon na kwotę 154zl.A faktura przyszła na 178 zł .zostałem oszukany na całej lini ale to ostatni raz .Będę tylko czekał na okazje żeby im podziękować -
-
~Stanislav / 2022-08-11 11:35
Oszuści ! Okropna obsługa! Kłamią na każdym kroku! Bez mojej wiedzy podłączają usługi i wysyłają mi tylko fakturę do oplaty !
Jeśli chcesz wydać nerwy i pieniądze, skontaktuj się z nimi
NIE POLECAM
NIE trać czasu na tych oszustówZaletynie ma ichWadybardzo duzoMiejscowośćWarszawa -
~jebac upc / 2022-08-11 01:46
skurwialy frajerski syf fla nieudacznikow jeba ckurewskie upc ZaletysyfWadysyfMiejscowośćGdynia -
~Adi / 2022-08-10 19:05
Nigdy nie korzystałem z gorszego internetu, taki syf, że to niemożliwe, że testerzy zaakceptowali to gówno, zawiodłem się ZaletyNie maWadyNie starczyło by mi życia na opisanie wad, jest ich za dużo -
~ponad 10 letni klient / 2022-08-10 14:48
Po prostu zlodzieje, w bandycki sposob staraja sie naciagnac starsze osoby na dodatkowe uslugi, nekajac telefonami. starsze osoby nie maj pojecia co to nieuczciwy telemarketing. Po wygasnieciu umowy doliczaja po kilkanasie zlotych co miesiac, pomimo, ze klient ie potwierdzil zmiany w umopwie, nie wspominajac, ze nikt nie pofatygowal sie, zeby zaproponowac przedluzenie wygaslej umowy. Unikajcie jak ognio, to bandyci i zlodzieje, a jak dochodzi do konkretnych rozliczen, to nie sa w stanie "wyksiegowac" jak to mowia ci z obslugi klienta. WadyZlodziejeMiejscowośćKrakow -
~Krzysztof / 2022-08-10 14:07
Ups to kaszana na maxa niepotrafia określić czy nowy dekoder od internetu będzie działał na starym od telewizji.a telefonicznie mówili że będzie nowy dekoder od telewizji.teraz bez internetu jesteśmy przez dobry miesiąc bo trzeba reklamację złożyć oczywiście nie przez telefon tylko wydrukować ze strony i wysłać.Totalna paranoja żeby tak traktować klienta.nawet żadnej instrukcji nie ma do tego dekodera stary porysowany dekoder dają nawet nic nie wytłumaczą co do czego.jak niedziala zaraz po wyjściu serwisanta to się go zawraca matoł żeby sprawdził bo on to montował a nie wszystko zdalnie załatwiać i siedzieć na telefonie po 2godziny.brak mi słów totalne oszustwo nawet niewiedza danych przedstawiciela który do nas dzwonił i te ofertę proponował.Mial być nowy dekoder tv i do tego nowy dekoder internetu a teraz jest wielkie zero.Niemamy nic bo trzeba czekać.Paranoja kaszana na maxa... ZaletyZadneWadyWszystkie bo jak przedstawiciele tlumaczy że na starym niebedzie działać to się daje nowy ale matołom nieprzetlumaczyszMiejscowośćKalisz wielkopolska -
~bvb / 2022-08-08 21:56
Beznadziejna obsługa klienta - szukanie haków na umowie aby nie móc nawet zawiesić -
~Kinga / 2022-08-08 10:10
Od jakiegoś czasu sieć Wi-Fi co jakiś czas nie działa, próba dodzwonienia się na infolinię kończy się fiaskiem. Beznadzieja, płaci się za coś co nie działa. Nie polecam nikomu MiejscowośćTrzebieszów -
-
~Дудова / 2022-08-07 09:25
Очень недобросовестно выполнена работа.Долго ждали установку.Купили пакет с телевидением.Пришёл мастер,я ему говорю,что телевизор будет в гостинной и кабель нужно проложить туда.Мне ответили-нет телевизора,кабель прокладывать не буду.В коридоре просверлил отверстие,отпала штукатурка,кабель оставил меньше 1метра,развернулся и ушёл.Вёл себя некорректно,пользуясь по видимому тем,что я плохо знаю язык.Да,я из Украины,но я плачу такие же деньги,как и граждане Польши.Почему такое отношение? Мне же не бесплатно его устанавливали. MiejscowośćNysa -
~Paweł / 2022-08-06 12:19
Od dwóch miesięcy praktycznie każdego dnia nie ma internetu. Albo nie ma informacji na stronie ,innym razem godziny usunięcia rzekomej awarii co chwilę są przesuwane. Reklamacje nic nie dają. Firma kompletnie sobie nie radzi z problemem. A płacić trzeba. Totalna porażka. Nie polecam nikomu. Od czasu połączenia z Play to jakaś farsa. MiejscowośćWrocław -
~Dobry / 2022-08-05 18:07
Korzystam od 8. lat, nigdy nie było problemów. Bardzo miła i rzetelna obsługa klienta. ZaletyŚwietna obsługa klientaWadybrakMiejscowośćWarszawa -
~DDS / 2022-08-05 01:59
Codziennie awarie dyskwalifikują tego dostawce.
Brak internetu, w najlepszym wypadku zaniżony transfer lub niestabilność usługi. Niedziałający formularz internetowy do składania reklamacji. Utrudniony kontakt z obsługą klienta.
Uciążliwy BOT.
Z solidnej firmy UPC stało się najgorszym dostawcą. Początek problemów zaczal się w momencie pierwszych doniesień medialnych o wykupieniu UPC przez Play.ZaletyBrakWadyBrak ale działających usługMiejscowośćWrocław -
~Piotr / 2022-08-03 21:21
Mam w zasadzie zastrzeżenia do wszystkiego (oprócz internetu), ale skupię się na jednym.
Zamówiłem łącze do telefonu stacjonarnego (taki podłączony do routera). Na OFICJALNEJ STRONIE UPC doczytałem, że wystarczy mieć telefon analogowy z wybieraniem tonowym. Mój wybór padł na telefon GIGASET firmy Siemens, bo do tej marki mam zaufanie i miał on udogodnienia dla osób starszych na czym mi zależało. Niestety - telefon od początku sprawiał problemy. Nie sygnalizował nadchodzącego połaczenia, nie było słyszalności w jednym kierunku lub w obu. Technik jeździł, kiwał głową, w końcu zeznał "ale Gigaset to w UPC nie będzie działał. Musi być Panasonic" Rzeczywiście: zakup Panasonica rozwiązał problem. I teraz mam dwa pytania: 1. Czemu takiej informacji nie ma na oficjalnej stronie UPC? 2. Kto mi zwróci za telefon GIGASET który w dobrej wierze zakupiłem kierując się instrukcją ze strony UPC? Miałem czternaście dni na zwrot telefonu, ale tak długo musiałem czekać na technika, że na zwrot telefonu było za późno. WE dniu zakupu upewniałem sią na BOK czy telefon GIGASET taki i taki jest dobry. Pani stwierdziła że jak najbardziej tak. 250 złotych poszło się j..ać. Bo oczywiście nikt z UPC nie reaguje na moje zapytania odnośnie zwrotu kasy.ZaletyMoże internet. Jest OK, nie siada i nie zrywa.WadyJak bym zaczął wymieniać, to by serwer klęknął. TV, komórka, telefon stacjonarny, niekompetentna obsługa techniczna - masa zastrzeżeń.MiejscowośćKatowice -
~Patryk / 2022-08-03 16:14
Co miesiąc inaczej mówią na infolinii dzięki czemu 100zł w plecy. Reklamacje nie mają sensu u nich. Nie polecam. -
~Aga / 2022-08-02 19:55
Na infolinii otrzymałam informację, żeby skorzystać w nowego pakietu (dostępnego dla nowych klientów) muszę złożyć wypowiedzenie usług cinemax i polsat sport (miałam za darmo dołączone te pakiety do obecnej umowy) Zadzwoniłam po miesiącu zgodnie z informacją jaką otrzymałam wcześniej na infolinii i Pan mnie poinformował, że mogę jak najbardziej skorzystać o atrakcyjnej oferty, ale muszę poczekać aż dodatkowe pakiety zostaną wyłączone - miały zostać wyłączone tego samego dnia o północy i on do mnie oddzwoni następnego dnia. Niestety o umówionej godzinie nikt do mnie nie oddzwonił więc po kilku godzinach zadzwoniłam na infolinię. Tam, niestety dowiedziałam się, że nie mogę skorzystać w oferty, którą wcześniej wybrałam bo nie jest dostępna. Jedyna dostępna oferta jest w dokładnie a takiej samej cenie w jakiej jest mój obecny abonament (dodam, że jest to różnica 45 zł miesięcznie). Mogę złożyć wypowiedzenie, żeby skorzystać z nowej oferty, ale po okresie wypowiedzenia dodany jest okres karencji 30 dni i dopiero po tym czasie można podpisać nową umowę. I tak dzięki obsłudze klienta UPC zostałam pozbawiona dodatkowych pakietów, nie mówiąc o straconym czasie i nerwach. Nie polecam. MiejscowośćKraków -
~Michał / 2022-08-02 12:30
Od dłuższego czasu dostęp do internetu jest kompletnie nie stabilny. Zrywanie połączeń, informacje o słabej przepustowości łącza. Zgłaszanie na portalu UPC kończy się informacją o obniżeniu abonamentu co kompletnie nie rozwiązuje problemów technicznych. TV zrywa sygnał, ciągłe buforowanie, brak dostępności do kanałów. Dekoder TV się wiesza, trzeba go kilkanaście razy dziennie restartować. Zaletytrudno widzieć jakiekolwiekWadyNiestabilność usług, brak pewności i wiarygodności spełnienia ofertyMiejscowośćTychy -
-
~leoliv / 2022-08-01 13:50
dosłowne dno nic nie działa. mój internet mobilny jest 100 razy lepszy. prędkość upc to ściek. do 6000 pingu w grach gdzie nie da sie grac. czasami net wywala i trace połączenie na rankedach. totalny ściek nie polecam nikomu. ZaletyMożna oglądać YT XDWadyPING
POBIERANIE
WYSYŁANIE
SZYBKOŚĆMiejscowośćBrzeg -
~Renata / 2022-07-30 13:58
Jestem zawiedziona kompetencją technika który miał dzisiaj instalować telewizję i internet Niestety nie dojechał i stwierdził ze był a pani z biura obsługi każe mi czekac do poniedziałku chyba to nie tak powinno wyglądać kompetencja i solidność firmy MiejscowośćWarszawa -
~Ja / 2022-07-30 11:50
Miałem z nimi umowę na światłowód 500mb/s, Warszawa. Nie poprowadzili światłowodu do mojego mieszkania, tylko zostawili stary koncentryk który był tam od lat. Ping 10+ms, ciągłe przerwy w dostawie internetu. CIĄGŁE. Czasem kilka razy dziennie. Ich modemy są przestarzałe, musieliśmy w domu używać LTE w telefonach bo się nie ładowały strony. Nie oferują żadnych usług serwisowych, chciałem zamówić wizytę technika do poprowadzenia nowego kabla przez otwór w ścianie, powiedzieli że takich rzeczy nie robią.
Orange w ramach wizyty instalacyjnej poprowadzili mi ten kabel przez ścianę bez problemu, założyli mi światłowód do samego mieszkania, ping spadł 3-krotnie, prędkość wysyłania wzrosła DZIESIĘCIOKROTNIE.
Speedtest Światłowód Ethernet UPC (59,99zł miesięcznie) Ping 10ms / DL 500.21Mb/s / UL 29.26Mb/s
Speedtest Światłowód Ethernet Orange (69,99zł miesięcznie) Ping 3ms / DL 942.83Mb/s / UL 306.6Mb/s
Wybierajcie mądrze. Ja 2 lata temu wybrałem bardzo źle i dopiero teraz mam normalnego dostawcę.MiejscowośćWarszawa -
~elo / 2022-07-29 20:19
Do dupy się tylko nadaje i najlepiej, żeby ta firma zbankrutowała Wadywyrzysko
strona 41 z 175
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »