Naganiacze pracujący w UPC zrobią i obiecają wszystko aby zwerbować nowego klienta. W momencie podpisania umowy czar pryska i człowiek zostaje pozostawiony sam sobie. Jakakolwiek awaria, jakikolwiek problem to godziny jak nie dni spędzone w oczekiwaniu na reakcję ze strony UPC. Czarę goryczy przelał fakt wystawienia faktury osobie zmarłej, pomimo wcześniejszego zgłoszenia zgonu i otrzymania dokumentu potwierdzającego rozwiązanie umowy.
Warszawa Ochota - brak Internetu po kilka godzin na dobę każdego dnia. Biuro obsługi klienta nie dla ludzi.
MiejscowośćWarszawa
~Marcin / 2022-11-15 00:14
Ocena: 1.00 / 5
Usługi UPC/Play to tragedia. Nie polecam!!!
Usługi UPC/Play oceniam jako jedne z najgorszych z którymi się spotkałem. Usterkę zgłaszałem do biura obsługi klienta 5 razy i nik się tym nie zajął. Byłem też w salonie UPC/Play i też nic nie pomogło. Cała sytuacja trwa około 2 miesięcy. Ogólnie rzecz ujmując tragedia. Moje drzwi do mieszkania znajdują się blisko piszącej skrzynki i starsznie ten dźwęk mnie irytuje. W nocy jak jest cicho, to nie można spać. Nigdy więcej nie zamierzam podpisywać z Waszą siecią żadnej umowy. Nadmieniam, że do ustalenia operatora skrzynki, która jest zepsuta i bardzo głośno piszczy dzwoniłem również do Orange i Multimedia. Serwis techniczny był już drugiego dnia po zgłoszeniu. Na moje nieszczęście okazało się, że to jest Wasza skrzynka, czyli UPC. To jest jakaś kpina. Ogólnie odradzam wszystkie Wasze usługi.
WadyBardzo słaba obsługa klienta.
~Andrzej / 2022-11-13 16:02
Ocena: 2.50 / 5
TV ok , jakość obrazu i dźwięku ok. Niestety całkowity brak możliwości kontaktu z kimś kompetentnym. Na stronie moje upc nie można się zarejestrować.
MiejscowośćPłock
~23123 / 2022-11-12 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Youtube jakość: 144p i się zacina a ping to 9000 :) i tak codziennie a wymówka ta sama "Serwery obciążone" STFU NA WAS
ZaletyBRAK
WadyMnóstwo!
MiejscowośćKatowice
~slawomir / 2022-11-10 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Olewczy stosunek do klienta nie polecam. Mają wszystko gdzies. Firma krzak. Dzisiaj dzwoniłem. Awaria sprzętu. Muszę czekać 98 godzin. Zenada. A co najważniejsze kontaktuj się tylko internetowo. Jak ja go nie mam bo padł. Poszedłem do kolegi który ma podpiąłem się się i po czwartym pytaniu zakończył się czat. Dziekuje. Jesteście do dups...
ZaletyZadnych
WadySame
~Marek / 2022-11-09 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna obsługa na usunięcie usterki każą czekać 2 tygodnie nie mają monterów nie polecam.
MiejscowośćWarszawa
~Karolessi10 / 2022-11-09 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, po prostu oszustwo. Od pół roku nie korzystam z tego Internetu mimo że mam podpisaną umowę. Internet jest wolny, nie działa, nie łączy mi się z komputerem.... Musiałem przejść na hotspota z komórki. Nie mam siły do czegoś takiego.
ZaletyBrak
WadyWszystko od jakoś po obsługę.
~23123 / 2022-11-08 18:19
Ocena: 1.00 / 5
Wow kolejny dzień kolejna proażka UPC XDDDD na discordzie 7600 pingu w grach po 3000 przeglądarka sie pali od samego przeglądania facebooka czy yt
ZaletyBRAK
WadyMNÓSTWO
MiejscowośćKatowice
~Sylwia / 2022-11-07 17:26
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta w UPC to jakiś dramat. Zero szacunku i odpowiedniego podejścia. Na infolinii ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Zamówiłam wizytę montera na którą czekałam tydzień. W dzień wizyty monter nie przyjechał na czas. Nie otrzymałam informacji nawet o której mniej więcej godzinie się pojawi. Pani na infolini była niemiła i mało pomocna.
Korzystamy z UPC już któryś raz ale na pewno ostatni bo obsługa jest na żenującym poziomie.
Odradzam każdemu!
ZaletyBrak
WadyŻenująca obsługa klienta
Słaba jakość
MiejscowośćWrocław
~E / 2022-11-07 14:06
Ocena: 1.00 / 5
HORROR- powinien się ktoś tą firmą zająć (FEDERACJA KONSUMENTA)(URZĄD SKARBOWY)
ZaletyBRAK
WadyWszystko ,konsultanci,mechanicy,usługi itp.
MiejscowośćNowy Sącz
~BogyTheBoss / 2022-11-03 17:43
Ocena: 1.50 / 5
Od dwóch tygodni "trwa awaria". Ze strony firmy żadnej informacji, trzeba dzwonić na infolinię, gdzie nie można dowiedzieć się nic racjinalnego na temat powodów awarii. Albo jest to "usterka POPYCHACZA" albo "brak dostępu do pomieszczeń technicznych"(!). Obsługa na infolinii niekompetentna, ta ożywiona, cat bota trudno zaś nazwać sztuczną inteligencją. Awaria nie przeszkadza jednak UPC w tym samym czasie atakować klienta SMS-ami, mailami i telefonami z propozycjami kupna nowych usług. Poza tym infolinia od razu łączy z windykacją. Co to jest? Próba zastraszania? Dramat pod każdym wzgłedem. Żegnam UPC na zawsze.
MiejscowośćWarszawa
~Danuta Rek numer abonenta 5197182 / 2022-11-03 07:22
Ocena: 1.50 / 5
Mój numer klienta UPC 5197182 Danuta Rek.upc to oszustwo nie informując mnie przeszli do Pley a podpisałam umowy z UPC ,nie chce mieć doczynienia z firmą pley.to oszuści nie można rozwiązać umowy przed końcem okresu promocji ja mam umowę na 24 miesiące jestem już 18 miesięcy z UPC ,jestem inwalidką nie mówię i nie słyszę nie mogę normalnie się porozumieć ,jak rozmawiam pisząc na czacie to pani jarze mi zadzwonić do obsługi klienta przecież nie mowie i nie słyszę to chore ,naliczają dziwne faktory co miesiąc mam coraz większą fakturę a powinny być równe nie polecam tej firmy było dobrze dopóki nie przeszło do Pley a Pley to oszustwo!!!!!!
ZaletyNie ma żadnych zalet!!!!!
WadyPrzeszli do Pley nie informując abonentów a powinni poinformować mnie ponieważ ja nie chcę być w Pley!!!! To złamanie umowy!!!!
MiejscowośćWarszawa
~Rafał / 2022-11-02 11:43
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy nie miałem gorszego operatora pod każdym wzg
WadyProblemy z internetem i tv, długi czas oczekiwania na połączenie. Przy chęci rozwiązania umowy jesteś śmieciem.
MiejscowośćKraków
~Lukasz / 2022-11-01 14:31
Ocena: 1.00 / 5
Informacyjnie w ramach przestrogi: przez firmę UPS straciłem sporo nerwów dlatego że na adresie wisiała mi umowa poprzedniego pana który się wyprowadził a nowy najemca się wprowadzał i chciał podpisać nową umowę po kontakcie z infolinią (około 2 godzin oczekiwania ) Pani która odebrała tel.wprowadzila mnie w błąd i nie oddzwoniła tak jak obiecała co spowodowało że moja lokatorka nie mogła wykonywać swojej pracy ponieważ pracowała zdalnie. rozwiązanie tematu około tygodnia po ciężkiej przeprawie.NIE POLECAM
MiejscowośćWrześnia
~Aga / 2022-11-01 13:56
Ocena: 2.50 / 5
Dlaczego nie można w tradycyjny sposób połączyć się z operatorem ,dlaczego nie ma adresu email do kontaktu ?dbałość o klienta i kontakt równa się zeru
WadyKontakt
MiejscowośćSosnowiec
~Aleksandra / 2022-11-01 13:18
Ocena: 1.50 / 5
Wcześniej byłam w firmie Vectra i trzy miesiące temu zamieniłam na UPC. Od tego czasu mam kłopoty z internetem. Wifi nie działa prawidłowo ciągle tnie, zamówiłam technika na którego czekałam parę dni jedyny wolny termin był 1 listopada i technik powiedział że nic tutaj nie poradzi bo trzeba wymienić modem a i to może nie pomóc a nie miał młodemu bo oczywiście było to 1 listopada. Dodał że jakość WiFi nie jest gwarantowana w umowie a problemy są dlatego że jest to w bloku co oczywiście nie jest prawdą Bo WiFi z Vectry działało bez zarzutu.Po prostu dramat.
ZaletyŻadne
WadyWszystko
MiejscowośćGliwice
~Krkziom / 2022-11-01 11:04
Ocena: 1.50 / 5
Najgorszy internet jaki miałem. Jezeli chcesz zagrac online to nawet nie kupuj tego dziadostwa. UPC to najgorszy chłam jaki istnieje oczywiscie jak sie dzwoni do nich to przeciez nie ich wina oni są cacy :)
ZaletyBrak zalet
WadyWszystko co w UPC to jedna qielka wada
MiejscowośćKraków
~lukipuki11 / 2022-10-31 12:51
Ocena: 1.00 / 5
ciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel, jak ktoś chce wyrzucać pieniądze na ten syf to proszę bardzo ale jak komuś zalezy na internecie to polecam trzymać się z dala od UPC
Zaletybrak
Wadyciągłe wyrzucanie internetu zacinanie się przy światłowodzie 800/60 przez kabel
~chromatic / 2022-10-30 10:35
Ocena: 1.50 / 5
od przejęcia przez play internet gubi packety częściej niż nietresowany gołąb pocztowy, a jego stabilność jest porównywalna do izotopu uranu U-236m1
od paru lat płacę 75 zł na umowie na czas nieokreślony, ale jak tylko dostanę zielonę światło od orange to odchodzę od UPC i zdecydowanie go nie polecam