Po zgonie abonament chciałem (według informacji na stronie) zachować ciągłość świadczenia usług i kontynuować umowę lub podpisać nową jednak przy zachowaniu tej samej oferty i sprzętów. Czy według UPC ciągłość świadczenia usług polega na nagłym wyłączeniu usługi i poinformowaniu mnie o tym listem? Jak tak to gratuluję bo właśnie straciliście klienta. Nikt się ze mną nie skontaktował aby ustalić szczegóły i warunki nowej umowy tylko z dnia na dzień została mi wyłączona usługa. Kontakt ze mną był o tyle istotny że ja mieszkam w Łodzi a miejsce świadczenia usług to Zakopane. Nie ma mnie na miejscu, tym samym nie mam możliwości podpisania nowej umowy. Wyłączając usługę pozbawiliście również moich klientów telewizji ponieważ mieszkanie jest w najmie krótkoterminowym.
Wystarczyło wykazać się odrobiną jakiegokolwiek myślenia i chociażby skontaktować się ze mną telefonicznie (numer podałem wraz z aktem zgonu) ale widzę że osobom w dziale cesji nie zależy na utrzymaniu klientów. Bardzo Wam dziękuję, podjęliście decyzję za mnie, od stycznia będę korzystał z naziemnej tv cyfrowej.
Zwróćcie jeszcze uwagę na to że na stronie wprowadzacie klienta w błąd ponieważ to zachowanie w żaden sposób nie zawiera w sobie znamion ciągłości usług.
https://pytania.upc.pl/?q=zgon
Zaletybrak
Wadybeznadziejna obsługa klienta, nikomu nie zależy na utrzymaniu klienta.
MiejscowośćZakopane
~Napik / 2023-01-04 11:55
Ocena: 1.50 / 5
Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc.
MiejscowośćSzczecin
~Anita / 2023-01-04 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam 4 dekodery , 2 działaja na pół gwizdka , dwa nie działają wogóle .
Od miesiąca wydzwaniam na infolinię i umawiam wizytę ludzi którzy maja mnie podłazyć do kabla .
Dwie umówione wizyty z technikami -stracone dni , nawet brak powiadomienia że wizyta się nie odbędzie .
Jak chcesz tracić nerwy i płacić komuś za darmo -zamów UPC
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~po / 2023-01-03 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet światłowodowy UPC. Nie doszło jednak do założenia usługi. Monter nie przyszedł 3 razy w przeciągu miesiąca a ja zmarnowałem tylko swój czas zmieniając swoje plany. U konkurencji monter przyszedł na następny dzień.
~Meu / 2023-01-02 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Systen pada kilka razy na godzinę. Komputrowa pani z telefonu doradza reset modemu. Nie pomaga. Pomaga wyłączenie i modemu i komputera na kilka minut. Od tygodnia nie ma sieci. Modem błyska na czerwono. Umieszczałem wiele negatywnych wypowiedzi, ale żadna się nie pokazała. Na stronie upc opinie kończą się na 2020. I raczej same pochlebne.
Uciekam z tej firmy naj najszybciej
MiejscowośćWarszawa
~Maddd / 2023-01-02 01:03
Ocena: 2.00 / 5
Internet"światłowodowy"po koncentryku działa dobrze do póki nie ma awarii, niestety awaria jest każdego dnia kilkanaście razy. Od kilku miesięcy internet działa gorzej niż radiowy.
ZaletyCena
WadyAwaria brak pomocy
MiejscowośćWarszawa
~Meeko / 2022-12-31 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Zasrany ziemnior, gdyby nie umowa to juz dawno ten router by był za oknem co za gowno
Zaletyjak sie wyłączy to nie działa
Wadyco za gowno
MiejscowośćKrosno
~Norbert / 2022-12-31 18:41
Ocena: 2.00 / 5
UPC wprowadza klientów w błąd tzn. Sprzedaje internet z prędkością np 750MB gdzie ruter nie ma możliwości osiągnięcia takiej prędkości. Jak złożyłem reklamcje to powiedzieli że mam podłączyć kabel. Ciekawe jak podłączyć do telefonu?
Przecież wszyscy teraz korzystają z wifi.
Dodatkow jak zawierałem umowę przez telefon to powiedzieć że zalezy mi na wifi. Jeszcze 7 misuecy i zminleniem operatora. A teraz skrga do UOKiK.
ZaletyOszuści
MiejscowośćWarszawa
~Pawel / 2022-12-30 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Brak słów oszuści i naciągacze . Brak pomocy już od 3 lat to samo . Internet co chwilę zrywa nie ma nawet prędkości gwarantowanej minimalnej . Telewizja jakość fatalna . W czasie trwania mojej umowy mam już 5-ty dekoder i już nie wiem ile zmian miałem ruterów . Obsługa dno dno dno . Chyba za kare pracują . Serwis już od 4 tygodni jedzie i dojechać nie może . Nie polecam nikomu naprawdę samo dno. Z nimi to nawet muchy bym nie ubił a co dopiero interes .
ZaletyBrak brak brak i jeszcze brak zalet
WadySamo dno wszystko źle działa ----
MiejscowośćKielce
~Татьяна / 2022-12-30 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!!
Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка
~Anna / 2022-12-29 14:03
Ocena: 3.50 / 5
Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie!
ZaletyNiezawodność
WadyBrak komunikacji i dbania o klienta.
MiejscowośćKatowice
~Jarosław / 2022-12-26 23:01
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5
ZaletyCena
Parametry (gdy w ogóle działa)
WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznej
MiejscowośćWarszawa
~yer / 2022-12-25 22:44
Ocena: 3.25 / 5
a ja to jestem dziwny jakiś - nie mam powodów narzekac na upc - internet śmiga, nie pamiętam by kiedyś była jakas awaria na dłuższy okres czasu, musi cóś ze mną nie tak
MiejscowośćGdańsk
~Ok / 2022-12-24 20:52
Ocena: 1.00 / 5
Fatalne połączenie... cały czas problemy nie da sie zrobić kompletnie nic..
ZaletyBrak
WadyPołączenie z internetem
MiejscowośćGdynia
~Marta / 2022-12-23 21:09
Ocena: 1.50 / 5
Ta firma i ich usługi to totalna porażka. Internet zacina się co chwilę. Nie można jednego programu na streamingu bez przerw obejrzeć, a porada od aroganckich konsultantów jest taka, żeby się łączyć przez kabel, bo oni nie gwarantują jakość przez wifi. Ciekawe kto w tych czasach łączy się przez kabel. Chyba czas zamykać biznes. Kto się nie rozwija ten się zwija. Nie polecam.
MiejscowośćSzczecin
~Darek / 2022-12-23 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Trudno mi ocenić jakość internetu, ponieważ dwukrotnie byłem umówiony z ekipą monterów: 9 grudnia 2022 między 13-tą a 15-tą i dziś, między 11-tą a 13-tą. NIKT nie przyjechał, żadnego telefonu, sms-a. Jeżeli UPC już na wstępie traktuje ludzi jak szmaty, to strach pomyśleć, co będzie, jak się z nimi podpisze umowę. Czułem się tak, jakbym się cofnął do czasów komuny; cytując Bareję: "ja tu jestem kierownikiem szatni, nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?" Spróbuję w Orange.
ZaletyNie ma
WadyWszystkie możliwe
MiejscowośćSzczecin
~Katarzyna / 2022-12-23 07:47
Ocena: 2.00 / 5
wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa
Zaletybrak
Wadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)
MiejscowośćWarszawa
~Wkurzona / 2022-12-22 23:23
Ocena: 1.25 / 5
Oglądanie tv i korzystanie z internetu to loteria.
Masakra co to za firma człowiek płaci i ma problemy z odbiorem.
Jak można tak traktować odbiorce .Modem wumienuany.Technik nie ogarnia chyba problemu.Jeszcze chwile i nie beda miec klientow .tyle skarg i uwag wstyd wstyd wstyd.Moim zdaniem firma nie earta polecenia.
ZaletyNie
WadyTak bardzo czesto
MiejscowośćSzczecin
~Marek / 2022-12-22 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!!
ZaletyBrak
Wadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludzi
MiejscowośćBydgoszcz
~Marzena / 2022-12-22 13:29
Ocena: 2.50 / 5
Internet mam niby 1 GB, ale słaby router i sygnał nie przechodzi nawet przez cienką ściankę działową do innego pokoju. korzystam jeszcze od innego dostawcy, niby Internet wolniejszy, ale działa bardzo dobrze i przechodzi spokojnie. Sygnał TV też słaby, dźwięk w TV muszę nastawiać prawie na max, jak odbieram TV z Internetu, czy innego kabla to jest dużo głośniej