Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Norbert / 2022-12-31 18:41
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC wprowadza klientów w błąd tzn. Sprzedaje internet z prędkością np 750MB gdzie ruter nie ma możliwości osiągnięcia takiej prędkości. Jak złożyłem reklamcje to powiedzieli że mam podłączyć kabel. Ciekawe jak podłączyć do telefonu?
    Przecież wszyscy teraz korzystają z wifi.
    Dodatkow jak zawierałem umowę przez telefon to powiedzieć że zalezy mi na wifi. Jeszcze 7 misuecy i zminleniem operatora. A teraz skrga do UOKiK.
    ZaletyOszuści
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pawel / 2022-12-30 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak słów oszuści i naciągacze . Brak pomocy już od 3 lat to samo . Internet co chwilę zrywa nie ma nawet prędkości gwarantowanej minimalnej . Telewizja jakość fatalna . W czasie trwania mojej umowy mam już 5-ty dekoder i już nie wiem ile zmian miałem ruterów . Obsługa dno dno dno . Chyba za kare pracują . Serwis już od 4 tygodni jedzie i dojechać nie może . Nie polecam nikomu naprawdę samo dno. Z nimi to nawet muchy bym nie ubił a co dopiero interes .
    ZaletyBrak brak brak i jeszcze brak zalet
    WadySamo dno wszystko źle działa ----
    MiejscowośćKielce
  • ~Татьяна / 2022-12-30 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!!
    Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка
  • ~Anna / 2022-12-29 14:03
    Ocena: 3.50 / 5
    Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie!
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak komunikacji i dbania o klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jarosław / 2022-12-26 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5
    ZaletyCena
    Parametry (gdy w ogóle działa)
    WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~yer / 2022-12-25 22:44
    Ocena: 3.25 / 5
    a ja to jestem dziwny jakiś - nie mam powodów narzekac na upc - internet śmiga, nie pamiętam by kiedyś była jakas awaria na dłuższy okres czasu, musi cóś ze mną nie tak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ok / 2022-12-24 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne połączenie... cały czas problemy nie da sie zrobić kompletnie nic..
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie z internetem
    MiejscowośćGdynia
  • ~Marta / 2022-12-23 21:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma i ich usługi to totalna porażka. Internet zacina się co chwilę. Nie można jednego programu na streamingu bez przerw obejrzeć, a porada od aroganckich konsultantów jest taka, żeby się łączyć przez kabel, bo oni nie gwarantują jakość przez wifi. Ciekawe kto w tych czasach łączy się przez kabel. Chyba czas zamykać biznes. Kto się nie rozwija ten się zwija. Nie polecam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Darek / 2022-12-23 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno mi ocenić jakość internetu, ponieważ dwukrotnie byłem umówiony z ekipą monterów: 9 grudnia 2022 między 13-tą a 15-tą i dziś, między 11-tą a 13-tą. NIKT nie przyjechał, żadnego telefonu, sms-a. Jeżeli UPC już na wstępie traktuje ludzi jak szmaty, to strach pomyśleć, co będzie, jak się z nimi podpisze umowę. Czułem się tak, jakbym się cofnął do czasów komuny; cytując Bareję: "ja tu jestem kierownikiem szatni, nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?" Spróbuję w Orange.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Katarzyna / 2022-12-23 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa
    Zaletybrak
    Wadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurzona / 2022-12-22 23:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Oglądanie tv i korzystanie z internetu to loteria.
    Masakra co to za firma człowiek płaci i ma problemy z odbiorem.
    Jak można tak traktować odbiorce .Modem wumienuany.Technik nie ogarnia chyba problemu.Jeszcze chwile i nie beda miec klientow .tyle skarg i uwag wstyd wstyd wstyd.Moim zdaniem firma nie earta polecenia.
    ZaletyNie
    WadyTak bardzo czesto
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Marek / 2022-12-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!!
    ZaletyBrak
    Wadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludzi
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Marzena / 2022-12-22 13:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet mam niby 1 GB, ale słaby router i sygnał nie przechodzi nawet przez cienką ściankę działową do innego pokoju. korzystam jeszcze od innego dostawcy, niby Internet wolniejszy, ale działa bardzo dobrze i przechodzi spokojnie. Sygnał TV też słaby, dźwięk w TV muszę nastawiać prawie na max, jak odbieram TV z Internetu, czy innego kabla to jest dużo głośniej
    ZaletyOdpowiada mi dobór stacji TV
    Wadysłaby router (wi-fi), słaby sygnał TV
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony / 2022-12-21 23:05
    Ocena: 3.25 / 5
    Przez parę miesięcy wszystko było dobrze. Potem coraz większe problemy ze stabilnością łączą/sygnału telewizyjnego. Ruter 3 lub 4 razy wymieniany (na ten sam model, używkę), teraz co pół godziny kilkuminutowa przerwa w sygnale.
    Problem zgłaszany kilkukrotnie na infolinię, wysyłają wiadomość, że rozwiązali problem, ale nic się nie zmienia.
    Nie polecam tej firmy.
    ZaletyCena, zasięg.
    WadyBardzo niestabilny sygnał. Udają, że rozwiązują problem, następnie wysyłają wiadomość, że już jest ok, gdy jest wręcz jeszcze gorzej.
  • ~Papa Smerf / 2022-12-21 21:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalna obsługa klienta, konsultanci nie potrafią pomóc klientowi w najprostszych sprawach jak np. problem z logowaniem do konta na stronie UPC jak również z samym opłaceniem salda.
    WadyFatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Saper / 2022-12-21 09:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Może mieszkam w dobrej dla usługi lokalizacji ale nie doświadczyłem nigdy żadnych problemów.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~dd / 2022-12-20 19:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra, juz 48 nie ma internetu a serwisant jedzie do 4-5 dni ( w stolicy ! ) w dupie mają ludzi
    Zaletybrak
    Wadyod groma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rut / 2022-12-20 15:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Płacimy 500 zl miesięcznie za internet i telewizję, a niczego normalnie oglądać sie nie da, ciagle jakas niska przepustowość... To za co płacimy 5 stów????!!!! Za niską przepustowość,??!!! musimy zrezygnowac, bo to złodziejska firma, nie polecamy przenosimy sie gdzie indziej
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadySame wady
    MiejscowośćGryfino
  • ~Lolo / 2022-12-18 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Predkosc wi-fi dramat. Od 14 mb do 35 a konsultant mowi ze trzeba czytac umowe. Jak zamawialem usluge nikt nie mowil ze predkosc ktora podaja to predkosc na kablu a bezprzewodowo ich nie interesuje. Porazka. Szukam mozliwosci do rozwiazania umowy. Bylem w Toya i wszystko bylo OK
    ZaletyDobry pakiet tv
    WadyWi - fi
    MiejscowośćPabianice
  • ~JedzPietruszke / 2022-12-17 19:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Co chwila awaria, na infolinii trzeba przeczekać bota, który wygłasza stałe formułki, jak już w końcu połączy z konsultantem, to oczywiście nie widzą żadnego problemu. Dopiero za trzecim razem po długim czekaniu dowiaduję się, że jest awaria, która zostanie zlikwidowana już za trzy dni. I tak w kółko. A teraz hit - dziś próbowałam zgłosili awarie przez czat. Dostaję odpowiedź "mam problem techniczny, spróbuj za chwilę".
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023