Wybrałem tylko dlatego, że byli jedynnymi w budynku. I TO BYŁ BŁĄD. Trzeba było wziąć LTE/4G na jakiejś karcie SIM. Dużo mniej nerwów by było. W UPC nic nie jest przyjazne klientowi, a jakość samego neta nie porywa.
Zaletybrak
Wadysłaba jakość połączenia, tragiczna obsługa klienta, oferta na stronie www nie zgadza się z tym, co jest w rzeczywistości...
MiejscowośćKołobrzeg
~German / 2023-01-11 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Zawsze coś wydarza. Słaba prędkość. Słaby zasięg routera. Drogo.
Najgorszy internet z jakiego korzystałem.
Cena/jakość najgorsza.
Nie polecam.
MiejscowośćWrocław
~Rafa / 2023-01-11 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe przerwy w działaniu internetu, nie da się pracowac zdalnie
WadyPrzerwy w działaniu internetu
~klientka / 2023-01-10 15:15
Ocena: 1.75 / 5
Totalna porażka. Klienta mają za nic.Obsługa klienta nawet nie zasługuje na 1 gwiazdkę.Arogancja.Przychodzi technik, wszystko rozprogramuje i idzie. Nikogo z UPC to nie interesuje. Kliencie radż sobie sam. Widocznie nie potrafi! Reklamacje żadne, podkreślam żadne nie są uznawane. Zawsze UPC ma rację wg nich. Nigdy więcej UPC! Odradzam stanowczo. Pracownicy powinni zostać wysłani na szkoenie. Owszem zdarzaja się niekiedy osoby konpetentne, ale raczej pracują tam aroganckie.
Zaletyzalet nie ma
WadyArogancja pracowników, niekompetencja. Nie szanują długoletnich klientów. Pracownik UPC popsuje, a UPC nie poczuwa się do naprawy. Jeden wielki SKANDAL
MiejscowośćGdynia
~malmin / 2023-01-10 10:51
Ocena: 1.50 / 5
Po zmianie modemu na ten najnowszy istna tragedia.WiFi porażka i głupie gadanie ,że prędkość dobra jest na kablu.Dziwne ,że jak technik przychodzi to pirewszy pomiar ok a kolejne już nie ale dla nich liczy się ,że raz prędkość pokazało na kablu dobrze a wifi ich nie interesuje jak działa. Brak telefonu stacjonarnego od momentu przejścia na nowy modem. Ciągłe telefony do obsługi klienta i słyszę,że pracują nad tym /od ponad miesiąca/. Teraz zaproponowano mi zmianę modemu na inny model i podobno telefon stacjonarny wróci jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki a i prędkość neta/ u mnie 1000mb / ma być obsługiwana. Na moim laptopie max na kablu było 600 a już przez wifi w granicach 100 i mniej . No zobaczymy jakie cuda będą się działy po wymianie. Mam pytanie ,czy można zerwać z nimi umowę jeśli mam umowę do 2024 a dwie usługi z 3 nie spełniają warunków czyli telefonu stacjonarnego nie ma praktycznie bo ja nie mogę dzwonić ,a tylko do mnie można się dodzwonić i internet jest jaki jest czyli u techników ok a u mnie tylko na modemie chyba dobrze czasami na kablu zależy od nie wiem czego a wifi tragedia.
ZaletyJedynie telewizja działa ok
WadyInternet tragedia, telefon stacjonarny nie działa
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~Piotr / 2023-01-05 16:57
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem: dramat!!! Podejście do klienta poniżej zera. Podpisujac umowę przeczytajcie wszystko, nawet to co jest napisane drobnym druczkiem, bo może się nagle okazać, ze warunki umowy są inne niż te, które podpisaliście, i kwota do zapłaty nagle rośnie. Nikt nie potrafi wyjaśnić dlaczego, a w odpowiedzi na reklamacje jest tylko: bla bla bla. Nigdy więcej!!!! Ani UPC, ani Play.
ZaletyZadne
WadyWszystko
MiejscowośćKraków
~Staszek / 2023-01-05 12:09
Ocena: 2.00 / 5
Umowa reklamowana jako umowa na czas określony, zawarta z myślą korzystania z internetu przez rok. W regulaminie jest zapis o tym, że ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony jeśli nie złoży się rezygnacji przynajmniej 7dni przed końcem umowy. Niestety okazuje się, że tak naprawdę jest to umowa na czas nieokreślony, a jedynie cena usługi jest gwarantowana przez podany termin. Totalny bezsens, więc w momencie rezygnacji z usługi obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia liczony od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. W moim przypadku oznacza to opłatę za ponad 1,5 miesiąca usług z których nie potrzebuję, a co najważniejsze nie mam nawet jak skorzystać. O czym zresztą UPC zostało poinformowane przy podpisywaniu umowy gdy wymagali dokumentów potwierdzających prawa do lokalu.
Dodatkowo sama usługa jest kiepska, internet bardzo często przerywa, na kilka sekund, czasem na minutę, co powoduje rozłączenie usług potrzebujących stałe połączenie.
Generalnie nie polecam tego dostawcy
MiejscowośćKraków
~Łukasz / 2023-01-04 14:10
Ocena: 1.00 / 5
Po zgonie abonament chciałem (według informacji na stronie) zachować ciągłość świadczenia usług i kontynuować umowę lub podpisać nową jednak przy zachowaniu tej samej oferty i sprzętów. Czy według UPC ciągłość świadczenia usług polega na nagłym wyłączeniu usługi i poinformowaniu mnie o tym listem? Jak tak to gratuluję bo właśnie straciliście klienta. Nikt się ze mną nie skontaktował aby ustalić szczegóły i warunki nowej umowy tylko z dnia na dzień została mi wyłączona usługa. Kontakt ze mną był o tyle istotny że ja mieszkam w Łodzi a miejsce świadczenia usług to Zakopane. Nie ma mnie na miejscu, tym samym nie mam możliwości podpisania nowej umowy. Wyłączając usługę pozbawiliście również moich klientów telewizji ponieważ mieszkanie jest w najmie krótkoterminowym.
Wystarczyło wykazać się odrobiną jakiegokolwiek myślenia i chociażby skontaktować się ze mną telefonicznie (numer podałem wraz z aktem zgonu) ale widzę że osobom w dziale cesji nie zależy na utrzymaniu klientów. Bardzo Wam dziękuję, podjęliście decyzję za mnie, od stycznia będę korzystał z naziemnej tv cyfrowej.
Zwróćcie jeszcze uwagę na to że na stronie wprowadzacie klienta w błąd ponieważ to zachowanie w żaden sposób nie zawiera w sobie znamion ciągłości usług.
https://pytania.upc.pl/?q=zgon
Zaletybrak
Wadybeznadziejna obsługa klienta, nikomu nie zależy na utrzymaniu klienta.
MiejscowośćZakopane
~Napik / 2023-01-04 11:55
Ocena: 1.50 / 5
Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc.
MiejscowośćSzczecin
~Anita / 2023-01-04 08:26
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłam 4 dekodery , 2 działaja na pół gwizdka , dwa nie działają wogóle .
Od miesiąca wydzwaniam na infolinię i umawiam wizytę ludzi którzy maja mnie podłazyć do kabla .
Dwie umówione wizyty z technikami -stracone dni , nawet brak powiadomienia że wizyta się nie odbędzie .
Jak chcesz tracić nerwy i płacić komuś za darmo -zamów UPC
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
~po / 2023-01-03 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem internet światłowodowy UPC. Nie doszło jednak do założenia usługi. Monter nie przyszedł 3 razy w przeciągu miesiąca a ja zmarnowałem tylko swój czas zmieniając swoje plany. U konkurencji monter przyszedł na następny dzień.
~Meu / 2023-01-02 10:36
Ocena: 1.00 / 5
Systen pada kilka razy na godzinę. Komputrowa pani z telefonu doradza reset modemu. Nie pomaga. Pomaga wyłączenie i modemu i komputera na kilka minut. Od tygodnia nie ma sieci. Modem błyska na czerwono. Umieszczałem wiele negatywnych wypowiedzi, ale żadna się nie pokazała. Na stronie upc opinie kończą się na 2020. I raczej same pochlebne.
Uciekam z tej firmy naj najszybciej
MiejscowośćWarszawa
~Maddd / 2023-01-02 01:03
Ocena: 2.00 / 5
Internet"światłowodowy"po koncentryku działa dobrze do póki nie ma awarii, niestety awaria jest każdego dnia kilkanaście razy. Od kilku miesięcy internet działa gorzej niż radiowy.
ZaletyCena
WadyAwaria brak pomocy
MiejscowośćWarszawa
~Meeko / 2022-12-31 22:35
Ocena: 1.00 / 5
Zasrany ziemnior, gdyby nie umowa to juz dawno ten router by był za oknem co za gowno
Zaletyjak sie wyłączy to nie działa
Wadyco za gowno
MiejscowośćKrosno
~Norbert / 2022-12-31 18:41
Ocena: 2.00 / 5
UPC wprowadza klientów w błąd tzn. Sprzedaje internet z prędkością np 750MB gdzie ruter nie ma możliwości osiągnięcia takiej prędkości. Jak złożyłem reklamcje to powiedzieli że mam podłączyć kabel. Ciekawe jak podłączyć do telefonu?
Przecież wszyscy teraz korzystają z wifi.
Dodatkow jak zawierałem umowę przez telefon to powiedzieć że zalezy mi na wifi. Jeszcze 7 misuecy i zminleniem operatora. A teraz skrga do UOKiK.
ZaletyOszuści
MiejscowośćWarszawa
~Pawel / 2022-12-30 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Brak słów oszuści i naciągacze . Brak pomocy już od 3 lat to samo . Internet co chwilę zrywa nie ma nawet prędkości gwarantowanej minimalnej . Telewizja jakość fatalna . W czasie trwania mojej umowy mam już 5-ty dekoder i już nie wiem ile zmian miałem ruterów . Obsługa dno dno dno . Chyba za kare pracują . Serwis już od 4 tygodni jedzie i dojechać nie może . Nie polecam nikomu naprawdę samo dno. Z nimi to nawet muchy bym nie ubił a co dopiero interes .
ZaletyBrak brak brak i jeszcze brak zalet
WadySamo dno wszystko źle działa ----
MiejscowośćKielce
~Татьяна / 2022-12-30 17:29
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!!
Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка
~Anna / 2022-12-29 14:03
Ocena: 3.50 / 5
Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie!
ZaletyNiezawodność
WadyBrak komunikacji i dbania o klienta.
MiejscowośćKatowice
~Jarosław / 2022-12-26 23:01
Ocena: 2.00 / 5
Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5
ZaletyCena
Parametry (gdy w ogóle działa)
WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznej
MiejscowośćWarszawa
~yer / 2022-12-25 22:44
Ocena: 3.25 / 5
a ja to jestem dziwny jakiś - nie mam powodów narzekac na upc - internet śmiga, nie pamiętam by kiedyś była jakas awaria na dłuższy okres czasu, musi cóś ze mną nie tak