Po zmianie modemu na ten najnowszy istna tragedia.WiFi porażka i głupie gadanie ,że prędkość dobra jest na kablu.Dziwne ,że jak technik przychodzi to pirewszy pomiar ok a kolejne już nie ale dla nich liczy się ,że raz prędkość pokazało na kablu dobrze a wifi ich nie interesuje jak działa. Brak telefonu stacjonarnego od momentu przejścia na nowy modem. Ciągłe telefony do obsługi klienta i słyszę,że pracują nad tym /od ponad miesiąca/. Teraz zaproponowano mi zmianę modemu na inny model i podobno telefon stacjonarny wróci jak za dotknięciem czarodziejskiej różczki a i prędkość neta/ u mnie 1000mb / ma być obsługiwana. Na moim laptopie max na kablu było 600 a już przez wifi w granicach 100 i mniej . No zobaczymy jakie cuda będą się działy po wymianie. Mam pytanie ,czy można zerwać z nimi umowę jeśli mam umowę do 2024 a dwie usługi z 3 nie spełniają warunków czyli telefonu stacjonarnego nie ma praktycznie bo ja nie mogę dzwonić ,a tylko do mnie można się dodzwonić i internet jest jaki jest czyli u techników ok a u mnie tylko na modemie chyba dobrze czasami na kablu zależy od nie wiem czego a wifi tragedia.ZaletyJedynie telewizja działa ok
WadyInternet tragedia, telefon stacjonarny nie działa
MiejscowośćSiemianowice Śląskie