Internet z orange na wiosce na mazurach działa o niebo lepiej niż UPC w centrum Warszawy. Polecam udostępnić internet z telefonu.
Zaletyczasami działa
WadyWolny, nie działa
MiejscowośćWarszawa
~Arek / 2023-04-03 16:28
Ocena: 2.00 / 5
Intenrt zrywalo 5x w godzinę albo ping skakał do takich wartości że nie dało się pracować lub oglądać filmów na platformach stremingowych. Technicy odwlekał w czasie przyjazd technika, informowali mnie, że za to zapłacę z własnej kieszeni. Jako inżynier systemów teleinformatycznych mogę śmiało powiedzieć że technicy na słuchawkach absolutnie nie mają pojęcia o sieciach WiFi i ich głupie tłumaczenia spowodowały, że zrezygnowałem z ich usług. Mam teraz innego dostawce i wssytsko działa jak należy
ZaletyBrak
WadyInternet niestabilny, niekompetentna pomoc techniczna
MiejscowośćWarszawa
~Kamil / 2023-04-02 22:17
Ocena: 2.75 / 5
Prędkość pobierania przez większość czasu jest na poziomie jakiejś 1/5 deklarowanej wartości
WadyBardzo niska przepustowość łącza. Krótkie ale częste przerwy w dostawie.
~Byku / 2023-04-01 21:42
Ocena: 2.25 / 5
Czy ktoś z tu obecnych miał problem z wypożyczalnia filmów. A mianowicie chodzi o to że nie wypożyczam żadnych filmów, mam blokady na kanałach i blokadę rodzicielska. I jak zwykle dostaje wiadomość że wypozyczylam film. W marcu nawet dwa. Ileż można płacić za coś czego nie używam
ZaletyInternet ok
WadyDodawanie usług bez zgody
MiejscowośćLubartów
~Oburzony / 2023-04-01 06:59
Ocena: 1.25 / 5
Katastrofa! To juz nie to UPC co bylo kiedys. Internet najslabszy 300, okazalo sie ze dali bez routera tylko rzez dekoder, ktory niestety jest do dupy, wifi tylko w promieniu 2-3 metrow, nie wspomne o braku mozliwosci podpiecia czegos wiecej po kablu.
ZaletyBrak
WadyCena wysoka, usluga beznadziejna
MiejscowośćŚwiętochłowice
~krzysiek / 2023-03-30 22:39
Ocena: 1.00 / 5
witam.
to trwa z przerwami okolo roku.
Nigdy nie mialem w upc uslóg a mimo to non stop na mail dostaje faktury, ale do rzeczy;
rok tamu ta szacowna firma wysyłała mi faktury a to raz ze juz opłacone raz do oplat ale bez żadnych danych ok bo jest rodo, ale ktoregos dnia wyslali mi na mail wszystkie dane osoby ktora miala u nich usługe razem z adresem ale po kilkunastokrot zgloszeniu ktos wreszcie sie tym zająl i bylo ok przez rok. Dzis znow dostaje mail ze faktura ma nadplate wiec napisalem do upc a tu odpowiedz: prosze o podanie numeru klienta. No zesz.... Ludzie ktorzy tam pracujecie zacznijnie myslec napisalem wam ze na ten mail wysylacie pomyłkowo i nie mam u was uslog to jak mam cos podac.
MiejscowośćWarszawa
~czaro / 2023-03-30 20:08
Ocena: 1.25 / 5
Internet 600, w rzeczywistości po kablu najwyższy wynik na sppedtest to koło 200.
Pierwszy miesiąc po podłączeniu bez zarzutów. Po pół roku coraz więcej problemów. Reset routera itp nic nie dają. Kontakt tylko przez infolinię, która "zgłasza problem dalej" i "dalej" nic..
Ping po kablu powyżej 30ms, po wifi w granicach 80 (dobra karta sieciowa).
Największą bolączką są gry typu CS, gdzie o grze można zapomnieć przez utraty pakietów (loss) wynoszące ZAWSZE 1-2% a w godzinach wieczoarnych nawet 10%... Do tej pory korzystałem z usług lokalnego dostawcy, gdzie przez 10 lat miałem jeden problem. Po przeprowadzce wybrałem UPC po reklamie w windzie... szczerze NIE POLECAM!
Zaletybrak
Wady- support
- brak stabilności
- zaniżona prędkość
MiejscowośćKielce
~Dominik / 2023-03-28 20:59
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet. Beznadziejny moodem. Brak stabilności.
MiejscowośćPoznan
~Mark / 2023-03-26 21:40
Ocena: 2.00 / 5
Porażka, umowa podpisana 300/300 MB a jest 15 w porywach 20mb
~Lena / 2023-03-26 19:00
Ocena: 2.75 / 5
Ogólnie jest okej, ale z internetem jest tragedia. Oglądam sobie telewizję i nagle włącza mi się buforowanie a potem np. wielka wiadomość "Brak internetu", a jak dzwonię do obsługi klienta to mi mówią że to naprawią i rzeczywiście naprawiają ale po np. 2 tygodniach jest to samo i to jest naprawdę męczące. Ja tylko proszę żeby wreszcie naprawili to raz a pożądnie.
ZaletyMiła obsługa.
WadyInternet.
MiejscowośćSzczecin
~Tomek / 2023-03-25 10:03
Ocena: 1.25 / 5
Jest bardzo źle, usługi nie działają. Kiedy prosi się o technika, nie chcą go przysłać. A jak już złożyłem reklamacje i miałem umowiony termin dwa razy nie przyszedł. Najgorszy serwis ever. Chyba wiedza ze maja monopol wiec nie musza przejmować sie o klienta. Dramat. Nie polecam.
ZaletyNie na
WadySerwis, prędkość, zawodność
MiejscowośćWarszawa
~Tomm / 2023-03-24 19:02
Ocena: 1.00 / 5
Co chwile są problemy z internetem na wyższą slale oraz z dekoderem, zawsze zajmuje im to ponad 3 godziny, nie polecam.
MiejscowośćCzęstochowa
~zusoi / 2023-03-24 14:42
Ocena: 1.25 / 5
Od dwóch tygodni nie mam internetu oraz tv co dzień dzwonię na infolinię i nic z tym nie robią dzisiaj zadzwoniłem i do działu reklamacji złożyłem rezygnację z umowy na podstawie tego że UPC nie wywiązuje się z umowy. to pan który przyjmował zgłoszenie powiedział że wciąż wiąże mnie umowa i poniosę z tego tytułu koszta to jest przecież jakiś śmieszne. UPC nie wywiązuje się z umowy a ja mam ponosić z tego koszta jak chcę zrezygnować. Nikomu nie polecam UPC i będę każdemu mówił jakie mają podejście do klienta i odradzał.
Zaletybrak
Wadybrak internetu i zero wsparcia w tej sprawie
MiejscowośćŁagiewniki
~Mario / 2023-03-23 21:23
Ocena: 4.75 / 5
Witam, ja w przeciwieństwie do wszystkich chciałem powiedzieć że po 2 miesiącach używania UPC jestem bardzo zadowolony.
Minusy -brak przewijania (dekoder 4K) do przodu po nagraniu/przy odtworzeniu z chmury nagranego kawałka na sporej części programów. Ale to nie jest jakiś wielki problem idzie się przyzwyczaić są przerwy na reklamy więc jest i przerwa na kawe, siku itp (tak jak normalnie przy oglądaniu programu z np. TVN); drugi to ten MAX z infolinii który był nieogarem ale chyba UPC poszło po rozum do głowy i go usunęli. Więcej mankamentów nie widzę. Sprzęt śmiga przy 1GB rewelacyjnie, żadnych ścin, zawieszek. Dekoder 4K BOX naprawdę działa błyskawicznie (porównuje do wcześniejszego 4K Premium Szajsunga z Orange też 1 GB) w zasadzie nie ma do czego. Minimalistyczna konstrukcja śmiga niewiarygodnie płynnie i szybko. W Orange wszystko toporne zanim się zmienił ekran po naciśnięciu komendy na pilocie mijały sekundy, obraz się zacinał trzeba było restartować dekoder. Tutaj w UPC 4K BOX naciskasz i masz co chcesz. Do tego wyszukiwanie głosowe -bajka! Internet śmiga bez żadnych oporów zarówno po kablu jak i WI-fi 6. Naprawdę kiedyś UPC nie było tak dobre, teraz widać odrobili lekcję i są, nie omieszkam powiedzieć, najlepszą siecią w stolicy.
Zaletyprzystępna cena; dobry sprzęt (modem i dekoder); nie miałem problemów z uzyskaniem informacji na infolinii po wyłączeniu tego upośledzonego MAXa.
Wadybrak przewijania nagranych programów z TV (dotyczy popularnych kanałów TV naziemnej i niektórych z platformy np. FOX, AXN)
MiejscowośćWarszawa
~Javier / 2023-03-22 17:23
Ocena: 1.00 / 5
I used to have UPC when i first came to Poland like 5 years ago, and used it for about 2 years.
It was great, good speed, good client service.
But now I've been trying to get it started in my new apartment for almost 2 weeks now without internet. The first guy that came to install didn't even have a pen to sign papers (I didn't have either on an construction site).
Then he said I need to wait 1 hour for internet to start working, 2 weeks later still nothing.
I scheduled 3 technical visits so far, I always get a message "the technician is on the way, should be there by XX:XX", and when he doesn't show I call and they tell me he decided to cancel after supposedly calling me and banging on my door many times (I left the door wide open so they would just come in and of course didn't have a single missed call).
Im moving over to Netia :)
ZaletyNone
WadyEverything
MiejscowośćWarszawa
~KACHA / 2023-03-21 20:11
Ocena: 1.00 / 5
Masakra !! od kiedy play przejeło UPC od kiedy zmieniłam na dekoder 4k i wszytsko działa przez wi-fi internet w domu jest tragiczny, dekoder w kołko sie zawiesza prosiłam o wymienienie go na nowy - milion wykonanych telefonów, próśb jedynie co uslyszłam ze dekoder jest sprawny a technik ma potrącane z pensji jak wymieni na nowy s a jego zdaniem dekoder jest sprawny. Kpina !w biurze obsługi ciagłe przekierowywanie mnie na inne działy lub w ogóle rozłączanie się bez rozwiązania sprawy - mega sie zawiodłam przez ost 2 dni tyle cierpliwości i nerw zjadłam - nie życzę nikomu ! zrywam umowe i przechodze gdzie indziej NIGDY WIECEJ!!!
ZaletyZERO
WadySŁABY INTERNET
SŁABA OBSŁUGA KLIENTA
DEKODER 4K WADLIWY
NIE MIŁY TECHNIK
NIE WYMIENIAJA SPRZĘTU GDY TEN JEST WADLIWY
MiejscowośćWARSZAWA
~Krzysztof / 2023-03-21 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Usuńcie tego robota co gada jako sekretarka żeby można porozmawiać z człowiekiem a nie głupim robotem.
MiejscowośćLeszno
~Mateusz / 2023-03-18 13:12
Ocena: 2.25 / 5
Regularne awarie. Nie polecam dla ludzi, którzy potrzebują internetu do pracy zdalnej, handlowania na giełdzie, grania online w weekend lub wieczorami.
Spotkanie w pracy lub rozmowa z szefem? - Awaria w środku dnia. Piątek wieczorem jakiś film, może gra? - "Awaria" od 24:00-6:00 rana.
WadyZbyt częste "awarie" i brak sieci.
MiejscowośćKęty
~Grzegorz / 2023-03-18 11:47
Ocena: 1.75 / 5
Odkąd Play kupiło UPC jakość usług poleciała w dół a dojenie klienta w górę. Mam w umowie 500Mbit/s a testy pokazują mi że mam od 180 do 240Mbit/s bez względu na porę dnia. Zgodnie z regulaminem minimalna prędkość to 40% deklarowanej a maksymalna 80% . Rozumiem gdyby prędkość była na poziomie 80-90% ale nie k....a 40% a rachunek trzeba płacić pełną cenę. Zgłoszenia nic nie dają, kontakt prawie niemożliwy a rezygnacja po skończeniu zobowiązania maksymalnie utrudniony. . Jeszcze dwa miesiące i po 16 latach płacenia w terminie ja, stały klient ,pierdyknę wam papierami i poszukam czegoś innego u konkurencji. Mam nadzieję że ogłosicie upadłość.
ZaletyObecnie żadnych.
Wady-Maksymalnie zaniżone prędkości ( 40% prędkości która jest zgodna z regulaminem usług UPC);
-Utrudniony (specjalnie) kontakt z obsługą klienta i reklamacje które nic nie dają;
-Maksymalnie utrudniona(ukryta lub zablokowana opcja przez formularz i telefonicznie ) opcja rezygnacji po skończeniu zobowiązania tylko listownie;
-Maksymalnie utrudniony sposób zwrotu sprzętu po skończeniu umowy;