Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~M.B. / 2023-05-18 14:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nie polecam. Podwykonawcy montujący internet to pozbawieni szacunku do innych ludzie. Nie potrafią dobrze zamontować internetu, a ponadto mają ogromy problem z normalną komunikacją i odpowiadaniem na pytania klienta. W momencie gdy zapytałam Pana montażystę o to czy dany problem z montażem da się załatwić w konkretny sposób ten zaczął traktować mnie z pogardą i rozpętał kłótnie, a na koniec gdy go wyprosiłam zaczął mi robić zdjęcia. Może przeszkadzało Panu montażyście, że jestem kobietą, co nie świadczy to dobrze ani o nim ani o firmie, która go wynajmuje. Upc przyjęło skargę i obiecało się zająć sprawą niestety montażysta nie poniósł żadnych konsekwencji, a odpowiedzi na skargę nie było.
    ZaletyNawet jakby były (czego nie byłam w stanie ocenić) to poziom obsługi klienta skutecznie by je zatarł.
    WadyObsługa klienta, nieprofesjonalni i chamscy montażyści
    MiejscowośćZabrze
  • ~Piotr / 2023-05-17 23:23
    Ocena: 3.50 / 5
    Zazwyczaj opinie nie dodaje ale jakośc montażu usług to jest dramat dziecko by lepiej zamontowało niż ci śmieszni podwykonawcy z upc porażka za 4 razem musiałem sam poprawić ponieważ już człowiek nie ma nerwów do tych ludzi nie wiem za co im płacą
    ZaletyTanio
    WadyMontaż
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~leszek / 2023-05-17 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po telefonie od konsultanta nagle transfer spadł po 3 telefonie do UPc nagle się pojawił do 240 i było ok bo transfer mieli zapewnić 256 po tygodniu znowu nie ma w tej chwili 89 i już nie odbierają telefon nie polecam tej firmy dla mnie w kręcą oszukują klijętów
    ZaletyBrak
    Wady Brak kontaktu z biurem obsługi
    MiejscowośćPabianice
  • ~Ja / 2023-05-16 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakoś od tygodnia z internetu mogę korzystać tylko wieczorami. W ciągu dnia ani wifi ani po kablu nie odbiera. Nie da się pracować zdalnie i muszę korzystać z internetu udostępnionego z telefonu. Jest to żenujące.
    Zaletyinternet działa tylko wieczorami/nocą
    WadyInternetu nie ma w ciągu dnia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony / 2023-05-16 16:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet tragedia, połączenie Wi-Fi często spada nawet do 2Mb/s...
    Dodam, że mam najwyższy pakiet 1Gb/s :)
    Tłumaczenie? Firma nie gwarantuje maksymalnej prędkości przy połączeniu Wi-Fi.
    Rozumiem to z punktu widzenia technicznego, natomiast fajnie jakbym wyciągał chociaż połowę tego za co płacę.

    Jest to ogromne ograniczenie, bo pracuję zdalnie i często muszę się przełączać na internet LTE z telefonu, żeby móc normalnie pracować. Chore.

    Oczywiście jak przy wpisach poprzedników, miałem oferowany wzmacniacz sygnału (mam pełny sygnał) i podwyższenie pakietu.
    Obsługa bezczelna, mówi że jedynym rozwiązaniem na to jest konfiguracja własnego routera albo podłączenie się po kablu.
    Czyli w sumie wszystko muszę sobie skonfigurować i zrobić sam, mimo że oczekiwałbym zapewnienia minimalnej jakości obsługi klienta...
    Umowa niebawem się kończy, więc nie zamierzam przedłużać.
    Nie polecam nikomu!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kacper / 2023-05-15 12:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Przy uruchomieniu drugiego komputera z wifi, internet zanika albo spada do transferu z początku lat 2000. Po rozwiązaniu umowy, nagle zaoferowali różne sposoby naprawienia problemu - takie jak wymiana sprzętu. Kiedy powiedziałem im że nic od nich już nie chce, bo mam podpisaną inną umowe to ton pani po drugiej stronie słuchawki zmienił się o 180 stopni i poinformowała mnie o dacie rozwiązania umowy.
    Oczywiście problemy były zgłaszane wiele razy, ale jedyna ich metoda rozwiązywania takich problemów to "uruchomić ponownie" xD
    Nie da się u nich też wziąć w bloku pakietu z samym internetem, musi być telewizja nawet jeśli nie jest potrzebna.
    ZaletyCena
    WadyTylko pakiet internet z TV, słaby kontakt z klientem, beznadziejny serwis
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Upc to gowno / 2023-05-13 23:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciagle problemy z połączeniem na Grochowie. Non stop naprawiają coś nie skutecznie.
    ZaletyNie ma
    WadySą do…
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marta / 2023-05-13 00:31
    Ocena: 1.00 / 5
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    moje upc - dno
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
  • ~mvti / 2023-05-10 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet z jakim miałem styczność.
    jakość transferu jest niska, internet jest bardzo powolny, cały czas rozłącza wszystkie urządzenia, w tym samym pokoju gdzie stoi router jest jedna-dwie kreski. obsługa klienta jest bezczelna, ceny są bardzo nieadekwatne do usług, lepiej wybrać innego dostawce internetu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Karola / 2023-05-10 16:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Od ponad miesiąca internet to DRAMAT!!!! Prędkość ma być w okolicach 500mb/S a jak dobije do 250 to jest cud. W pokoju obok najwyższa prędkość internetu jaka była ostatnimi czasy to 19,22 Mb/S… po wielu kontaktach z konsultantem jedyne co słyszę to propozycje kupna wzmacniacza sygnału… tłumaczenia przeciążeń sieci przez wielu klientów.. u wszystkich działa u nas porażka. Dodam tylko, że mieszkam w mieszkaniu 70m2. Od pana konsultanta usłyszałam ze im dalej od routera tym słabszy zasięg.. pokój jest 10 metrów po lini prostej od routera ale to dla nich jest już duża odległość i ma prawo tak być… Dramat! Przez ponad rok użytkowania wszystko było w porządku, prośby o wymianę routera są lekceważone. W momencie poinformowania o planowanym zerwaniu umowy przez tragiczną jakość pan konsultant się po prostu rozłączył… nie polecam nikomu tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyZła obsługa, tragiczna jakość internetu
    MiejscowośćGłuchołazy
  • ~Hniv / 2023-05-09 16:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystam z ich oferty od paru lat ale odkąd przejął ich Play to jest jakiś dramat. Notoryczne przerwy dostępu, transfer na moim łączu 500Mb/s to zaledwie 80 jak jest dobry dzień. Przeważnie to 50Mb/s. Odkąd umowa przeszła na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia dostaje bardzo nachalne telefony o podpisanie nowej umowy na czas określony z nową stawka ktora jest wyższa niż obecna. No qwa promocja jak po hu...dla stałych klientów. Konsultantowi muszę kilka razy podczas rozmowy tłumaczyć że nie chce żadnej nowej umowy a te tępe dzbany mnie informują że przygotują mi umowę wyślą a ja nie muszę się na nią decydować. WTF? Szkoda że u mnie na ulicy nie ma alternatywy bo wysral bym się na taki internet. Sorki za bluzgi ale na nich nie da się inaczej. A bym zapomniał. I te wciskanie na siłę telewizji do internetu to żałosne.
    MiejscowośćBytom
  • ~Mamdoscwaszegointernetu / 2023-05-09 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety od 4 lat jestem użytkownikiem i tylko pierwszy rok był bez zarzutów. dalej internet zwalnia a rachunki rosną. Pomoc techniczna - dramat! Wiedza merytoryczna,techniczna i dobre wychowanie zostały w domu… czas zmienić dostawce.
    ZaletyBrak
    WadyCena, prędkość, awaryjność, brak pomocy ze strony konsultantów
    MiejscowośćSzczecin
  • ~B / 2023-05-08 22:21
    Ocena: 2.50 / 5
    W UPC jestem od nastu lat, ostatni rok to porażka, szukam innego dostawcy.. już z tej złości rozwaliłam tableta, bo mieli i mieli, zamula, zrywa łącze, dziadostwo.. a kiedyś mieli internet jak dzwon
    ZaletyJuż nic
    WadyJakość łącza internetowego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Koala / 2023-05-06 20:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Używam internetu UPC od roku i regularnie coś się psuje, średnio 3/4 razy w miesiącu występują duże komplikacje z połączeniem. Internet się rozłącza i nie dostarcza obiecanych mb/s.
    Wadysłabe połączenie, przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~nika / 2023-05-05 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co prawda nie jestem klientem, ponieważ zdążyłam anulować usługę, ale chciałam przedstawić jak sprzedawcy UPC naciągają na umowę...
    Przedstawiciel handlowy przedstawił mojemu partnerowi i rodzicom ofertę (ja byłam nieobecna w domu). Ponieważ warunki były korzystniejsze od tych, które obowiązują nas obecnie w innej firmie, to partner wyraził zainteresowanie, jednak z wyraźnym zaznaczeniem, że mamy umowę do końca września i nie chcemy jej zrywać, będziemy zainteresowani podpisaniem nowej DOPIERO we wrześniu, było to kilkukrotnie podkreślone. Przedstawiciel stwierdził, że oczywiście jest to możliwe, zachęcił do przekazania moich danych osobowych (twierdził, że będzie to zgłoszenie i że skontaktuje się ze mną, aby przekazać oferowane warunki i porozmawiać co dalej, jako że jestem właścicielem i to na mnie jest poprzednia umowa). Tymczasem kilka dni po jego wizycie, bez żadnego kontaktu ze strony UPC otrzymałam smsa o planowanym montażu... Próbowałam się skontaktować z panem przedstawicielem, udało mi się to po 2 dniach. Jak się okazało, pan potraktował nasze zgłoszenie jako chęć podpisania umowy od teraz (w momencie wizyty monterów podpisywana jest umowa), a nie jak cały czas było deklarowane OD WRZEŚNIA. Pan był również bardzo zniesmaczony moim telefonem i informacją, że nic nie było ustalone i ja na żaden montaż za 4 dni się nie zgadzam...
    W moim odczuciu - próba wyłudzenia, inne warunki były przedstawiane mojemu partnerowi, inaczej sytuacja wyglądała. Pan przedstawiciel najwidoczniej liczył, że przez niedopatrzenie uda mu się podpisać umowę dużo wcześniej niż chcieliśmy.
    Gratuluję podejścia do klienta, ponieważ przez powyższą sytuację jestem zrażona do usług tej firmy i wolę przedłużyć starą umowę, na gorszych warunkach, ponieważ w tym przypadku podejście do klienta jest dużo lepsze, a warunki nie zmieniają się w trakcie ;)
  • ~net_w_wawie / 2023-05-05 09:37
    Ocena: 2.25 / 5
    UPC ma tragiczną jakość obsługi klienta. Już się nie da porozmawiać z człowiekiem jak nie działa Internet. Mi padł na 3 dni - od czwartku po południu do niedzieli po południu i to w centrum W-wy. Wszelkie próby przedarcia się przez boty były bezskuteczne (próbowałem przez chat, telefon i twitter) ????. Trzeciego dnia, po godzinie straconego czasu na próby kontaktu złożyłem w końcu reklamacje. Otrzymałem zadośćuczynienie w kwocie UWAGA 3,30 zł a na moją odpowiedź, że są śmieszni napisano mi: "Szanujemy Klientów, jednak nie spełniamy roszczeń odszkodowawczych." oraz że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ????
    ZaletyJak działa to działa.
    WadyJak nie działa to można sobie tylko z botem porozmawiać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nicram / 2023-05-04 09:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Odkąd PLAY przejęło UPC jest coraz gorzej.
    Transfer, który powinien być w okolicy 500 Mb, przeważnie ledwo powyżej 300 Mb.
    Oczywiście cena jest wyższa ni u konkurencji a usługi coraz gorsze.
    ZaletyObecnie brak
    WadyDrogo i coraz gorzej, słabe rzeczywiste transfer, bardzo różniące się od deklarowanych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~20kris1 / 2023-05-03 16:34
    Ocena: 1.00 / 5
    gdzie ta predkosc internetu od momentu przedluzenia umowy internet z 200Mbps spad do 20Mbps gratulacje!!!
  • ~Imienick / 2023-05-02 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i jeszcze raz złodzieje, naliczają do fv dodatkowe koszty, a potem tłumaczą, że onj zapomnieli dodać to wcześniej, i tak miesiąc w miesiąc płacisz za coś, o czym nawet nie wiesz. Jesteś przygotowany na konkretną kwotę, a masz do zapłaty znacznie więcej. Przejęłam internet upc po poprzednich lokatorach i na szczęście na dniach będę wypowiadać umowę, bo nie wywiązują się w ogóle z umowy
    ZaletyŻadnych zalet
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2023-04-30 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Do niczego.ciagle problem z internetem a co z tym się wiąże brak telewizji w całym domu.NIE POLECAM chyba że lubicie bardzo się złościć
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćPionki
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264