MiejscowośćMała Wieś
strona 23 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Lukasz / 2023-05-20 17:16
Proszę o opinię mam propozycję internetu prędkość 600 na 24 miesiące plus pół roku za darmo. Opłaca się? Ruter WiFi 6 ogarnie mi dom 120 metrów ściany są grube. Proszę o podpowiedzi. Dziękuję -
-
~Krzysztof / 2023-05-20 09:06
Nie polecam. Najgorszy internet jaki miałem, zacina się, więcej go nie ma jak jest. Dodzwonienie sie do biura obsługi klienta nic nie daje ponieważ i tak nikt nie chce przyjechać. Obiecują przysłać kogoś a nikt nie przyjeżdża. MiejscowośćŁuków -
~pomruk / 2023-05-20 02:28
internet wciaz sie psuje, stabilnosc zerowa, przestrzegam przed ta firma, oszusci ZaletybrakWadynie dziala internetMiejscowośćWarszawa -
~Ewa / 2023-05-19 21:22
Tragedia!! Internet światłowód do niczego! Na okrągło tnie, zacina się kilka razy dziennie.
N I E podpisujcie umowy bo będziecie żałować.
Ja całe szczęście mam na czas nieokreślony i mogę w dowolnej chwili zrezygnowac. Obecnie szukam u konkurencji jakiejś dobrej oferty.ZaletyBrak!!!WadyTnie na okrągło, wiesza sięMiejscowośćTychy -
~Pzpr / 2023-05-19 14:33
Wieczny problem , dużo awarii . Nie polecam nikomu UPC. Strata pieniędzy jeśli pracujesz przez internet nie zarobisz ZaletyNie ma żadnychWadyWieczne awarięMiejscowośćGryfino -
~Zosia / 2023-05-18 18:04
Nie można zrezygnować z usługi. Rezygnacja złożona w marcu, ruter odesłany. Data odłączenia usługi 01.05.2023. Przychodzi kolejna faktura za maj. Dzwonimy, pytamy. Na siłę chcą zatrzymać klienta. W maju umiera teść, właściciel umowy. Akt zgonu trzeba złożyć osobiście lub wysłać na ich adres. Nie akceptują pdf kopi wysłanej mailem. Mieszkamy za granicą. Po prostu paranoja. Zero empatii i pomocy. Nie polecam nikomu. A akt zgonu będzie zaakceptowany od dnia złożenia a nie od daty śmierci teścia. Czy może ktoś mógłby nam pomóc. ZaletyŻadnych zalet.WadyObsługa klientaMiejscowośćSt. Helier -
~M.B. / 2023-05-18 14:33
Bardzo nie polecam. Podwykonawcy montujący internet to pozbawieni szacunku do innych ludzie. Nie potrafią dobrze zamontować internetu, a ponadto mają ogromy problem z normalną komunikacją i odpowiadaniem na pytania klienta. W momencie gdy zapytałam Pana montażystę o to czy dany problem z montażem da się załatwić w konkretny sposób ten zaczął traktować mnie z pogardą i rozpętał kłótnie, a na koniec gdy go wyprosiłam zaczął mi robić zdjęcia. Może przeszkadzało Panu montażyście, że jestem kobietą, co nie świadczy to dobrze ani o nim ani o firmie, która go wynajmuje. Upc przyjęło skargę i obiecało się zająć sprawą niestety montażysta nie poniósł żadnych konsekwencji, a odpowiedzi na skargę nie było. ZaletyNawet jakby były (czego nie byłam w stanie ocenić) to poziom obsługi klienta skutecznie by je zatarł.WadyObsługa klienta, nieprofesjonalni i chamscy montażyściMiejscowośćZabrze -
~Piotr / 2023-05-17 23:23
Zazwyczaj opinie nie dodaje ale jakośc montażu usług to jest dramat dziecko by lepiej zamontowało niż ci śmieszni podwykonawcy z upc porażka za 4 razem musiałem sam poprawić ponieważ już człowiek nie ma nerwów do tych ludzi nie wiem za co im płacą ZaletyTanioWadyMontażMiejscowośćCzęstochowa -
-
~leszek / 2023-05-17 16:12
Po telefonie od konsultanta nagle transfer spadł po 3 telefonie do UPc nagle się pojawił do 240 i było ok bo transfer mieli zapewnić 256 po tygodniu znowu nie ma w tej chwili 89 i już nie odbierają telefon nie polecam tej firmy dla mnie w kręcą oszukują klijętów ZaletyBrakWady Brak kontaktu z biurem obsługiMiejscowośćPabianice -
~Ja / 2023-05-16 17:35
Jakoś od tygodnia z internetu mogę korzystać tylko wieczorami. W ciągu dnia ani wifi ani po kablu nie odbiera. Nie da się pracować zdalnie i muszę korzystać z internetu udostępnionego z telefonu. Jest to żenujące. Zaletyinternet działa tylko wieczorami/nocąWadyInternetu nie ma w ciągu dniaMiejscowośćWarszawa -
~niezadowolony / 2023-05-16 16:17
Internet tragedia, połączenie Wi-Fi często spada nawet do 2Mb/s...
Dodam, że mam najwyższy pakiet 1Gb/s :)
Tłumaczenie? Firma nie gwarantuje maksymalnej prędkości przy połączeniu Wi-Fi.
Rozumiem to z punktu widzenia technicznego, natomiast fajnie jakbym wyciągał chociaż połowę tego za co płacę.
Jest to ogromne ograniczenie, bo pracuję zdalnie i często muszę się przełączać na internet LTE z telefonu, żeby móc normalnie pracować. Chore.
Oczywiście jak przy wpisach poprzedników, miałem oferowany wzmacniacz sygnału (mam pełny sygnał) i podwyższenie pakietu.
Obsługa bezczelna, mówi że jedynym rozwiązaniem na to jest konfiguracja własnego routera albo podłączenie się po kablu.
Czyli w sumie wszystko muszę sobie skonfigurować i zrobić sam, mimo że oczekiwałbym zapewnienia minimalnej jakości obsługi klienta...
Umowa niebawem się kończy, więc nie zamierzam przedłużać.
Nie polecam nikomu!!!MiejscowośćWarszawa -
~Kacper / 2023-05-15 12:50
Przy uruchomieniu drugiego komputera z wifi, internet zanika albo spada do transferu z początku lat 2000. Po rozwiązaniu umowy, nagle zaoferowali różne sposoby naprawienia problemu - takie jak wymiana sprzętu. Kiedy powiedziałem im że nic od nich już nie chce, bo mam podpisaną inną umowe to ton pani po drugiej stronie słuchawki zmienił się o 180 stopni i poinformowała mnie o dacie rozwiązania umowy.
Oczywiście problemy były zgłaszane wiele razy, ale jedyna ich metoda rozwiązywania takich problemów to "uruchomić ponownie" xD
Nie da się u nich też wziąć w bloku pakietu z samym internetem, musi być telewizja nawet jeśli nie jest potrzebna.ZaletyCenaWadyTylko pakiet internet z TV, słaby kontakt z klientem, beznadziejny serwisMiejscowośćDąbrowa Górnicza -
~Upc to gowno / 2023-05-13 23:49
Ciagle problemy z połączeniem na Grochowie. Non stop naprawiają coś nie skutecznie. ZaletyNie maWadySą do…MiejscowośćWarszawa -
~marta / 2023-05-13 00:31
moje upc - dno
moje upc - dno
moje upc - dno
moje upc - dno
moje upc - dnoZaletyżadneWadywszystkie -
~mvti / 2023-05-10 19:00
najgorszy internet z jakim miałem styczność.
jakość transferu jest niska, internet jest bardzo powolny, cały czas rozłącza wszystkie urządzenia, w tym samym pokoju gdzie stoi router jest jedna-dwie kreski. obsługa klienta jest bezczelna, ceny są bardzo nieadekwatne do usług, lepiej wybrać innego dostawce internetuMiejscowośćSosnowiec -
~Karola / 2023-05-10 16:38
Od ponad miesiąca internet to DRAMAT!!!! Prędkość ma być w okolicach 500mb/S a jak dobije do 250 to jest cud. W pokoju obok najwyższa prędkość internetu jaka była ostatnimi czasy to 19,22 Mb/S… po wielu kontaktach z konsultantem jedyne co słyszę to propozycje kupna wzmacniacza sygnału… tłumaczenia przeciążeń sieci przez wielu klientów.. u wszystkich działa u nas porażka. Dodam tylko, że mieszkam w mieszkaniu 70m2. Od pana konsultanta usłyszałam ze im dalej od routera tym słabszy zasięg.. pokój jest 10 metrów po lini prostej od routera ale to dla nich jest już duża odległość i ma prawo tak być… Dramat! Przez ponad rok użytkowania wszystko było w porządku, prośby o wymianę routera są lekceważone. W momencie poinformowania o planowanym zerwaniu umowy przez tragiczną jakość pan konsultant się po prostu rozłączył… nie polecam nikomu tej firmy. ZaletyBrakWadyZła obsługa, tragiczna jakość internetuMiejscowośćGłuchołazy -
-
~Hniv / 2023-05-09 16:27
Korzystam z ich oferty od paru lat ale odkąd przejął ich Play to jest jakiś dramat. Notoryczne przerwy dostępu, transfer na moim łączu 500Mb/s to zaledwie 80 jak jest dobry dzień. Przeważnie to 50Mb/s. Odkąd umowa przeszła na czas nieokreślony z miesięcznym okresem wypowiedzenia dostaje bardzo nachalne telefony o podpisanie nowej umowy na czas określony z nową stawka ktora jest wyższa niż obecna. No qwa promocja jak po hu...dla stałych klientów. Konsultantowi muszę kilka razy podczas rozmowy tłumaczyć że nie chce żadnej nowej umowy a te tępe dzbany mnie informują że przygotują mi umowę wyślą a ja nie muszę się na nią decydować. WTF? Szkoda że u mnie na ulicy nie ma alternatywy bo wysral bym się na taki internet. Sorki za bluzgi ale na nich nie da się inaczej. A bym zapomniał. I te wciskanie na siłę telewizji do internetu to żałosne. MiejscowośćBytom -
~Mamdoscwaszegointernetu / 2023-05-09 14:52
Niestety od 4 lat jestem użytkownikiem i tylko pierwszy rok był bez zarzutów. dalej internet zwalnia a rachunki rosną. Pomoc techniczna - dramat! Wiedza merytoryczna,techniczna i dobre wychowanie zostały w domu… czas zmienić dostawce. ZaletyBrakWadyCena, prędkość, awaryjność, brak pomocy ze strony konsultantówMiejscowośćSzczecin -
~B / 2023-05-08 22:21
W UPC jestem od nastu lat, ostatni rok to porażka, szukam innego dostawcy.. już z tej złości rozwaliłam tableta, bo mieli i mieli, zamula, zrywa łącze, dziadostwo.. a kiedyś mieli internet jak dzwon ZaletyJuż nicWadyJakość łącza internetowegoMiejscowośćWarszawa -
~Koala / 2023-05-06 20:31
Używam internetu UPC od roku i regularnie coś się psuje, średnio 3/4 razy w miesiącu występują duże komplikacje z połączeniem. Internet się rozłącza i nie dostarcza obiecanych mb/s. Wadysłabe połączenie, przerwy w dostawie internetuMiejscowośćSosnowiec
strona 23 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »