Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3504 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kamasher / 2023-06-15 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jakiego używałem, osobiście nie polecam. Cena nie jest adekwatna do jakości jaką sieć UPC utrzymuje. W skrócie jeden wielki nieśmieszny żart.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne połączenie, niespełnione warunki umowy, żałosna jakość łączą, router jest wykonany z najgorszych dostępnych materiałów na rynku.
    MiejscowośćKraków
  • ~Adama / 2023-06-14 06:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry operator.
    W miarę przystępne opłaty Działa bez awaryjnie, Nie narzekam.
    ZaletyPrzestępne opłaty, Nie ma awarii
    WadyJest kilka wad Nie można kanału wyszukać tylko są cała pakiety.
    Nie można zlikwidować czy usunąć kanałów, które nie są używane.
    Nie posiada stacji Religia TV.
  • ~Maks / 2023-06-13 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, naciągają kłamią i do tego nic sensowengo nie dają. Drogo beznadziejnie. Internet działa jak chce
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Justyna / 2023-06-12 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Dobra obsługa Klienta kończy się z czasem podpisania umowy. Co miesiąc awaria naprawiana minimum przez 3 dni. Serwisant przyjeżdża i znika - nawet nie potwierdza, czy internet działa ( a nie! co naraża na kolejne oczekiwanie). Rozważam zmianę dostawcy.
    ZaletyGdy działa, to działa dobrze.
    WadyGdy nie działa, brak szybkości i jakości naprawy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2023-06-12 14:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Odradzam korzystanie z usług internetowych - Internet potrafi zerwać kilka razy dziennie, jakość wifi w mieszkaniu kończy się na pierwszej napotkanej ścianie. W przypadku rezygnacji z jakiejkolwiek usługi przed czasem jest równoznaczne z karą umowną. W moim przypadku za próbę zerwania umowy rok przed czasem naliczono mi ponad 1400 zł (TV+Internet). Przy rezygnacji z pakietu Canal+ naliczono mi karę umowną 50 zł nie informując mnie o tym podczas rezygnacji z usługi. Przy przedłużaniu umowy traktowanie klientów jak wszędzie - żadnych ulg czy profitów. Obsługa klienta zależna od tego gdzie się dodzwonimy, jedni coś ogarniają, inni wiedzą jedynie tyle, co widzą na ekranie swoich komputerów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~sp1335 / 2023-06-11 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdy dzień 3-5 disconnectów, wysoki ping. Obsługa może zaproponować tylko RESET modumu. Genialne. Brawo. -500/10
    ZaletyNigdy nie korzystać z usług tych d*****.
    WadyKażdodniewne rozłączenia i wysoki ping
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2023-06-10 15:42
    Ocena: 4.75 / 5
    od 16 lat wszystko dziala tak jak nalezy
    Polecam osobiscie
    ZaletyNiezawodnosc
    Wadywg mnie brak
    MiejscowośćKielce
  • ~Paweł / 2023-06-09 17:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno totalne, mają cię w dupie... pałać i spadaj ...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jakub / 2023-06-09 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem zacina sie tak ze nic sie nie da zrobić
    ZaletyUPC nie ma zalet
    WadyUPC to wada
    MiejscowośćOpole
  • ~Bazyli / 2023-06-08 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Już trzeci raz w tym tygodniu wystąpiła awaria. Kontakt z UPC odbywa się przez automat. Nie ma jak zgłosić awarii.
    WadyFatalna obsługa klienta. Nie ma możliwości rozmawiania z konsultantem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Hahahah / 2023-06-07 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno takie że szok jest długi weekend a ja siędze bez neta bo te cioty mają awarie podłączali mi internet 2 tyg bo przewiercił się przez ściane a nie przez sufit
  • ~Marli / 2023-06-06 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Oszustwo. Od początku usługi które zamawialiśmy przed rozmowę telefoniczną były niezgodne z tym co było na umowie. Dodany był dodatkowy dekoder z czego już nie można było zrezygnować, po zainstalowaniu były problemy z internetem, dzwonienie na infolinię i wskazówki pracowników "proszę zresetować ruter" nie pomagały. Cena również niezgodna z tym co było w ofercie. Aktualnie problemy z telewizją, nie można się dodzwonić na infolinię, po 30min czekania rozłączanie przez konsultanta rozmowy. Prosiłam również o przyjazd technika niestety od 2 tygodni nikt nie raczył się skontaktować. Nie polecam
    ZaletyNie ma zaledwie
    WadySłaba obsługa, kłamstwo, oszustwo
    MiejscowośćSawin
  • ~Bartek / 2023-06-06 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca jaki tylko może być. Ciągłe awarie, wieszanie się internetu, a dzwonię na infolinię to lekcewaga klienta i rozmowa z botem z którym nic się nie da załatwić. A jak przychodzi faktura, to po 3 dniach wysyłają maila z ponagleniem zapłaty. TOTALNY CHŁAM I PORAŻKA ! NIE POLECAM NAWET WROGOWI !
    ZaletyBRAK
    WadyJakość, kontakt z klientem, awarie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stefan / 2023-06-06 11:09
    Ocena: 3.25 / 5
    Likwidowalem umowe po zmarlym tacie. Zalozylem nowa. UPC dostalo wszystkie dokumenty, poskanowali, maja w bazie. Pomimo tego od ponad miesiaca przysylaja mojemu zmarlemu tacie upomnienia o zaplate kary za zerwanie umowy... ZERWANIE! BO ZMARŁ! Na infolinii zapewniaja mnie,ze wszystko jest rozwiazane i nie ma zadnych kar,bo byla smierc abonenta. ONI TAM MAJA BURDEL!
    WadyBURDEL NAD BURDELE
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrei / 2023-06-05 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawdziwe oszusty. Nie polecam UPC. Jak chcesz zrezygnować z umowy w terminie 14 dni, mówią ze process rezygnacji w trakcie. A po 14 dniach powiedzieli ze nic nie dostali, zagnych rezygnacji. Prawdziwe oszusty.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janbas / 2023-06-02 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny dostawca netu i TV , najgorszy jaki kiedykolwiek miałem .Dekoder Horizon beznadziejny Chiński chłam .Zawiesza się na okrągło , pilot również chłam , nie przełącza programów .
    Zaletynie ma zalet
    Wady wszystko od a do z to same wady
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Tomek / 2023-06-02 16:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Wieczne awarie, brak łącza, internetu, telewizji. Szkoda pieniędzy i nerwów. Minimum kilka razy w miesiącu awaria. PORAŻKA
    WadyWieczne awarie i brak usługi
    MiejscowośćGryfino
  • ~Krzysztof o dobrej woli / 2023-06-01 22:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Jest jak matrix. Ciężko się odłączyć. Kurtyna opadnie i będziemy wolni. Orange lepsze.
    Zalety???
    Wadywszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Albumina / 2023-05-30 13:40
    Ocena: 3.00 / 5
    UPC bez mojej wiedzy i zgody podłączyło do mojej świeżo zawartej umowy na wyłącznie internet numer telefonu mojego byłego męża, którego z oczywistych względów w umowie mieć nie chcę. Rozumiecie? Bez rozmowy ze mną, tak po prostu. Teraz od 15 dni nie są w stanie rozpatrzyć reklamacji, za to w fakturze uwzględnili usługę telefonu, której nie zamówiłam. W firmie panuje koszmarny bałagan, nikt nic nie wie i nie potrafi załatwić. Nie polecam.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Pablo / 2023-05-29 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak gownianego dostawcy to jeszcze nie miałem. Nie ma miesiąca by nie było awarii a parametry z 400 mb za które place mam zaledwie 30. Nigdy więcej UPC
    ZaletyZadnych
    WadySame wady
    MiejscowośćLubin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2241
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.64, ilość opinii: 1918
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023