Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pepe / 2023-06-19 12:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Przedłużałem umowę w grudniu informując że zmieniam w międzyczasie lokalizację i dopytałem czy nie będzie problemu z przeniesiem - podałem nawet adres - zapewniali że nie będzie żeby tylko przedłużyć umowę, po umówieniu się na przeniesienie technik nie przyszedł, po kontakcie z infolinią zasłaniali się błedem, ustalili drugi termin - znowu nie przyszedł. Sam musialem dojśc do tego że na nowej lokalizacji jest inna przyłącz i muszą wymienić np router. Na infolinii dostałem informację że faktycznie tak jest i z racji tego będę płacił 20/30 zł więcej ;) - tutaj to był +/- mój 40 telefon na infolinię. Po długiej drodze przez mękę uznali "częściowo" reklamację i w czerwcu płacę ostatni raz (chociaż od końca kwietnia nie mam od nich internetu) - tragiczna firma
    Zaletypo 40 telefonach idzie coś im wytłumaczyć
    WadyObsługa klienta leży - proszą się o UOKIK :)
    MiejscowośćKraków
  • ~Barbara / 2023-06-16 20:46
    Ocena: 4.50 / 5
    Cztery lata minęło- telewizja i internet działa dobrze, dziwię się skąd tyle opini negatywnych... Jeden , jedyny raz korzystałam z pomocy technicznej, połączenie jak i pomoc bardzo szybko I z kulturą. B.O.
    ZaletyWszystko zgodnie z ofertą...
    WadyBrak
    MiejscowośćKołobrzeg
  • ~wis / 2023-06-16 13:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam internet 300Gb i tyle ostatnio wykazuje speed test. Bywało kidyś znacznie gorzej. Należy uważać z zaproszeniem technika bo w moim przypadku kosztowało mnie to 50 zł
    ZaletyParametry zgodnie z umową.
    WadyBrak jakiejkolwiek informacji odnośnie przerw w dostawie
    MiejscowośćWarszwa
  • ~a / 2023-06-16 10:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet UPC od kilku miesięcy ma kilka/kilkanaście razy w tygodniu awarie. Sieć staje się niedostępna. Urządzenia tracą z nią kontakt, a ponowne uzyskanie połączenia trwa do kilkunastu minut. W tym miesiącu router samoistnie zrestartował się mimo, że jest podpięty pod linię z upsa. Może poszedł update software bez informowania Klientów? Od 2017r mam tego dostawcę i nigdy nie było takich przerw technicznych jak teraz. Dziś to samo - nie ma możliwości niezakłóconej pracy z domu. Na podorędziu mam już Internet mobilny żeby szybko zrobić przesiadkę w takiej sytuacji ale nie stanowi to rozwiązania problemu. To nie klient powinien szukać redundantnych połączeń/rozwiązań. Ogromne rozczarowanie po zmianie właściciela UPS.
    WadyWada krytyczna - Nieprzewidziane, niezapowiedziane, bardzo częste przerwy w dostępie do sieci. Zdalny restart UPS bez zgody i wiedzy Klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Internautka / 2023-06-15 22:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od pół roku w Warszawie rwie się prawie codziennie. Nie miesiąca bez jakiejś dłuższej awarii. Na infolinii nic nie wiedzą, zwalają winę na klienta, a w ostatniej chwili odwołują technika i piszą smsa, że jednak to wina na cały region. Czuję się okradziona przez nich. Nie pozwalają zerwać umowy przed końcem, mimo że sami nie dostarczają usług. Nie polecam UPC.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie non stop. Nie da się pracować, oglądać filmów itp.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MrBro / 2023-06-15 12:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Klamcy. Zeby cos zalatwic to mozna milion raz dzwonic i nic z tego nie bedzie, bo przezucaja z jednego na drugiego.
    Ale niezawodność na plus, w warszawie. Cena w miare ok.

    Klamliwa obsluga klienta. Dzwonia zeby podpisal umowe ktora Ci zaszkodzi bez mozliwosci ostapenia w terminie 14 dni bo mowia ze poprostu nie dostaja tych rezygnacji.

    Przedkosca wysylania to jakis zart. Ale w sumie 3/5
    ZaletySzybkość ściągania
    Cena ok. Place 60zl za 750 mbit.
    WadySzybkość wysyłania tragiczna
    Obsluga klienta (kłamcy)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Beata / 2023-06-15 08:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet niestabilny, a najgorsze że jak mają awarie to zero podejścia do Klienta. Usuwają kiedy chcą i jak chcą, na infolinii konsultanci kłamią i nie są przygotowani do kontaktu z Klientem. Bardzo niska jakość
  • ~Kamasher / 2023-06-15 00:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jakiego używałem, osobiście nie polecam. Cena nie jest adekwatna do jakości jaką sieć UPC utrzymuje. W skrócie jeden wielki nieśmieszny żart.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne połączenie, niespełnione warunki umowy, żałosna jakość łączą, router jest wykonany z najgorszych dostępnych materiałów na rynku.
    MiejscowośćKraków
  • ~Adama / 2023-06-14 06:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo dobry operator.
    W miarę przystępne opłaty Działa bez awaryjnie, Nie narzekam.
    ZaletyPrzestępne opłaty, Nie ma awarii
    WadyJest kilka wad Nie można kanału wyszukać tylko są cała pakiety.
    Nie można zlikwidować czy usunąć kanałów, które nie są używane.
    Nie posiada stacji Religia TV.
  • ~Maks / 2023-06-13 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, naciągają kłamią i do tego nic sensowengo nie dają. Drogo beznadziejnie. Internet działa jak chce
    ZaletyBrak
    WadySame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Justyna / 2023-06-12 19:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Dobra obsługa Klienta kończy się z czasem podpisania umowy. Co miesiąc awaria naprawiana minimum przez 3 dni. Serwisant przyjeżdża i znika - nawet nie potwierdza, czy internet działa ( a nie! co naraża na kolejne oczekiwanie). Rozważam zmianę dostawcy.
    ZaletyGdy działa, to działa dobrze.
    WadyGdy nie działa, brak szybkości i jakości naprawy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2023-06-12 14:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Odradzam korzystanie z usług internetowych - Internet potrafi zerwać kilka razy dziennie, jakość wifi w mieszkaniu kończy się na pierwszej napotkanej ścianie. W przypadku rezygnacji z jakiejkolwiek usługi przed czasem jest równoznaczne z karą umowną. W moim przypadku za próbę zerwania umowy rok przed czasem naliczono mi ponad 1400 zł (TV+Internet). Przy rezygnacji z pakietu Canal+ naliczono mi karę umowną 50 zł nie informując mnie o tym podczas rezygnacji z usługi. Przy przedłużaniu umowy traktowanie klientów jak wszędzie - żadnych ulg czy profitów. Obsługa klienta zależna od tego gdzie się dodzwonimy, jedni coś ogarniają, inni wiedzą jedynie tyle, co widzą na ekranie swoich komputerów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~sp1335 / 2023-06-11 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Każdy dzień 3-5 disconnectów, wysoki ping. Obsługa może zaproponować tylko RESET modumu. Genialne. Brawo. -500/10
    ZaletyNigdy nie korzystać z usług tych d*****.
    WadyKażdodniewne rozłączenia i wysoki ping
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karol / 2023-06-10 15:42
    Ocena: 4.75 / 5
    od 16 lat wszystko dziala tak jak nalezy
    Polecam osobiscie
    ZaletyNiezawodnosc
    Wadywg mnie brak
    MiejscowośćKielce
  • ~Paweł / 2023-06-09 17:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno totalne, mają cię w dupie... pałać i spadaj ...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jakub / 2023-06-09 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet jaki miałem zacina sie tak ze nic sie nie da zrobić
    ZaletyUPC nie ma zalet
    WadyUPC to wada
    MiejscowośćOpole
  • ~Bazyli / 2023-06-08 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Już trzeci raz w tym tygodniu wystąpiła awaria. Kontakt z UPC odbywa się przez automat. Nie ma jak zgłosić awarii.
    WadyFatalna obsługa klienta. Nie ma możliwości rozmawiania z konsultantem
    MiejscowośćWrocław
  • ~Hahahah / 2023-06-07 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno takie że szok jest długi weekend a ja siędze bez neta bo te cioty mają awarie podłączali mi internet 2 tyg bo przewiercił się przez ściane a nie przez sufit
  • ~Marli / 2023-06-06 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy. Oszustwo. Od początku usługi które zamawialiśmy przed rozmowę telefoniczną były niezgodne z tym co było na umowie. Dodany był dodatkowy dekoder z czego już nie można było zrezygnować, po zainstalowaniu były problemy z internetem, dzwonienie na infolinię i wskazówki pracowników "proszę zresetować ruter" nie pomagały. Cena również niezgodna z tym co było w ofercie. Aktualnie problemy z telewizją, nie można się dodzwonić na infolinię, po 30min czekania rozłączanie przez konsultanta rozmowy. Prosiłam również o przyjazd technika niestety od 2 tygodni nikt nie raczył się skontaktować. Nie polecam
    ZaletyNie ma zaledwie
    WadySłaba obsługa, kłamstwo, oszustwo
    MiejscowośćSawin
  • ~Bartek / 2023-06-06 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca jaki tylko może być. Ciągłe awarie, wieszanie się internetu, a dzwonię na infolinię to lekcewaga klienta i rozmowa z botem z którym nic się nie da załatwić. A jak przychodzi faktura, to po 3 dniach wysyłają maila z ponagleniem zapłaty. TOTALNY CHŁAM I PORAŻKA ! NIE POLECAM NAWET WROGOWI !
    ZaletyBRAK
    WadyJakość, kontakt z klientem, awarie
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2678
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319