MiejscowośćKielce
strona 18 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Anna / 2023-08-02 09:34
Nie polecam,od 5 dni nie mam internetu i telewizji i cały czas na infolinii jest zabawa wtyczkami, niby reset,po czym mówią że zgłaszają do drugiej centrali i będzie w ciągu kilku godzin i będą się kontaktować. Oczywiście od pięciu dni to samo i jak nie działało tak nie działa. Nie potrafią pomóc klientowi, idę dziś wypowiedzieć umowę i zachęcam wszystkich do tego. Kpina kpina kpina -
-
~Dzm / 2023-07-31 16:20
Okropna jakość internetu, okropny router. Ciągłe rozłączenia i dlatego nie można nawiązywać połączeń wideo. Przez pierwszy rok wszystko było w porządku, potem problemy się nasiliły. Odmówili zmiany routera. Wizytę fachowca umówili od 15 do 18. Nie przyjechał i uznał wizytę za zakończoną. Na reklamację lewą dostałem odpowiedź, że nie ma mnie w domu, chociaż byłem w domu od 10 do 19 i czekałem na ich specjalistę. Dostawca jest bardzo niezadowolony, obrzydliwy stosunek do klientów. ZaletyCenaWadyJakość połączenia, jakość routera, rozwiązywanie problemów, obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~CDIV / 2023-07-30 02:35
Obsługa, jeśli uda się do niej dodzwonić, jest uprzejma i stara się pomóc, chociaż nie są w stanie nic zrobić. Nie mają żadnej sprawczości, ani żadnych kompetencji poza przyjmowaniem zgłoszeń i wprowadzaniem korekt płatności za dni w których występowały awarie. Skargi i zgłoszenia do niczego nie prowadzą, jakość się nie poprawia.
Zakładając, że internet by nie padał średnio co drugi dzień (i ja nie przesadzam w tej chwili, w samym lipcu internet padł 14 razy), cena by była przeciętna, może nieznacznie atrakcyjniejsza od średniej, ale niestety internet siada co moment i nie można na nim kompletnie polegać, więc stosunek cena/jakość jest bardzo niekorzystny.
Gdy akurat internet działa, mają bardzo konkurencyjne prędkości światłowodów.
Wszystko na dobrą sprawę się rozbija o wysoką zawodność i brak chęci poprawy. Ciągle są awarie i odnoszę wrażenie, że nie ma chęci wprowadzenia trwałych rozwiązań.Zalety+ Miła i uprzejma obsługa.Wady- Obsługa niezdolna do pomocy.
- Wysoka zawodność.
- Brak chęci do ulepszania jakości usług.
- Uparty bot na infolinii któremu trzeba kilka razy powiedzieć "połącz mnie z doradcą" żeby porozmawiać z człowiekiem.MiejscowośćWrocław -
~Beata / 2023-07-29 03:52
Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Definitywnie nie polecam. ZaletyBrakWadyCiągły brak internetuMiejscowośćLutomia Górna -
~Aleksander / 2023-07-28 18:35
wywala jak włączysz więcej aplikacji w tle, cały czas mają awarie a ich światłowód to totalne dno ,już hotspot z telefonu działa lepiej. ZaletybrakWadybardzo częste i długie awarie
nie da się do nich dodzwonić
MiejscowośćGdańsk -
~Karina / 2023-07-28 14:49
Mam światłowód UPC od roku i nie wiem za co płace. Ciągle są awarie przez co nie można korzystać w pełni z usług. Nie polecam, jak macie wybór to wybierzcie coś innego byle nie UPC. WadyCiągle awarieMiejscowośćSpręcowo -
~P / 2023-07-28 14:00
Ra debili i dyletantów. Dodzwonić się nie można jak jest awaria. Nawet system obsługi przez telefon ma jakiś kłopot. Przerywa połączenia. Totalne dno. A urządzenia do usługi źle zaprojektowane się przegrzewają. Jakieś czary trzeba odprawiać aby działało. ZaletyBrakWadySame wady, głównie komunikacyjne i w temacie obsługi klientaMiejscowośćGdańsk -
~Ja / 2023-07-28 13:38
Cały czas awarie. Jak przedstawiać droższą ofertę chcą to potrafią po 5 razy dziennie dzwonić, a jak ich usługi nie działają, to nikt telefonu nie odbierze, odrzucają połączenia, czy blokują numer po zbyt dużej próbie kontaktu. Niepoważna firma ZaletyŻadneWadyAwaryjnosc
Słaba obsługa klienta
Ceny -
-
~EKO / 2023-07-27 19:39
sorka ale ups internet jest zarabisty nie wiem na co narzekacie. XD ZaletyduzeWadyzadneMiejscowośćKatowice -
~Jacek / 2023-07-27 09:27
jestem tylko do końca umowy. Nie podoba mi się połączenie UPC z PLAY bez uprzedzenia swoich klientów! ZaletyŻadne godne uwagi.WadyPołączenia z UPC,nie przychylność dla wieloletnich użytkowników.
Jestem od powstania PTK w Polsce i nie mam żadnych przywileji ani zniżek. -
~Bb / 2023-07-26 22:42
Od tygodnia coraz częściej połączenie jest niestabilne. Jeszcze chwila i zmienie operatora, bo jest to niedopuszczalne ZaletyByło dobrzeWadyJest źleMiejscowośćSiemianowice Śląskie -
~Art / 2023-07-26 10:28
Posiadam internet w UPC od wielu lat.
Na przestrzeni czasu nie było problemów z działaniem internetu. Ostatnio natomiast zawiodłem się na obsłudze serwisowej.Przez dwa dni weekendu
nie miałem stabilnego połączenia.Po telefonie do UPC i trudach wynikających z przejściem wirtualnego asystenta i resecie urządzenia dostałem informację o konieczności skorzystania z wizyty serwisanta gdyż na moim urządzeniu występują błędy nie do naprawienia w formie zdalnej. Po trzech dniach zauważyłem poprawę i chciałem odwołać serwis, jednak konsultant nadal widział te błędy w urządzeniu i proponował abym nie rezygnował z wizyty serwisu. W dniu zaplanowanej wizyty zaplanowałem pobyt w domu i nawet otrzymałem SMS o wizycie w ciągu 15 min. Czekałem ponad godzinę i zadzwoniłem do UPC aby się dowiedzieć z czego wynika opóźnienie. Pan na infolinię poinformował mnie że serwis się nie pojawi ponieważ zdalnie stwierdzono iż błędy zniknęły. Nikt przy tym nie wpadł na to aby poinformować mnie o tym. I tylko moja dociekliwość sprawiła że nie spędziłem całego dnia czekając na serwisanta.WadyTrudności w połączeniuMiejscowośćWarszawa -
~Anna / 2023-07-24 14:58
Dziś byłam w salonie UPC przy ul.Jana Pawła w Warszawie celem przedłużenia umowy.Jestem klientem i korzystam z usług UPC od wielu lat(telewizja i internet). Z w/w usług jestem zadowolona. Dziś obsługiwał mnie b.miły pan Dominik który na wszystkie moje pytania udzielił szczegółowej odpowiedzi i w rezultacie z wizyty w salonie wyszłam b.zadowolona i usatysfakcjonowana. Życzyłabym aby wszyscy konsultanci byli tacy jak Pan Dominik, a życie byłoby łatwiejsze. ZaletyMiła i wyczerpującą obsługa. Mogę każdemu polecić.MiejscowośćWarszawa -
~Sabina / 2023-07-24 12:49
Wszystko byłoby dobrze, gdyby nie kwestia przeniesienia internetu na inny adres. UPC zleciło podwykonawcy instalacje internetu w nowym mieszkaniu, okazało się że potrzebna jest zgoda od administracji. No ok, tylko że od miesiąca żyjemy bez internetu, bo pan technik zaginął w akcji. Nie ma możliwości żeby się z nim skontaktować, na infolinii wszyscy zbywają, nic się nie da załatwić- nowej umowy zawrzeć nie można, bo na adresie jest aktywna usługa (ciekawe jaka skoro nie udało się jej zamontować), wypowiedzenie umowy trwa miesiąc, mimo że pani z playa kazała się kontaktować w sprawie zmniejszenia okresu wypowiedzenia z winy UPC, odsyłanie od Annasza do Kajfasza. CYRK NA KÓŁKACH. Ludzie z infolinii wiecznie niedoinformowani i wiecznie nic nie mogą. TO CIEKAWE KTO MA NIBY POMÓC JAK NIE OBSŁUGA KLIENTA!!! WadyCała obsługa klienta to nieśmieszny żart.MiejscowośćKraków -
~Ech / 2023-07-23 22:22
Zgadzam się w zupełności z opinią ~JA / 2023-07-04 01:40
Niestety, potwierdzam to, co przedmówczyni. Korzystam z UPC od 7 lat. Od kiedy UPC połączyło się z Play wszystko się zmieniło na niekorzyść klienta. Niekompetentna obsługa, czekanie na serwis kilka dni, przed fuzją usunięcie usterki trwało kilka godzin. Awaryjność również wzrosła, co zmusiło mnie do rozwiązania umowy. Tu - bezproblemowo, na szczęście. Szkoda, bo do czasu połączenia z Play, wszystko było OK.ZaletyDo fuzji z Play - wszystko na plus.WadyOd fuzji z Play - wszystko na minus.MiejscowośćKraków -
~Wrocu / 2023-07-22 16:10
Sucks. The worst from all of them.............................. MiejscowośćJaworzno -
-
~Anna / 2023-07-18 09:27
Najgors,a telewizja, z którą miałam doczynienia, automatyczna sekretarka wydłuża nawiązanie kontaktów albo w ogóle nie chce łączyć, kilka razy zrywało sygnał ale od wczoraj po kilkudziesięciu minutach próby połączenia z działem technicznym przez automatyczna sekretarkę pozwolono na łącze z działem technicznym, niestety Pan kazał odłączyć od prądu i po 15 minutach włączyć i zadzwonić, okazało się nie działa a próba zadzwonienia oczywiście przez automatyczna sekretarkę była niemożliwa bo 16 min już nikt nie pracował, nie obejrzałam reportażu, który chciałam obejrzeć, teraz znów zadzwoniłam i przez 1 godz czasu nikt nie potrafił mi pomóc, a serwis techniczny za 2 tyg beż oglądania tv ...a abonament place w tym czasie. Dzisiaj za chwilę po wysłaniu opinii pisze o rezygnację ale rezygnacja obejmuje 1 5 mcy dalej płacenia dla upc....jest to niewobrazalna porażka z tą tv, nigdy więcej upc!!!!! MiejscowośćGdańsk -
~Marcin / 2023-07-18 07:49
Dno i metr mulu!!!! Właśnie próbuje zerwacz nimi u.owe ale sssy y tak to utrudniają ze łatwiej byłoby kupić działkę na księżycu. Lapiaczlowieka naumowie przez telefon, później nic nie działa a nie ma jak umowy zerwać. Trzymajcie się jak najdalej bo to chłam nadchlamy!! ZaletyZadnychWadyWszystkie. Po prostu nie działa. Zrywa połączenia wywalacaly net. Mimo że i net i tv dostarczą UPC!! -
~Agata / 2023-07-17 18:27
najgorszy internet, a w sumie jego brak
ciągłe problemy i moja frustracja
nie polecam nikomuZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćGdańsk -
~Liv / 2023-07-16 22:48
Od tygodnia traci się zasięg internetu średnio co 15 minut , wielokrotnie było zgłaszane, przy pracy zdalnej w domu UPC ostatnimi czasy to katastrofa MiejscowośćTychy
strona 18 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »