Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3513 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jan / 2023-08-07 19:27
    Ocena: 1.25 / 5
    nie ma prawdziwego swiatlowodu nic nie dziala …………………………:
    ZaletyNie ma zalet
    WadyLaguje dekoder I do dupy internet
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agata / 2023-08-07 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat Dramat i jeszcze raz Dramat. 3 razy odwoływana wizyta serwisanta bo mają awarie.
    ZaletyBrak
    WadyZero podejścia do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~cyprian / 2023-08-06 16:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Nadaje się jedynie do oglądania , zbyt szybko się przeciaza
    ZaletyBrak
    WadyInternet mimo obiecywanych przez obsługę popraw działa tak samo, a czasami nawet gorzej, rozłącza sie.
    Reset samego routera zajmuje około 10-15 minut , siec bardzo szybko sie przeciaza.
    Jest to moim zdaniem najgorszy dostawca internetu, nikomu go nie polecam
    MiejscowośćKraków
  • ~Marcin / 2023-08-06 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze rok temu wszystko ok. Teraz wszystko do bani . Niby lepszy sprzęt ale tylko na papierze . Ciągle się wiesza ,buforowanie i tak w kółko . Jak zadzwonisz i się dodzwonisz to technika potrafią umówić . Ale co technik zamieni dziadostwo na kolejne dziadostwo i wtyczkę na nowo zarobi . Jak ktoś szanuje swoje nerwy i pieniądze to omijać z daleka UPC
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~PJ / 2023-08-06 08:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Non stop nie ma internetu, a jak jest to co chwilę się połączenie zrywa. UPC oddało nasz kabel PLAY a my teraz mamy kabel Play i to cała prawda.
    Zaletybrak same wady
    WadyWszystko jest do dupy
    MiejscowośćKraków
  • ~Jerzy / 2023-08-03 19:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Od przejęcia przez Play nie ma żadnej obsługi. Reklamacja nie przeczytana przez dwa tygodnie. Internet 300 działą z prędkością 10 do 20 max.
    Zaletyw teorii parametry internetu
    Wady- brak stabilności
    - o wiele niższa prędkość niż opłacona
    - beznadziejny, tani router (poprzedni był ok ale pewnie za drogi dla UPC)
    - brak jakiegokolwiek kontaktu z obsługą (ich "inteligentny" chatbot jest na poziomie rozwielitki)
    - notoryczny błąd: degradacja usług powodująca zanik sieci 5GHZ
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurwiony01 / 2023-08-02 15:20
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEIA, od 4 miesięcy mam źle naliczane faktury, zamiast 10zł abonamentu prychodzą na kwoty 89zł, 70, 58zł. CO miesiąc zmuszony jestem do zgłaszania sprawy na czacie i nadpłacania faktury, która dopiero jest zwracana za miesiąc. To żart żę poważna firma nie potrafi ogarnąć żeby faktury przychodziły prawidłowo. Jednak ta firma to żart.
    ZaletyBRAk
  • ~Anna / 2023-08-02 09:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam,od 5 dni nie mam internetu i telewizji i cały czas na infolinii jest zabawa wtyczkami, niby reset,po czym mówią że zgłaszają do drugiej centrali i będzie w ciągu kilku godzin i będą się kontaktować. Oczywiście od pięciu dni to samo i jak nie działało tak nie działa. Nie potrafią pomóc klientowi, idę dziś wypowiedzieć umowę i zachęcam wszystkich do tego. Kpina kpina kpina
    MiejscowośćKielce
  • ~Dzm / 2023-07-31 16:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Okropna jakość internetu, okropny router. Ciągłe rozłączenia i dlatego nie można nawiązywać połączeń wideo. Przez pierwszy rok wszystko było w porządku, potem problemy się nasiliły. Odmówili zmiany routera. Wizytę fachowca umówili od 15 do 18. Nie przyjechał i uznał wizytę za zakończoną. Na reklamację lewą dostałem odpowiedź, że nie ma mnie w domu, chociaż byłem w domu od 10 do 19 i czekałem na ich specjalistę. Dostawca jest bardzo niezadowolony, obrzydliwy stosunek do klientów.
    ZaletyCena
    WadyJakość połączenia, jakość routera, rozwiązywanie problemów, obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~CDIV / 2023-07-30 02:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa, jeśli uda się do niej dodzwonić, jest uprzejma i stara się pomóc, chociaż nie są w stanie nic zrobić. Nie mają żadnej sprawczości, ani żadnych kompetencji poza przyjmowaniem zgłoszeń i wprowadzaniem korekt płatności za dni w których występowały awarie. Skargi i zgłoszenia do niczego nie prowadzą, jakość się nie poprawia.

    Zakładając, że internet by nie padał średnio co drugi dzień (i ja nie przesadzam w tej chwili, w samym lipcu internet padł 14 razy), cena by była przeciętna, może nieznacznie atrakcyjniejsza od średniej, ale niestety internet siada co moment i nie można na nim kompletnie polegać, więc stosunek cena/jakość jest bardzo niekorzystny.

    Gdy akurat internet działa, mają bardzo konkurencyjne prędkości światłowodów.
    Wszystko na dobrą sprawę się rozbija o wysoką zawodność i brak chęci poprawy. Ciągle są awarie i odnoszę wrażenie, że nie ma chęci wprowadzenia trwałych rozwiązań.
    Zalety+ Miła i uprzejma obsługa.
    Wady- Obsługa niezdolna do pomocy.
    - Wysoka zawodność.
    - Brak chęci do ulepszania jakości usług.
    - Uparty bot na infolinii któremu trzeba kilka razy powiedzieć "połącz mnie z doradcą" żeby porozmawiać z człowiekiem.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Beata / 2023-07-29 03:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna gwiazdka to zdecydowanie za dużo. Definitywnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak internetu
    MiejscowośćLutomia Górna
  • ~Aleksander / 2023-07-28 18:35
    Ocena: 1.00 / 5
    wywala jak włączysz więcej aplikacji w tle, cały czas mają awarie a ich światłowód to totalne dno ,już hotspot z telefonu działa lepiej.
    Zaletybrak
    Wadybardzo częste i długie awarie
    nie da się do nich dodzwonić

    MiejscowośćGdańsk
  • ~Karina / 2023-07-28 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam światłowód UPC od roku i nie wiem za co płace. Ciągle są awarie przez co nie można korzystać w pełni z usług. Nie polecam, jak macie wybór to wybierzcie coś innego byle nie UPC.
    WadyCiągle awarie
    MiejscowośćSpręcowo
  • ~P / 2023-07-28 14:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Ra debili i dyletantów. Dodzwonić się nie można jak jest awaria. Nawet system obsługi przez telefon ma jakiś kłopot. Przerywa połączenia. Totalne dno. A urządzenia do usługi źle zaprojektowane się przegrzewają. Jakieś czary trzeba odprawiać aby działało.
    ZaletyBrak
    WadySame wady, głównie komunikacyjne i w temacie obsługi klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ja / 2023-07-28 13:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Cały czas awarie. Jak przedstawiać droższą ofertę chcą to potrafią po 5 razy dziennie dzwonić, a jak ich usługi nie działają, to nikt telefonu nie odbierze, odrzucają połączenia, czy blokują numer po zbyt dużej próbie kontaktu. Niepoważna firma
    ZaletyŻadne
    WadyAwaryjnosc
    Słaba obsługa klienta
    Ceny
  • ~EKO / 2023-07-27 19:39
    Ocena: 5.00 / 5
    sorka ale ups internet jest zarabisty nie wiem na co narzekacie. XD
    Zaletyduze
    Wadyzadne
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jacek / 2023-07-27 09:27
    Ocena: 2.75 / 5
    jestem tylko do końca umowy. Nie podoba mi się połączenie UPC z PLAY bez uprzedzenia swoich klientów!
    ZaletyŻadne godne uwagi.
    WadyPołączenia z UPC,nie przychylność dla wieloletnich użytkowników.
    Jestem od powstania PTK w Polsce i nie mam żadnych przywileji ani zniżek.
  • ~Bb / 2023-07-26 22:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Od tygodnia coraz częściej połączenie jest niestabilne. Jeszcze chwila i zmienie operatora, bo jest to niedopuszczalne
    ZaletyByło dobrze
    WadyJest źle
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Art / 2023-07-26 10:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Posiadam internet w UPC od wielu lat.
    Na przestrzeni czasu nie było problemów z działaniem internetu. Ostatnio natomiast zawiodłem się na obsłudze serwisowej.Przez dwa dni weekendu
    nie miałem stabilnego połączenia.Po telefonie do UPC i trudach wynikających z przejściem wirtualnego asystenta i resecie urządzenia dostałem informację o konieczności skorzystania z wizyty serwisanta gdyż na moim urządzeniu występują błędy nie do naprawienia w formie zdalnej. Po trzech dniach zauważyłem poprawę i chciałem odwołać serwis, jednak konsultant nadal widział te błędy w urządzeniu i proponował abym nie rezygnował z wizyty serwisu. W dniu zaplanowanej wizyty zaplanowałem pobyt w domu i nawet otrzymałem SMS o wizycie w ciągu 15 min. Czekałem ponad godzinę i zadzwoniłem do UPC aby się dowiedzieć z czego wynika opóźnienie. Pan na infolinię poinformował mnie że serwis się nie pojawi ponieważ zdalnie stwierdzono iż błędy zniknęły. Nikt przy tym nie wpadł na to aby poinformować mnie o tym. I tylko moja dociekliwość sprawiła że nie spędziłem całego dnia czekając na serwisanta.
    WadyTrudności w połączeniu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2023-07-24 14:58
    Ocena: 4.75 / 5
    Dziś byłam w salonie UPC przy ul.Jana Pawła w Warszawie celem przedłużenia umowy.Jestem klientem i korzystam z usług UPC od wielu lat(telewizja i internet). Z w/w usług jestem zadowolona. Dziś obsługiwał mnie b.miły pan Dominik który na wszystkie moje pytania udzielił szczegółowej odpowiedzi i w rezultacie z wizyty w salonie wyszłam b.zadowolona i usatysfakcjonowana. Życzyłabym aby wszyscy konsultanci byli tacy jak Pan Dominik, a życie byłoby łatwiejsze.
    ZaletyMiła i wyczerpującą obsługa. Mogę każdemu polecić.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4603
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4875
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4068
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3149
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2692
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337