Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~guts / 2011-10-17 00:04
    Ocena: 3.75 / 5
    podpisalem umowe w maju 2008. Pd tej pory mialem tylko raz awarie (dwa dni) i kase zwrocili. Fakt, btak promocji dla stalych klientow, no moze poza rtym ze za darmo przyspieszyli me necik z 15 do 30 Mb. Generalnie zadowolony jestem z uslug
    Zaletyjakosc
    Wadycena!!!
    ponad 3 lata
  • ~Raist / 2011-09-27 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tej firmy ze względu na bardzo złą obsługę klienta i częste oszukiwanie przez ich pracowników.Potrafią również skasować nagrania z twojego dekodera które zbierasz przez rok czasu nie dając żadnej rekompensaty.Firmie nie zależy na utrzymaniu klienta,tylko na pozyskaniu nowego,później jesteś już dla nich nieważny.Serdecznie odradzam
  • ~totenkopf / 2011-09-26 17:24
    Ocena: 4.75 / 5
    Ostatnio zamontowali mi cyfrową TV+ tel 240min+internet z wifi 50Mb/s za 120zł/msc. Poza tym, że musiałem czekać na aktywacje internetu 6 dni(ponoć awarie mieli), to wszystko śmiga, że aż miło.
    Czasem ciężko się dodzwonić na infolinię, ale 10min cierpliwości zazwyczaj wystarczy. Puki co bez awarii, i przerw. Jeden minus, o którym nie informują przy sprzedaży- telefon musi być podłączony do routera WiFi oraz drugi minus- za jakość połączenia WiFi nie odpowiadają. Co prawda miałem problem z transferem na początku, ale po wizycie serwisanta wszystko jest ok. ( 49,2download, upload 4,9). pozdrawiam
    Zaletyj.w
    Wadyj.w
    10. 09. 2011
  • ~aro / 2011-09-22 16:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Już na wstępie monter nie przyszedł na umówiony termin a interwencja w BOK nic nie dała.Po złożeniu skargi odezwał się wreszcie monter i twierdził że nikogo nie było w domu. Nie polecam
    Zaletyna razie brak
    Wadynierzetelność i niesłowność
    jestem na etapie oczekiwania na montera
  • ~bolek / 2011-09-19 13:11
    Ocena: 3.25 / 5
    mam problem z stą usługą umnie czasami mi zwalnia prędkość internetu a czasami mi przyspiesza umnie ten internet jest dodupy
    Zaletyniezła oferta ale drogo
    Wadyspadki prędkości niskie pobieranie i długo oczekiwanie na komsultanta
    7 la
  • ~Rafi / 2011-09-16 13:10
    powiem krótku jak się podpisuje umowe to fajnie jak jak się kończy gorzej chodzi o to że do końca umowy zostało 2 miechy już pada net np n necie się nie da siedzieć
  • ~gosh889 / 2011-09-05 14:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Kompletnie nie polecam upc, co prawda na poczatek maja dość dobra ofertę ale kompletny brak programu lojalnosciowego, malo tego przy zmianie usługi nie możesz skorzystać z niższej(abonament) i za założenie płacisz 150zl nie jak nowi klienci 1zl. :)
    Zaletynowi klienci korzystne oferty
    Wadybrak programu lojalnosciowego
    4lata 170z/mc
  • ~rafallo17 / 2011-09-04 12:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Jesli kupiłeś jakąś ofertę to nie możesz jej zmienić bo wszystkie ich promicje są dla nowych klientów lub tych co mają 2 usługi. Jak chcesz zmienić ofertę to płacisz krocie za instalację 150 zł (dla nowych 1zł) i abonament ok 30 zł więcej.
    Wadynie ma ofert dla stałych klientów
    2009
  • ~mirchol / 2011-08-28 21:20
    Ocena: 4.25 / 5
    Traktowanie stałego klinta to żenada. Stały klinet, który regularnie i w terminie płaci rachunki związany od 2004 roku nie ma żadnych dodatkowych bonusów, a jest gorzej traktowany od nowego klienta, bo nie może skorzystać z nowych lepszych promocji, które dostaje nowy klient.
    Pozdrawiam marketing i dyrekcję UPC i życzę tylko utraty stałych klientów - ja niedługo odchodzę bo jak policzyłem w innej formir będęna początku placic więcej ale jak zostane u nich kilka lat to mi się zwróci
    Mirek
  • ~sick / 2011-07-31 23:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do parametrów internetu działa bardzo dobrze. Największym problemem jest obsługa klienta. Wszędzie schody. A to włączają usługę, która jest w regulaminie ale sprzedawca zapomniał chyba o tym powiedzieć, a to tworzą konto mail i tam ślą korespondencje nawet pomino podania innego maila ( na ichniego maila ślą wszystkie istotne informacje a na podanego w umowie tylko informacje o fakturze). Ok. mea culpa nie zapłaciłem rachunku w terminie - sygnał internetu został wyłączony po tygodniu telewizja po miesiącu. No zawiniłęm. Zrobiłem przelew internetowy i dzwonie za dwa dni kiedy bedzie sygnał -powiedziano ze jak zaksięgują wpłata - na pytanie ile to możę potrawć dowiedziałęm się, że jak robie przekazem pocztowym (sic!) to nawet i 10 dni i konsultantka pomimo mojego sprostowania jak mantre powtarzała, że przekaz to może i 10 dni być., Udało się w końcu wpłata zostałą zaksięgowana , dzwonię po raz n-ty i dowiaduję się, że muszę się dogadać z moneterem - czekanie kolejnych kilka dni. Odłączenie sygnału trwało 10 sek. nikt się nie umawiał nic nie trza było podpisywać a teraz jak chcę przywrócić sygnał to muszę jakies śmieszne spotkania umawiać i pisać żonie upioważnienia bo sam osobiście nie mogę być - no rozumiem zawiniłem ale takie hocki-klocki z przywróceniem sygnału to normalnie żenada jakaś jest. teraz chyba nadpłatę jakąś zrobię, żeby tego uniknąć - no i same rachunki - co miesiąc inna kwota. ale to osobna historia
    Zaletydobry internet - zero problemów
    WadyBOK
    ten mam od 8 mies - cena razem z TV ok. 89 zł - ale doświadczenia z firmą mam od ok. 5 lat.
  • ~Stefan / 2011-07-09 02:55
    Ocena: 4.50 / 5
    Poprzednio napisałem opinię o UPC, w której żaliłem się na brak trzech kont pocztowych po 100MB każde i długotrwałe oczekiwanie na usunięcie tej usterki. Dziś Firma UPC sprawiła się na medal i już mam długo oczekiwane 3 konta za co Firmie i jej Pracownikom dziękuję.
    Cóż, każdemu może się zdarzyć mała wpadka ale mimo to twierdzę i zawsze twierdziłem, że UPC jest najlepszą Firmą w Polsce i gwarantuje usługi na najwyższym poziomie.
    Stefan Nagórski
    Warszawa
    ZaletyTV OK, Internet OK, Telefon OK, obsługa nadzwyczaj uprzejma i miła OK!
    3 lata
  • ~Stefan / 2011-07-05 16:01
    Jestem ogólnie zadowolony z usług tej Firmy ale jest mały problem. Umowa gwarantuje mi 3 konta pocztowe po 100MB i przestrzeń dyskową na stronę www też 100MB. Pomimo, że płace rachunki od wielu lat i jestem ich stałym klientem, czuję się oszukany ponieważ UPC nie wywiązała się z umowy i zamiast 3X 100MB udostępniła mi skrzynki 1X100 MB plus 2X10MB a pobiera opłaty za wszystko. Zgłaszałem to wielokrotnie i ostatnio otrzymałem odpowiedź porażającą cyt."Szanowny Panie, odnosząc się do złożonej reklamacji informuję, iż sprawa została zweryfikowana przez pracownika Działu Wsparcia Usług Cyfrowych.
    Zapewniam, iż wszystkie skargi, wnioski i wątpliwości naszych Abonentów staramy się rozwiązywać
    w sposób satysfakcjonujący obie strony w możliwie najszybszym terminie. Nasza spółka i działające w jej imieniu osoby dokładają wszelkich starań, by sprostać oczekiwaniom Klientów, którzy zechcieli skorzystać z naszych usług. Pomimo zrozumienia sytuacji, w jakiej się Pan znalazł, nie możemy zapewnić aktualnie 3 kont pocztowych oraz strony www. Zaręczam, iż cały czas pracujemy nad usunięciem tego problemu. Niestety aktualnie nie mogę podać terminu, kiedy nastąpią istotne zmiany.
    Proszę przyjąć moje przeprosiny w związku z zaistniałą sytuacją.
    Informuję, że jest to ostateczne stanowisko UPC Polska a zatem postępowanie reklamacyjne zostało zakończone. "
    Czuję się oszukany pomimo wysokiej jakości innych usług tej Firmy.
    Zamierzam zgłosić sprawę o oszustwo do Prokuratury ponieważ płacę a nie otrzymuję tego za co płacę a to jest oszustwo lub wyłudzenie i zdaję sobie sprawę, że nie jest ono celowe ale jest.
    Firma na poziomie zapewniłaby w inne korzystne rozwiązanie dla swojego klienta np. znżzke abonamentu lub cokolwiek a tu koniec reklamacji. Wybiorę się zatem do biura UPC w Warszawie a potem złożę doniesienie do Prokuratury.
    Co Wy na to?
    Stefan Nagórski
    Warszawa







    ZaletyDobry internet 25 MB, OK TV, Telefon w Abonamencie OK.
    Te rzeczy bez problemów.
    WadyMinusy wymieniłem w treści
    3 lata
  • ~Obywatel Nikt / 2011-06-24 13:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam wszystkich
    Mam 6 lat doświadczenia z UPC i NIE POLECAM !!!!

    Uwazajcie gdy będziecie zamawiali usługi przez telefon. Powiedzą Wam co chcecie usłyszeć. Jak to zareklamujecie to się dowiecie że musieliście ich źle zrozumieć a tak wogóle to jesteście jacyś dziwni bo wszyscy ich chwalą za to co Wy ich krytykujecie.

    Czekam jeszcze ostatnie 20 miesiące i wywale ich z domu. Już naprawdę wole zapłacić innym więcej za coś gorszego, ale nie mieć z już UPC nic wspólnego.

    Pewnie będzię mie czekała droga przez mękę z wypowiedzeniem umowy, bo liczę się z tym że wpędzą mnie jakiś kuczek prawny, który będzie mi kazał płacić im jeszcze ileś miesięcy bo za późno lub za wcześnie wypowiedziałem umowę.

    pozdrawiam
    Zaletyniezawodność
    WadyObsługa klienta. Żyjesz po to by być ich klientem.
    6 lat
  • ~mick / 2011-06-08 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najnowszą usługę zamówiłam niedawno.
    Najpierw monter przyszedł sobie w zupełnie innym terminie niż ustalony z pracownikiem infolinii, następnie mimo zapewnień okazało się że nie mogą wypowiedzieć w moim imieniu umowy z poprzednim operatorem, musiałam to zrobić sama. Poinformowana tym razem, że mam odnieść do biura upc dokumenty wydane mi przez poprzedniego operatora(te które tpsa mi odda)zrobiłam to. Dalej trafiłam na niewychowaną niekompetentną pracownicę biura, która tym razem nie umiała wskazać składników mojej faktury, powiedziała że przyniosłam złe dokumenty bo kopie, a nie oryginały-wcześniej nikt tego nie wskazał. Po zwróceniu jej uwagi, że mimo obietnic nie wypowiedzieli umowy w obiecanym czasie, instalacja będzie kosztowała więcej niż zapewniano w infolinii i że będę musiała kolejne godziny poświęcać na kompletowanie dokumentów, stwierdziła że to ona mówi prawdę, w infolinii nie, a ona musi potem użerać się z klientami. Gdybym wcześniej wiedziała jak uciążliwa będę dla upc nie narażałabym ich na tę nieprzyjemność. Nie polecam.
    dwa tygodnie, instalacja 250 zł
  • ~jurek / 2011-06-06 20:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Tak złego łącza nie miałem nawet w tp
    Zalety-
    Wadysame
    4 m,101
  • ~agness30 / 2011-05-26 22:02
    Ocena: 4.50 / 5
    ja mam od roku nie żałuję 25mb waha się co prawda miedy 20 a 23 mb ale uważam że to i tak jest ok!!!!!!!
  • ~hhhhhhh / 2011-05-20 20:56
    Ocena: 3.00 / 5
    zamawiając pakiet prosiłem o router z wi fi zaznacze że w tym pakiecie był .Dostałem inny bez wi fi dzwonie że to pomyłka i niech mi zmienią na właściwy a on że niema i mam czekać 4 dni ,czyli że mają promocje a nie mają sprzętu
    Zaletycena
    w upc od początku
  • ~basstec1 / 2011-05-07 23:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Na początku wszystko ladnie transfer taki jak w umowie i w ogóle. a po paru miesiacach- celowo obnizają transfer tak że ich strona otwiera się 3 min do bok nie można sie dodzwonić. ostatnio wisiałem na słuchawce 15 min i wciąż ten sam komunikat "czas oczekiwania 4 min" . Krótko mają w D... klientów byle tylko targać kase.
    ZDECYDOWANIE NIE POLECAM NAJGORSZY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE
    ZaletyZERO
    WadySAME MINUSY
    pół roku 90 zł za miesiąc
  • ~wosiek / 2011-05-06 12:17
    Ocena: 1.75 / 5
    promocje tylko dla nowych użytkowników .jesli chcecie taniej i lepiej zapomnijcie ! miesieczny okres wypowiedzenia , karencja 3 miesiące i możecie ponownie sie zapisać i wybrać lepszy pakiet za mniejsze pieniądze porąbane do bólu mam u nich od 99 roku ale rezygnuje za takie traktowanie klienta .
    Wadybeznadziejne podejście do klienta dotychczasowego .
    48pln w chyba 99 .
  • ~Polo / 2011-05-06 10:36
    Ocena: 1.25 / 5
    NIEPOLECAM !!!! Upc to jedna wielka kpina. Od ponad 3 tygodni prubuje "doprosic" sie o zalozenie kablowki i co chwila jakis prolem. To baba zamiast w gliwicach wyslala montera do krakowa, po tygodniu dzwonienia w koncu pojawil sie monter ktory nieumial podlaczyc kabla powiedzial ze jak "stefan " wroci urlopu to wtedy bede mial podlaczenie. "Stefana " nie ma juz chyba kolejny tydzien chociaz mial wrocic za 2 dni, a kablowki jak niemam tak niemam ... NIEPLECAM
    Zaletyniemaa
    Wadyzapewne mnostwo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016