Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mucha / 2012-03-11 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie codziennie jakieś kłopoty z dekoderem Tłumaczenie Biura Obsługi brzmi " oj coś nie tak przepraszamy postaramy sie pomóc" 3 - 4 razy w tygodniu Żenada Nie polecam Nawet żadnych zwrotów za przerwane audycje nie dają ( czytajcie umowy w razie co) i ogólnie drożyzna NIE POLECAM
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCAŁA GAMA
    długo a za ile to tajemnica mniędzy mną a Tymi ch...
  • ~miras / 2012-03-03 10:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalne olewanie klienta. Telefoniczne Biuro Obsługi klienta to całkowici ignoranci. Wpierw przez 3 miesiące tłumaczyłem , że istnieje możliwość podłączenia u mnie internetu (kablówkę już miałem). Nie wierzyli, aż w końcu ktoś się pofatygował do mnie i stwierdził, że to oczywiste, że da się podłączyć internet!. Od tego czasu minęły trzy miesiące i miałem trzy wymiany modemu. Ponadto ktoś w UPC przypadkowo wyłącza mi WiFi, lub zamiennie telefon. Od tygodnia nie mogą zmienić mi abonamentu telefonicznego, chociaż mam nagrane rozmowy, w których zapewniają, że został zmieniony. Po prostu- bicie głową w mur jest bardziej sensowne, niż próba zrobienia czegokolwiek z UPC
    Zaletyzero
    Wadynieskończenie wiele
  • ~Aporu / 2012-02-11 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC przejęło aster no fajnie dają 20mb zamiast 10 no tez fajnie.... testy prędkości dają max 18 no ok niema problemu. Ale zaraz znów awaria po kilka h net nie działa, ciągłe zrywanie sygnału. odpalam cmd ping wp.pl utracono 4 na 4 albo 2 na 4, mmm może jakieś problemy w końcu przełączają użytkowników. poczekam czekam tydzień nic się nie zmienia kilka razy na dzień nagle zrywa mi połączenia, chce sobie pograć w moja ulubiona strzelanke niestety lagi lagi lagi, no ok już zły wysłałem e maila z reklamacja podałem nr tel mieli zadzwonić no i nic czekam 3 dni. sam zadzwonię dzwonie dzwonie mm każą czekać patrze zegarek już 20m i mnie nie łączy, zadzwonię później to samo, w końcu po paru dniach się udaje. pani mówi ze wie ze sa takie problemy ze mieli juz zgłoszenia, pytam sie kiedy to naprawia bo umowa mi się kończy, i chciałbym podpisać nowa ze w sumie juz powinienem to zrobić bo zaraz skończy mi sie promocja i ze nie uśmiecha mi sie płacić wysokiego rachunku. Usłyszałem ze nie maja pojęcia ze może 3 dni a może tydzień. niema to jak precyzja w odpowiedzi. w końcu płace za stały dostęp do internetu a nie przerywany lub tym bardziej "działam kiedy chce" to połączenie uniemożliwia mi normalne surfowanie po necie czy tez granie. jeśli nagle zrywa mi połączenie to wszystko sie odświeża, strony lądują sie bardzo często po kilka sekund nawet do 30, a uzywam firefoxa i zoptymalizowalem w nim ustawienia. pomogło tylko troszkę. co z tego ze 20mb/s wolalem moje 10 ale działające. zaowazylem ze moj tel potrafi szybciej sie laczyc niz kochane UPC. nie polecam szybkosc lacza a jakosc tego lacza w tej firmie nie ida w parze.
  • ~Rod / 2012-02-09 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Z opłacanych przeze mnie 100 Mbps mediana utrzymuje się na poziomie 20-40. Kilkakrotnie udało mi się zaobserwować prędkości dochodzące do 70-80 Mbps, ale za to znacznie częściej nie mogę nawiązać połączenia w ogóle. Jakakolwiek obsługa klienta jest wręcz trudna do zaobserwowania. Jeżeli już jakimś cudem się dodzwonisz to konsultanci są tak cudownie nieporadni. Z trzech przybyłych techników ostatni zdecydował się na szczerość, że zaoferowane mi łącze nie ma prawa u mnie działać.
    Zaletyże net w ogóle jest
    Wadyniewywiązywanie się z warunków umowy, niekompetentna obsługa, olewanie klienta
  • ~embi / 2012-02-04 17:25
    Ocena: 2.00 / 5
    4 awarie jednego dnia. Dlaczego? Sami nie wiedzą.
    Co do obsługi klienta, to jest jakaś porażka, czekałem... uwaga... 15 minut na połączenie z konsultantem, który niestety nic nie wiedział.
    A ten cyniczny i sarkastyczny tekst: "proszę o CHWILĘ cierpliwości" doprowadza do szaleństwa.
    Do tej pory zdarzały się awarie, ale to co ostatnio się dzieje to jest PRZESADA

    Nie polecam!
    4 lata, ale ten będzie ostatni
  • ~max / 2012-02-02 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    jak chcesz telewizje hd i internet 50 to 120 pln .ale u mnie nie ma takiej przepustowości to mie nie ma takiego pakietu musisz brać z telefonem ciekawe komu potrzebny na chama wciskają byle dyś zapłacił ten abonament 120 chore to
    Zaletyplus jest taki że nie idzie dać nic wiecej jak minus
    Wadycałe upc to jeden wielki minus
  • ~Choudini / 2012-01-18 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W kulki sobie lecą. Tylko kasę ciągną. Do bani dekodery i często awarie mają. Żałuję, ale jaki kraj taka taka obsługa. Nie polecam!
    5 lat, 235pln
  • ~markuj / 2011-11-15 14:42
    UPC to firma która oszukuje swoich klientów! Zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowę!
    Zaletybrak
    Wady- niepoprawny transfer
    - zła obsługa
    rok - 168 zł miesięcznie
  • ~tadek / 2011-10-24 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze jakich mało. Podpisując umowę musisz zgodzić się na pakiet bezpieczeństwa. Nie ma innej możliwości. Jeśli w porę nie zrezygnujesz telefonicznie bądź mailowo będziesz przez dwa lata dodatkowo obciążony. To jest oszustwo w biały dzień. podobnie było z sms-ami konkursowymi wysyłanymi na komórkę- na które trzeba było odpisywać, że "nie chcesz brać udziału w konkursie". Jeśli nie odpisałeś to brałeś udział i pobierano z Twojego konta opłatę. Podobnie jest w upc- JEŚLI NIE ODPISZESZ TO ZOSTANIESZ DODATKOWO OBCIĄŻONY I NIE MA MOŻLIWOŚCI REZYGNACJI PRZEZ 2 LATA. BEZCZELNI! Dziwne, że UOKiK nie reaguje na takie praktyki.
    WadyNie ma możliwości podpisania umowy TYLKO na INTERNET. W rzeczywistości podpisuje się umowę na kilka usług, z których trzeba pisemnie zrezygnować.
  • ~guts / 2011-10-17 00:04
    Ocena: 3.75 / 5
    podpisalem umowe w maju 2008. Pd tej pory mialem tylko raz awarie (dwa dni) i kase zwrocili. Fakt, btak promocji dla stalych klientow, no moze poza rtym ze za darmo przyspieszyli me necik z 15 do 30 Mb. Generalnie zadowolony jestem z uslug
    Zaletyjakosc
    Wadycena!!!
    ponad 3 lata
  • ~Raist / 2011-09-27 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tej firmy ze względu na bardzo złą obsługę klienta i częste oszukiwanie przez ich pracowników.Potrafią również skasować nagrania z twojego dekodera które zbierasz przez rok czasu nie dając żadnej rekompensaty.Firmie nie zależy na utrzymaniu klienta,tylko na pozyskaniu nowego,później jesteś już dla nich nieważny.Serdecznie odradzam
  • ~totenkopf / 2011-09-26 17:24
    Ocena: 4.75 / 5
    Ostatnio zamontowali mi cyfrową TV+ tel 240min+internet z wifi 50Mb/s za 120zł/msc. Poza tym, że musiałem czekać na aktywacje internetu 6 dni(ponoć awarie mieli), to wszystko śmiga, że aż miło.
    Czasem ciężko się dodzwonić na infolinię, ale 10min cierpliwości zazwyczaj wystarczy. Puki co bez awarii, i przerw. Jeden minus, o którym nie informują przy sprzedaży- telefon musi być podłączony do routera WiFi oraz drugi minus- za jakość połączenia WiFi nie odpowiadają. Co prawda miałem problem z transferem na początku, ale po wizycie serwisanta wszystko jest ok. ( 49,2download, upload 4,9). pozdrawiam
    Zaletyj.w
    Wadyj.w
    10. 09. 2011
  • ~aro / 2011-09-22 16:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Już na wstępie monter nie przyszedł na umówiony termin a interwencja w BOK nic nie dała.Po złożeniu skargi odezwał się wreszcie monter i twierdził że nikogo nie było w domu. Nie polecam
    Zaletyna razie brak
    Wadynierzetelność i niesłowność
    jestem na etapie oczekiwania na montera
  • ~bolek / 2011-09-19 13:11
    Ocena: 3.25 / 5
    mam problem z stą usługą umnie czasami mi zwalnia prędkość internetu a czasami mi przyspiesza umnie ten internet jest dodupy
    Zaletyniezła oferta ale drogo
    Wadyspadki prędkości niskie pobieranie i długo oczekiwanie na komsultanta
    7 la
  • ~Rafi / 2011-09-16 13:10
    powiem krótku jak się podpisuje umowe to fajnie jak jak się kończy gorzej chodzi o to że do końca umowy zostało 2 miechy już pada net np n necie się nie da siedzieć
  • ~gosh889 / 2011-09-05 14:29
    Ocena: 3.50 / 5
    Kompletnie nie polecam upc, co prawda na poczatek maja dość dobra ofertę ale kompletny brak programu lojalnosciowego, malo tego przy zmianie usługi nie możesz skorzystać z niższej(abonament) i za założenie płacisz 150zl nie jak nowi klienci 1zl. :)
    Zaletynowi klienci korzystne oferty
    Wadybrak programu lojalnosciowego
    4lata 170z/mc
  • ~rafallo17 / 2011-09-04 12:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Jesli kupiłeś jakąś ofertę to nie możesz jej zmienić bo wszystkie ich promicje są dla nowych klientów lub tych co mają 2 usługi. Jak chcesz zmienić ofertę to płacisz krocie za instalację 150 zł (dla nowych 1zł) i abonament ok 30 zł więcej.
    Wadynie ma ofert dla stałych klientów
    2009
  • ~mirchol / 2011-08-28 21:20
    Ocena: 4.25 / 5
    Traktowanie stałego klinta to żenada. Stały klinet, który regularnie i w terminie płaci rachunki związany od 2004 roku nie ma żadnych dodatkowych bonusów, a jest gorzej traktowany od nowego klienta, bo nie może skorzystać z nowych lepszych promocji, które dostaje nowy klient.
    Pozdrawiam marketing i dyrekcję UPC i życzę tylko utraty stałych klientów - ja niedługo odchodzę bo jak policzyłem w innej formir będęna początku placic więcej ale jak zostane u nich kilka lat to mi się zwróci
    Mirek
  • ~sick / 2011-07-31 23:36
    Ocena: 3.50 / 5
    Nie mam zastrzeżeń co do parametrów internetu działa bardzo dobrze. Największym problemem jest obsługa klienta. Wszędzie schody. A to włączają usługę, która jest w regulaminie ale sprzedawca zapomniał chyba o tym powiedzieć, a to tworzą konto mail i tam ślą korespondencje nawet pomino podania innego maila ( na ichniego maila ślą wszystkie istotne informacje a na podanego w umowie tylko informacje o fakturze). Ok. mea culpa nie zapłaciłem rachunku w terminie - sygnał internetu został wyłączony po tygodniu telewizja po miesiącu. No zawiniłęm. Zrobiłem przelew internetowy i dzwonie za dwa dni kiedy bedzie sygnał -powiedziano ze jak zaksięgują wpłata - na pytanie ile to możę potrawć dowiedziałęm się, że jak robie przekazem pocztowym (sic!) to nawet i 10 dni i konsultantka pomimo mojego sprostowania jak mantre powtarzała, że przekaz to może i 10 dni być., Udało się w końcu wpłata zostałą zaksięgowana , dzwonię po raz n-ty i dowiaduję się, że muszę się dogadać z moneterem - czekanie kolejnych kilka dni. Odłączenie sygnału trwało 10 sek. nikt się nie umawiał nic nie trza było podpisywać a teraz jak chcę przywrócić sygnał to muszę jakies śmieszne spotkania umawiać i pisać żonie upioważnienia bo sam osobiście nie mogę być - no rozumiem zawiniłem ale takie hocki-klocki z przywróceniem sygnału to normalnie żenada jakaś jest. teraz chyba nadpłatę jakąś zrobię, żeby tego uniknąć - no i same rachunki - co miesiąc inna kwota. ale to osobna historia
    Zaletydobry internet - zero problemów
    WadyBOK
    ten mam od 8 mies - cena razem z TV ok. 89 zł - ale doświadczenia z firmą mam od ok. 5 lat.
  • ~Stefan / 2011-07-09 02:55
    Ocena: 4.50 / 5
    Poprzednio napisałem opinię o UPC, w której żaliłem się na brak trzech kont pocztowych po 100MB każde i długotrwałe oczekiwanie na usunięcie tej usterki. Dziś Firma UPC sprawiła się na medal i już mam długo oczekiwane 3 konta za co Firmie i jej Pracownikom dziękuję.
    Cóż, każdemu może się zdarzyć mała wpadka ale mimo to twierdzę i zawsze twierdziłem, że UPC jest najlepszą Firmą w Polsce i gwarantuje usługi na najwyższym poziomie.
    Stefan Nagórski
    Warszawa
    ZaletyTV OK, Internet OK, Telefon OK, obsługa nadzwyczaj uprzejma i miła OK!
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4839
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1321