strona 169 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 167
- 168
- 169
- 170
- 171
- nastepna »
-
~VonZaj / 2012-06-10 22:08
Posiadam internet od TP (neostrada) 1 mb/s do tego mam telefon którego nie używam i płacę 122 zł na miesiąc. Czy możecie mi zaprezentować wady i zalety tej usługi? tzn. to radiówka czy na kablu, trzeba mieć do tego telefon czy nie itd. -
-
~nicola / 2012-06-06 20:09
Spotkałam się z bardzo niemiłą obsługą. Konsultanci wprowadzają w błąd, a technicy nie przyjeżdżają punktualnie. bardzo zawiodłam się na upc. trzy lata -
~Quasar / 2012-06-04 19:05
Dostałem pismo , że w trosce o klientów, podnoszą mi szybkość do 25Mbps, za dodatkowe 5 PLN. Oczywiście nic się nie zmieniło, sprawdzałem na różnych serwerach przed i po. Jedyna możliwość to wypowiedzieć im umowę, jak mi się nie podoba. ZaletyNAJNIŻSZA CENA NA RYNKUWadyNIE SPEŁNIA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH4 LATA; 39,32PLN -
~zgrab52 / 2012-05-30 21:20
Firma holenderska nastawiona na zysk, która szykanuje swoich techników i pracowników biura obsługi klientów. ZaletybrakWadyduża awaryjność jak na obecne czasy. -
angelaw. / 2012-05-16 17:40
Częste przerwy w dostawie usługi, transwer o połowę wolniejszy niż w umowie, kontakt z biurem obsługi przez automatyczną infolinię, aby uzyskać połączenie z konsultantem trzeba poświęcić 20 min i to przynajmniej 3 razy aby uzyskać jakąkolwiek informację. Technik usuwa awarię średnio po upływie tygodnia. Totalny haos.
Byłam klientem Aster (został kupiony przez UPC). Było super a teraz jest dramat.Zaletynie znajdujęWadybrak zainteresowania wywiązaniem się z umowy -
~Adam / 2012-05-16 13:53
Gdy chciałem zwrócić sprzęt do tv kablowej UPC po 2 latach,uznały że pilot jest podrapany poprzecierany i to dla nich jest równoważne z uszkodzonym, chociaż działał, ale po dwóch latach i tak był za dobrze utrzymany przecież to jest pilot i cały czas w rękach się trzyma i się obciera, naliczyli mi 60 zł. Mogłem kupić taki pilot za25 zł wszędzie. Oszukują w żywe oczy, internet nigdy niema tej prędkości co się należy, zawsze jest trochę mniej, niech każdy co posiada internetu z upc sprawdzi tutaj http://www.speedtest.pl/ ,czasami w ogóle dochodzi do 2-3 mbs. I co do telewizji też dodam, w reklamach pisze 23 kanały HD ale one w żadnym pakiecie nie mają więcej jak 4 kanały HD, jak idziesz do nich to takie bzdury ci wciskają że w głowie nie mieści. u nich najlepiej jest tak- zapłacić w terminie i nic się nie odzywać, to wtedy są super bo reklamami nie dokuczają. Chętnie bym i z internetu też zrezygnował ale u nas w bloku one są jedynymi dostawcami kablowego internetu. Zaletyprofesionalne monopolisciWadyich przepisy6 lat -
~cyber / 2012-05-16 09:24
Nie polecam tej firmy. Zadzwoniłem na infolinię, z pytaniem jak złożyć rezygnację, dostałem instrukcję oraz adres mailowy i przesłałem dokument z zachowaniem 45-dniowego okresu wypowiedzenia. Gdy poszedłem zwrócić po wszystkim dekoder powiedziano mi że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło, bo pani na infolinii podała zły adres mailowy. Stwierdzili że nie mają takiej rozmowy nagranej i nie mają podstaw do uwzględnienia rezygnacji zatem musiałem zapłacić za dodatkowe dwa miesiące abonament, z którego nie korzystałem wierząc że UPC ma kompetentnych ludzi udzielających informacji. Pomyliłem się, firma niegodna polecenia. Dodam że byłem wieloletnim abonentem tej firmy. -
~misio / 2012-05-15 13:48
Tragedia zamówiony pakiet nie spełnia podstawowych kryteriów co innego umowa a co innego faktura internet tragedia mam w pracy z telekomunikacji 2 Mb/s i jest super a w domu umowa na 50 Mb/s tragedia zrywa rozmowy telefoniczne brak zasięgu w kuchni a ruter stoi w pokoju darmowy pakiet minut a na fakturze naliczenia i tak dalej i tak dalej KPINA KPINA ZaletyŻadneWadyBardzo dużo -
-
~EverFresh / 2012-05-14 01:48
Nie mam zastrzeżeń co do internetu z UPC, mam go od 6 miesięcy i zero awarii jak i innych problemow. Zaletyprzystępna cena, bezawaryjność, szybka przepustowość, dobry sprzęt abonenckiWadyBRAK6 miesiecy 66 zł 25 Mbit -
~essen / 2012-05-10 03:59
Korzystalem z Internetu firmy Aster, bylo w porzadku. Ostatnio firma byla wykupiona wlasnie przez UPC. Teraz jest fatalnie. 29 kwietnia przestal dzialac internet, zadzwonilem do nich, mowia cos jest nie tak z sygnalem i ktos musi przyjechac z obslugi technicznej i bedzie dopiero za 6 (!!!!) dni. Pytam czy ja mam siedziec przez prawie tydzien bez Internetu, to mowia ze niestety. Umowilem sie na poniedzialek na godzine 15 ze bedzie osoba do naprawy. Nikt nie przyjechal, dzwonie do UPC, mowia ze udalo sie jakims cudem naprawic bez przyjazdu, chociaz wczesniej mowione co innego. Dwa dni pozniej znow nie ma Internetu. Zeby przez 10 dni nie bylo Internetu w 21 wieku takiego czegos w Afryce nie da sie spotkac. Pobieraja miesiecznie 110 zl. Nic gorszego nic UPC nie sa sie wyobrazic. ODRADZAM. ZaletyNiestety brakWadyFirma internetowa nie umie podlaczyc Internetu -
~szpilka / 2012-05-09 13:39
Internet z UPC założyłam jakieś 2 tygodnie temu. Od tego czasu serwis był już u mnie dwa razy. Internet i telefon notorycznie nie działają. Jeśli chcę załatwić coś w necie, muszę dosłownie czatować na chwile, kiedy połączenie jest aktywne.
Na infolinii siedzą niedouczeni i bezczelni studenci, z którymi rozmowa jest gorsza niż z 2-letnim dzieckiem. Przykład: zgłaszam niedziałający Internet, a pani mówi do mnie: proszę w Internecie sprawdzić to i to... - Proszę pani, ale ja właśnie zgłosiłam brak Internetu... - To proszę iść do kawiarenki. Pozostawię to bez komentarza.
Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że kiedy nie działa net, to trzeba dzwonić na infolinię, za którą trzeba zabulić z własnej kieszeni. W rezultacie mój rachunek telefoniczny podskoczył już o prawie 100 zł i a firma UPC ma to głęboko w poważaniu.
Umowy oczywiście wypowiedzieć nie można mimo tak ordynarnego niewywiązywania się UPC z warunków umowy. ODRADZAM wszystkim, którzy choć przez chwilę pomyślą o necie u tego dostawcy. Ja uciekam stąd, jak tylko będę mogła!
-
~nick / 2012-05-04 12:46
mowicie ze upc najgorsze na swiecie polecam polsat cyfrowy maja faktycznie najszybszy na swiecie internet 20 minut wejscie na 3 strony bez sciagania i znow miesiac czekania na rozliczenie to jest dopiero tragedia wyliczyli mi ze 11gb uzyle,m w 20 minut umowe mam na 10gb wiec moja opinia jest taka ze upc przy polsacie to zloto -
~jolero64 / 2012-04-25 20:29
odwagi na zmianę ZaletyBrak!WadyAwarie, cena, niezgodność transferu internetu z umową, brak kontaktu z BOK (oczekiwanie >15 min, a potem rozłączenie). Ogólnie do d...py!!!Od poczatku (niestety brak odwagi na zmianę-a nóż trafię gorzej?), obecnie za drogo (pakiet ok. 250Z -
~tomdzi / 2012-04-23 07:35
>zig 78 Zalety./.