Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~essen / 2012-05-10 03:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Korzystalem z Internetu firmy Aster, bylo w porzadku. Ostatnio firma byla wykupiona wlasnie przez UPC. Teraz jest fatalnie. 29 kwietnia przestal dzialac internet, zadzwonilem do nich, mowia cos jest nie tak z sygnalem i ktos musi przyjechac z obslugi technicznej i bedzie dopiero za 6 (!!!!) dni. Pytam czy ja mam siedziec przez prawie tydzien bez Internetu, to mowia ze niestety. Umowilem sie na poniedzialek na godzine 15 ze bedzie osoba do naprawy. Nikt nie przyjechal, dzwonie do UPC, mowia ze udalo sie jakims cudem naprawic bez przyjazdu, chociaz wczesniej mowione co innego. Dwa dni pozniej znow nie ma Internetu. Zeby przez 10 dni nie bylo Internetu w 21 wieku takiego czegos w Afryce nie da sie spotkac. Pobieraja miesiecznie 110 zl. Nic gorszego nic UPC nie sa sie wyobrazic. ODRADZAM.
    ZaletyNiestety brak
    WadyFirma internetowa nie umie podlaczyc Internetu
  • ~szpilka / 2012-05-09 13:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet z UPC założyłam jakieś 2 tygodnie temu. Od tego czasu serwis był już u mnie dwa razy. Internet i telefon notorycznie nie działają. Jeśli chcę załatwić coś w necie, muszę dosłownie czatować na chwile, kiedy połączenie jest aktywne.

    Na infolinii siedzą niedouczeni i bezczelni studenci, z którymi rozmowa jest gorsza niż z 2-letnim dzieckiem. Przykład: zgłaszam niedziałający Internet, a pani mówi do mnie: proszę w Internecie sprawdzić to i to... - Proszę pani, ale ja właśnie zgłosiłam brak Internetu... - To proszę iść do kawiarenki. Pozostawię to bez komentarza.

    Na koniec trzeba jeszcze wspomnieć o tym, że kiedy nie działa net, to trzeba dzwonić na infolinię, za którą trzeba zabulić z własnej kieszeni. W rezultacie mój rachunek telefoniczny podskoczył już o prawie 100 zł i a firma UPC ma to głęboko w poważaniu.

    Umowy oczywiście wypowiedzieć nie można mimo tak ordynarnego niewywiązywania się UPC z warunków umowy. ODRADZAM wszystkim, którzy choć przez chwilę pomyślą o necie u tego dostawcy. Ja uciekam stąd, jak tylko będę mogła!
  • ~nick / 2012-05-04 12:46
    mowicie ze upc najgorsze na swiecie polecam polsat cyfrowy maja faktycznie najszybszy na swiecie internet 20 minut wejscie na 3 strony bez sciagania i znow miesiac czekania na rozliczenie to jest dopiero tragedia wyliczyli mi ze 11gb uzyle,m w 20 minut umowe mam na 10gb wiec moja opinia jest taka ze upc przy polsacie to zloto
  • ~jolero64 / 2012-04-25 20:29
    Ocena: 1.00 / 5
    odwagi na zmianę
    ZaletyBrak!
    WadyAwarie, cena, niezgodność transferu internetu z umową, brak kontaktu z BOK (oczekiwanie >15 min, a potem rozłączenie). Ogólnie do d...py!!!
    Od poczatku (niestety brak odwagi na zmianę-a nóż trafię gorzej?), obecnie za drogo (pakiet ok. 250Z
  • ~tomdzi / 2012-04-23 07:35
    >zig 78 Zalety./.
Wady./.
czekam
  • ~zig78 / 2012-04-22 14:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Zanim przeszedłem do UPC z Astera czytałem opinie na temat firmy UPC na tej stronie i przyznam ze miałem obawy ale niepotrzebnie :) Jestem bardzo zadowolony z przejscia do UPC super kontakt z biurem obsługi klienta telewizja i internet a mam 50mb/s działa bez zastrzeżeń.Podpiołem też podobny pakiet w drugim lokum i też najmniejszych problemów.Jestem bardzo zadowolony i szczerze moge polecić tą firme.To co czytałem moim zdaniem odnosić sie powinno do firmy Aster przechodziłem z nimi istną gehenne.Ciągłe awarie modemu i internet 4mb/s za 56zł !!!! MASAKRA.Posiadam pakiet Telewizja cyfrowa 114 kanałów i internet 50mb/s + WI-FI za kwote 120 zł a w drugim lokalu telewizje analogową 55 kanałów i internet 30mb/s + WI-Fi za 80 zł i jestem bardzo zadowolony .Pozdrawiam.
    ZaletySame plusy :)
    WadyBRAK !!!
    5 mc 120zł
  • ~tralala / 2012-04-15 23:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda, że prosta instalacja przerasta tę firmę. Telefon nie działa, internet nie działa, tv się rwie. Na serwis trzeba czekać kilka dni. Jak zwykle tylko kłopotu nie ma ze zbieraniem KASY. Bardzo drogo i awaryjnie. Szkoda, że Vectra jest mniej rozpowszechniona w Warszawie niż tandem UPC/Aster a w zasadzie to UPC.
    Zaletyże co?
    Wadywszystko
  • bozka / 2012-04-12 10:15
    Upc to firma która z jawną ignorancją traktuje klienta. Zgłosić awarię...koszmar....wadliwy sprzęt...a biuro klientów tylko dla zawierających umowy.Na klatkach pęk kabli..gratulacje
    Zaletybrak
    Wadyignorancja..
    10
  • ~Patryk / 2012-04-08 15:19
    Internet jest dobry ale ciągle jakieś awarie, wyłączają mi go na 10-30minut a kiedyś nawet 3 godziny! Rozumiem awarie ale przez cały rok!?!?!
  • ~Lenek / 2012-03-25 16:08
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA, NAJGORSZA, ABSOLUTNIE NAJGORSZA ! DOSTAWCA JEST TOTALNIE AWARYJNY! Internet nie działa 3-4 dni w tygodniu, po czym przyjeżdża niekompetentny technik udaje, że coś robi. Dzwoni do kolegi pyta się o to co powinien zrobić, robi to i naprawia. Wychodzi, internet jest do 2-3 dni od jego wizyty po czym internetu znowu nie ma. ODRADZAM! wszystkim, którym zależy na stabilnym internecie i używają go do codziennej pracy. Można ponieść ogromne straty czasowe, finansowe i kupę nerwów podczas rozmów z konsultantami, którzy każą na siebie czekać po 15 minut przy każdym połączeniu. Firma absolutnie nie dba o Klienta, nie interesuje się problemami, stara się odsuwać problem albo udaje, że jest wszystko OK. Tak, że jeszcze raz powtórzę! UPC to nieporozumienie i jka tylko skonczy mi się umowa przejdę do jakiejkolwiek innej sieci. Dramat!. Dodam tylko, że gdy Aster nie było jeszcze UPC to działało prawidłowo i korzystąłem nieprzerwanie przez 7 lat bez awarii. Teraz to jest makabra! UPC odradzam każdemu!
    ZaletyBrak
    WadyWszystko! Od obsługi Klienta, poprzez awaryjność, prędkośći niestabilność łącza, niekompetencje techników i ludzi za słuchawkami, naciąganie na usługi, które nie były zamawiane.
    KIlka lat kiedy jeszcze był Aster. Natomiast gdy Aster stało sie UPC zaczął się horror.
  • ~tomtom / 2012-03-12 20:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Od poczatku wejscia jestem ich klientem i nie mialem zadnych problemów. Wszystko się zmieniło gdy pod konieczeszłego roku zamówiłem u nich neta. mialem placić 65 zł przychodza i rachunki na 78zł i do tego awarje są czesto a dodzwonic sie nie można. Co sie dzieje, zmienili politykę?
    Zaletysykosci są dobre przy sciaganiu plików.
    Wadyyoutube sie tnie przy 25MB ??????????????
  • ~Mucha / 2012-03-11 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie codziennie jakieś kłopoty z dekoderem Tłumaczenie Biura Obsługi brzmi " oj coś nie tak przepraszamy postaramy sie pomóc" 3 - 4 razy w tygodniu Żenada Nie polecam Nawet żadnych zwrotów za przerwane audycje nie dają ( czytajcie umowy w razie co) i ogólnie drożyzna NIE POLECAM
    ZaletyŻADNYCH
    WadyCAŁA GAMA
    długo a za ile to tajemnica mniędzy mną a Tymi ch...
  • ~miras / 2012-03-03 10:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Totalne olewanie klienta. Telefoniczne Biuro Obsługi klienta to całkowici ignoranci. Wpierw przez 3 miesiące tłumaczyłem , że istnieje możliwość podłączenia u mnie internetu (kablówkę już miałem). Nie wierzyli, aż w końcu ktoś się pofatygował do mnie i stwierdził, że to oczywiste, że da się podłączyć internet!. Od tego czasu minęły trzy miesiące i miałem trzy wymiany modemu. Ponadto ktoś w UPC przypadkowo wyłącza mi WiFi, lub zamiennie telefon. Od tygodnia nie mogą zmienić mi abonamentu telefonicznego, chociaż mam nagrane rozmowy, w których zapewniają, że został zmieniony. Po prostu- bicie głową w mur jest bardziej sensowne, niż próba zrobienia czegokolwiek z UPC
    Zaletyzero
    Wadynieskończenie wiele
  • ~Aporu / 2012-02-11 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC przejęło aster no fajnie dają 20mb zamiast 10 no tez fajnie.... testy prędkości dają max 18 no ok niema problemu. Ale zaraz znów awaria po kilka h net nie działa, ciągłe zrywanie sygnału. odpalam cmd ping wp.pl utracono 4 na 4 albo 2 na 4, mmm może jakieś problemy w końcu przełączają użytkowników. poczekam czekam tydzień nic się nie zmienia kilka razy na dzień nagle zrywa mi połączenia, chce sobie pograć w moja ulubiona strzelanke niestety lagi lagi lagi, no ok już zły wysłałem e maila z reklamacja podałem nr tel mieli zadzwonić no i nic czekam 3 dni. sam zadzwonię dzwonie dzwonie mm każą czekać patrze zegarek już 20m i mnie nie łączy, zadzwonię później to samo, w końcu po paru dniach się udaje. pani mówi ze wie ze sa takie problemy ze mieli juz zgłoszenia, pytam sie kiedy to naprawia bo umowa mi się kończy, i chciałbym podpisać nowa ze w sumie juz powinienem to zrobić bo zaraz skończy mi sie promocja i ze nie uśmiecha mi sie płacić wysokiego rachunku. Usłyszałem ze nie maja pojęcia ze może 3 dni a może tydzień. niema to jak precyzja w odpowiedzi. w końcu płace za stały dostęp do internetu a nie przerywany lub tym bardziej "działam kiedy chce" to połączenie uniemożliwia mi normalne surfowanie po necie czy tez granie. jeśli nagle zrywa mi połączenie to wszystko sie odświeża, strony lądują sie bardzo często po kilka sekund nawet do 30, a uzywam firefoxa i zoptymalizowalem w nim ustawienia. pomogło tylko troszkę. co z tego ze 20mb/s wolalem moje 10 ale działające. zaowazylem ze moj tel potrafi szybciej sie laczyc niz kochane UPC. nie polecam szybkosc lacza a jakosc tego lacza w tej firmie nie ida w parze.
  • ~Rod / 2012-02-09 13:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Z opłacanych przeze mnie 100 Mbps mediana utrzymuje się na poziomie 20-40. Kilkakrotnie udało mi się zaobserwować prędkości dochodzące do 70-80 Mbps, ale za to znacznie częściej nie mogę nawiązać połączenia w ogóle. Jakakolwiek obsługa klienta jest wręcz trudna do zaobserwowania. Jeżeli już jakimś cudem się dodzwonisz to konsultanci są tak cudownie nieporadni. Z trzech przybyłych techników ostatni zdecydował się na szczerość, że zaoferowane mi łącze nie ma prawa u mnie działać.
    Zaletyże net w ogóle jest
    Wadyniewywiązywanie się z warunków umowy, niekompetentna obsługa, olewanie klienta
  • ~embi / 2012-02-04 17:25
    Ocena: 2.00 / 5
    4 awarie jednego dnia. Dlaczego? Sami nie wiedzą.
    Co do obsługi klienta, to jest jakaś porażka, czekałem... uwaga... 15 minut na połączenie z konsultantem, który niestety nic nie wiedział.
    A ten cyniczny i sarkastyczny tekst: "proszę o CHWILĘ cierpliwości" doprowadza do szaleństwa.
    Do tej pory zdarzały się awarie, ale to co ostatnio się dzieje to jest PRZESADA

    Nie polecam!
    4 lata, ale ten będzie ostatni
  • ~max / 2012-02-02 20:02
    Ocena: 3.00 / 5
    jak chcesz telewizje hd i internet 50 to 120 pln .ale u mnie nie ma takiej przepustowości to mie nie ma takiego pakietu musisz brać z telefonem ciekawe komu potrzebny na chama wciskają byle dyś zapłacił ten abonament 120 chore to
    Zaletyplus jest taki że nie idzie dać nic wiecej jak minus
    Wadycałe upc to jeden wielki minus
  • ~Choudini / 2012-01-18 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    W kulki sobie lecą. Tylko kasę ciągną. Do bani dekodery i często awarie mają. Żałuję, ale jaki kraj taka taka obsługa. Nie polecam!
    5 lat, 235pln
  • ~markuj / 2011-11-15 14:42
    UPC to firma która oszukuje swoich klientów! Zastanówcie się dwa razy zanim podpiszecie z nimi umowę!
    Zaletybrak
    Wady- niepoprawny transfer
    - zła obsługa
    rok - 168 zł miesięcznie
  • ~tadek / 2011-10-24 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze jakich mało. Podpisując umowę musisz zgodzić się na pakiet bezpieczeństwa. Nie ma innej możliwości. Jeśli w porę nie zrezygnujesz telefonicznie bądź mailowo będziesz przez dwa lata dodatkowo obciążony. To jest oszustwo w biały dzień. podobnie było z sms-ami konkursowymi wysyłanymi na komórkę- na które trzeba było odpisywać, że "nie chcesz brać udziału w konkursie". Jeśli nie odpisałeś to brałeś udział i pobierano z Twojego konta opłatę. Podobnie jest w upc- JEŚLI NIE ODPISZESZ TO ZOSTANIESZ DODATKOWO OBCIĄŻONY I NIE MA MOŻLIWOŚCI REZYGNACJI PRZEZ 2 LATA. BEZCZELNI! Dziwne, że UOKiK nie reaguje na takie praktyki.
    WadyNie ma możliwości podpisania umowy TYLKO na INTERNET. W rzeczywistości podpisuje się umowę na kilka usług, z których trzeba pisemnie zrezygnować.
  • Dodaj własną opinię »

    Podobne wyszukiwania

    Zobacz również

    VECTRA
    Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
    UPC Internet
    Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
    Netia Szybki Internet
    Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
    Play Online
    Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
    T-Mobile Internet
    Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
    Plus GSM iPlus
    Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
    Play
    Ocena: 1.39, ilość opinii: 4599
    Orange
    Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
    Plus
    Ocena: 1.45, ilość opinii: 2978
    T-Mobile
    Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
    Cyfrowy Polsat Internet
    Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
    mBank
    Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016