Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~esekr / 2012-07-26 17:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Na polaczenie z konsultantem czeka sie srednio 20 minut przechodzac przez liczne wstukiwanie numerkow, aby w koncu dowiedziec sie ze i tak nikt z Toba nie porozmawia. W siedzibie siadza sobie przy biurkach i graja w sapera, a na obsluge czeka sie jescze dluzej. Dopchawszy sie w koncu do rozmowy dowiadujesz sie, ze bez umowy, kserokopii chrztu i udokumentowanego nr buta z pieczatkami nic nie zalatwisz i trzeba isc po to do domu.
    Zaletycena
    WadyObsługa jest g**** warta
    2 Miesiące
  • ~ebebn / 2012-07-26 14:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Pracownicy generalnie dzielą się tam na dwie kategorie, ci co przedstawiają swoją ofertę, a jak nie to spadaj, oraz ci co proponują tylko najdroższe i najbardziej niekorzystne dla klienta rozwiązania na jak najdłuższy okres czasu, kłamiąc, że inne oferty ich nie dotyczą. Daje się tam wyraźnie odczuć panujący „wyścig szczurów” i pogoń za własnym zyskiem nie dbając o interes firmy. Nie przekazywanie informacji sobie nawzajem, niechęć do podjęcia koleżeńskiej współpracy, aby zdobyć klienta. Tam każdy pracuje na własny rachunek. Stąd też panujący chaos informacyjny, pracownik zachęca do innej oferty negując ustalenia swoich współpracowników. Ciekawe, że kierownictwo całkowicie nie panuje nad tą sytuacją żyjąc w oderwaniu od rzeczywistości pozostawia podwładnych samopas, nie jest zainteresowane opiniami ew. klientów, a dla klienta dotarcie do nich jest praktycznie niemożliwe. Dlatego klienci szukają usług gdzie indziej. W całym tym dość ponurym widowisku i ogólnej niechęci do klienta pracuje tam tylko jedna osoba, z którą tak naprawdę warto rozmawiać i tylko dzięki niej nadal pozostałem klientem tej firmy. Jest to pani Marta z działu utrzymania klienta z Katowic. Polecam wszystkim kontakt z tą osobą gdyż, jako jedyna z pośród kilkunastu innych pracowników przedstawiła interesującą ofertę i uczciwe podejście do klienta, za co jej bardzo dziękuję.
    Zaletyszybkość, stabilność
    Wadyobsługa, pracownicy koszmar
    1 rok
  • ~omega-19 / 2012-07-24 21:33
    Ocena: 3.00 / 5
    ja również dostalam fakture wyzsza o 6zl niz poprzednia. kiedy zadzwonilam na infolinie z automatycznej informacji dowiedzialam sie ze podniesli oplate za abonament bo zmienily im sie uslugi i ze wszystkich informowali o tym droga mailowa i pocztowa. ciekawostka jest taka ze ja nie dostalam od nich zadnego maila w tej sprawie ani droga pocztowa informacji. jak sie okazuje nie jestem sama. inni tez takiej informacji nie dostali. napisalam reklamacje w tej sprawie i od ponad 2 tygodni czekam na odpowiedz. dzwonilam na infolinie dowiedziec sie na jakim etapie jest rozpatrywanie reklamacji. okazalo sie ze nikt jej jeszcze nie tknął. rozpatruja do 30 dni i wysylaja odpowiedz poczta. po ostatniej reklamacji jaka skladalam wnioskuje ze moge czekac w nieskonczonosc a i tak nie dostane odpowiedzi dopoki sie nie upomnę. nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyjeden wielki balagan, niedoszkoleni pracownicy na infolinii (wiekszosc)
  • ~Narny / 2012-07-24 18:44
    Ocena: 4.75 / 5
    Jak widzę większość osób tu piszących jest niezadowolona z usług UPC. Ja do nich nie należę. Jestem w UPC od ponad 1,5 roku, na początku miałem 50/5, teraz mam 120/10 i powiem jedno - wiem za co płacę.
    Zresztą popatrzcie sami http://www.speedtest.net/result/2062889127.png
    Net jest zawsze. I prędkość choć nie gwarantowana - także. U mnie zamulania, zrywania połączenia, resetowania routera (Thomson) nie ma.
    Mieszkam w Gdańsku.
    Życzę wszystkim zadowolenia.
    ZaletySzybkość, stabilność
    Wadycena
    165 zł z telewizją i telefonem
  • ~zaba / 2012-07-19 20:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Złodziejska firma i tyle. Ja przy podpisywaniu umowy pytałem się 1000 razy czy "tyle będę płacił?". Tak tak odpowiadali. Jasne. Oczywiście był jakiś pakiet bezpieczeństwa 5zł niby ale przez cały rok już coś jest. Więcej. Złożyłem wypowiedzenie odłączyli mi internet - wiadomo normalna procedura, oddałem sprzęt (modem). Aż tu nagle kolejna faktura. Nie wiadomo za co nie wiadomo skąd. Jutro do nich idę ale ich sobie wypożyczę wszyscy obecni na sali na pewno mnie usłyszą. Te duże firmy trzeba tępić ile wejdzie.
    Zaletyinternet działał jak należy.
    Wadykłamliwa, złodziejska firma.
  • ~Mahas / 2012-07-13 18:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Kończy mi się umowa po 2 latach. Korzystam tylko z internetu. Płaciłem prawie 120zł miesięcznie. Jak się dowiedziałem, przedłużając umowę nie mogę płacić mniej niż płaciłem. Jeśli wypowiem umowę to mogę nową podpisać dopiero po 3 miesiącach. Niestety w moim bloku nie ma innych operatorów, najwyżej neostrada fiber. Myślałem, że po przejęciu aster będzie lepiej, a jest gorzej. Co innego na www, co innego przez telefon.
    Zaletybrak
    Wadyolewanie klienta
    2 lata
  • ~ulmak / 2012-07-12 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Własnie dostałam fakturę elektroniczną wyższą o 10 zł niz dotychczas. Zadzwoniłam na inforlinię w celu wyjaśnienie i miła konsultantka wyjaśniła mi, ze UPC zmieniło cennik o czym wszyscy klienci zostali poinformowani droga mailowa i pocztową i że była możliwość rezygnacji z nowych pakietów do 20.06. Szkoda tylko, że żadna informacja nie dotarła do mnie ani mailowo ani telefonicznie i o zmianie dowiedziałam się z faktury... Szkoda gadać...na szczęscie do końca umowy zostało mi 5 miesięcy (zarobią na mnie 50 zł), a kolejnej nie zamierzam juz podpisywać.
    WadyNieuczciwe praktyki, przerwy w działniu internetu i telewizji
    3 lata; internet + TV 99,53 zł
  • ~djwisna / 2012-07-11 18:22
    Ocena: 4.75 / 5
    kto ma problemy to ma. ja ich nie mam chyba że router nawala, co żadko sie zdaża. Ja wykupiłem sobie pakiet 3w1 płace 100zł i internet miałem 10mb/s z czego podzielić przez 8 i wychodzi prędkość żeczywista!!! czyli 1,25mb/s. po jakimś czasie zwiększyli do 15mb/s a teraz mam prawie 30mb/s w tej samej cenie!!!
    Zaletybez avaryjność, prędkość, ping
    Wadynarazie nie zauważyłem
    od 20.12.2011r 100zł w pakiecie 3w1
  • ~asiulek / 2012-07-10 14:31
    Oszustwo, złodziejstwo, dziadostwo!!!Od samego początku mam problemy z operatorem UPC.Naliczanie opłat o których nie była mowa przez co gigantyczne rachunki za kiepską jakość, fatalna obsługa w biurze jak i na infolinii i generalnie klient śmieć!Naobiecywali mi wspaniałego taniego internetu,który miał mi wystarczać a dostałam 2 GB i naliczanie za każde przekroczenie( pół giga to ponad 100 PLN)o czym nie ma ani słowa w umowie. Zmieniają cennik a ja dostaje wiadomość, że jeśli nie wyrażam na to zgody mogę zerwać umowę ale mam zwrócić koszty promocji(czyli moje niewyrażanie zgody na nic się zdaje bo oni sobie zmieniają a ja mam akceptować albo dopłacać za ich widzi mi się).Faktury raz przyślą, raz nie a jak nie przyślą to znaczy, że użytkowniku masz się domyśleć, że wysłali bo inaczej Ci odetną.To tak w skrócie bo jest tego więcej.Pierwszy raz się spotykam z takimi krętaczami za to ostatni raz.Skończy się umowa i wypad mi z UPC,jak zadzwonią z ofertą powiem sp********.Dziękuję za uwagę.
    Zaletynie ma
    Wadysame
  • ~Piotrek / 2012-07-06 09:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia. Wciskają na siłę usługi, których się nie zamówiło i maksymalnie utrudniają rezygnację. Konsultanci bezczelnie kłamią. Faktury często nie dochodzą, a później klient jest straszony komornikiem.
  • ~Nick / 2012-07-03 15:06
    Ocena: 1.25 / 5
    Pozytywne opinie o UPC pochodzą chyba tylko od osób, u których nigdy nie wystąpiły żadne problemy natury technicznej, czy finansowej ze strony tego beznadziejnego dostawcy. Przez 5 lat korzystałem z usług Aster i wszystko było w porządku. To co kryje się pod marką UPC to niskiej jakości i wadliwy sprzęt przenoszony od klienta do klienta, żenująca obsługa telefoniczna i bezpośrednia (brak podstawowej wiedzy i wciąż powtarzane jak mantra zlepki wyuczonych komend - konsultantów mógłby bez żadnej straty zastąpić system IVONA.Po 3 miesiącach użerania się z niedziałającym dekoderem i dziesiątkach złotych wydanych na telefon do BOK (puszczanie ofert reklamowych dzwoniącemu ws. porady technicznej to jawne sk*****ństwo) zrywam z nimi umowę i nie chcę mieć nic więcej do czynienia.
    Zaletybrak
    Wadysprzęt, obsługa klienta, obsługa techniczna, "promocje",
    3 miesiące (UPC) - 130 zł/mc, wcześniej 5 lat Aster
  • ~Dorota / 2012-06-30 20:15
    Porażka.Przerwy w dostawie internetu pare razy dziennie.Reset modemu nic nie daje.Dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem.Po odsłuchaniu 15 minut melodyjki zgłasza się konsultant,który uparcie próbuje wmówić człowiekowi,że nie widzi żadnych problemów z internetem pod wskazanym adresem.W efekcie płacisz za coś czego nie masz.Nie polecam...Szkoda czasu,nerwów i pieniędzy!
    ZaletyNie widzę czegoś takiego...
  • ~Jacek / 2012-06-28 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisdostwo totalne, nie polecam Wam. Jak coś Wam nie będzie działało, to UPC napisze Wam list że sie mylicie że Wam nie działa i musicie płacić, mimo że macie przerwę w dostępie do TV lub internetu. Strzeżcie się tej firmy
    Zaletybrak
    Wadyobsługa klienta - właściwie jej brak
    za długo
  • ~ zibi / 2012-06-24 14:13
    Ocena: 1.50 / 5
    transfer internetu upc dziadostwo totalne - WOT nie działa jak powinien, wiesza się. w opinii innych serwisów int netia czy tpsa daje o wiele szybszy sygnał
    Zaletybrak
    bardzo długo
  • ~PanStopa / 2012-06-17 00:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Zauważcie że na takich forach najczęściej udzielają się osoby którzy zawsze znajdą jakiś problem, a Ci którym wszystko wpaniale śmiga nie widzą zbytniej potrzeby udzielenia się na tym forum. Bo po co? Teraz podam mały przykład. Mój kolega zamówił sobie internet w Neostradzie i po 3 tygodniach zamiast montera otrzymał paczkę z routerem i toporną instrukcję obrazkową. Płaci 65 zł za 20 mbit-ów. Natomiast ja w piątek zadzwoniłem do UPC, konsultant przyjechał w GODZINĘ po telefonie, wszystko wytłumaczył, instalator przyjechał w poniedziałek i płacę 130 zł za telewizję HD z nagrywarką, internet 30 mbit i telefon. Przez pół roku miałem jeden jedyny przypadek gdy nie miałem internetu, a było to spowodowane aktualizacją oprogramowania w routerze. Internet wspaniale śmiga. Torrenty 2200 KB/s, pingi 24, filmy Full HD. Krótko mówiąc - super cena, super jakość. Serdecznie polecam.
    ZaletySame zaley
    WadyBrak wad
    Pół roku, Pakiet 3 w 1 za 120 zł
  • ~Kiteczka / 2012-06-15 09:44
    Ocena: 3.00 / 5
    UPC zawsze było ok dopóki nie objęła Aster i pewnie część ludzi pracujących jako konsultanci z Astera.Od tego czasu zaczęła się wiocha:Nie kompetentni,nie mili,nerwowi,aroganccy konsultanci.Odrazu poznać kto jest konsultantem od zawsze w UPC a kto jest ściągnięty z Aster.
    ZaletyCiekawy pakiet usług
    Wadynie mili konsultanci,brak prawidłowej pomocy ze strony konsultantów oraz arogancja
    1 mies
  • ~VonZaj / 2012-06-10 22:08
    Ocena: 4.50 / 5
    Posiadam internet od TP (neostrada) 1 mb/s do tego mam telefon którego nie używam i płacę 122 zł na miesiąc. Czy możecie mi zaprezentować wady i zalety tej usługi? tzn. to radiówka czy na kablu, trzeba mieć do tego telefon czy nie itd.
  • ~nicola / 2012-06-06 20:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Spotkałam się z bardzo niemiłą obsługą. Konsultanci wprowadzają w błąd, a technicy nie przyjeżdżają punktualnie. bardzo zawiodłam się na upc.
    trzy lata
  • ~Quasar / 2012-06-04 19:05
    Ocena: 4.00 / 5
    Dostałem pismo , że w trosce o klientów, podnoszą mi szybkość do 25Mbps, za dodatkowe 5 PLN. Oczywiście nic się nie zmieniło, sprawdzałem na różnych serwerach przed i po. Jedyna możliwość to wypowiedzieć im umowę, jak mi się nie podoba.
    ZaletyNAJNIŻSZA CENA NA RYNKU
    WadyNIE SPEŁNIA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
    4 LATA; 39,32PLN
  • ~zgrab52 / 2012-05-30 21:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma holenderska nastawiona na zysk, która szykanuje swoich techników i pracowników biura obsługi klientów.
    Zaletybrak
    Wadyduża awaryjność jak na obecne czasy.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2088
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306