Kończy mi się umowa po 2 latach. Korzystam tylko z internetu. Płaciłem prawie 120zł miesięcznie. Jak się dowiedziałem, przedłużając umowę nie mogę płacić mniej niż płaciłem. Jeśli wypowiem umowę to mogę nową podpisać dopiero po 3 miesiącach. Niestety w moim bloku nie ma innych operatorów, najwyżej neostrada fiber. Myślałem, że po przejęciu aster będzie lepiej, a jest gorzej. Co innego na www, co innego przez telefon.
Zaletybrak
Wadyolewanie klienta
2 lata
~ulmak / 2012-07-12 20:16
Ocena: 2.00 / 5
Własnie dostałam fakturę elektroniczną wyższą o 10 zł niz dotychczas. Zadzwoniłam na inforlinię w celu wyjaśnienie i miła konsultantka wyjaśniła mi, ze UPC zmieniło cennik o czym wszyscy klienci zostali poinformowani droga mailowa i pocztową i że była możliwość rezygnacji z nowych pakietów do 20.06. Szkoda tylko, że żadna informacja nie dotarła do mnie ani mailowo ani telefonicznie i o zmianie dowiedziałam się z faktury... Szkoda gadać...na szczęscie do końca umowy zostało mi 5 miesięcy (zarobią na mnie 50 zł), a kolejnej nie zamierzam juz podpisywać.
WadyNieuczciwe praktyki, przerwy w działniu internetu i telewizji
3 lata; internet + TV 99,53 zł
~djwisna / 2012-07-11 18:22
Ocena: 4.75 / 5
kto ma problemy to ma. ja ich nie mam chyba że router nawala, co żadko sie zdaża. Ja wykupiłem sobie pakiet 3w1 płace 100zł i internet miałem 10mb/s z czego podzielić przez 8 i wychodzi prędkość żeczywista!!! czyli 1,25mb/s. po jakimś czasie zwiększyli do 15mb/s a teraz mam prawie 30mb/s w tej samej cenie!!!
Zaletybez avaryjność, prędkość, ping
Wadynarazie nie zauważyłem
od 20.12.2011r 100zł w pakiecie 3w1
~asiulek / 2012-07-10 14:31
Oszustwo, złodziejstwo, dziadostwo!!!Od samego początku mam problemy z operatorem UPC.Naliczanie opłat o których nie była mowa przez co gigantyczne rachunki za kiepską jakość, fatalna obsługa w biurze jak i na infolinii i generalnie klient śmieć!Naobiecywali mi wspaniałego taniego internetu,który miał mi wystarczać a dostałam 2 GB i naliczanie za każde przekroczenie( pół giga to ponad 100 PLN)o czym nie ma ani słowa w umowie. Zmieniają cennik a ja dostaje wiadomość, że jeśli nie wyrażam na to zgody mogę zerwać umowę ale mam zwrócić koszty promocji(czyli moje niewyrażanie zgody na nic się zdaje bo oni sobie zmieniają a ja mam akceptować albo dopłacać za ich widzi mi się).Faktury raz przyślą, raz nie a jak nie przyślą to znaczy, że użytkowniku masz się domyśleć, że wysłali bo inaczej Ci odetną.To tak w skrócie bo jest tego więcej.Pierwszy raz się spotykam z takimi krętaczami za to ostatni raz.Skończy się umowa i wypad mi z UPC,jak zadzwonią z ofertą powiem sp********.Dziękuję za uwagę.
Zaletynie ma
Wadysame
~Piotrek / 2012-07-06 09:49
Ocena: 1.75 / 5
Najgorszy dostawca z jakim miałem do czynienia. Wciskają na siłę usługi, których się nie zamówiło i maksymalnie utrudniają rezygnację. Konsultanci bezczelnie kłamią. Faktury często nie dochodzą, a później klient jest straszony komornikiem.
~Nick / 2012-07-03 15:06
Ocena: 1.25 / 5
Pozytywne opinie o UPC pochodzą chyba tylko od osób, u których nigdy nie wystąpiły żadne problemy natury technicznej, czy finansowej ze strony tego beznadziejnego dostawcy. Przez 5 lat korzystałem z usług Aster i wszystko było w porządku. To co kryje się pod marką UPC to niskiej jakości i wadliwy sprzęt przenoszony od klienta do klienta, żenująca obsługa telefoniczna i bezpośrednia (brak podstawowej wiedzy i wciąż powtarzane jak mantra zlepki wyuczonych komend - konsultantów mógłby bez żadnej straty zastąpić system IVONA.Po 3 miesiącach użerania się z niedziałającym dekoderem i dziesiątkach złotych wydanych na telefon do BOK (puszczanie ofert reklamowych dzwoniącemu ws. porady technicznej to jawne sk*****ństwo) zrywam z nimi umowę i nie chcę mieć nic więcej do czynienia.
3 miesiące (UPC) - 130 zł/mc, wcześniej 5 lat Aster
~Dorota / 2012-06-30 20:15
Porażka.Przerwy w dostawie internetu pare razy dziennie.Reset modemu nic nie daje.Dodzwonić się do konsultanta graniczy z cudem.Po odsłuchaniu 15 minut melodyjki zgłasza się konsultant,który uparcie próbuje wmówić człowiekowi,że nie widzi żadnych problemów z internetem pod wskazanym adresem.W efekcie płacisz za coś czego nie masz.Nie polecam...Szkoda czasu,nerwów i pieniędzy!
ZaletyNie widzę czegoś takiego...
~Jacek / 2012-06-28 00:25
Ocena: 1.00 / 5
Dzisdostwo totalne, nie polecam Wam. Jak coś Wam nie będzie działało, to UPC napisze Wam list że sie mylicie że Wam nie działa i musicie płacić, mimo że macie przerwę w dostępie do TV lub internetu. Strzeżcie się tej firmy
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta - właściwie jej brak
za długo
~ zibi / 2012-06-24 14:13
Ocena: 1.50 / 5
transfer internetu upc dziadostwo totalne - WOT nie działa jak powinien, wiesza się. w opinii innych serwisów int netia czy tpsa daje o wiele szybszy sygnał
Zaletybrak
bardzo długo
~PanStopa / 2012-06-17 00:21
Ocena: 5.00 / 5
Zauważcie że na takich forach najczęściej udzielają się osoby którzy zawsze znajdą jakiś problem, a Ci którym wszystko wpaniale śmiga nie widzą zbytniej potrzeby udzielenia się na tym forum. Bo po co? Teraz podam mały przykład. Mój kolega zamówił sobie internet w Neostradzie i po 3 tygodniach zamiast montera otrzymał paczkę z routerem i toporną instrukcję obrazkową. Płaci 65 zł za 20 mbit-ów. Natomiast ja w piątek zadzwoniłem do UPC, konsultant przyjechał w GODZINĘ po telefonie, wszystko wytłumaczył, instalator przyjechał w poniedziałek i płacę 130 zł za telewizję HD z nagrywarką, internet 30 mbit i telefon. Przez pół roku miałem jeden jedyny przypadek gdy nie miałem internetu, a było to spowodowane aktualizacją oprogramowania w routerze. Internet wspaniale śmiga. Torrenty 2200 KB/s, pingi 24, filmy Full HD. Krótko mówiąc - super cena, super jakość. Serdecznie polecam.
ZaletySame zaley
WadyBrak wad
Pół roku, Pakiet 3 w 1 za 120 zł
~Kiteczka / 2012-06-15 09:44
Ocena: 3.00 / 5
UPC zawsze było ok dopóki nie objęła Aster i pewnie część ludzi pracujących jako konsultanci z Astera.Od tego czasu zaczęła się wiocha:Nie kompetentni,nie mili,nerwowi,aroganccy konsultanci.Odrazu poznać kto jest konsultantem od zawsze w UPC a kto jest ściągnięty z Aster.
ZaletyCiekawy pakiet usług
Wadynie mili konsultanci,brak prawidłowej pomocy ze strony konsultantów oraz arogancja
1 mies
~VonZaj / 2012-06-10 22:08
Ocena: 4.50 / 5
Posiadam internet od TP (neostrada) 1 mb/s do tego mam telefon którego nie używam i płacę 122 zł na miesiąc. Czy możecie mi zaprezentować wady i zalety tej usługi? tzn. to radiówka czy na kablu, trzeba mieć do tego telefon czy nie itd.
~nicola / 2012-06-06 20:09
Ocena: 1.67 / 5
Spotkałam się z bardzo niemiłą obsługą. Konsultanci wprowadzają w błąd, a technicy nie przyjeżdżają punktualnie. bardzo zawiodłam się na upc.
trzy lata
~Quasar / 2012-06-04 19:05
Ocena: 4.00 / 5
Dostałem pismo , że w trosce o klientów, podnoszą mi szybkość do 25Mbps, za dodatkowe 5 PLN. Oczywiście nic się nie zmieniło, sprawdzałem na różnych serwerach przed i po. Jedyna możliwość to wypowiedzieć im umowę, jak mi się nie podoba.
ZaletyNAJNIŻSZA CENA NA RYNKU
WadyNIE SPEŁNIA PARAMETRÓW TECHNICZNYCH
4 LATA; 39,32PLN
~zgrab52 / 2012-05-30 21:20
Ocena: 1.25 / 5
Firma holenderska nastawiona na zysk, która szykanuje swoich techników i pracowników biura obsługi klientów.
Zaletybrak
Wadyduża awaryjność jak na obecne czasy.
angelaw. / 2012-05-16 17:40
Częste przerwy w dostawie usługi, transwer o połowę wolniejszy niż w umowie, kontakt z biurem obsługi przez automatyczną infolinię, aby uzyskać połączenie z konsultantem trzeba poświęcić 20 min i to przynajmniej 3 razy aby uzyskać jakąkolwiek informację. Technik usuwa awarię średnio po upływie tygodnia. Totalny haos. Byłam klientem Aster (został kupiony przez UPC). Było super a teraz jest dramat.
Zaletynie znajduję
Wadybrak zainteresowania wywiązaniem się z umowy
~Adam / 2012-05-16 13:53
Ocena: 1.00 / 5
Gdy chciałem zwrócić sprzęt do tv kablowej UPC po 2 latach,uznały że pilot jest podrapany poprzecierany i to dla nich jest równoważne z uszkodzonym, chociaż działał, ale po dwóch latach i tak był za dobrze utrzymany przecież to jest pilot i cały czas w rękach się trzyma i się obciera, naliczyli mi 60 zł. Mogłem kupić taki pilot za25 zł wszędzie. Oszukują w żywe oczy, internet nigdy niema tej prędkości co się należy, zawsze jest trochę mniej, niech każdy co posiada internetu z upc sprawdzi tutaj http://www.speedtest.pl/ ,czasami w ogóle dochodzi do 2-3 mbs. I co do telewizji też dodam, w reklamach pisze 23 kanały HD ale one w żadnym pakiecie nie mają więcej jak 4 kanały HD, jak idziesz do nich to takie bzdury ci wciskają że w głowie nie mieści. u nich najlepiej jest tak- zapłacić w terminie i nic się nie odzywać, to wtedy są super bo reklamami nie dokuczają. Chętnie bym i z internetu też zrezygnował ale u nas w bloku one są jedynymi dostawcami kablowego internetu.
Zaletyprofesionalne monopolisci
Wadyich przepisy
6 lat
~cyber / 2012-05-16 09:24
Nie polecam tej firmy. Zadzwoniłem na infolinię, z pytaniem jak złożyć rezygnację, dostałem instrukcję oraz adres mailowy i przesłałem dokument z zachowaniem 45-dniowego okresu wypowiedzenia. Gdy poszedłem zwrócić po wszystkim dekoder powiedziano mi że żadne wypowiedzenie do nich nie dotarło, bo pani na infolinii podała zły adres mailowy. Stwierdzili że nie mają takiej rozmowy nagranej i nie mają podstaw do uwzględnienia rezygnacji zatem musiałem zapłacić za dodatkowe dwa miesiące abonament, z którego nie korzystałem wierząc że UPC ma kompetentnych ludzi udzielających informacji. Pomyliłem się, firma niegodna polecenia. Dodam że byłem wieloletnim abonentem tej firmy.
~misio / 2012-05-15 13:48
Tragedia zamówiony pakiet nie spełnia podstawowych kryteriów co innego umowa a co innego faktura internet tragedia mam w pracy z telekomunikacji 2 Mb/s i jest super a w domu umowa na 50 Mb/s tragedia zrywa rozmowy telefoniczne brak zasięgu w kuchni a ruter stoi w pokoju darmowy pakiet minut a na fakturze naliczenia i tak dalej i tak dalej KPINA KPINA
ZaletyŻadne
WadyBardzo dużo
~EverFresh / 2012-05-14 01:48
Ocena: 5.00 / 5
Nie mam zastrzeżeń co do internetu z UPC, mam go od 6 miesięcy i zero awarii jak i innych problemow.