Chyba najgorsza telewizja kablowa, nie polecam, ciagle brak sygnalu a jak się dodzwonisz to oczywiscie NIC NIE WIEDZĄ!!!! Porażka i żal bo to była kiedys dobra firma! Szlag mnie trafia bo człowiek przyjdzie z pracy, chce odpocząć przy tv a tu NIE MA!
Zaletybrak
Wadyzakłocenia i częsty brak
ok. 3-4 lat
~trudy / 2012-08-27 18:50
Ocena: 1.75 / 5
jedna z gorszych firm providerowych, zadnej gwarancji nie tlko szybkosci polaczenia, ale czy w ogole ten internet sie w domu zastanie. obsluga najgorsza - za kazdym razem inna informacja i do tego 30minutowe czasy oczekiwania na polaczenie. nie polecam nikomu!
Zaletybrak
Wadyzawodnosc polaczenia, karygodna obsluga, bledy na fakturach /zawyzanie/, brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie
24 miesiece / 120pln pakiet
~Grzesiu / 2012-08-23 22:41
Ocena: 1.00 / 5
upc to porażka - ABSOLUTNIE NIE POLECAM! Już neostradę bardziej cenię.
Zaletykanały TV, telefon.
Wadycała reszta, zwłaszcza internet. Poza tym ceny, obsługa, działanie
od 2003
~ja / 2012-08-21 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Klientem UPC bylem od dawna, wlasciwie od 1998 roku jakos. KIedys to byla najlepsza firma dysponujaca najlepszym jakosciowo internetem, ktory nie przerywal. Obecnie jest to firma moloch - w ktorej nikt nie wie o co chodzi bo jest tak duzo pracownikow(kazdy sobie zaprzecza). Internet przerywal mi 2 lata, po podlaczeniu nowego modemu - internet przestal dzialac. Technik Wam szybko podlaczy internet, ale gorzej bedzie jak bedziecie mielie klopoty- wtedy ich szybko juz nie rozwiaze. Weźcie lepiej osiedlową kablowke - bedzie taniej, predkosc nie bedzie tak oszukana (UPC nigdy nie ma predkosci tych ktore podaje, zapomnijcie o tych 60 MB/s) a jak bedziecie mieli jakies awarie - to na osiedlu Wam szybciej zrobią niż przez taki moloch - gdzie na polaczenie z konsultantem czeka sie wieki a co mowic na naprawienie problemu- a faktury?ja nie mam zamiaru za ten szajs placic, ale inni płacą a neta nie maja.
Zaletyszybkie podlaczenie
Wadyuslugi nie dzialają !
klient od okolo 14 lat
~Grzegorz / 2012-08-21 09:02
Ocena: 2.25 / 5
mam łącze UPS na psim polu we wrocławu . nie polecam same dziadostwo nie ma miesiąca bez awarii. a w sezonie letnim co co 2 tygodnie. szkoda pieniędzy na nich i nerwów.
Zaletybraak zalet
Wadysame wady
28 miesięcy
~forma / 2012-08-19 21:44
Ocena: 1.25 / 5
porazka. Kretacze na calej lini. Wciskaja uslugi na sile a potem twierdza ze sie ktos na nie zgadzal. Chyba im klineci uciekaja skoro tak robia. Internet gubi polaczenia, wiesza sie modem - 5 razy wymieniany i nic !!! Obluga klienta oczywiscie nic nie wie, nic nie zalatwi, nic nie umie itd. Sa lepsze firmy na poziomie. NIE POLECAM. CHYBA ZE KTOS CHCE MIEC PROBLEMY.
Wadyw sumie wszystko co zwiazane z upc
od 3 lat
~Piwcio / 2012-08-19 16:14
Ocena: 2.33 / 5
Firma fatalna jakość usług fatalna. Po przejęciu Aster obiecywali ze nie wzrosną mi opłaty a juz mam kolejną podwyżkę w ciągu ostatnich 3 miesięcy.Nikt nie informuje że nastąpiła podwyżka opłat za internet który więcej nie działa niz działa. Co dziwniejsze podpisana mam umowę od czerwca 2012 z UPC ( przejecie Aster) a naliczono mi wyrównanie za miesiące wstecz gdy miałem umowę z Aster. Kieruję sprawę do rzecznika inaczej nie dojdę swoich praw.
1.5 roku. Cena, jak na szybkość-bardzo korzystna. Polecam !!!
~opiniator, / 2012-08-05 22:06
Ocena: 1.33 / 5
jak juz uda sie wbic do netu to chodzi,ciagle przycinki netu to norma, absolutnie nie polecam. jak aster zostal wchloniety przez upc-dramat. napewno za dwa lata zmieniam operatora.uwaga na kiepskie dekodery.jak podpisalismy umowe z upc wymienili dekoder-efekt- ginie dzwiek, oczywiscie po resecie wraca, super po prostu.
Zaletybrak
Wadyoferta do bani, zero przejrzystej oferty, serwis wiecznie sciemnia,
~BaT / 2012-08-05 11:54
Ocena: 3.00 / 5
Hmmm. UPC jest BARDZO denerwujące z powodu ciągłego ,,wysiadania" internetu!
ZaletyCzasem działa;/
WadyBardzo często się wyłancza przez co trzeba ciągle restartować ruter!!!
Nie wiem ale to nie tylko moja Opinia.
~Lukaszlukasz / 2012-08-04 18:28
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy serwis świata, czy ktoś z was dodzwonić się do UPC za pierwszym razem?? Na początek trzeba walczyć z komputerem wciskając przyciski na ciagle powtarzające się pytania które do niczego nie prowadzą u jak już dojdziemy do możliwości połączenia się z konsultantem to czas oczekiwania wynosi ponad 10 minut. Jeżeli zdecydujesz się nawet czejać tyle to Irak jest bez sensu bo po dziesięciu minutach zostaniesz rozłączony. Tak czy siak możesz dzwonić do bólu.
~demarko15 / 2012-08-02 18:37
Ocena: 3.00 / 5
Jesteśmy klientami od 2000.fakt 1 -brak jakich kolwiek awarii ,(tylko przyczyny wyższe),czyli z jakości usługi jestem zadowolony.fakt 2 -zamierzaliśmy zmienić miejsce,zamieszkania w tym samym mieście.Napisano wypowiedzenie w terminie 30 dni zgodnie z regułą i teraz zonk,Niedopłata za miesiac w którym juz nas nie było na starym adresie.Konsultant uznał czesc dotyczaca wypowiedzenia,jednocześnie mnie informuje,że podjeto dalsza umowe ? !,ja mówie że nowy adres ! .Sprawa nie wyjasniona DWA lata !!! na pierwsze moje e-mail tylko suche ble ble,Zamierzałem przejsc do konkurencji.ale oni jeszcze gorsi ;p
Zaletyjakość łącza ,brak awari
Wadymusisz miec kopie wypowiedzia
ogólnie 12 lat ,ostatnio 2 lata selekt +fiber
~michello / 2012-07-30 00:30
Ocena: 2.00 / 5
UPC to jedna z najgorszych firm, z jakimi miałem okazję współpracować. Na kontakt z biurem obsługi klienta czeka się kilkanaście minut, a czasem w ogóle nie udaje się połączyć, co jest kpiną w dzisiejszych czasach. Niedawno w chamski sposób podwyższyli mi abonament (powiadomienie o wzroście abonamentu wysłali z wyprzedzeniem, ale zrobili to mailem, który wyglądał jak kolejna ich reklama, przez co go przeoczyłem). Dzwoniąc tam z prośbą o wyjaśnienie usłyszałem propozycję jeszcze wyższego abonamentu i nowych kanałów. Jeśli zaś chodzi o dekoder TV, to czasem się zawiesza w taki sposób, że nie ma dźwięku (przy zmianie wersji dźwiękowej z polskiej na oryginalną) i trzeba go restartować go przez wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Ja na pewno z nimi nie przedłużę umowy, bo zachowują się jak cwaniaki, a klienta traktują jak debila. Odradzam wszystkim tego dostawcę.
Zaletybrak zalet - za wszystko co od nich mam słono płacę
Wadybeznadziejny kontakt, chamskie zagrywki z podnoszeniem ceny abonamentu
~gosia / 2012-07-28 18:22
Ocena: 1.00 / 5
w sprawie podwyższonych faktur - ja również dostałam fakturę wyższą o 6 zł. Ponieważ na maila nie reagowali poszłam do oddziału. W biurze obsługi klienta dowiedziałam się, że faktura jest wyższa ponieważ zwiększył się pakiet programów tv i że były przesyłane informacje o tym. Powiedziałam, że życzę sobie płacić tyle ile płaciłam, ponieważ podpisałam umowę na taką kwotę i taki pakiet - jakbym chciała inny to bym wybrała inny. Pani w ciągu 5 min. wprowadziła zmiany, wydrukowała mi nową prawidłową fakturę i powiedziała, że kolejne powinny opiewać na kwotę 119,99 zł, czyli prawidłowo. Jeśli znowu będzie problem to napiszę skargę do centrali, do wiadomości odpowiednich urzędów. Radzę innym zrobić to samo. UPC zawsze było kiepską firmą, ale niektórzy- tak jak ja- nie mają na razie wyboru. pozdrawiam
~AW / 2012-07-27 11:38
Ocena: 2.00 / 5
Odradzam internet UPC. Mam od pół roku. Najpierw podwyższyli abonament pod pozorem zwiększenia szybkości. Po pierwsze - w zupełności wystarczała mi poprzednia prędkość, po drugie - żadnej różnicy po zmianie nie zauważyłam. Teraz dodatkowo zlikwidowali mi dostęp do kilku programów TV przez internet, które mieli w ofercie kiedy podpisywałam umowę i je wtedy bardzo reklamowali. Teraz na moją reklamację odpisali, że to było tylko testowo. Śmieszne... Generalnie mam wrażenie, że nie szanują klienta. Jeśli chodzi o jakość łącza to zdarzają się awarie i przez kilka godzin ze 2 lub 3 razy w ciągu ostatniego półrocza nie było dostępu do internetu. Wcześniej byłam w Aster i tam awarie zdarzały się dużo rzadziej i nigdy nie na tak długo.
pół roku, kupiłam za 56zł/mies. - teraz płacę 61zł za mniej niż było
~esekr / 2012-07-26 17:28
Ocena: 1.75 / 5
Na polaczenie z konsultantem czeka sie srednio 20 minut przechodzac przez liczne wstukiwanie numerkow, aby w koncu dowiedziec sie ze i tak nikt z Toba nie porozmawia. W siedzibie siadza sobie przy biurkach i graja w sapera, a na obsluge czeka sie jescze dluzej. Dopchawszy sie w koncu do rozmowy dowiadujesz sie, ze bez umowy, kserokopii chrztu i udokumentowanego nr buta z pieczatkami nic nie zalatwisz i trzeba isc po to do domu.
Zaletycena
WadyObsługa jest g**** warta
2 Miesiące
~ebebn / 2012-07-26 14:12
Ocena: 4.00 / 5
Pracownicy generalnie dzielą się tam na dwie kategorie, ci co przedstawiają swoją ofertę, a jak nie to spadaj, oraz ci co proponują tylko najdroższe i najbardziej niekorzystne dla klienta rozwiązania na jak najdłuższy okres czasu, kłamiąc, że inne oferty ich nie dotyczą. Daje się tam wyraźnie odczuć panujący „wyścig szczurów” i pogoń za własnym zyskiem nie dbając o interes firmy. Nie przekazywanie informacji sobie nawzajem, niechęć do podjęcia koleżeńskiej współpracy, aby zdobyć klienta. Tam każdy pracuje na własny rachunek. Stąd też panujący chaos informacyjny, pracownik zachęca do innej oferty negując ustalenia swoich współpracowników. Ciekawe, że kierownictwo całkowicie nie panuje nad tą sytuacją żyjąc w oderwaniu od rzeczywistości pozostawia podwładnych samopas, nie jest zainteresowane opiniami ew. klientów, a dla klienta dotarcie do nich jest praktycznie niemożliwe. Dlatego klienci szukają usług gdzie indziej. W całym tym dość ponurym widowisku i ogólnej niechęci do klienta pracuje tam tylko jedna osoba, z którą tak naprawdę warto rozmawiać i tylko dzięki niej nadal pozostałem klientem tej firmy. Jest to pani Marta z działu utrzymania klienta z Katowic. Polecam wszystkim kontakt z tą osobą gdyż, jako jedyna z pośród kilkunastu innych pracowników przedstawiła interesującą ofertę i uczciwe podejście do klienta, za co jej bardzo dziękuję.
Zaletyszybkość, stabilność
Wadyobsługa, pracownicy koszmar
1 rok
~omega-19 / 2012-07-24 21:33
Ocena: 3.00 / 5
ja również dostalam fakture wyzsza o 6zl niz poprzednia. kiedy zadzwonilam na infolinie z automatycznej informacji dowiedzialam sie ze podniesli oplate za abonament bo zmienily im sie uslugi i ze wszystkich informowali o tym droga mailowa i pocztowa. ciekawostka jest taka ze ja nie dostalam od nich zadnego maila w tej sprawie ani droga pocztowa informacji. jak sie okazuje nie jestem sama. inni tez takiej informacji nie dostali. napisalam reklamacje w tej sprawie i od ponad 2 tygodni czekam na odpowiedz. dzwonilam na infolinie dowiedziec sie na jakim etapie jest rozpatrywanie reklamacji. okazalo sie ze nikt jej jeszcze nie tknął. rozpatruja do 30 dni i wysylaja odpowiedz poczta. po ostatniej reklamacji jaka skladalam wnioskuje ze moge czekac w nieskonczonosc a i tak nie dostane odpowiedzi dopoki sie nie upomnę. nie polecam
Zaletybrak
Wadyjeden wielki balagan, niedoszkoleni pracownicy na infolinii (wiekszosc)
~Narny / 2012-07-24 18:44
Ocena: 4.75 / 5
Jak widzę większość osób tu piszących jest niezadowolona z usług UPC. Ja do nich nie należę. Jestem w UPC od ponad 1,5 roku, na początku miałem 50/5, teraz mam 120/10 i powiem jedno - wiem za co płacę. Zresztą popatrzcie sami http://www.speedtest.net/result/2062889127.png Net jest zawsze. I prędkość choć nie gwarantowana - także. U mnie zamulania, zrywania połączenia, resetowania routera (Thomson) nie ma. Mieszkam w Gdańsku. Życzę wszystkim zadowolenia.
ZaletySzybkość, stabilność
Wadycena
165 zł z telewizją i telefonem
~zaba / 2012-07-19 20:08
Ocena: 2.75 / 5
Złodziejska firma i tyle. Ja przy podpisywaniu umowy pytałem się 1000 razy czy "tyle będę płacił?". Tak tak odpowiadali. Jasne. Oczywiście był jakiś pakiet bezpieczeństwa 5zł niby ale przez cały rok już coś jest. Więcej. Złożyłem wypowiedzenie odłączyli mi internet - wiadomo normalna procedura, oddałem sprzęt (modem). Aż tu nagle kolejna faktura. Nie wiadomo za co nie wiadomo skąd. Jutro do nich idę ale ich sobie wypożyczę wszyscy obecni na sali na pewno mnie usłyszą. Te duże firmy trzeba tępić ile wejdzie.