Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3508 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ela / 2012-09-07 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC POLSKA - jest to chyba najgorszy operator usług telekomunikacyjnych. Odnowiłam miesiąc temu umowę z upc na promocję 3 w 1, dodam, że jestem wieloletnim klientem. Od niestarannej instalacji, poprzez wymianę modemu, do wymiany złącz w lokalu oraz generalnej awarii w skrzynce na bloku - wszystkie możliwe przyczyny wizyt serwisantów, a ja od miesiąca nie dysponuję dobrze działającą telewizją i internetem, telefonu nawet nie sprawdzałam, bo modem stale nie łączy. Ostatnio czyli wczoraj dowiedziałam się, że awaria jest na głównym kablu w skrzynce i może go usunąć tylko SERWIS LINIOWY, którego wzywa serwisant tzw domowy. Jaja! z kolei serwis liniowy ma tydzień na usunięcie awarii :( I co dalej? Nic - czekam. Jeśli do 7 dni nie naprawią - nie bacząc na koszty kończę z firmą UPC. Próbowano również nabrać mnie na płacenie za gratisowe pakiety - ale nie dało się - po zgłoszonej rezygnacji jednak doliczyli do faktury - więc zadzwoniłam drugi raz i obiecali, że odliczą. Masakra, nie szanują w ogóle klienta, mam dosyć tych godzin spedzonych przy telefonie do pomocy technicznej, chaosu i nieudolności. Jeszcze trochę i dojrzeję do zmiany. Nie polecam nikomu.
  • ~slawek / 2012-09-05 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Drodzy użytkownicy UPC od dnia 01.07.2012 zmienił sie regulamin świadczonych usług do tego czasu mieliśmy prawo wypowiedzenia umów. Rzekomo o tym fakcie zostałem poinformawany e-mailowo - sprawdzałem brak e-maila u mnie, poprosiłem w ramach reklamacji o kopie wysłanego do nie e-maila. Efekt - wysłano mi ulotkę informacyjną. Czuje się oszukany, okradziony ze swoich praw.
    Zaletydostępnośc
    Wadycena,
    120 mam od roku
  • ~Iza / 2012-09-05 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące temu podpisałam umowę z UPC i już żałuję. Dlaczego? Firma naciąga na dodatkowe usługi, które "za darmo" aktywuje po podpisaniu umowy i zarabia na tym, że klient zapomni zrezygnować w odpowiednim czasie. Podejrzewam, że wielu klientów zostało w ten sposób naciągniętych na dodatkowe opłaty. Nie cierpię takich firm - zamiast szanować klienta, który decyduje się na dobrowolny zakup jakiejś usługi u nich i sprawiać by był zadowolony i pozostał na dłużej, powodują, iż ten sam klient chce jak najszybciej zakończyć z nimi współpracę. Przez kolejne 22 miesiące muszę opłacać pakiet bezpieczeństwa UPC, dlatego iż nie złożyłam w porę rezygnacji z usługi, której nie chciałam, aby uaktywniali. Wzbogacą się na mnie o 110 zł w przeciągu dwóch lat, a po tym okresie stracą klienta na kolejne kilkanaście lat. UPC to firma, która nie dba o dobre kontakty z klientami i odradzam korzystanie z ich usług. Lepiej postawić na firmę, która zajmuje się sprzedawaniem usług, które chcemy, a nie na taką, która nas zmusza do kupna usług, których nie chcemy swoimi podstępnymi zapisami w umowie.
  • ~Krzysio / 2012-09-04 14:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Podwyższają ceny jak chcą i kiedy chcą bez powiadomienia. Dodzwonić się nie można. Dziadostwo
    ZaletyBrak
    WadyCeny
    4 lata
  • ~madnadblue / 2012-09-04 13:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle brak sygnału lub 5x gorsze tranfery. Przestępcza polityka firmy polegająca na wyłudzaniu pieniędzy za fikcyjne usługi. Brak kontaktu. Infolinia wiecznie zajęta. Dno. Szczerze odradzam. Omijajcie z daleka!
    Zaletybrak
    Wadyw treści
    5 lat (wcześniej aster)
  • ~Marlena Kozlowska / 2012-08-30 17:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Chyba najgorsza telewizja kablowa, nie polecam, ciagle brak sygnalu a jak się dodzwonisz to oczywiscie NIC NIE WIEDZĄ!!!! Porażka i żal bo to była kiedys dobra firma! Szlag mnie trafia bo człowiek przyjdzie z pracy, chce odpocząć przy tv a tu NIE MA!
    Zaletybrak
    Wadyzakłocenia i częsty brak
    ok. 3-4 lat
  • ~trudy / 2012-08-27 18:50
    Ocena: 1.75 / 5
    jedna z gorszych firm providerowych, zadnej gwarancji nie tlko szybkosci polaczenia, ale czy w ogole ten internet sie w domu zastanie. obsluga najgorsza - za kazdym razem inna informacja i do tego 30minutowe czasy oczekiwania na polaczenie. nie polecam nikomu!
    Zaletybrak
    Wadyzawodnosc polaczenia, karygodna obsluga, bledy na fakturach /zawyzanie/, brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie
    24 miesiece / 120pln pakiet
  • ~Grzesiu / 2012-08-23 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    upc to porażka - ABSOLUTNIE NIE POLECAM! Już neostradę bardziej cenię.
    Zaletykanały TV, telefon.
    Wadycała reszta, zwłaszcza internet. Poza tym ceny, obsługa, działanie
    od 2003
  • ~ja / 2012-08-21 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Klientem UPC bylem od dawna, wlasciwie od 1998 roku jakos. KIedys to byla najlepsza firma dysponujaca najlepszym jakosciowo internetem, ktory nie przerywal. Obecnie jest to firma moloch - w ktorej nikt nie wie o co chodzi bo jest tak duzo pracownikow(kazdy sobie zaprzecza). Internet przerywal mi 2 lata, po podlaczeniu nowego modemu - internet przestal dzialac. Technik Wam szybko podlaczy internet, ale gorzej bedzie jak bedziecie mielie klopoty- wtedy ich szybko juz nie rozwiaze. Weźcie lepiej osiedlową kablowke - bedzie taniej, predkosc nie bedzie tak oszukana (UPC nigdy nie ma predkosci tych ktore podaje, zapomnijcie o tych 60 MB/s) a jak bedziecie mieli jakies awarie - to na osiedlu Wam szybciej zrobią niż przez taki moloch - gdzie na polaczenie z konsultantem czeka sie wieki a co mowic na naprawienie problemu- a faktury?ja nie mam zamiaru za ten szajs placic, ale inni płacą a neta nie maja.
    Zaletyszybkie podlaczenie
    Wadyuslugi nie dzialają !
    klient od okolo 14 lat
  • ~Grzegorz / 2012-08-21 09:02
    Ocena: 2.25 / 5
    mam łącze UPS na psim polu we wrocławu . nie polecam same dziadostwo nie ma miesiąca bez awarii. a w sezonie letnim co co 2 tygodnie. szkoda pieniędzy na nich i nerwów.
    Zaletybraak zalet
    Wadysame wady
    28 miesięcy
  • ~forma / 2012-08-19 21:44
    Ocena: 1.25 / 5
    porazka. Kretacze na calej lini. Wciskaja uslugi na sile a potem twierdza ze sie ktos na nie zgadzal. Chyba im klineci uciekaja skoro tak robia. Internet gubi polaczenia, wiesza sie modem - 5 razy wymieniany i nic !!! Obluga klienta oczywiscie nic nie wie, nic nie zalatwi, nic nie umie itd. Sa lepsze firmy na poziomie. NIE POLECAM. CHYBA ZE KTOS CHCE MIEC PROBLEMY.
    Wadyw sumie wszystko co zwiazane z upc
    od 3 lat
  • ~Piwcio / 2012-08-19 16:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma fatalna jakość usług fatalna.
    Po przejęciu Aster obiecywali ze nie wzrosną mi opłaty a juz mam kolejną podwyżkę w ciągu ostatnich 3 miesięcy.Nikt nie informuje że nastąpiła podwyżka opłat za internet który więcej nie działa niz działa.
    Co dziwniejsze podpisana mam umowę od czerwca 2012 z UPC ( przejecie Aster) a naliczono mi wyrównanie za miesiące wstecz gdy miałem umowę z Aster. Kieruję sprawę do rzecznika inaczej nie dojdę swoich praw.
    Zaletybrak
    Wadymozna wyliczać i wyliczać
    -
  • ~Voyager29 / 2012-08-06 11:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Bardzo solidna firma,żadnych problemów.
    ZaletySzybki internet,bezawaryjność,stabilne łącze.
    WadyBrak
    1.5 roku. Cena, jak na szybkość-bardzo korzystna. Polecam !!!
  • ~opiniator, / 2012-08-05 22:06
    Ocena: 1.33 / 5
    jak juz uda sie wbic do netu to chodzi,ciagle przycinki netu to norma, absolutnie nie polecam. jak aster zostal wchloniety przez upc-dramat. napewno za dwa lata zmieniam operatora.uwaga na kiepskie dekodery.jak podpisalismy umowe z upc wymienili dekoder-efekt- ginie dzwiek, oczywiscie po resecie wraca, super po prostu.
    Zaletybrak
    Wadyoferta do bani, zero przejrzystej oferty, serwis wiecznie sciemnia,
  • ~BaT / 2012-08-05 11:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Hmmm. UPC jest BARDZO denerwujące z powodu ciągłego ,,wysiadania" internetu!
    ZaletyCzasem działa;/
    WadyBardzo często się wyłancza przez co trzeba ciągle restartować ruter!!!
    Nie wiem ale to nie tylko moja Opinia.
  • ~Lukaszlukasz / 2012-08-04 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy serwis świata, czy ktoś z was dodzwonić się do UPC za pierwszym razem?? Na początek trzeba walczyć z komputerem wciskając przyciski na ciagle powtarzające się pytania które do niczego nie prowadzą u jak już dojdziemy do możliwości połączenia się z konsultantem to czas oczekiwania wynosi ponad 10 minut. Jeżeli zdecydujesz się nawet czejać tyle to Irak jest bez sensu bo po dziesięciu minutach zostaniesz rozłączony. Tak czy siak możesz dzwonić do bólu.
  • ~demarko15 / 2012-08-02 18:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Jesteśmy klientami od 2000.fakt 1 -brak jakich kolwiek awarii ,(tylko przyczyny wyższe),czyli z jakości usługi jestem zadowolony.fakt 2 -zamierzaliśmy zmienić miejsce,zamieszkania w tym samym mieście.Napisano wypowiedzenie w terminie 30 dni zgodnie z regułą i teraz zonk,Niedopłata za miesiac w którym juz nas nie było na starym adresie.Konsultant uznał czesc dotyczaca wypowiedzenia,jednocześnie mnie informuje,że podjeto dalsza umowe ? !,ja mówie że nowy adres ! .Sprawa nie wyjasniona DWA lata !!! na pierwsze moje e-mail tylko suche ble ble,Zamierzałem przejsc do konkurencji.ale oni jeszcze gorsi ;p
    Zaletyjakość łącza ,brak awari
    Wadymusisz miec kopie wypowiedzia
    ogólnie 12 lat ,ostatnio 2 lata selekt +fiber
  • ~michello / 2012-07-30 00:30
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC to jedna z najgorszych firm, z jakimi miałem okazję współpracować. Na kontakt z biurem obsługi klienta czeka się kilkanaście minut, a czasem w ogóle nie udaje się połączyć, co jest kpiną w dzisiejszych czasach. Niedawno w chamski sposób podwyższyli mi abonament (powiadomienie o wzroście abonamentu wysłali z wyprzedzeniem, ale zrobili to mailem, który wyglądał jak kolejna ich reklama, przez co go przeoczyłem). Dzwoniąc tam z prośbą o wyjaśnienie usłyszałem propozycję jeszcze wyższego abonamentu i nowych kanałów. Jeśli zaś chodzi o dekoder TV, to czasem się zawiesza w taki sposób, że nie ma dźwięku (przy zmianie wersji dźwiękowej z polskiej na oryginalną) i trzeba go restartować go przez wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Ja na pewno z nimi nie przedłużę umowy, bo zachowują się jak cwaniaki, a klienta traktują jak debila. Odradzam wszystkim tego dostawcę.
    Zaletybrak zalet - za wszystko co od nich mam słono płacę
    Wadybeznadziejny kontakt, chamskie zagrywki z podnoszeniem ceny abonamentu
  • ~gosia / 2012-07-28 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    w sprawie podwyższonych faktur - ja również dostałam fakturę wyższą o 6 zł. Ponieważ na maila nie reagowali poszłam do oddziału. W biurze obsługi klienta dowiedziałam się, że faktura jest wyższa ponieważ zwiększył się pakiet programów tv i że były przesyłane informacje o tym. Powiedziałam, że życzę sobie płacić tyle ile płaciłam, ponieważ podpisałam umowę na taką kwotę i taki pakiet - jakbym chciała inny to bym wybrała inny. Pani w ciągu 5 min. wprowadziła zmiany, wydrukowała mi nową prawidłową fakturę i powiedziała, że kolejne powinny opiewać na kwotę 119,99 zł, czyli prawidłowo. Jeśli znowu będzie problem to napiszę skargę do centrali, do wiadomości odpowiednich urzędów. Radzę innym zrobić to samo. UPC zawsze było kiepską firmą, ale niektórzy- tak jak ja- nie mają na razie wyboru. pozdrawiam
  • ~AW / 2012-07-27 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam internet UPC. Mam od pół roku. Najpierw podwyższyli abonament pod pozorem zwiększenia szybkości. Po pierwsze - w zupełności wystarczała mi poprzednia prędkość, po drugie - żadnej różnicy po zmianie nie zauważyłam.
    Teraz dodatkowo zlikwidowali mi dostęp do kilku programów TV przez internet, które mieli w ofercie kiedy podpisywałam umowę i je wtedy bardzo reklamowali. Teraz na moją reklamację odpisali, że to było tylko testowo. Śmieszne... Generalnie mam wrażenie, że nie szanują klienta.
    Jeśli chodzi o jakość łącza to zdarzają się awarie i przez kilka godzin ze 2 lub 3 razy w ciągu ostatniego półrocza nie było dostępu do internetu. Wcześniej byłam w Aster i tam awarie zdarzały się dużo rzadziej i nigdy nie na tak długo.
    pół roku, kupiłam za 56zł/mies. - teraz płacę 61zł za mniej niż było
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4731
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306