Ponad rok temu kupiłem neta poprzez telefoniczną obsługę klienta. Przyjechał kurier z umowa i po podpisaniu zabrał. Umowa miała być na 60zł (zgodnie z ustaleniami przez telefon bez żadnych promocji) a po 3 miesiącach okazało się że musze płacić 110zł. Odmówiono mi odsłuchania nagrania z rozmowy miedzy mną a osobą z którą zawierałem umowę. Nie przyjęto mojej skargi/reklamacji ustnie ani e-mailowo. Poweidzieli że przyjmują jedynie na piśmie po wysłaniu pocztą polską. Później okazało się że mieli małą awarię na serwerze i nie mogą odzyskać nagrania mojej rozmowy z konsultantem! Po mimo iż mnie oszukali zerwanie umowy przyczyniło by się do zapłacenia kary, czyli opłaty kazdego miesiąca do końca trwania umowy.
Nie polecam, a jak już ktoś musi u nich kupić niech idzie osobiscie do obsługi klienta i nagra całą rozmowę na komórkę jako dowód gdyby i was oszukali.
Zaletybrak
Wadyprzekłamania w umowie, brak przyjecia reklamacji, kiepska obsluga klienta,
1 rok, miało być 60zł a jest 110zł
~beznadzieja / 2012-09-17 20:17
Ocena: 2.00 / 5
PO PROSTU BEZNADZIEJA, W CIĄGU TYGODNIA 4 PRZERWY W DOSTAWIE INTERNETU BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA NA GODZINĘ, ZDARZA SIĘ TO NOTORYCZNIE, ABSOLUTNIE BARDZO ODRADZAM, BEZNADZIEJNY DOSTAWCA.
~bolek / 2012-09-16 19:26
Ocena: 1.75 / 5
ja mam internet w upc i nie nażekam tylko chodzi mi o telewizjie od czasu do czasu gdy włamczan tv plazme to mam takie paski że póżniej mi się wyłamcza ta telewizja samo się wylamcza a co do internetu brak jakich kolwiek problemów
Zaletybardzo dobry internet
Wadyzły odbiur telewizji i czasami skacze obraz w hd i analogowej
na upc.pl
~ZERO gwiazdek / 2012-09-11 22:45
Dlaczego przy obsłudze klienta nie można dać 0 (zero) gwiazdek? Bo nawet na jedną nie zasługują.
Zaletyjak działa to działa
Wadyjak coś przejstaje działać to ciągnie się to całymi dniami....
4
~Piotr / 2012-09-07 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy umówiłem się na założenie kablówki i panowie którzy przyjechali stwierdzili że nie mogą mi założyć bi nie mają odpowiedniej długości wiertła żeby przewiercić ścianę aby przeciągnąć kabel.Podobno jest tylko jedno takie długie wiertło w firmie UPC(ŚMIECH NA SALI I ŻENADA).
Zaletynie wiem bo nie załozyli
Wadynie wiem
wcale
~ela / 2012-09-07 11:55
Ocena: 1.50 / 5
UPC POLSKA - jest to chyba najgorszy operator usług telekomunikacyjnych. Odnowiłam miesiąc temu umowę z upc na promocję 3 w 1, dodam, że jestem wieloletnim klientem. Od niestarannej instalacji, poprzez wymianę modemu, do wymiany złącz w lokalu oraz generalnej awarii w skrzynce na bloku - wszystkie możliwe przyczyny wizyt serwisantów, a ja od miesiąca nie dysponuję dobrze działającą telewizją i internetem, telefonu nawet nie sprawdzałam, bo modem stale nie łączy. Ostatnio czyli wczoraj dowiedziałam się, że awaria jest na głównym kablu w skrzynce i może go usunąć tylko SERWIS LINIOWY, którego wzywa serwisant tzw domowy. Jaja! z kolei serwis liniowy ma tydzień na usunięcie awarii :( I co dalej? Nic - czekam. Jeśli do 7 dni nie naprawią - nie bacząc na koszty kończę z firmą UPC. Próbowano również nabrać mnie na płacenie za gratisowe pakiety - ale nie dało się - po zgłoszonej rezygnacji jednak doliczyli do faktury - więc zadzwoniłam drugi raz i obiecali, że odliczą. Masakra, nie szanują w ogóle klienta, mam dosyć tych godzin spedzonych przy telefonie do pomocy technicznej, chaosu i nieudolności. Jeszcze trochę i dojrzeję do zmiany. Nie polecam nikomu.
~slawek / 2012-09-05 17:06
Ocena: 1.67 / 5
Drodzy użytkownicy UPC od dnia 01.07.2012 zmienił sie regulamin świadczonych usług do tego czasu mieliśmy prawo wypowiedzenia umów. Rzekomo o tym fakcie zostałem poinformawany e-mailowo - sprawdzałem brak e-maila u mnie, poprosiłem w ramach reklamacji o kopie wysłanego do nie e-maila. Efekt - wysłano mi ulotkę informacyjną. Czuje się oszukany, okradziony ze swoich praw.
Zaletydostępnośc
Wadycena,
120 mam od roku
~Iza / 2012-09-05 14:49
Ocena: 1.00 / 5
2 miesiące temu podpisałam umowę z UPC i już żałuję. Dlaczego? Firma naciąga na dodatkowe usługi, które "za darmo" aktywuje po podpisaniu umowy i zarabia na tym, że klient zapomni zrezygnować w odpowiednim czasie. Podejrzewam, że wielu klientów zostało w ten sposób naciągniętych na dodatkowe opłaty. Nie cierpię takich firm - zamiast szanować klienta, który decyduje się na dobrowolny zakup jakiejś usługi u nich i sprawiać by był zadowolony i pozostał na dłużej, powodują, iż ten sam klient chce jak najszybciej zakończyć z nimi współpracę. Przez kolejne 22 miesiące muszę opłacać pakiet bezpieczeństwa UPC, dlatego iż nie złożyłam w porę rezygnacji z usługi, której nie chciałam, aby uaktywniali. Wzbogacą się na mnie o 110 zł w przeciągu dwóch lat, a po tym okresie stracą klienta na kolejne kilkanaście lat. UPC to firma, która nie dba o dobre kontakty z klientami i odradzam korzystanie z ich usług. Lepiej postawić na firmę, która zajmuje się sprzedawaniem usług, które chcemy, a nie na taką, która nas zmusza do kupna usług, których nie chcemy swoimi podstępnymi zapisami w umowie.
~Krzysio / 2012-09-04 14:27
Ocena: 1.25 / 5
Podwyższają ceny jak chcą i kiedy chcą bez powiadomienia. Dodzwonić się nie można. Dziadostwo
ZaletyBrak
WadyCeny
4 lata
~madnadblue / 2012-09-04 13:06
Ocena: 1.50 / 5
Ciągle brak sygnału lub 5x gorsze tranfery. Przestępcza polityka firmy polegająca na wyłudzaniu pieniędzy za fikcyjne usługi. Brak kontaktu. Infolinia wiecznie zajęta. Dno. Szczerze odradzam. Omijajcie z daleka!
Zaletybrak
Wadyw treści
5 lat (wcześniej aster)
~Marlena Kozlowska / 2012-08-30 17:36
Ocena: 2.33 / 5
Chyba najgorsza telewizja kablowa, nie polecam, ciagle brak sygnalu a jak się dodzwonisz to oczywiscie NIC NIE WIEDZĄ!!!! Porażka i żal bo to była kiedys dobra firma! Szlag mnie trafia bo człowiek przyjdzie z pracy, chce odpocząć przy tv a tu NIE MA!
Zaletybrak
Wadyzakłocenia i częsty brak
ok. 3-4 lat
~trudy / 2012-08-27 18:50
Ocena: 1.75 / 5
jedna z gorszych firm providerowych, zadnej gwarancji nie tlko szybkosci polaczenia, ale czy w ogole ten internet sie w domu zastanie. obsluga najgorsza - za kazdym razem inna informacja i do tego 30minutowe czasy oczekiwania na polaczenie. nie polecam nikomu!
Zaletybrak
Wadyzawodnosc polaczenia, karygodna obsluga, bledy na fakturach /zawyzanie/, brak mozliwosci dodzwonienia sie na infolinie
24 miesiece / 120pln pakiet
~Grzesiu / 2012-08-23 22:41
Ocena: 1.00 / 5
upc to porażka - ABSOLUTNIE NIE POLECAM! Już neostradę bardziej cenię.
Zaletykanały TV, telefon.
Wadycała reszta, zwłaszcza internet. Poza tym ceny, obsługa, działanie
od 2003
~ja / 2012-08-21 15:12
Ocena: 1.00 / 5
Klientem UPC bylem od dawna, wlasciwie od 1998 roku jakos. KIedys to byla najlepsza firma dysponujaca najlepszym jakosciowo internetem, ktory nie przerywal. Obecnie jest to firma moloch - w ktorej nikt nie wie o co chodzi bo jest tak duzo pracownikow(kazdy sobie zaprzecza). Internet przerywal mi 2 lata, po podlaczeniu nowego modemu - internet przestal dzialac. Technik Wam szybko podlaczy internet, ale gorzej bedzie jak bedziecie mielie klopoty- wtedy ich szybko juz nie rozwiaze. Weźcie lepiej osiedlową kablowke - bedzie taniej, predkosc nie bedzie tak oszukana (UPC nigdy nie ma predkosci tych ktore podaje, zapomnijcie o tych 60 MB/s) a jak bedziecie mieli jakies awarie - to na osiedlu Wam szybciej zrobią niż przez taki moloch - gdzie na polaczenie z konsultantem czeka sie wieki a co mowic na naprawienie problemu- a faktury?ja nie mam zamiaru za ten szajs placic, ale inni płacą a neta nie maja.
Zaletyszybkie podlaczenie
Wadyuslugi nie dzialają !
klient od okolo 14 lat
~Grzegorz / 2012-08-21 09:02
Ocena: 2.25 / 5
mam łącze UPS na psim polu we wrocławu . nie polecam same dziadostwo nie ma miesiąca bez awarii. a w sezonie letnim co co 2 tygodnie. szkoda pieniędzy na nich i nerwów.
Zaletybraak zalet
Wadysame wady
28 miesięcy
~forma / 2012-08-19 21:44
Ocena: 1.25 / 5
porazka. Kretacze na calej lini. Wciskaja uslugi na sile a potem twierdza ze sie ktos na nie zgadzal. Chyba im klineci uciekaja skoro tak robia. Internet gubi polaczenia, wiesza sie modem - 5 razy wymieniany i nic !!! Obluga klienta oczywiscie nic nie wie, nic nie zalatwi, nic nie umie itd. Sa lepsze firmy na poziomie. NIE POLECAM. CHYBA ZE KTOS CHCE MIEC PROBLEMY.
Wadyw sumie wszystko co zwiazane z upc
od 3 lat
~Piwcio / 2012-08-19 16:14
Ocena: 2.33 / 5
Firma fatalna jakość usług fatalna. Po przejęciu Aster obiecywali ze nie wzrosną mi opłaty a juz mam kolejną podwyżkę w ciągu ostatnich 3 miesięcy.Nikt nie informuje że nastąpiła podwyżka opłat za internet który więcej nie działa niz działa. Co dziwniejsze podpisana mam umowę od czerwca 2012 z UPC ( przejecie Aster) a naliczono mi wyrównanie za miesiące wstecz gdy miałem umowę z Aster. Kieruję sprawę do rzecznika inaczej nie dojdę swoich praw.
1.5 roku. Cena, jak na szybkość-bardzo korzystna. Polecam !!!
~opiniator, / 2012-08-05 22:06
Ocena: 1.33 / 5
jak juz uda sie wbic do netu to chodzi,ciagle przycinki netu to norma, absolutnie nie polecam. jak aster zostal wchloniety przez upc-dramat. napewno za dwa lata zmieniam operatora.uwaga na kiepskie dekodery.jak podpisalismy umowe z upc wymienili dekoder-efekt- ginie dzwiek, oczywiscie po resecie wraca, super po prostu.
Zaletybrak
Wadyoferta do bani, zero przejrzystej oferty, serwis wiecznie sciemnia,
~BaT / 2012-08-05 11:54
Ocena: 3.00 / 5
Hmmm. UPC jest BARDZO denerwujące z powodu ciągłego ,,wysiadania" internetu!
ZaletyCzasem działa;/
WadyBardzo często się wyłancza przez co trzeba ciągle restartować ruter!!!