Trudno inaczej ocenić usługę, która nie działa. Jedynie ktoś kto ustawia prognozowaną datę usunięcia usterki zasługuje na słowa uznania. Przyznaję że jestem pod wrażeniem konsekwencji z jaką codziennie podaje kolejny termin :). Bardzo, ale to bardzo nie polecam. Na próbę rozwiązania umowy, zostałem poinformowany o karze jaką mnie obciążą za zerwanie umowy. To że upc bierze pieniądze za obietnicę działania internetu, nie ma dla nich znaczenia, Jestem już tak zmęczony, że oddam sprawę radcy prawnemu.
WadyJak mam opisać wady czegoś co nie działa? Upc powinno zmienić nazwę na „wada”.
MiejscowośćSzczecin
~smartmart / 2023-08-22 19:34
Ocena: 2.25 / 5
Internet ok, ale obsługa klienta ma chyba zakaz odbierania telefonów w sprawie rezygnacji z usług... Na infolinii można wisieć w nieskończoność a rozwiązać umowy się nie da. Nie polecam.
WadyTrudności z rozwiązaniem umowy
MiejscowośćWarszawa
~Małgorzata / 2023-08-22 18:24
Ocena: 2.00 / 5
Od soboty zgłaszam awarie dekodera. Mimo że zgłaszałam awarie domofonu, tak się zdarza, pan technik jest ponad to. Nie zadzwoni ,bo po co. Klientem jestem 30 lat. Zawsze płacę i nie mam znizek jak mówi klienci.
ZaletyMało
WadyDrogo. Brak profesjonalnej obslugi
MiejscowośćWarszawa
~Jake / 2023-08-22 14:56
Ocena: 1.00 / 5
Pakiet 1 gigabit nie wyciaga nawet 1 Megabita. Ciągłe konsultacje z UPC nie pomagają.
ZaletyBrak
MiejscowośćKielce
~Gggg / 2023-08-21 22:27
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia. Internet to nieporozumienie… wróć! Nie ma internetu… non stop rwie sygnał. Infolinia guzik pomoże… odradzam
ZaletyBrak
MiejscowośćGdańsk
~Tomek / 2023-08-21 15:28
Ocena: 5.00 / 5
Jestem bardzo zadowolony z usług UPC, które świadczyło mi przez blisko 5 lat na ternie Szczecina. Z prawdziwym żalem musiałem przejść do innego mniejszego operatora tylko dlatego, że w nowym miejscu zamieszkania nie miałem możliwości przeniesienia usługi. Absolutnie polecam wszystkim.
Zalety- Szybkość
- Stabilność
- Jakość obsługi
Wady- Nie wszędzie jeszcze są :(
MiejscowośćSzczecin
~Jan / 2023-08-20 21:30
Ocena: 1.50 / 5
UPS FIKCYJNA FIRMA .PRACUJE DLA PLEY23 -CENY ABONENTOW
BARDZO DROGE .Konsultanci
oklamują klientów
I ABONENTOW Falszują opłaty
ABONENTOW.?
MiejscowośćGdańsk
~Daga / 2023-08-20 19:37
Ocena: 2.00 / 5
Internetowo Jesteśmy w UPC chyba już od ponad 12 lat, samym UPC znacznie więcej. Może się mylę, ale przejęcie UPC przez Play sprawia wrażenie, że ten internet nie chodzi. Do tej pory chwaliłam sobie ich usługi, wszystko było tak jak miało być. Umowa obecnie całe szczęście jest już na czasie nieokreślonym, czekam na dobrą ofertę innego dostawcy i uciekam. W dobie dzisiejszych czasów, wstyd że kiedyś mniejszy wykupiony pakiet chodził lepiej niż ten niby większy i szybszy. Jest znacznie gorzej. NIE POLECAM. Przykro mi, że tak się podziało. Z Play nie miałam dobrych doświadczeń i omijam tą firmę szerokim łukiem. Jak usłyszałam o przejęciu to wiedziałam, że zaczną się problemy ... i ... nie myliłam się. Dziękuję za wspólne lata, czas na rozwód!
Zalety- obecnie brak
Wady- internet nie adekwatny do usługi od momentu połączenia firmy z Play
MiejscowośćZabrze
~Tom@sz / 2023-08-19 19:03
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem przenieść internet pietro wyżej,napisali mi ze nie ma takiej technologii, oszusty i tyle, skończy się abonament napewno nie bede korzystał ani z UPC ani z Playa
ZaletyBrak
WadyNaciagają klienta i oszukują
~MP92 / 2023-08-19 14:39
Ocena: 1.50 / 5
Padaka, od miesiaca nie mam internetu codziennie przesuwanie awarii o jeden dzień.
Zaletytv
WadyObsluga klienta, internet
MiejscowośćSzczecin
~Weronika / 2023-08-18 16:55
Ocena: 2.00 / 5
Od 2 dni nie mam internetu, nie mam żadnej zaległości jeśli chodzi o płatność, żadnej informacji na stronie internetowej ani wiadomości mailowej. Po wszelkich sposobach zrestartowania, rozmowy z wirtualnym asystentem, kiedy już udało mi się dodzwonić do żywej istoty, usłyszałam „a No, mamy awarię”. Zostałam w dniu dzisiejszym pozbawiona możliwości pracy, którą wykonuje zdalnie, poprzez brak internetu, za który regularnie płacę. Zero informacji ze strony UPC, dla nich nie ma problemu. Do tego światłowód, który miał być najlepszym, a klatkuje mi film, zmienia rozdzielczość i przerywa średnio 4 razy dziennie. Jestem w stanie zrozumieć, że awarie mają prawo sie zdarzać. Jednakże czas, w którym jest to „ogarniane” jest zdecydowanie zbyt długi! NIE POLECAM!
ZaletyNie ma
WadyCena nieadekwatna do jakości świadczonych usług
MiejscowośćWarszawa
~Olo / 2023-08-17 19:23
Ocena: 1.75 / 5
Miałem UPC kilka lat temu, dlatego wybrałem teraz.
To był poważny błąd, nie miałem jeszcze do czynienia z dostawcą z tak dużą ilością awarii (ich infrastruktury) i tak koszmarnie długim czasem oczekiwania na naprawę.
Gdybym nie miał u operatora komórkowego internetu bez ograniczeń to miałbym naprawdę problem.
Jeżeli nie musisz, nie bierz.
ZaletyBrak
WadyAwaryjność
Koszmarnie długi czas reakcji.
MiejscowośćPrzemków
~Rumburak / 2023-08-16 17:02
Ocena: 2.50 / 5
Uwaga na obsługę klienta! Kontakt przez "oddzwonimy w 120 sekund". Zamówione przeniesienie internetu na nowy adres, Pan Żartowniś z UPC pyta o numer klienta i nowy adres. Umówiona środa 15-17. Mam zabrać cały sprzęt od upc. Monter ma zadzwonić wcześniej przed przyjazdem.
Czekam na nowym adresie 2h. Dzwonię i pytam czy ktoś będzie dzisiaj a pani zdziwiona bo nic nie mają w systemie, pyta z kim rozmawiałem. Rozmowy nagrywane a nie wiadomo kto tam sobie żarty stroi z klientów.
Nowy termin umówiony ale dopiero poniedziałek rano. UPC biznes, bez komentarza.
~Agnieszka / 2023-08-16 16:59
Ocena: 1.75 / 5
Korzystam z usług UPC od 17 lat. Do tej pory byłam bardzo zadowolona, ale odkąd Play przajął infrastrukturę UPC współpraca z tą firmą to jakiś dramat! Na infolinii zgłaszają się idioci, którzy nie mają pojęcia o usługach, a każdy konsultant opowiada inna bajkę często podając sprzeczne informacje. Do tego umówieni monterzy albo się nie pojawiają wcale a jak już przyjdą, to bez sprzętu i twierdzą, że nic się nie da zrobić (a pieniądze za ich wizytę są pobierane w ramach abonamentu).
Jedyne w czym ta firma jest obecnie dobra to w wystawianiu faktur za usługi, których nie świadczy w należytym sposób.
ZaletyBRAK ZALET!!!
WadyNiekompetentni pracownicy, brak elementarnego szacunku dla klienta, nierzetelni i nieudolni monterzy!
MiejscowośćKraków
~Wkurzony jak cholera / 2023-08-15 10:28
Ocena: 1.00 / 5
Awaria awarię awarią pomiata. Syf, kiła i mogiła. Zawarłem umowę bo wydawała się najkorzystniejsza natomiast tylko na papierze. Przerwy w dostawie internetu to norma. Nigdy nie osiąga takich parametrów jak deklarują. Odradzam! Będą was czarować żeby później rozłożyć ręce na problemy.
ZaletyŻadnych zalet UPC nie ma
WadyPrzerwy w dostawie internetu, olewający stosunek do klienta
MiejscowośćKraków
~Darek / 2023-08-14 14:35
Ocena: 2.00 / 5
Syf to mało powiedziane
Trzeci dzień nic nie działa a technik może przyjść za 4 dni
Porażka to mało powiedziane
MiejscowośćGdynia
~Tyszanin / 2023-08-13 12:43
Ocena: 3.00 / 5
Jakość usług odkąd UPC zostało wchłonięte przez PLAY mocno spadła. Wcześniej było bez zarzutu. Mam nadzieję, że z czasem się to jakoś unormuje gdy play ostatecznie połączy systemy upc ze swoimi. Boję się jednak, że moje usługi nie będą już działały tak dobrze jak to było wcześniej.
Dużym plusem jest cena abonamentu. Mam pakiet tv, internet 300 mb/s, telefon stacjonarny minuty do wszystkich max oraz dwie karty sim bez limitu połączeń i sms z internetem 24 GB każda i płacę za to wszystko miesięcznie 98,98zł. Oczywiście numery komórkowe i internet w nich bez zarzutu ale net na kablu koncentrycznym wypada już słabo.
Zanim doszło do fuzji operatorów net w testach miałem 275 mb/s i ping 9 ms a obecnie to około 100 mb/s przy pingu 21 ms. Do tego dochodzą częste braki internetu, czasami kilka razy w tygodniu po paręnaście minut. Wcześniej brak internetu zdarzał się dosłownie raz na rok a nawet rzadziej.
ZaletyBardzo niska cena abonamentu
WadyNiestabilne łącze poniżej parametrów umownych
MiejscowośćTychy
~Tomaszek / 2023-08-13 09:05
Ocena: 1.00 / 5
18 miesięcy temu podpisana została kolejna Nowa Umowa na internet 750Mb/s i tv 4K. Działa bez zarzutu przez 14 dni od podpisania umowy po tym czasie TRAGEDIA niezliczone telefony do obsługi klienta i reklamacje na jakość usługi z tych 750Mb/s jest w porywach 200Mb/s i ciągle buforowanie sygnału tv i nie da się korzystać z sieci upc jednorazowo oglądać tv i przeglądać informacje na urządzeniu mobilnym. Korzystanie z platform steamingowych jest praktycznie niemożliwe. Problem z logowaniem i komunikat o zbyt wolnym łączu. Za 4 miesiące koniec umowy i nigdy więcej. NIE POLECAM.
ZaletyBrak
WadyZaniżona prędkość od deklarowanej i zasłanianie się klauzulą w umówię o 40% wydajności.
MiejscowośćWałbrzych
~Mikhail / 2023-08-12 09:35
Ocena: 1.00 / 5
ani jednego pozytywnego
Nie wiem jak zerwać z nimi umowę.
szukał przez dwa miesiące
w tym czasie naliczyli trzymiesięczną opłatę, choć po miesiącu wyłączyli Internet
żeby wzięli swoje gówno (router)
zażądali ode mnie pieniędzy
MiejscowośćWroclaw
~Aneta / 2023-08-11 18:00
Ocena: 1.00 / 5
Kompletne dno. Tyle lat jestem w upc i jeszcze tak źle nie było!!!!! Co chwile "wywala" internet, uszkodzony dekoder a serwis techniczny niedostępny przez kilka dni.
ZaletyBrak
WadyWolny Internet.
Internet kilka razy dziennie wylogowuje się"
Uszkodzony dekoder
Serwis który nie kończy usługi usuwając tylko jedną usterkę, na usuniecie następnej{w tym samym czasie} trzeba czekać 5 dni