mam Internet 60mb nigdy nie miałem z nim problemów nawet drobnej usterki
Zaletystabilny
Wadyobsługa,droga instalacja
rok internet + tv 115 zł
~wkurzony-fest / 2014-06-20 11:26
Ocena: 2.00 / 5
O ile jakość usługi jest w miarę OK, to obsługa klienta przez infolinię jest fatalna. Oczekiwanie 25min na dostępność konsultanta po czym komunikat "Dziękujemy za telefon"... i połączenie zostaje zakończone. Szlag trafia człowieka.
Wadyobsługa klienta przez infolinię jest fatalna
24mieś
~solo / 2014-06-19 11:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam, przez ładnych parę lat byłem abonentem sieci ASTER i nie miałem żadnych problemów, gdy firma przejęło UPC wtedy zaczęły się schody ale było jeszcze w miarę, problemy zaczęły się dopiero gdy zmieniałem mieszkanie i chciałem przenieść usługi pod nowy adres, wtedy usłyszałem że firma UPC nie świadczy pod tym adresem usług, więc poprosiłem o rozwiązanie umowy, owszem UPC rozwiązało ze mną umowę ale jednocześnie oświadczyło że nie dotrzymałem warunków umowy i będzie naliczona kara. Do czasu otrzymania odpowiedzi z UPC płaciłem rachunki i nawet zwrócili mi nadpłatę jednakże po upływie 2 miesięcy otrzymałem sms że nie zapłaciłem kary związanej z rozwiązaniem umowy nic nie dały moje pisma i telefony, pani z siedziby w UPC była takk dobrze zorientowana że dziecko w przedszkolu lepiej wie jak i co. Moja noga nie powstanie nigdy więcej w żadnym salonie. podpisałem umowę z inną firmą o świadczeniu usług typu telewizja, internet telefon i w umowie mam jasno że w przypadku przeniesienia usług pod inny adres a firma nie będzie mogła zagwarantować tam usług umowa zostaje rozwiązana bez ŻADNYCH SANKCJI.
ZaletyBRAK ZALET
WadyNiefachowa obsługa w salonach UPC ( OPRÓCZ SALONU NA JP II w Warszawie), na infolini mało kompetentne osoby, itak dalej można wymieniać
miałem przez 2 lata, za 160
~Karol / 2014-06-18 13:35
Ocena: 1.25 / 5
Najgorszy internet jaki mialem, w1 mieszkaniu router nie pozwalal grac ani ogladac nic online, poniewaz blokowal porty, w 2 mieszkaniu ciagle zwiechy internetu, ogromne pingi, gdy wiecej niz 1 osoba korzystala z internetu nagle jakosc byla tragiczna, nie polecam!!!
Zalety--------
Wadyduze pingi, zwiechy
8 miesiecy
~m / 2014-06-17 09:44
Ocena: 3.25 / 5
w zasadzie ok, tylko dodzwonić się to graniczy z cudem...
~Anonimek / 2014-06-12 12:08
Ocena: 5.00 / 5
Widzę, że strasznie ludzie tutaj psioczą na UPC, trochę mnie to dziwi, może ja mam takie szczęście, możliwe. Od 1,5 miesiąca mam łącze 60/6 i cały czas mam takie transfer!!! nie miewam 40/4 czy 50/5 tylko 60/6 a nawet i 60/7 czasem!!! Może mam po prostu szczęście - zresztą facet który to instalował gdy popatrzył na test łącza sam się zdziwił że osiąga 100% swojej mocy, mówił że pewnie po południu spadnie ale po południu nie spada, jestem bardzo zadowolony z tego faktu :)
ZaletySzybkość łącza taka jaka być powinna
WadyBrak
1,5 miesiąca, 111zł wraz z telefonem, telewizorem i internetem
~sohana / 2014-06-04 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie mnie wykiwali na opłacie za instalację. Zamawiałam przez internet i miało to kosztować zl 39,90 a obiązono mnie kwotą zł 89,90. Reklamacji oczywiście nie uznano co mam myśleć o tej firmie. Internet też nie trzyma deklarowanej szybkości ma być 60mb/sek a jest 40 mb/sek.
ZaletyBrak
Wadywszystkie możliwe a najgorsza jest nieuczciwość
13 m-cy
~wszystko inne byle nie upc / 2014-05-26 13:15
Ocena: 1.00 / 5
klamia, kradna, podpisujesz umowe a po miesiacu okazuje sie ze to inna oczywiscie na niekorzysc klienta
Zaletynie ma
Wadybanda oszustow, kretaczy i zlodziejaszkow, wifi nie dziala, czesto pada internet i telefon, klamia przy podpisywaniu umow
~q / 2014-05-24 17:19
Ocena: 1.00 / 5
UPC - firma bandycka. Jestem użytkownikiem ich usług od ok 10 lat. I faktem jest że nigdy nie miałem zastrzeżeń. Do czasu.......... Otóż w grudniu zapomniałem zapłacić jednego rachunku. Przez 10 lat wszystkie rachunki płacone w terminie i ten jeden zapomniany. I cóż się okazało. Firma UPC wysłała mi (podobno) upomnienie smsem. Po czym... odłączyła nternet, telefon, telewizję. Szlag mnie trafia na takie traktowanie Klienta. 10 lat płace im pier....e rachunki, raz zapomniałem a im się nie chce wykonać jednego telefonu do mnie i powiedzieć że jak nie zapłacę to mogą mi odłączyć wszystko. Pan na infolinii (bogu ducha winien chłopak musiał wysłuchać kilku niecenzuralnych słów) miał jedną odpowiedź: przecież powiadomiliśmy Pana smsem. Słyszycie? Pierd...nym SMSEM!!!!! WON Z TĄ FIRMĄ Z POLSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!! Dzisiaj zadzwoniłem do UPC z prośbą żeby mi przesuneli termin płatności faktur - tak żebym mógł płacić w dniu kiedy dostaję pensję. Proste, nieskomplikowane rozwiązanie stosowane w każdej cywilizowanej firmie. Niestety okazuje sie że nie można. Wszyscy Klienci tej bandyckiej firmy mają wystawioną fakturę z tym samym dniem płatności. Cóż, zapewne firma nie wie co to znaczy jakość obsługi i szanowanie klienta. Jedyna dobra rzecz w tej całej sytuacji: kilka tygodni temu w moim bloku zainstalowała się kablówka innej sieci - więc jak sobie policzyłem tylko na mnie firma UPC straci w najbliższych dziesięciu latach ok 25 tys zł przychodu. I mam nadzieję że nie będę jedynym, który zrezygnował z usług tych nie szanujących klientów palantów!!!!
~Vatras892 / 2014-05-22 00:48
Ocena: 2.50 / 5
Stanowczo odradzam wiązania się umową z UPC. Robią problemy, wykorzystują swoją pozycję monopolową po wchłonięciu Aster. Raz zdarzyło mi się przekroczyć połączenia na telefonie co wiązało się z nałożeniem blokady na internet gdzie na początku miesiąca opłaciłem fakturę za 3 usługi, zamiast zablokować mi telefon lub tv to dostałem blokadę na internet gdzie jest on mi potrzebny do pracy. Na dzień dobry zdjęcie blokady +10zł Także odradzam stanowczo!
ZaletyJakość świadczonych usług
WadyKontakt z klientem, ceny, wykorzystywanie pozycji monopolowej
4
~maks / 2014-05-16 05:21
Ocena: 5.00 / 5
Jestem z UPC zadowolony ! Telefon mam na MAXA , telefonuję gdzie chcę i dokąd chcę bez limitu ! Internet nie zły !
ZaletyNie mam z UPC problemu!
WadyNie odczuwam wad !
kilka lat .
~d2 / 2014-05-02 20:37
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam, zakłamana, niewyszkolona obsługa w BOK, sami nie wiedzą co sprzedają.
Zaletyszybki interne
Wadynieprzeszkolona, zakłamana obsługa
ponad 12 miesięcy, ok.120.-
~Danka / 2014-04-24 20:11
Ocena: 1.50 / 5
UPC - Nigdy więcej. Umowa na internet, monter przynosi nie taką umowę ja ustalono (oczywiście na moją niekorzyść) Na infolinii jedyne, co potrafią wymyślić to "może pani w ciągu 10 dni odstąpić od umowy i zamówić nową". Tak robię, ale nie zamawiam nowej. Odstąpienie nie wprowadzone do systemu, przychodzi faktura. Znów korowód z infolinią. przychodzi korekta faktury i świstek, że nie zalegam z żadnymi płatnościami. Za pół roku - SMS z działu windykacji, że "wiszę" im 84 złote. Bajzel na kółkach
Zaletynie udało mi się odnaleźć
WadyTotalny chaos w osłudze klienta
~mertys / 2014-04-22 10:56
Polecam. Przenioslem sie ostatnio z netii i nie do porównania. place 89 zł tv+ net. i wszystko sprawnie śmiga. w Netii tylko użeranie sie
~Piotr / 2014-04-12 13:45
Ocena: 2.75 / 5
Korporacja która nie potrafi się dostosować do życiowych warunków. Zmieniasz mieszkanie w ciągu 2 tygodni to musisz wziąć pod uwagę że za internet będziesz płacił jeszcze 2 miesiące! a za rozwiązanie umowy dostaniesz karę.
ZaletyMało rozłączeń
WadyObsługa klienta, brak indywidualnego podejścia do prawy.
ponad 2 lata
~naiwna / 2014-04-10 18:43
Ocena: 1.00 / 5
firma do której radziłabym się trzymać z daleka, brak kompetentnego biura obsługi, można sobie pogadać tylko przez infolinię gdzie trzeba czekać minimum 15 min i jeszcze naciągają na rozmowę nie na temat. w moim dekoderze urwała się wtyczka antenowa zamontowana na cienkim druciku. Elektryk powiedział, że należy kupić gniazdo za 10 zł i wymienić a tu przyszedł serwisant, który miał polecenie zabrać dekoder zamontować nowy i kosztować to ma 300 zł. ponieważ zapłaciłam za nowy dekoder to chciałam aby zostawili stary ale nie zabrali go dla siebie. Uważam, że specjalnie robią dziadowy sprzęt, gdzie gniazdo urwało się podczas wycierania kurzu. Zastanawiam się nad zerwaniem umowy. Rachunki wysokie. pokusiłam się na internet i wzięłam pakiet. Odradzam, jeśli macie tylko możliwość wybierzcie inną firmą.
Wadysame wady
~Grosz / 2014-04-10 14:09
Ocena: 1.00 / 5
Dramat, arogancja, niesolidność, niepolecam
~Piotrek / 2014-04-08 10:11
Ocena: 1.25 / 5
Niepolecam !!! Na codzien zajmuje sie sieciami komputerowymi. Gdy nagle mi modemo router UPC przestal przyznawac adres zewnetrzny na moim routerze - zadzwonilem do UPC na pomoc techniczna w celu wyjansienia. Konsultant wmawial mi przez pol godizny ze klamie i ze ta usluge mam wylaczona od roku i nie moglem jej miec dostepnej jeszcze kilka dni temu. Zamiast pomoc zostalem potraktowany jak klamca i splawiony mowiac kolokwialnie.
Zaletyzadne
WadyDrodzy, niekompetetni ludzie w pomocy technicznej, zarzucaja klamstwo klientom.
niestety 6 lat i nowy klient dostaje taki sam pakiet za pol ceny - placilem 200 zl miesiecznie
~Guest / 2014-03-29 18:08
Ocena: 1.50 / 5
Generalnie nie polecam UPC. Obsługa klienta najgorsza ze wszystkich na rynku. Reklamacje rozpatrują...30 dni.Od dnia instalacji pojawiały się problemy z ich mediaboxem, i przez kolejne 2 tyg. nawet nie potrafili sprawy podjąć. Osoby, które odpowiadają na korespondencję nie grzeszą inteligencją podobnie jak na infolinii. Rezygnacja. Fakt, internet hula bez zacięć, ale strach pomyśleć co się dzieje, gdy takowa przerwa nastąpi...30 dni bez sieci - słabo. A i jakość TV wcale nie jest lepsza od Vectra a kanałów mniej, za to lukę wypełniają poprzez zasyfianie różnego rodzaju reklamami VOD etc. Tak więc nawet większe pasmo kradną niż Vectra. Vectra choć słaba i z częstym zerwaniami, to jednak BOK działa dużo lepiej., choć wydawać by się mogło, ze gorzej być nie może. Może - w UPC. Do tego przestrzegam przed nieprawdziwymi informacjami jakie przekazują akwizytorzy upc - mają nakazane mówić, ze w Vectra "długi okres wymówienia", że "UPC ma lepszą jakość" etc nie skupiając się zupełnie na ofercie jaką mają przedstawić. No i zawsze twierdzą, że wiedzą lepiej co i za ile oferuje konkurencja, niż klient konkurencji. Żenada.
~maskin / 2014-03-19 15:58
jak juz płace za rachunki to przynajmniej wiem za co. niestety u takiej netii tego nie mogę powiedzieć. w upc mam stale 60 mb/s i nie ma sporych wahan.