Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3512 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~z Krakowa NH / 2014-07-04 11:28
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam. Mam internet UPC od ponad 10 lat (dokładnie nie pamiętam), internet śmiga jak należy,same plusy. Z obsługą nie ma żadnego problemu, zawsze bardzo miło:), kontakt bez problemu. Jedyny minus, to ostatnio brak godnych uwagi ofert co chodzi o cenę, żądna różnica w pakietach, a kiesyś mieli lepsze oferty. Może się doczekam ech... Polecam wszystkim UPC!!! Pozdrawiam.
    ZaletyPrędkość jak w umowie.
    Wadyza drogie pakiety
    pona 10 lat, za 1 zł
  • ~idler73 / 2014-06-25 06:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadam UPC, od ponad roku, przed kablówką, miałem przez 7 lat neostradę, chciałem mieć taniej i mam za swoje.

    Wady.

    1. Bardzo wysoka awaryjność sieci w mojej lokalizacji, brak dostępności usług 3-4 razy w miesiącu, przez kilkanaście godzin na dobę. Najczęściej między 6.00 - 17.00.
    2. Spadki prędkości. Co prawda umowa mówi o prędkości do 15 mb/s (więcej nie potrzebuję), więc realna prędkość może spaść do 12, nawet 10 mb/s. Tym czasem bardzo często spada do 512, a nawet 256 kb/s. Po wielu interwencjach przyczyna nie ustalona do dzisiaj.
    3. Fatalna obsługa klienta, oczekiwanie na zgłoszenie doradcy sięga niekiedy 30 minut. Obsługa pozbawiona wiedzy technicznej, natomiast mocno nastawiona na sprzedaż.
    4. Dołączony router/modem Technicolor TC 7200, o ile działa dość stabilnie o tyle możliwości konfiguracji są zerowe.

    Zalety:

    1. Nie znajduję.

    Szczerze odmawiam korzystania z usług internetowych UPC.
    14 miesięcy
  • ~derlo / 2014-06-23 16:22
    w porownaniu do vectry to cud miód jest w upc. korzystam z ich internetu i akurat co do tego bez zastrzezen
  • ~Michał / 2014-06-21 11:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie wystrzegajcie się UPC.
    Pół biedy że połączenie od czasu do czasu rwie się bez powodu.
    Pół biedy że transfer jest zwykle 4 razy mniejszy niż wykupiony. To da się przeżyć.

    Największy problem to że gdy chcesz cokolwiek załatwić, musisz się zetknąć z biurem obsługi klienta które najwyraźniej ma 10 razy za mało ludzi. Wielokrotnie zdarzało mi się czekać na połączenie z konsultantem kilka minut, tylko po to żeby dostać informację że połączenie zostało zakończone.
    WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki
    2 lata, 120 złotych miesięcznie
  • ~bbcbb / 2014-06-20 22:27
    Ocena: 3.00 / 5
    mam Internet 60mb nigdy nie miałem z nim problemów
    nawet drobnej usterki
    Zaletystabilny
    Wadyobsługa,droga instalacja
    rok internet + tv 115 zł
  • ~wkurzony-fest / 2014-06-20 11:26
    Ocena: 2.00 / 5
    O ile jakość usługi jest w miarę OK, to obsługa klienta przez infolinię jest fatalna. Oczekiwanie 25min na dostępność konsultanta po czym komunikat "Dziękujemy za telefon"... i połączenie zostaje zakończone. Szlag trafia człowieka.
    Wadyobsługa klienta przez infolinię jest fatalna
    24mieś
  • ~solo / 2014-06-19 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, przez ładnych parę lat byłem abonentem sieci ASTER i nie miałem żadnych problemów, gdy firma przejęło UPC wtedy zaczęły się schody ale było jeszcze w miarę, problemy zaczęły się dopiero gdy zmieniałem mieszkanie i chciałem przenieść usługi pod nowy adres, wtedy usłyszałem że firma UPC nie świadczy pod tym adresem usług, więc poprosiłem o rozwiązanie umowy, owszem UPC rozwiązało ze mną umowę ale jednocześnie oświadczyło że nie dotrzymałem warunków umowy i będzie naliczona kara. Do czasu otrzymania odpowiedzi z UPC płaciłem rachunki i nawet zwrócili mi nadpłatę jednakże po upływie 2 miesięcy otrzymałem sms że nie zapłaciłem kary związanej z rozwiązaniem umowy nic nie dały moje pisma i telefony, pani z siedziby w UPC była takk dobrze zorientowana że dziecko w przedszkolu lepiej wie jak i co. Moja noga nie powstanie nigdy więcej w żadnym salonie. podpisałem umowę z inną firmą o świadczeniu usług typu telewizja, internet telefon i w umowie mam jasno że w przypadku przeniesienia usług pod inny adres a firma nie będzie mogła zagwarantować tam usług umowa zostaje rozwiązana bez ŻADNYCH SANKCJI.
    ZaletyBRAK ZALET
    WadyNiefachowa obsługa w salonach UPC ( OPRÓCZ SALONU NA JP II w Warszawie), na infolini mało kompetentne osoby, itak dalej można wymieniać
    miałem przez 2 lata, za 160
  • ~Karol / 2014-06-18 13:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy internet jaki mialem, w1 mieszkaniu router nie pozwalal grac ani ogladac nic online, poniewaz blokowal porty, w 2 mieszkaniu ciagle zwiechy internetu, ogromne pingi, gdy wiecej niz 1 osoba korzystala z internetu nagle jakosc byla tragiczna, nie polecam!!!
    Zalety--------
    Wadyduze pingi, zwiechy
    8 miesiecy
  • ~m / 2014-06-17 09:44
    Ocena: 3.25 / 5
    w zasadzie ok, tylko dodzwonić się to graniczy z cudem...
  • ~Anonimek / 2014-06-12 12:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Widzę, że strasznie ludzie tutaj psioczą na UPC, trochę mnie to dziwi, może ja mam takie szczęście, możliwe. Od 1,5 miesiąca mam łącze 60/6 i cały czas mam takie transfer!!! nie miewam 40/4 czy 50/5 tylko 60/6 a nawet i 60/7 czasem!!! Może mam po prostu szczęście - zresztą facet który to instalował gdy popatrzył na test łącza sam się zdziwił że osiąga 100% swojej mocy, mówił że pewnie po południu spadnie ale po południu nie spada, jestem bardzo zadowolony z tego faktu :)
    ZaletySzybkość łącza taka jaka być powinna
    WadyBrak
    1,5 miesiąca, 111zł wraz z telefonem, telewizorem i internetem
  • ~sohana / 2014-06-04 16:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie mnie wykiwali na opłacie za instalację. Zamawiałam przez internet
    i miało to kosztować zl 39,90 a obiązono mnie kwotą zł 89,90. Reklamacji
    oczywiście nie uznano co mam myśleć o tej firmie.
    Internet też nie trzyma deklarowanej szybkości ma być 60mb/sek a jest 40 mb/sek.
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie możliwe a najgorsza jest nieuczciwość
    13 m-cy
  • ~wszystko inne byle nie upc / 2014-05-26 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    klamia, kradna, podpisujesz umowe a po miesiacu okazuje sie ze to inna oczywiscie na niekorzysc klienta
    Zaletynie ma
    Wadybanda oszustow, kretaczy i zlodziejaszkow, wifi nie dziala, czesto pada internet i telefon, klamia przy podpisywaniu umow
  • ~q / 2014-05-24 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC - firma bandycka.
    Jestem użytkownikiem ich usług od ok 10 lat. I faktem jest że nigdy nie miałem zastrzeżeń. Do czasu.......... Otóż w grudniu zapomniałem zapłacić jednego rachunku. Przez 10 lat wszystkie rachunki płacone w terminie i ten jeden zapomniany. I cóż się okazało. Firma UPC wysłała mi (podobno) upomnienie smsem. Po czym... odłączyła nternet, telefon, telewizję. Szlag mnie trafia na takie traktowanie Klienta. 10 lat płace im pier....e rachunki, raz zapomniałem a im się nie chce wykonać jednego telefonu do mnie i powiedzieć że jak nie zapłacę to mogą mi odłączyć wszystko. Pan na infolinii (bogu ducha winien chłopak musiał wysłuchać kilku niecenzuralnych słów) miał jedną odpowiedź: przecież powiadomiliśmy Pana smsem. Słyszycie? Pierd...nym SMSEM!!!!! WON Z TĄ FIRMĄ Z POLSKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!
    Dzisiaj zadzwoniłem do UPC z prośbą żeby mi przesuneli termin płatności faktur - tak żebym mógł płacić w dniu kiedy dostaję pensję. Proste, nieskomplikowane rozwiązanie stosowane w każdej cywilizowanej firmie. Niestety okazuje sie że nie można. Wszyscy Klienci tej bandyckiej firmy mają wystawioną fakturę z tym samym dniem płatności. Cóż, zapewne firma nie wie co to znaczy jakość obsługi i szanowanie klienta.
    Jedyna dobra rzecz w tej całej sytuacji: kilka tygodni temu w moim bloku zainstalowała się kablówka innej sieci - więc jak sobie policzyłem tylko na mnie firma UPC straci w najbliższych dziesięciu latach ok 25 tys zł przychodu. I mam nadzieję że nie będę jedynym, który zrezygnował z usług tych nie szanujących klientów palantów!!!!
  • ~Vatras892 / 2014-05-22 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Stanowczo odradzam wiązania się umową z UPC. Robią problemy, wykorzystują swoją pozycję monopolową po wchłonięciu Aster. Raz zdarzyło mi się przekroczyć połączenia na telefonie co wiązało się z nałożeniem blokady na internet gdzie na początku miesiąca opłaciłem fakturę za 3 usługi, zamiast zablokować mi telefon lub tv to dostałem blokadę na internet gdzie jest on mi potrzebny do pracy. Na dzień dobry zdjęcie blokady +10zł Także odradzam stanowczo!
    ZaletyJakość świadczonych usług
    WadyKontakt z klientem, ceny, wykorzystywanie pozycji monopolowej
    4
  • ~maks / 2014-05-16 05:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem z UPC zadowolony ! Telefon mam na MAXA , telefonuję gdzie chcę i dokąd chcę bez limitu ! Internet nie zły !
    ZaletyNie mam z UPC problemu!
    WadyNie odczuwam wad !
    kilka lat .
  • ~d2 / 2014-05-02 20:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam, zakłamana, niewyszkolona obsługa w BOK, sami nie wiedzą co sprzedają.
    Zaletyszybki interne
    Wadynieprzeszkolona, zakłamana obsługa
    ponad 12 miesięcy, ok.120.-
  • ~Danka / 2014-04-24 20:11
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC - Nigdy więcej. Umowa na internet, monter przynosi nie taką umowę ja ustalono (oczywiście na moją niekorzyść) Na infolinii jedyne, co potrafią wymyślić to "może pani w ciągu 10 dni odstąpić od umowy i zamówić nową". Tak robię, ale nie zamawiam nowej. Odstąpienie nie wprowadzone do systemu, przychodzi faktura. Znów korowód z infolinią. przychodzi korekta faktury i świstek, że nie zalegam z żadnymi płatnościami. Za pół roku - SMS z działu windykacji, że "wiszę" im 84 złote. Bajzel na kółkach
    Zaletynie udało mi się odnaleźć
    WadyTotalny chaos w osłudze klienta
  • ~mertys / 2014-04-22 10:56
    Polecam. Przenioslem sie ostatnio z netii i nie do porównania. place 89 zł tv+ net. i wszystko sprawnie śmiga. w Netii tylko użeranie sie
  • ~Piotr / 2014-04-12 13:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Korporacja która nie potrafi się dostosować do życiowych warunków. Zmieniasz mieszkanie w ciągu 2 tygodni to musisz wziąć pod uwagę że za internet będziesz płacił jeszcze 2 miesiące! a za rozwiązanie umowy dostaniesz karę.
    ZaletyMało rozłączeń
    WadyObsługa klienta, brak indywidualnego podejścia do prawy.
    ponad 2 lata
  • ~naiwna / 2014-04-10 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    firma do której radziłabym się trzymać z daleka, brak kompetentnego biura obsługi, można sobie pogadać tylko przez infolinię gdzie trzeba czekać minimum 15 min i jeszcze naciągają na rozmowę nie na temat. w moim dekoderze urwała się wtyczka antenowa zamontowana na cienkim druciku. Elektryk powiedział, że należy kupić gniazdo za 10 zł i wymienić a tu przyszedł serwisant, który miał polecenie zabrać dekoder zamontować nowy i kosztować to ma 300 zł. ponieważ zapłaciłam za nowy dekoder to chciałam aby zostawili stary ale nie zabrali go dla siebie. Uważam, że specjalnie robią dziadowy sprzęt, gdzie gniazdo urwało się podczas wycierania kurzu. Zastanawiam się nad zerwaniem umowy. Rachunki wysokie. pokusiłam się na internet i wzięłam pakiet. Odradzam, jeśli macie tylko możliwość wybierzcie inną firmą.
    Wadysame wady
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2252
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2097
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2679
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2054
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1320