strona 152 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »
-
~voder / 2015-01-26 12:49
Od kiedy UPC uruchomiło wi-free, z internetu domowego nie da sie praktycznie korzystać. Po 10 razy dziennie musze resetowac modem.
Ostatni miesiac praktycznie jechalem na mobilnym z routerem od innego operatora. Bo 10 x 3 min na restart modemu to jednak strata czasu.
Konczy sie umowa i nigdy wiecej netu z UPC -
-
~holi / 2015-01-25 16:40
witam upc to banda oszustów pod kazdą skalę przyklad za telewizje płaciłem 111zł z starym dekoderem a teraz jest 91 zł nowym nie zmiejszyli rachunku bo poco lepiej kase brac oszukiwac jako staremu klientowi promocje nie przysługuja musisz wziasc za wiecej kasy doliczaja ci do rachunku 20zł więcej telewizja odnich jest pozal sie boze obraz fatalny porównujac Netie są za murzynami jakoscią
w upc za słabszą jakosc płaciem 169zł miałem 3 opcje telewizje +internet 120 MB /s upload z dupy 10MB /s + telefon bez limitu
a obecie neti płace za ten sam lepszy w neti 100MB/s i upload 50 MB/s + telewizje i telefon bez limitu płacę 95zł jakosc mam 1 klasa jak widać , zero awari do tego mam filmy wypozyczalni za free a upc ma za 20 zł Myprime i oszukją nowych HBO jak nie wył masz naliczane 35zł do rachunku nie mozesz zrezygnowac bo kara
Neti masz ze automatu sa wył płatne dodatki HBo itp jedynie co ty musisz wył neti to bezpieczny interenet to wszystko
stary dekoder player Neti jest 100x razy lepszy od nowego horizona ktory ma mało funkcji nie mozna ogladac swoich filmów z netu a Neti playerze mozna ogladac filmy HD z netu i dotego jest narzucana wola 500GB a w neti playerze bez limitu decydowanie Netia niszczy konkurencyjnego horizona mozna wymeniac godzinami ich wady upc
upc
nie jestem zadnym konkurencji botem itp jedynie prawda po uzytkowaniu 8 latWadyrobienie klientow w chu ,umowy ,slabsza jakosc ,ceny z kosmosu ,proces rezygnacji nie odbieranie poczty listów ,mozna tu pisać godzinami o wadach8 lat kiedys 120 zł i rezygnacja kijowych usług -
~iggy6 / 2015-01-22 15:41
mam od nich neta, a teraz bede brac tv z dekoderem horizon. Do tej pory z usług jestem zadowolony. Mam nadzieje ze i z tv bede ! :D po traumie z vectrą jestem wkoncu zadowolony z dostawcy -
~Miro / 2015-01-22 00:16
Miałem zrezygnować z ich usług pod koniec ubiegłego roku (tylko internet) 56 PLN i transfer na poziomie 30 Mb/s. Chciałem zwiększyć transfer w innej firmie do 40 Mb/s + TV. Ale UPC obiecało dostarczyć łącze o przepustowości 60 Mb/s i TV i ja głupi na to przystałem. I ja głupi na to przystałem. ZaletybrakWadyZ transferem jest różnie raz 50 Mb/s innym razem 38 Mb/s albo 48 Mb/s. zamówionych 60 Mb/s nie widziałem nigdy. Dodzwonić się tam nie sposób a na email odpowiadają u nas wszystko działa12.2014 (jestem klientem około 5 lat) -
~krakowianin / 2015-01-18 17:29
Jak technik przysłany od nich montował internet to odłączył sygnał telewizji kablowej która szła tym samym kablem i tak zostawił....szkoda słów. -
~Anek / 2015-01-15 18:49
UPC to jedno wielkie guwno. Dwa lata przepłacania i jeszcze za zwrot sprzętu kase naliczaja. Jak chciałem tańszy pakiet bez internetu po zakończeniu umowy zaproponowali sama telewizja za prawie ta sama kasę 69zl co placilem za jedno i drugie czyli 77zl. Co za zdzierstwo. Wypowiedzialem umowe i znalazłem tańszego usługodawcę i teraz nie narzekam ZaletybrakWadyu nich wszystko to problem i dodatkowa kasa2lata za 77zl -
~Anders / 2015-01-15 17:02
Mam tylko internet, tylko stacjonarny, od około 4-5 lat. Jakieś 2 lata temu zwiększyli mi 2-krotnie prędkość, przy zachowanej takiej samej kwocie rachunku co miesiąc. Spoko, internet ma być coraz lepszy, szybszy, coraz bardziej powszechny i coraz tańszy.
Na chwilę obecną mam net 25Mb/s. W grudniu 2014 dostałem maila z info, że znowu mi zwiększą prędkość 2-krotnie, ALE!!! będę musiał płacić więcej, a jeżeli nie chcę, to mogę rozwiązać umowę. A ja nie potrzebuję 50Mb/s, wystarcza mi 25Mb/s i nie chcę płacić więcej. ALE!!! nie ma takiej możliwości, żebym wciąż miał łącze 25MB/s i płacił nadal tyle samo. Czyli WCISKAJĄ MI NA CHAMA coś czego NIE CHCĘ I NIE POTRZEBUJĘ byle tylko doić ze mnie kasiorę.
ALE!!! przeliczyli się, ponieważ idę do nich i rozwiązuję umowę. Tym bardziej, że kiedyś internet działał całkiem dobrze, przy obiecanych 25Mb/s wyciągał 22-23Mb/s. ALE!!! od połowy 2014 roku ciągle są problemy, czasem kilka razy w miesiącu, a czasem kilka razy w tygodniu. Zrywa połączenia, sieci nie ma przez 15 minut do godziny, a czasami nawet 1-2 dni. Dzieje się tak zwłaszcza wieczorami i w nocy. Nie wiem jak jest w ciągu dnia, wtedy jestem w pracy. Dla ścisłości, te problemy z brakiem sieci są w centrum Warszawy. Internet mam na kabelku, a nie mobilne "fifi":-) więc nie powinienem mieć żadnych problemów.ZaletyPrawie osiąga obiecane prędkości łącza.WadyOd pół roku NOTORYCZNE czasowe braki dostępu do sieci, kilkukrotnie nie przysłali mi faktur, więc nie mogłem zapłacić, ALE!!! od razu straszyli windykatorami.Internet od około 4-5 lat. W tej chwili 25Mb/s za 60zł miesięcznie. -
~Tomek / 2015-01-15 12:17
Dno i kawał mułu. Wyłudzanie opłat, przysyłanie nie zamawianego technika i pobieranie opłaty za to. Nie wiadomo jak długie oczekiwanie na infolinii (czyli kolejne koszty). Niekompetentne osoby na infolinii oraz do odpowiedzi mailowych. Jedna wielka kpina ZaletyŻadnychWadyTo że w ogóle istnieje taki szmelc -
-
~Lelouch00 / 2015-01-15 01:45
A ja polecam, mam od bardzo dawna 3w1(internet, telefon i tv) i brak internetu zdarza się może 3 razy w roku. Telewizja tak samo działa bez zarzutów. Raz przy podniesieniu prędkości miałem spadki przez jakieś 2 tygodnie i tyle. Zaletycena 3w1, prędkość internetu, mała awaryjnośćz 6lat cena za 3w1 140/180zł -
~J23 / 2015-01-15 00:13
Właśnie otrzymałem rachunek za dotychczasowy internet i podłączoną w święta TV Select
HD.Dosłownie SZCZĘKA MI OPADŁA. Za Upc na żądanie jedyne 154 zł..... Dzieciaki jak to dzieciaki myślały naiwnie ,że jak PODAJĄ, ZE DO KOŃCA GRUDNIA FILMY ZA DARMO TO ZA DARMO. Czuje się teraz trochę ,,nabity w butelkę" przez tych cwaniaczków a możźe nie mam racji i tylko czepiam się prawdziwych menadżerów i speców od zarabiania w tej firmie???. Pomijam taką kwestię jak jakość programów HD.Upc TV ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.Zaletyjuż nie wiem czy takie sąWadyjak wyżejinternet około 2,5 roku a tv od gwiazdki 2014 r. -
~miro / 2015-01-09 20:58
Resety co godzinę. brak stabilności połączenia internetowego,kontakt z dostawcą to prawdziwa żenada. Odradzam. Zaletyszybkość - jak już jestWadyprzerwania w dostępie do sieci03/2013 odnowiona umowa [ ostatni raz ] -
~Mateusz / 2015-01-09 16:20
Ostatnio raz kiedy używam zakupiłem internet z tej firmy, resetowanie połączenie jest tak częste, że nie ma możliwości normalnej pracy na komputerze nie mówiąc już o grania w jakieś gry/oglądaniu czego online. Porażka niestety.. ZaletySzybkośćWadyCiągłe resety połączenia - po kilka/kilkanaście razy dziennie na pare minut2 lata -
~nikier / 2015-01-09 13:28
ja jestem zadowolony z usług oraz działania internetu, głównie dlatego bo po przejściu z vectry gdzie net generalnie nie działał, połączenie zrywało się co 30 min a jak juz poloczylo to do zamulało. Wiec teraz jestem szczesliwy majac w koncu dobry interent!! -
~nicko / 2015-01-08 17:47
Zdecydowanie odradzam. Internet co chwilę się zawiesza, a kilkakrotnie w ciągu 3 miesięcy zawiesił się na dłużej niż godzinę. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem, praktycznie nie da się uzyskać żadnej konstruktywnej informacji. Na dodatek od kilku miesięcy próbuję wymóc poprawę danych na umowie (mail), nie doczekałam się jeszcze żadnej reakcji. Przedstawiciel handlowy nie poinformował mnie też o kosztach założenia routera. Zalety- zasięg jest w miarę ok.Wady- dramatyczna obsługa klienta, częste przerwy w dostawie, brak komunikacji, cena4 miesiące, 70 zł -
~Jolan / 2015-01-06 12:52
Prawdę mówiąc po tym, jak na siłę podwyższyli mi abonament o 7 zł (zwiększając niby szybkość internetu) myślałem o rozwiązaniu alternatywnym… ale zdecydowałem się dać UPC ostatnią szansę i wybrałem się do Biura Obsługi Klienta. Tu nastąpiło bardzo miłe zaskoczenie, podpisałem umowę na 24 miesiące z abonamentem o 30 zł niższym i dostałem drugi dekoder telewizji kablowej. Internet działa bardzo dobrze, z kablówką problemów żadnych nie miałem. Bardzo mierzi mnie ich serwis telefoniczny- musieli porobić duże redukcje, bo z dodzwonieniem się jest bardzo duży problem. Jest to słabe, bo serwis tej firmy do najtańszych nie należy, a więc "przycinanie" na telefonicznym biurze obsługi klienta jest po prostu nie na miejscu. ZaletyJakość usługi internetowej i telewizji kablowej.WadyWysokie ceny, duży problem z dodzwonieniem się do Biura Obsługi Klienta5 lat -
~STOP CWANIACTWU / 2015-01-05 14:26
Cwaniactwo tej firmy doszło do perfekcji. Po 24 miesięcznej umowie przesyłają jakiś liścik (oczywiście po terminie) że jeżeli nie wypowiesz umowy w wyznaczonym terminie to w ramach dalszej współpracy i wypłaty dywidendy dla członków zarządu podnoszą Ci abonament o 30%. ZaletyJakie zalety ?WadyCwaniactwo i całkowite olewanie klientaZa długo -
-
~exUPC / 2015-01-02 18:32
Usługi takie same jak u konkurencji. Te same ceny ale obsługa (infolinia) pozostawia wiele do życzenia. Praktycznie żadnej reakcji tak więc jak coś padnie to trzeba prywatnie zamawiać. To co mnie irytuje to cwaniackie i bezpodstawne podnoszenie abonamentu w myśl zasady: jak nie odpowiesz szybciutko na nasz list to przywalimy Ci podwyżkę o 30% w ramach podnoszenia jakości usług i nieustannego poprawiania infrastruktury. ZaletyBrakWadyMnóstwodwa lata i o dwa za długo -
~Astradamus / 2015-01-02 13:11
Mam ten internet już długo będzie ponad 3 lata. Gdyby nie to że planuje się przeprowadzić podpisałbym z nimi kolejną umowę. Kiedyś przy zmienianiu oferty za darmo wymienili mi wszystkie kable w domu na ich koszt. Czytałem recenzje innych użytkowników i czasami się wydaje że ludzie piszą to pod wpływem emocji. Fakt czasami zdarzają się awarie, zdarzają się jakieś problemy z fakturami etc. ale zawsze dostawałem odpowiedz w maks 48 godzin od Obsługi klienta, i zawsze rozpatrywane było to na moją korzyść. Każda firma chce zarobić i próbuje wciskać oferty na siłe. Wtedy wystarczy napisać do nich "nie dziekuje, proszę o koretkę faktury" i tyle. ZaletyW porównaniu z cenami Nestrady to Lider jakość/cenaWadyAgresywna polityka cenowa firmyPonad 3 lata -
~Oszust / 2014-12-30 13:52
Internet chu... Co pochwilę się resetuje -
~deuter / 2014-12-29 21:41
Najlepszy internet jaki jest. Przez ostatnie 10 lat miałem może 3 awarie, wszystkie na poziomie infrastruktury ( czyli nikt za segmentem sieci nie miał netu). Z ręka na sercu moge powiedzieć że technicznie jest taki jaki powinien być.
Teraz minusy: kontakt, na szczęście sporadyczny to masakra, po kilkanaście minut czekania w kolejce na połączenie.
I cos co jest NIE DO PRZYJĘCIA: zmiana cen co kilka miesięcy o 2-3 zł. Ludzie internet POWSZEDNIEJE, ceny ida w dół więc jakim prawem wymyślacie bandyckie podwyżki ci chwile ???Zaletyjakosć, stabilność, prędkośćWadykontakt, podwyżkiok 10 lat, 10-30MB ok 60 PLN
strona 152 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 150
- 151
- 152
- 153
- 154
- nastepna »