Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~lenrok / 2015-02-18 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    ŻENADA, W 10 MIESIĘCY TECHNIK BYŁ U MNIE 8 RAZY I JEST TYLKO GORZEJ, NA INFOLINII CZAS OCZEKIWANIA 30 MIN BO WSZYSCY DZWONIĄ, ŻEBY ZAMÓWIĆ POMOC TECHNICZNĄ. BANDA ZŁODZIEJI
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    12 MIESIĘCY, 150 ZŁ
  • ~tim / 2015-02-18 13:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Ha ja od kilku ladnych lat mialem net w Aster potem w UPC i teraz od roku jestem na umowie na czas nieokreslony z predkoscia netu 30 Mb, w ub tygodniu przyszlo do mine pismo ze podnosza mi na tych samych warunkach bez podpisywania umowy na czas okreslony i bez zmiany ceny net na 250Mb co mnie bardzo cieszy. mam nadzieje ze nie okaze sie ze zaraz mi przysla podwyzke i albo podpisuj umowe albo spadaj. Place 59 zł brutto.
    Zaletybardzo stabilne łącze
    Wadycena do przezycia, jeszcze pamietam dostep wdzwaniany 56kb do TPsa i placilo sie wiecej
    w aster 4 lata w UPC 2 lata za 60 zl
  • ~user / 2015-02-14 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    notoryczne przerwy w działaniu, prędkość często gęsto na poziomie modemu ...
  • ~eustachy wymiotny / 2015-02-13 15:09
    Ocena: 4.00 / 5
    rozmowy z konsultantami nie są nagrywane - to pic. ale do rzeczy - dzwonię na infolinię i zadaję pytanie"czy jeśli teraz zerwę umowę na usługi telefonu zostanie naliczona jakaś kara?" "NIE NIE NIE" - słyszę w słuchawce. umowę wymawiam a następnie naliczona zostaje kara, piszę więc czemu niedouczeni konsultanci wprowadzają w bład? w odpowiedzi otrzymuję - UWAGA - "nie ma nagrania, ale w błąd nikt Pana nie wprowadzał, nie możemy tego zweryfikować bo nagrania nie ma, nie prowadzimy w tym zakresie nagrań, ale nikt nikogo w błąd nie wprowadzał..." - tak sobie myślę, ż miejsca przyznam się, że jestem psychiczny i sobie wszystko wymyślam i będzie szanowne UPC zadowolone z wszelakiego....
  • ~Webdev / 2015-02-13 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC robiło mi wielkie problemy przy próbie przejścia z usługi power fiber 30 na power fiber 60. Wydzwaniałem kilka razy i dowiadywałem się najpierw, że w ogóle nie mogę mimo, że mam modem spełniający warunki. Potem jak już udało mi się dowiedzieć, że jednak się da to oprócz oczywistej podwyżki abonamentu kazali dodatkowo płacić za przejście na opcję wyżej (przez stronę 100 zł, na chacie 20zł i dopiero telefonicznie po którejś z kolei rozmowie 10 zł). Machnąłem ręką i zapłaciłem ale co się na użerałem to moje.
    Zaletydziała
    Wadytragiczna obsługa klienta, sami podwyższają abonament
    3 lata, najpierw 59 zł, potem 66 zł, teraz 70 zł
  • ~Adrian / 2015-02-11 09:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Czytając te wszystkie negatywne opinie, normalnie mam wrażenie jakby wiekszosc byla komentarzami konkurencji, probujacej oczernic upc.

    Korzystam u Nich z uslug od 2,5 roku, i jestem MEGA zadowolony, jesli jest jakakolwiek awaria to po zadzwonieniu na infolinie, jest od razu informacja na dzien dobry przez automat , a tych awarii przez 2,5 roku byly zaledwie 2 !
    Internnet smiga swietnie (250mb), praktycznie zawsze pelna predkosc lacza, tv bez zarzutu, no i za ta cene az wstyd by bylo narzekac! ;)
    jednym slowem mowiac: POLECAM
    ZaletySzybkosc dzialania, profesjonalizm, cena
    Wady3 miesieczny okres wypowiedzenia uslug, o ile cos sie nie zmienilo w ciagu ostatniego roku
    2,5 roku, 95 zl (tv, internet 250mb)
  • ~111 / 2015-02-10 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Codziennie przez dłuższy czas prędkość spada do 0. Nie można swobodnie korzystać z internetu. Nie wiem za co płacę. Powinni do tego dopłacać.
    Zalety-
    WadyCAŁOŚĆ
  • ~mirty / 2015-02-09 14:31
    Opinie negatywne mozna poczytac i o vectrze jak sobie poczytasz tutaj. Ja jestem byłym klientem vectry i od niedawna nowym upc. I bardzo sobie chwalę tę zmianę. Z udzieleniem pomocy z działu technicznego nie miałaem bo tez sie nie działo nic takiego poważnego. ale na fb szybko mozna bylo uzyskac odpowiedź. jak ma sie dobre podejscie to uzyska sie szybko i odpowiednio pomoc. POLECAM
  • ~GREDAG / 2015-02-04 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Widząc te pozytywne opinie zastanawiam się jaki ZADOWOLONY KLIENT szuka forum aby pochwalić swojego operatora za to że dostał to co miał w umowie- z tego powodu nie dałbym im wiary-jak dla mnie to pracownicy UPC.Jeśli chcesz mieć telewizję bez pixelomani zrywania obrazu i bez przerw w dostawie, a także internet z prędkością którą masz w umowie i bez gubienia pakietów. TO na pewno nie wybieraj UPC omijaj szerokim tą firmę. Nie dodzwonisz się na infolinię mi nie musisz wierzyć sprawdź sam i dodzwoń się do wsparcia technicznego i do tego uzyskaj pomoc-powodzenia. Do tego oszukują klientów masowo nie respektują własnych umów i regulaminu chyba że jest to dla nich korzystne.
    ZaletyBrak
    Wadyproblemy techniczne, brak reakcji UPC na reklamacje, jakość obsługi
    3 lata 173,90
  • ~frutin / 2015-02-02 14:25
    Mozna zgłosci awarie ale trzeba dodzwonic się na infolini. Jeszcze nie miałem problemu a jak zgłaszalem problem to głownie via facebook i było ok. Generalnie po przejsciu z tej upiornej Vectry teraz obsługa klienta to niebo :)
  • ~Kalamazoo / 2015-02-01 12:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Uwaga! W UPC nie ma żadnej możliwości zgłoszenia w weekend awarii dostępu do Internetu. Jeżeli modem nie działa, konsultanci są dostępni od poniedziałku do soboty od 7 rano do 23 wieczorem. W niedzielę lub w nocy zampomnij o jakiejkolwiek pomocy. Módl się, żebyś nie miał awarii. Na stronie można sobie napisać zgłoszenie, które jest realizowane w przeciągu kilku dni. Zdarzyło mi się, że w ogóle nikt nie odpowiedział na moje zgłoszenie. I tek musiałem więc interweniować ponownie telefonicznie.
    ZaletySzybki internet
    WadySerwis kiepski, brak kontaktu w nocy i w weekend
    3 miesiące
  • ~wiesiek / 2015-01-29 13:18
    Ocena: 3.75 / 5
    Mam internet od UPC obecnie od roku 60mb. Wcześniej przez rok 30Mb/s.
    Jestem bardzo zadowolony z jakości usługi. Cena jednak nie jest najniższa na rynku i rozglądam się za czymś tańszym.
    Zaletyjakoś działania
    Wadydość wysoka cena
    60Mb/s od roku 70 zł
  • ~wijtak / 2015-01-28 17:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Płacę za 15 MB.a czasami jak jest dobrze to jest 12 .Średnio miedzy 8 a 9 MB .
    Zaletybrak
    WadyNajdrozsza sieć usługowa w tym naszym złodziejskim kraju .
    17-miesięcy
  • ~Servvis / 2015-01-27 17:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Witajcie. Miałem problem z modemem technicolor, zrywał WiFi, nie trzymał pełnej prędkości i inne standardowe problemy tegoż modemu... zadzwoniłem na infolinie i powiedziałem wprost, że chce nowy modem i tu był szok ponieważ konsultant sprawdził możliwość zamontowania modemu Ubee i umówił technika na instalację. Od czasu montażu nowego modemu wszystko pięknie działa.
    Zaletyszybkość internetu, znośna cena, brak awarii.
    Wadyhmm, poza modemem technicolor brak !
    Kupiony w 2013
  • ~mnit76695 / 2015-01-26 14:54
    ja jestem zadowolony z internetu odkad zmieniłem z vectry na upc. Zrywanie internetu zdarza się sporadycznie.
  • ~voder / 2015-01-26 12:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Od kiedy UPC uruchomiło wi-free, z internetu domowego nie da sie praktycznie korzystać. Po 10 razy dziennie musze resetowac modem.
    Ostatni miesiac praktycznie jechalem na mobilnym z routerem od innego operatora. Bo 10 x 3 min na restart modemu to jednak strata czasu.
    Konczy sie umowa i nigdy wiecej netu z UPC
  • ~holi / 2015-01-25 16:40
    Ocena: 1.00 / 5
    witam upc to banda oszustów pod kazdą skalę przyklad za telewizje płaciłem 111zł z starym dekoderem a teraz jest 91 zł nowym nie zmiejszyli rachunku bo poco lepiej kase brac oszukiwac jako staremu klientowi promocje nie przysługuja musisz wziasc za wiecej kasy doliczaja ci do rachunku 20zł więcej telewizja odnich jest pozal sie boze obraz fatalny porównujac Netie są za murzynami jakoscią

    w upc za słabszą jakosc płaciem 169zł miałem 3 opcje telewizje +internet 120 MB /s upload z dupy 10MB /s + telefon bez limitu

    a obecie neti płace za ten sam lepszy w neti 100MB/s i upload 50 MB/s + telewizje i telefon bez limitu płacę 95zł jakosc mam 1 klasa jak widać , zero awari do tego mam filmy wypozyczalni za free a upc ma za 20 zł Myprime i oszukją nowych HBO jak nie wył masz naliczane 35zł do rachunku nie mozesz zrezygnowac bo kara

    Neti masz ze automatu sa wył płatne dodatki HBo itp jedynie co ty musisz wył neti to bezpieczny interenet to wszystko

    stary dekoder player Neti jest 100x razy lepszy od nowego horizona ktory ma mało funkcji nie mozna ogladac swoich filmów z netu a Neti playerze mozna ogladac filmy HD z netu i dotego jest narzucana wola 500GB a w neti playerze bez limitu decydowanie Netia niszczy konkurencyjnego horizona mozna wymeniac godzinami ich wady upc

    upc

    nie jestem zadnym konkurencji botem itp jedynie prawda po uzytkowaniu 8 lat
    Wadyrobienie klientow w chu ,umowy ,slabsza jakosc ,ceny z kosmosu ,proces rezygnacji nie odbieranie poczty listów ,mozna tu pisać godzinami o wadach
    8 lat kiedys 120 zł i rezygnacja kijowych usług
  • ~iggy6 / 2015-01-22 15:41
    mam od nich neta, a teraz bede brac tv z dekoderem horizon. Do tej pory z usług jestem zadowolony. Mam nadzieje ze i z tv bede ! :D po traumie z vectrą jestem wkoncu zadowolony z dostawcy
  • ~Miro / 2015-01-22 00:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem zrezygnować z ich usług pod koniec ubiegłego roku (tylko internet) 56 PLN i transfer na poziomie 30 Mb/s. Chciałem zwiększyć transfer w innej firmie do 40 Mb/s + TV. Ale UPC obiecało dostarczyć łącze o przepustowości 60 Mb/s i TV i ja głupi na to przystałem. I ja głupi na to przystałem.
    Zaletybrak
    WadyZ transferem jest różnie raz 50 Mb/s innym razem 38 Mb/s albo 48 Mb/s. zamówionych 60 Mb/s nie widziałem nigdy. Dodzwonić się tam nie sposób a na email odpowiadają u nas wszystko działa
    12.2014 (jestem klientem około 5 lat)
  • ~krakowianin / 2015-01-18 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak technik przysłany od nich montował internet to odłączył sygnał telewizji kablowej która szła tym samym kablem i tak zostawił....szkoda słów.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2578
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016