strona 139 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »
-
~przyszłamsiętylkoposkarżyć / 2016-07-25 16:08
Naprawdę nie wiem za co ja płacę. Internet: cały czas jest wolny, często go brak lub jest ograniczony dostęp. Telewizja: byłoby wszystko spoko gdyby w tym momencie nie zawiesił mi się dekoder :) Co do obsługi klienta to za przeproszeniem "gówno można się dowiedzieć". NIE MAM PYTAŃ. -
-
~klient / 2016-07-19 22:26
Właśnie straciliście długoletniego klienta .... po zamieszaniu na paśmie analogowym i zniknięciu połowy dostępnych kanałów , gratulacje dla wprowadzającego te zmiany ! Zaletybyły zalety - teraz są wadyWadybrak dotychczasowej oferty analogowej ( dodam że mam od lat full pakiet )PONAD 10 lat - 150ZŁ/MC -
~monia / 2016-07-19 12:00
Witam chciałabym wszystkich nowych i obecnych użytkowników UPC o tym,ze nie nie jest to firma godna polecenia. Ostatnio po powodzi w gdańsku od piątku do wtorku nie było ani neta ani tv.gdybym nie wiedziała,że trzeba sobie samej zrobić restart to usługi by nie zostały wznowione (wsp.starszym osobom).Po drugie weszlam sobie dzis na swoje platnosci i postanowiłam dowiedzieć sie dlaczego moje rachunkico msc.są o róznych kwotach. Otórz oferują ci za darmo np.HBO na mieciąc a pozniej doliczają sobie 20 zl.Dla mnie ta firma to wałek czeka az sie umowa zakonczy i nie chce mieć z nimi nic wspolnego. Wy tez przyjrzyjcie sie swoicm rachunkom !!! powinno byćcomiesiąc 129zl.a tak nie jest. -
~monia / 2016-07-19 11:59
Witam chciałabym wszystkich nowych i obecnych użytkowników UPC o tym,ze nie nie jest to firma godna polecenia. Ostatnio po powodzi w gdańsku od piątku do wtorku nie było ani neta ani tv.gdybym nie wiedziała,że trzeba sobie samej zrobić restart to usługi by nie zostały wznowione (wsp.starszym osobom).Po drugie weszlam sobie dzis na swoje platnosci i postanowiłam dowiedzieć sie dlaczego moje rachunkico msc.są o róznych kwotach. Otórz oferują ci za darmo np.HBO na mieciąc a pozniej doliczają sobie 20 zl.Dla mnie ta firma to wałek czeka az sie umowa zakonczy i nie chce mieć z nimi nic wspolnego. Wy tez przyjrzyjcie sie swoicm rachunkom !!! powinno byćcomiesiąc 129zl.a tak nie jest. -
~OstroWkurzony / 2016-07-11 18:54
11 lipca UPC zlikwidowało wiele kanałów w pakiecie "analogowym" nie informując wcześniej klientów, jakie kanały będą usunięte. Wysłali jedynie przez pewien czas informacje w postaci alfanumerycznej na dole TV o zbliżającej się "rewolucji". Na dodatek, wraz z ulotką reklamową zachwalającą UPC jako lidera rynku dostałem informacje o... podwyżce abonamentu. BOK kłamie i nieudolnie oszukuje klientów, że to (cytat) "w ramach postępu, cyfryzacji i nieopłacalności transmisji kanałów analogowych". BTW Wszystkie kanały (analogowe i cyfrowe) "idą" do telewizora z UPC w postaci zmodulowanej, więc tak naprawdę różnicy w transmisji nie ma żadnej. Zlikwidowali TVN24 i PolastNEWS, ale przecież one są nadawane w postaci cyfrowej (MPEG). Kolejne zamydlanie oczu biednym klientom. Na dodatek, zainteresowałem się zawartością MUX'ów w DVB-T (darmowa TV na częstotliwościach pierwotnie zarezerwowanych przez TV analogową) i okazało się że tak naprawdę od 11 lipca każą płacić za DOKŁADNIE te same kanały w pakiecie "analogowym" (Na DVB-T są darmowe) + TV lokalna PSL'u (polityczna) i Polonia1, której nie mogę znaleźć, a i tak bym tego chłamu nie oglądał. Szczyt złodziejstwa i bezczelności!!! ZaletyKiedyś dbali o klienta, jak jeszcze moja kablówka nie należała do UPC. Zalet praktycznie BRAK, no... może poza małą awaryjnością sieci, ale to nie zasługa UPC...WadyNiedomówienia, chowanie głowy w piasek, brak aneksu do umowy po "rewolucyjnych" zmianach.Korzystam z infrastruktury należącej teraz, niestety, do UPC od 23 lat. -
~danuta / 2016-07-11 11:46
Korzystam z tej tv od lat chyba 15 -tu, ostatnim razem dając mi mozliwość obejrzenia filmów za darmo podstępnie przedłużyli mi umowe o 2 lata / w czasie trwania poprzedniej/. Mam 2 telewizory ale ooczywiście w jednym jest tv analogowa i dzisiaj tj. 11 lipca okazało sie,że zabrali mi masę kanałów a dali więcej z tv państwowej i oczywiście trwam. Jestem wściekła bo komunikat podaje,że zmniejsza ilość kanałów do 30-tu a nie ,że zmienia programy. Dotrwam do końca tej umowy jakoś ale nigdy w życiu nie chcę mieć z nimi nic wspólnego. Oceniam UPC bardzo negatywnie bo bez słowa wyjaśnienia i przepraszam manipuluje umową jak chce. Zaletyna dzien dzisiejszy żadnychWadybrak szacunku dla stałych klientów -
~kasiab26giz / 2016-07-07 13:12
Jestem klientką UPC od paru lat. W ciągu tego okresu może raz, czy dwa zdarzyły się incydenty z brakiem internetu, ale trwało to przez krótką chwilę. Internet działa szybko i nie zawiesza się. Raz otrzymałam wadliwy dekoder przy podpisywaniu nowej umowy, ale został on wymieniony na sprawny w następny dzień po zgłoszeniu awarii. TV Horizon działa bez zastrzeżeń. FV wystawiane są zawsze zgodnie z moim obowiązującym abonamentem. Mogę narzekać jedynie na to, że dla stałych klientów nie mają tańszych ofert. :-) Mimo tego, zamierzam nawiązać z UPC współpracę na kolejny okres. Zaletysprawny internet, wystawiane FV zgodne z obowiązującym abonamentemWadybrak tańszych ofert dla długoletnich klientówkorzystam od 6 lat, kupuję przez internet lub w salonie -
~zeenek / 2016-06-30 13:32
Internet jest, telewizja i telefon również. Instalacja nawet ok, ale BOK to masakra, każdy mówi co innego, ofert dla starych klientów bez nadziejene, lepiej zrezygnować niż przedłużać u nich umowę. Jak wyglądał moj proces rezygnacji:
1. Dzwonie telefonicznie dając im ostatnią szansę na lepszą ofertę, schodza z 92zł na 80zł gdzie u konkurencji mam to co potrzebuje za 60zł i 3 miesiące free. Więc dalej rezygnuje i pytam się jak mogę złożyc wypowiedzenie, miła Pani odpowpoiada że osobisćie w punkcie lub listownie.
2. Następnego dnia daje tacie do podpisania rezygnację(bo na niego jest umowa) i myślę sobię że zadzwonie do BOK'u zapytać czy w takim i takim punkcie UPC moge złożyc wypowiedzenie aby nie było niespodzianek że musze jechac w inne miejsce. Miła Pani mówi że mogę w takim miejscu złożyć wypowiedzenie.
3. Jadę do tego miejsca bo mam najbliżej i gościu mi mówi że u niego nie można... myślałem ze wybuchne... nie obyło się bez wyzwisk że pracują debile na infolini.
4. Gościu z tego miesjca gdzie byłem powiedział mi gdzie moge złożyc rezygnację... więc tam jadę , wchodzę do środka, ludzi od groma(50+ lat) biore bloczek i jakas baba mi mówi że mam to zrobić w domu przez internet, to jej mówie że jest trzecią osobą która mi mówi co innego i że juz poczekam i to załatwie tutaj.
5. Czekam czekam, w między czasie słysze jak babka obsługująca Pana koło 70lat mówi coś o aplikacji na iPhone'a... już wiedziałem że znajduję się w siedzibie debli. Doczekałem się swojego numerka(która kolejność jest jakaś dziwna...). Gościu zadał pare pytań i chce mu dać wypowiedzenie umowy z zawartymi wszystkimi potrzebnymi infomarcjami i podpisem taty. Co się okazuję, nie mogę tego zrobić bo nie mam upoważnienia i mówi mi żebym to zrobił przez internet + wysłał skan z podpisem i będzie ok. To mówie to tego imbecyla że przez internet nie potrzebuje upoważnienia a na miejscu potrzebuje? Wróciłem do domu i zrobiłem to przez internet...
- nie straciłbym 2 godzin gdyby pierwsza babka z infolini powiedziała mi że mogę to zrobić przez neta.
- nie straciłbym 2 godzin gdyby druga babka z infolini powiedziała mi że mogę to zrobić przez internet i że w miejscu o które pytałem nie można składać wypowiedzenia.
- nie straciłbym godziny gdyby gosciu z punktu UPC gdzie pojechałem za pierwszym razem powiedział mi że można zrobić to przez internet.
już pominę to ze oprócz tego że sam chciałem dać im szansę na lepszą ofertę dla mnie to nikt nawet nie zapytał czemu odchodzę od nich aby zapropnować coś lepszego...
Rezygnuje z upc na zawsze i większość moich znajomych też. A jak będą do mnie dzownić to będę im cisnął aby ludzie którzy tam pracują, nie chcieli pracować w UPC. mam nadzieje że ten szit upadnie albo wróci do poziomu osiedlowego dostawcy.Zaletydają internety...Wady- Obsługa klienta gorsza niż za komuny
- Drogo
- Niedoinformowani pracownicy
- część pracowników to debile -
-
~klechu / 2016-06-21 19:51
Co do jakości usług i ceny nie mam zastrzeżeń. Natomiast negatywnie oceniam proces podpisania umowy. Poszedłem do stoiska UPC myśląc, że podpiszę umowę na miejscu. Oferta przedstawiona przez Pana była droga. Dopiero jak powiedziałem, że na stronie jest tyle a tyle (o połowę taniej niż to co mi przedstawił Pan) jakoś się znalazła tańsza oferta. Okazało się, że umowy żadnej się nie podpisuje. Dopiero monter przynosi do podpisu. Upewniając się kilka razy na stoisku co do promocji miało być, że pierwszy miesiąc tylko 1zł + opłata instalacyjna. Przez zamieszanie z montażem (wynajmowane mieszkanie i brak klucza do piwnicy) nie wnikałem w umowę tylko podpisałem. Co się okazało w punkcie Handlowiec włączył mi usługę bezpieczeństwa (pierwszy miesiąc za darmo potem płatne). Na szczęście można z tego zrezygnować w każdym momencie. Właśnie otworzyłem fakturę i okazało się, że pierwszy miesiąc naliczony normalnie. Przez moją wiarę, że umowa jest właściwa zostały takie nie smaki.
Jako radę dla nowych klientów. Proponuję ustalenie oferty przez internet. Wtedy myślę, że można mieć pewność do tego co będzie na papierze. Jeżeli jednak ktoś chce skorzystać z stoiska warto poprosić o wydrukowanie umowy aby sprawdzić czy wszystko się zgadza.
DO TELEWIZJI POTRZEBNY JEST TV Z DEKODEREM DVB-C! :)Zalety- prędkość ściągania (bardzo blisko tego co na papierze)
- prędkość wysyłania (jw)
- cena (podstawowe kanały TV + internet) bardzo tanioWady- proces podpisania umowy
- monter bez dostępu do skrzynki rozdzielczej
- nieinformowanie o usługach dodatkowych
- wprowadzanie w błąd klienta
-Z usług korzystam w Warszawie. Internet 30 mb/s + TV z podstawowymi kanałami za 49 zł miesięcznie. Opłata instalacyjna 49 zł. -
~JKL / 2016-06-19 10:34
Z usług UPC korzystam od lat-telewizja i od kilku miesięcy internet-30MB. Nie mam żadnych zastrzeżeń ani do usług telewizyjnych jak i internetowych. -
~Student5rok / 2016-06-17 18:03
Przez kilka lat korzystałem z tej samej promocji (darmowe wakacje), gdyż i tak w tych miesiącach nie używałem internetu. Zawsze były jakieś małe problemy aby przedłużyć tą promocje na następne lata ale w 2016 obsługa UPC, a przynajmniej osoby na które trafiłem to totalne dno. W salonie uzyskałem informacje, że takiej promocji już nie ma ale mogę jeszcze zadzwonić na infolinie - zadzwoniłem i otrzymałem tą samą informacje. Po 10 minutach wróciłem do salonu i zdecydowałem się zrezygnować z usługi - promocja naglę się znalazła! Jakość łącza internetowego jest bardzo dobra ale pracownicy salonów upc bądź Ci którzy siedzą za słuchawkami aparatów telefonicznych są mili dopiero jak zostaną przyciśnięci do ściany. Zalety+ jakość łączaWady- obsługa
- obsługa
- obsługaInternet 60mbs -
~arex80 / 2016-06-14 14:17
w mojej opini upc wypada bardzo dobrze mam 120 MB jakieś 2 lata. nigdy nie miałem problemu z netem .raptem jeden raz mieli problem ale to było kilka godzin przez 2 lata.nie wiem jak z telewizją ale internet mogę polecić Zaletypłynny internet bez jakichkolwiek spadkówWadybrak -
~Dominator / 2016-06-12 15:41
Ten internet to jest patologia , jeśli ktoś chce to wziąć to serdecznie odradzam bo potem będzie za późno. ZaletyZalety? Śmieszne :DWady*Rekordowy ping w grze coś około 2 tysiące.
*Obsługa techniczna/klienta gorsza niż za komuny
*Prędkość internetu spada nawet do 75% od wykupionej oferty
*Lekceważenie klienta ( wyłączają , updatują kiedy chcą bez wcześniejszej informacji , nawet gdy robisz coś ważnego)
*Dużo by jeszcze gadać -
~Ada / 2016-06-10 19:52
Nie polecam. Telewizja i internet działają przeważnie poprawnie ale zdarzają się braki neta, i dosyć częste krótkie przerwy w dostawie neta. Krótkie po 5 - 10 minut ale czasami jest to bardzo ważne bo zrywa połączenie w ważnym momencie i potrafi tak zrywać przez tydzień.
Najgorsze w UPC (oprócz bardzo wysokich cen w stosunku do oferty) jest podejście do stałych klientów. Żadnych sensownych propozycji za przedłużenie umowy. Oferta dla nowych klientów bywa bardziej atrakcyjna niż dla stałego klienta !!!
Byłam długo w UPC z braku alternatywy ale jak skończy się umowa odchodzę bo wreszcie jest inny dostawca.ZaletyDziała (choć nie zawsze)WadyBardzo zła, lekceważąca obsługa klienta
Fatalny dział techniczny
I tragiczny wręcz dział utrzymania stałego klienta
Drogo w stosunku do ofertyod 11 lat - Szczecin -
~Kate / 2016-06-07 23:55
Zdecydowanie odradzam te firmę !!!!!!!!! Jest droga, sa przerwy w dostawie netu, w trakcie umowy podnieśli niespodziewanie cenę !!!!!!!!! ZaletyBrakWadySame wady2 lata -
~Terpa / 2016-06-07 20:45
Zupełnie nie polecam. co prawda nie jestem klientem, ale z oferty chciałam skorzystać. Czekam 4 dzien na realizacje zamówionych usług. Konsultanci nie kompetentni- kazdy umywa ręce od problemu. -
-
~Emp / 2016-06-04 11:06
Oferta programowa chyba najgorsza na rynku, w moim bloku nie mają konkurencji i wykorzystują to do oporu. Zero promocji,zero kontaktu z propozycjami mimo iż już od 2 lat jestem u nich na czas nieokreślony.Jak do nich dzwonie to przy zawarciu umowy na czas 24 miesięcy proponują mi to samo za 5zł taniej niż mam aktualnie - porażka. Jak będzie tylko możliwość uciekam od nich jak najdalej i nigdy nie wrócę chociażby d za sam fakt "poszanowania" wieloletniego klienta. Jeśli chodzi o działanie tv czy internetu to nie mogę się czepiać bo działa ok. Ale za samo podejście ogromny negatyw. ZaletyOd strony technicznej ok.WadyOferta dno,podejście do "starych" klientów jak w PRL -
~piter / 2016-06-02 09:21
Wciskają na siłę dodatkowe uslugi- radze wnikliwie czytać umowy. Firma chyba posiada zasady traktowania klienta z czasów kiedy na rynku nie miala konkurencji. Zalety brakWadyJak wyzej4lata internet 30mb/s 66 zl -
~Tomek / 2016-06-01 16:29
Najgorszy dostawca internetu w Polsce! Przez infolinię nic nie załatwisz jak nie masz nr klienta z umowy, koszmar! naliczą bezpodstawne kary a później tłumaczą się że błędy systemowe. Że taka firma w dzisiejszych czasach tak się rozwija , zagadka. ZaletyBrakWadyJ.w.28 mieisęcy -
~Andrzej / 2016-05-31 21:40
Wysoka niezawodność pod każdym względem. Polecam. ZaletySame zalety.WadyBrakPonad 6 lat , 72 zł. Częstochowa Al. Wolności.
strona 139 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 137
- 138
- 139
- 140
- 141
- nastepna »